Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

Πόσοι Επίσκοποι και πιστοί γνωρίζουν για την ύπαρξη του προδοτικού αυτού κειμένου; Κι αν το μάθουν, τι θα κάνουν; Έχουν κατά τύχη ακούσει ότι οι Πατέρες λέγουν: "ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται".

Πηγή: "Κατάνυξις"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: CHARTA OECUMENICA 2001

- Ο διάβολος με υπογραφές ζητά να τυλίξει την Ορθοδοξία σε μια κόλλα χαρτί

195.2014_07_15-IMG_4685.Εκκλησία Αχειροποίητος.jpg
Θέματα που διαπραγματεύεται η ανάρτηση: Ορθοδοξία, Αρνούμαι να εκκλησιαστώ στις οικουμενιστικές εκκλησίες, η Εκκλησία της Γερμανίας, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, CHARTA OECUMENICA - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΧΑΡΤΑ, Συμβούλιο ευρωπαϊκών εκκλησιών, Οικουμενισμός, Παπική εκκλησία 
συνεργάτιδος και φίλης της “Κατάνυξης


     Στις 8 Νοεμβρίου, η Εκκλησία εορτάζει τη Σύναξη των Αρχαγγέλων και όλων των επουρανίων Αγγελικών Ταγμάτων.
Ευρισκόμενη στην Γερμανία για οικογενειακή υπόθεση και αρνούμενη να εκκλησιαστώ στις οικουμενιστικές εκκλησίες της περιοχής (τον λόγο της άρνησής μου, θα τον καταλάβει ο αναγνώστης παρακάτω), έχοντας όμως τον Αρχιστράτηγο του Θεού, Μιχαήλ, ως προσωπικό μου προστάτη, αποφάσισα να του αποδώσω την ελάχιστη τιμή, επιλέγοντας την συγκεκριμένη ημέρα να ανοίξω τον φάκελο "CHARTA OECUMENICA", "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΧΑΡΤΑ".
Μετά από σχεδόν 1000 χρόνια καταφέρνει για πρώτη φορά ο διάβολος να δεσμεύσει τις ευρωπαϊκές εκκλησίες, ανάμεσα σε αυτές και την Ορθόδοξη Εκκλησία, με ένα κατάπτυστο, αντίχριστο, βλάσφημο, προδοτικό κείμενο, νομίζοντας πως μπορεί να τυλίξει την Ορθοδοξία σε μια κόλλα χαρτί.

Το υπέγραψαν ο τότε πρόεδρος του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Εκκλησιών (CEC), ο τότε μητροπολίτης Γαλλίας Ιερεμίας και νυν μητροπολίτης Ελβετίας και ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ευρωπαίων Επισκόπων (CCEE όπου εκπροσωπούνται όλα τα Ρωμαιοκαθολικά Συμβούλια Ευρωπαίων Επισκόπων), καρδινάλιος Vlk.
Στρασβούργο 22 Μάιου 2001
Υπέγραψαν πάνω στην “αγία τράπεζα” του λουθηρανικού ναού
Η υπογραφή της Charta Oecumenica το 2001 σε ευρωπαικό επίπεδο στο Στρασβούργο και το 2003 στην Γερμανία, εορτάστηκε ως οικουμενικό ορόσημο.
Μεταφρασμένο το παραπάνω στην αγιοπατερική γλώσσα, σημαίνει πως η υπογραφή του εγγράφου αυτού, αποτέλεσε ορόσημο για την ελεύθερη πνευματική πτώση της Ορθοδοξης Εκκλησίας.
Ας δούμε όμως πως δικαιολογούνται οι παραπάνω χαρακτηρισμοί, ρίχνοντας

Ἡ ἠθική τῆς γλώσσας στόν άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, Μπαμπινιώτης Γεώργιος


θική τς γλώσσας στόν Χρυσόστομο
Μπαμπινιώτης Γεώργιος 
(Καθηγητής Γλωσσολογίας Πανεπιστημίου 'Αθηνν)




Ἐννόημα
 • Ὁ Χρυσόστομος, πιστεύοντας στήν ἁγιότητα τῆς
γλωσσικῆς ἐπικοινωνίας τοῦ ἀνθρώπου προτρέπει νά μή μολύνουμε τήν γλώσσα καί νά τή διατηροῦμε «ἀντάξια του Θεοῦ», στόν ὁποῖο ἀπευθυνόμαστε μ' αὐτήν. Γιατί «ἡ γλώσσα ὡς προσευχή γίνεται τό χέρι πού ἀγκαλιάζει τά γόνατα τοῦ Θεοῦ».
• Ὁ καλός ὁ λόγος, ἡ καλή κουβέντα στόν ἄλλο εἶναι εὐλογία· συχνά εἶναι καλύτερος ἀπό τό νά δώσεις στόν ἄλλον κάτι.
• Κύρια εὐθύνη τοῦ καθενός μας, λοιπόν, εἶναι νά χαλιναγωγήσουμε τή γλώσσα μας, νά μετρᾶμε καί νά ἐλέγχουμε καλά τά λόγιά μας. Τή γλώσσα καί τά μάτια σου, μᾶς λέει ὁ Χρυσόστομος.
• Αὐτό πού θέλει νά περάσει στόν χριστιανό ὁ Χρυσόστομος εἶναι ἕνα « ἦθος τῆς γλώσσας», ἕνα γλωσσικό ἦθος πού πρέπει νά διέπει τή γλωσσική διαπαιδαγώγηση τῶν νέων: Ὄχι στίς διαβολές· ὄχι στίς ὕβρεις· ὄχι στά κουτσομπολιά, ὄχι στίς βωμολοχίες. Σεβασμό στήν ἱερότητα τῆς γλώσσας, εὐπρέπεια, σεμνότητα, διακριτικότητα.
• Ποιός θά μᾶς προφυλάξει ἀπό τήν γλωσσική ἀκράτεια, ἀπό τήν ἀμετροέπεια καί ἀπό τά δεινά ποὺ αὐτή ἐπιφέρει; Ὁ λογισμός, ἡ σκέψη καί ἡ περίσκεψη, ἀπαντᾶ ὁ Χρυσόστομος.




Εἶναι γνωστό ὅτι στούς Τρεῖς Ἱεράρχες ὀφείλεται κατ' ἐξοχήν ἡ ὑπέρβαση τῆς ἀντιθέσεως Ἑλληνισμοῦ καί Χριστιανισμοῦ καί ἡ οἰκοδόμηση τοῦ ἑλληνοχριστιανικοῦ ἰδεώδους. Εἶναι ἐπίσης γνωστό ὅτι οἱ τρεῖς Μεγάλοι Πατέρες τῆς Ὀρθοδοξίας καί ἀκαταγώνιστοι κήρυκες τῆς χριστιανικῆς πίστεως ἀπεδείχθησαν καί ἐξαιρετικῆς ἑλληνικῆς παιδείας ἄνδρες ὑπῆρξαν.

Ὁ νεότερος ἀπό τούς τρεῖς Πατέρες τῆς Ὀρθοδοξίας (γεννήθηκε γύρω στό 350), καταγόμενος ἀπό τήν Ἀντιόχεια τῆς Συρίας,

Οικουμενιστικοί Διάλογοι (υπό την εποπτεία των αιρετικών) και Ορθόδοξη Ιεραποστολή συμβιβάζονται; Δεν συμβιβάζονται.

Νησιά Φερόες: άλλη μια περιοχή του κόσμου χωρίς Ορθόδοξη Εκκλησία ! Ντροπή !

Πηγή: "Ἀκτίνες"

      Όχι, δεν είναι ντροπή που η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της  Ελλάδας έχασε από τα νησιά Φερόες!
       Ντροπή είναι για όλους μας το γεγονός ότι τα νησιά Φερόες είναι μια από τις περιοχές (νησιωτικά κράτη ή χώρες) που δεν έχουν Ορθόδοξη Εκκλησία και ορθόδοξη ιεραποστολή- μαρτυρία της αρχαίας, πρωτοχριστιανικής Εκκλησίας! 
      Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, στα νησιά Φερόε υπάρχει παρουσία όλων των χριστιανικών ομολογιών και θρησκειών, πλην της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας! Γιατί; Τι φταίει; Γιατί έχει χαθεί το ιεραποστολικό πνεύμα στους περισσότερους Ορθόδοξους Χριστιανούς; Γιατί ένα μεγάλο μέρος των οικονομικών των Ορθοδόξων Εκκλησιών “χάνεται” σε τελετουργίες και μετακινήσεις χωρίς Ευαγγελικό ενδιαφέρον και δεν προσφέρεται στην Ορθόδοξη Ιεραποστολή; Γιατί οι περισσότεροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, κληρικοί και λαϊκοί, αφιερώνουμε ατελείωτες ώρες σε “ανούσια και δευτερεύοντα” εκκλησιαστικά θέματα και ειδήσεις και αφήνουμε τα Έθνη χωρίς Ορθόδοξη Μαρτυρία και ιεραποστολή; Γιατί να υπάρχουν, το 2014, χώρες και νησιωτικά κράτη, χωρίς ούτε μια ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ υπάρχουν πολλά κράτη που έχουν ελάχιστες ορθόδοξες εκκλησίες και μοναστήρια; Γιατί παραμελούμε την Ορθόδοξη Ιεραποστολή; 


According to the Færeyinga saga, Sigmundur Brestisson brought Christianity to the islands in 999. However, archaeology at a site inLeirvík suggests that Celtic Christianity may have arrived at least 150 years earlier.[citation needed] The Faroe Islands’ ChurchReformation was completed on 1 January 1540. According to official statistics from 2002, 84.1% of the Faroese population are members of the state church, the Faroese People’s Church (Fólkakirkjan), a form of Lutheranism. The Fólkakirkjan became an independent church in 2007; previously it had been a diocese within the Church of Denmark. In the late 1820s, the Christian Evangelical religious movement, the Plymouth Brethren, was established in England. In 1865, a member of this movement, William Gibson Sloan, travelled to the Faroes from Shetland. At the turn of the 20th century, the Faroese Plymouth Brethren numbered thirty. Today, approximately 10% of the Faroese population are members of the Open Brethren community(Brøðrasamkoman). Approximately 3% belong to the charismatic movement, which started somewhere late around the 1920s, but had their golden days in the 1970s–1980s. There are several charismatic churches around the islands, the largest of which, called Keldan (The Spring), congregation (approximately 200 to 300 members). About 2% belong to other Christian groups. The Adventists operate a private school in Tórshavn. Jehovah’s Witnesses also number four congregations with a total of 118 members. The Roman Catholic congregation comprises approximately 170 members. There are also around fifteen Bahá’ís who meet at four different places. The Ahmadiyya Muslim Community was established in the Faroe Islands in 2010. Unlike Denmark, Sweden, and Iceland with Forn Siðr, the Faroes have no organisedÁsatrú community, but there is a fair share of pagan lore, song and ritual performed in individuals’ houses or in public spaces, rather than in church buildings.
Και στη Δανία, στην οποία ανήκουν διοικητικά τα νησιά Φερόες, υπάρχουν ελάχιστες ορθόδοξες χριστιανικές εκκλησίες.
Copenhagen:
Russian Orthodox Church-Moscow Patriarchate in Denmark:
http://www.ortodoxy.dk
St. Alexander Nevsky Parish in Copenhagen – 
http://www.ortodoxy.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=11&Itemid=61
Romanian Orthodox Metropolis of Germany, Central and North Europe – Diocese of North Europe:
http://parohiaortodoxacopenhaga.dk
Serbian Orthodox Diocese of Great Britain and Scandinavia:
http://www.svetigeorgije.dk
The Ecumenical Patriarchate has a Metropolis of Sweden and Scandinavia, so probably there is also a Greek parish somewhere in Denmark.
The Protection of the Theotokos parish of the Patriarchal Exarchate for Orthodox Parishes of Russian Tradition in Western Europe, although not in Copenhagen, it is probably the only one with services in Danish:
http://ortodoks.dk/om/om_eng.html

Από ierapostoli.wordpress.com

Ποιὸς ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος;


Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (Ἐπίσκοπος Ἀχρίδος)

"Δοῦλος εἶναι ἐκεῖνος, ὁ ὁποῖος ἀπολαμβάνει ἐλάχιστα ἀπὸ τὸν ζῶντα Χριστό, ἐνῶ ἐλεύθερος εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος ἀπολαμβάνει ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερο τὸν ζῶντα Χριστό".


     Ἡ μεγάλη εἴδηση ποὺ καθημερινὰ εὐαγγελίζεται στὸν κόσμο ὁ χριστιανισμός, εἶναι ὅτι ἕνα πράγμα ἀξιολογεῖται πλήρως ὡς πρὸς τὴν ἀξία του, ἂν κρίνεται ὄχι κατὰ τὰ ἐξωτερικὰ φαινόμενα, ἀλλὰ κατὰ τὴν οὐσία του.

Νὰ ἀξιολογεῖτε τὰ πράγματα, ὄχι ἀνάλογα μὲ τὸ χρῶμα καὶ τὸ σχῆμα τους, ἀλλὰ ἀνάλογα μὲ τὸ νόημά τους. Νὰ ἀξιολογεῖτε τὸν κάθε ἄνθρωπο ὄχι