Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Για όσους από μας, κουράζει ακόμα και η ολιγόλεπτη προσευχή ...μέσα στο σπίτι μας!

Ο Πατριάρχης Μόσχας με χιλιάδες πιστούς σε λιτανεία 17χλμ (ΦΩΤΟ)

lit-mosxa-9

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης


Ξεκίνησαν οι εορτασμοί για την 700η επέτειο από την γέννηση του Αγίου Σεργίου του Ραντονέζ.

Σήμερα από την Ιερά Μονή Ποκρόβσκι Χοτκοβο, όπου φυλλάσονται τα λείψανα των γονέων του Αγίου Σεργίου, ξεκίνησε πομπή με λιτανεία 17 χιλιομέτρων
με προορισμό το Σεργκιέβ Ποσάντ.

Της λιτανευτικής πομπής προεξήρχε ο Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών κ. Κύριλλος, ο οποίος νωρίτερα στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νικολάου τέλεσε παράκληση.

"Σήμερα από εδώ γίνεται η έναρξη του ιωβηλαίου για τους εορτασμούς του Αγίου Σεργίου", ανέφερε μετά το πέρας της λιτανείας ο Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος.

Σε άλλο σημείο τόνισε ότι "η σημερινή πομπή είναι κάτι ιδιαίτερο, που ποτέ δεν έζησα στην ζωή μου. Δεν ήταν απλά μια πορεία, ούτε ενα μονοπάτι, ήταν μια πομπή, η οποία συνοδεύονταν απο αδιάλειπτη προσευχή."

"Ευχαριστώ όλους εκείνους που έψαλλαν κατά τη διάρκεια της πομπής, και πιστεύω ότι οι προσευχές μας έφθασαν στον θρόνο του Θεού, και του Αγίου Σεργίου", πρόσθεσε

ΟΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

ΟΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ 

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Αναφορά στο Τρίπτυχο:

1. Οι Αποτειχισμένοι Αντιοικουμενιστές,
 
2. οι Αποτυχημένοι Οικουμενιστές, και
 
3. οι Αποδυναμωμένοι Σιγονταρο-Οικουμενιστές.
Του Νικολάου Πανταζή, Αποτειχισθέντος θεολόγου.
Οι ανά τους αιώνες Οικουμενιστές (παλαιότερα Λατινόφρονες) είναι ομολογουμένως οι πιο θλιβερές, τραγικές, απελπιστικές, κομπλεξικές και ανιάτως ψυχοπαθολογικές φιγούρες της Νεωτέρας Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Δεν είναι υπερβολή, αλλά η προχωρημένη πώρωσή τους αυτή, επηρεάζει ολόκληρη την Εκκλησία, τη Νέα Κτίση: "Οίδαμεν γαρ οτι πάσα η κτίσις συστενάζει και συνωδίνει άχρι του νυν!" (Ρωμ. 8, 22).
Αναστενάζουμε με τους "Αναστενάρηδες του Οικουμενισμού", οι οποίοι επάνω σε αναμμένα κάρβουνα πατούν και ποδοπατούν τους Κανόνες, αλαλάζοντες και κράζοντες στεναγμοίς αλαλήτοις περί της αλητίσσης αγαπολογίας, κινούμενοι υπό αντιθέου πυρώσεως, υποσχόμενοι παπικόν παρακράτος ψευδενώσεως.
Στενάζουμε και εκφράζουμε στην Αποτειχίζουσα Θεοτόκο "τον πικρόν μας στεναγμόν" συμφώνως με τον Καλοφωνικόν Ειρμόν. Στενάζουμε δανειζόμενοι τον λόγον τον Αγιοπατερικόν: "Στενάζω βέβαια, διότι ζήτημα το οποίο είχε σβήσει από παλιά και είχε υποχωρήσει μπροστά στην αλήθεια, τώρα αναζωπυρώνεται.

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ: Θέλουμε να επιστρέψει ο Πατέρας μας!


Επιστολή των Ορθόδοξων πιστών
της Αγίας Ορθόδοξης Επισκοπής
Congo-Brazzaville και του Γκαμπόν.

Προς Τον Ορθόδοξο Πάπα και Πατριάρχη
της Αλεξάνδρειας και Πάσης Αφρικής
κ. Θεόδωρο ΙΙ
Θέμα: Αίτημα της επιστροφής του ιεραποστόλου και αρχιτέκτονα πατέρα Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου στην Ορθόδοξη Επισκοπή του Κονγκό (Brazzaville) - Γκαμπόν.

Με τη χάρη και την αγάπη του Κυρίου μας και Σωτήρα Ιησού Χριστού,

Εμείς οι ορθόδοξοι πιστοί των διαφόρων ενοριών του Κονγκό-Brazzaville, απευθύνουμε με σεβασμό αυτή την επιστολή στον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξάνδρειας, ζητώντας την επιστροφή του ιεραποστόλου αρχιτέκτονα πατέρα Θεολόγου Χρυσανθακόπουλου.

Μακαριότατε, με πολλή θλίψη και πικρία διαπιστώνουμε και παρατηρούμε τη δυσλειτουργία της τοπικής εκκλησίας μας, έπειτα από τα γεγονότα σχετικά με την αναχώρηση ή απέλαση του πατέρα ιεραπόστολου αρχιτέκτονα Θεολόγου.

Eπιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για ορισμένα πράγματα και να σας παρακαλέσουμε να ακούσετε τη φωνή μας. Οι νέοι μας

"... Μαρίνα ἔνδοξε, τῶν ἐπίγειων τήν σχέσιν πάσαν κατέλιπες".

Βίος Αγίας Μαρίνας της Μεγαλομάρτυρος

Η Αγία Μαρίνα η Μεγαλομάρτυς τιμάται στις 17 Ιουλίου


Γέννηση και ανατροφή
Η παρθενομάρτυς Μαρίνα γεννήθηκε στη μικρή πόλη Αντιόχεια της Πισιδίας, γύρω στο έτος 270, όταν αυτοκράτορας ήταν ο Διοκλητιανός ή ο Κλαύδιος Καίσαρας. Οι γονείς της άνηκαν στην ανώτερη τάξη της περιοχής της Πισιδίας, ο πατέρας ήταν διακεκριμένος και σεβαστός από τους εθνικούς ιερέας των ειδώλων, λεγόταν δε Αιδέσιος.

Αμέσως μετά τη γέννηση της Μαρίνας, έφυγε από την παρούσα ζωή η μητέρα της. Έτσι ο πατέρας αναγκάστηκε να αναθέσει την ανατροφή της θυγατέρας του σε μία άλλη γυναίκα.

Ασπάζεται την χριστιανική πίστη
Φαίνεται ότι η γυναίκα στην οποία ο Αιδέσιος είχε εμπιστευτεί την ανατροφή της κόρης του ήταν χριστιανή. Έτσι και η μικρή Μαρίνα γαλουχήθηκε νωρίς στη νέα πίστη του Χριστού. Και σε ηλικία 12 ετών έλαβε το Βάπτισμα και συγκαταριθμήθηκε ως μέλος στην εκλεκτή ποίμνη του Κυρίου. Με αμείωτο ενδιαφέρον ποθούσε να μάθει καθετί πού είχε σχέση με τον Ιησού Χριστό. Κι όλα αυτά δημιούργησαν

Άμεσες και έμμεσες βολές κατά του Γέροντα Παΐσιου και του λαού που τον τιμά!



Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος:


Ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, μὲ ὅσα γράφει δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι ἀρνεῖται τὴν ἁγιότητα τοῦ γέροντος Παϊσίου.
 Μιλάει γιὰ «"ευσεβείς" ἀφιονισμένους» οἱ ὁποῖοι ἐκβιάζουν γιὰ «αγιοκατάταξη των "δικών τους" γερόντων»!  Ἀρνεῖται ὅτι ὁ λαὸς τοῦ Θεοῦ τιμᾶ τὸν γέροντα ὡς Ἅγιο καὶ μιλάει γιὰ «πρεμούρα» κάποιων ποὺ ἐπείγονται γιὰ τὴν ἁγιοποιήσή του! 
Συνεπῶς, ὑποβαθμίζει τὸν χαρισματικὸ λόγο καὶ τὶς πράξεις τοῦ γέροντα Παϊσίου μέχρι ἐξαφανίσεως, χαρακτηρίζοντας ὡς «ἐξαλλοσύνες» καὶ «γελοιότητες» κάποια ἀπὸ τὰ θαυμαστὰ ποὺ ἀποδίδονται στὸν Γέροντα, χωρὶς νὰ μᾶς συγκεκριμενοποιεῖ πόσα καὶ ποιά εἶναι αὐτά (ποὺ πιθανὸν νὰ ὑπάρχουν, ἀφοῦ ἀπὸ στόμα σὲ στόμα κάποια γεγονότα παραποιοῦνται). Πρὸς τοῦτο χρησιμοποιεῖ καὶ τὸν ὑβριστὴ ἱστολόγο τοῦ Γέροντα Παΐσιου, ποὺ ἀπασχόλησε πρὸς μηνῶν τὸ πανελλήνιο.
Μὲ τὸν τρόπο γραφῆς του, ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, οὐσιαστικὰ σπέρνει τὴν ἀμφιβολία καὶ φοβοῦμαι ὅτι ὑβρίζει ἐνέργειες τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ποὺ διὰ τοῦ Γέροντος ἐνήργησε.
Δὲν θὰ περίμενε κανεὶς κάτι διαφορετικὸ ἀπὸ τὸν κ. Ἀνδριόπουλο. Χαρακτηρίζει τὴν εὐσέβεια τοῦ λαοῦ ὡς "...Αγιολαγνεία...", γιατὶ ἄλλες ...λαγνεῖες τὸν ἐκφράζουν. Ὅπως π.χ. ἡ «τεχνολαγνεία», ἡ «ψαλτολαγνεία», ἡ «μουσικολαγνεία», ἀπὸ τὶς ὁποῖες γέμει τὸ ἱστολόγιό του.
Σημάτης Παναγιώτης
 

Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014


ΠΟΙΟΣ ΛΑΟΣ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ; ΟΙ ΑΦΙΟΝΙΣΜΕΝΟΙ;

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου

 http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2014/07/blog-post_1683.html

Φίλος της Ιδιωτικής Οδού με πληροφόρησε για σχόλιο ανωνύμου τινος στο ιστολόγιο Θρησκευτικά και στην ανάρτηση "ναβάλλεται γιοκατάταξις το μακαριστο Γέροντος Παϊσίου;", με αφορμή το κείμενό μου "...Αγιολαγνεία..."
Ο ανώνυμος σχολιαστής γράφει:
Προ ημέρων, την 1η Ιουλίου, ο γνωστός φίλος του Πατριαρχείου Παναγιώτης Ανδριόπουλος έγραφε μεταξύ άλλων στο ιστολόγιό του: 
"Οι δε "ευσεβείς" κάθε μέρα ζητούν και από ένα άγιο! Δεν τους φτάνει το "περικείμενον ημίν νέφος μαρτύρων" και προσπαθούν να εκβιάζουν καταστάσεις με διάφορες μεθόδους,

Ιδιοτέλεια και ...απόκτηση του Αγίου Πνεύματος!

Είμαστε θύματα των συστημάτων της κοινωνίας. Μας πετάνε το δόλωμα της ιδιοτέλειας (χρήμα-δόξα-ηδονή-εξουσία) και εμείς το χάφτουμε και πιανόμαστε στα δίχτυα του συστήματος. Είμαστε δέσμιοι αυτού. Δεν είμαστε ελεύθεροι. Τα κίνητρά μας τα ξέφτισαν, τα ταπείνωσαν.
Κανείς δεν μας έμαθε να έχουμε ως κίνητρο στον αγώνα, τη διατήρηση της Θεϊκής φλόγας στην καρδιά, αλλά αλλότρια κίνητρα, γεώδη. Μας χαμήλωσαν τον πήχη.
Στόχος στη ζωή μας έγινε η απόκτηση πλούτου, ηδονής, δόξας και εξουσίας και όχι η απόκτηση του Αγίου Πνεύματος.
π.Αρσένιος Κωτσόπουλος
Εφημέριος Ι.Ν.Προφήτη Ηλία Παγκρατίου.
Πηγή: "Τρελογιάννης"

Εκκοσμίκευση, Οικουμενισμός, αντιΟικουμενιστές!








Ἕως ποῦ φτάνει ἡ ἐκκοσμίκευσή μας;

ἐπικοινωνία μετὰ τοῦ Παπισμοῦ, τοῦ Προτεσταντισμοῦ καὶ ὅλων τῶν ἄλλων αἱρέσεων, ἐσχάτως δὲ καὶ τῶν ἄλλων θρησκειῶν, ὁδηγεῖ στὴν ἐκκοσμίκευση. Καὶ ἡ ἐκκοσμίκευση μὲ τὴ σειρά της ἐκκολάπτει αἱρέσεις και κακοδοξίες, εἶναι ἡ ἴδια μιὰ αἵρεση.
Ὅλο αὐτὸ τὸ κακόδοξο καὶ ἀντί-Χριστο πνεῦμα, αὐτὸ τὸ σύμπλεγμα ἐκκοσμικεύσεως καὶ αἱρέσεως, ἔχει εἰσχωρήσει στὸ χῶρο τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὥστε πλέον ὁ κάθε πιστός, ἡ κάθε ὁμάδα, τὸ κάθε ἱστολόγιο, ἡ κάθε ἐνορία, ἡ κάθε Μητρόπολη νὰ κουβαλάει ἢ νὰ ἀνέχεται τὶς πρακτικὲς καὶ τὶς πλάνες τῶν ἐκκοσμικευμένων καὶ αἱρετικῶν διδασκάλων καὶ «ποιμένων» (ἀδιακρίτως ἂν αὐτοὶ εἶναι Οἰκουμενιστὲς, Παπικοὶ ἢ Προτεστάντες). Καὶ συμβαίνει πολλὲς φορές, ἐμεῖς ποὺ στηλιτεύουμε τοὺς ἄλλους, νὰ πάσχουμε οἱ ἴδιοι σὲ σημεῖα ποὺ οὔτε κἀν τὰ ἀντιλαμβανόμαστε.
Ἡ σύγχυση τῶν ἐσχάτων!
Ἀποχώρησε ἢ στέρεψε ἡ ἀδελφοσύνη, ἀγάπη, ὁμόνοια ἀπὸ τοὺς Ὀρθοδόξους (δὲν συνυπολογίζουμε ἐδῶ τοὺς Οἰκουμενιστές). Οἱ σύγχρονοι πατέρες κράτησαν τὸ ἐξουσιαστικὸ καὶ ἀπέβαλαν τὸ πατρικό-θυσιαστικὸ πνεῦμα. Ἀντὶ νὰ «παρακαλέσουν» τὰ μακρὰν καὶ ἐγγὺς παιδιά τους, τὰ ἀποκλείουν, τὰ συκοφαντοῦν, τὰ λοιδοροῦν, ὅταν ἀντιληφθοῦν ὅτι δὲν ἐξυπηρετοῦν-ὑπακούουν, τὸ ἐξουσιαστικό τους θέλημα, ὅταν μάθουν ὅτι τόλμησαν νὰ ἐλέγξουν ἐπιλογές τους! Ἐπιλογὲς ἐξοφλάλμως ἀντι-πατερικές, χωρὶς μάλιστα κάποια δικαιολόγηση μὲ στέρεο ἁγιοπατερικὸ λόγο!
Καὶ τὰ παιδιὰ ἀνταποδίδουν τὰ ἴσα!
Δὲν μποροῦμε νὰ συνυπάρξουμε, νὰ συναχθοῦμε μὲ ταπείνωση καὶ μετάνοια, γιὰ νὰ ζητήσουμε ἀπὸ τὸν Κύριο μονιασμένοι, λύση τῶν κρίσιμων καὶ ἐπειγόντων θεμάτων τῆς Πίστεως, τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν αἱρέσεων· οὔτε κἀν μποροῦμε νὰ συμφωνήσουμε θεωρητικά, παρότι ἔχουμε πλούσια, ἀδιαμφισβήτητη, καταγεγραμμένη τὴν Παρακαταθήκη τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ ποιά εἶναι ἡ διαχρονικὴ στάση ἀπέναντι στὴν αἵρεση.
Καὶ ἡ Παναίρεση τῶν «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν», τῶν πολλῶν «βαπτισμάτων» καὶ τῆς «διηρημένης Ἐκκλησίας», διηρημένους μᾶς καταπίνει.
«Ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους, ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογήσωμεν»· γιατὶ ὅπου ἀπουσιάζει ἡ ἀγάπη καὶ ἡ ὁμόνοια, ἀπουσιάζει καὶ ἡ Πηγή τους!
Ἀγάπη, μετάνοια, ταπείνωση στοὺς Ἁγίους Πατέρες, γιὰ νὰ προσελκύσουμε τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, πρὶν εἶναι πάρα πολὺ ἀργά!
Σημάτης Παναγιώτης