Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Καλά, ο Τελεβάντος και η παρέα του -αναρωτιόμαστε- έχουν, αν όχι "νουν Χριστού", απλά "νουν" πιστού; (Σχόλιο)



ΤΟΥΣ ΤΑ ΨΑΛΛΩ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

=====
Ο καθήμενος εν δόξη. Ήχος δ΄.
Προκαθήμενος αγάπης εκ της Ρώμης εξέλειπε,αλλά κακοδόξων χορείας νυν κακόφρων προΐσταται.Ον νυν εν Λέσβω προσκαλέσαντες μάτην κράζουσιαιρεσιάρχη προσβλέποντες.

    Καίτοι παραμένω αδιόρθωτα κακόφωνος περί την ψαλτικήν τέχνην αναγκάζομαι να ψάλλω αυτό που λησμόνησαν ή, το χειρότερο, διέγραψαν οι καθ’ ημάς εκκλησιαστικοί ταγοί. Κατ’ αρχάς το ζήτημα ΔΕΝ είναι αν συμφωνώ ή διαφωνώ με την παπική επίσκεψη στη Λέσβο. Πρόκειται για κάτι βαθύτερο και σοβαρότερο. Τι γυρεύει ο αρχηγός του κράτους του Βατικανού να παριστάνει το εκπρόσωπο του Χριστού, αυτού που δεν είχε «που την κεφαλήν κλίναι»; Δεν διακήρυξε ο Χριστός ότι «η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εκ του κόσμου τούτου»; Ξέρουμε τι γυρεύει. Να είναι στραμμένα διαρκώς πάνω του τα φώτα της δημοσιότητος. Να παριστάνει τον αρχηγό. Όλοι οι άλλοι γύρω είναι απλώς τσιράκια. 
Και άδραξε την ευκαιρία που του προσφέρθηκε.  

 Ποιος προσκάλεσε τον «Αγιώτατο»; Το Φανάρι ή η Αθήνα; Δεν μας πολυενδιαφέρει. Ας το ψάξουν οι δημοσιογράφοι. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο. Αφορά τις σχέσεις μας με τους αιρετικούς. Φυσικά ενοχλούνται οι οικουμενιστές και κατεβάζουν τα μούτρα τους αλλά εμείς, που πιστεύουμε «εις μιαν, αγία, καθολικήν και αποστολικήν εκκλησίαν», όχι απλώς ενοχλούμαστε μ’ όλ’ αυτά τα τερτίπια και το λαϊκό οικουμενισμό, αλλά απορούμε και εξιστάμεθα και τον νουν καταπληττόμεθα. Οι αποστολικές παραινέσεις για να απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς «μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν» πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων. Μήπως μετακινηθήκαμε «εις έτερον ευαγγέλιον» και δεν το έχουμε αντιληφθεί; 
  Είδε ο Παναγιώτατος τον «αδελφό του Φραγκίσκο» κι αναγάλλιασε η καρδιά του! Μας μίλησε για τον «Αγιώτατο» Πάπα, για την ενότητα των «Εκκλησιών» ονομάζοντας τον Παπισμό «Καθολική Εκκλησία». Το ότι η μέρα αυτή  είναι «ιστορική» καμία αμφιβολία. Πήραμε τη ρεβάνς από τη Μόσχα! Ο Πάπας είναι δικός μας «αδελφός». Εμείς κρατάμε τη σημαία της αγάπης και είμαστε πρωταθληταί της «καταλλαγής». Ποιος συνάντησε πρώτος τον Πάπα στα Ιεροσόλυμα; Εμείς. Πάλι εμείς. Δεν είν’ εμάς που επισκέφθηκε ο Πάπας δυο φορές στην έδρα μας; 
   Κι ένα τελευταίο. Τώρα το «προσφυγικό» είναι λελυμένο. Η καϋμένη η Ελλάς μπορεί να προσβλέπει στη βοήθεια του «Αγιώτατου». Είναι πλεόν δεδομένη. Όπως πλειστάκις στο παρελθόν.

Σχόλιο: Σέ τί διαφέρει, κ. Κυριακού, ὁ κακόδοξος Πάπας ἀπὸ τὸν κακόδοξο Πατριάρχη; Αἱρετικὸς κι ὁ ἕνας, αἱρετικὸς κι ὁ ἄλλος! "Κακοδόξων χορείας κακόφρων προΐσταται" ἀποφαίνεται ὁ κ. Κυριακοῦ γιὰ τὸν πάπα. "Κακοδόξων χορείας κακόφρων προΐσταται" καὶ ὁ κ. Βαρθολομαῖος (κατὰ τὸν κ. Κυριακοῦ), ἀφοῦ δίπλα του ἔχει τὸν μεγάλο αἱρετικὸ διδάσκαλο κ. Ἰωάννη Ζηζιούλα, τὸν Μεσσηνίας Χρυσόστομο, τὸν Προύσης Ἐλπιδοφόρο, τὸν Σύρου Δωρόθεο, τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ ὅσους ἄλλους θεωρητικὰ καὶ πρακτικὰ καταλύουν Δόγματα καὶ Ἱεροὺς Κανόνες!
    Ὁ Πάπας (κατὰ τὸν κ. Κυριακοῦ), «ξέρουμε τι γυρεύει. Να είναι στραμμένα διαρκώς πάνω του τα φώτα της δημοσιότητος. Να παριστάνει τον αρχηγό». Κι ὁ Πατριάρχης σας κ. Βαρθολομαῖος, «γυρεύει» κάτι ἄλλο;
   Ὁ Πάπας (κατὰ τὸν κ. Κυριακοῦ), θέλει "όλοι οι άλλοι γύρω είναι απλώς τσιράκια". Κι ὁ Πατριάρχης θέλει κάτι ἄλλο; Μήπως ἔλαβε ὑπ' ὄψιν, ὅσα τόσα χρόνια οἱ ὀρθόδοξοι ποιμένες καὶ ὁ κ. Τελεβάντος ἢ ὁ κ. Κυριακοῦ τοῦ ὑπενθυμίζουν; Μήπως ἀρνήθηκε τὰ περὶ βαπτισματικῆς θεολογίας καὶ ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν; Ὄχι βέβαια, ἀλλὰ ἀπειλεῖ ὅτι ὅποιος τολμήσει νὰ μὴ γίνει «τσιράκι» του, κι ἀντιδράσει στὶς ἀποφάσεις τῆς πανορθόδοξης Συνόδου, θὰ τὸν ἐκδιώξει ἀπὸ τὸ τσιφλίκι του, ὅπως θεωρεῖ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ!
  Μὲ ἔκπληξη καὶ ἔκφραση ἀπορίας μικροῦ καὶ ἀπληροφόρητου παιδιοῦ ὁ κ. Κυριακοῦ διερωτᾶται: «Οι αποστολικές παραινέσεις για να απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς «μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν» πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων. Μήπως μετακινηθήκαμε «εις έτερον ευαγγέλιον» και δεν το έχουμε αντιληφθεί;»!
    Τι λές καλέ μου, κ. Κυριακοῦ. Τώρα ἀντελήφθης ὅτι «πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων οι αποστολικές παραινέσεις για να απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς»; Τώρα ἀρχίζεις νὰ ὑποψιάζεσαι ὅτι μετακινηθήκατε «εις έτερον ευαγγέλιον»; Ὅταν μίλαγαν κάποιοι ἄλλοι γιὰ ὅλα αὐτά, ὅταν παρουσίαζαν τὴν  διδασκαλία τῶν Ἁγίων γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, τοὺς εἰρωνευόσαστε!!
   Γιὰ νὰ δοῦμε, θὰ βρεῖτε τὸ θάρρος τώρα καὶ τὴν ταπείνωση, νὰ ἀπομακρυνθεῖτε ἀπὸ ἕνα Πατριάρχη καὶ ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ποὺ τοὺς δώσατε –κοινωνοῦντες μαζί τους- τὸ χρόνο ποὺ χρειάστηκαν ὥστε νὰ ἐπεκτείνουν περισσότερο καὶ περισσότερο, καὶ ἔτι περισσότερο τὴν αἵρεση καὶ ἐπὶ πλέον νὰ ἐξευτελίζουν τόσο πολὺ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, ἀλλὰ κι ἐσᾶς ποὺ τοὺς ἀνεχτήκατε «ἄχρι καιροῦ»;
    Καλὴ μετάνοια. Ἂς μετανοήσουμε εἰλικρινὰ ὁ καθένας γιὰ τὰ λάθη του. Ἂς ζητήσουμε τὸ θεῖο ἔλεος κι ὁ μακρόθυμος Κύριος θὰ μᾶς τὸ δώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.