Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Φωνές ἁγιοπατερικής αντιστάσεως κατά του Βαρθολομαίου, του νέου Βέκκου της Εκκλησίας!




ν ερ Μον Μεγίστης Λαύρας 19-5/1-6-2014

Κυριακή τν γίων Πατέρων

Πολλές φορές σέ παρελθόντα φύλλα το ρθοδόξου Τύπου, χει κφραστε γωνία γιά τήν φωνία το γίου ρους σέ τι φορᾶ τήν προδοσία τς Πίστεως πού συντελεῖτε στίς μέρες μας.
να χαρακτηριστικό πό ατά εναι στό φύλλο το ρθοδόξου Τύπου τς 12ης ουλίου 2013, μέ ριθμόν 1983 καί πικεφαλίδα: ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ. κτοτε γράφτηκαν καί λλα ετε πό σεβαστούς πατέρες λαϊκούς. Διαβάζοντάς τα, νιώθουμε πόνο καί πικρία, διότι τά αρετικά φρονήματα καί νοίγματα το Πατριάρχου Βαρθολομαίου, καί χι μόνο, διότι τώρα καί ντιοχείας, καί λεξανδρείας καί εροσολύμων συμπλέουν στόν οκουμενιστικό κατήφορο, δέν λέγχονται πό τούς γουμένους το γίου ρους, οτε πό τήν ερά Κοινότητα, λλά ντιθέτως τόν ποδέχονται σμένως, μέ συλλείτουργα, καί φιέστες παράδεκτες γιά τόν γιώνυμο τόπο. Μέ ποκορύφωμα τήν συνάντηση Πατριάρχου καί Πάπα στά εροσόλυμα, τήν συμπροσευχή, τούς σπασμούς, καί τήν πόσχεση γιά κοινό ποτήριον. Τό διο γινε καί πρίν 50 χρόνια, λλά τότε ο γιορεῖτες ντέδρασαν, κόβοντας τό μνημόσυνο, καί δείχνοντας τήν γάπη τους πρός τόν Χριστό καί τήν κκλησία του, χωρίς νά πολογίσουν τυχόν «ποινές» μᾶλλον ντίποινα πού θά δεχόταν πό τό Πατριαρχεῖον, πως καί γινε.
Σήμερα, ο γούμενοι καί τά Μοναστήρια, καί πρωτίστως ερά Κοινότης, χι μόνον σιωποῦν, λλά καί δικαιολογούν τά δικαιολόγητα, λέγοντας πώς δέν πρέπει νά ποκοποῦμε πό τήν κκλησία, λές καί κκλησία εναι κάθε Πατριάρχης, καί δὴ ταν ατός χει αρετικά φρονήματα, πως νν.
Καί ντί νά πάρουν τό παράδειγμα πό τούς γιορεῖτες Πατέρες μας, τούς μάρτυρες πί το λατινόφρονος Βέκκου, καί νά καταλάβουν τι περισσότερον Βέκκου χουμε σήμερον, καί νά διακόψουν τό μνημόσυνο, λέγχοντάς τον διά τά κοράνια πού μοιράζει, πού ξισώνει τήν κκλησία το Χριστο μέ τίς «κκλησίες» το Σατανᾶ, πού δέχεται τά βαπτίσματα τν αρετικν, πού σωτηρία κατορθώνεται σέ λες τίς «κκλησίες», πού συμπροσεύχεται μέ αρετικούς, Ἑβραίους, μέχρι καί πνευματιστές, καί γενικά γιά τήν προδοσία του στήν κκλησία καί τόν Χριστό, τόν προσφωνοῦν καί τόν ποδέχονται ς πατέρα τους. Νά τόν χαίρονται.
μως πρέπει νά μάθει ρθόδοξος λαός πώς τό γιον ρος, δέν εναι ο γούμενοι οτε ερά κοινότης, πού φοβοῦνται μήν χάσουν τήν θεσούλα τους καί τήν βόλεψή τους, λλά πρωτίστως εναι Παναγία πού γιά χάριν της νόμασαν τό ρος γιον, ο γιοι Πατέρες μας, πού γιάστηκαν καί γίασαν τά χώματα τοῦτα μέ τήν σκησή τους καί τό αμα τους, καί σήμερα, ο μοναχοί, πού δέν συμφωνοῦν μέ τήν στάση τν οκουμενιστν, λέγχουν εκαίρως καίρως, καί γωνίζονται νά κρατήσουν ψηλά τήν σημαία τς ρθοδοξίας, χωρίς νά δημιουργούν σχίσματα, καί νά ποκόβονται πό τήν κκλησία. Ατοί ὅμως δέν φαίνονται, διότι δέν τούς δείχνουν, λλά δείχνουν ατά πού θέλουν.
Σς καταθέτω λοιπόν τι μεγάλο μέρος το γίου ρους ποτελείται πό ατούς τούς πατέρες, πού θά διναν καί τήν ζωή τους γιά τήν φίλη ρθοδοξία, καί, ν καί νάξιως νά συγκαταλέγομαι μεταξύ ατν, συντάσσομαι μαζί τους. Καί ατό χι χάριν πιδείξεως, λλά διότι σιωπή κατά τόν Μέγα Γρηγόριον τόν Παλαμ εναι τό τρίτο εδος θεας.
μως καί ο λοιποί ντιοικουμενιστές πατέρες τς λλαδικς κκλησίας ς κόψουν τό μνημόσυνο τν μή ρθοτομοντων τόν λόγο τς ληθείας, νά σταματήσουν τά συλλείτουργά τους μέ τούς οκουμενιστές, καί μετά νά μιλοῦν καί γιά τό γιον ρος.
Σέ ατά τά χρόνια τά ποκαλυπτικά, δέν περιμένουμε καμμία σύνοδο νά καθαιρέσει τόν Βαρθολομαῖο καί τό συνάφι του, γιά ατό καί καθένας μας πρέπει νά πάρει τήν εθύνη τς μολογίας του, καί νά συνταχθεί ετε μέ τόν Χριστό, ετε μέ τόν ντίχριστο χωρίς διπλωματίες, να ν μονοί μολογ Πατέρα, Υἱὸν κα γιον Πνεμα, Τριάδα μοούσιον κα χώριστον.

Μετά τιμ
ς
Γέρων Σάββας Λαυριώτης.

Στὴ συνέχεια ἀναρτοῦμε ἄλλη Ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν ποὺ δημοσιεύτηκε στὰ ἱστολόγια τὴν προηγούμενη ἑβδομάδα.

Κραυγή ἀγωνίας Ἁγιορειτῶν Πατέρων
Εμεθα μι μάδα π γιορετες Πατέρες, πο κατοικομε κτς ερν Μονν σ ξαρτήματα, πως συχαστήρια, Κελλιά, Καλύβια κα ρημητήρια. Τν πιστολ ατ τν δημοσιεύουμε, ς διαμαρτυρία γι σα συμβαίνουν
στν Πατρίδα μας κα στ γιον ρος, τ «Περιβόλι τς Θεοτόκου». Ξεκαθαρίζουμε τς θέσεις μας τι δν συμφωνομε μ σα γίνονται τν τελευταο καιρ κα κυρίως οκουμενιστικ κα νεοεποχίτικα. Τ θέματα, μ τ ποα δν συμφωνομε εναι τ κάτωθι:
• Οκουμενιστικς ποδοχς Πατριάρχου χωρς καμι διαμαρτυρία τν ερν Μονν, τν ερν Σκητν κα λλων Σεμνείων. ποδοχ Οκουμενιστν σημαίνει κα ποδοχ τν αρετικν φρονημάτων τους. Κα τ χειρότερον, χι μόνον ποδοχ λλ κα συλλείτουργα μετ ατν τν γνωσμένων Οκουμενιστν γίνονται.
• Πλήρης διαφορία τν ερν Μονν γι τ θέματα Πίστεως κα ερς Παραδόσεως.
• Κοσμικοποίησις, τουριστικοποίησις π τ κακ στ χειρότερο, μαγαζιά, καφενεδάκια μ παραδοσιακ λλ κα νεοεποχίτικα σκευάσματα κα ποτ μ καλαμάκι. Μόνο σουβλάκια δν ψήνουν (κόμη) στς Καρυές.
• Πολλο προσκυνητς ξαπατνται γοράζοντας ργόχειρα π τ μαγαζάκια, νομίζοντας τι εναι γιορείτικα κα δν εναι. Τ περισσότερα εναι π ξω, π Κίνα, Ρουμανία, λβανία, κόμη κα π μουσουλμάνους ς κούσθη. (Μαγαζάκι στς Καρυς πωλοσε εκόνες τς  γίας Οκογένειας, ωσφ μνηστρος, Παρθένου Μαρίας κα το Παιδς Χριστο, προτεσταντικο τύπου).
ποδοχ κοσμικν ρχόντων, Πρωθυπουργν, βουλευτν, πολιτικν, γνωσμένων γι τος ντίχριστους κα νθελληνικος νόμους, πο ψηφίζουν.
παγγέλλουν ο τοιοτοι τ Σύμβολο τς Πίστεως κα τν Κυριακ προσευχή, μασόνοι ντες, στν . Να το Πρωτάτου στς Καρυές.
• Τος ποδέχονται τ μοναστήρια μ τιμς κα δόξες, ατος πο πίνουν τ αμα το λαο μ τς φορολογίες κα τς περικοπές.
• Πλήρη συμπόρευσις μ λες τς ξουσίες διακρίτως.
• Συμπεριφορ διαφορίας γι κάθε ξία, θος, παράδοσι, Πατρίδα, Παιδεία κα τ λοιπά, πο δηλώνει μασονικ συνείδησι αχμαλωσία στν Νέα ποχή.
• Κονδήλια - χρμα ργα στ γιον ρος, τν στιγμ πο λας ξω ατοκτονε γι να πιάτο φαΐ. Κα λλοι ψάχνουν ν φνε κάτι π τ σκουπίδια.
παναίρεσις το Οκουμενισμο κα προδοτικ δουλοπρεπς κα μφιρέπουσα στάσι τν ερν Μονν.
διαφορία το γίου ρους γι τν πόνο, τς γωνίες κα τν ξαθλίωσι το λαο. (Μόνον λάχιστοι νδιαφέρθησαν).
• Γι τ γκρέμισμα τς Παιδείας.
• Γι τν κατάκτησι τς Πατρίδος π τος μουσουλμάνους ψευδομετανάστες.
• Κατάργησι το βάτου ν προδιατεταγμέν· μς παραπλανον κα οτε κν νδιαφέρονται γι τν τήρησι το πατροπαραδότου θεσμο.
• Διαφωνομε μ τν πρξι κάποιων . Μονν, πο βαλαν χαρτι στς πόρτες Κελλιν ξ λλοδαπς Μοναχν, γι ν γκαταλείψουν τος τόπους τς σκήσεώς τους κα τ γιον ρος. (Κάποιοι Μοναχο π ρθόδοξες χρες ρχονται κατ καιρος π ελάβεια στ γιον ρος, γι ν μονάσουν. Ο πλστοι προκόβουν στν μοναχικ ζω κα καρποφορον πνευματικά. Μεταξ ατν ρχονται κάπου κάπου κα κάποιοι πρόκοπτοι, μέθυσοι, θεληματάρηδες, νυπάκουοι κα κατάστατοι. Κάποιοι π ατος κοψαν κέδρα στν θωνα κα κατασκεύασαν κελλιά. Κα λλες παρόμοιες ταξίες καμαν). Πρέπει ν ντοπίζωνται ο νοχοι κα ατο μόνο ν κδιώκωνται. χι, λοι γενικ ο λλοδαπο Μοναχοί, ο πλστοι τν ποίων εναι κτήμονες, σκητικο κα νάρετοι πολλς φορς καλύτεροι κα π μς. Τος θέλει Παναγία.
• Ν ξέλθη τ ταχύτερον δυνατν ρθόδοξος κκλησία κα τ Οκουμενικ Πατριαρχεο π τν οκουμενιστικ ργανισμό, πο λέγεται «Παγκόσμιον Συμβούλιον κκλησιν», διότι παγίδευσι τς ρθοδόξου κκλησίας σ ατν κα μμονή της σ ατόν, θ φέρη λέθρια ποτελέσματα. Διότι στόχος ατο το ργανισμο εναι ποταγ λων τν θρησκειν κα πιστν κα «κκλησιν» στν Πανθρησκεία. Διότι πως γραψε κα σιος ουστνος Πόποβιτς, «μ τ ν βρίσκεται ρθόδοξος κκλησία σ ατ τ Συμβούλιο, μόνο κα μόνο ατ ποτελε νήκουστον προδοσίαν».
νησυχία πολλν γιορειτν τι λψις π τν Ερώπη τν χρημάτων γι ναπαλαίωσι τν . Μονν το γίου ρους, δίνει τν εκαιρία στος Ερω-σιωνιστς κα τ δικαίωμα δι τν πιβολ τν οκουμενιστικν τους στόχων κα σχεδίων κα στν ερ τοτο Τόπο.
• Δν εμεθα σύμφωνοι μ τν δικέφαλον δελφότητα τς ερς Μονς σφιγμένου. Ο «θαγενες» εναι ο νόμιμοι. Ν προσέξουν μως κα ο Ζηλωτς Πατέρες κάποιες κρότητες πικίνδυνες. (ναβαπτισμος Νεοημερολογιτν κα προσφυγ γι δικαίωση σ Διεθν Οκουμενιστικ Δικαστήρια).
γράψαμε τ νωτέρω, χι γι ν πικρίνωμε κανένα, λλ γι ν ξυπνήσωμε διανοίας ληθαργούσας, πρ το κινδύνου λλοτριώσεως κα λλοιώσεως τν πατροπαραδότων θεσμν το ερο Τόπου κα τς ερς μν Παραδόσεως.
γιορετες Πατέρες
Ορθόδοξος Τύπος, α.φ. 2025, 6 Ιουνίου 2014

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/6/14, 8:31 μ.μ.

    Για ποιούς άραγε ο Γέρων Σάββας Λαυριώτης γράφει την παρακάτω πρόταση; "Ὅμως καί οἱ λοιποί ἀντιοικουμενιστές πατέρες τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἄς κόψουν τό μνημόσυνο τῶν μή ὀρθοτομοῦντων τόν λόγο τῆς ἀληθείας, νά σταματήσουν τά συλλείτουργά τους μέ τούς οἰκουμενιστές, καί μετά νά μιλοῦν καί γιά τό Ἅγιον Ὄρος". Πάει ο νους σας μήπως, σ' αυτούς που κάνουν τον αρχιστράτηγο του αγώνα και τον πρόδωσαν. Κάποιος συγγραφέας που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του, μας είπε: Το έντιμο είναι. Ή να πηγαίνεις μπροστά, αν θέλεις να κάνεις τον στρατηγό, ή να πας στο σπίτι σου, για να μην σου καταλογίσει η ιστορία (και κυρίως ο Θεός) το θάψιμο του αγώνα της Πίστεως.
    Βενιαμίν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπητοί αδελφοί το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του και να συνεχίσει έντιμα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα με οποιοδήποτε κόστος. Οι μέν αντιοικουμενιστές πατέρες οπισθοδρόμησαν και επανέκαμψαν από την αρχική τους δήλωση ότι θα προχωρήσουν στην διακοπή μνημοσύνου των αιρετικών κεφαλών ρίχνοντας το βάρος και την ευθύνη γι' αυτό στους αγιορείτες πατέρες, οί οποίοι έχουν ταχθεί πρώτοι να φυλάγουν Θερμοπύλες, οι δε σεβαστοί αγιορείτες γέροντες καθιστούν υπευθύνους τους αρχηγούς του αντιοικουμενιστικού αγώνος για την αβελτηρία τους και την απραξία τους. Είναι ν' απορεί κι ο πιο απλός ορθόδοξος πιστός όταν αντιλαμβάνεται ότι όλοι τους γνωρίζουν τί πρέπει να πράξουν και δεν το τολμούν από τον φόβο των διώξεων ή των συνεπειών που θα υποστούν από τους Οικουμενιστές, με αποτέλεσμα να ρίχνει ό ένας το βάρος στον άλλο. Με άλλα λόγια παίζουμε την κολοκυθιά, παίζουμε εν ου παικτοίς. Γιατί εμείς να κόψουμε το μνημόσυνο να το κόψετε πρώτοι εσείς. Όχι γιατί να το κόψουμε εμείς να το κόψουν οι άλλοι. Και πάει λέγοντας. Κρίμα αδελφοί μου, χίλιες φορές κρίμα. Όντως είμαστε Χριστιανοί των εσχάτων χρόνων. Ο Θεός να δώσει τη λύση να βγούμε από αυτό το αδιέξοδο και να μην πεθάνουμε μέσα στην αίρεση. Τελικώς θα πρέπει ο καθένας μας να εφαρμόσει το «ο σώζων εαυτόν σωθήτω», γιατί αν περιμένουμε από τους πρωτοκλασσάτους αντιοικουμενιστές ή τους καθόλα αξιοσέβαστους αγιορείτες πατέρες, νυχτώσαμε μέσα στην έρημο της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και του συμβιβασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν απατώμαι ο π. Σάββας είναι ένας από τους αγωνιστές αντιοικουμενιστές πατέρες της Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας που συμμετείχε στις συνάξεις των αντιοικουμενιστών πατέρων που συντελούνται εδώ και 7 σχεδόν χρόνια, χωρίς κανένα μέχρι στιγμής αποτέλεσμα. Η δημοσίευση της επιστολής του αυτής, που είναι όντως ομολογιακή και κάπως ασυνήθιστη για τα αγιορείτικα δεδομένα, με την έννοια ότι ίσως του προξενήσει κάποια ποινή ή διωγμό, πράγμα που δεν τολμούν αρκετοί αγιορείτες, κρύβει κάποια πικρία, ίσως και έλεγχο προς αυτούς που μαζί ξεκίνησαν να τολμήσουν την αποτείχιση και που ποτέ δεν την έκαναν πράξη. Προφανώς ο αξιοσέβαστος π. Σάββας γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει και ποιοί είναι οι λόγοι που οι συναξιακοί αυτοί πατέρες δεν προχώρησαν στην αποτείχιση, γι' αυτό και γράφει εγκαλώντας τους κι υποδεικνύοντας το καθήκον τους. Ας ευχηθούμε έστω και μετά την έκκλησή του αυτή να προχωρήσουν προς δόξαν Θεού και θρίαμβον της Ορθοδοξίας σ' αυτό που υποσχέθηκαν αλλά δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων για να το εφαρμόσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/6/14, 9:33 μ.μ.

    Σ' ευχαριστούμε π. Σάβα για την επιστολή σου. Σ' ευχαριστούμε που τόνωσες και ενθάρρυνες όλους εμάς του αποτειχισμένους, απογοητευμένους και τόσο συκοφαντημένους αδελφούς σας που στηριχθήκαμε πάνω σας και νοιώθουμε ότι μας εγκαταλείψατε και μας διαγράψατε από τον αντιοικουμενιστικό αγώνα που μαζί ξεκινήσαμε. Δόξα τω Θεώ, που δεν δείλιασες να πεις τα πράγματα με το όνομά τους, που δεν φοβήθηκες τον αιρετικό άρχοντα του Φαναρίου κι ομολόγησες τι πρέπει να γίνει. Η Κυρία του Αγ. Όρους, η Υπεραγία Θεοτόκος, η Προστάτης όλων των Χριστιανών, η γλυκυτάτη Παναγία μας σε φώτισε κι έγραψες και ταρακούνησες τα λιμνάζοντα ύδατα των αγωνιστών του γλυκού νερού, των αγωνιστών που θέλουν αβρόχοις ποσί να γραφούν στις δέλτους των μεγάλων αγωνιστών της πίστεως, που θέλουν να είναι επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι αλλά δυστυχώς γίνονται επόμενοι των Αιρεσιαρχών και προσκυνημένων, αφού με την στάση τους άλλα λένε κι άλλα κάνουν. Σ'ευχαριστούμε άγιε γέροντα, Καλόν Παράδεισο νάχεις και να εύχεσαι για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12/6/14, 10:52 μ.μ.

    Κοιμήθηκε ο Γέροντας Χρυσόστομος Σπύρου.... http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/06/blog-post_374.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.