Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Άγιος Μάρκος και Ναυπάκτου Ιερόθεος: Μακρυά από τους φιλενωτικούς












11 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/1/14, 10:52 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για την γραμματοσειρά, είναι πολύ ωραία.
    Ο κ. Βαρθολομαίος διαφέρει από αυτούς που λές, επειδή αγκαλιάζει, φιλάει τον πάπα, τον αποκαλεί αδελφό, συμπροσεύχεται μαζί του, αλλά ΔΕΝ συλλειτουργεί, ΔΕΝ τον μνημονεύει στα δίπτυχα, και ΔΕΝ κοινωνεί από το ίδιο Ποτήριο με αυτόν. Είναι ξεκαθαρισμένα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. " Ανώνυμος19 Ιανουαρίου 2014 - 12:52 μ.μ." σε ποιό κόσμο ζεις ?
    Και τον είχε τον Παπα και τον έχει και θα τον έχει στα δίπτυχα

    Και τον μνημόνευσε και τον μνημονεύει και θα τον μνημονεύει
    Και είχε «intercommunio», δηλαδή η διακοινωνία με τους αιρετικούς στα άγια Μυστήρια και δεν το κρύβει .Και κοινά μοναστήρια έχει και κοινούς ναούς .... και "Άγιο Ποτήριο" του ο Πάπας του το έδωσε και αυτός "αρχιεπισκοπο " προσεφέρει "Άγιο Ποτήριο" στον Ουνίτη Αρχιεπίσκοπο Αθηνών οταν συνλειτούργισε με τον ουνίτη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/1/14, 1:41 μ.μ.

      Αλλο πράγμα είναι το γεγονός, και άλλο πράγμα είναι η φαντασία.
      Οποιος συγχέει αυτά τα δύο, ίσως χρειάζεται την βοήθεια ειδικού .....

      Διαγραφή
  3. << Ένα πρόσφατο παράδειγμα στη Μητρόπολη Σύρου
    ...................................
    Πριν από καιρό, ο κ. Στυλιανός Λαγουρός που, εκτός από την εκδοτική του προσφορά (Εκδόσεις "ΤΗΝΟΣ"), αγωνίζεται με ζωντάνια και θάρρος ζηλευτό για την Αγία Ορθοδοξία μας και καταγγέλλει τα κακώς κείμενα της Εκκλησίας, κοινοποίησε και στον «ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΟ» κείμενο, με τα νέα αντι-Κανονικά κατορθώματα και οικουμενιστικά ανοίγματα του Μητροπολίτου Σύρου Δωροθέου.
    Με το κείμενο αυτό, παρουσίαζε ένα γεγονός και ζητούσε από την Ι. Σύνοδο να παρέμβει. Η Ι. Σύνοδος και πάλι εσιώπησε, όπως μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια σε κάθε είδους παρεκτροπές Επισκόπων. Γι' αυτό, έστω και αργοπορημένα, θα αναφερθούμε στην τελευταία ουνιτική-οικουμενιστική ενέργεια του Μητροπολίτη Σύρου. Διαβάζουμε στο κείμενο που μας εστάλη:
    «Το βράδυ της 30ης Απριλίου το τηλεοπτικό κανάλι "Αιγαίο T.V" μετέδωσε ...;την τελετή για τα 175 χρόνια ιδρύσεως του ρωμαιοκαθολικού ναού Αγίου Γεωργίου ...; (Σ' αυτό τον Παπικό ναό), μέσα στο Βήμα, δίπλα στον ρωμαιοκαθολικό επίσκοπο κ. Φραγκίσκο Παπαμανώλη, ιερουργούντα με πλειάδα ρωμαιοκαθολικών κληρικών, στεκόταν ο ορθόδοξος επίσκοπος Σύρου (Δωρόθεος)[1] . Κατά την διάρκειαν της τελετής είδαμε, ακούσαμε........


    και σημειώνουμε τα εξής:
    α) να εκφωνείται (από λαϊκό!) μεταξύ άλλων λειτουργικών αιτήσεων και η εξής: "ο Κύριος να έχει καλά τους επισκόπους Φραγκίσκο και Δωρόθεο"
    β) να θυμιάζεται τρις εντός του βήματος ο κ. Δωρόθεος από ρωμαιοκαθολικό κληρικό
    γ) να μνημονεύονται επισήμως στην "Λειτουργική Αναφορά" το όνομα του πάπα Βενέδικτου και μαζί αμέσως "των επισκόπων μας Φραγκίσκου (Ρ/καθολ.) και Δωροθέου (Ορθοδ.)" δ) περί δε το τέλος της τελετής τον κ. Δωρόθεο από ειδική λετουργική θέση να απευθύνη... ομιλία εις το εκκλησίασμα ...;
    (Όλα αυτά) άραγε δεν συνιστούν μικρές εκχωρήσεις οι οποίες -προς το παρόν(!)- δίνουν την εντύπωση ότι διαφορές δεν υπάρχουν κι έτσι χτίζεται ένα πλαστό επικοινωνιακό οικοδόμημα ενότητας; ...;
    Και εν τέλει η Ι. Σύνοδος ουδένα λόγον έχει να παρέμβει για την σύγχυση που μονιμοποιείται;
    Μετά τιμής ΣΤΥΛ. ΛΑΓΟΥΡΟΣ, Θεολόγος».
    συνεχίζεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας θυμηθούν, όσοι παρακολουθούν τα θέματα αυτά, τα οικουμενιστικά βήματα ειδικά στη Σύρο: τον εκκλησιασμό των μαθητών, τη μια στην Παπική Εκκλησία και την άλλη στην Ορθόδοξη και την μετάδοση της Θ. Κοινωνίας εναλλάξ σε Ορθόδοξους και Παπικούς μαθητές, όπως μας το παρουσίασε προ ετών ο π. Θεόδωρος Ζήσης.
    Ας θυμηθούμε εκείνη την ανατριχιαστική περιγραφή στην "Ελευθεροτυπία" από τον Καθηγητή της Νομικής Κώστα Μπέη (νυν πρεσβύτερο της Μητροπόλεως Πρεβέζης), για την οικουμενική λειτουργία στον καθεδρικό καθολικό ναό της Άνω Σύρου, κατά την οποία, σύμφωνα με τη γλαφυρή περιγραφή του κ. Μπέη: «Ορθόδοξοι, καθολικοί και διαμαρτυρόμενοι, Έλληνες και ξένοι, διάβασαν και ξαναδιάβασαν σε περισσότερες γλώσσες δυνατά από την προς Γαλάτας επιστολή του Αποστόλου Παύλου ...; Κατά τις δεήσεις, μνημονεύθηκαν από κοινού» ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος. «Εκ περιτροπής στην κοινή τούτη λειτουργία έψελναν η ορθόδοξη και η καθολική χορωδία. Και ρίγη διαπερνούσαν το πολυποίκιλο εκκλησίασμα... Και όταν ήλθε η ώρα της θείας κοινωνίας, εμβάπτιζε την όστια στο δισκοπότηρο με τον οίνο, έτσι ώστε κατά το λόγο του μεγάλου Αθηναγόρα να μπορούμε όλοι να κοινωνήσουμε από το ίδιο δισκοπότηρο. Και κοινωνήσαμε. Καθολικοί, ορθόδοξοι και διαμαρτυρόμενοι. Από το κοινό δισκοπότηρο της κοινής πίστης ...;»!
    Σε εκείνη τη «οικουμενική λειτουργία» δεν ήταν παρών Ορθόδοξος Επίσκοπος. Να λοιπόν που αρχίζει, με τον νυν Μητροπολίτη Σύρου, να πραγματοποιείται και νομιμοποιείται τώρα, εκείνο που δεν έγινε τότε, να παίρνει δηλαδή επίσημο χαρακτήρα η ουνιτικού τύπου «ένωση των εκκλησιών», χωρίς να αφίστανται οι της Παπικής Εκκλησίας των βλασφημιών προς το Άγιο Πνεύμα και όλων των αιρετικών δοξασιών τους. Να αποδεικνύεται ότι, όλα όσα έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν δεν είναι τυχαία, αλλά καλά σχεδιασμένα βήματα, που υπηρετούν ένα μακροπρόθεσμο στόχο: την συγχώνευση Βατικανού και Φαναρίου υπό τον Πάπα.
    Θεωρήσαμε αναγκαίο να κάνουμε ευρύτερα γνωστό αυτό το περιστατικό (καταγγέλλονται και άλλα παρόμοια), γιατί η υπαρκτή αίρεση του Οικουμενισμού-Ουνιτισμού και των οικουμενιστών που την προωθούν, έχει περάσει στους περισσότερους Ορθόδοξους Έλληνες σαν κάτι το απόμακρο, ομιχλώδες και άσαρκο, εκτόπλασμα της φαντασίας νοσηρών εγκεφάλων. Εκείνοι δε που καταγγέλλονται ότι συμμετέχουν σε μια νεοφανή αίρεση, τον Οικουμενισμόκαι τον προωθούν με τις συμπροσευχές τους και τις κοινές εκδηλώσεις με το όλο πλέγμα των Οικουμενιστών, όχι μόνο δεν «συμμαζεύονται», όχι μόνο δεν αντικρούουν θεολογικά την κατηγορία που τους αποδίδεται, ότι έτσιεναντιώνονται στην πρακτική των Πατέρων και στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά καυχιόνται κι όλας για τις «προοδευτικές» θέσεις τους, γράφουν τους Ι. Κανόνες -που απαγορεύουν αυστηρώς τέτοιες ενέργειες, με την ποινή ακόμα και της καθαίρεσης- στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και, μάλιστα, εκτοξεύουν απειλές προς όσους αισθάνονται την ανάγκη να υπερασπιστούν την Ορθοδοξία και να Ομολογήσουν την Πίστη των Αγίων μας.
    Απευθυνόμενοι και πάλι στους κωφεύοντας -προς τις εκκλήσεις και καταγγελίες μελών της Εκκλησίας- Ιεράρχες και Συνοδικούς, ρωτάμε: Γιατί επιτρέπετε να αχρηστεύονται και να αθετούνται οι Ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας μας; Τους θεωρείτε και εσείς, Άγιοι Αρχιερείς, απηρχειωμένους, εκδικητικούς και άχρηστους; Δεν κρίνονται πλέον αναγκαίοι ούτε από εσάς; Δεν είναι θεόπνευστοι, συνέχεια των Εντολών του Χριστού και των Αποστόλων και άρα υποχρεωτικοί; Δεν δρουν προληπτικά ως προς την εκδήλωση αιρετικών δοξασιών; Δεν θεσπίστηκαν για να προφυλάσσουν τους πιστούς από όσους ενστερνίζονται αιρετικές θέσεις και τις διαδίδουν; Δεν έχουν θεραπευτικές ιδιότητες; Δεν συντελούν στη σωτηρία των μελών της Εκκλησίας και την εξουδετέρωση των αιρετικών καρκινωμάτων;

    Για την «Φιλορθόδοξη Ένωση "ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ"»
    Ο Πρόεδρος
    Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
    Ο Γραμματέας
    Παναγιώτης Σημάτης >>
    συνεχίζεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μυστήρια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του (πχ Δωροθέου )
    είναι της ίδιας ποιότητας με τα μυστήρια των Παπικών (πχ Φραγκίσκου ).

    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΔΩΡΟΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ
    Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο
    Και μη νομιζεται οτι ταχα μου οτι ο Μητροπολίτης Πειραιώς εχει κατι διαφορετικο στο ποτηριο του απο τον Δωροθεο ....
    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Μητροπολίτης Πειραιώς ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΩΡΟΘΕΟ ....Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο ...
    Εαν Α=Β εαν Β= Γ τοτε Α=Β=Γ

    Γνωρίζοντας λοιπόν ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι η παπική μεταλαβια
    Καταλαβαίνει ο κάθε ένας ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι η μεταλαβια του παπικού Βαρθολομαίου και των επισκοπών του .
    Μόλυσμα του σατανά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποια ειναι η διαφορα μεταξυ του ποτηριου του ο Ουνίτη "επίσκοπου" των Αθηνών κ. Δημήτριου Σαλάχα και του επίσκοπου των Αθηνών κ Ιερωνυμου ?
    Συνλειτουργος του παπικου Βαρθολομαιου ο ενας
    Συνλειτουργος του παπικου Βαρθολομαιου και ο αλλος ...
    Απο τον παπικο Βαρθολομαιο ποτηριο ο ενας
    Απο τον παπικο Βαρθολομαιο ποτηριο και ο αλλος ...
    Ουνιτης ο ενας Ουνιτης και ο αλλος
    Τα μυστήρια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του είναι της ίδιας ποιότητας με τα μυστήρια του Ουνίτη "επίσκοπου" των Αθηνών κ. Δημήτριου Σαλάχα
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ τον κ Σαλάχα και τον Αθηνών κ Ιερωνυμο
    Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο
    Και μη νομιζεται οτι ταχα μου οτι ο Μητροπολίτης Πειραιώς η οποιος αλλος επισκοπος που μνημονευει Βαρθολομαιο εχει κατι διαφορετικο στο ποτηριο του απο τον Βαρθολομαιο
    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

    ....Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο ...
    Εαν Α=Β εαν Β= Γ τοτε Α=Β=Γ

    Γνωρίζοντας λοιπόν ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι αιρετική μεταλαβιά
    Καταλαβαίνει ο κάθε ένας ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι η μεταλαβιαά του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μυστήρια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του είναι της ίδιας ποιότητας με τα μυστήρια των "εκκλησιων του ΠΣΕ"

    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Βαρθολομαιο ΚΑΙ την επίσκοπο Στοκχόλμης Εύα Μπρούνε
    Την Λεσβία η επίσκοπος Στοκχόλμης που λουθηρανή και συζεί με μια ιερέα η οποία είναι μητέρα παιδιού και που οσο εκείνη είναι απασχολημένη με τη Θεία Λειτουργία, το παιδί της παίζει στο ιερό...

    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ !
    Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λεσβία η επίσκοπος Στοκχόλμης ?

    EUROPEAN FORUM OF LESBIAN & GAY CHRISTIAN GROUPS 2009
    Father Heikki Huttunen, Ecumenical Counsel of Finland, Orthodox church of Finland: Human sexuality in the Orthodox theology
    http://www.yhteys.org/ef2009b.html


    Εισηγητης και ο "Ορθόδοξος" ιερέας Heikki Huttunen ?
    Heikki Huttunen, ιερέας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Φινλανδίας, πρ. Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Ορθοδόξων Νεολαιών
    εισηγητης στο Β’ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΝΕΟΛΑΙΑΣ
    ...και φερομενος ως συνιδρυτὴς τῆς οφυλοφιλικῆς " Χριστιανικῆς " Ἕνωσης,
    Να ρωτησουμε τον Αρχιεπίσκοπο του τον Φινλανδίας Λέωντα και τον Βαρθολομαιο τι εχει το ποτηριο του ?
    Να μην εχει ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Λεσβία επίσκοπου Στοκχόλμης Εύα Μπρούνε ?
    Τα μυστήρια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του είναι της ίδιας ποιότητας με τα μυστήρια των "εκκλησιων του ΠΣΕ"

    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ Βαρθολομαιο ΚΑΙ την επίσκοπο Στοκχόλμης Εύα Μπρούνε ,ρωτηστε τον Heikki Huttunen, ιερέα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Φινλανδίας,τον Αρχιεπίσκοπο του τον Φινλανδίας Λέωντα ....
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ! Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο
    Και μη νομιζεται οτι ταχα μου οτι ο Μητροπολίτης Πειραιώς η οποιος αλλος επισκοπος που μνημονευει Βαρθολομαιο εχει κατι διαφορετικο στο ποτηριο του απο τον Βαρθολομαιο
    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

    ....Θα σας διαβεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο ...
    Εαν Α=Β εαν Β= Γ τοτε Α=Β=Γ

    Γνωρίζοντας λοιπόν ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι αιρετικη μεταλαβια του Πάπα και του καθε αιρεσιαρχη
    καταλαβαίνει ο κάθε ένας ότι δηλητήριο του αρχειακού όφεως είναι η μεταλαβια του Βαρθολομαίου και των επισκοπών του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαβαζω στο http://www.catholic-church-corfu.org/eid_epitropidialogou_08.html
    << Την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου τα μέλη της Επιτροπής, καθολικοί και ορθόδοξοι παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Νεάπολη. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας τα καθολικά μέλη συλλειτούργησαν για την μικρή τοπική καθολική κοινότητα και τους τουρίστες στην περιοχή του Αγίου Νικολάου, στην εκκλησία του Αγίου Χαραλάμπους, την οποία η Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως έχει θέσει στη διάθεση της Καθολικής Εκκλησίας από εικοσαετίας. Τα μέλη της Επιτροπής επισκέφθηκαν στο Ηράκλειο τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Κρήτης ο οποίος και παρέθεσε γεύμα προς τιμήν τους και ευχήθηκε επιτυχία στις εργασίες τους, παρ’ όλες τις δυσκολίες που ένα τέτοιο θέμα, όπως το Παπικό Πρωτείο, εμφανίζει στις σχέσεις των δύο Εκκλησιών. Στο περιθώριο των εργασιών συναντήθηκαν και με τον Σεβασμιώτατο Ιεραπύτνης και Σητείας καθώς και με άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες. Σημειώνουμε πως τα μέλη της Μικτής Συντονιστικής Επιτροπής είναι δέκα καθολικοί και δέκα ορθόδοξοι θεολόγοι, μεταξύ των οποίων ο Σεβασμιώτατος Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κέρκυρας κ.κ. Ιωάννης Σπιτέρης και ο Έξαρχος των Ελληνορρύθμων Καθολικών κ.κ. Δημήτριος Σαλάχας. Από την πλευρά της Ελλαδικής Ορθόδοξης Εκκλησίας συμμετείχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αχαΐας κ.κ. Αθανάσιος. >>

    " Ανώνυμος19 Ιανουαρίου 2014 - 12:52 μ.μ." Το διάβασες αυτό το << την οποία η Ιερά Μητρόπολη Νεαπόλεως έχει θέσει στη διάθεση της Καθολικής Εκκλησίας από εικοσαετίας. >>
    Μαγαρισαν Ιερο του Θεου ,δωριζοντας το στον Αντιχριστο !

    Ιεζ. 22:26 και οι ιερείς αυτής ηθετησαν νομον μου και εβεβηλουν τα αγια μου ανα μεσον αγιου και βεβηλου ου διεστελλον και ανα μεσον ακαθαρτου και του καθαρου ου διεστελλον και απο των σαββατων μου παρεκαλυπτον τους οφθαλμους αυτων και εβεβηλουμην εν μεσω αυτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα αυτά που καταγγέλλει ο sotirio είναι πέρα για πέρα αληθινά. Στα κρυφά γίνονται πολλά και προδοτικά, γιατί ακόμη αντιδράει ο πιστός λαός του Θεού. Το κοινό ποτήριο έχει γίνει. Τουλάχιστον στο εξωτερικό συμβαίνει εδώ και χρόνια. Οι εξ ορθοδόξων Οικουμενιστές που βρίσκονται συχνά στο εξωτερικό άραγε έχουν να μας παρουσιάσουν κάποια κοινή « Θ. Λειτουργία» με αιρετικούς, εκτός φυσικά από αυτές που αφήνουν να διαρρεύσουν στο διαδίκτυο; Κάποια νέα στοιχεία θα έλθουν στο φως της δημοσιότητος λίαν συντόμως και τότε κάποιοι θα πρέπει να δικαιολογήσουν την άχρι καιρού αναμονή τους....Το βάρος πέφτει βεβαίως πρώτα στις πλάτες των αντιοικουμενιστών επισκόπων που είναι μετρημένοι στα δάκτυλα και κατόπιν σε όσους τους ακολουθούν και συνεργάζονται στενά μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.