Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η μέθοδος του "Οικουμενιστικού Μιθριδατισμού" συνεχίζεται, με την συμπαράσταση των αντι-Οικουμενιστών και των χριστιανικών ιστολογίων! (Θα ακολουθήσει σχετικό άρθρο).

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης παρακολούθησε λειτουργία Μονοφυσιτών στην ανατολική Τουρκία, στο νησί Ακνταμάρ.



Leitourgia_Akdamar_810939090.jpg

 Πηγή: "Ἀκτίνες"
Σχόλιο ΑΚΤΙΝΩΝ:
Παραθέτουμε το δημοσίευμα για την  παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου σε λειτουργία Μονοφυσιτών για να γίνει κατανοητό πόσο μεγάλη σύγχυση μπορεί να προέλθει από τέτοιες ενέργειες. Το δημοσίευμα μιλά για «ελληνική, αρμενική και ασσυριακή ορθόδοξη εκκλησία» και για «ορθόδοξες κοινότητες». Τελικά οι μονοφυσίτες έπαψαν να είναι αιρετικοί για τον Οικουμενικό Πατριάρχη;


Έλληνες, Ασσύριοι και Αρμένιοι σε κοινή λειτουργία

Παρουσία και του Οικουμενικού Πατριάρχη στην ανατολική Τουρκία, στο νησί Ακνταμάρ της λίμνης Βαν. 

Την Κυριακή η αρμενική ορθόδοξη εκκλησία του Σταυρού στο νησί Ακνταμάρ της λίμνης Βαν γέμισε και πάλι από πιστούς που ήρθαν να προσευχηθούν από κάθε γωνιά της Τουρκίας αλλά και από το εξωτερικό. 


Φέτος όμως, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, η κυριακάτικη λειτουργία κατόρθωσε κάτι μοναδικό: για πρώτη φορά βρέθηκαν μαζί οι πνευματικοί ποιμένες από την ελληνική, την αρμενική και την ασσυριακή ορθόδοξη

π. Αναστ. Γκοτσόπουλος τόλμησε νὰ το πει: Κανονικό εκκλησιαστικο δικαίωμα το της Αποτειχίσεως

 Ἐπιστολὴ π. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου
γιὰ τὸν ἀποτειχισμένο Ἱερομόναχο π. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη καὶ τὸν Σύρου Δωρόθεο 


κ. Κωστόπουλε,

      Δημοσιεύσατε άρθρο στο οποίο ο  Σεβ. Σύρου αναφέρεται, χωρίς να τον μνημονεύει ονομαστικά –γιατί άραγε;–  στον πανοσιολ. Αρχιμ. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη της Ι. Μ. Αγ. Νικολάου Άνδρου.
     Ο  π. Ευθύμιος Χαραλαμπίδης έκανε χρήση του κανονικού δικαιώματος που παρέχει η κανονική εκκλησιαστική παράδοση (15ος κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου) και διέκοψε το μνημόσυνο του ονόματος του  Επισκόπου του (του Σεβ. Σύρου Δωροθέου)  για συγκεκριμένους λόγους, τους οποίους με εξαιρετική σαφήνεια εκθέτει στην από Ιουλίου 2014 επιστολή του.

Αγαπητέ Αναστάσιε (Κωστόπουλε), νομίζω ότι μετά τη δημοσίευση των καταγγελιών του Σεβ. Σύρου επιβάλλεται να δημοσιεύσεις και την επιστολή του π. Ευθυμίου Χαραλαμπίδου, ώστε οι αναγνώστες σου να μπορούν να σχηματίσουν αντικειμενική άποψη (σας την αποστέλλω συνημμένως).

Πάντως, για να είμαι ειλικρινής,

1. στην επιστολή του π. Ευθυμίου δεν μπόρεσα να διαπιστώσω τίποτα απ’ όσα του καταμαρτυρεί ο Σεβ. Σύρου: «Όποιος απροκατάληπτος διαβάσει κείμενά τους, θα διαπιστώσει με πόση εμπάθεια, με πόσο μίσος στρέφονται καθ` όσων, κατά την αλάθητη άποψή τους, προδίδουν την Ορθοδοξία, ιδιαιτέρως δε αν αυτοί είναι Επίσκοποι, και καθ` όσων ευρίσκονται εκτός της Ορθοδοξίας, ένα μίσος και μια εμπάθεια, που απάδουν σε γνήσιο Χριστιανό, και μάλιστα Ορθόδοξο... Συνέπειες και αυτά του υπέρμετρου εγωισμού και της τάσεως αυτοπροβολής, που τους διακρίνει, και, έτσι,  χωρίς να το συνειδητοποιούν, οδηγούνται εκτός Εκκλησίας, … τοποθετώντας τον εαυτό τους πάνω από την Εκκλησία, ή και ταυτίζοντάς τον - βαβαί της βλασφημίας - μ` Αυτήν !» και


2. θα περίμενα από το Σεβ. Σύρου να αναφερθεί κυρίως στα συγκεκριμένα σοβαρά εκκλησιολογικά και κανονικά ζητήματα τα οποία θέτει ο π. Ευθ. Χαραλαμπίδης.
                  
                       Πάτρα 8.9.2014   
        π. Αναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
  Εφημέριος  Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών
τηλ. 6945-377621  -  agotsopo@gmail.com
Πηγή:  anastasiosk

Στὀ ἴδιο ἱστολόγιο καὶ τὸ παρακάτω σχόλιο:

Ο πατερ Αναστασιος Γκοτσοπουλος ειναι γνωστης της Πατερικης Παραδοσεως και εχει το δικαιωμα να εκφερει την γνωμη του νομιζω. Εχει

ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΣΥΡΟΥ κ. ΔΩΡΟΘΕΟΥ



Ο κ. Δωρόθεος δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεώς του (διαβάστε το εδώ) ένα άρθρο με τίτλο "l'église c'est moi" ("Η Εκκλησία είμαι εγώ"), στο οποίο στηλιτεύει την "νοοτροπία και πρακτική ενίων Χριστιανών, Κληρικών  και Λαϊκών" να ασκούν κριτική στον Επίσκοπο και έτσι να υποκαθιστούν, κατά την γνώμη του συγγραφέως, την Εκκλησία.

Το άρθρο αυτό περιλαμβάνει τις προσωπικές απόψεις του κ. Δωροθέου, οι οποίες όμως δεν υποστηρίζονται από καμία σχετική γραφική ή πατερική παραπομπή, πέραν δύο ευαγγελικών ρήσεων, άσχετων με το θέμα, και ενός ατυχούς παραλληλισμού, ο οποίος μάλλον αποβαίνει εναντίον του, όπως θα δούμε παρακάτω.
Κακίζει λοιπόν ο κ. Δωρόθεος όσους ασκούν κριτική για θέματα πίστεως και δεν αναγνωρίζει ένα τέτοιο δικαίωμα σε όσους το κάνουν γιατί τάχα "δεν είναι, ούτε μπορούν να λέγονται, Ορθόδοξοι όσοι διεκδικούν για τον εαυτό τους το Παπικό αλάθητο και διέπονται από την  προτεσταντική  αντίληψη ότι ο κάθε ένας φωτίζεται απευθείας από το Άγιο Πνεύμα!".
Επομένως συνιστά τη σιωπή των Ορθοδόξων, αφού σε αντίθετη περίπτωση "αναιρούν αυτό τούτο το Συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, το οποίο θεόπνευστοι Οικουμενικές Σύνοδοι και Θεοφόροι Πατέρες θέσπισαν, και οικειοπούνται ρόλο, έργο και λόγο υπερ-Εκκλησίας και υπέρ-Συνόδου!".
Ας δούμε όμως τι λένε οι Θεοφόροι Πατέρες περί του θέματος.
Ο Μέγας Βασίλειος: "πας φιλόθεος άνθρωπος προς διδασκαλίαν αυτεπάγγελτος" (P.G. 32, 1037).
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος: "Ταύτα και λαϊκοίς νομοθετώ, ταύτα και πρεσβυτέροις εντέλλομαι, ταύτα και τοις άρχειν πεπιστευμένοις. Βοηθήσατε τω λόγω πάντες όσοις το δύνασθαι βοηθείν εκ Θεού" (P.G. 36, 308).
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης:
"Εντολή γάρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως... Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος, ουκ εστιν ειπείν, εγώ τίς ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά οι λίθοι κεκράξουσι και συ σιωπηλός και άφροντις;» (P.G. 99, 1321).
Δηλαδή "Είναι εντολή Κυρίου να μη σιωπούμε όταν κινδυνεύει η πίστης... Συνεπώς, όταν πρόκειται για την πίστη, δεν πρέπει να πει κανείς: ποιός είμαι εγώ; Ιερέας, άρχοντας, στρατιώτης, γεωργός, πτωχός; Δεν μου πέφτει εμένα λόγος και φροντίδα για το ζήτημα. Τι λες, οι πέτρες θα φωνάξουν, και συ θα μείνεις σιωπηλός και άπραγος;".
Ο Άγιος Θεόδωρος μάλιστα αναφερόμενος στο "φοβερόν της σιωπής κρίμα" (P.G. 99, 1072) προειδοποιεί ότι