Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Ο …ΘΟΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ




Μᾶς ἐστάλη καὶ δημοσιεύουμε ἀπὸ τὸ συνεργάτη Γ.Λ.
τὸ παρακάτω κείμενο μὲ τίτλο:

Ο …ΘΟΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ!
  



Γεώργιος Κασιμάτης:  
“Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει,
στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα”


Είναι κατανοητό ότι κάποιοι έχουν αμφιβολίες….
Είναι κατανοητό ότι κάποιοι ευελπιστούν και ελπίζουν…
Είναι κατανοητό πως είναι φρικτή η αλήθεια που γνωρίζουμε -αν και μας την κρύβουν- και δεν θέλουμε να την πιστέψουμε, να την αποδεχθούμε.

Είτε μας αρέσει, είτε δεν μας αρέσει, στη χώρα έχει γίνει πραξικόπημα,
με πολύ καλά οργανωμένο σχέδιο και
 με εναλλαγές στη θέση του κατ’ επίφαση πρωθυπουργού.

Το πολιτικό σύστημα γνωρίζει πάρα πολύ καλά τι συμβαίνει, όπως γνωρίζει πάρα πολύ καλά σε τι έχει συναινέσει, ενώ γνωρίζει πάρα πολύ καλά και την κατάληξη των όσων μέχρι σήμερα ζούμε.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και
η χώρα παραδόθηκε άνευ όρων σε καρτέλ οικονομικών συμφερόντων,
 σε συμφέροντα τρίτων χωρών και αποτελεί ταυτόχρονα
 το μέγιστο “πείραμα” της νέας τάξης πραγμάτων για την απόλυτη κατοχή μίας χώρας χωρίς να προηγηθεί πόλεμος.
Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ και
 οι πραξικοπηματίες κυβερνούν ενώ ταυτόχρονα μετέχουν
 σε σχέδιο ολικής απώλειας της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας.

Στην Ελλάδα έγινε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ από όλους εκείνους
που γνώριζαν πως η θέση τους για το υπόλοιπο της ζωής τους
είναι σε κάποιο κελί μίας υπόγειας φυλακής
και αντάλλαξαν την τιμωρία τους
με την δική μας δουλεία και με την άλωση της χώρας
εις το διηνεκές.

Αυτούς τους πραξικοπηματίες
πρέπει να τους απομακρύνουμε εμείς,
γιατί δεν θα το κάνει κανένας άλλος για εμάς…

Είτε το πιστεύουμε, είτε όχι,
όλοι γνωρίζουμε
πως είναι πλέον ζήτημα ζωής και θανάτου…

Ή αυτοί, ή εμείς…

Όσο η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΑΛΗ και Οικουμενιστοκρατούμενη, τα πάντα θα εκκοσμικεύονται! Και ΑΚΟΜΑ: 'Ελληνες πολιτικοί αρνήθηκαν το "ορθόδοξο" ευρώ

 

ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ!

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑΤΗΤΕΣ

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥΣ!!!

 

Τι να σχολιάσουμε τώρα; Θα πούμε το κοινότυπο: Όσο η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΛΑΛΗ, τόσο οι αντίχριστοι γραικύλοι θα κάνουν ό,τι θέλουν, από την πολιτική και την κοινωνία μέχρι το ποδόσφαιρο! 
Ιδού το νέο τους...κατόρθωμα:
Eιδική σύσταση στους διαιτητές της Σούπερ Λίγκας να μην σταυροκοπιούνται πριν αρχίσει ένα παιχνίδι έγινε στο τελευταίο σεμινάριο της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας.
Κάποιοι από τους Ελληνες διαιτητές έχουν... καλή σχέση που έχουν με τα Θεία  ενώ άλλοι το έχουν και για γούρι να κάνουν τον σταυρό τους πριν από την έναρξη ή μετά τη λήξη ενός ματς.
Στο τελευταίο σεμινάριο της ΚΕΔ όμως, έγινε ειδική σύσταση σε ρεφερί της Σούπερ Λίγκας, να το σταματήσουν! Για ποιον λόγο; Γιατί είναι δείγμα, λέει, χαμηλής αυτοεκτίμησης!
Πηγή: "Τρελογιάννης"



Καὶ ἕνα παρόμοιο παλαιότερο:


ΘΕΛΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ "ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ"
Έγινε και αυτό! Η Δημοκρατία της Σλοβακίας μέσα στα πλαίσια των 17 κρατών του ευρώ (Eurogroup) αποφάσισε να εκδώσει αναμνηστικό νόμισμα των 2 ευρώ με παράσταση των δύο Θεσσαλονικέων αδελφών Κυρίλλου και Μεθοδίου, που τιμώνται από την Ορθόδοξη Εκκλησία ως άγιοι και μάλιστα ισαπόστολοι. Στην παράσταση οι δύο μορφές θα εικονίζονταν με φωτοστέφανο, σύμβολο της αγιότητός τους, κρατώντας το Ευαγγέλιο και το σύμβολο του Σταυρού.
Η απόφαση υποβλήθηκε, σύμφωνα με τη νόμιμη διαδικασία, προς έγκριση από την Επιτροπή της Ευρωπαικής Ενώσεως. Ωστόσο η Επιτροπή γνωστοποίησε στη Σλοβακική Κυβέρνηση ότι «ορισμένα κράτη αντιτίθενται στο νόμισμα λόγω θρησκευτικής ουδετερότητας» και ζήτησαν να απαλειφθούν τα φωτοστέφανα των δύο Αγίων. Γιά τον Σταυρό με τις δύο οριζόντιες κεραίες δεν υπήρχε αντίθεση, διότι ήδη υπάρχει στα κοινά κέρματα της Σλοβακίας του ενός και των δύο ευρώ.
Ωστόσο η αντίδραση φαίνεται ότι δεν ήταν εξίσου ισχυρή από όλα τα κράτη – μέλη του Eurogroup. Το θλιβερό όμως είναι ότι η αντίδραση προήλθε από τους αντιπροσώπους της Γαλλίας και δυστυχώς της... Ορθοδόξου Ελλάδος! Καί η μεν Γαλλία, ένα κράτος που διεχώρισε τις σχέσεις του με την Εκκλησία, γι’ αυτό και παραπαίει συνεχώς, είχε κάποια δικαιολογία.
Οι εκπρόσωποι όμως της Ορθοδόξου Ελλάδος, της οποίας το Σύνταγμα αρχίζει με τη φράση «Εις το όνομα της αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος»· της Ορθοδόξου Ελλάδος, της οποίας οι δύο ιεραπόστολοι και φωτισταί των Σλάβων άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος υπήρξαν παιδιά, της χώρας της ποτισμένης με αίματα χιλιάδων μαρτύρων, της χώρας των οσίων και των αγίων με τα μυροβλύζοντα και θαυματουργούντα λείψανα, της χώρας του θαύματος των Βαλκανικών πολέμων και του έπους του 1940,πως αποστασιοποιούνται από το πιστεύω τους;
Διότι η άρνηση προήλθε από την εκπρόσωπό μας στην Ευρωπαική Επιτροπή και τους συνεργάτες της, αλλά και από έναν υπουργό της σημερινής Κυβερνήσεως και δύο βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως (Βλ. περιοδικό «Κοινωνία», τεύχ. 2/2013, σελ. 106-107). Δυστυχώς στις αντιχριστιανικές διακηρύξεις και κινήσεις Ελλήνων βουλευτών των τελευταίων ετών προστίθεται και η ανωτέρω θλιβερή προσπάθεια. Πάντως η Σλοβακία επέμεινε στην απόφασή της και εξέδωσε ήδη 1 εκατομμύριο κέρματα με τα χριστιανικά σύμβολα προς εντροπήν των αναξίων εκπροσώπων της Ορθοδόξου Ελλάδος!...
Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ” 
Εμείς τι να πούμε, μένουμε άναυδοι με το νεοταξίτικο πολιτικό μας σύστημα.
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Καφές με την αδελφή Βάσσα...!



 ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗ παρέα μὲ τὸν ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ προχωροῦν καὶ εἰσχωροῦν...



Ἡ ἀδελφὴ Βάσσα εἶναι ὀρθόδοξη, διδάσκει σὲ Καθολικὴ Σχολὴ στὴ Βιέννη καὶ τώρα —προσφορὰ τοῦ ἱστολογίου «Ρομφέα»— θὰ προσφέρει «καφὲ» καὶ στοὺς Ἕλληνες!

Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr από σήμερα, Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013 θα παρουσιάζει μια εκπομπή της Αδελφής Βάσσα (Larin) με τίτλο "Καφές με την Αδελφή Βάσσα".
Όπως θα δείτε η Αδελφή Βάσσα με ευχάριστο τρόπο, παρουσιάζει το μήνυμα της Ορθοδοξίας σε όλο το κόσμο.
Η Romfea.gr προχώρησε σε συνεργασία με την Αδελφή Βάσσα, όπου σύντομα θα υπάρχει μόνιμη κατηγορία με τις εκπομπές της.

Λίγα λόγια για την Αδελφή Βάσσα
Η Αδελφή Βάσσα γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου το 1970 στο χωριό Νιάκ της Νέας Υόρκης.
Είναι μοναχή της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, είναι συγγραφέας πολλών ακαδημαϊκών άρθρων και μονογραφιών στην Βυζαντινή Λειτουργική και Θεολογία.
Μετά από μια μακρά πνευματική και ακαδημαϊκή κατάρτιση η οποία περιελάμβανε σπουδές στα ελληνικά, λατινικά, αγγλικά, γερμανικά, στην πατερική θεολογία, στην εκκλησιαστική ιστορία, με ευλογία του πνευματικού της πατέρα Αρχιεπίσκοπο Βερολίνου και Γερμανίας κ. Μάρκο, γράφτηκε στο Ορθόδοξο Ινστιτούτο του Ludwig-Maximilians του Μονάχου.
Εκεί έλαβε το μεταπτυχιακό στην Ορθόδοξη Θεολογία, έχοντας γράψει την διατριβή της για τον βυζαντινό όρθρο.
Από τον Ιανουάριο του 2009 διδάσκει Λειτουργική στο Πανεπιστήμιο της Βιέννης στη Καθολική Σχολή. 

"Κρείσσον υπαίθριος πίστις πολυτελούς ευσεβείας" (αγ. Γρηγ. Θαυματουργού)




« μὲν εἰς θεὸν τὸν ὄντως ὄντα τιμὴ πάντως που καὶ αὐτοῦ τοῦ τιμῶντός ἐστι τιμή, ἡ δὲ εἰς τὸν οὐκ ὄντα θεὸν τιμὴ ἐξ ἐναντίας αὐτοῦ τοῦ τιμῶντός ἐστιν ἀτιμία».
(Ἁγίου Γρηγορίου Θαυματουργοῦ, «Εἰς τὸ οὐδὲν εἴδωλον ἐν κόσμῳ»).

"Γρηγόριος... Θεώ παραστάς, θαυματουργεί τι πλέον".

Άγιος Γρηγόριος Νεοκαισαρείας ο Θαυματουργός


Άγιος Γρηγόριος Νεοκαισαρείας ο Θαυματουργός

             Άγ. Γρηγόριος Νεοκαισαρείας ο Θαυματουργός

 Ο Γρηγόριος, θαυματουργών και πάλαι,
Θεώ παραστάς, θαυματουργεί τι πλέον.
Εβδομάτη δεκάτη τε μέγας θάνε θαυματουργος.

Βιογραφία
Ο Άγιος Γρηγόριος γεννήθηκε περίπου το 210 με 215 μ.Χ. Αρχικά ονομαζόταν Θεόδωρος και οι γονείς του ήταν Έλληνες ειδωλολάτρες και είχαν μεγάλη κοινωνική θέση στη Νεοκαισάρεια του Πόντου (γνωστή στην αρχαιότητα και ως Καβηρία, Διάσπολις και Σεβαστή, το σημερινό Νικσάρ) .
Μετά τη στοιχειώδη εκπαίδευση του, ο Άγιος Γρηγόριος μαζί με τον αδελφό του Γρηγόριο η (σύμφωνα με μερικές αγιολογικές πηγές) Αθηνόδωρο, (βλέπε και για τους δύο στις 7 Νοεμβρίου) πήγαν στη Βηρυτό για να σπουδάσουν νομικά. Ο Θεός όμως είχε άλλα σχέδια για το Γρηγόριο. Όταν περνούσε από την Καισαρεία, άκουσε το δεινό ερμηνευτή των Γραφών, Ωριγένη. Ο Γρηγόριος τόσο πολύ ενθουσιάστηκε μαζί του, ώστε άφησε τα νομικά και διετέλεσε επί χρόνια μαθητής του. Ονομαστός είναι ο αποχαιρετιστήριος λόγος του μετά το πέρας των σπουδών του. Εκεί φαίνεται η μεγάλη αξία του Ωριγένη, σαν διδασκάλου και η βαθειά ευγνωμοσύνη του Γρηγορίου, σαν μαθητού. «Άπασαν προσήγε την παρ’ αυτού τέχνην και επιμέλειαν και κατειργάσατο ημάς», γράφει για το διδάσκαλό του.
Κατόπιν πήγε στην Αλεξάνδρεια, και από εκεί επέστρεψε στη Νεοκαισάρεια με πλήρη θεολογική μόρφωση και άγιο ζήλο. Τότε ο Μητροπολίτης Αμασείας Φαίδημος διέκρινε τα χαρίσματα του και τον έκανε επίσκοπο Νεοκαισαρείας η οποία είχε μόνο 17 χριστιανούς! Ο Γρηγόριος, όμως, δεν το θεώρησε υποτιμητικό. Βασιζόταν πολύ στη δύναμη της θείας χάριτος και πάντα είχε στο μυαλό του τα ενθαρρυντικά λόγια του θείου Παύλου: «Ενδυναμού εν τη χάριτι τη εν Χριστώ Ιησού» (Β’ προς Τιμόθεον, β’ 1), δηλαδή να ενδυναμώνεσαι με τη χάρη που μας δίνεται από τη σχέση και την ένωση μας με τον Ιησού Χριστό. Πράγματι, με τη χάρη του Θεού, ο Γρηγόριος έκανε καταπληκτικό αγώνα και εκχριστιάνισε σχεδόν όλη την πόλη. Και ενώ είχε παραλάβει 17 χριστιανούς, όταν πέθανε ειρηνικά στα τέλη του 270 μ.Χ. είχαν απομείνει στην επισκοπική του περιφέρεια μόνο 17 ειδωλολάτρες! Υπήρξε δε τόσο εγκρατής στη γλώσσα του,