Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Αυτοί οι Επίσκοποι φυλάνε Θερμοπύλες, κολακεύοντας Οικουμενιστές ψευδεπισκόπους Πατριάρχες!

Φθιώτιδος Νικόλαος:

''Η φωνή του Πατριάρχου του Γένους είναι προφητική''



Αὐτοὶ εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ φυλᾶνε τὶς Θερμοπύλες τῆς Ὀρθοδοξίας.
Αὐτὲς τὶς ἡμέρες ἑορτασμοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας βρῆκε ὁ Φθιώτιδος γιὰ νὰ ἐκθειάσει τὸν ἀρχηγέτη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ψευδεπίσκοπο Πατριάρχη Βαρθολομαῖο!
Νὰ χαίρεσθε τὴν ποιμαντικὴ καὶ δογματικὴ σας εὐαισθησία κ. Νικόλαε!
Νὰ σᾶς χαίρονται κι ὅσοι Ἀρχιμανδρίτες καὶ Ἱερεῖς σᾶς μνημονεύουν, ἐκφωνώντας ταυτόχρονα «δεκάρικους» λόγους περὶ Ὀρθοδοξίας, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος!

 Πηγή: Romfea

Του Σεβ. Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Νικολάου

Οι πόθοι και τα οράματα της ψυχής μας εσωκλείουν μία ακατανίκητη δύναμη, η οποία με το πέρασμα των χρόνων και των αιώνων, αντί να αποδυναμώνεται και να αλλοιώνεται, τουναντίον ενισχύεται και γιγαντώνεται από γενιά σε γενιά ως λαχτάρα ψυχής και βεβαία προσδοκία.
Η φωνή του Παναγιωτάτου Πατριάρχου του Γένους μας κ. Βαρθολομαίου ότι «η Αγιά Σοφιά πρέπει να ξαναγίνει Εκκλησία» είναι προφητική συνάμα και προδρομική των όσων πρόκειται να συμβούν ως επιβεβαίωση των πόθων και οραμάτων του λαού μας, ο οποίος δεν έπαυσε να καρτερεί και να πιστεύει, ότι «πάλι με χρόνους με καιρούς πάλι δικά μας θάνε».
Ο Θεός μέσα στην ιστορία δοκιμάζει, αλλά δεν λησμονεί. Έρχονται τώρα τα ίδια τα γεγονότα να ανατρέψουν τα θεωρούμενα ως απαρασάλευτα και να ροδίσουν στον μέχρι προ τινος ζοφερό ορίζοντα, την αυγή μιας λαμπρής ημέρας, όπου στην Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία θα ηχήσουν τα πνευματικά σήμαντρα και θα συνεχισθεί ο Χερουβικός ύμνος, που διακόπηκε πριν 561 χρόνια κατά την ημέρα της αλώσεως.
Η κοινή λογική και το περί δικαίου αίσθημα επιβάλλει να επανέλθει η Αγιά Σοφιά στη χρήση για την οποία κτίσθηκε.
Να ξαναγίνει χώρος θείας Λατρείας των Ορθοδόξων και κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο οφείλει το όνομά του ως «Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία» στο μέγα της οικουμένης προπύργιον.
Η γενναία στάση του Πατριάρχου μας, οι παρεμβάσεις της ομογένειας στην Αμερική, το πλαίσιο της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας και η υποχρέωση του πλήρους σεβασμού των θρησκευτικών ελευθεριών και η προσευχή των πιστών θα κάνουν το θαύμα.
Εμείς πιστεύουμε στα θαύματα και στην Ανάσταση.

π. Θεόδωρος Ζήσης: ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ!



ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ
ΣΤΟ ΠΑΓΚ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ!
Χθές, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης σὲ κήρυγμα ποὺ ἐκφώνησε, εἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ κάποια πράγματα, ποὺ πρέπει νὰ τὰ σκεφθοῦν κάποιοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί, οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ ἀγωνιστοῦν κατὰ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ παραμένουν ὑπὸ τὴν σκέπην τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.
Ὁ π. Θεόδωρος ἦταν σαφής: «Οἱ Προτεστάντες εἶναι Εἰκονομάχοι», ἀφοῦ «ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες... εἶναι Εἰκονομάχοι»! Κι ὅμως, «ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες»! «Ὅποιος, ὅμως, ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν τὰ ἀναθέματα αὐτά»!

«Ὑπάρχουν χριστιανοὶ Εἰκονομάχοι. Καὶ ὑπάρχουν, ἐπίσης, καὶ δικοί μας ὀρθόδοξοι, συμπαθοῦντες τοὺς Εἰκονομάχους. Κι ἔχοντες κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους. Οἱ Προτεστάντες τί εἶναι, δὲν εἶναι Εἰκονομάχοι; Πᾶτε σὲ κανένα Προτεσταντικὸ Ναὸ μέσα, θὰ δεῖτε πουθενὰ νὰ ὑπάρχει Ἁγία Εἰκόνα; Τὶς ἔχουνε κατεβάσει. Ὅπως οἱ Εἰκονομάχοι, ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες. Κι ὅμως ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Ἐκκλησία καὶ αὐτοί. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες. Ἑπομένως τὰ ἀναθέματα ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς δικούς μας, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν στὸ Π.Σ.Ε. Διότι, ὅποιος κοινωνεῖ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά, καὶ γι’ αὐτὸ φοβοῦνται, γιατὶ ἀναθεματίζουν οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς τους. Πῶς νὰ ἀναθεματίσουν οἱ Ἐπίσκοποι, ἡ Ἱεραρχία μας –οἱ περισσότεροι, ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ οἱ ὁποῖοι ἀντιδροῦν–, πῶς νὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀκουστοῦν τὰ ἀναθέματα, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θὰ ἀναθεματίζουν τοὺς ἑαυτούς τους, γιατὶ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους· δὲν τοὺς ἀναθεματίζουν, δὲν τοὺς ἀποκηρύσσουν, ἀλλὰ εἴμαστε ὅλοι μαζὶ στὸ Π.Σ.Ε.
Τὸ κακὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῆς Πίστεώς μας διαρκῶς ἐπεκτείνεται καὶ διαρκῶς βαθαίνει».
Ἀπομαγνητοφώνηση ἀπό:     http://aktines.blogspot.gr/2014/03/2014_10.html

Η "ανώδυνη ορθοδοξότητα" των αντι-Οἰκουμενιστών!


Δυναμικὴ Ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν καὶ λαϊκῶν

στὴν Ἱερὰ Κοινότητα γιὰ Βαρθολομαῖο



ναδημοσιεύουμε ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» μιὰ Μνημειώδη Ἐπιστολὴ Ἁγιορειτῶν καὶ Λαϊκῶν, καὶ σημειώνουμε τὰ ἑξῆς:
Στὴν Ἐπιστολὴ τονίζεται ὅτι ἀντίδραση τῶν . Μονῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους στὸ προκλητικὸ «συλλείτουργο» τοῦ Πατριάρχη μὲ τὸν Πάπα τὸ 2006 «εἶναι ὕποπτος καὶ ἀνουσία» καὶ ἀποκαλύπτει τὴν «δειλία τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος νὰ ἐλέγξη τοὺς αὐτουργούς τοῦ ἐγκλήματος, Πατριάρχην κ. Βαρθολομαῖον καὶ (τὸν τότε) Ἀρχιεπίσκοπον κ. Χριστόδουλον».
«Ἀνακοίνωσις τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος» (λέγει συγκεκριμένα Ἐπιστολή) «εἶναι «ποπτος μν διότι, ν θ πρεπε ν πευθύνεται ες τος πρωτεργάτες τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο, πηυθύνετο ες τ μέσα νημερώσεως... δ προσέτι διαφαίνεται κα δειλία τς ερς Κοινότητος ν λέγξη τος ατουργος το γκλήματος, ατος δηλαδή, πο ς κακο κπρόσωποι τς κκλησίας προδίδουν τν Πίστιν, κα στράφη ες τ μέσα νημερώσεως, διακηρύσσουσα θεωρητικ κα ἀνώδυνα τὴν ὀρθοδοξότητά της».
Δυστυχῶς, ἀποδείχτηκε τραγικὰ ἡ ἀλήθεια τῶν συγγραψάντων τὴν Ἐπιστολή. Ἀπὸ τότε (2006) ἕως σήμερα, πράγματι ἡ δειλία τῶν Ἡγουμένων τῶν Ἱ. Μονῶν συνεχίζεται ἐπὶ «προδοσίᾳ  τῆς Πίστεως»· καὶ ἡ ὑποψία ὅτι οἱ Ἡγούμενοι προτίμησαν τὸ Μοναστήρι τους καὶ τὴν πατερίτσα τους, ἀντὶ τῆς Ὁμολογίας διὰ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου, ὅπως εἶχαν κάνει ὅταν ὁ Οἰκουμενισμὸς ἦταν στὰ πρῶτα του βήματα, ἐπὶ Πατρ. Ἀθηναγόρα, ἐπιβεβαιώθηκε!
Καὶ τὸ ἐρώτημα ποὺ προκύπτει εἶναι τὸ ἑξῆς:
Τί κάνουν σήμερα (ποὺ ὁ Οἰκουμενισμὸς καλπάζει) οἱ ὑπογράψαντες Μοναχοί;
Τί κάνουν οἱ ὑπόλοιποι ἀντι-Οἰκουμενιστές ποὺ δημοσιεύουν τέτοια κείμενα;
Τί κάνει ἡ γνωστὴ «Σύναξη» καὶ ὅσοι ἀκολουθοῦν;
Δὲν ἐκτίθενται μὲ τέτοιες δημοσιεύσεις;
Δὲν ἀποδεικνύεται ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔχει ἀλλοιώσει τὴν συνείδηση καὶ ἔχει συμπαρασύρει καὶ τοὺς ἄλλοτε ὁδηγούς μας;
Ἀλλά, «μὴ πεποίθατε ἐπ’ ἄρχοντας...», «Κύριος ἡμῖν βοηθός»!



 
Δυναμική επιστολή Αγιορειτών και λαϊκών
στην Ιερά Κοινότητα για Βαρθολομαίο και Χριστόδουλο

Πηγή: "Κατάνυξις"

Επειδή εχθές 9 Μαρτίου 2014, ήταν Κυριακή της Ορθοδοξίας, παρακάτω παραθέτουμε δυναμική επιστολή Αγιορειτών στην Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους για τις συμπεριφορές του Οικουμ. Πατριάρχου Βαρθολομαίου και του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, πριν 7 χρόνια περίπου. Την επιστολή υπογράφουν αρκετοί αγιορείτες και άλλοι μοναχοί και 2 λαϊκοί. Ο ένας λαϊκός είναι ο αείμνηστος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Αθηνών Ιωάννης Κορναράκης και ο άλλος λαϊκός είναι ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος

Επιστολή του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου για το Τάμα του Έθνους Σκληρή επιστολή Αγιορειτών στην Ιερά Κοινότητα για Βαρθολομαίο και Χριστόδουλο

Προτείνουν διακοπή μνημοσύνου του Βαρθολομαίου και λήψη αυστηρών μέτρων



Β’ Ανοικτή επιστολή Προς τους αγίους Καθηγουμένους και τους αγίους αντιπροσώπους των είκοσιν Ιερών Μονών εις την Ι. Κοινότητα του Αγίου Όρους Άθω. 

Ενταύθα.
Κοινοποίησις: Οικουμενικόν Πατριαρχείον.

Άγιοι Καθηγούμενοι και Άγιοι Πατέρες, Ευλογείτε.Αισθανόμεθα την ανάγκην δια της παρούσης Β’ Επιστολής να δευτερολογήσωμεν και να εκφράσωμεν την βαθύτατην λύπην μας δια τας δύο προσφάτους Ανακοινώσεις της ιεράς Κοινότητος Αγ. Όρους, αι οποίαι απηυθύνοντο προς τον εκκλησιαστικόν αφ’ ενός και προς τον ημερήσιον αφ’ ετέρου τύπον και τα Μ.Μ.Ε. Θεωρούμε δε εκ των προτέρων, ότι αι δύο αυταί Ανακοινώσεις έγιναν προς καθησυχασμόν και εξαπάτησιν ημών των ανησυχούντων και αντιδρώντων δια τα εν τοις καιροίς μας συμβαίνοντα αντορθόδοξα και αιρετικά διαβήματα του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
Κατ’ αρχάς η Ανακοίνωσις της ιεράς Κοινότητος είναι ύποπτος και ανουσία. Ύποπτος μεν διότι, ενώ θα έπρεπε να απευθύνεται εις τους δύο πρωτεργάτες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού, δηλαδή εις τον Πατριάρχην κ. Βαρθολομαίον και εις τον Αρχιεπίσκοπον κ. Χριστόδουλον, απηυθύνετο εις τα μέσα ενημερώσεως, ωσάν τα μέσα ενημερώσεως να διέπραξαν τας εν λόγω ατασθαλίας. Εδώ προσέτι διαφαίνεται και η δειλία της Ιεράς Κοινότητος να ελέγξη τους αυτουργούς του εγκλήματος, αυτούς δηλαδή, που ως κακοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας προδίδουν την Πίστιν, και εστράφη εις τα μέσα ενημερώσεως, διακηρύσσουσα θεωρητικά και ανώδυνα την ορθοδοξότητά της, η οποία βεβαίως δύναται από ορθοδόξου πλευράς να αμφισβητηθή δια τους λόγους, τους οποίους θα εκθέσωμεν κατωτέρω. Σημειωθήτω δε, ότι ημείς οι αποστείλαντες και την Α’ επιστολήν δεν ελάβαμεν μέχρι τούδε καμμίαν απάντησιν.
Είναι δε και ανουσία η ανακοίνωσις αυτή, διότι εις τοιούτου είδους ανακοινώσεις και ομολογίας, έχει προβή η Ιερά Κοινότης και κατά το παρελθόν, όπως αυτή της 9 /22-4-1980, την οποίαν μνημονεύετε εις την προς τον εκκλησιαστικόν τύπον ανακοίνωσι, χωρίς βεβαίως ουσιαστικόν αποτέλεσμα. Ως εκ τούτου δε, δεν δυνάμεθα να κατανοήσωμεν ποίον άλλον σκοπόν

ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ (Τεκνογονία, κωλύμματα Ιερωσύνης, Οικουμενισμός) ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ


 Πηγή: "Agonasax"
ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
 
ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ
 
 Πολύς λόγος γίνεται τόν τελευταον καιρόν ες τόν κκλησιαστικόν χρον περί τς «Οκονομίας». Τς κκλησιαστικς βεβαίως «Οκονομίας», ποία «Οκονομία» θά πρέπ, πως ρκετοί σχυρίζονται, κατά κανόνα νά φαρμόζεται πό τούς ποιμένας ες τήν σημερινήν ποχήν. Προβάλλουν δέ ατήν τήν πρόφασιν, διότι ες τήν ποχήν μας, ες τήν ποίαν τό κακό παρουσιάζει τόσην ξαρσιν, λέγουν τι εναι δθεν δύνατον νά φαρμοσθ κκλησιαστική «κρίβεια». Προφάσεις ν μαρτίαις...
πειδή λοιπόν ποψις ατή τείνει νά κυριαρχήσ ς μόνη ποιμαντικς σωστή, καλόν εναι, ες τήν συνέχειαν, πλ καί σύντομα, νά σκιαγραφήσωμε τί εναι «κρίβεια» καί τί εναι «Οκονομία». ννοεται, τι τό θέμα ατό νήκει ες τήν ρμοδιότητα τν εδημόνων τς εδικότητος το «Κανονικο Δικαίου», πό πιστημονικς καί θεολογικς πόψεως, λλά ατό δέν σημαίνει πώς δέν μπορον νά σχοληθον μέ ατό καί νά χουν λόγον καί ο πλοί πιστοί. ταν μάλιστα, ες ,τι φορ τήν ρθή πνευματική μας ζωή, γνωρίζωμε πώς μέσα ες τό Σμα τς κκλησίας φείλουν τά πάντα νά ναρμονίζωνται μέ τούς ερούς Κανόνας, πως μς τούς παρέδωσαν ο Πατέρες, καί χι σύμφωνα μέ νεωτεριστικές-νικολαϊτικές διδασκαλίες καί ρμηνεες, πού θέλουν νά περάσουν κάποιοι, ο ποες εναι ποκεκομμένες πό τήν ρθόδοξη Παράδοσι, τότε γίνεται πολύτως κατανοητό πώς εναι ντως νάγκη νά σχοληθομε μέ τίς δύο ατές κφράσεις τς κκλησιαστικς ζως, τόσον δηλαδή τς «κριβείας», σον καί ατς τς «Οκονομίας». ς περάσωμε λοιπόν νά δομε