Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

Να γιατί οι Οικουμενιστές τρέχουν να ...προλάβουν!

Η ΑΓΓΛΙΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ,

ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΙΜΑΜΗ!!!

Το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης της Αγγλίας, φέρνει την αναστάτωση σε χριστιανούς που στέλναν τα παιδιά τους σε χριστιανικά ιδιωτικά σχολεία γιατί επιθυμούσαν να λάβουν την Χριστιανική αγωγή!


Σύμφωνα με το νέο νόμο καλούνται όλα τα σχολεία,ακομη και τα ιδιωτικά, αν θέλουν να συνεχίσουν να υπάρχουν, να αποδείξουν εμπράκτως ότι σέβονται όλες τις θρησκείες και δεν διαχωρίζουν τους ανθρώπους βάση της θρησκείας τους!

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!!    ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ !!!!

ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΑΛΛΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ , ΟΠΩΣ ΙΜΑΜΗΣ !!!!!

ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;

ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΙΜΑΜΗ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ......

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΩΣΗ - ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ  ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΑΛΟΥΧΗΣΟΥΝ ΝΕΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΣ ΤΑ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ!!!

ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΑ ΕΚΔΙΩΧΘΕΙ ΑΠΗΝΩΣ!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΙΚΑΣΙΕΣ Ή ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΥΓΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΑΣ........

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ

Υποστατός ή ανυπόστατος ο παράνομος αφορισμός;



     Στὴν προηγούμενη ανάρτηση μὲ τίτλο «Σχετικά με τον αφορισμό του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου» (τοῦ Συλλόγου ὀρθοδόξων Χριστιανῶν «Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ»), τίθεται ἕνα θέμα-προβληματισμὸς καὶ ἐξετάζεται ἂν ὁ ἀφορισμὸς εἶναι ὑποστατὸς ἀνυπόστατος. Ἐπειδὴ ἔχω ἀσχοληθεῖ μὲ τὸ θέμα, νομίζω ὅτι οὕτως ἢ ἄλλως, εἴτε δίκαιος, εἴτε ἄδικος εἶναι ὁ ἀφορισμὸς ὑφίσταται, ἀποτελεῖ ἐκκλησιαστικὴ πράξη ποὺ ἔχει συνέπειες, στὸν ἀδίκως ἀφορισθέντα, στὸν ἀφορίσαντα, ἀλλὰ καὶ στοὺς πιστοὺς ποὺ ἐπικοινωνοῦν μαζί του, γι’ αὐτὸ καὶ οἱ Ἱ. Κανόνες προβλέπουν τὴν λύση του.
         Παραθέτω ἕνα μέρος σχετικῆς μελέτης Καταστρατήγηση Ἱ. Κανόνων ἀπὸ Ἐπισκόπους, Ἡ περίπτωση παράνομου ἀφορισμοῦ ἀπὸ τὸν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο») ἐλπίζοντας ὅτι βοηθῶ στὴν συζήτηση τοῦ θέματος ποὺ ὁ κ. Θεόδωρος Ζιώγας ἀνοίγει, ἀπαντώντας στὸν π. Χρυσόστομο Πῆχο· καὶ τοῦτο γιατὶ ἔχω δὲ τὴν αἴσθηση ὅτι ὁ καθένας ἐκλαμβάνει μὲ ἄλλη ἔννοια τοὺς ὅρους.
Σημάτης Παναγιώτης

ΝΟΜΙΜΟΣ  ΚΑΙ  ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ  ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ
Μετὰ ἀπὸ αὐτὰ ἐπιβάλλεται νὰ ἐξετάσουμε:
α) πότε ὁ ἀφορισμὸς εἶναι εὔλογος, δηλ. νόμιμος καὶ δίκαιος
β) καὶ πότε ἄδικος, ἄκυρος ἢ παράνομος, δηλ. ἄλογος.

   Α) Ὁ εὔλογος (νόμιμος) ἀφορισμὸς εἶναι πράξη ποὺ ἐπιβεβαιώνει τὴν ἀποκοπὴ καὶ ἠθελημένη ἀπομάκρυνση τοῦ πιστοῦ ἀπὸ τὴν ζωὴν τῆς Ἐκκλησίας. Ἡ ἀπομάκρυνση αὐτὴ ἔχει ἤδη συντελεστεῖ, ὅπως ἀποδεικνύουν οἱ λόγοι καὶ οἱ πράξεις τοῦ συγκεκριμένου πιστοῦ καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀφορισθέντος. Ὁ ρόλος τοῦ Ἐπισκόπου ἢ Συνόδου

Σχετικά με τον αφορισμό του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου




ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
         ‘‘Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’
          ΕΔΕΣΣΗΣ 43  ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ  Τ.Κ. 12137                                   

Περιστέρι 31-10-2014
ΑΡΙΘ. ΕΓΚΡ. ΠΡΩΤ. 613/1998                                                           
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.  493                                                            

Προς                  
Τα Ιστολόγια ‘‘ΑΚΤΙΝΕΣ’’ ‘‘ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ’’ ‘‘Πατερική Παράδοση και   Οικουμενισμός’’ και το περιοδικό ‘‘ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ  ΣΠΙΘΑ’’.
  
Σχετικά με τον αφορισμό του μακαριστου
  Νικολάου Σωτηροπούλου




Αγαπητοί αδελφοί χαίρετε εν Κυρίω,
Διαβάσαμε στο περιοδικό ‘‘ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ  ΣΠΙΘΑ’’ (ιδρυτής του οποίου υπήρξε ο μακαριστός επίσκοπος πρ. Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης), το οποίο εκδίδεται από τον Αρχιμ. Χρυσόστομο Πήχο, πνευματικό τέκνο του μακαριστού Αυγουστίνου, καθηγούμενο της Ι. Μ. Λογγοβάρδας Πάρου, και συντάσσεται από ομάδα επίσης πνευματικών τέκνων του μακαριστού Αυγουστίνου, τεύχος Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2014, άρθρο με τον τίτλο ‘‘Εν τη πράξει έγινε άρσις του «αφορισμού»’’.
      Στο άρθρο υπάρχουν μερικά σημεία τα οποία καλοπροαίρετα συντόμως θα σχολιάσουμε. Πριν προβούμε στην κριτική μας γνωρίζουμε στους αναγνώστες των Ιστολογίων, ότι τον π. Χρυσόστομο και τους περισσότερους από τους μοναχούς που ασκούνται στην Ι. Μ. Λογγοβάρδας τους γνωρίζουμε από 40ετίας, από τότε που ήταν μέλη της Ορθόδοξης Ιεραποστολικής Αδελφότητος ‘’Ο ΣΤΑΥΡΟΣ’’. Τους σεβόμαστε, τους αγαπούμε και τους εκτιμούμε για το  ορθόδοξο φρόνημά τους και το έργο που επιτελούν. Η κριτική μας έχει σαν αρχή το ‘’φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δε η αλήθεια’’.
Στη συνέχεια παραθέτουμε τα σημεία που θα ασκήσουμε κριτική. «Ο «αφορισμός», (του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου) που του είχε επιβληθή προ 20ετίας, ήταν άδικος και αντικανονικός, όχι όμως ανυπόστατος. Γι’ αυτό και ο ίδιος, καθώς και όλοι όσοι τον αγαπούσαν και εκτιμούσαν το πρόσωπο, τα χαρίσματα, το θεολογικό έργο και τους αγώνες του, πειθαρχώντας στην Εκκλησία και υπομένοντας και την άδικη αυτή απόφασί της, ζητούσαν αρμοδίως, ευσεβάστως και γραπτώς την άρσι του «αφορισμού». Σημ. Η υπογράμμιση είναι δική μας, η εντός εισαγωγικών « » λέξη «αφορισμός» είναι του περιοδικού.
      Σωστά ο συντάκτης του άρθρου έθεσε εντός « » τη λέξη «αφορισμός». Εάν  ερμηνεύουμε ορθά, ο συντάκτης δεν δέχεται ότι υπήρξε στην ουσία αφορισμός του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου. Ορθά επίσης χαρακτηρίζει ως άδικο και αντικανονικό τον επιβληθέντα «αφορισμό». Τι εννοεί όμως ο συντάκτης με τη φράση «όχι όμως ανυπόστατος»; Εάν ανατρέξουμε

ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ: Έχουν την εικόνα Ποιμένος ή Λυκοποιμένος, Επισκόπου ή ψευδεπισκόπου;




βʹ. Τοῖς αὐτῶν διαδχοις παραδεδωκτες τὰς σαγνας καὶ τὰ θρατρα, τὴν δὲ ἐξουσαν, ἣν εἰλφασι παρὰ τοῦ πᾶσαν ἐξουσαν ἔχοντος ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ γῆς. Ἰδοὺ γάρ, φησί, δδωμι ὑμῖν τὴν ἐξουσαν τοῦ πατεῖν ἐπνω ὄφεων καὶ σκορπων, καὶ ἐπὶ πᾶσαν τὴν δναμιν τοῦ ἐχθροῦ, καὶ οὐδὲν ὑμᾶς οὐ μὴ ἀδικσῃ.
Τοτων τονυν ὡς προερηται τὴν ἐξουσαν καὶ τὴν ἀρχονταν καὶ τὸν ζῆλον διαδχονται οἱ τμιοι διδσκαλοι, οἱ ἱερρχαι, καὶ ποιμνες τῆς τοῦ Χριστοῦ πομνης, κατ' ἴχνος τῶν ἀποστλων βαδζοντες,
οἱ γενναῖοι τῆς Τριδος ὑπρμαχοι,
οἱ τὸ χρῆμα τοῦ νμου παραδραμντες, καὶ τὸ ζωοποιὸν Πνεῦμα παραλαβντες,
οἱ δκην ἀρτρου ἀνορττοντες, καὶ βαθνοντες, καὶ ἐρευνῶντες, καὶ τὸν νοῦν ἐν ταῖς θεαις Γραφαῖς πᾶσι τηλαυγῶς φανερσαντες,
οἱ τὴν πστιν τρανσαντες καὶ τὴν κακοπισταν ἀπελσαντες,
οἱ τοὺς ὀρθοδξους τοῖς θεοις δγμασι στηρξαντες, καὶ τοὺς κακοδξους τοῖς θεοις βλεσι ρξαντες,
οἱ τῆς κατανξεως οἶνον κεκρυμμνον εὑρντες, καὶ τὴν πομνην διψῶσαν ποτσαντες,
οἱ τὸν ποιμενικὸν αὐλὸν ἀναλαβντες, καὶ τὰ θεῖα σαλπσαντες·
οἱ λειτουργοὶ καὶ φλακες καὶ ἐργται τοῦ ἀμπελῶνος,
οἱ τῶν θεων δογμτων ρτορες, καὶ ρομφαῖαι κατὰ τῶν αἱρετικῶν,
οἱ ὑπὸ τοῦ ἁγου Πνεματος τεθντες ἐπσκοποι, ὡς ἔφη ὁ ἅγιος Παῦλος· Ποιμνατε τὴν Ἐκκλησαν τοῦ Θεοῦ·
οἱ τὰς ἐπερχομνας θλψεις μὴ παραιτησμενοι, καὶ τὸν ἐπηγγελμνον τῆς ζωῆς στφανον κομισμενοι·
οἱ τὰς νεωτερικὰς ἐπιθυμας ἀποφυγντες, καὶ τὴν μακαραν ἐλπδα κληρονομσαντες·
οἱ στρατηγοὶ τοῦ μεγλου βασιλως, οἱ ἐν τῷ λγῳ τοῦ Θεοῦ πλοσιοι, καὶ πτωχοὶ τῷ πνεματι·
οἱ μιμηταὶ τῶν ἀποστλων καὶ τποι τῶν πιστῶν·
οἱ τῶν πλεων ἀγελρχαι καὶ τῆς οἰκουμνης κρυκες·
οἱ τὰς ψυχὰς αὐτῶν ὑπὲρ τῆς πομνης θντες, καὶ τὸ αἷμα αὐτῶν ὑπὲρ τῆς πστεως ἐκχαντες·
οἱ τὸν παλαιὸν ἐκεῖνον Ἀβραὰμ μιμησμενοι, καὶ ἐν τοῖς κλποις αὐτοῦ ἀναπαυσμενοι·
τὸν αὐτὸν τρπον καὶ οὗτοι ἐκδικηταὶ τοῦ Κυρου, τὴν φσιν δεξμενοι περὶ τῶν δυσωνμων καὶ κακοδξων, οἳ τὰς θεας Γραφὰς στρεβλσαντες καὶ τὴν ἀλθειαν συγχαντες, καὶ τῆς εὐθεας ὁδοῦ ἐκνεσαντες ψυχὰς αἰχμαλωτεουσιν, εἰς τὸ ἀΐδιον ἕλκοντες τῆς αἱρσεως σκτος, συναθροισθντες ἅμα πντες ὁμοφρνως οἱ πιστοί, Δαυϊδικὸν ζῆλον, δκην λθων τὰ θεῖα λγια ἐκ τοῦ χειμάρρου, ἤγουν τοῦ Εὐαγγελου, καὶ τὴν ἄρρηκτον πστιν τῆς ἁγας Τριδος ἀναλαβντες, παρετξαντο πλεμον κατὰ τῶν ἀναριθμτων καὶ ἀθων αἱρετικῶν, σμψυχοι τὸ ἓν συμφωνοῦντες καὶ λγοντες μετὰ τοῦ Ἀποστλου, Εἷς Κριος, μα πστις, ἓν βπτισμα, Εἷς Θεὸς καὶ Πατὴρ πντων, ἓν Πνεῦμα ἅγιον, ὁ φωτισμὸς πντων, μα θετης, εἷς Θες· αὐτῷ ἡ δξα καὶ τὸ κρτος πντοτε, νῦν καὶ ἀεὶ, καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰνων. Ἀμν.