Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Δημοσίευμα για το ύφος επιστολής του π. Παύλου Δημητρακόπουλου

ΓΙΑΤΙ  ΤΕΤΟΙΟ  ΥΦΟΣ!!!

Δημοσιεύουμε ἀνάρτηση τοῦ  ἱστολογίου augoustinos-kantiotis, ποὺ ἀναφέρεται στὸ ἀπαράδεκτο ὕφος τῆς ἐπιστολῆς τοῦ ἀρχιμ. Παύλου Δημητρακόπουλου πρὸς τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ.

 Πηγή: www.augoustinos-kantiotis.gr

p.Aug.-p.-E. 
 Ο εκπρόσωπος επί των αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς Αρχιμανδρίτης Παυλος Δημητρακοπουλος μιλά άσχημα και με υπεροψία σ” έναν ταπεινό εργάτη της Εκκλησίας τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και λέει·
  • «Ο επισκοπος μας σας εκαμε την χαρι να σας καλεση, ουχι ακινδυνως υπερβαινοντας το γεγονος ότι προσφατως δια αποφασεως συνοδικου δικαστηριου εχετε καθαιρεθη από τον βαθμον του πρεσβυτερου και υποβιβασθη εις την ταξιν των μοναχων, πραγμα που εκκλησιολογικα και ιεροκανονικα δυσχεραινει την μεθ’ υμων κοινωνια, διοτι υμεις θεωρειτε εαυτον ως ιερομοναχον, μη αναγνωριζων την καθ’ υμων συνοδικην αποφασιν. Από την εποχη της καθαιρεσεως υμων εχετε αλλα παραδειγματα Μητροπολεων που σας εκαλεσαν ως ομιλητη στην επαρχια τους, και μαλιστα σε επισημη ημεριδα, οργανουμενη από την Μητροπολι;».
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο π. ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΜΙΛΑ Ο π. ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΙΡΕΘΗΚΕ;
Ο π. Ευθύμιος είναι ένας αγωνιστής ιερομόναχος. Δεν γράφτηκε ποτέ στους καταλόγους της Μητροπόλεως για μισθοδοσία. Ηταν και είναι άμισθος κληρικός. Δεν κατοικεί σε ωραίο μοναστήρι με ανέσεις ούτε σε κάποιο αναπαυτικό διαμέρισμα, αλλά σε μια σπηλιά του Κισσάβου, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και χωρίς καμία άνεση. Ειναι αρχιμανδρίτης – ασκητής.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕ Η ΣΥΝΟΔΟΣ
Το θάρρος και η παρρησία του π. Ευθυμιου να ελέγχει τις παρανομίες κάποιων κακών επισκόπων, στα θέματα της πίστεως, ακόμα και μέσα στο συνοδικό δικαστήριο έγινε αιτία να σκληραίνουν ακόμη περισσότερο μερικοί δεσποτάδες και να τον καθαιρέσουν, στις 30.8.2006.
Η Ι. Συνοδο δεν καθαιρεί καταχραστάς, ανήθικους και ανωμάλους ρασοφόρους, που άρχισαν να εισβάλουν, προς τιμωρία μας, και μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Εναν δεσπότη μόνο αναγκάστηκε να καθαιρέση, κάτω από την πίεση της δικαστικής εξουσίας και τον σκανδαλισμό όλων των Ελλήνων. Αυτόν τον δεσπότη που βρωμούσε απ” όπου και αν τον έπιανες, χίλιους δυο τρόπους μηχανεύτηκε για να τον βγάλει από τον Κορυδαλλό. Αν δεν εύρισκε μεγάλη αντίδραση από τον λαό, θα τον επαναφέρει στις τάξεις της Ιεραρχίας, γιατί είναι εκλεκτός των μασόνων και του πατριάρχη Βαρθολομαίου!
π. Παυλε με θλίψη διαβασαμε σε ιστολόγια την επιστολή που στείλατε στον π. Ευθύμιο και μας πικράνατε. Ενα μόνο μικρό απόσπασμα δημοσιεύσαμε.
Να ξέρετε ότι έτσι δεν κερδίζονται οι μάχες κατά των αιρετικών. Βρισκόμαστε σε χρόνια δύσκολα, μπαίνουμε όπως βλέπουμε σε χρόνια Αποκαλύψεως και θα πρέπει να αγκαλιάζετε τους αγνούς αγωνιστάς για να δώσετε μαζί τη μάχη.
Ο π. Ευθύμιος αρκετά χρόνια έκανε υπακουή στην παράνομη καθαίρεση και κρέμασε το πετραχήλι του. Περίμενε την συμπαράσταση των αγωνιζομένων κληρικών, αλλ” αυτοί τον ξέχασαν. Στο Συμβούλιο της Επικρατείας, έκανε αίτηση ακύρωσης της υπ’ αριθμ. 21/2007 αποφάσεως του Δευτεροβαθμίου Συνοδικού Δικαστηρίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, όμως η Ι. Σύνοδος αρνείτο αυθαιρέτως και παρανόμως για πολλά χρόνια να αποστείλει το φάκελο της υποθέσεως του.
Αυτό τώρα που έκανε ο π. Ευθύμιος και αποτειχίσθηκε, ίσως σύντομα να το κάνετε και εσείς, αν πραγματικά αγωνίζεσθε για την Ορθοδοξία. Ο Γέροντας αγωνισθής ιεράρχης π. Αυγουστίνος Καντιώτης, που δεν προσχώρησε στις τάξεις των παλαιοημερολογιτών, παρ” ότι τους συμπαθούσε και έκανε μεγάλη προσπάθεια για να ενώση τις 3 παρατάξεις, για να καταφύγουν εκεί στις δύσκολες ημέρες του Αντιχρίστου οι χριστιανοί, δεν κατάφερε τίποτε. Δυστυχώς σήμερα το χάσμα στους παλαιοημερολογίτες έγινε ακόμη μεγαλύτερο, αφού εγιναν 9 οι παρατάξεις. Χρειάζεται κόσκινο για να κοσκινιστούμε όλοι οι χριστιανοί. Ευρισκόμενος στην Κάρυστο, στις 16 Απριλίου 1951 ο π. Αυγουστίνος έστειλε γράμμα στην Κοζάνη, σε πνευματικά του παιδιά και παλαιούς συνεργάτες της Εστίας συσσιτίων κατοχής (8.500 πιατων ημηρεσίως) και έγραφε:
  • «Αποτελούμεν ζώσαν διαμαρτυρίαν εντός των κόλπων της επισήμου Eκκλησίας. Ημείς οι ελέγχοντες ευεργετούμεν αυτήν απείρως και όχι οι κολακεύοντες θεολόγοι και ιεροκήρυκες, οι οποίοι κάμνουν τούμπες, αρκεί να τα έχουν καλά και να μη διωχθούν. Οπωσδήποτε ανατέλλει ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ. -Προβλέπω, ότι ο ΑΓΩΝ εναντίον σας θα προσλάβη ακόμη μεγαλυτέραν σφοδρότητα. Ο Σατανάς βάλθηκε να σας διαλύση. Ξεύρει αυτός τι ειμπορεί να προκύψη από αυτό το ταπεινό γκαράζ. Δεν ενθυμείσθε τον πόλεμον που υφιστάμεθα τας πρώτας ημέρας που ιδρύθη η Εστία; Εάν υπεκύπταμεν τότε, ο Σατανάς θα εθριάμβευε. Μας εβοήθησεν ο Θεός και εμείναμεν σταθεροί. Έτσι και τώρα. Ηνωμένοι με άρρηκτον αγάπην αντιστθήτε. «Αντίστητε τω Διαβόλω και φεύξεται αφ’ υμών». Άμα ίδη την υπομονήν και επιμονήν σας εις το έργον του Κυρίου, θα σας αφήση».
Δυο- τρεις δεκαετίες μετά, σε ομιλία του έλεγε:
  •  Θα έρθη καιρός που οι χριστιανοί δεν θα μπορούν να εκκλησιάζονται σε μεγαλοπρεπείς ναούς αλλά θα φεύγουν στις σπηλαίες και στα όρη για να υμνήσουν τον Θεό, γιατί τους μεγαλοπρεπείς ναούς θα τους έχουν καταλάβει αντίχριστοι ρασοφόροι.

12 σχόλια:

  1. Βασιλική Β.6/11/13, 5:03 μ.μ.

    Δυστυχώς δεν είναι ο μοναδικός που μιλάει υποτιμητικά για τον π. Ευθύμιο, υπάρχουν κι άλλοι επώνυμοι και μεγάλοι. Κανείς τους δεν κατάλαβε την διάθεσή του για την υπεράσπιση της ορθοδόξου πίστεως, την αγάπη του για την Εκκλησία και τους Αγίους Πατέρες, που φτάνει μέχρι αυτοθυσίας καθώς και τον πόθο του για να ενωθούν όλοι οι αντιοικουμενιστές σε ένα μέτωπο από όπου κι αν προέρχονται για την απαλλαγή μας από την αίρεση του Οικουμενισμού. Αχ, πατέρα Ευθύμιε, μόνος σου έμεινες να σε κατηγορούν όλοι, αλλά όπως ομολόγησε μια ψυχή δαιμονισμένη, όταν διάβαζες κάποτε εξορκισμούς, έχεις την Παναγία που σε προστατεύει και σε φυλάει, αλλιώς θα σε είχε συντρίψει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/13, 12:14 π.μ.

      Ὁ ῎ Εὐθύμιος δεν ἔμεινε μόνος... Ἔχει μαζί του στρατιά Ἀγγέλων, Ἀγίων και τον Ἀγιο Τριαδικό Θεό", που τον στηρίζουν και τον ενδυναμώνουν.... ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ, π. Ευθύμιε!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/11/13, 12:15 π.μ.

      Διόρθωση στο προηγούμενο σχόλιο: "Ὁ πατήρ Εύθύμιος δεν ἔμεινε μόνος.....

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος6/11/13, 5:05 μ.μ.

    Mπαίνουμε στο Υοu Tube και δεν μπορούμε να βρούμε τις δίκες του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά. Θα μπορούσατε κάποια στιγμή να τα αναρτήσετε στο ιστολόγιό σας για να τα βρίσκουμε εύκολα; Αυτά τα δικαστήρια θα μείνουν στην ιστορία. Ποτέ δεν είχαμε φανταστεί ότι αυτά συμβαίνουν από ανθρώπους του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/11/13, 6:05 μ.μ.

    Πατέρα Παύλε "έκανε την χάρι ο επίσκοπό σας να καλέσει τον π.Ευθύμιο"!!! Σιγά μην στάξει η ουρά του γαϊδάρου. Κάνει πολλές χάρες ο "επίσκοπό σας".Θυμάστε που ήταν ο μόνος που κατέθεσε διαβεβαιώνοντας στην αρχιερωσύνη του πως "γνώριζε καλά τον κατηγορούμενο Μπεζενίτη και κατά την μακρά ενάσκηση των καθηκόντων του ΟΥΔΕΠΟΤΕ κατηγορήθη ο υπο κατηγορίαν Μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων για κανένα εκκλησιαστικό παράπτωμα"!!!
    Θα φτάσει άραγε μιά μέρα,που αυτό το στιγματισμένο άτομο(ο επίσκοπό σας)θα προβληθεί ως άξιος και θα προωθηθεί να ποιμάνει ολόκληρη Μητρόπολη; !!!αναρωτιέται ο μακαριστός Νικόδημος "Ελεύθερη πληροφόρηση αρ.φύλ.171 16 Δεκεμβρίου 2005.
    Σώπασε π.Παύλε. είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις
    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/13, 12:12 π.μ.

      "Η σιωπή είναι χρυσός"-όταν δεν έχεις τίποτε να πείς, ούτε καν αργυρούν.....

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος6/11/13, 6:42 μ.μ.

    O Πειραιώς έχει παρελθόν αρνητικό στα εκκλησιαστικά δικαστήρια.
    Ήταν γραμματέας του άθλιου δικαστηρίου που καταδίκασε σε δεκαετή αργία το μακαριστό Θεολόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/13, 9:37 μ.μ.

      o γραμματέας σε ένα δικαστήριο τί εξουσίες και αρμοδιότητες μπορεί να έχει;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/11/13, 12:11 π.μ.

      πολλές!!!!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος6/11/13, 10:11 μ.μ.

    Tί λέτε τώρα; Εδώ όλη η Ελλάδα παρακαλάει και προσεύχεται να γίνει Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ο Πειραιώς, διότι τα βάζει με όλους και με όλα, χωρίς να φοβάται τίποτε. Κάποιοι μάλιστα δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και δεν θέλουν να ακούσουν κουβέντα ή οποιοδήποτε έλεγχο κατά του Πειραιώς. Αν είναι όμως έτσι πράγματι γιατί πέταξε στα σκουπίδια τον π. Ευθύμιο, ενώ ήταν παρών στη δίκη του και γνωρίζει όλη την αλήθεια και το παρασκήνιο της δίκης; Έτσι έπρεπε να φερθούν σε έναν καυσοκαλυβίτη γέροντα της εποχής μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος7/11/13, 2:47 π.μ.

    Κύριε ,(8.42) ο κ. Σεραφείμ Πειραιώς έχει συλλειτουργήσει και έχει ομιλίσει του Αγίου Αχιλλείου με τον μοιχεπιβάτη Ιγνάτιο Λάππα τον διώκτη του ΘΕΟΛΟΓΟΥ και των Αγωνιζομένων Χριστιανών της Λαρίσης. Αγνοώντας την διαμαρτυρία εκατοντάδων χριστιανών έξω του Ναού
    Σας παρακαλούμε γράψτε μας κάτι περισσότερο για την όποια συμμετοχή του στην δίκη του ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΛΑΡΊΣΗΣ . Μας αφορά για την ιστορία. Στην Μητρόπολη του έχει δεχθεί δύο ανεπιθύμητους ιερείς από την Λάρισα, ο Βαγγέλης είχε ρόλο μπράβου και καταδότη στο Ιγνάτιο ....
    Παπαγιώργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος10/11/13, 12:12 μ.μ.

    Επειδή «θόρυβος γίνεται» για να βρεί ο π.Παύλος την Δαμασκό του, του προτείνω να διαβάσει στο el-pliroforisi.gr τις αναφορές του Αττικής Νικοδήμου για τον προϊστάμενό του, πρίν και μετά την δεσποτοποίηση στα τεύχη 171 (το δεύτερο 170 λόγω λάθους) με τον τίτλο Νέος «πλάνης» και «πλανήτης» αλλά και στο τεύχος 180 με τίτλο «Ευρηματική σιμωνία».
    Για όσους δεν έχουν τον χρόνο να διαβάσουν τα άρθρα ή θέλουν να αποφύγουν τον σκανδαλισμό αντιγράφω μόνο τον επίλογο.

    «Και τα ερωτήματα,τα καυτά ερωτήματα,που σφηνώνονται στον απορρημένο νου και διαρρέουν στη συνοφρυωμένη έκφραση και στα παγωμένα χείλη,παραμένουν και αναπαράγονται:
    1. Η λαμπρή φιέστα της 19ης Μαρτίου στον Πειραιά ήταν θριαμβική άνοδος αξίου λειτουργού στην ηγετική εκκλησιαστική έπαλξη ή καταποντισμός στην καταισχύνη της σιμωνίας;
    2. Η αφειδώλευτη ιστόρηση φανταστικών ικανοτήτων και προσόντων του νέου ιδιοκτήτη της Μητροπολιτικής καθέδρας του επινείου, ήταν ανάδειξη και καταξίωση Πατερικού ύφους και ήθους, ή προκλητική επικάλυψη των μηχανορραφιών, που του άνοιξαν το μονοπάτι προς ανάδειξη;
    3. Η διαβεβαίωση προς τον ανυποψίαστο λαό, ότι όλα έγιναν «τη επινεύσει του Παναγίου Πνεύματος», ήταν «φθέγμα» πηγαίας και σταθερής ειλικρίνειας, ή επικοινωνιακό τρυκ, προς παραπλάνηση της κρίσης και του αισθήματος του εκκλησιαστικού πληρώματος;»

    Γι αυτό π.Παύλε σας παρακαλούμε να είστε διακριτικός, ο λαός του Θεού γνωρίζει ποιος έκανε την τιμή ο δεσπότης σου ή ο π.Ευθύμιος που ασχολείται μαζί του.
    Πιθανώς να τα αγνοούσες αυτά,θέλουμε να ελπίζουμε ότι δεν ταυτίζεσαι, με τον δεσπότη σου. Πάντως εμένα αν μούλεγε κάποιος πως είμαι σαν τον Μεντζελόπουλο θα τον θεωρούσα υβριστή..

    Ασκληπιάδης


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.