Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

 
Μία δεύτερη ἀπάντηση πρός τόν πανοσιολογιώτατο Ἀρχ/τη  π. Ἰωήλ
ΑΠΛΑ ΔΕΙΛΙΑ

Ή ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΕΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙ;


Νικολάου Πανταζῆ, Ἀποτειχισθέντος Θεολόγου

e-mail: pathtruthlife@gmail.com



π. Ιωήλ,


Αν και δεν απήντησες στην πρώτη μου επιστολή προς εσένα, η οποία δεν ήταν γενική και αόριστη, αλλά προσωπική και υπεύθυνη, αναγκάζομαι τώρα να απαντήσω στη δεύτερη σου δημοσίευση επί της Αποτειχίσεως/Απομακρύνσεως μας από την Παναίρεση του Οικουμενισμού.


Πάνω μας στέκει ο Θεός και βλέπει τα κρύφια της ψυχής μας. Λυπάμαι, μα θα το πω ευθέως: Είσαι θρασύς. Μα πάνω απ' όλα, κουτοπόνηρος και διαστρεβλωτης. Αν και δεν γνωριζόμαστε προσωπικώς και δεν έχουμε τίποτε να μοιράσουμε εις αντιδικίαν, προσβάλεις και νοθεύεις την Ορθόδοξη Πίστη, παραποιείς την Αλήθεια του Χριστού που υποτίθεται υπηρετείς. Λες ότι πονάς τα παιδιά σου μα κοροϊδεύεις αυτά και το Θεό που σου τα εμπιστεύτηκε.


Μη γίνεσαι όλο και περισσότερο άδικος. Μη διαβάλεις την Πίστη προκειμένου να ευαρεστήσεις τους Οικουμενιστές σου Ηγέτες. Δεν υπηρετείς αυτούς, ούτε σταυρώθηκαν αυτοί για σένα. Αυτοί ανασταυρώνουν τον Υιόν με τις βλασφημίες τους και συ κάθεσαι, γλυκοχαμογελάς και ποζάρεις, λες και σε παίρνει συνέντευξη απεσταλμένος του Πάπα.


Μη χάνεις την αγιαστική, ευγένεια ψυχής και μην κολάζεις συλλήβδην τους πάντες και τα πάντα, ως Σχισματικούς. Γνωρίζεις πάρα πολύ καλά πως η εμπάθεια, η συκοφαντία, η ρετσινιά της βλασφημίας το να αποκαλείς απροκάλυπτα και αδιάκριτα κάποιον ως "σχισματικό" ενέχει ρίσκο μέγιστο και θέτει σε κίνδυνο τη δική σου σωτηρία, ιδίως όταν υπάρχει μεγάλο, παμμέγιστο ενδεχόμενο εμπεριστατωμένο και τεκμηριωμένο από τους Ιερούς Κανόνες να μην συντρέχει καθόλου "σχίσμα" και ο αφορισμός του π. Ευθυμίου και του Αγίου Επισκόπου Αρτεμίου να υφίσταται άδικα και ακυρώτατα, με καταπάτηση των Ιερών Κανόνων.


Και για να μη βγεις χειρότερα εκτεθειμένος και καταντροπιασμένος, καλύτερα "κράτα πισινή!" Αλλ' ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.


π. Ιωήλ,


Ξεκινάς το κείμενό σου με τη φράση: "Είναι γνωστό από τους Πατέρες της Εκλλησίας..." γενικά κι' αφηρημένα αλλά δεν παραθέτεις κανένα κείμενό τους και το μόνο που χειρίζεσαι άκυρο και άκαιρο είναι, αταίριαστο και αδιαχώρητο στο θέμα.


Σε είχα παρακαλέσει εντόνως, να μου παραθέσεις χωρία Αγίων Πατέρων που να