Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Διευκρινίσεις σε σχόλιο γιά την Αποτείχιση, π. Ευθ. Τρικαμηνά



«Αδελφοί..."δέρετε αέρα"! Κι εσείς επικοινωνείτε με τους αιρετικούς Οικουμενιστές μέσω του μητροπολίτη Αρτέμιου, ο οποίος έχει κοινωνία με κληρικούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο» (Σχόλιο).

Στήν ἐποχή μας μπορεῖ κανείς νά διαπιστώση ὅλα τά παράδοξα πράγματα καί αὐτά πού δέν συνέβησαν, οὔτε τά διενοήθησαν ποτέ σέ ἄλλες ἐποχές. Αὐτό συμβαίνει ὄχι μόνον στήν κοσμική πραγματικότητα ἀλλά καί στήν ἐκκλησιαστική.
Ἐδῶ ἔχομε τά πρωτάκουστα καί πρωτοφανῆ γεγονότα τά ὁποῖα προσβάλλουν εὐθέως τήν πίστι, ὅπως π.χ. τήν ἔνταξι τῶν Ὀρθοδόξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν στό δαιμονικό Π.Σ.Ε., τήν ἀναγνώρισι τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν, τήν ἀποδοχή των ὡς «ἀδελφές Ἐκκλησίες», τήν ἄρσι τῶν ἀναθεμάτων τῶν Παπικῶν καί Μονοφυσιτῶν, τόν μολυσμό τῶν Ὀρθοδόξων ναῶν διά τῶν πανηγυρικῶν συμπροσευχῶν, συνιερουργιῶν καί συναγελασμῶν μετά τῶν πάσης φύσεως αἱρετικῶν, τήν δημιουργία νέων θεωριῶν, οἱ ὁποῖες ἀγκαλιάζουν καί ἐκκλησιαστικοποιοῦν τούς αἱρετικούς (βαπτισματική θεολογία, θεωρία τῶν δύο πνευμόνων, θεωρία τῶν κλάδων κλπ.) καί τήν Συνοδική κάλυψι ὅλων αὐτῶν τῶν θεωριῶν καί καταστάσεων, τά ὁποῖα ὄχι μόνο τούς δίδουν ἰσχύ, ἀλλά τά καθιστοῦν αἱρετική πλέον γραμμή καί πορεία τῆς Ἐκκλησίας.
Ἕνα ἄλλο πρωτοφανές καί πρωτάκουστο γιά τά ἐκκλησιαστικά δεδομένα, τό ὁποῖο καί αὐτό εἶναι καρπός τῆς ἐποχῆς μας καί, συνεπῶς, καί τῆς Ν. Ἐποχῆς, εἶναι ὅτι πρώτη φορά συμβαίνει νά ὑποστηρίζουν οἱ Ὀρθόδοξοι μέ πάθος καί νά ἀκολουθοῦν κατά γράμμα καί νά καλύπτωνται πίσω ἀπό μία θεωρία, ἡ ὁποία ὅπως ἀποδεικνύεται δέν ἔχει στήριγμα οὔτε κἄν βακτηρία, οὔτε στήν ἁγ. Γραφή, οὔτε στούς ἱερούς Κανόνες, οὔτε στήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων. Τό ἐντελῶς, μάλιστα, ἀντίθετο συμβαίνει, δηλαδή καί ἡ ἁγ. Γραφή, καί οἱ ἱεροί Κανόνες, καί ἡ διδασκαλία τῶν Ἁγίων ὑπαγορεύουν εὐθέως καί εὐθαρσῶς τήν ἀπομάκρυνσι ἀπό τήν αἵρεσι καί τούς φορεῖς της.
Πρόκειται λοιπόν ἐδῶ γιά μιά νέα ἀντιπατερική στάσι καί γραμμή τῶν Ὀρθοδόξων ὅταν ὑπάρχει αἵρεσις καί διωγμός τῆς πίστεως. Πρόκειτα γιά τή θεωρία πού διδάσκει ὅτι, ὅταν ὑπάρχει αἵρεσις στήν Ἐκκλησία, ὅπως σήμερα ὁ Οἰκουμενισμός, οἱ Ὀρθόδοξοι ὄχι μόνο δέν ἀπομακρύνονται ἐκκλησιαστικά ἀπό τούς αἱρετικούς, ἀλλά τούς ἀναγνωρίζουν ὡς εἰς τύπον καί τόπον Χριστοῦ, τούς μνημονεύουν ὡς Ὀρθοδόξους, ἔχουν πλήρη ἐκκλησιαστική κοινωνία μαζί των, συμπορεύονται ἐκκλησιαστικά μέ αὐτούς στίς ἀποφάσεις πού αὐτοί λαμβάνουν, καί ἁπλῶς διαμαρτύρονται γιά ὅλα αὐτά διακηρύσσοντας τό ὀρθόδοξο φρόνημά των καί στιγματίζοντας τίς ἐκτροπές καί αἱρέσεις των.
Διδάσκει ἀκόμη αὐτή ἡ θεωρία ὅτι, ἄν ἀπομακρυνθοῦν ἀπό τούς αἱρετικούς αὐτούς, δημιουργοῦν σχίσμα, ἐξέρχονται τῆς Ἐκκλησίας καί ἀποδυναμώνουν τόν ἀγῶνα ἐναντίον τῆς αἱρέσεως καί, ἀκόμη, ὅτι μέ τήν ἐκκλησιαστική κοινωνία μετά τῶν αἱρετικῶν αὐτῶν δέν ὑπάρχει συμμετοχή στήν αἵρεσι, οὔτε μολυσμός ἀπό τούς αἱρετικούς, ἐφ’ ὅσον δηλαδή ἔχομε ὀρθόδοξο φρόνημα.
Ὅλα αὐτά τά ἔγραψα ἐξ αἰτίας κάποιου σχολίου ἀνωνύμου, τό ὁποῖο μοῦ ἐδόθη σέ ἀντίγραφο καί εἶναι ἐναρμονισμένο πλήρως στίς θεωρίες αὐτές τῆς Ν. Ἐποχῆς. Τό σχόλιο αὐτό λέγει τά ἑξῆς:
«Αδελφοί..."δέρετε αέρα"! Κι εσείς επικοινωνείτε με τους αιρετικούς Οικουμενιστές μέσω του μητροπολίτη Αρτέμιου, ο οποίος έχει κοινωνία με κληρικούς που μνημονεύουν Βαρθολομαίο. Αφού, λοιπόν, θα επικοινωνήσει κάποιος με τους Οικουμενιστές και ως "αποτειχισμένος" γιατί να μην μείνει εκεί που βρίσκεται, αλλά να μπει στον κόπο να σας ακολουθήσει;
Το ερώτημα δεν είναι μόνο "Ποιός καθοδηγεί τους Επισκόπους να μένουν απαθείς" αλλά και το "Ποιός καθοδηγεί κάποιους να προκαλούν εμφύλιο μέσα στην Εκκλησία;" και "Ποιός καθοδηγεί κάποιους να προκαλούν σχίσμα;" γιατί η "απομάκρυνση" που εννοείτε εσείς είναι αίρεση και σχίσμα αφού: 1ον Δεν δέχεστε την οικονομία για θέματα πίστεως (η αίρεση αυτή καταδικάστηκε τον 3ο αιώνα) και 2ον Αποκηρύσσετε ως εκπεσούσες στην αίρεση όλες τις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες (Η αίρεση αυτή καταδικάστηκε από την Β΄ Οικουμενική Σύνοδο τον 4ο αιώνα)».
Σχολιάζω αὐτό τό κείμενο διότι εἶναι πανομοιότυπο καί προφανῶς ὁ συντάκτης του στηρίχθηκε σέ μία σκέψι τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωρόπουλου, ὁ ὁποῖος ἀντικρούοντας τούς Παλαιοημερολογίτες εἶχε ἀναφέρει ὅτι, ἐφ’ ὅσον αὐτοί ἐπῆραν τίς χειροτονίες ἀπό Ἐπισκόπους πού εἶχαν ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς Νεοημερολογίτες Οἰκουμενιστές, ποῖος ὁ λόγος νά ἀποτειχισθῆ κάποιος καί νά συνταχθῆ μέ τούς Παλαιοημερολογίτες καί νά μήν παραμείνη ἐκεῖ ὅπου εὑρίσκεται, ἐνσωματωμένος δηλαδή μέ τούς αἱρετικούς;
Ἐδῶ ὁ σχολιαστής δέν ἀναφέρει μέ ποιούς Οἰκουμενιστές ἔχει ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ράσκας καί Πριζρένης Ἀρτέμιος ἐκκλησιαστική κοινωνία, διά νά πιστέψωμε στήν εἰλικρινῆ πρόθεσί του γιά ἐνημέρωσι. Οὔτε βεβαίως, ἄν ἡ διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων Πατέρων προτρέπει ἐν καιρῷ αἱρέσεως νά παραμένωμε ἐνσωματωμένοι μέ τούς αἱρετικούς ἤ νά ἀπομακρυνώμεθα ἐκκλησιαστικῶς ἀπό αὐτούς, πρᾶγμα τό ὁποῖο εἶναι καί το ζητούμενο.
Διότι ἄν ἡ διδασκαλία τῶν Γραφῶν καί τῶν Ἁγίων εἶναι ἡ ἄμεσος ἀπομάκρυνσις ἀπό τούς αἱρετικούς, τότε γιατί αὐτός (καί ὅλοι βεβαίως οἱ ἀντιοικουμενιστές) παραμένει ἐνσωματωμένος μαζί τους;
Ἄν πάλι ἐμεῖς κάπου σφάλλουμε στήν ἀποτείχισι καί δέν ἐτηρήσαμε τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων, τότε θά ἔπρεπε ἀδελφικά νά μᾶς ὑποδείξη τά λάθη μας καί τόν ὀρθό τρόπο τῆς ἀποτειχίσεως, τόν ὁποῖο ἔπρεπε νά ἀκολουθήση καί αὐτός.
Τό νά παραμένη ὅμως στήν αἵρεσι μέ τήν δικαιολογία τῶν λαθῶν τῶν ἀποτειχισμένων, αὐτό νομίζω ὅτι σημαίνει μέ ἁπλά λόγια, τό νά παραμένη στό στόμα τοῦ λύκου, ἐπειδή αὐτοί πού ἐξῆλθον ἔκαναν κάποια λάθη. Τό νά κατατάσση δέ ἐπί πλέον τήν ἀποτείχισι στόν χῶρο τοῦ σχίσματος, αὐτό δείχνει αὐθαιρεσία, ἄγνοια παντελῆ τῆς διδασκαλίας τῆς ἁγ. Γραφῆς καί τῶν Ἁγίων, καί προφανῆ συγκάλυψι καί ἀμνήστευσι τῆς αἱρέσεως καί τῶν αἱρετικῶν.
Τά περί οἰκονομίας δέ τά ὁποῖα στό τέλος ἀναφέρει ἀνήκουν στόν χῶρο τῆς ἐκκλησιαστικῆς φαντασίας, διότι δέν ὑπάρχει νόμιμος οἰκονομία εἰς τά θέματα τῆς πίστεως, ὅταν ἡ αἵρεσις κηρύσσεται δημοσίως καί Συνοδικῶς καί μάλιστα ἔχει ἀλλοιώσει τό φρόνημα τοῦ λαοῦ, σέ τέτοιο σημεῖο καί βαθμό ὥστε νά ἀντιμετωπίζωμε τούς αἱρετικούς καί τίς ἐκτροπές των μέ βουδιστική ἀπάθεια καί νά τούς θεωροῦμε ποιμένες καί προστάτες τοῦ ποιμνίου, ἐνῶ εἶναι «λύκοι ἅρπαγες μή φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου».
Αὐτό δέ τό ὁποῖο λείπει παντελῶς ἀπό τό συγκεκριμένο σχόλιο, καί τό κατατάσσει κατ’ αὐτόν τόν τρόπο στόν χῶρο τοῦ ὀρθολογισμοῦ καί τῆς δολιότητος, εἶναι ἡ ἁγιογραφική καί πατερική στήριξις. Εἶναι προφανής ὡς ἐκ τούτου ἡ ἐμμονή τῶν ἀντιφρονούντων εἰς τό νά ὑποστηρίζουν μία θεωρία, ἡ ὁποία κατ’ οὐσίαν βοηθεῖ τήν ἐξάπλωσι τῆς αἱρέσεως καί τήν ἀθώωσι τῶν αἱρετικῶν, χωρίς κανένα, ἀπολύτως κανένα, στήριγμα στήν Ἁγία Γραφή καί στήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων.
  Εἰς αὐτήν τήν θεωρία, ἡ ὁποία ἀλλάσσει ἐκ διαμέτρου τήν ἐν καιρῷ αἱρέσεως γραμμή καί στάσι τῶν Ὀρθοδόξων, πρέπει, ὅπως φαίνεται, ἅπαντες νά ὑποταχθοῦμε διότι ἡ Ν. Ἐποχή δέν σηκώνει ἀποτειχίσεις καί ἀνταρσίες στόν διάβολο, οὔτε διδασκαλίες Ἁγίας Γραφῆς καί Ἁγίων, ἀλλά ἁπλῶς ἀνέχεται ἤπιες καί ἐλεγχόμενες διαμαρτυρίες, ὑπό τήν αὐστηρά προϋπόθεσι τῆς συμπορεύσεως τῶν διαμαρτυρομένων μέ τούς αἱρετικούς. Δηλαδή ἁπλῶς ἀνέχεται πρός τό παρόν τήν ἐκτόνωσι τῶν ἀντιφρονούντων καί τήν καθησύχασι τῆς συνειδήσεώς των.
Ἐμεῖς πάντως συνεχίζουμε νά ζητοῦμε τήν ἁγιογραφική καί πατερική διδασκαλία ἐπί τοῦ θέματος, πρᾶγμα τό ὁποῖο, ὅπως φαίνεται ἐκνευρίζει τούς ἀντιοικουμενιστές, ἐνῶ παράλληλα ἀποκαλύπτει τίς προθέσεις των. Ἄν ἡ διδασκαλία τῶν Γραφῶν καί τῶν Ἁγίων συμφωνῆ μέ ὅσα ὑποστηρίζουν, τότε, μόνο τότε, θά πεισθοῦμε ὅτι ὄντως ὑπάρχει καί ἕτερος δρόμος ἀπό τήν στενή καί τεθλιμμένη ὁδό, ὅτι ἐν καιρῷ αἱρέσεως θά σωθοῦμε μέ τόν ἐφησυχασμό, τήν ἀναμονή «ἄχρι καιροῦ» καί τό βόλεμα, ὅτι ἐν καιρῷ αἱρέσεως ἡ Ἐκκλησία ὁριοθετεῖται, ὄχι μέσα στήν ὁμολογία τῆς ἀληθινῆς πίστεως, ἀλλά μέσα στήν αἵρεσι καί τούς αἱρετικούς καί βεβαίως ὅτι ὁ ποιμένας (Ἐπίσκοπος) γίνεται λύκος, ὄχι μέ τά αἱρετικά του φρονήματα, τά ὁποῖα κηρύττει μάλιστα δημοσίως, ἀλλά κατόπιν ἀποφάσεως τῆς Συνόδου.
Ἱερομόναχος Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς

15 σχόλια:

  1. Αναξαγορας15/2/14, 2:50 μ.μ.

    Ο σχολιαστης δεν ειναι ανωνυμος!Ειναι ο Βασιλειος Κερμενιωτης!!Απομενει λοιπον να μας πει ο Κερμενιωτης,με ποιους Οικουμενιστες εχει επικοινωνια ο Αρτεμιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο που έφτασε στα χέρια του π. Ευθυμίου δεν είχε το τελευταίο τμήμα του σχολίου και το όνομα. Ο π. Ευθύμιος έγραψε την απάντηση χωρίς να γνωρίζει το όνομα του σχολιαστή.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος15/2/14, 4:51 μ.μ.

    ... δηλαδή αν γνωρίζαμε το όνομα τι θα άλλαζε???? Η αλαζονεία και η φιλαυτία μερικών δεν έχει όρια... Μάλλον από το πολύ διάβασμα ο κος Κερμενιώτης, τόπαθε αυτό... Και ίσως ο άνθρωπος να είχε όλη την καλή διάθεση να καταλάβει τα νοήματα της πατερικής διδασκαλίας και παράδοσης, αλλά ο κοσμοκράτορ τον πλάνεψε εκ δεξιών, (ό μη γένοιτο και δι' ημάς!!!!)..... Αντί να ψαχνόμαστε γιατί ορισμένοι αποτειχίσθηκαν από τον οικείο δέσποτα δια λόγους Πίστεως, ας ερευνήσουμε γιατί δεν μπορούμε να δούμε αυτά που βλέπουν τα πνευματικά μάτια των αποτειχισμένων - κατά την ταπεινή μου άποψη.....
    Μια αποτειχμένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/2/14, 5:18 μ.μ.

    Αυτός ο "Αναξαγόρας" πώς εκφράζεται με απόλυτη βεβαιότητα; Είναι συνδιαχειριστής του ιστολογίου ή ...έχει το προορατικό χάρισμα; Τέλος πάντων.
    Ο μητροπολίτης Αρτέμιος δεν έχει άμεση επικοινωνία με κανέναν Οικουμενιστή. Εμμέσως επικοινωνεί μαζί τους μέσω της κοινωνίας του με κληρικούς της Σύναξης που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές. Αυτό το γνωρίζουν "οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ". Σύμφωνα, όμως, με τον π. Ευθύμιο και η έμμεση κοινωνία είναι κοινωνία με την αίρεση. Συνεπώς, ο π. Ευθύμιος έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με τον ομολογητή επίσκοπο, επί της ουσίας, εξακουλουθεί να συμπορεύεται με τους αιρετικούς (σύμφωνα με τη δική του θεωρία, επαναλαμβάνω).
    Είναι ανακριβές αυτό που γράφει ο π. Ευθύμιος ότι οι αντι-οικουμενιστές δεν προσκομίζουν, τάχα, κανένα πατερικό επιχείρημα που να συνηγορεί στο ότι υπάρχει οικονομία και σε θέματα Πίστεως (χάριν της ενότητας της Εκκλησίας και της αποφυγής σχισμάτων). Έχουν γραφεί αρκετά τέτοια, αλλά και εγώ στο κείμενο που είχα γράψει έφερα τέτοια παραδείγματα ( βλ. paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_1261.html).
    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια: απέναντι στο πλήθος των "επιχειρημάτων" που επικαλείται ο π. Ευθύμιος προσπαθώντας να τεκμηριώσει την άμεση "απομάκρυνση" από τους αιρετικούς, αρκεί έστω και ένα μόνο παράδειγμα αγίου που εφήρμοσε ανοχή και οικονομία, άχρι καιρού, για να τον αναιρέσει. Αν ο εισηγητής της "υποχρεωτικής αποτείχισης" ευαγγελιζόταν την αναγκαιότητα της διακοπής μνημοσύνου, επικαλούμενος την δεινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Εκκλησία λόγω της μακροχρόνιας και διαβρωτικής δράσης της αίρεσης, θα ήταν εν τάξει. Αυτός όμως τραβάει τελείως το σχοινί και την αναγκαιότητα την μετατρέπει σε υποχρεωτικότητα.
    Ρώτησα τον π. Ευθύμιο, αλλά απάντηση δεν μου έδωσε. Τον ξαναρωτώ, λοιπόν: Ποιά σχέση έχει η δική του ""αποτείχιση" (γράφε σχίσμα) με την διακοπή μνημοσύνου του Αγίου Όρους, το 1970; Ποιά σχέση έχει με αυτή του αγίου Γέροντα Αυγουστίνου Καντιώτη; Ποιά σχέση με εκείνη του Γέροντα Παϊσίου; Καμμία! Το άγιο όρος και οι άγιοι εκείνοι θεωρούσαν μόνο τους εαυτούς τους ορθόδοξους και εκπεσούσες στην αίρεση όλες τις τοπικές ορθόδοξες Εκκλησίες; Όχι φυσικά, γιατί γνώριζαν ότι αυτό είναι αίρεση και πλάνη, καταδικασμένη από τη Β΄ Οικουμενική Σύνοδο! Το άγιο όρος και οι άγιοι εκείνοι θεωρούσαν μόνο τους εαυτούς τους αμόλυντους και όλους τους άλλους επισκόπους "μολυσμένους" από την αίρεση; Όχι φυσικά, γι' αυτό και είχαν κανονική εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους. Και αν η αποτείχιση είναι υποχρεωτική, τότε γιατί δεν αποτειχίστηκε ποτέ ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, παρ' όλη τη σκληρή κριτική που ασκούσε στους Οικουμενιστές; Μη μου πείτε τη γνωστή δικαιολογία ότι τότε ο Οικουμενισμός δεν ήταν τόσο εξαπλωμένος όσο σήμερα, γιατί και στο ΠΣΕ είχαμε μπεί και, λίγο αργότερα, οι συμφωνίες του Μπάλαμαντ και του Ζαμπεζύ είχαν υπογραφεί (τα είχε προλάβει αυτά ο π. Παίσιος).
    Η αντίφαση του π. Ευθυμίου φαίνεται και στο γεγονός ότι ενώ ο ίδιος απορρίπτει την οικονομία σε θέματα Πίστεως, εν τούτοις, αυθαίρετα ορίζει διάφορες οικονομίες, όπως, λ.χ. το πότε το μυστήριο της Θείας Κοινωνίας μεταδίδει Σώμα Χριστού ή ...μολυσμό (άκουσον άκουσον!), ποια μυστήρια μπορούμε να πάρουμε από τους Οικουμενιστές, κ.λ.π. Και ερωτώ: Ποιός τον εξουσιοδότησε να λέει τέτοια πράγματα; Έχει "πληροφορία" από το Θεό ή τα βγάζει από το μυαλό του; Η οικονομία στην Εκκλησία καθορίζεται Συνοδικά και όχι αυθαίρετα από τον κάθε κληρικό ή μοναχό.

    Βασίλης Κερμενιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/2/14, 5:40 μ.μ.

      Εσύ "κε" Κερμενιώτη που φτάνεις με τόσο θράσος να κρίνεις έναν Ιερομόναχο, ποιος σε όρισε? ή ποιος σε έβαλε στην θέση του κριτή των πάντων???? Μήπως να χαμήλωνες λίγο από την πλάνη που σε δέρνει, γιατί δεν μπορούμε να ακούμε άλλο τις φαντασιόπληκτες πλάνες σου.... -και δεν είμαι διαχειριστής του μπλόγκ -και δεν σε γνωρίζω προσωπικά-, είμαι μια αποτειχισμένη, και ξέρω πολύ καλά γιατί αποτειχίστηκα, και δεν έχω ανάγκη τα γεμάτα μίσος και φθόνο σχόλια σου....
      "Ταπείνωσον σεαυτόν.... " λοιπόν, μπας και ανοίξει το μυαλό και η καρδία σου....
      Αναξιώς...

      Διαγραφή
  4. Κ Βασίλη Κερμενιώτη
    Ο Ιησούς όπως δίδαξε το Αγιο πνεύμα όπως φώτισε και φωτίζει και με την γραφτή και με την άγραφη Ιερά παράδοση με την Θεωρία και την πράξη των Αγίων μας λένε μηδενική ανοχή σε θέματα πίστεως και μας ξεκαθαρίζουν τι ιεροσύνη έχουν οι αιρετικοί και τι είναι τα μυστήρια τους . ΟΛΑ τα μυστήρια τους και σε αυτό έχετε δίκαιο και όντως ολα τα μυστήρια των αιρετικών είναι του ιδίου φυράματος και όλα το ίδιο πράμα έχουν ,σατανά και με τον σατανά ενώνουν όσο και εσείς να λέτε άκουσον άκουσον! Και αυτό καθιστά μονόδρομο όχι μόνο την αποτείχιση αλλά και το ίδιο το μαρτύριο .Απο τους πρώτους διωγμούς οχι μόνο οσοι θυσίαζαν στον σατανά αλλά και όσοι εξασφάλιζαν πλαστές βεβαιώσεις οτι θυσίασαν για να αποφύγουν τον διωγμό έθεταν εαυτό εκτός εκκλησίας ως αρνητές Ιησού . Η φεύγεις και κρύπτεσαι εις τας οπάς της γής ή μένεις και ομολογείς και στεφανώνεσαι . Αυτό δεν το λέει μόνο η Παναγία η η Προαναγγελόμενη στους μοναχούς επι Βέκου αλλά το βοά κάθε σταγόνα του αίματος του Ιησού στον Σταυρό , κάθε σταγόνα του αίματος των μαρτύρων . Το βοά η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ που κάθε χριστιανός μεταλαμβάνει και με την οποία πραγματοποιήται το «Ινα πάντες έν ώσι» . Το Θέλημα του Θεού .
    Βλέπεις για αυτή την ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ μιλά ο Κύριος οταν λέει στον Πέτρο "ὁ δὲ στραφεὶς εἶπε τῷ Πέτρῳ· ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ· σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων.... " .Θεολογική βάση της αποτείχισης στην ουσία του πράγματος , θεολογική βάση του αναθεματισμού του Πάπα και όσων τον μνημονεύουν αυτή είναι . ὕπαγε ὀπίσω μου, σατανᾶ Πάπα ,ὕπαγε ὀπίσω μου σατανᾶ Βαρθολομαίε · σκάνδαλόν μου εἶ· ὅτι οὐ φρονεῖς τὰ τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ τὰ τῶν ἀνθρώπων....
    Απο τον σατανά αποτειχιζόμαστε γιατι ? Για αυτό το λόγο !
    συνεχίζεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θεούμενος ενωμένος με τον Ιησού , ενωμένος με όσους είναι με τον Ιησού με το ΘΕΙΟ ΘΕΛΗΜΑ στην ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ .
    Οχι ενωμένος με ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΘΕΛΗΜΑ για ενότητα με αιρετικούς και ετερόθρησκους που θρησκεύουν που εθελοθρησκούν μετέχοντας απο το ποτήριο της πανθρησκείας . Απο το ποτήριο της Βαβέλ του Αντίχριστου .
    Δεν μπορείς να μετέχεις και του ενός ποτηριού και του άλλου . Να κάνεις και το θέλημα του Θεού και το θέλημα του σατανά. Απαρχή της εν Χριστώ ζωής είναι οι 3 αποταγές . Χωρίς τις 3 αποταγές ο Χριστός είναι "Χριστός" ανευ Χριστού είναι ο αντίχριστος που προβάλει ο Πάπας και ο Βαρθολομαίος . Η πρώτη: Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού
    Ειναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς απο το "κοσμικο το υλιστικο φρονημα " προς χαρη του Θειου Λογου

    Η δεύτερη αποταγή :Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον τον Θεόν σου.
    Ειναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με τα πάθη και τις επιθυμίες που οδιγει στον φωτισμό

    Η τρίτη αποταγή :Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
    Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που οδιγει στην Θεωση

    Δεν ειναι αποταγες της "στιγμης "
    Αλλα διαρκειας ... !!! Ειναι σταση ΖΩΗΣ !!!
    Στον παπισμό , στον οικουμενισμό οι τρεις αποταγες ειναι φανερό οτι δεν υπαρχουν ουτε σαν πραξη ουτε σαν ζητουμενο Εκει ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς αντίθετο ...Το χρυσό και όχι τον Χριστό λατρεύουν . Την κοσμική εξουσία , τον κόσμο τούτο ορέγονται και με υλικό φρόνιμα προσκυνούν τον σατανά ....

    Αυτό το "Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει." είναι η θεολογική βάση της αποτείχισης .
    Ύπαγε, Σατανά Βαρθολομαίε · διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει και εσύ προσκυνάς τον Θεό του Πάπα , των πρωτεσταντών , των μονοφυσιτών ,των μουσουλμάνων ,των εβραίων της μάρας της σάρας και του κακού συναπαντήματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/2/14, 6:55 μ.μ.

    Πάντως, αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί, πρέπει να παραδεχθούμε ότι, ούτε ο Αρτέμιος ούτε ο Ευθύμιος κοινωνούν με κανέναν, διότι είναι καθηρημένοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο π Αρτέμιος και ο π Ευθύμιος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ του θεούς σας . Ετσι δεν κοινωνουν μήτε με μονοφυσίτες οπως εσεις , ουτε με παπικούς ουτε εσείς , ουτε με ραβίνους οπως εσείς , ούτε με χοτζάδες όπως εσείς ούτε με βουδιστές όπως εσείς . Ουτε και με σας που κοινωνάτε με όλους αυτούς
    Δεν είναι του θεού σας πως να το κάνουμε ?
    Εσεις βλέπεται τον θεό σας στα μυστήρια του Heikki Huttunen και τους βατικάνιων παιδεραστών και σε όλων των άλλων που κοινωνάτε που είναι κατ ομολογία σας σαν τα δικά σας .
    Εμείς σε αυτά βλέπουμε οτι ο Θεός που υπάρχει εκει δεν είναι ο δικός μας .
    Αλλο Θεό έχουμε .

    Εβλεπα στο ιντερνετ ενα βιντεάκι με κατι προτεστάντες ... γυμνούς ιερείς σε λειτουργία γυμνιστών
    και σκεφτόμουν οτι όντως αυτή είναι η γυμνή "αλήθεια" του ΠΣΕ . Τι λεσβίες επισκοπίνες , τι Heikki Huttunen ο εκπρόσωπο του Βαρθολομαίου , τι παπικοί με νεροπίστολα ... Εβλεπα και σκεφτόμουνα οτι αναβιώνουν τα αρχαία διονυσιακά μυστήρια και οτι ψέματα λέει όποιος λέει οτι τάχα δεν έχετε τον θεό σας . Έχετε θεό βεβαίως βεβαώς !
    Και εχουν τα μυστήρια σας τον Θεό . Και μεταλαμβάνοντες αυτών των μυστηρίων με τον θεό σας ΟΛΟΙ ΓΊΝΕΣΘΑΙ ΕΝΑ . Ναι το βλέπω και το ομολογώ . Ολοι σας , παπικοί , προτεστάντες , βουδιστές , μουσουλμάνοι γίνεστε ΕΝΑ . Με αυτή την κοινωνία όντως πάτε στον πατέρα σας και ακόμα παραπέρα στο μέρος το ετοιμασμένο για σας .
    Ε δεν θελουμε να είμαστε μαζί σας .
    Αλλος είναι ο Θεός μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ, καὶ τὰς ἐπιθυμίας τοῦ πατρὸς ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ' ἀρχῆς καὶ ἐν τῇ ἀληθείᾳ οὐχ ἕστηκεν, ὅτι οὐκ ἔστιν ἀλήθεια ἐν αὐτῷ· ὅταν λαλῇ τὸ ψεῦδος, ἐκ τῶν ἰδίων λαλεῖ, ὅτι ψεύστης ἐστὶ καὶ ὁ πατὴρ αὐτοῦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για αυτό δεν λέτε δικάσαμε και καταδικάσαμε τον π Αρτέμιος και ο π Ευθύμιος γιατί αυτόι δεν κοινωνουν μήτε με μονοφυσίτες μήτε με παπικούς μήτε με ραβίνους μήτε χοτζάδες μήτε με όσους κοινονούν με αυτούς . Γιατί για αυτόν τον λόγο τους καταδικάσατε .
    Και λέτε ψέμα οτι επειδή τους καταδικάσατε τάχα μου δεν κοινωνούν , ενώ η αλήθεια είναι οτι επειδή δεν κοινωνουν τους καταδικάσετε .
    Και λέτε και ένα άλλο ψέμα . Οτι επειδή τους καταδικάσατε είναι καθηρημένοι .
    Χα ! Εσείς ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου ἐστέ ... τι εξουσία έχετε επί Ιερέων του Θεού ?
    Τζάμπα το λοιπόν κολάζεστε οταν λέτε " δεν κοινωνούν με κανέναν, διότι είναι καθηρημένοι " .
    Πολύ θα το θέλατε ... αλλά δεν είναι ! Ετσι για να βάλουμε τα πράματα στη θέση τους .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν ακους γιατρε τον Κερμενιωτη;Λεει οτι ο Αρτεμιος εχει κοινωνια με τους κληρικους της Συναξης,οι οποιοι μνημονευουν τους Οικουμενιστες!Σε αυτο απαντηση υπαρχει;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/2/14, 6:13 μ.μ.

      "... μη διυλίζετε τον κώνωπα....." αγαπητέ....

      Διαγραφή
  10. Επί επισκόπου που είναι μακριά , και που είναι υπό διωγμό επειδή είναι ενάντια στην αίρεση η στάση κάθε ορθοδόξου πρέπει να είναι στάση εμπιστοσύνης απέναντι και σε αυτόν αλλά και στους αδελφούς της εκεί τοπικής εκκλησίας που κατά πρώτο λόγο έχουν αρμοδιότητα επι αυτού .
    Η αρμοδιότητα για τον Αρτέμιο είναι της εκεί τοπικής εκκλησίας . Τώρα αν τύχει και πάω κατά εκεί σαφώς ΠΡΙΝ μετάσχω σε όποιο μυστήριο ιερέα της περιοχής εκείνης θα εξετάσω κατά το ανθρωπίνως δυνατό την πίστη του επισκόπου .
    Και αναφορές που βαζουν σε υποψία να μην υπάρχουν (σαν αυτή του κ Κερμενιώτη ) ο αποτειχισμένος πρέπει να προσέχει μη μνημονεύσει τον όποιον επίσκοπο και να είναι βέβαιος οτι είναι του Ιησου . Να έχει υπομονή , να εξετάσει με προσοχή , να τον δοκιμάσει . Ελεγε ο δικός μου : οπως μια παρθένα προσέχει την παρθενία της και την φυλάσσει για τον άντρα της πόσο μάλλον η ψυχή φυλάσσει τον εαυτό της για τον Θεό . Γιατί η μνημόνευση επισκόπου είναι ταύτιση με την πίστη του επισκόπου .
    Η αποτείχηση γίνεται για να υπάρξει Ορθόδοξος ιερέας στην ενορία Ορθόδοξος Επίσκοπος στην τοπική επισκοπή από το Ορθόδοξο Πατριαρχείο μας , Ορθοδοξος Πατριάρχης στο Πατριαρχείο μας Αυτός είναι ο σκοπός (μα και το τέρμα )της αποτειχησης
    Όταν υπάρχει επίσκοπος δεν υπάρχει αποτειχιση αλλά υπακοή στον Επίσκοπο
    Όταν στην ενορία υπάρχει ορθόδοξος ιερέας αυτός θα βάλει λειτουργία μνημονεύοντας πάσης επισκοπής ορθοδόξων και κανένα αιρετικό η μη κανονικό επίσκοπο του Τόπου μας μα και κανένα υπεροριο (ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ που είναι μακριά ... )
    Έναν και μόνο επίσκοπο μπορεί να μνημονεύσει ο ιερέας της ενορίας μας
    Τον ορθόδοξο κανονικό επίσκοπο του τόπου μας και κανένα άλλο και αν αυτός δεν υπάρχει μνημονεύει ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.