Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ἄκουγε να συζητούν το ενδεχόμενο της δωρεάς οργάνων του, αλλά δεν μπορούσε να αντιδράσει...!!!


Άκουγε να μιλούν μπροστά του

για τη δωρεά των οργάνων του!


Ἀφιερωμένο ἐξαιρετικὰ στὸ Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαο Χατζηνικολάου, ὅσους δὲν δέχονται τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας περὶ ὑπάρξεως ζωῆς στὸν ἄνθρωπο  ἐξ "ἄκρας συλλήψεως" ἕως τοῦ πραγματικοῦ καρδιακοῦ θανάτου καὶ σὲ ὅσους γνωρίζουν τὴν ἀλήθεια, ἀλλὰ σιγοντάρουν τὴν διακίνηση τῆς θανατερῆς του διδασκαλίας!

Πηγή: NEWS ALERT

Οι γιατροί είπαν στην οικογένεια του 43χρονου Σουηδού Jimi Fritze πως δεν είχε πια καμία ελπίδα, άρχισαν μάλιστα να συζητούν και το ενδεχόμενο της δωρεάς οργάνων, όταν θα συνέβαινε το μοιράιο. Μόνο που τη συζήτηση άκουγε και ο ίδιος ο Fritze που δεν ήταν εγκεφαλικά νεκρός, όπως νόμιζαν, αλλά κειτόταν παράλυτος και δεν μπορούσε να μιλήσει!
Ο άνδρας άκουσε με τρόμο όλη τη συζήτηση, γράφει η Daily Mail, αλλά δεν μπορούσε να αντιδράσει.

Η οικογένειά του είχε φτάσει στο νοσοκομείο για να τον αποχαιρετίσει καθώς μετά τις εξετάσεις, οι γιατροί είπαν πως δεν είχε πια ελπίδα.

Ο 43χρονος είχε κυριολεκτικά μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή χάρη σε άλλο γιατρό που έτυχε να γυρίσει από διακοπές λίγες ημέρες μετά και είπε στην οικογένεια πως τα πράγματα δεν ήταν και τόσο άσχημα.

Ο Fritze υπέστη εγκεφαλική αιμορραγία ενώ βρισκόταν σε διακοπές, πριν από δύο χρόνια, στη Σουηδία.
«Ευτυχώς η σύντροφός μου είναι νοσοκόμα και ήξερε να μου δώσει τις πρώτες βοήθειες και να με κρατήσει στη ζωή μέχρι να φτάσουμε στο νοσοκομείο», λέει ο ίδιος.



«Μόνο η όραση και η ακοή μου λειτουργούσαν. Οι γιατροί είπαν στη σύντροφό μου πως δεν υπήρχε ελπίδα», αφηγείται.

Αλλά τρεις ημέρες αργότερα μία γιατρός που επέστρεψε από διακοπές έδωσε πιο θετικές εκτιμήσεις και σύστησε στο προσωπικό να χορηγήσει στον Fritze κορτιζόνη για να υποχωρήσει το πρήξιμο στον εγκέφαλο.

Πέρασαν ακόμα τρεις εβδομάδες για να αποκατασταθεί η επικοινωνία του με τους άλλους και μόνο τότε κατάφερε να μοιραστεί τον τρόμο που πέρασε ακούγοντας τους γιατρούς να μιλούν μπροστά του για τη δωρεά των οργάνων του. Ένα χρόνο μετά ακόμα δεν έχει αναρρώσει πλήρως.

Προσέφυγε στη Δικαιοσύνη κατά του σουηδικού νοσοκομείου, διαμαρτυρόμενος για την τρομακτική για τον ίδιο συζήτηση, που έγινε ενώ ακόμα ήταν εν ζωή.

Ορθόδοξη Ανταπόκριση στο "Εμπάργκο" του π. Νικολάου Μανώλη!




Τα παρακάτω γράφονται με ΑΓΑΠΗ εν ΑΛΗΘΕΙΑ, δίχως προσωπική εμπάθεια εν καρδία. Κριτής μου ο Καρδιογνώστης Θεός. Ο φίλτατος και αγαπητός π. Νικόλαος επισήμως κηρύττει "εμπάργκο" στο παρακάτω "βιντεοκλίπ":
 
 Ο όρος "εμπάργκο" είναι αποκλειστικά εμπορικός. Κανόνας καθαρά οικονομικός, συμφεροντολογικός. Το εμπάργκο (με ρίζα το εμπ-όριο) ανήκει στον εμπορικό χώρο και αποτελεί πιεστικό μέτρο για οικονομικό αποκλεισμό μιας χώρας, για λόγους εθνικού συμφέροντος ή ακόμη και εθνικής ασφαλείας.

Στον χώρο όμως της Εκκλησίας, στην περίπτωση καταπατήσεως Δογμάτων και δημοσίας κηρύξεως αιρέσεων, το "εμπάργκο" συνιστά άκυρο, ανυπόστατο και αναποτελεσματικό μέτρο φτηνού εντυπωσιασμού.

Μα "γιατί το τραγούδι των Ιεραρχών μας να είναι τόσο λυπητερό" και το "άσμα των ασμάτων τους" να είναι ο Χαρτοπόλεμος, η θεωρητική και μεγαλοπρεπής με "τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα" φαινομενική, επιφανειακή "καταδίκη" του Οικουμενισμού διά της Αντιπατερικής και πλάνας Οδού της συμπορεύσεως, συμβιώσεως και κοινωνίας με την αίρεση;  

Είναι απορίας άξιο γιατί, μα γιατί οι αγαπητοί μας ιερείς τόσο εύκολα, επιπόλαια και "φανφαρικά" επικαλούνται Κανόνες διεθνούς αποκλεισμού και δεν επικαλούνται, δεν εφαρμόζουν Κανόνες της Εκκλησίας μας, Κανόνες Θεοπνεύστους, αποκεκαλυμμένους από το Θεό και παραδομένους σε μας από τους Θεοφόρους Αγίους Πατέρες ως μόνο ορθό και αποτελεσματικό μέτρο αποκλεισμού, απομακρύνσεως και περιθωριοποιήσεως των αιρετικών Ιεραρχών;

Απαντώ λοιπόν σε αυτή την εύλογη και οδυνηρή απορία.

Είναι ακριβώς το αποτελέσμα του μολυσμού του Οικουμενισμού!
Όταν οι Άγιοι Πατέρες προειδοποιούν "ότι μολυσμόν έχουσι τα μυστήρια" των Λατινοφρόνων, αυτό ακριβώς εννοούν, όχι μόνο το άκυρον και ανυπόστατον της τελεσιουργίας και ενεργείας τους (υπάρχει όμως και διάκριση διότι σε εξαιρετικές περιπτώσεις ισχύουν) αλλά εννούν:

  • την άμβλυνση της Αγιοπατερικής Συνειδήσεως
  • την περιθωριοποίηση του εκκλησιολογικού φρονήματος
  • τη συρρίκνωση της αγωνιστικής διαθέσεως
  • και κυριότερο και χειρότερο όλων:
  • την διαφθορά και παραφθορά της ορθής μας σχέσεως
  • και σωστής αντιμετωπίσεως των αιρετικών ηγετών.

Έχουμε αιρέσεις, όχι διότι δεν προσέχουμε (κατά το "προσέχουμε για να έχουμε") αλλά διότι ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ. Δεν απομακρυνόμαστε. Δεν ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ. Δεν αρνούμαστε να ανήκουμε στο Διαβολικό ΠΣΕ. Δεν κόβουμε τη Μνημόνευση του Πάπα και δεν διακόβουμε (σα διακόπτη ηλεκτρισμού, ΤΟΣΟ εύκολο, αλλά και ΤΟΣΟ δύσκολο και επώδυνο!) τη Μνημόνευση των αιρετικών Ιεραρχών μας.

Αυτή, αγαπητοί,  είναι ρίζα και αιτία του κακού, Η ΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑΣΕΩΣ εναντίον των αιρέσεων. Η ΜΗ ΧΡΗΣΗ και ΜΗ ΘΕΩΡΗΣΗ των Αγίων Πατέρων ως ΒΑΣΗ και ΜΕΤΡΟ μας, αλλά η υποκειμενική γνώμη Οσίων Γερόντων (όχι όμως και Αλαθήτων) και "αδεσμεύτων"Αρχιμανδριτών.

Το Ιερατείο μας, από τη στιγμή που κατέστη Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ), απαρνήθηκε διά Λιβέλου και διά μισθού και κρατικού κορβανά, να εφαρμόσει πια Κανονικό Δίκαιο. Επικρατεί πλέον το Δημόσιο, Πολιτικό Δίκαιο. Έχει εισχωρήσει και έχει εγκαθιδρυθεί το ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

Προχωρώ ταπεινά σε ανατροπή του "εμπάργκο".

Πρώτον.

Στην εναρκτήρια φάση της διακηρύξεώς του, ο π. Νικόλαος διατείνεται για μια απόφαση "δυνατή". Συγγνώμη πάτερ μου, είναι αδύνατη και ισχνή, χλιαρή και μηδαμινή. Την Αποστολική Διακονία ποσώς την ενδιαφέρει εάν μπαίνεις ή οχι στα μαγαζιά τους, έχουν χιλιάδες πελάτες και σταθερό εμπόριο (αφού τόσο πολύ προτιμάς το εμπάργκο...). "Δεν θα ψωνίζω" ομολογείς. Πρόκειται για στείρα αγοραπωλησία, για ψώνια που πωλούν τα Δεσποτοκρατικά "ψώνια" και διαψωνίζουν την Πίστη, εμπορεύονται την Ορθοδοξία.


Δεύτερον.

Ο π. Νικόλαος μας εξηγεί "είναι απόφαση για μένα, προσωπική, μονομερώς... θα βάλω προσωπικό εμπάργκο."

Η παράβαση όμως και καταπάτηση Κανόνων δεν είναι θέμα προσωπικό. Δεν αντιμετωπίζεται μονομερώς, αλλά πολυμερώς και αποκλειστικώς δια ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ!!! (Τρία θαυμαστικά προς δόξαν της Αγίας Τριάδος).

Η γυμνή τη κεφαλή αναγνώριση, πιστοποίηση και διακήρυξη αγιότητος εντός της Αιρεσιαρχικής, Εωσφορικής, Παπικής Παρασυναγωγής (και ΟΧΙ "Εκκλησίας"-βλάσφημο αυτό) δεν αφορά έναν ιερέα προσωπικά αλλά ολόκληρη την Ορθοδοξία. Είναι θέμα ΠΙΣΤΕΩΣ και αντιμετωπίζεται Ομαδικά, Συλλογικά, Ενοριακά σε δια-Μητροπολιτικό επίπεδο.

Ο Μητροπολίτης σου, πάτερ, έχει άμεση σχέση και ΚΟΙΝΩΝΙΑ με αυτούς τους ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΣ και ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ πλέον Επισκόπους που ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ και ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ Πάπα. Αυτό και ΜΟΝΟ αυτό, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ! Αιρετικοί, όχι διότι έτσι θέλω να τους αποκαλώ εγώ. Αιρετικός γίνεται κάποιος αυτόχρημα, αυτομάτως, την ίδια ακριβώς στιγμή που αποδέχεται, κηρύττει και μεταδίδει αίρεση. Το εάν κάποτε συνέλθει Σύνοδος (ΜΗ γελιόμαστε, ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ, ΔΕΝ πρόκειται να συνέλθει!) να καταδικάσει τους στενούς συνεργάτες και πρωτεργάτες της αιρέσεως, τους θαμώνες και τα κοντινά, στενά "φιλαράκια"τους, είναι άλλο θέμα.

Οι Άγιοι Πατέρες δεν περίμεναν κάποια Σύνοδο (δεν υποτιμώ το Θεσμό, τον υποτιμούν αυτοί που συγκροτούν Σουπερ-Μείζονες και Υπερτελείς - πιό τέλειες κι' απ' το Θεό!- Συνόδους για κουρελοαφορσιμούς και Διαρκείς Διαβολόπνευστες Συνόδους για ψευδοκαθαιρέσεις  -ο νοών νοείτω- ). Ο Απόστολος Παύλος δεν περίμενε Αποστολική Σύνοδο για να κατονομάσει αιρετικόν άνθρωπον και να προτρέπει αυστηρά τους πιστούς να μην έχουν καμία σχέση και κονωνία με αυτούς.

Οφείλεις λοιπόν, σύμφωνα με τον όρκο της χειροτονίας σου, να προειδοποιήσεις τον Μητροπολίτη σου πως θα προβείς σε ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ και ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, εάν αυτός δεν λάβει άμεσα, επείγοντα μέτρα (όχι "εμπάργκο") αλλά μέτρα Συνοδικά, Καταδικαστικά και δεν διακόψει ο ίδιος τη Μνημόνευση του Προέδρου του και Προέδρου της Αποστολικής Διακονίας την οποία τόσο αναποτέλεσματικά εσύ τώρα τάχα "τιμωρείς" - "κώνωψ επί κέρατος βοός" λέγει ευφυέστατα ο Ποντιακός Λαός! Σιγά την ταραχή που θα πάθει το τερατώδες βόδι σα καθίσει στο κέρατό του ένα τόσο δα κουνουπάκι...

Τρίτον.

"Διαμαρτύρομαι σαν ιερεύς και σαν Αγιογράφος." Μόνο που η διαμαρτυρία σου αυτή, πάτερ, πρέπει να είναι καθ' υπόδειξιν και συμφωνία μετά των Αγίων Πατέρων που λειτουργικώς εγκωμιάζεις και εντίμους έχεις. Η ΜΟΝΗ ορθή, Ορθόδοξη Διαμαρτυρία είναι η τόσο περιφρονημένη, παρεξηγημένη και καταπατημένη ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.

Αλλά και σαν Αγιογράφος, πάτερ μου, επιβάλλεται να προβείς σε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Να στήσεις ΤΕΙΧΗ γύρω ΑΠΟ την Ορθόδοξη Αγιογραφία και να ΜΗΝ δέχεσαι την προσβλητική και Αγιοπνευματική Βλάσφημη Εικονογράφηση Αιρετικών ως Αγιασμένων και Θεωμένων προσώπων! Προχθές εικονογράφησαν τον Βαρθολομαίο, χθες αγιογράφησαν τον Πάπα, σήμερα τον ψευτο"άγιο" Φραγκίσκο, αύριο τον εαυτό τους και μεθαύριο τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ του οποίου "ακόμη και οι εκλεκτοί (ορθόδοξοι Αρχιερείς) την Εικόνα θα προσκυνήσουν!"

Η Ορθόδοξη Διαμαρτυρία δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με την παναιρετική και πλανεμένη "διαμαρτυρία" των Διαμαρτυρωμένων Προτεσταντών και αυτά ακριβώς τα αποτελέσματα και σχίσματα φέρνει η άγνοια και ΑΠΟΡΡΙΨΗ της Θείας, Αγιοπατερικής Στάσεως και Γραμμής.

Τέταρτον.

Στο 2:23 λεπτό του βιντεοκλίπ, ενώ αναγινώσκεις τον Τίτλο του εξαισίου κειμένου, αποκρύπτεις όμως να αναφέρεις δίκαια και τιμητικά τον αγαπητό και σεβαστό Δημήτριο Κάτσουρα ως Αρθρογράφο. Ναι μεν, αναγράφεται το όνομά του στους αρχικούς τίτλους του "κλιπ", όμως αναρωτιέμαι εάν σκοπίμως έγινες "ονοματοκρύπτης" κατά την δημόσια ανάγνωσή σου.

Πατέρα Νικόλαε.

Κατακλείδα του κυκνείου σου άσματος: "Αν με ξαναδείτε να μπαίνω σε κατάστημα της Αποστολικής Διακονίας να με φτύσετε!" Υπ' όψιν, ο όρος "κατάστημα" δικό σου. Μου θυμίζεις όταν κάποτε κάναμε διαμαρτυρία εναντίον του Αιρεσιάρχου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας Στυλιανού για την Βλάσφημη Ταινία του Καζαντζάκη, το Τηλεοπτικό Ρεπορτάζ είχε πει: "Καθ' όσο διαμαρτύρονται οι Ορθόδοξοι Πιστοί έξω του Ναού, μέσα ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ λειτουργούσε κανονικά!"

Πατέρα Νικόλαε. Προτιμότερο, Θεαρχικότερον και ευάρεστον, πάνυ δε ομολογιακόν θα ήτο, εάν έλεγες με Αγιοπατερική Παρρησία: "Αν με ξαναδείτε να μνημονεύω αρχιερέα της Ιεράς Συνόδου που απαρτεί ψευδεπισκόπους και αιρετικούς και μνημονεύει Πάπα, να με φτύσετε!"

Πέμπτον (όσα τα δάχτυλα της "μούτζας, ισόκυρης με το "φτύσιμο"...)

Δεν "μουτζώνω ούτε "φτήνω" τον π. Νικόλαο, αλοίμονο, δεν πρόκειται να το κάνουμε, αλλά "μουντζώνουμε" άφοβα και απερίφραστα:

ü  τον Σιγονταροοικουμενισμό
ü  τον απαθέστατο Χαρτοπολεμισμό
ü  τον Ιερατικό Ωχαδερφισμό
ü  τον Συνουσιακό Συγκρητισμό
ü  τον Συνυπαρξιακό Κοινωνισμό
ü  τον Βαβυλωνιακό, Βλάσφημο Οργανισμό του ΠΣΕ
ü  και Αφομοιωτικό Ψευδο-Ενωτισμό του Πατριάρχου!

Λίαν οδυνηρό και προσβλητικό πάντως είναι, ότι απαντήσεις και ανταποκρίσεις όπως η παρούσα δική μου, σκοπίμως δεν αναρτώνται στα ιστολόγια "Κατάνυξις" και άλλα "χριστιανούλικα", διότι, δυστυχώς, οι σύγχρονοι "αντιοικουμενιστές" αδελφοί μας, είναι θλιβερά προκατειλημμένοι, εμπαθείς και ΑΔΙΚΩΣ θεωρούν εμάς τους Αποτειχισθέντες  ως "σχισματικούς". ΑΠΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ αυτή την ΥΒΡΙ! Και ΔΕΝ την επιστρέφουμε, αν και θα ίσχυε περισσότερο και κανονικά, δικαιωματικά για αυτούς. Προσευχόμαστε μετά συντριβής γι’ αυτούς να μην στήσει ο Θεός την σταυρωτική αυτή συκοφαντία τους και θανάσιμη αμαρτία τους αυτή.

Απολογούμαστε.

Νέες Συνόδους δικές μας ΔΕΝ δημιουργήσαμε. Χειροτονίες νέες, ανυπόστατες δεν επιτελέσαμε. Κυρίως όμως, ΔΕΝ συμπορευόμαστε, ΔΕΝ συνυπάρχουμε και ΔΕΝ συν-κοινωνούμε με αιρετικούς. Ο Τριαδικός μας Θεός, θα δικαιώσει τον αγώνα μας. Σε λίγο θα δούνε τα μάτια μας χειρότερα και ο μολυσμός, το καρκίνωμα του Οικουμενισμού θα φανερωθεί σε καταστρεπτικότερο και κατασκανδαλιστικότερο βαθμό.

Ευχόμαστε οι ιερείς μας να αφυπνιστούν άμεσα, πριν να είναι πια αργά...