Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

TO ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ

Μὲ ἀφορμὴ ἕνα κείμενο καὶ τὰ σχόλια ποὺ τὸ ἀκολουθοῦν γιὰ 

TΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ


 
Ἡ ἀπορία κάθε Ἕλληνα: Γιατί δὲν ἀντιδροῦμε

σ' αὐτοὺς ποὺ μᾶς ὁδηγοῦν στὴν καταστροφή;


Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013



TO ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΣΠΟΡΟΥ

5 σχόλια: (ἀπὸ Ἀμέθυστος)


Ανώνυμος είπε...
Δεν ξέρω αμέθυστε αλλά σαν πολύ βαρύ μου ακούγεται και σε πολλούς άλλοις αυτό. Η έκφραση αντίχριστος της Πόλης Θέλω να πω Έλληνες είμαστε, Ορθόδοξοι είμαστε ε όπως και να το κάνουμε είναι πολύ βαριά έκφραση για έναν οικουμενικό πατριάρχη. Δηλαδή μιλάνε για εμάς που διαφωνούμε σε κάποιες επιλογές του Φαναρίου οι φόρτσα φαναριωτόφιλοι μας αποκαλούν βλάχους ελλαδιστανούς, οπωσδήποτε πληγώνει ο χαρακτηρισμός. Τράβα ο ένας τράβα ο άλλος το σκοινί θα σπάσει στο τέλος. Α.Μ
Ανώνυμος είπε...
Το τί είναι ο ένας κι ο άλλος θα τον καταλάβετε από τα λόγια τους και τα έργα τους, είπε ο Κύριος. Όχι από το διάβασμα των καρδιών τους. Η διάγνωση των καρδιών είναι έργο του Θεού και "οις δέδοται". Τα δε λόγια και τα έργα του Βαρθολομαίου είναι φανερά. Κανείς δεν τον υποχρέωσε να καταργεί το 9ο και 10ο άρθρο της Πίστεως, αποδεχόμενος "αδελφές¨ Εκκλησίες και "έτερο" βάπτισμα, πλην του "ενός" της Μίας Εκκλησίας.
Άρα Α.Μ., δεν πρόκειται εδώ, για το τί είμαστε εμείς, (έχουμε κι εμείς τα χάλια μας) ούτε για κάποιο σκοινί που αν το τραβήξουμε θα σπάσει. Αλλά για το πώς πρέπει να φερόμαστε προς ψευδο-επισκόπους. Δηλαδή καθαρα πρόκειται για ΟΜΟΛΟΓΙΑ Πίστεως.
Δεν είναι, ως εκ τούτου, φρονώ, βαρειά ή βλάσφημη η έκφραση του ιστολόγου, όσο βαριά κι ασήκωτα και βλάσφημα είναι τα λόγια και οι πράξεις του Βαρθολομαίου.
Κ.Ε., εκπαιδευτικός
amethystos είπε...
Φίλε Α.Μ, πες εσύ πώς θα μπορούσαμε να ονομάσουμε καλύτερα κάποιον ο οποίος κατηγορεί για δαιμονισμένο έναν απο τους Πατέρες της Εκκλησίας, τον Μέγα Φώτιο. Εμείς ρωτήσαμε τον Ζηζιούλα εάν συμφωνεί με τις δηλώσεις του Βαρθολομαίου αλλά εκμεταλλευόμενος τις αβάντες του Καλαϊτζίδη δέν μας απάντησε.
Τόσα χρόνια ο Ζηζιούλας δέν υπηρετούσε το σκοπό του Βαρθολομαίου, δεν συμφωνούσε; Ο Αφύσικος.
χαλαρωσε είπε...
Δηλαδη ο δαιμονισμενος Αγιος (ο Θεος να μας φυλαει) Γρηγοριος Παλαμας ή ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος ή ακομη και αν το θες (έμμεσα) ο Αγιος Νικολαος Καβασιλας δεν σε χαλαει φιλε Α.Μ. Ειναι εντελως πολιτικαντικη η προσέγγιση σου αδερφε μου (αντιστοιχη ειχες και με τις αναρτησεις για τον Χρυσοστομο Σμυρνης). ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ. ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟς ΤΟΥ. ΥΒΡΙΖΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΚΒΕ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΜΠΙΣΟΠΚΒΕ (που λεει και ο Αμεθυστος). Ο Κορναρακης σωστα μιλησε για την ιδιοτυπη τριαδα που υπηρετει ο αιρεσιαρχης (δεν ειναι και ο πρωτος Οικουμενικος εξαλλου) αλλα λεει εδω, αλλα λεει στους παπικους, αλλα λεει στους αλλους ορθοδοξους. Η κλαδικη θεωρια ενυποστατη. Να σπασει τι; Ενα μονο αδερφε να φοβασαι να μην σπασει και ολα τα αλλα ας γινουν κομματια. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ. Ασε τα πολιτικαντικα κατα μέρος και εγκολπωσου τον αγαπημενο Ιησού. Τις υποθεσεις του Εθνους θα τις κανονησει αυτος. Αρκει εσυ να κανονησεις τα δικα σου. ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΙΝΙΑΚΙ Ο ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΓΙΩΝ.
χαλαρωσε είπε...
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΖΗΖΙΟΥΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΔΑ Η ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΝ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΕΦ ΟΠΛΟΥ ΛΟΓΧΗ. ΑΣΤΑ ΑΔΕΡΦΕ. ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΚΕΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΟΧΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΝΕΚΕΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ. ΜΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΥΤΑ ΜΑΥΡΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΧΕΡΗΔΕΣ. ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.