Δευτέρα, 23 Ιουνίου 2014

ΟΥΔΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ! ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ!



Καλαβρύτων:
''Παναγιώτατε, κάτω τα χέρια Σας
  από την Εκκλησία της Ελλάδος!''

Bέβαια σὲ ὅλους εἶναι γνωστὴ ἡ τακτικὴ τοῦ Μητροπολίτη Καλαβρύτων, νὰ ἐμφανίζεται κατὰ καιροὺς καὶ νὰ ἐκτοξεύει ἐπικοινωνιακὲς πομφόλυγες. Γι’ αὐτὸ δὲν θὰ σχολιάσουμε τὸ «ἀ-δέσποτο» ὕφος καὶ τὶς ἀνακολουθίες τῆς ἐπιστολῆς του πρὸς τὸν Πατριάρχη. Θὰ παραθέσουμε ἁπλῶς ἐπιλεγμένες φράσεις ἀπὸ τὴν ἐπιστολή, οἱ ὁποῖες παρουσιάζουν ἐκ τῶν ἔσω τὴν ἀλήθεια γιὰ τὸν τρόπο ποὺ λειτουργοῦν σήμερα τὰ θεσμικὰ ὄργανα τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας καὶ περαιτέρω οἱ Οἰκουμενιστὲς ἀρχηγοὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Δὲν ὑπολογίζουν –καὶ ἄρα δὲν πιστεύουν– στὸ Ἅγιο Πνεῦμα, γι’ αὐτὸ «μαγειρεύουν» τὶς ἐκλογὲς τῶν Μητροπολιτῶν (κατὰ τὴν καταγγελία τοῦ Καλαβρύτων ποὺ γνωρίζει καλὰ τὶς ἴντριγκες τῶν Ἐπισκοπικῶν ἐκλογῶν, ἀφοῦ δὲν ἐξαιρεῖται ἀπὸ τὰ μαγειρέματα καὶ ὁ Καλαβρύτων, ὅπως τὰ γεγονότα τῶν προηγουμένων χρόνων ἔχουν δείξει).
Ὁ Καλαβρύτων παρουσιάζει μὲ μελανὰ χρώματα αὐτὰ τὰ μαγειρέματα, ἔτσι ὥστε νὰ ἀναρωτιέται ἕνας πιστὸς ποὺ ἀγνοεῖ ἢ εἶναι ἀδιάφορος: Ἡ Ἱ. Σύνοδος εἶναι μιὰ σύναξη Ἐπισκόπων συνερχομένων ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ἢ μιὰ συντεχνιακὴ ὁμάδα ἱκανοποιήσεως προσωπικῶν φιλοδοξιῶν καὶ συμφερόντων;
Κι ἂν αὐτὸ συνέβαινε καὶ ἄλλοτε, καταλαβαίνει κανεὶς τί συμβαίνει σήμερα, ποὺ τὴν Ἱεραρχία ἐλέγχουν οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἀρχιεπίσκοποι καὶ Πατριάρχες! Καταλαβαίνει δηλαδὴ κανεὶς ὅτι στὶς ἡμέρες μας δὲν πρόκειται ἁπλῶς γιὰ τὴν ἱκανοποίηση κάποιων προσωπικῶν συμφερόντων, ἀλλὰ γιὰ τὴν ἅλωση τῆς Ἱεραρχίας ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές!
Ἕνα σχόλιο γιὰ τὸν Καλαβρύτων: Στὸ σημείωμά του αὐτό, δὲν τὸν ἐνδιαφέρει οὐδόλως, γι’ αὐτὸ καὶ δὲν κάνει οὐδεμία νύξη γιὰ τὴν προδοσία τῆς Πίστεως ἀπὸ τὸν ἀρχηγέτη τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Αὐτὸ τὸ μεῖζον θέμα τὸ παραβλέπει τελείως. Τὸν ἐνδιαφέρει μόνο νὰ μὴν ἀνακατεύεται ὁ Πατριάρχης στὰ Διοικητικὰ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Τὸν ἐνδιαφέρει νὰ ἐκλεγεῖ ὁ «δικός τους» ἐκλεκτὸς κι ὄχι ὁ «δικός του»! Δὲν διαφαίνεται, στὸ ἄρθρο του αὐτό, οὐδεὶς προβληματισμός, ἂν ἡ ἐκλογὴ θὰ γίνει καὶ μὲ τὴν παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος!

Παραθέτουμε, λοιπόν, κάποιες ἀπὸ τὶς φαρμακερὲς ἀλλὰ ἀληθινὲς φράσεις τοῦ Καλαβρύτων κατὰ τοῦ Πατριάρχη.
«Ο Παναγιώτατος ...πιέζει δε ασφυκτικά, μέχρι πνιγμού θα λέγαμε, τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο για να προωθήσει και να επιβάλλει στα Ιωάννινα πρόσωπο» τῆς ἐπιλογής του! «Μετά από πολλά χρόνια, επιζητεί να εκλεγεί στη μητρόπολη Ιωαννίνων, ο δικός του "εκλεκτός" και συγκεκριμένα, ο Αρχιμανδρίτης Α…… Στ….».
«Οι Σεβ. Μητροπολίτες Μιλήτου κ. Απόστολος, Περγάμου κ. Ιωάννης ...έχουν ήδη παραζαλίσει τους Αρχιερείς της Ελλάδος, μεταφέροντάς τους την επιθυμία (ή την εντολή ;;;) του Παναγιωτάτου Πατριάρχου για την Μητρόπολη Ιωαννίνων, ώστε να ψηφισθεί εκεί ο «εκλεκτός» του Πατριάρχου μας κληρικός!
Ανεφέρθη μάλιστα, ότι και ο ίδιος ο Πατριάρχης ...πίεσε φορτικότατα τον κ. Ιερώνυμο, για να υποστηρίξει τον πατριαρχικό υποψήφιο!
Στην Αλβανία δε, καθώς λέγουν, ήταν τόση η πίεση, ώστε ΔΕΝ ΔΙΕΦΥΓΕ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ! Λέγεται μετ΄ επιτάσεως, ότι ο Πατριάρχης έχει γίνει «στενός κορσές» στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών!
Ξεχνάει, φαίνεται, ο Πατριάρχης μας, ότι εκλογή θα γίνει και ΟΧΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ στη Μητρόπολη Ιωαννίνων!».
«Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Βαρθολομαίος μετά το επίσημο γεύμα με τον κ. Ιερώνυμο προχθές στην Αθήνα, τον κάλεσε για ένα νέο τετ α τετ στο ξενοδοχείο του, όπου συζήτησαν για περίπου ένα τέταρτο. Εκεί του ξαναζήτησε να συμφωνήσει με την πατριαρχική επιλογή» (βλ. ΤΑ ΝΕΑ, 20.06.2014).
«Τι κρίμα! Ο Πατριάρχης τελικά προδίδει τους φίλους Του! Πράγμα, που σημαίνει, ότι ο άνθρωπος (ο Πατριάρχης) ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΥΣ! Μόνο σκλάβους θέλει νά έχει καί "θεραπαινίδες"!».
«Ο Πατριάρχης θέλει να έχει λόγο στα δρώμενα της Εκκλησίας μας! Χωρίς να έχει ένα τέτοιο δικαίωμα επεμβαίνει φορτικώτατα και άρα παραβιάζει την κανονική Τάξη!»
«Κάτω τα χέρια Σας από την Εκκλησία της Ελλάδος! Αφήστε μας να διοικήσουμε την Εκκλησία μας! Δεν δεχόμεθα ούτε επιτηρητές, ούτε και καταπιεστές!».
Πηγή: http://aktines.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4363.html

Ο μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεως είναι ο Οικουμενισμός με αρχηγό τον Βαρθολομαίο, του Νικ. Σωτηρόπουλου




O MEΓAΛYTEPOΣ EXΘPOΣ THΣ ΠIΣTEΩΣ
    
Tὸ γράψαμε καὶ τὸ ἐπαναλαμβάνουμε, καὶ σὺν Θεῷ θὰ τὸ ἐπαναλαμβάνωμε, ὡς τὸ σοβαρώτερο θέμα Πίστεως, γιὰ τὸ ὁποῖο οἱ πλεῖστοι βαπτισμένοι Ὀρθόδοξοι Xριστιανοὶ εἶνε ἀκατήχητοι καὶ ἀπληροφόρητοι. Kαὶ τὸ Eὐαγγέλιο, λακωνικὸ βιβλίο, ἐπαναλαμβάνει ἰδιαιτέρως μεγάλα καὶ σπουδαῖα πράγματα πρὸς γνῶσιν καὶ ἐπίγνωσιν τοῦ Ἀρχηγοῦ τῆς Πίστεώς μας, τοῦ Kυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Xριστοῦ.
     Ποιός εἶνε ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως; Δὲν θὰ ὑπερβάλω οὔτε στὸ ἐλάχιστο. Ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως εἶνε ὁ Oἰκουμενισμὸς καὶ οἱ Oἰκουμενιστές, δημιουργήματα τοῦ Διαβόλου κατὰ τὴν ἐποχὴν τῆς προφητευμένης ἀποστασίας τῶν χαλεπῶν καιρῶν μας. Ἀρχιοικουμενιστὴς δὲ σήμερα εἶνε ἀξιωματοῦχος τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ λέγεται κορυφὴ τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' εἶνε οὐρά.
      Διαβάζουμε τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία. Kαὶ διαπιστώνουμε, ὅτι μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς Πίστεως ἀπ' ὅλους τοὺς αἰῶνες δὲν ἐνεφανίσθη ἄλλος, ἐκτὸς τοῦ φέροντος τὸ ἀποστολικὸν ὄνομα Bαρθολομαῖος. Aὐτὸς ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἡγέτης δὲν πιστεύει «εἰς τὴν μίαν, ἁγίαν, καθολικὴν καὶ ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν», ποὺ ἵδρυσεν ὁ Xριστὸς ἐπὶ «τῆς πέτρας» τῆς πίστεως καὶ ὁμολογίας τοῦ Πέτρου καὶ ὄχι βεβαίως ἐπὶ τοῦ Πέτρου. Ἄλλο πέτρα καὶ ἄλλο Πέτρος. Ἡ «μία Ἐκκλησία» ὀνομάζεται καὶ «μία ποίμνη» (Ἰωάν. 10:16). Δὲν πιστεύει ὁ Bαρθολομαῖος εἰς τὴν «μίαν ποίμνην» (ἢ εἰς τὸ ἓν πνευματικὸν «σῶμα» τοῦ Xριστοῦ, ὅπου κατοικεῖ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο (Ἐφ. 4:4), ἀλλὰ πιστεύει στὶς Aἱρέσεις, ἀποκαλώντας αὐτὲς Ἐκκλησίες. Ἡ Ἐκκλησία κατ' αὐτὸν δὲν εἶνε μία, ἀλλὰ πολλές. Tὸν παρελθόντα αἰῶνα δημιουργήθηκε καὶ συντηρεῖται ἀκόμη τὸ λεγόμενο «Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν». Mεταξὺ δὲ αὐτῶν τῶν «Ἐκκλησιῶν» ἢ παρασυναγωγῶν τοῦ Σατανᾶ δὲν ἀποκλείεται νὰ περιλαμβάνεται καὶ ἡ «Ἐκκλησία», ποὺ ἐγκρίνει τὴν ὁμοφυλοφιλία, καὶ τοὺς γάμους τῶν ὁμοφυλοφίλων, καὶ τὴ χειροτονία δεδηλωμένων ὁμοφυλοφίλων ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν!
     Ὁ Παῦλος κήρυξε «ἓν βάπτισμα» (Ἐφ. 4:5), τὸ βάπτισμα τῆς Ἐκκλησίας, ὅπου ὑπάρχει ἡ ἀληθινὴ Πίστις, ἡ ἐξ ἀποκαλύψεως ἀπὸ τὸν Θεό, ποὺ περιλαμβάνει τὶς ἀναγκαῖες γιὰ τὴ σωτηρία μας οὐράνιες ἀλήθειες. «Ἓν βάπτισμα», λέγει ὁ θεόπνευστος Παῦλος, πολλὰ βαπτίσματα λέγει ὁ Διαβολόπνευστος Bαρθολομαῖος. Kαὶ τὰ βαπτίσματα τῶν αἱρετικῶν εἶνε ἔγκυρα κατὰ τὸν δεσπότη τοῦ Φαναρίου.
     Ὁ Oἰκουμενισμὸς εἶνε παναίρεσι. Ἀλλ' εἶνε καὶ πανθρησκεία. Ὁ Bαρθολομαῖος προχωρεῖ καὶ ἐκεῖ, ὅπου κανεὶς αἱρετικὸς δὲν προχώρησε ποτέ. Ἐγκρίνει καὶ τὶς ἄλλες θρησκεῖες, τὶς ψεύτικες, τὶς θρησκεῖες δαιμονίων κατὰ τὴν Ἁγία Γραφή. Ὀνομάζει τὶς ψεύτικες θρησκεῖες «σεβαστὲς» καὶ «σεβάσμιες», καὶ τὶς θεωρεῖ δρόμους σωτηρίας, ἐνῷ ἡ Γραφὴ λέγει: «Kαὶ οὐκ ἔστιν ἐν ἄλλῳ οὐδενὶ ἡ σωτηρία· οὐδὲ γὰρ ὄνομά ἐστιν ἕτερον ὑπὸ τὸν οὐρανὸν τὸ δεδομένον ἐν ἀνθρώποις ἐν ᾧ δεῖ σωθῆναι ἡμᾶς» (Πράξ. 4:12).
     Λέγει ἀκόμη ὁ ἀρχιοικουμενιστὴς Bαρθολομαῖος, ὅτι σ' ὅλες τὶς θρησκεῖες ὁ αὐτὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται ἀπὸ ὅλους τοὺς λαοὺς κατὰ διαφορετικὸ τρόπο, ἐνῷ στὸ Xριστιανισμὸ μόνον ὁ Tριαδικὸς Θεὸς ὑπάρχει καὶ λατρεύεται.
     Ὁ Bαρθολομαῖος εἶνε ἀντιπατερικός. Φρονεῖ, ὅτι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ μεγάλοι διδάσκαλοι καὶ πρότυπα ποιμένων, ὧν τὰ μνημόσυνα αἰώνια καὶ τὰ λείψανα εὐωδιάζουν καὶ θαυματουργοῦν, ἀπέτυχον στὴν ἐποχή τους, διότι δὲν εἶχαν ἀγάπη, εἶχαν φανατισμό, ἦσαν μισογύνηδες καὶ ταλιμπάν! Ἐξωφλημένοι καὶ ξεπερασμένοι οἱ ἅγιοι Πατέρες, καὶ πλήρεις ἐπιτυχιῶν οἱ σύγχρονοι πατέρες, εἰς διάφορα πάθη δουλεύοντες, ἐκτὸς ὀλίγων, καὶ κατασκανδαλίζοντες τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ. Eἰς τὸ ἑξῆς ἐπιτυχία πρέπει νὰ ὀνομάζεται ἡ ἀποτυχία καὶ ἁγιότης ἡ θεομπαιξία! Ἐπὶ πλέον ὁ Bαρθολομαῖος, τοὺς Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ἀπέσχισαν τοὺς αἱρετικοὺς ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, θεωρεῖ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ ὑποδίκους ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ! Kαὶ νὰ προσευχώμεθα νὰ τοὺς ἐλεήσῃ ὁ Θεός…
     Aὐτὰ πρὸς τὸ παρόν, καὶ εἰς τὸ μέλλον περισσότερα. Kαὶ παρακαλῶ τὰ διάφορα ἐκλεκτὰ ἱστολόγια ν' ἀναρτήσουν τὰ ἄρθρα μου πρὸς πληροφόρησιν τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν χειρότερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως, τὸν Oἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Oἰκουμενιστές, ἰδίως ἱεράρχες. Ὄχι δὲ μόνον ἠλεκτρονικά, ἀλλὰ καὶ προφορικὰ οἱ διαχειριζόμενοι ἱστολόγια καὶ ἄλλοι πληροφορούμενοι ἐξ αὐτῶν νὰ διαφωτίζουν τὸν λαὸν τοῦ Θεοῦ γιὰ τὸν μεγαλύτερο ἐχθρὸ τῆς Πίστεως. Tὰ περιοδικά, ἐκτὸς τοῦ «Σταυροῦ» καὶ εἴτινος ἑτέρου, δὲν δημοσιεύουν τὰ ἄρθρα μου, οὔτε ἡ εὐρύτερη σὲ κυκλοφορία ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Tύπος», ἐπειδὴ λέγω τὴν ἀλήθεια ὁλόκληρη, καὶ τὴν ἀκίνδυνη, καὶ τὴν ἐπικίνδυνη, καὶ γι' αὐτὸ σὲ μερικοὺς εἶμαι ἀσυμπαθὴς καὶ ἀνεπιθύμητος.
     Tὸ ἑπόμενο ἄρθρο θ' ἀναφέρεται στὴ διπλωματία καὶ διγλωσσία τοῦ Bαρθολομαίου, καὶ δὴ στὶς ἀντικανονικὲς σχέσεις του μὲ αἱρετικοὺς καὶ ἀλλοθρήσκους.

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΚΓ΄ ΙΟΥΝΙΟΥ, ΑΓ. ΜΑΡΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ

 ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ

ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝ  ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΕΡΑ ΗΜΩΝ


ΜΑΡΚΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΕΦΕΣΟΥ


ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟΝ ΤΟΝ ΝΕΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟΝ




 ΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟΝ

Μετά  τόν Προοιμιακόν, ἡ πρώτη στάσις τοῦ α´ καθίσματος τοῦ ψαλτηρίου.   Εἰς δέ τό Κύριε ἐκέκραξα, ἱστῶμεν Στίχους στ´  καί ψάλλομεν στιχηρά προσόμοια τοῦ ῾Οσίου.
 
Μηνί Ἰουνίῳ κγ'  καί Ἰανουαρίῳ ιθ'.

ΣΤΙΧΗΡΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑ

῏Ηχος   β´ . Ποίοις εὐφημιῶν στέμμασιν.

          Ποίοις μελωδικοῖς ἄσμασιν, ἐπαινέσωμεν τόν θεῖον Μᾶρκον, ρήτορα ρητόρων τόν ἔνθεον; καί τόν δημηγόρον τῆς χάριτος; λιγυράν φωνήν τῆς Ἐκκλησίας; τό στόμα, τῆς εὐσεβείας τό θεσπέσιον; τά χείλη, τά οὐρανόβροντα τῆς πίστεως; γλῶσσαν τήν ἔνδικον δόξης, ὀρθῆς τῶν Πατέρων; ὑφ' ἧς ἄφωνοι καί πρηνεῖς, εἰς γῆν κατεβλήθησαν, οἱ τῆς Δύσεως ὡς ἐμβρόντητοι.

          Ποίοις νικητικοῖς ἄνθεσι, στεφανώσωμεν τόν θεῖον Μᾶρκον; τῆς Ὀρθοδοξίας τόν πρόμαχον; καί κακοδοξίας ἀντίμαχον; τόν λαμπρόν Χριστοῦ τρισαριστέα; τόν πύργον, ὀρθῶν δογμάτων τόν ἀκλόνητον;

Καταπέλτης ὁ ἱερός Χρυσόστομος κατά των Ημερολατρών.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΩΣ
ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ


Ἡ ἀπάντηση σὲ σχόλιο ἀπὸ τὸν κ. Ἰωάννη Ν., μᾶς ἀναγκάζει νὰ ἀναδημοσιεύσουμε τὶς τελευταῖες μελέτες τοῦ π. Εὐθυμίου, ποὺ ἀπευθύνονταν σὲ κάποιους τοῦ παλαιοῦ Ἡμερολογίου, οἱ ὁποῖοι φάνηκε ὅτι ἐνδιαφέρονται εἰλικρινὰ γιὰ διάλογο ἐπὶ τοῦ θέματος. Ἀπὸ τὶς ἀπαντήσεις τους ὅμως, ποὺ ἦσαν γενικόλογες, ἀναμασοῦσαν τὰ ἴδια καὶ κυρίως δὲν ἀπάντησαν στὴν οὐσία τῶν ὅσων κατέθεσε ὁ π. Εὐθύμιος, ἀλλὰ πλατείαζαν καὶ οὐσιαστικὰ ἀποπροσανατόλιζαν τὸν ἀναγνώστη, καταλαβαίνει κανεὶς ὅτι ἔχουν τὴ δύμανη κάποιοι νὰ θυσιάσουν τὰ δευτερότερα, γιὰ τὴν οὐσία τῆς Πίστης.
Δημοσιεύουμε τὸ σχόλιο τοῦ κ. Ἰωάννη Ν. καὶ τὶς κατοχυρωμένες ἁγιοπατερικὰ μελέτες τοῦ π. Εὐθυμίου.

 
πίσης κ. Παντάζη, κλείνετε τ σχόλιό σας μ τν φράση ''Δεν μ νδιαφέρει''. ντως δικαίωμά σας! μως ταν πάρχει νότητα μεταξ μας δν σς νδιαφέρει, πως κα τος μόφρονές σας Νεοημερολογίτες, σς νδιαφέρει μως τι πάρχει διαίρεση κα διχοστασίες καυτηριάζοντας τος δθεν ''πολλος'' ρχιεπισκόπους κ.λπ.
Δι ν μν παναλαμβάνω μως τ ρθρα σ μορφ σχολίων λόγω μεγέθους, ν ναγνώσετε δι τ τοπον των πιχειρημάτων κατ τν παλ/τν! Μν λησμονείτε τι ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΧΑΡΗ ες ατος κα σήμερα δν ξυρίζουν κα ποσχηματίζουν μετ βίας τν π. Εθύμιο!
Κλείνοντας ν σημειώσω κάτι σημαντικό! κοιμήθη ποτειχισμένος π. Χρυσόστομος! Διατ δν εχατε πικοινωνία οτε μ ατόν; Γνωρίζετε διος μ ποιος εχε; Ποιο τν κήδεψαν; Μήπως τν κήδεψε ποτειχισμένος π. Εθύμιος Τρικαμηνς; χι λοιπόν!
Δυστυχς μόνο σες (π. Εθυμίου Τρικαμην), δείχνετε τέτοια μμον ες τν ποδοχ τν φρονημάτων κατ τν παλ/τν, πο μάλιστα τοτα τ φρονήματα - πιχειρήματα, ταν κα εναι καινοτόμων!
http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/06/blog-post_16.html


Καταπέλτης ὁ ἱερός Χρυσόστομος κατά των Ημερολατρών. Μιά ακόμα αγιοπατερική απάντηση του π. Ευθυμίου. Θα ηχήσει εις "ώτα μη ακουόντων";

τοῦ Ἱερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

ς γνωστόν καί προκειμένου νά διερευνήσωμε τήν ἀλήθεια εἰς τό θέμα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου εἴχαμε θέσει μία ἐρώτησι εἰς τούς ἀδελφούς τοῦ Π. Ἡμερολογίου. Ἐδόθη τελικά μία ἀπάντησι εἰς αὐτήν, ἡ ὁποία μοῦ ἀπεστάλη σέ φωτοαντίγραφο ἀπό τό προαναφερθέν ἱστολόγιο, τήν ὁποία στά βασικά της σημεῖα εἶμαι ὑποχρεωμένος νά σχολιάσω χάριν τῆς ἀληθείας, ὥστε νά διασαφηνισθοῦν κάποια θέματα καί νά ἐνημερωθοῦν οἱ μή γνωρίζοντες ἐπαρκῶς τήν ὑπόθεσι, διά νά δυνηθοῦν νά τοποθετηθοῦν ἐν γνώσει καί ὄχι νά τοποθετηθοῦν ἐπειδή ἀκολουθοῦν τό Παλαιό ἤ τό Νέο ἀντιστοίχως ἡμερολόγιο.
Εἶμαι ὑποχρεωμένος λοιπόν νά τονίσω τίς διολισθήσεις ἐκ τῆς ἀληθείας εἰς τήν δοθεῖσα ἀπάντησι καί πρός τοῦτο θά ἀναφερθῶ εἰς τό ποῦ ἑστιάζουν τό πρόβλημα οἱ Ἅγιοι Ἰωάννης Χρυσόστομος καί Νικόδημος Ἁγιορείτης καί πού τό τοποθετοῦν οἱ ἀπαντήσαντες ἀδελφοί εἰς τό ἱστολόγιο «Ἐν Τούτῳ Νίκᾳ».
Ὁ Ἅγ. Νικόδημος λοιπόν γιά νά δείξη ὅτι ἀπαγορεύονται οἱ ἀποσχίσεις γιά θέματα ἡμερολογιακά, ἑορτολογικά, νηστείας κλπ., διότι προφανῶς αὐτά δέν εἶναι θέματα πίστεως, χρησιμοποιεῖ μία ὁμιλία τοῦ Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, ἡ ὁποία

Προς καλοπροαίρετον ανώνυμο, Νικ. Πανταζή

Πηγή: "Αποτείχιση"

"ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ από την Εκκλησία όταν κάνετε Αποτείχιση" - "Όχι φεύγουμε!" - "Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!" - "Ναι, κάνουν σχίσμα!" - "Είμαστε οι Θεοφόροι σας Πατέρες, στων οποίων το όνομά, κάθε "Δι' ευχών" επιτελείτε!" Εμείς συνιστούμε Αποτείχιση!

Προς καλοπροαίρετον ανώνυμο, 
και πολλους αλλους αποδεκτες
του κ. Νικολαου Πανταζη, 
Αποτειχισμενου Θεολογου 
:


 

1. Η χιλιετής υπομονή την οποίαν οι σιγονταροοικουμενιστές πάντες, παραπλανητικώς υποδεικνύετε, σημαίνει παράταση της πλάνης και υποδηλώνει διαιώνιση της Παναιρέσεως για αυτό και ευθύνεστε ανεπανόρθωτα για δόλιο εφησυχασμό και δούρειο συμβιβασμό. 
Η υπομονή σας είναι, αυτή καθ' εαυτή ύπουλη, πλάνη ανεπαίσθητη και κρύφιος εγωισμός διότι τοποθετείτε τη δική σας λύση, αυτήν "της υπομονής", υπεράνω της Θεαρχικής και Θεαρέστου Λύσεως η οποία εντόνως προτείνεται από τους Αγίους Πατέρες, τους οποίους έτσι ακυρώνετε και υποβαθμίζετε. 
Γνώριζαν και αυτοί από πρώτο χέρι κατέχοντες την θεία αρετή της υπομονής και θα μας συμβούλευαν αυτήν ακωλύτως. Η κάθε αρετή ανήκει στο χώρο του πνευματικού βίου και όχι στα περί Πίστεως, όπως τονίζει σαφέστατα ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο οποίος και αυτός προφανώς, εστερείτο της δικής σας υπομονής...


Πάλι τανάπαλι πεισμώνετε στην ανυπόστατη, παρατεταμένη σας φοβία: "Δεν θέλουμε να φύγουμε από την Εκκλησία..."


Απορώ πως επιτρέπετε στον δίχως πείρα πεπερασμένο εαυτό σας, τόσο ανεκδιήγητα να διαφωνεί, με ένα τόσο ανερυθρίαστο θα έλεγα πνεύμα αντιλογίας, με τους σοφωτάτους Αγίους μας Πατέρες! 
Πως τολμάτε να ανατρέπετε μια ολόκληρη Σύνοδο, μια ολόκληρη εκατοντάδα Συνοδικών Αγίων Πατέρων, έναν ολόκληρο ΜΕΓΑ ΦΩΤΙΟ προεδρεύσαντα επί της Πρωτοδευτέρας, οι οποίοι σας το υπογραμμίζουν και εν Αγίω Πνεύματι σας το βροντοφωνάζουν:


- "ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ από την Εκκλησία όταν κάνετε Αποτείχιση"
- "Όχι φεύγουμε!"
- "Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!"
- "Ναι, κάνουν σχίσμα!"

- "Είμαστε οι Θεοφόροι σας Πατέρες, στων οποίων το όνομά, κάθε "Δι' ευχών" επιτελείτε!" Εμείς συνιστούμε Αποτείχιση!

- "Και μεις είμαστε οι Μεταπατέρες, οι Υπεργέροντες και Υπερηγούμενοι, οι Υπεραρχιμανδρίτες, οι Πεφωτισμένοι ιλουμινάτι Ιεράρχες και Σούπερθεολόγοι "Κοινωνικής Θεολογίας!" 
Εμείς συνιστούμε υπομονή κι'υπακοή. 
Εμείς ξέρουμε!"


Αλήθεια, αυτή σας η στείρα αντιπαράθεση και ασυναίσθητη αντίθεση, λέτε να είναι υγιής;


Ανώνυμε, Χριστεπώνυμε, σε εκλιπαρώ ταπεινά και όχι ως θεολόγος, αλλ' ως απλός χωρικός και βοσκός στα πόδια σου προσπίπτω και ΡΩΤΩ. 
Δεν είναι ερώτηση-παγίδα. Πέσ' μου, αλήθεια:


- "Ο Άγιος Μέγας Φώτιος ο Ιερός, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, Πρόεδρος Αποστολικής Συνόδου, μου λέγει για Αποτείχιση και μου διαβεβαιώνει πως δεν κάνω σχίσμα! 
Εσύ, μου μιλάς για υπομονή, για σιωπηλή αναμονή και απραξίας παραμονή "εντός της Εκκλησίας". ΠΟΙΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ;;;;;;;;


2. Η "χρονική συγκυρία" δεν είναι θεωρία δική μου, αλλά Ιστορική αλήθεια και αναμφισβήτητη πραγματικότητα. 
Όσο και εάν εσύ την θεωρείς "αυθαίρετη", σημασία έχει τι λένε οι Κανόνες και ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. 
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπε ο Άγιος ότι πρώτα πρέπει να περιμένουμε "επίσημες υπογραφές" και μετά να διαμαρτυρόμαστε. Εάν έχεις τέτοιο κείμενο, παρακαλώ να μας το προσκομίσεις. 
Δεν απέρριψα ποτέ την "αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι ότι πρώτα υπεγράφη και διεκηρύχθη η ένωση, και μετά διεκόπη από τον Αγιο Μάρκο η μνημόνευση." Προσέθεσα και εξήγησα πως η αναμονή επισήμου υπογραφής δεν απετέλεσε υποχρεωτικό κριτήριο του Αγίου Μάρκου ή κανενός άλλου Πατρός, αλλά το δημόσιο κήρυγμα και η αποδοχή της αιρέσεως "γυμνή τη κεφαλή".


Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ΔΕΝ περίμενε καμία "επισημότητα" και καμία υπογραφή. 
"Τόλμησε" να διακόψει τη Μνημόνευση του Πατριάρχου του, ΠΡΙΝ ή καν επέλθει οποιαδήποτε υπογραφή και καθαιρέθηκε μάλιστα χωρίς να λάβει χώρα τελικώς, κάποια επίσημη ένωση. 
Ο ίδιος ο λόγος των Εκκλησιαστικών Ηγετών θεωρείται υπογραφή, εάν και εφ' όσον πληρεί την Πατερική Παράδοση και Γραμμή. Ο Αθηναγόρας εξέδωσε επίσημο Πατριαρχικό διάταγμα προς το Πανοικουμενικό Ποίμνιό του, να εφαρμόζεται παντού το "Κοινό Ποτήριο!" και εκφράζει μάλιστα την ανησυχία του πως δεν πραγματώνεται από όλες τις Μητροπόλεις. Εσύ αυτό το αποκαλείς "τίποτα!" 
Οι υπ' αυτόν όμως Αρχιεπίσκοποι όπου γης, υπακούουν τυφλά στην εντολή "Αυγούστου Μοναρχήσαντος".  Δεν είναι 'κει το θέμα, "σα γραπτή συμφωνία μιας αγοραπωλησίας αυτοκινήτου" όπου, εννοείται, απαιτείται νομικό έγγραφο. Απαιτείται η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ και ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ του πιστού Ορθοδόξου Λαού.


Η Ένωση δεν αναφέρεται σε δύο "Εκκλησίες". Ο πληθυντικός που χρησιμοποιεις είναι βλάσφημος. 
ΜΙΑ είναι η Εκκλησία, και η οποιαδήποτε ένωσή της με ΑΙΡΕΤΙΚΗ, σχισματική Παπική Κοινότητα δεν είναι θέμα ούτα ΚΑΝ υπογραφής του Πατριάρχη αλλά ΚΥΡΙΩΣ συγκαταθέσεως του ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΙΣΤΟΥ Ορθοδόξου Λαού! 
Εάν δεν εγκρίνει ο Λαός, τύφλα να'χει ο Πάπας Πεθερός! 
Ακόμη και το ότι ο Πατριάρχης έγινε Ηγετικό Στέλεχος και Επίσημο Μέλος του Π.Σ."ε", αυτό ΔΕΝ ήταν αρμοδιότητα δική του αλλά ΕΠΡΕΠΕ να ρωτήσει ΠΡΩΤΟΝ και ΚΥΡΙΟΝ εμάς τους πιστούς, εάν εγκρίνουμε και πρωσυπογράφουμε μια τέτοια αισχρή και βλάσφημη εγγραφή "Μέλους". 
ΔΕΝ εκπροσωπεί εμάς λοιπόν, αλλά τον βέβηλο ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ και τους Οικουμενιστές ομόφρονές του, τους "Συνευδοκούντας" τους οποίους απερίφραστα καθαιρεί και καταδικάζει η Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδος! Μήπως, λέω, μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς;


3. Όσο, τέλος, για τον "διανθισμό" των κειμένων μου, αμαρτάνεις βαρύτατα (με την πρωταρχική έννοια της "αστοχίας")  διότι ενώ καθόλου δεν γνωρίζεις τα βαθέα της ψυχής μου και δεν διαθέτεις τη Θεϊκή δύναμη να διερευνείς τα ενδόμυχα κίνητρά μου, διατείνεσαι με σιγουριά πως γράφονται "προκλητικά για να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη" και ότι τάχα "αυτή η τακτική όμως έχει αποτέλεσμα μικρής διάρκειας, δεν μένει στον χρόνο και δεν πείθει. Απλώς εντυπωσιάζει προς στιγμήν."


Αγαπητέ άγνωστε και συνάμα γνωστέ, πίστεψέ με, δεν γράφω για να εντυπωσιάσω και ούτε προσπαθώ να σε πείσω. Ο Θεός να σε φωτίσει να δεις και να κάνεις το ορθό. Το μόνο που "πείθει και μένει στον χρόνο" είναι το Ορθόδοξο, τα Αληθινό. Αυτό όχι μόνο πείθει, αλλά και ΣΩΖΕΙ. "Σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". Εκ του ρήματος ρύω, σώζω. Όχι εγώ, αλλά η Αλήθεια, η Αυτοαλήθεια, ο Χριστός, ο Οποίος

            - ΔΕΝ καταδέχεται να συνευρίσκεται με Αιρεσιάρχες Πάπες

            - ΔΕΝ ανέχεται να διαιωνίζουν οι δικοί Του την Παναίρεση εν ονόματι μιας χριστιανικής "υπομονής και υπακοής"

            - Δεν επιθυμεί να παραμένει "εν σκηνώμασι ασεβών" και ούτε επιτρέπει στους αναξίως εκπροσωπούντας Αυτόν διαβρωμένους, συμβιβασμένους και πουλημένους ηγέτεςνα τον καταστήσουν ισότιμο και ισόκυρο "Μέλος" ενός ΑΝΩΜΑΛΟΥ και Βαβυλωνείου Π.Σ."ε" όπου ο κάθε κύναιδος καθίσταται φορεύς του μιάσματος και η κάθε διεφθαρμένη λεσβία ιέρεια μας "ευλογεί" και μας "θεολογεί" για "χριστιανικές" αγάπες και "ενωτικές" περιπτύξεις.


Εάν εσύ αδελφέ μου, λατρεύεις και προσκυνάς ένα τέτοιο "Χριστό", τότε "τέτοιος" σου πρέπει, αντιμίσθιο της πωρωμένης σου καρδίας. Εάν όμως πιστεύεις στο Θεό των Αγίων Πατέρων ημών, στον Παντοκράτορα Κύριο που όχι μόνο δεν "υπομένει"  να κοινωνούμε διά "υπομονής" με την Παναίρεση, αλλά διατάζει, πρόσεξε, διατάζει (όχι δυνητικά) "εξέλθετε εκ μέσου αυτών (φύγετε μακρυά, μη κοινωνείτε) και αφορίσθητε (Αποτειχισθείτε), λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς", (ιδού πως και πότε μας καταδέχεται), τότε Τοιούτος σου πρέπει Αρχιερεύς, Όσιος, Άκακος, Αμίαντος, κεχωρισμενος (Αποτειχισμένος) από των αμαρτωλών (εδώ σημαίνει "αιρετικών" καθώς εξηγούν οι Πατέρες!) και υψηλότερος των ουρανών γενόμενος!" (Εβρ. 7, 26).


Καλή φώτιση, Καλό Παράδεισο!

Και καλή επωνυμία!

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΕ ...ΣΗΜΑΣΙΑ!



Ο Μητροπολίτης Σύρου
στον Πανίερο Ναό της Ευαγγελιστρίας
http://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/24995-2014-06-22-13-33-44