Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Επιστολή από την Αυστραλία προς π. Νικόλαο Μανώλη και ερωτήματα προς π. Εφραίμ Αριζόνας



π. Νικόλαε,
ΔΗΛΩΣΑΤΕ  ΟΤΙ ΠΟΘΕΙΤΕ  ΤΟΝ  ΑΦΟΡΙΣΜΟ
ΚΑΙ  ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΣΘΕ  ΤΗΝ  ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ
ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;




Αγαπητέ μου πατέρα Νικόλαε

 .....................................................
 Σε πρωτάκουσα από μία φαινομενικά "ομολογιακή" και "ιστορική" θα έλεγα ομιλία σου, ένα "βιντεάκι" σου στο ίντερνετ "Ποθώ τον αφορισμό του κ. Σωτηροπούλου". Ακούγοντας αυτή την δεκάλεπτη επιφανειακή, χάριν εντυπωσιασμού μαρτυρία, σε αγάπησα και θαύμασα το θάρρος σου. Ασπάστηκα το "φωτισμό" σου, συμμερίστηκα το πόθο σου.

 Έλεγα μέσα μου, χωρίς ποτέ να μοιραστώ μαζί σου τις σκέψεις μου για σένα, πως εάν θέλεις αληθινά, πάτερ μου, και πραγματικά ποθείς αυτόν τον αφορισμό που τόσο εύκολα, με τα χείλη δηλώνεις παγκοσμίως με αυτή σου την ανάρτηση, τότε δε σου μένει και δεν σου δεικνύεται άλλη οδός από τον Θεό, παρά η Αυθεντική Γραμμή των Αγίων Πατέρων, η Ομολογία της Αληθείας και η Μαρτυρία της Ορθοδοξίας με τέσσερα τινά, όσα είναι και τα Ευαγγέλια, όσοι είναι και οι καβαλάρηδες της Αποκαλύψεως, τέσσερις απλές (υποχρεωτικές και όχι επιλεκτικές) αποκαλυπτικές για το ποιόν σου ενέργειές σου, ως "Πρωτο"-πρεσβύτερο:



1. Απερίφραστη καταδίκη του Οικουμενισμού

2. επίσημη και επώνυμη καταγγελία των ενόχων

3. ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΣΟΥ

4. ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.



Δυστυχώς, με μεγάλη θλίψη και άκρα απογοήτευση, σε είδα να προχωρείς μόνο στα δύο εύκολα, ανώδυνα και ακίνδυνα πρώτα. Σκάλωσες όμως στο 3 και 4ον, τα οποία τονίζω και υπογραμμίζω με κεφαλαία.

Μου θύμισες την παραβολή του πλουσίου: "Τί χρειάζεται να κάνω για να σωθώ;" ρωτάει το Χριστό. Και παίρνει την πρέπουσα απάντηση: "Πώλησον πάντα και ακολούθει Μοι!" Κίχ, καρφίτσα στο λαιμό, "και απήλθε λυπούμενος".

 Γιατί σας κάθεται στο λαιμό τόσο πολύ η Αποτείχιση, ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω... Μα, έχετε τόσα πολλά να χάσετε; Τόσα ανεκτίμητα να θυσιάσετε; Αλήθεια, και ΤΙ μπορεί να σας χωρίσει από την αγάπη του Χριστού;  Και τα δικαιολογείτε έντεχνα και τα καλύπτετε μαεστρικά όλα με μία αρρωστημένη υπακοή, με μία ύπουλη καθ' εαυτή επίκληση "για λόγους διακρίσεως"...

 Και ποιά είναι ακριβώς, αυτή η διάκριση πάτερ μου; Πού διακρίνεις το θέλημα του Θεού από το θέλημα των ανθρώπων; Πού και πώς διακρίνεις τη υγιή, θεϊκή πειθαρχία από την αρρωστημένη, δουλοπρεπή υπακοή; Πώς διακρίνεις την ενδεχομένως λανθασμένη γραμμή των Γερόντων από την όντως Αλάνθαστη Γραμμή των Θεοφόρων Αγίων Πατέρων; Πώς τολμάς να τους επικαλείσαι σε κάθε κατακλείδα, κάθε προσευχής σου και ιερουργίας "δι' ευχών των Αγίων Πατέρων ημών", ενώ αντιθέτως εφαρμόζεις το λαϊκό άσμα "δι' ευχών των αγίων της γης;" Πού ακριβώς έγκειται η διάκριση;

 Πώς διαθέτεις το "χάρισμα" να διαβλέπεις με "ακτινογραφία" τη σύζυγό μου και δεν διαθέτεις την προαπαιτούμενη δυνατότητα να διαβλέπεις την αναγκαιότητα της διακοπής μνημονεύσεως των αιρετικών ηγετών σου; Πώς δεν βλέπεις να ξεχωρίζεις την αλήθεια από το ψεύδος, και το υγιές, το ορθόδοξο από την αίρεση και την πλάνη;

 Κι' εγώ που είμαι βουτηγμένος όλος στην αμαρτία και στα πάθη, πώς μου χαρίζει ο Θεός την απλούστατη διάκριση να μην εφαρμόζω κατ' εντολήν του Θεού, τη διαγνώμη του πνευματικού μου, η οποία αντιστρατεύεται αυτό ακριβώς το θέλημα του Θεού; Και πώς από την μια "ομολογείς" στο παγκόσμιο, διαπλανητικό κοινό πως ποθείς τον αφορισμό του κ. Σωτηροπούλου, ο οποίος επεβλήθη άδικα, και από την άλλη μου λες, να μην κάνω "πρόωρη, σκόρπια, ιδιωτική" Αποτείχιση, χωρίς την ευλογία του πνευματικού μου, όταν αυτός ο ίδιος ο πρώην πνευματικός μου, σε κάθε σχεδόν εξομολόγηση, μου "κοπανούσε" και αράδιαζε το πόσο "δίκαιος και κανονικότατος" είναι ο αφορισμός του κ. Σωτηροπούλου; Τον οποίο εσύ ποθείς... Από τον οποίο όμως Οικουμενιστή πνευματικό επιμένεις να πάρω ευλογία για Αποτείχιση;

 ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ, ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ;;;;;;; Μήπως διερχόμαστε εκκλησιαστική σχιζοφρένεια, εκκλησιολογική πώρωση και θεολογική διαστρέβλωση; Kαταδικάζουμε ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του Οικουμενισμού (χαμογελάμε και στην κάμερα), καταγγέλλουμε ΑΝΕΤΑ την αίρεση του Παπισμού και ταυτόχρονα διατηρούμε άμεση επικοινωνία, στενή σχέση και επαφή, αλόγιστη και αστήρικτη συμπόρευση με την ΑΙΡΕΣΗ και τους μνημονεύοντες και συλλειτουργούντες με αυτούς!

 Συγχέεις αδικαιολόγητα το πρόωρο, ανευλόγητο μαρτυρικό φρόνημα με το επιβεβλημένο ομολογιακό, Αγιοπατερικό φρόνημα.

                ...............................................

 Νικόλαος Πανταζής

Αποτειχισθείς θεολόγος, Αυστραλία

(Ὅλη ἡ Ἐπιστολὴ στὴ συνέχεια)

Δεν πρόκειται για Ευρώ, αλλά για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας!

  Πηγή: "Τρελογιάννης"

Όποιος βουλευτής ψηφίσει αυτό το τερατούργημα, είναι προδότης του ελληνικού λαού

Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριτές
Κατ' ουσίαν ρατσιστικό, φασιστικό και αντεθνικό το τερατούργημα που βαφτίστηκε "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο!
Το ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλε η γνωστή βουλευτής σε ...συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ, για να απαλειφθεί η ...προβληματική διάταξη που τιμωρούσε τον εγκωμιασμό και την άρνηση της γενοκτονίας των Ελλήνων, για να τιμωρείται μόνο η γενοκτονία των Εβραίων και των Τούτσι! Αυτό δεν είναι ο ορισμός του ρατσισμού;
Του Σάββα Καλεντερίδη
Κατατέθηκε στη Βουλή το λεγόμενο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο, αντί να καταπολεμήσει αυτό που υποτίθεται ότι επιδιώκει, μάλλον θα επιφέρει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, εκτός κι αν κάποιοι κύκλοι εντός και εκτός Ελλάδας επιδιώκουν κάτι τέτοιο.


Δεν κρίνουμε το νομοσχέδιο σε σχέση με τους περιορισμούς που μπορεί να επιβάλει στη δημόσια έκφραση και την επιστημονική ιστορική έρευνα. Αυτό είναι ένα άλλο θέμα και δεν θα ασχοληθούμε μ’ αυτό στο παρόν άρθρο μας.
Θα μείνουμε στην ποινικοποίηση του εγκωμιασμού, της επιδοκιμασίας και της κακόβουλης άρνησης της σημασίας των εγκλημάτων γενοκτονίας ή κατά της ανθρωπότητας και των εγκλημάτων πολέμου, καθώς και του Ολοκαυτώματος και του ναζισμού, όπως αναφέρονται στο άρθρο 2 του νομοσχεδίου.
Το πρώτο ολίσθημα, για να μην χρησιμοποιήσουμε κάποια πιο σκληρή λέξη, γίνεται με το διαχωρισμό της γενοκτονίας που έγινε εναντίον των Εβραίων από τους Ναζί, τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, έναντι των άλλων γενοκτονιών που υπέστησαν έθνη και λαοί της περιοχής. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ονομαστικά το Ολοκαύτωμα, ενώ δεν αναφέρονται ονομαστικά οι γενοκτονίες των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας, καθώς και των Αρμενίων, οι οποίες έχουν αναγνωριστεί με νόμο παρακαλώ του ίδιου κοινοβουλίου που θα ψηφίσει και το εν λόγω

Οι Οικουμενιστές, ο διάβολος και τα "είδωλα Εκκλησιών"!


       Οἱ ἀρνούμενοι διὰ τῆς "βαπτισματικῆς θεολογίας" τὸ "ἓν  Βάπτισμα", τὰ πάντα ἀρνοῦνται.
(Ἁγίου Ἀμφιλοχίου, Κατά αἱρετικῶν)

π. Νικόλαε, θεωρείτε αναγκαία τὴν ενημέρωση, αλλὰ κάνετε αντι-ενημέρωση!

Σχόλια στὶς θέσεις περὶ Ἀποτειχίσεως τοῦ π. Νικ. Μανώλη



Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης
Διευκρινήσεις στὴν Ὁμιλία γ. Ἀγάθωνος

Λάβαμε ἕνα σχόλιο-ἐπιστολή, στὴν προηγούμενη ἀνάρτησή μας μὲ τίτλο «Σχόλια στὶς θέσεις περὶ Ἀποτειχίσεως τοῦ π. Νικ. Μανώλη». Τὸ σχόλιο ἀπευθύνεται στὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» (καὶ προσωπικὰ στὸν π. Νικόλαο Μανώλη) καὶ  ἐκφράζει τὸν πόνο καὶ τὴν ἀγωνία μιᾶς ἀδελφῆς μας ποὺ ἔχει ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος διὰ τῆς Ἀποτειχίσεως. Ἐπειδὴ εἶναι μεγάλο, καὶ σὰν σχόλιο κομμένο σὲ 3-4 κομμάτια θὰ ἔχανε τὴν ἑνότητά του, τὸ δημοσιεύουμε ὁλόκληρο.

Σεβαστέ π. Νικόλαε Μανώλη. Ἄκουσα μέ προσοχή καί ἐνδιαφέρον τά ὅσα εἰπώθηκαν στό βίντεο πού ἀναρτήσατε ἀπό τόν ξακουστό γέροντα Ἀγάθωνα, ἀπό σᾶς  καί ἀπό τούς παρευρισκομένους ἀκροατές, ὅπως ἐπίσης διάβασα καί τά σχόλια πού ἀναρτήθηκαν στήν σχετική ἀπάντηση πού δώσατε γιά τό θέμα τῆς ἀποτειχίσεως.
Μοῦ δημιουργήθηκαν κάποια ἐρωτήματα καί ἀπορίες καί ἐπιτρέψατέ μου νά σᾶς τά γνωστοποιήσω.
Ὅταν στίς ἡμέρες μας γίνονται τόσες προδοσίες, μέ τέτοια ταχύτητα μάλιστα, πού δέν προλαβαίνουμε νά ἐνημερωθοῦμε ἀπό τά ἀντιοικουμενιστικά κυρίως ἱστολόγια, γιατί σέ καθημερινή βάση ὅλο καί κάποια συμπροσευχή – συνιερουργία θά γίνεται, ὅλο καί κάποια ἐνέργεια ἤ παρουσία ἤ δήλωση θά γίνεται ἀπό οἰκουμενιστές ἐπισκόπους πού θά ταράζει τά λιμνάζοντα ὕδατα τῆς ἀπραξίας μας, ὅταν λοιπόν ἐπαναλαμβάνω, βομβαρδιζόμαστε κυριολεκτικά ἀπό τά οἰκουμενιστικά δρώμενα τῶν οἰκουμενιστῶν, πῶς μπορεῖτε νά ἰσχυρίζεσθε ὅτι πρέπει νά γίνει μεγαλύτερη ἐνημέρωση, ὥστε νά ἐνημερωθοῦν ὅσο τό δυνατόν περισσότεροι πιστοί καί μετά νά προχωρήσετε σέ ἀποτείχιση καί ἄν!
Ὅταν οἱ ἄνθρωποι πού γράφουν τά σχόλια στό ἱστολόγιό σας -καί ὑποτίθεται ὅτι εἶναι ἐνήμεροι καί σχετικοί- λένε καί ξαναλένε ὅτι δέν ὑπάρχει σοβαρός λόγος γιά νά προχωρήσετε οἱ κληρικοί σέ διακοπή μνημονεύσεως,  ὅτι ἡ διακοπή τῆς μνημονεύσεως ἐκ μέρους τοῦ γέροντα Ἀγάθωνα θά ὁδηγοῦσε ἕνα ἀκόμη μοναστήρι ἐκτός τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅτι θά ἀπέκοπτε τόν ποιμένα ἀπό τό ποίμνιό του, καί ἄλλα τέτοια  ἀθεολόγητα, λυπηρά κι ἀπογοητευτικά, πῶς περιμένετε νά γίνει ἡ ἐνημέρωση πού ἀναζητᾶτε καί ἀπό ποιούς; Ὅλα αὐτά, πάτερ, πού δημοσιεύονται στό ἱστολόγιό σας, ἀποτελοῦν ἐνημέρωση, ἤ ἀντι-ἐνημέρωση καί δυσφήμηση τῆς ἀποτειχίσεως, διά τήν ὁποία τάχα χρειάζεται (ὅπως λέτε) ἡ ἐνημέρωση πρίν τὴν πραγματοποιήσουμε;
Εἰλικρινά πιστεύετε ὅτι ὅσοι ἐνδιαφέρονται γιά τή σωτηρία τους, γιά τά θέματα τῆς Ἐκκλησίας μας, ὅσοι εἶναι συνειδητοί χριστιανοί ὀρθόδοξοι δέν ἔχουν ἀκόμη ἐνημερωθεῖ; Πιστεύω πώς