Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Νέος Ι. Κανόνας-Δόγμα Πίστεως από τον ΙΚ!



Ζ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος:

"Ἀνάθεμα  τοῖς  ΣΥΝΕΥΔΟΚΟΥΣΙ!"





χουμε ἐπανειλημμένως ἀναφερθεῖ στὶς ἄστοχες θέσεις τοῦ ΙΚ. Ὁ ἄνθρωπος ὅμως ἀκολουθεῖ ἀπτόητος τὸ δρόμο του. Στὸ ἄρθρο μας «Μητροπ. Πειραιῶς: Ἀρνεῖται συμφωνίες μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ ὅσους τὶς ἔχουν ἀποδεχθεῖ!», παρενέβη μὲ σχόλιο στὴν «Ἀποτείχιση», διαφωνώντας μὲ τὴν "Διακοπὴ Μνημοσύνου" τοῦ Οἰκουμενιστῆ Πατριάρχη καὶ γράφοντας ἐξωφρενικὰ πράγματα, ὀρθολογιστικὰ καὶ ἀντιπατερικά, ποὺ ἀλλάζουν ὅλη τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία.
Συνεχίζει δηλ. τὴν συνήθη τακτική του, νὰ βάζει τοὺς Ἁγίους Πατέρες νὰ διαφωνοῦν μεταξύ τους, παρερμηνεύοντας στάσεις καὶ λόγους τους (ὅπως ἀκριβῶς κάνουν οἱ Οἰκουμενιστές), ἀντὶ νὰ προσπαθήσει νὰ ἀντιληφθεῖ τὸ "λόγο" ποὺ εἶχαν οἱ Πατέρες, ὥστε στὴν συγκεκριμένη περίσταση νὰ ποῦν τοῦτο ἢ ἐκεῖνο. Δὲν καταλαβαίνει δηλ. "τὸν νοῦν" τῶν Πατέρων, καὶ ἔρχεται ἀναιδῶς -χρησιμοποιώντας φράσεις Ἁγίων Πατέρων- νὰ μᾶς πεῖ (κάθε φορά): Δὲν τὸ λέγω ἐγώ, τὸ λέγει ὁ τάδε Ἅγιος!
Δημοσιεύουμε τὸ ἀτυχὲς σχόλιό του καὶ κάποια αἰχμηρὰ ὄντως, ἀπαντητικὰ σχόλια.


Ανώνυμος ΙΚ   7 Μαρτίου 2014 - 8:57 π.μ.
Αγαπητέ αδελφέ
...Στη μνημόνευση διαφωνούμε, που εσύ θεωρείς δόγμα πίστεως και εγώ παράβαση κανόνος.
Για φαντάσου να είσαι υποχρεωμένος να μνημονεύεις Επίσκοπο, που δέχεται μια αίρεση, αλλά δεν τη διδάσκει! Δηλ. σκέψου Επίσκοπο, που δέχεται το Χριστό με μια φύση, το Χριστό, ότι δεν είναι Θεός, το άγιο Πνεύμα, ότι εκπορεύεται και από τον Υιό και αυτός ο Επίσκοπος να είναι εις τύπον και τόπον Χριστού και τα μυστήρια που επιτελεί να μην είναι μολυσμένα!
Δεν τα λέω εγώ αυτά, αλλά ο άγιος Νικόδημος, στο Πηδάλιο (σελ. 358).
Υποχρεώνεσαι να μνημονεύεις τέτοιον Επίσκοπο, "διότι ενδέχεται αφ' εαυτού να διορθωθεί"!
Ο Βαρθολομαίος (που είναι σίγουρο, ότι "δεν θα διορθωθεί") δίδαξε αίρεση, δηλ. ότι ο Χριστός έχει μια φύση, δεν είναι Θεός και το άγιο Πνεύμα εκπορεύεται και από τον Υιό; Προφανώς όχι. Δεν δίδαξε καμία αίρεση "κατεγνωσμένη", αλλά μίλησε για την αδελφή Εκκλησία της Ρώμης. Αλλά γι' αυτό μίλησαν πολλοί Πατριάρχες, ακόμη και άγιοι, μετά το Σχίσμα και δεν υπήρξε αποτείχιση. Θυμίζω τον ΚΠολεως Γερμανό, τον Εφέσου Μάρκο, τον ΚΠόλεως Ιερεμία κ.ά.
Για να μη μακρηγορώ:
Εσύ με τον π. Ευθύμιο στον Παράδεισο.
Εγώ με τον π. Επιφάνιο στην Κόλαση.
ΙΚ

Nick Pandazis 8 Μαρτίου 2014 - 5:56 π.μ.
ΙΚ,
Ο αγαπητός ομολογητής αδελφός Σωτήρης δεν "παραβιάζει ανοικτές πόρτες", εσύ μάλλον παραβιάζεις την τετραυματισμένη σου συνείδηση και προτρέχεις αβίαστα σε βλάσφημα συμπεράσματα. Σε βάζει κανονικά στη θέση σου αλλ' εσύ "ουκ ηβουλήθης συνιέναι!"
Μόνο που λες ότι τη Μνημόνευση τη θεωρείς "παράβαση Κανόνος και όχι Δόγμα Πίστεως", αποκαλύπτεις απελπιστικά τη φτώχια και φτήνια του αφιλόσοφου συλλογισμού σου...
Είναι και τα δύο το ίδιο πράγμα και δεν έχουμε καμία διαφορά!! Όταν ένας Κανών αναφέρεται σε Δόγμα Πίστεως τότε η παράβαση του Κανόνος αυτού είναι και καταπάτηση Δόγματος! Ξύπναααα! Δεν είσαι και του Δημοτικού...
Όσο για τη φαντασία σου πλανεύτρα, πρόσεχέ την πολύ, διότι είναι "μεταπτωτικό φαινόμενο" και θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη σωτηρία σου. Η Ορθόδοξη Αλήθεια δεν επιδέχεται φαντασιώσεις. Το "Για φαντάσου", που κουτοπόνηρα μετέρχεσαι, σε κάνει ακούσια αιρετικό και βλάσφημο. Μη ριψοκινδυνεύεις τόσο εύκολα την πολύτιμη και ακριβοπληρωμένη με τη Αίμα του Χριστού αθανασία σου.
Γράφεις: "Για φαντάσου να είσαι υποχρεωμένος να μνημονεύεις Επίσκοπο, που δέχεται μια αίρεση, αλλά δεν τη διδάσκει!"
Η Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδος καταδικάζει, αναθεματίζει και αφορίζει όχι μόνο αυτόν που διδάσκει αίρεση, αλλά ακόμη και αυτούς που απλά την ακούν και συμφωνούν, συνευδοκούν. "Ανάθεμα τοις ΣΥΝΕΥΔΟΚΟΥΣΙ!"
Γνώριζε πως τώρα πια είσαι
αναθεματισμένος από την Ζ' Οικουμενική Σύνοδο, διότι συνευδοκείς με τις αιρέσεις του Βαρθολομαίου και εάν εμμένεις υπερήφανα στις αντίχριστες παραπλανητικές σου ιδέες, ΔΕΝ θα δεις Πρόσωπο Θεού...
Ο Άγιος Νικόδημος στη περίπτωση που επικαλείσαι δεν αναφέρεται σε Επισκόπους (και Πατριάρχες μάλιστα) που κηρύσσουν γυμνή τη κεφαλή αίρεση!
Η απαράδεκτη και διεστραμμένη σου δήλωση ότι "ο Βαρθολομαίος δεν δίδαξε καμία αίρεση κατεγνωσμένη" δείχνει την προχωρημένη πώρωση εντός σου να παριστάνεις τον δογματικά ανήξερο και να υποκρίνεσαι πως δεν γνωρίζεις τις ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ που κήρυξε και κηρύττει!
Δείχνει επίσης το απύθμενο θράσος σου να τολμάς να βάζεις στο ασεβές σου στόμα τους Αγίους Πατέρες "Κων/Πόλεως Γερμανό, τον Εφέσου Μάρκο, τον ΚΠόλεως Ιερεμία οι οποίοι ΔΕΝ απέδωσαν ποτέ Βαπτισματικές, Δια-μυστηριακές, Χριστολογικές και Σωτηριολογικές διαστάσεις στην πανσπερμία των ετεροδόξων παραφυάδων του Αντιχρίστου Π.Σ.Ε. και δεν θα δεχόταν ΚΑΝ να γίνουν ποτέ μέλη του ΠΣΕ και να ακολουθούν φουστάνια, ιέρειες με "στριγκάκια" (ηταν της μόδας στη Καμπέρα) και αβορίγινες ιθαγενείς βαμμένους με αίματα της νυχτερίδας και ούρα των "ντίγκο" που έπαιζαν στα δάχτυλα φωτιές, ενώ με φρικιαστικές και ξέφρενες ιαχές φανερά καλούσαν την άμεση παρουσία και σκοτοχυσία πνευμάτων, πραγματώνοντας το Σύνθημα του Στυλιανού "Ελθέ Άγιον Πνεύμα ίνα αγιάσης ημάς!" ΜΟΝΟΝ το Άγιο Πνεύμα δεν ήτανε Παρών.
Μου φαίνεται δεν έχεις διαβάσει καν τη κατάπτυστη και βέβηλη συμφωνία του Μπαλαμάντ και μόνο που δε βλέπεις τις αιρέσεις του Βαρθολομαίου (που, ναι μεν αποδέχεται, αλλά δεν κηρύσσει-όχι Γιάννη-Γιαννάκη)· αυτό με κάνει να αηδιάζω και να εμμέσω τη σιχαμένη αράδα των υπερφουσκωμένων γνώσεών σου που λειτουργούν τελικά εις βάρος σου και δε σε τιμούν. Μη περιμένεις πια τιμή από μας. ΤΟΥΣ ΤΟΙΟΥΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΧΕΤΕ!
Ο π. Επιφάνιος πάντως δεν θα έλεγε ποτέ "Εγώ στην Κόλαση" για αυτό ΜΗΝ τον τσουβαλιάζεις εκεί μαζί σου! Αφού εσύ από τώρα εκουσίως την διάλεξες, "με γιά σου και χαρά σου!"
Νίκος Πανταζής.
  
Βενιαμίν  8 Μαρτίου 2014 - 5:56 π.μ.

Ἕνα περιστατικὸ ἀπὸ τὸ βίο τοῦ Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Μεγάλου:
Κάποιος μοναχός -ἁπλοῦς κατὰ τὴν διάνοιαν- ταξίδευε στὴν Αἴγυπτο γιὰ νὰ πουλήσει ἐργόχειρα. Συναντήθηκε μ’ ἕνα Ἑβραῖο καὶ καθὼς συζητοῦσαν αὐτὸς τοῦ εἶπε: «Μοναχέ, διατί πιστεύετε εἰς τὸν Ἐσταυρωμένον, ἐνῶ αὐτὸς δὲν εἶναι ὁ προσδοκώμενος Μεσσίας;». Καὶ ὁ μοναχὸς ἕνεκα τῆς ἁπλότητός του τοῦ εἶπε ἀπερίσκεπτα: «Ἴσως εἶναι ἔτσι, καθὼς ἐσὺ λέγεις». Ὅταν ἐγύρισε πίσω, ὁ Μέγας Παΐσιος δὲν τὸν δεχόταν, «οὔτε κἂν νὰ τὸν ἴδῃ ἤθελεν». Ὁ δὲ ἀποροῦσε «διὰ τὴν αἰτίαν καὶ τὸν ἠρώτησε ”Πάτερ, διατί μὲ ἀποστρέφεσαι;”. Ὁ δὲ γέρων τοῦ εἶπε· καὶ ποιός εἶσαι σύ, διότι δὲν σὲ γνωρίζω». Ὁ μοναχὸς τοῦ εἶπε: «Δὲν εἶμαι ἐγὼ ὁ δεῖνα μαθητής σου; ὁ δὲ γέρων εἶπε· ἐκεῖνος ὁ μαθητής μου ἦτο χριστιανὸς καὶ εἶχε βάπτισμα», ἐνῶ ἐσὺ δὲν ἔχεις. «Εἰ δὲ εἶσαι ἐκεῖνος ὁ μαθητής μου, τὸ βάπτισμα ἔφυγε ἀπὸ ἐσέ». Γιατὶ στὴ συνομιλία σου μὲ τὸν Ἑβραῖο «καὶ τὸν Χριστὸ ἠρνήθης καὶ τὸ Ἅγιον Βάπτισμα ἐξεδύθης».
Τότε ἐκεῖνος συνησθάνθη τὴν πτώση του καὶ τοῦ εἶπε: «Ἐλέησόν με, πάτερ, τὸν δυστυχῆ…, διότι ἀπὸ τὴν ἀπροσεξίαν μου ἀπέβαλον τὸ θεῖον Βάπτισμα». Καὶ ὁ Μέγας Παΐσιος «παρεκάλεσε θερμῶς τὸν Θεὸν καὶ ἐζήτει τὴν συγχώρησιν τοῦ μαθητοῦ του». Καὶ τότε εἶδε «ὡς περιστερὰν τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον εἰσερχόμενον ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ μαθητοῦ, καὶ τὸ βλάσφημον πνεῦμα νὰ ἐξέρχεται ὡς καπνὸς καὶ νὰ διαλύεται εἰς τὸν ἀέρα» .
Στὸ ἴδιο πνεῦμα καὶ ὁ ἱερὸς Ἰωσὴφ Βρυέννιος ἔλεγε: «ὁ νεύματι μόνῳ Θεὸν ἀπαρνούμενος ἀπωλείᾳ ὑπόκειται» (Οἱ ἀγῶνες τῶν μοναχῶν…, Ι. Μ. Οσ. Γρηγορίου, σελ. 283).
Ὁ Μ. Βασίλειος «συνιστοῦσε τὴν ἀποχὴ “ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀφοῦ εἶναι γνωστὸ ὅτι καὶ μόνο ἡ ἀδιαφορία σ’ αὐτὰ τὰ ζητήματα μᾶς στερεῖ τὴν παρρησία ἐνώπιον τοῦ Χριστοῦ”» .
 (Ἀπό το βιβλίο Σημάτη Π., "Ο Παπισμός, Αίρεση ή Σχίσμα;)


 

1 σχόλιο:

  1. Κύριε Καρδάση
    Ο κρυπτο αιρετικός επίσκοπος είναι υπόλογος στον Θεό και ο Θεός ας τον κρίνει .
    Σαν πιστός έχω εντολή , εχω ευθύνη , αρμοδιότητα και καθήκον και λόγον θα δώσω με το Ανάξιος να ζητήσω την καθαίρεση του εκδηλωμένου με λόγια ή πράξη αιρετικού , ή ακόμα και εκείνου που δεν είναι αιρετικός αλλά παραβιάζει κανόνες που έχουν την ποινή της καθαίρεσης . Εντολή απο το ίδιο το ευαγγέλιο
    Ο ιδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός διέταξε
    «Προσέχετε από τους ψευδοπροφήτες, οι οποίοι έρχονται προς εσάς με ενδύματα προβάτων, ενώ από μέσα είναι λύκοι άρπαγες. Από τους καρπούς τους θα τους αναγνωρίσετε. Μήπως μαζεύουν από αγκάθια σταφύλια ή από τριβόλια σύκα; Έτσι, κάθε δέντρο αγαθό κάνει καρπούς καλούς, ενώ το σάπιο δέντρο κάνει καρπούς κακούς.
    Αλλά και οι αποστολοι και οι πατέρες δίνουν την ίδια εντολή .
    ΕΝΤΟΛΗ εχω να έξετάζω και μαλιστα τα έργα
    Εάν τα έργα είναι αιρετικά πχ Δίνει την Θεία κοινωνία στα παπικά σκυλιά , προσεύχεται σε ναους αιρετικών συναγωγές , τζαμιά , προ ειδώλων ... υσχιρίζετε οτι υπάρχει Θεός και σωτηρία εκτός ορθοδοξίας ... ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ο Βαρθολομαίος ?
    Και οι διδασκαλίες του είναι αιρετικές ομως η μνημόνευση του Πάπα ως πρώτου ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΆΓΜΑ και ποιοτικά διαφορετικό απο ΟΛΑ τα άλλα διότι δηλώνει ΥΠΟΤΑΓΗ και ενότητα ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ . Μπορείς να το καταλάβεις ? Οτι αξία έχει το "Γη και ύδωρ" που ζητούσε ο Ξέρξης την ίδια άξία έχει η μνημόνευση . Οπως ότν ένας Βασιλεύς δηλώσει υποταγή στον σουλτάνο όλοι η χώρα του , όλοι οι υπήκοοι είναι πλέον δουλωμένοι στον σουλτάνο έτσι και εδώ . Μετά την μνημόνευση Παπικός ο Βαρθολομαίος , παπικοί και όσοι μνημονεύουν Βαρθολομαίο .
    Ε! Εγω παπικός δεν είμαι και φωνάζω να καθαιρεθεί ο ΤΥΡΑΝΟΣ . Και είναι τύραννος γιατί δεν άρχει σύμφωνα με τον νόμο αλλά τον παραβιάζει .
    Καθήκον μας τώρα που λένε οτι θα κάνουν πανορθόδοξη σύνοδο να τον μηνύσουμε και να ζητήσουμε να αναθεματιστεί και αυτός και η κλίκα του . Να γυρίσουν πίσω όσο πρέπει όπως κάνανε στην εικονομαχία και να αναθεματίσουν απο την ρίζα
    Ο Μεταξάκης είναι η ρίζα ? Ποιος παλιά είναι ? Δεν ξέρω ! Ενα ξέρω οτι είναι ρίζα του σατανά και θέλει ξεπάτωμα .
    Και επειδή με έχουν πρήξει οι οικουμενιστές αυτό δεν είναι δόγμα αυτό είναι κανόνας , αυτό είναι έτσι και το αλλό διαφορετικά και οχι είναι κακοδοξία και οχι αίρεση και οχι είναι προσευχή και δεν είναι λειτουργία ...
    σου λέω οτι στην ορθοδοξία αρκεί το να μην έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία για να καθαιρεθεί . Δεν τον πάω να μοιράζει "ιερά κοράνια " , δεν τον γουστάρω να κοινωνά παπικά σκυλια , δεν μου γεμίζει το μάτι σαν πατριάρχης και θέλω ένα καλλίτερο
    Δικαίωμα μου να φωνάζω ΑΝΑΞΙΟΣ
    Μα είναι άξιος κύριε Καρδάση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.