Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ο κ. Σεραφείμ, η Μασωνία και ο Οικουμενισμός



ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,
Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


μητροπολίτης Πειραιῶς τελευταίως βάλλει κατὰ τῆς Μασωνίας μὲ κείμενα ἀλλὰ καὶ Συνάξεις ποὺ ἔχει συγκαλέσει στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς. Πρόσφατο κείμενό του, τὸ χθεσινὸ (19 Νοε 2012), μὲ τίτλο: «Ἀνοιχτὴ ἐπιστολὴ πρὸς τὸ Ὕπατο Συμβούλιο τοῦ 33ου τῆς “Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος”». Σ’ αὐτήν, μεταξὺ ἄλλων, κατηγορεῖ τὴν Μεγάλη Στοά, ὅτι ψεύδεται ὅταν ἀνακοινώνει ὅτι σὲ πρόσφατη σύναξή τους, προχώρησαν σὲ μύηση ἐξέχοντος Ἕλληνος ἱερωμένου στὴν Μασωνία καὶ τοὺς καλεῖ νὰ ἀποκαλύψουν τὸ ὄνομά του.
(Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ κ. Σεραφεὶμ στὸ aktines.blogspot.gr/2012/11/33_6975.html).
χει γραφεῖ ὅτι, ὅσοι γίνονται Μασῶνοι, δίνουν ὅρκον ἐχεμύθειας καί, ἐπίσης, ὅτι τιμωροῦνται, ὅσοι παραβαίνουν τὸν ὅρκο τους. Ἂν εἶναι ἀλήθεια αὐτό, τότε εἶναι λογικό, ὅποιος τὴν ἐνοχλεῖ νὰ θέτει τὸν ἑαυτό του σὲ κινδύνους.
Τὸ ἐρώτημά μας εἶναι.
Γιατί ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, ἕνας ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος, ριψοκινδυνεύει γενναιότατα, καταγγέλλοντας μία ἐξωχριστιανικὴ θρησκεία ἢ ὀργάνωση καί, ταυτόχρονα, ἀρνεῖται πεισμόνως νὰ καταγγείλει καὶ νὰ κατονομάσει τοὺς συναδέλφους του ἡγέτες τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ἀποτελοῦν τὸν ἔσχατο κίνδυνο καὶ τὸν ἐκ τῶν ἔσω ἐχθρὸ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας;
Τοῦ κοστίζει περισσότερο ἡ καταγγελία κάποιων αἱρετικῶν «Ἀρχιερέων», ἀπὸ τὴν καταγγελία τῶν ἀξιωματούχων τοῦ «Ὑπάτου Συμβουλίου τῆς “Μεγάλης Στοᾶς τῆς Ἑλλάδος”»;
Καὶ κάτι ἄλλο. Σὲ μιὰ τελευταία Σύναξη στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς περὶ Μασωνίας, κάποιος μοναχός(;) ἔθεσε καὶ τὸ θέμα περὶ τῆς μασωνικῆς ἰδιότητας τοῦ Ἐθνομάρτυρα Χρυσοστόμου Σμύρνης, τὸν ὁποῖο ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος «βιαστικὰ» καὶ ἀνεξέταστα ἁγιοποίησε. Ἀφοῦ, ἔτσι κι ἀλλιῶς, ζήτησε πληροφορίες ἀπὸ τοὺς Μασώνους, γιατί δὲν ἐπεξέτεινε τὴν ἐρώτησή του; Γιατί δηλαδή, δὲν τόλμησε ὁ κ. Σεραφείμ, νὰ θέσει καὶ αὐτὸ τὸ οὐσιαστικὸ καὶ κρίσιμο ἐρώτημα, τὸ ὁποῖο μάλιστα τὸν ἀπασχόλησε ἐν συνάξει: Ἦταν δηλαδή, ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης Μασῶνος  –ὅπως λένε οἱ μαρτυρίες–  ἢ ὄχι;
Γιατί λοιπόν, ὁ κ. Σεραφείμ, καταφέρεται μὲν κατὰ μιᾶς παγκοσμίου ὀργανώσεως, ἐπαναλαμβάνοντας γνωστὲς δημοσιευμένες πληροφορίες περὶ αὐτῆς καὶ γνωρίζοντας ὅτι ἀποκλείεται νὰ κατονομάσουν ζωντανὰ πρόσωπα ἱερωμένων ποὺ ἀποτελοῦν μέλη της (ἄρα μηδὲν εἰς τὸ πηλίκον), ἀρνεῖται, ὅμως, νὰ κάνει κάτι πιὸ εὔκολο ἀλλ’ ἀκίνδυνο: νὰ ἀποκαλύψει τὰ γνωστὰ ἡγετικὰ πρόσωπα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ σταθερὰ –ἀντιδράσεως μὴ ὑπαρχούσης– ἀλλοιώνουν τὶς ὀρθόδοξες συνειδήσεις τῆς πλειονότητος τῶν πιστῶν καὶ μεταβάλλουν τὸ σωτηριολογικὸ κήρυγμα καὶ σκοπὸ τῆς Ἐκκλησίας;
Δὲν γνωρίζει ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας στηλίτευαν εὐθέως καὶ κατονόμαζαν κυρίως, τοὺς ἡγέτες τῆς κάθε αἱρέσεως, ὥστε νὰ προφυλάσσουν τοὺς πιστοὺς ἀπὸ τὸ νὰ πέφτουν στὰ δίχτυα τους; Δὲν γνωρίζει, ὅτι οἱ πιστοί, μὴ ἐνημερωνόμενοι ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους τους, ἀγνοοῦν ποιοὶ εἶναι οἱ παναιρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ διδάσκονται, νὰ εὐλογοῦνται καὶ νὰ κοινωνοῦν ἀπ’ αὐτούς;
Κι ἂν ὑποτεθεῖ ὅτι μερικοὶ πιστοὶ ὑποψιάζονται ποιοί ἐπίσκοποι εἶναι Οἰκουμενιστές, ἢ καὶ τὸ γνωρίζουν· ἔχουν τὴν δυνατότητα, κ. Σεραφείμ, νὰ τοὺς ἀποφύγουν, ἀφοῦ, ἐσεῖς οἱ ἴδιοι οἱ ποιμένες, τοὺς κρατᾶται στὸ σκοτάδι τῆς ἄγνοιας, ἀφοῦ ἐσεῖς οἱ ἴδιοι οἱ ποιμένες, τοὺς ἀναγκάζετε ἔμμεσα –διδάσκοντάς τους μιὰ κακή, ἀντιευαγγελικὴ ὑπακοὴ– νὰ ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετίζοντες Ἐπισκόπους καὶ νὰ παίρνουν τὴν εὐλογία τους, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ δὲν ἔχετε τὸ θάρρος νὰ διακόψετε τὴν μετ’ αὐτῶν ἐπικοινωνία;
Νὰ περιμένουμε κάποια ἀπάντηση ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς;

«Φιλορθόδοξος Ἕνωσις Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»