Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Ὅταν ἡ ἀφέλεια συναγωνίζεται τὴν ἐθελοτυφλία!

Η κατάργηση της αργίας της Κυριακής



Τώρα τελευταία ο πόλεμος κατά της Εκκλησίας έγινε πιο σφοδρός. Μεταξύ των άλλων οι εχθροί της Εκκλησίας προσπαθούν να καταργήσουν επισήμως διά νόμου την αργία της Κυριακής. Φοβερό το τόλμημα. Με ύπουλο τρόπο και διάφορα προσχήματα επιχειρούν να επιβάλουν την εργασία κατά την ημέρα της Κυριακής. Να καταργηθεί η αργία, που είναι αιωνόβιος θεσμός, και να επιβληθεί η εργασία. Όχι την Κυριακή στην εκκλησία, αλλά στην εργασία…
Η κατάργηση της αργίας δεν είναι μόνον ένα πλήγμα κατά της Εκκλησίας, αλλά συνιστά και δράμα των εργαζομένων, οι οποίοι χάνουν την ευκαιρία να ξεκουρασθούν και να αναπαυθούν κάπως, αφού θα είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται συνεχώς, χωρίς διακοπή. Γι’ αυτό και υπήρξαν πολλές διαμαρτυρίες από τους εργαζομένους. Δυστυχώς όμως ο νόμος ψηφίσθηκε από τους βουλευτές με μικρή πλειοψηφία.
Θα λατρεύουμε λοιπόν το χρήμα, τον Μαμωνά, και όχι τον Θεό της αγάπης; Σε τέτοιο κατάντημα οδηγεί η κατάργηση της αργίας της Κυριακής. Ίσως δεν έχουμε αντιληφθεί τι κινδύνους εγκυμονεί ο παράνομος αυτός νόμος.
Εδώ υπάρχει κίνδυνος αφανισμού του Έθνους μας, και πρέπει να ξυπνήσουμε, να διαμαρτυρηθούμε και να αντιδράσουμε. Όλοι στα όπλα, τα όπλα τα πνευματικά!
Βέβαια υπάρχουν πολλοί τρόποι διαμαρτυρίας. Ένας ίσως είναι ο πιο αποτελεσματικός και μπορούμε όλοι να τον χρησιμοποιήσουμε. Κάθε Κυριακή, που χτυπάει η καμπάνα, όλοι στην εκκλησία. Πως είναι οι εκκλησίες κατάμεστες τα Χριστούγεννα και το Πάσχα; Παρόμοια να είναι και την Κυριακή. Έτσι όλοι αυτοί που πολεμούν την Εκκλησία θα φοβηθούν και θα καταλάβουν ότι ο ορθόδοξος ελληνικός λαός δεν σηκώνει τέτοια αντιχριστιανικά νομοθετήματα. Είναι βλέπεις και οι ψήφοι που τις υπολογίζουν αφάνταστα οι κυβερνώντες.
Εδώ όμως πρέπει να παραδεχθούμε και ένα δικό μας τραγικό λάθος. Έχουμε εγκαταλείψει μόνοι μας την Εκκλησία. Μόνοι μας είμαστε αφορισμένοι. Δεν εκκλησιαζόμαστε τακτικά και γι’ αυτό έρχονται αυτοί με θράσος και θέλουν να επιβάλουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής. Πρέπει να ξυπνήσουμε και να καταλάβουμε ότι η Εκκλησίας έχει ακαταμάχητη δύναμη και μπορεί να τους εξαφανίσει. Έτσι, αν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί τρέχαμε κάθε Κυριακή στην εκκλησία, θα τολμούσαν αυτοί να επιχειρήσουν τέτοιες παρανομίες;
Πηγή: «Κάθε Κυριακή στην Εκκλησία», Αρχιμ. Γεωργίου Δ. Μπίζα, εκδ. «Ο ΣΩΤΗΡ», ΑΘΗΝΑΙ 2013



Μικρὸς σχολιασμός:

Ἀλήθεια, τί ἄλλο ἐπιδιώκει ὁ Οἰκουμενισμός, πάτερ Γεώργιε; Νὰ εἶσαι ἐσὺ μέλος τῆς ἀντι-Οἰκουμενιστικῆς Ἀδελφότητας τοῦ «Σωτῆρα» καὶ ταυτόχορονα ἱεροκήρυκας καὶ κατηχητὴς καὶ συλλειτουργὸς τοῦ οἰκουμενιστῆ καὶ διδασκάλου τῆς κακοδοξίας περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας» μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου Σαββάτου, τὸν ὁποῖον μνημονεύεις!!! Ὁπότε, προπαγανδίζεις νὰ γεμίζουν οἱ Ἐκκλησίες, στὶς ὁποῖες λειτουργοῦν Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι; Κι ἔτσι θὰ θεραπευτεῖ τὸ κακό;
Καὶ λές: πὼς μὲ τὴν «διαμαρτυρία» ποὺ ἐσὺ προτείνεις «όλοι αυτοί που πολεμούν την Εκκλησία θα φοβηθούν και θα καταλάβουν ότι ο ορθόδοξος ελληνικός λαός δεν σηκώνει τέτοια αντιχριστιανικά νομοθετήματα»!
Τί ἀφέλεια! Ἐδῶ οἱ Οἰκουμενιστὲς δὲν φοβήθηκαν τοὺς Ποιμένες καὶ κατάφεραν τοὺς Ἐπισκόπους κι ἐσένα, πάτερ, καὶ τὴν Ἀδελφότητά σου ἐπίσης, νὰ πέσετε στὴν παγίδα τοῦ σιγονταροΟἰκουμενιστῆ, ὁ ὁποῖος εἶναι ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στὰ λόγια, ἀλλὰ συμπορεύεται στὴν πράξη μὲ τοὺς αἱρετικούς, καὶ τοὺς μνημονεύει, καὶ συνιστᾶ στοὺς πιστοὺς ὑπακοὴ στοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, καὶ μᾶς λές ὅτι θὰ φοβηθεῖ τὸ λαό, ποὺ τὸν ἔχει στὸ χέρι μὲ τέτοιους ποιμένες;
Σ. Π.

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/7/14, 3:02 μ.μ.

    Πολύ σωστή η παρατήρηση. Να γεμίσουμε τις εκκλησίες, αλλά ποιές εκκλησίες; Αυτές που πρόσκεινται στον Οικουμενισμό και στον συμβιβασμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/7/14, 3:18 μ.μ.

    Δέν είμαστε όλοι οι άνθρωποι έξυπνοι. Αυτοί που αποτειχίστηκαν και έφυγαν από την Εκκλησία είναι έξυπνοι. Αυτοί που παραμένουν και διαμαρτύρονται είναι αφελείς. Τί να κάνουμε ? Μακάρι να είχαμε όλοι την εξυπνάδα των αποτειχισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/14, 5:00 μ.μ.

      Οσοι ειναι εντειχισμένοι στην αντίχριστη πανάιρεση-πανθρησκεία του Οικουμενισμού είναι εκτός Εκκλησίας γιατί προδίδουν τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία του. Μόνο οι (καλοπροαίρετοι και δεν είναι θέμα εξυπνάδας) αποτειχισμένοι από την παναίρεση του Οικουμενισμού είναι εντός της Μίας Αγίας Εκκλησία του Χριστού γιατί ακολουθούν την σαφή εντολή Tου, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ"...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/7/14, 5:13 μ.μ.

      Να στο πούμε άλλη μια φορά Ανώνυμε. Η αποτείχιση είναι ευλογημένη ενέργεια, επαινούμενη από ιερό κανόνα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Άρα όσοι τον εφαρμόζουν είναι εντός της Εκκλησίας.
      Ας προβληματισθούν πού βρίσκονται, όσοι (σαν κι εσένα) γνωρίζουν, αλλά παραμένουν σε κοινωνία με τους Παναιρετικούς Οικουμενιστές. Δεν είναι θέμα εξυπνάδας να το καταλάβεις, αλλά αποφάσεως να εφαρμόσεις τους Ιερούς Κανόνες.
      Βενιαμίν

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος9/7/14, 9:39 μ.μ.

    Παναγιώτη Σημάτη βλέπεις τον π. Μπίζα να αλλοιώνει το φρόνημα των πιστών που λέει ο π. Βλιαγκόφτης; Δεν είναι αντιοικουμενιστής; Τον αδικείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/14, 10:17 μ.μ.

      Δὲν εἶναι κακὸ νὰ ὑπερασπίζεσαι ἕναν ποὺ νομίζεις πὼς ἀδικεῖται. Οὔτε νὰ ὐποδεικνύεις ἀπὸ ἐνδιαφέρον γιὰ τὰ πράγματα της Ἐκκλησίας καὶ μὲ ἀγάπη τὰ λάθη μας. Ὅμως πρὶν τὸ κάνεις αὐτὸ εἶσαι ὑποχρεωμένος νὰ διαβάζεις καλά τί γράφουμε. Ἔγραψα: Ὁ π. Γεώργιος εἶναι "...ἱεροκήρυκας καὶ κατηχητὴς καὶ συλλειτουργὸς τοῦ οἰκουμενιστῆ καὶ διδασκάλου τῆς κακοδοξίας περὶ «διηρημένης Ἐκκλησίας» μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου Σαββάτου, τὸν ὁποῖον μνημονεύεις!!!".
      Αὐτὴ ἡ συνύπαρξη τὸν κάνει ἀντι-Οἰκουμενιστή; Δὲν ἔχει ὑποχρέωση νὰ τὸν ἐλέγξει καὶ νὰ σηκωθεῖ νὰ φύγει ἀπὸ ἐκεῖ;
      Συνυπάρχει μὲ ἕνα αἱρετικό, Παναιρετικὸ καλύτερα Μητροπολίτη καὶ τὸν μνημονεύει. Μήπως "Ο ΣΩΤΗΡ" δὲν διδάσκει ὅτι εἶναι παναίρεση ὁ Οἰκουμενισμός κι ὄχι μιὰ ἀμφισβητούμενη αἵρεση; Μήπως ἡ διδασκαλία περὶ "διηρημένης Ἐκκλησίας" ποὺ προκαλούμενος ἀπὸ τὸν κ. Τσελεγγίδη καὶ τὸν μητροπ. Κυθήρων κ.λπ. ἀρνήθηκε νὰ διορθώσει ὁ Μεσσηνίας; Κατὰ ποίαν ἔννοιαν λοιπόν εἶναι ἀντι-Οἰκουμενιστής;
      Τί λένε οἱ Πατέρες γιὰ την στάση ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς; Προχθὲς ἀναρτήσαμε τὴν γνώμη τοῦ Μ. Βασιλείου: "οὔτε κἂν μίαν ὥραν δὲν θὰ ἐσυνεχίζομεν νὰ δεχώμεθα τὴν ἐπικοινωνίαν μαζί των, ἐὰν συνέβαινε νὰ διαπιστώσωμεν ὅτι οὗτοι χωλαίνουν ὡς πρὸς τὴν πίστιν", λέγει ὁ φωστὴρ τῆς Καισαρείας, γιὰ αἱρετικὸ ποὺ δὲν εἶχε καταδικαστεῖ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ὅπως ὁ Μεσσηνίας, ὁ Κωνσταντινουπόλεως, κ.λπ. Τὸ τί θὰ κάνει ἡ Ἐκκλησία (ἂν τὸ κάποτε ἀσχοληθεῖ ἡ νῦν Οἰκουμενιστικὴ ἡγεσία μὲ τὸν Οἰκουμενισμό!!!) εἶναι ἄλλο θέμα. Ἐδῶ μιλᾶμε γιὰ τὸ δικό μας χρέος. Καὶ τὸ δικό σου.
      Π.Σ.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.