Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

Θεολογικὴ κριτική, Εισηγήσεως Δημητριάδος Ιγνατίου σε Παπική Ημερίδα, ο οποίος ομιλεί ως "κοπέλλιν τοῦ Πάπα"!




ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ  ΚΑΙ  ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ
ΤΗΣ  ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΣ
ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ
ΚΑΙ ΑΛΜΥΡΟΥ κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ Β΄ ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΟ ΣΥΝΟΔΟ

Γράφει ο Πρωτοπρεσβ. π. γγελος γγελακόπουλος,
φημ. . Ν. γίας Παρασκευς Νέας Καλλιπόλεως Πειραις


«σύ εσαι κοπέλλι (τσιράκι) το Πάπα
καί σάν κοπέλλι το Πάπα μιλες».
(γιος Μρκος Εγενικός)


(ΜΕΡΟΣ Α΄)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Στήν ψευδοσύνοδο το πάπα Φεράρας-Φλωρεντίας τό 1438-39, φίλος το πάπα, πίσκοπος Νικαίας Βησσαρίων, προσπάθησε μέ κάθε τρόπο νά παρασύρει μέ τό μέρος του τόν γιο Μάρκο πίσκοπο φέσου τόν Εγενικό, γιά νά γίνει νωση, δηλ. ποταγή τς ρθοδοξίας στόν αρεσιάρχη πάπα.
ποτε γιος Μάρκος, πευθυνόμενος πρός τόν Βησσαρίωνα, το επε: «σύ εσαι κοπέλλι (τσιράκι) το Πάπα καί σάν κοπέλλι το Πάπα μιλες»! μέν γιος Μάρκος δέν πέγραψε τά πρακτικά τς ψευδοσυνόδου το πάπα, ναγκάζοντάς τον νά μολογήσει τήν ττα του, ναφωνώντας «ε Μάρκος οχ πέγραψεν, ποιήσαμεν οδέν» καί τσι σωσε τήν ρθοδοξία πό τήν παπική λαίλαπα. δέ Βησσαρίων μέ τόν σίδωρο τόν Ρσο γιναν ρνητές τς ρθοδοξίας καί εσχώρησαν στήν αρεση το παπισμο. δέ πάπας τούς προβίβασε καί τούς κανε καρδιναλίους.
Δυστυχς καί σήμερα δέν λειψαν τά κοπέλλια το πάπα στήν ρθόδοξη λλάδα. Τοιοτος, κτός τν λλων, εναι καί Σέβ. Μητρ. Δημητριάδος κ. γνάτιος.  πρόσφατη συμμετοχή του στίς 9-11-2013 ς εσηγητο στήν παπική μερίδα, πού πραγματοποιήθηκε στό Λεόντειο Λύκειο Πατησίων θηνν, μέ θέμα «Πενήντα χρόνια πό τή σύγκληση τς Β΄ Βατικάνειας Συνόδου˙ σκέψεις νός ρθοδόξου πισκόπου», πιβεβαιώνει τήν προσωνυμία! Ο προσωπικές του θέσεις καί τά λεχθέντα του ντως μς δηγον στό νά το παναλάβουμε τό το γίου Μάρκου:  «σύ εσαι κοπέλλι (τσιράκι) το Πάπα (χι ρθόδοξος πίσκοπος) καί σάν κοπέλλι το Πάπα μιλες (χι σάν ρθόδοξος πίσκοπος)»!
Δέν εναι πρώτη φορά πού ποικιλοτρόπως σκανδαλίζων τόν πιστό λαό, γνωστός καί μή ξαιρετέος, οκουμενιστής καί μεταπατερικός Σεβ. κ. γνάτιος, προβαίνει σέ μία κόμη – πό τίς ναρίθμητες – προκλητική καί προδοτική της ρθοδόξου πίστεως νέργεια. ς θυμηθομε μερικές, τίς πιό κύριες, π’ατές. α) συμμετοχή το Σεβ. κ. γνατίου, συμπροσευχομένου, σέ παπική «λειτουργία» στό γνωστό οκουμενιστικό, ονιτικό, μεικτό μοναστήρι

Αποδέχονται και πάλι την εξίσωση αιρετικών και Ορθοδόξων που κάνει ο Πάπας.



ΧΩΡΙΣ  ΑΝΤΙΠΑΛΟ  ΤΟ  ΒΑΤΙΚΑΝΟ


Η ΕΞΙΣΩΣΗ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ  ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΣ  ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Στα Ιεροσόλυμα τὰ Χριστούγεννα ἡ σημειολογικὴ
Συνάντηση Πάπα Φραγκίσκου – Πατρ. Βαρθολομαίου

Ὁ αἱρετικὸς Φραγκίσκος διαβεβαιώνει(!) πὼς
–μαζί μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Κόπτες–
ἔχουμε κι ἐμεῖς  Ἀποστολικὴ διαδοχή!


«Δέχθηκα επισκέψεις πολλών ορθόδοξων αδελφών: του Βαρθολομαίου, του Περγάμου Ζηζιούλα, του κόπτη πατριάρχη της Αιγύπτου Τουάντρος. Τους δέχθηκα ως αδελφούς, διαθέτουν την αποστολική διαδοχή. Δώσαμε ό ένας την ευχή του στον άλλον, ο ένας αδελφός δίνει την ευχή του στον άλλο αδελφό. Ο ένας λέγεται Πέτρος και ο άλλος Ανδρέας, Μάρκος, Θωμάς».


Αποκλειστική συνέντευξη στην εφημερίδα La Stampa αποφάσισε να παραχωρήσει ο πάπας Φραγκίσκος με αναλυτική αναφορά στις σχέσεις με την ορθοδοξία.
«Τα Χριστούγεννα, την περίοδο αυτή γεμάτη συρράξεις, είναι ένα κάλεσμα του Θεού, που μας προσφέρει το δώρο αυτό. Ο Θεός μας περιμένει, δεν κουράζεται, μας περιμένει πάντα. Μας προσφέρει τον δώρο του και στην συνέχεια αρχίζει να μας αναμένει», προσθέτει ο Αργεντινός ποντίφικας.
Ο Ποντίφικας, επιβεβαιώνει, επίσης, ότι «ετοιμάζεται να επισκεφθεί τα Ιεροσόλυμα για να συναντήσει τον "αδελφό" του, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, και να τιμήσουν τα πενήντα χρόνια από τον εναγκαλισμό του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα με τον Πάπα Παύλο τον ΣΤ, που είχε λάβει χώρα, στην πόλη αυτή, το 1964»...
Ο πάπας, στην συνέντευξή του, τονίζει, επίσης, ότι θέλει να αξιοποιήσει τις γυναίκες αλλά δεν θεωρεί ότι βαδίζουμε προς γυναίκες-ιερείς ή πιο συγκεκριμένα καρδινάλιους, ενώ σε σχέση με τους ορθόδοξους προσθέτει: «δέχθηκα, τους εννέα αυτούς μήνες, επισκέψεις πολλών ορθόδοξων αδελφών: του Βαρθολομαίου, του Ιλαρίωνα, του μητροπολίτη Περγάμου Ζηζιούλα, του κόπτη πατριάρχη της Αιγύπτου Τουάντρος. Τους δέχθηκα ως αδελφούς, διαθέτουν την αποστολική διαδοχή".
Προκαλεί πόνο το ότι δεν μπορούμε, ακόμη, να συλλειτουργήσουμε, αλλά η φιλία υπάρχει. Και νομίζω ότι ο δρόμος είναι αυτός: φιλία, κοινή προσπάθεια και προσευχή υπέρ της ενότητας. Δώσαμε ό ένας την ευχή του στον άλλον, ο ένας αδελφός δίνει την ευχή του στον άλλο αδελφό. Ο ένας λέγεται Πέτρος και ο άλλος Ανδρέας, Μάρκος, Θωμάς».

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=283654&catID=4

Κυριακή των Αγίων Προπατόρων

propatores



Δέξασθαι χαρὰν οἱ πάλαι Προπάτορες,
Βλέποντες ἐγγίζοντα Xριστὸν Μεσσίαν.
Γήθεο Ἀβραάμ, ὅτι Πρόπαππος Χριστοῦ ἐδείχθης.



Η  ΠΙΣΤΗ  ΤΟΥΣ  ΚΑΙ  Η  ΠΙΣΤΗ  ΜΑΣ

Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ὅρισαν τὴν Κυριακὴ αὐτή νὰ ἑορτάζουμε τὴ μνήμη τῶν Προπατόρων Του, δηλαδὴ τῶν κατά σάρκα προγόνων Του, ὅπως εἶναι ὁ Ἀβραάμ καὶ οἱ ὑπόλοιποι, ἀπὸ τοὺς ὁποίους προῆλθε ὁ Ἰησοῦς Χριστός.
Ο Προπάτορες ποτελοῦν, κατ κάποιο τρόπο, τ θεμέλιο τς κκλησίας. Θεός ξέλεξε π τ σύνολο τν νθρώπων μερικούς, τος ποίους κα κάλεσε ν τν πιστεύσουν κα ν τν κολουθήσουν, ν γίνουν συνεργο στ ργο τς σωτηρίας το κόσμου. Κι κενοι πείσθησαν. Δι τς πίστεως ποδέχθηκαν τν κλήση χωρς ν γνωρίζουν τν Χριστό, χωρς ν χουν τ πτ παραδείγματα τς ν Χριστ ναγεννήσεως κα σωτηρίας κατομμυρίων νθρώπων πο πίστεψαν σ’ Αὐτόν.
Ὅπως λοιπόν κενοι, κολούθησαν τν Χριστ κα βάστασαν μ τν τρόπο τους τν Σταυρό τους κα ς κ τούτου πέτυχαν τν παγγελιν, τσι κα μες πο χουμε τν πόδειξη τς γάπης κα τς πλουσίας Του χάριτος, ς τοιμαζόμαστε ν προσκυνήσουμε τν ορτ τς Γεννήσεως γι ν γιορτάσουμε κα τ δική μας ναγέννηση.
  
Κοντάκιον
Ήχος β΄. Αυτόμελον.
Χειργραφον εκνα μ σεβασθντες, λλ' γρφ οσίᾳ θωρακισθντες τρισμακριοι, ν τ σκμματι το πυρς δοξσθητε, ν μσ δ φλογς νυποσττου στμενοι, Θεν πεκαλεσθε. Τχυνον Οκτρμων, κα σπεσον ς λεμων, ες τν βοθειαν μν, τι δνασαι βουλμενος. 
Οκος
κτεινν σου τν χερα, ς πλαι λαβον περαν Αγπτιοι πολεμοντες, κα βραοι πολεμομενοι, μ καταλπς μς, κα καταπίῃ μς θνατος, διψν μς, κα σατν μισν μς΄ λλ' γγισον μν, κα φεσαι τν ψυχν μν, ς φεσω ποτ τν Παδων σου τν ν Βαβυλνι, παστως νυμνοντων σε κα βληθντων πρ σο ες τν κμινον, κα κ τατης κραυγαζντων σοι. Τχυνον οκτρμων, κα σπεσον ς λεμων ες τν βοθειαν μν, τι δνασαι βουλμενος. 
Κάθισμα
Ήχος α΄. Τον τάφον σου Σωτήρ.
Ὑμνήσωμεν πιστοί, τοὺς Προπάτορας πάντας, Χριστοῦ τοῦ δι' ἡμᾶς, ἐπὶ γῆς ὁραθέντος, δοξάζοντες ἐν ᾄσμασι, τὸν αὐτοὺς θαυμαστώσαντα, ὡς τὴν ἔλευσιν, προεκτυπώσαντας τούτου, καὶ τὴν γέννησιν, τὴν ἐκ Παρθένου ἀφράστως, τῷ κόσμῳ κηρύξαντας.