Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Η Ελλάδα έγινε το εργαστήριο πειραματισμών για τον έλεγχο των λαών!



Ἀφοῦ μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν ἐκκοσμίκευση καὶ τὸν εὐδαιμονισμὸ ἐξουδετέρωσαν κάθε πνευματικὴ ἀντίδραση, καὶ μεταποίησαν τοὺς Ἐπισκόπους καὶ τοὺς Ποιμένες ἀπὸ ὁδηγοὺς σὲ οὐραγούς,




Το πείραμα στην Ελλάδα περνάει τώρα
        στην εφαρμογή του “big brother”


58989863A3C6AD4156E9BF83B5D38DB7 Πηγή: "Τρελογιάννης"
Έχουν πια αντιληφθεί οι πάντες, πως η Ελλάδα έγινε το εργαστήριο πειραματισμών για τον έλεγχο των λαών και το «σκάσιμο» της διεθνούς χρηματοπιστωτικής φούσκας πάνω στους λαούς, προς όφελος της διεθνούς ελίτ.
Μετά την μη προβολή οποιασδήποτε αντίστασης της ελληνικής κοινωνίας και της πλήρους παράδοσής της στους δανειστές και στις επιθυμίες της Γερμανίας,  τώρα περνάμε στη φάση εφαρμογής του Οργουελικού συστήματος «big brother”. 
Χθες, η ελληνική ελίτ, ανακοίνωσε πως μεγάλο μέρος των συναλλαγών των απλών πολιτών (όχι φυσικά και της ελίτ), θα περνούν στους κεντρικούς υπολογιστές του καθεστώτος, ώστε αυτόματα να παρακολουθούνται από το καθεστώς.  
Αυτό, εκτιμούμε, πως είναι η πρώτη φάση του πειράματος και εφόσον δεν υπάρξουν και τώρα αντιδράσεις, αναμένουμε στο μέλλον κλιμάκωση της εφαρμογής του μέτρου, ώστε να συμπεριλάβει κάθε συναλλαγή, με απώτερο στόχο την πλήρη κατάργηση της κυκλοφορίας του χρήματος και τη διενέργεια όλων των συναλλαγών ψηφιακά, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα των κεντρικών κομπιούτερς του καθεστώτος.
Ο ελληνικός λαός λοιπόν με την αδράνειά του, προετοιμάζει το μέλλον του big brother όλης της ανθρωπότητας. Τουλάχιστον πρωτοπορούμε έστω και αρνητικά.

ΥΓ. Αλήθεια, γιατί δεν ακούμε προτάσεις για χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με στόχο την υλοποίηση της Άμεσης Δημοκρατίας; Γιατί δηλαδή να χρησιμοποιείται η ψηφιακή τεχνολογία προκειμένου μόνο να ελέγχει το καθεστώς το λαό, και όχι ο λαός το καθεστώς;;; Γιατί άραγε;;;

ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ - «Τάσσεται στὸ πλευρὸ τῶν ἀθεολόγητων γιὰ τὴ μετάλλαξη τῶν Θρησκευτικῶν σὲ θρησκειολογία»!


 
Ἰγνάτιος: «...τρέμω να μην έρθει η στιγμή συζητήσεως (γιὰ τὸ μάθημα Θρησκευτικῶν) μέσα στο σώμα της Ιεραρχίας»!

Εἶναι ἀπίθανος ὁ ἀντι-δημοκρατικὸς τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο μίλησε ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος σὲ ἐκδήλωση γιὰ τὰ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ στὸ σύγχρονο Σχολεῖο.
Καὶ εἶναι ἐξίσου πρωτοφανὴς ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ὑποτίμησε τοὺς ἄλλους Ἱεράρχες-συναδέλφους του ὁ κ. Ἰγνάτιος. Αὐτοὺς ποὺ καὶ πάλι σὲ λίγο θὰ παρακαλέσει γιὰ νὰ τὸν ἀναδείξουν στὸ Ἀρχιεπισκοπικὸ ἀξίωμα (ποὺ ἔδειξε ὅτι ἐπιθυμεῖ)!
Στὴν παρέμβασή του, μᾶς παρουσίασε μία Ἱεραρχία ἀπαρτιζόμενη ἀπὸ Ἱεράρχες ποὺ φέρονται καὶ ἄγονται ἀπὸ κάποιους κακοὺς ὀργανωμένους χριστιανούς! Ἱεράρχες ἀνίκανους νὰ σκεφθοῦν, νὰ ζυγίσουν, νὰ κρίνουν καὶ νὰ ἀποφασίσουν τὸ σωστό. Μᾶς παρουσίασε Ἱεράρχες ποὺ δὲν ἔχουν γνώση καὶ τοποθέτηση στὸ θέμα τῶν Θρησκευτικῶν, ποὺ ἐπὶ δεκαετίες βασανίζει τὴν Ἐκκλησία.
Καὶ βέβαια, εἶναι προφανὴς ἡ στάση αὐτὴ τοῦ Δημητριάδος. Γνωρίζει ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμα στὴν Ἱεραρχία κάποιες φωνές, φοβισμένες ἴσως καὶ δειλές, ποὺ ὅμως, θὰ ἐμποδίσουν, τουλάχιστον τὴν ἄμεση ἐφαρμογὴ μοντέλων ἐκπαίδευσης κατευθυνόμενων ἀπὸ Οἰκουμενιστικὰ καὶ Πανθρησκειακὰ κέντρα. Καὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς (οἱ ἡγέτες τοῦ ὁποίου πιστεύουν ὅτι ἔχουν μπεῖ στὴν τελικὴ εὐθεία) δὲν θέλουν ἄλλες καθυστερήσεις! Φοβοῦνται τὴν παρέμβαση τῶν Θεολόγων καὶ τοῦ λαϊκοῦ στοιχείου, ποὺ ἂν λάβει ἐνεργὸ μέρος, ἂν πιέσει τοὺς Ἐπισκόπους, θὰ ματαιώσει τὰ σχέδιά τους!
Δὲν διστάζει, λοιπόν, νὰ «καρφώσει» τοὺς συνεπισκόπους τους, νὰ τοὺς καταλογήσει ἀνικανότητα στὴ λήψη ἀποφάσεων, νὰ μᾶς παρουσιάσει μιὰ Ἱεραρχία ἀνίκανη. Παραδόξως, ὅμως, καὶ λίγο παρακάτω, θὰ μᾶς ζητήσει νὰ πιστέψουμε πὼς αὐτὴ ἡ ἀνίκανη Ἱεραχία καὶ ὁ ἴδιος ὁ κ. Ἰγνάτιος –πρωτοκλασάτο στέλεχος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ– εἶναι ἡ "ἐλπίδα μας"(!), πρωταγωνιστὲς  ἑνότητας τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ! Εἶπε: «πιστέψτε με,  σήμερα η Εκκλησία, έχει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο, στη συνοχή του λαού, στην αλληλεγγύη του λαού»! Καὶ Ἐκκλησία, βέβαια, στὴ γλῶσσα τους, εἶναι ἡ Σύνοδος τῶν Ἐπισκόπων!
Οἱ προφητεῖες περὶ τῆς συμπεριφορᾶς τῶν ἱερωμένων στὰ ἔσχατα χρόνια  σιγὰ σιγὰ πραγματώνονται.

Δημητριάδος Ιγνάτιος:
Δεν πρέπει να γίνει συζήτηση στην Ιεραρχία για το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Θρησκευτικά, διότι η Ιεραρχία δυστυχώς, είναι αντίθετη σ΄ αυτό.

Σχόλιο ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις»: Κι όμως! Ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος, ο Δημητριάδος Ιγνάτιος, τάσσεται στο πλευρό αθεολόγητων-θεολόγων που θέλουν να μεταλλάξουν το μάθημα των θρησκευτικών από Ορθόδοξο σε θρησκειολογικό!!!  
Είστε εσείς Ορθόδοξος Επίσκοπος Σεβασμιώτατε;; 



 


Xαλκοκονδύλη 37 - 104 32 AΘHNA
Tηλ. 21052 24 180 FAX 21052 24 420
Ἱστοχῶρος: www.petheol.gr

 Αθήνα 11 Φεβρουαρίου 2014 

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Ιανουαρίου στις εκδόσεις Αρμός, με αφορμή την παρουσίαση του συλλογικού τόμου με τίτλο «ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - Ο διάλογος και η κριτική για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου», ακούσθηκαν και μάλιστα από χείλη επισκόπου, θέσεις και αντιθέσεις για το μάθημα των Θρησκευτικών, τους Θεολόγους καθηγητές και το νέο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Οφείλουμε ως εκ τούτου, να επισημάνουμε, τις παρακάτω αναφορές του συμμετέχοντος στην εκδήλωση, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, όπως αυτές καταγράφονται σε βίντεο που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο και οι οποίες από μόνες τους, λειτουργούν, θεωρούμε, καταλυτικά, στο να αποκαλυφθεί τι εννοούν κάποιοι από όσους υποστηρίζουν το νέο πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά, όταν χρησιμοποιούν τους όρους «δημοκρατία» και «διάλογος»:

Σεβ. Δημητριάδος: «Θέλω να πω για την Ιεραρχία. Λυπάμαι αλλά πλέον η Ιεραρχία δυστυχώς έχει επη- ρεαστεί (ενν: από τους αντίθετους στα πιλοτικά Προγράμματα), τρέμω να μην έρθει η στιγμή συζητήσεως μέσα στο σώμα της Ιεραρχίας (ενν.: για το μάθημα των Θρησκευτικών)».
Ακροατής: «Γιατί έγινε αυτό;»
Σεβ. Δημητριάδος: «Γιατί δυστυχώς αφήσατε ή αφήσαμε περιθώριο, σ΄ αυτούς τους οποίους περιγράφετε κάθε φορά με τον τρόπο που τους περιγράφετε, να επηρεάσουν τους Ιεράρχες, διότι αυτοί είναι οργανωμένοι, είναι συντονισμένοι, κατεβαίνουν με σάιτ, κάνουν συναντήσεις και επηρεάζουν, άρα αυτή τη στιγμή συζήτηση στην Ιεραρχία δεν θα πρέπει να γίνει γι΄ αυτό το θέμα».
Με βάση τα όσα δήλωσε ο Σεβασμιώτατος Δημητριάδος, αποδεικνύεται για άλλη μια φορά, ό,τι οι εκφράσεις περί «πλέριας δημοκρατίας» ή αντίθετα για «έλλειμμα δημοκρατίας», αποτελούν ένα σύνηθες, ανούσιο φαινόμενο και μια τετριμμένη, ανώφελη πρακτική στο δημόσιο βίο της χώρας όπου γεννήθηκε η δημοκρατία. Επίσης η κατά κόρον χρήση από ορισμένους, των λέξεων «δικαίωμα», «αντίλογος», «θέση-αντίθεση-σύνθεση», «ήθος», για να εκφραστεί το νόημα του αληθινού διαλόγου και μιας δημοκρατικής συμπεριφοράς, τελικά αποδεικνύονται κενές περιεχομένου, όταν χρησιμοποιούνται προσχηματικά.
Εμείς, ως Πανελλήνιος Ένωσις Θεολόγων επιμένουμε στη θέση μας η οποία έχει ήδη, ξεκάθαρα εκφρασθεί στο Δελτίο Τύπου της 8/2/2014,  δηλαδή: «εάν ο Αρχιεπίσκοπος αληθώς ανησυχεί για το μάθημα, οφείλει, χωρίς άλλη αναβολή, να θέσει το ζήτημα στην Ιεραρχία που συνέρχεται στα τέλη του τρέχοντος μηνός Φεβρουαρίου ενώπιον όλων των Ιεραρχών. Και εάν υπάρχουν διαφορετικές επί του θέματος απόψεις μεταξύ των Ιεραρχών ας ληφθεί απόφαση σύμφωνη με τη γνώμη των πλειόνων».

Συνημμένα :
Για την καλύτερη ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων, παραθέτουμε :
α) τον διαδικτυακό σύνδεσμο του βίντεο  http://www.youtube.com/watch?v=7F7larZpq5g με την παρέμβαση του Σεβασμιωτάτου (σημείο 1:29:30 του βίντεο) και
β) απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα από την εν λόγω παρέμβαση.

Σεβ. Δημητριάδος: «…Το πρώτο που ελέχθη είναι ότι πλέον το θέμα έχει ιδεολογικοποιηθεί. Και μπήκαμε στα χαρακώματα. Ενώ κάναμε τεράστια προσπάθεια εδώ και δεκαπέντε χρόνια να φέρουμε σε κοινό διάλογο και σε κοινή συνιστώσα το θέμα, όχι μόνο δεν το πετύχαμε,  έγινε το εντελώς αντίθετο. Χωριστήκαμε σε ομάδες, ένθεν κακείθεν και πλέον το θέμα έχει πάρει ιδεολογικό χαρακτήρα καθαρά. Από τη μια είναι οι «μάρτυρες της Ορθοδοξίας» και από την άλλη είναι οι «προδότες της Ορθοδοξίας». Ξεκάθαρα πράγματα. Το ερώτημα είναι τι κάνουμε;
 Το δεύτερο θέμα που έχω σημειώσει είναι: μιλάμε βέβαια για ένα κατηχητικό μάθημα κύριε καθηγητά.  Όντως έτσι το χαρακτήρισαν, δεν έχει γραφτεί πουθενά επίσημα ότι είναι κατηχητικό. Κανένα αποτέλεσμα. Εσείς είδατε πουθενά αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια;  Λυπάμαι συνάδελφοι, θεολόγοι παλαιοί των ημερών.
…....................
Λοιπόν, βεβαίως, θα πω και ακριβώς, ως απόρροια του γεγονότος, ότι έχουμε θέμα διδασκόντων, συγγνώμη κύριε καθηγητά. Εμείς οι ποιμένες που μετέχουμε στις συναντήσεις των θεολόγων της περιοχής μας, έχουμε σφίξιμο, μεγάλο σφίξιμο, πολύ μεγάλο σφίξιμο.  Λυπάμαι που το λέω, αυτή είναι όμως η εμπειρία μας. Έχουμε θέμα διδασκόντων και όχι περιεχομένου διδασκαλίας, για να ‘μαστε ειλικρινείς. (σ.σ. Καὶ ποῦ νὰ δεῖτε, Σεβασμιώτατε, πόσο σφίξιμο ἔχουμε ἐμεῖς. Σφίξιμο γιὰ τοὺς αἱρετικοὺς πανοικουμενιστὲς Ἐπισκόπους, ὅπως τοῦ λόγου σας, ποὺ ἔχουμε στὴν πλάτη μας, οἱ ὁποῖοι δὲν ἔμαθαν ἀκόμα ὅτι ὁ παπισμὸς εἶναι αἵρεση!)
…....................
Ο εκκλησιασμός, ο τρόπος που γίνεται, καλύτερα να μην γινόταν, αλλά δεν μπορώ να το πω φωναχτά, αν το πω φωναχτά θα μου πουν, ξέρω γω, ότι διώχνω τα παιδιά από την Εκκλησία. Προσπαθούμε να κάνουμε ότι μπορούμε, όσο μπορούμε, όπου ο ιερέας τολμάει να συνεργαστεί, πάει τάξη–τάξη, και κει κάτι γίνεται. Όταν γίνεται ο κοινός εορτασμός και μάλιστα των Τριών Ιεραρχών, τότε ο Θεός να μας φυλάξει. Είναι μια εμπειρία τραγική. Η θεολογική κατάρτιση (ενν. των Θεολόγων) οι καθηγητές την ξέρουνε, απλώς εγώ  σημείωσα μια τελευταία φράση, φοβάμαι ότι με όλα αυτά άλλοι θα αποφασίσουν για μας χωρίς εμάς. Συγνώμη γι΄ αυτό, το απεύχομαι. Μακάρι το βιβλίο να σταθεί αφορμή να ξαναξεκινήσουμε μια προσπάθεια, αλλά εγώ δεν είμαι ενθουσιασμένος. Φοβούμαι ότι τελικά τα πράγματα πολλές φορές γίνονται τελεσίδικα. Γιατί;  Γιατί δεν μπορέσαμε να βρούμε μια ενότητα που την είχαμε  τόσο ανάγκη ιδιαίτερα στην εποχή μας. Παρόλα αυτά, πιστέψτε με,  σήμερα η Εκκλησία, έχει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο, στη συνοχή του λαού, στην αλληλεγγύη του λαού. Μακάρι να μπορέσουμε να φανούμε αντάξιοι. Αυτό εξαρτάται από αυτά που θα βιώσουμε από δω και πέρα. Σίγουρα όμως η Εκκλησία σήμερα με το σημερινό προκαθήμενο, δε μπήκε στο πρώτο πλάνο, όπως είχε μπει επί αειμνήστου Χριστοδούλου. Ίσως, τότε, έπρεπε να δοθεί μια μάχη και δόθηκε. Τώρα, δίνουμε μια άλλη μάχη, που αν σωστά σταθούμε, μπορεί να υπάρχει μια ελπίδα αύριο να μιλάμε για τέτοια θέματα (ενν. μάθημα θρησκευτικών) σ΄ ένα επίπεδο που δεν θα ΄ναι Γαλλία, αλλά που θα ΄ναι ένα κράτος που θα σέβεται την ταυτότητά του και την ιστορία του. Σας ευχαριστώ».

http://aktines.blogspot.gr/2014/02/blog-post_2931.html