Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

Οι "αγιογραφίες" αιρετιζόντων Πατριαρχών καὶ ο αρχιμ. π. Δαμασκηνὸς Λιονάκης



Στὸ τέλος θὰ τοὺς ἁγιοποιήσουν λόγοις καὶ ἔργοις!


 

ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ «ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ» ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΩΝ,

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ!




Ἡ πρώτη ἐπίσημη «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, ποὺ λειτούργησε ἐπὶ δεκαετίες, καλυμμένη πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «Ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Θεολογικὴ Ἀκαδημία Κρήτης»!



 Ἡ δεύτερη ἐπίσημη καὶ συντόμως ἀποκαλυφθεῖσα «γιάφκα» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, καλυμμένη κι αὐτὴ πίσω ἀπὸ τὸ προσωνύμιο «ὀρθόδοξη», εἶναι ἡ «Ἀκαδημία  Θεολογικῶν Σπουδῶν» Βόλου!


Ψηφιδωτό-ἁγιογραφία τοῦ Παύλου Σαρφάτη στὸν ἱ. Ναὸ Ευαγγελίστριας (Ν. Ἰωνία Βόλου) σὲ ἀνάμνηση τῆς ἐπισκέψεως (1990) τοῦ Πατριάρχη Δημητρίου. Ἀναπαριστᾶ τὸν πατρ. Δημήτριο τὸν τότε Δημητριάδος Χριστόδουλο, τὸν ἀρχιεπ. Σεραφείμ, τὸν νῦν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, τὸν π. Θωμᾶ Συνοδινό, τὸν πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο Κουμαριανό!

Οἱ ἄνθρωποι τοῦ περιβάλλοντος καὶ τῶν δύο "ὀρθόδοξων" Θεολογικῶν Ἀκαδημιῶν, προσπάθησαν νὰ «ἁγιογραφήσουν» ἀπὸ ἕνα Πατριάρχη. Καὶ τὸ πέτυχαν, ἀλλὰ μόνο στὸν ψυχρὸ τοῖχο, χωρὶς ἀντίκρυσμα στὴν οὐράνια πραγματικότητα! Διότι καὶ οἱ δύο Πατριάρχες (ὁ Δημήτριος καὶ περισσότερο ὁ Βαρθολομαῖος) προωθοῦν, ὄχι τὴν ἁγιότητα, τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, ἀλλὰ τὴν δαιμονικότητα τῆς αἱρέσεως, τῆς ἐσχάτης μάλιστα παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Καὶ εἶναι τόσο μεγάλη ἡ ἐπιτυχία ἀποδοχῆς τῶν "ἁγιογραφηθέντων", ὥστε πλέον νὰ ὑποστηρίζουν (τοὺς ἀρχηγέτες τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) "ὀρθόδοξοι" ἱερωμένοι φανερά, ὡς τὸ πιὸ φυσικὸ πρᾶγμα τοῦ κόσμου καὶ σύμφωνο μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση· οἱ δὲ ὑπόλοιποι Ἐπίσκοποι νὰ μὴ τολμοῦν νὰ ἀντιμετωπίσουν τὶς κακόδοξες θέσεις τους ἢ νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς, διακόπτοντες τὴν μετ’ αὐτῶν κοινωνία.
Πρόσφατο παράδειγμα:
Ἕνας ἄσχετος μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση ἱερωμένος (ὁ Πρωτοσυγκέλλου τῆς Ἱ. Μ. Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου ἀρχιμ. Δαμασκηνὸς Λιονάκης) ἔχοντας ἀπόλυτα ἀφομοιώσει τὴν πατριαρχικὴ οἰκουμενιστικὴ κακοδοξία, καὶ ἀποδεικνύοντας ἔμπρακτα ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης ἔχει οἰκουμενιστικοποιηθεῖ, ἔγραψε χθὲς ἕνα ἄρθρο, μὲ τὸ ὁποῖο ὑποστηρίζει ὠμά
τὴν νέα μονὴ «μαϊμοῦ» «Ἐσφιγμένου» τῶν Κατσιλιέρηδων, ποὺ προσφέρθηκαν νὰ ὑλοποιήσουν ἐν τῷ Ἁγίῳ Ὄρει, τὶς σκοπιμότητες τοῦ ἡγέτη τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαίου. Δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὸ σχολιασμὸ ὁλόκληρου τοῦ ἄρθρου, ποὺ μπορεῖτε νὰ διαβάσετε ἐδῶ, ἀλλὰ μόνο μὲ μιὰ παραγραφό του. Γράφει:
«Μέ παρρησία διακηρύσσουν ο νοικοι τς Μονς σφιγμένου τήν διαφωνία τους μέ θέσεις καί πρωτοβουλίες το Οκουμενικο Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου. Μεταξύ, μως, τς διαφωνίας καί το σχίσματος καί τς κοινωνησίας «χάσμα μέγα στήρικται»! πορ δέ πς νθρωποι μέ στοιχειώδη γνώση τν κκλησιαστικν πραγμάτων κστομίζουν λόγους χονδροειδες!».
Ὁ πανοσιολογιότατος ἀρχιμανδρίτης Δαμασκηνός, τὶς αἱρετικὲς διδασκαλίες καὶ Πρακτικές τοῦ Πατριάρχη καὶ τοῦ Φαναρίου, τὶς βαπτίζει «διαφωνίες»!!! Κακίζει δὲ τὸ σχίσμα, ἀλλὰ δὲν κακίζει καὶ τοὺς αἱρετίζοντες ποὺ τὸ προκάλεσαν. Κακίζει τὴν «ἀκοινωνησία», πρακτικὴ διαχρονικὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων κατὰ τῶν αἱρετιζόντων, ἀλλὰ ἁγιογραφεῖ κι  αὐτὸς τὸν «Παναγιώτατο κ.κ. Βαρθολομαῖο, τὸν κανονικό Οἰκουμενικό Πατριάρχη», ὡσὰν ἡ αἵρεση, ὅταν διδάσκεται καὶ «προάγεται» ἀπὸ κανονικὸ Πατριάρχη, νὰ εἶναι κι αὐτὴ κανονική!
Μαζὶ μὲ τὸν Πατριάρχη, ὅμως, ἁγιογραφεῖ καὶ τὴν «πὸ το π. Χρυσοστόμου Κατσουλιέρη δελφότητα τς . Μ. σφιγμένου», ἡ ὁποία «νέλαβε (τὴν διοίκησιν τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου) οὐκ "δί θελήματι"» (πρωτοβουλίᾳ), ἀλλὰ κάνοντας εὐλογημένη ὑπακοὴ στὸν ἡγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαῖο!
Καὶ ὁ φιάλτης, πανοσιολογιότατε, καὶ ὁ ούδας, καὶ οἱ συμμετασχόντες στὴν Σύνοδο Φερράρας πίσκοποι, ἐπιστρατεύθηκαν ἀπὸ ἄλλους, ὑπηρέτησαν σκοπιμότητες ἄλλων, ἂς ποῦμε τῶν Περσῶν καὶ τῶν Ἰουδαίων, τοῦ αὐτοκράτορα, ἀλλὰ γι’ αὐτὸ ὀνομάστηκαν «προδότες»! Ἔτσι κι οἱ Κατσουλιέρηδές σας, ὑπηρετοῦντες τὸ θέλημα τοῦ Βεζίρη τοῦ Βοσπόρου ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα Βαρθολομαῖος, «οὐκ ἰδίῳ θελήματι» (πρωτοβουλίᾳ), συντελοῦν στὴν διάλυση τῆς Ἱ. Μ. Ἐσφιγμένου. Τῆς Ἐσφιγμένου ποὺ ἀποτελεῖ τὸ τελευταῖο ἀνάχωμα μέσα στὸ Ἅγιο Ὄρος στὶς ἐπιθέσεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (ἡμι-«σχισματικὸ» ἴσως, ἂν καὶ προχθὲς διαβεβαίωσαν μὲ Ἀνακοίνωσή τους, ὅτι δὲν μνημονεύουν ἄλλον ἐπίσκοπο).
Σημάτης Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.