Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Αφαίρεση τατουάζ: Η νέα χρυσοφόρα επιχείρηση, που έχει σημειώσει άνοδο 440%, την τελευταία 10ετία



«Καὶ ἐντομίδας οὐ ποιήσετε ἐπὶ ψυχῇ ἐν τῷ σώματι ὑμῶν καὶ γράμματα στικτὰ οὐ ποιήσετε ἐν ὑμῖν  ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεὸς ὑμῶν».


Τον 8 μ.Χ. αιώνα η Εκκλησία καταδίκασε την αποτύπωση οποιουδήποτε συμβόλου επί του σώματος των πιστών ως ειδωλολατρικό έθιμο και ως πρακτική των βαρβάρων!

Τατουάζ ή δερματοστιξία,
 επιτρέπεται;
ή είναι πρόγονος του χαράγματος του αντιχρίστου;...

Πηγή: "Τρελογιάνης"

Η ηθοποιός Melanie Griffith βιώνει ένα οδυνηρό διαζύγιο. Ωστόσο, η αφαίρεση του τατουάζ της με το όνομα του πρώην- πλέον- συζύγου της, Antonio Banderas, θα είναι ενδεχομένως ακόμη πιο οδυνηρή. Και δεν είναι η μόνη που περνάει αυτή τη...δοκιμασία. Τα έσοδα από την αφαίρεση τατουάζ έχουν εκτοξευτεί 440%, στα 75,5 εκατομμύρια δολάρια, την τελευταία δεκαετία.
Οπως μεταδίδει το Marketwatch, η βιομηχανία αφαίρεσης τατουάζ αναπτύσσεται συνεχώς και εκτιμάται ότι θα “χτυπήσει” τα 83,2 εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ανοίγοντας το δρόμο για ανάπτυξη ολόκληρης της βιομηχανίας τατουάζ, σύμφωνα με στοιχεία  της εταιρείας ερευνών IBISWorld.
Τα έσοδα της βιομηχανίας συνολικά εκτιμώνται στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια το

Ο σφαγιασμός των 12 Μητροπολιτών, Λυκούργου Νάνη, (Μέρος Β΄-Δ΄)

 

                                                    Πηγή: "Αποτείχιση"

ΜΕΡΟΣ Β΄.
Το επιεικώς οξύμωρο είναι ότι οι ιεράρχες εκείνοι, οι οποίοι, δυνάμει της υπ’ αριθμόν 3 ΣΠ, είχαν αποκλεισθεί απ’ τη συμμετοχή τους στα διοικούντα την Εκκλησία όργανα ιερουργούσαν, κήρυτταν, χειροτονούσαν ιερείς, και, γενικότερα, εξακολουθούσαν να ασκούν πλήρως την επισκοπική τους διακονία στη μητρόπολη  την οποία ποίμαιναν!
     Κάποιοι όμως αυτοδιοικητικοί άρχοντες, επηρεασμένοι, προφανώς, απ’ την ολέθρια και ανυπόστατη δημοσιογραφική φημολογία περί της ΔΗΘΕΝ αντιανονικότητος και περί "δηλώσεων μετανοίας" των "υπό δίκην αρχιερέων", των μητροπολιτών των πόλεων και χωρίων στις οποίες ζούσαν και δρούσαν, διέκοψαν τη συνεργασία με τους κανονικούς ποιμενάρχες (επί τη βάσει των όσων διαλαμβάνει σχετική αγόρευση,  εν συνόδω, του μακαριστού μητροπολίτη Μυτιλήνης Ιακώβου, υπερμάχου της επαναφοράς της κανονικής τάξεως και της εν τη Εκκλησία ενότητος), ίσως για να φανούν αρεστοί στην κεντρική εξουσία, ενώ και κάποιοι απ’ τους αποκλεισθέντες επισκόπους έπαυσαν να προσέρχονται σε επίσημες τελετές και εκδηλώσεις!
Ιδού οι πρώτες παρενέργειες της πολιτικής του "ειρηνοποιού", όπως διαφάνηκε αρχικά  στον ενθρονιστήριο λόγο του για να διαψευσθεί αυτή η εντύπωση, ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ, στη συνέχεια, αρχιεπισκόπου Σεραφείμ!
Τόσο, όμως, αυτοί (οι αποκλεισθέντες) όσο και κάποιοι άλλοι, ευσυνείδητοι και τίμιοι μητροπολίτες, που δεν είχαν απωλέσει