Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Ο άγιος Γέροντας Παΐσιος για τα φιλενωτικά κινήματα και την αποτείχιση (Μητροπολίτου Γόρτυνος Ἰερεμία)



Ἀποτελεῖ μεγάλη ἔκπτωση τοῦ Μητροπολίτη Γόρτυνος αὐτὸ τὸ κήρυγμα, ποὺ μάλιστα τὸ ἔστειλε καὶ στὰ ἱστολόγια γιὰ δημοσίευση. Μετὰ τὴν διαστρέβλωση τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἀπὸ τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς (σ’ ἐκείνη τὴν στημένη Ἡμερίδα ποὺ διοργάνωσε στὸν Πειραιᾶ), ἔρχεται τώρα ὁ κ. Ἱερεμίας νὰ διαστρεβλώσει ἕνα κείμενο τοῦ Ἁγίου Παϊσίου.
Θὰ παραθέσουμε τὸ κείμενο, χωρὶς νὰ χρειάζεται νὰ κάνουμε ἀνάλυση τῆς διαστρέβλωσης τῶν λόγων τοῦ Ἁγίου Παϊσίου. Ἀρκεῖ νὰ ἐπισημάνουμε ὅτι τότε, οὐδεμία σχεδὸν συζήτηση γινόταν ἐπισήμως στὴν Ἐκκλησία μας, περὶ ἀποτειχίσεως. Ὅσα ἔγραψε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, τὰ ἔγραψε γιὰ τὶς Παλαιοημερολογίτικες Παρατάξεις.
Ἂς θυμηθεῖ ὁ Γόρτυνος ἐκείνους τοὺς Ἁγίους, ποὺ στὴν δεσποτικὴ ἐναντίον τῆς Ἀποτειχίσεως παραζάλη τὰ ξέχασε. Οἱ Ἅγιοι Μ. Ἀθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος Θεολόγος, Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, Θεόδωρος Στουδίτης, Γρηγόριος Παλαμᾶς, Μᾶρκος Εὐγενικὸς καὶ ὅσοι ἄλλοι, ὅταν δίδασκαν καὶ ἔκαναν ἀποτείχιση, δὲν ἦσαν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.

Γράφει ὁ κ. Ἱερεμίας:
«Ἐπειδή εἶναι ἕνα ὡραῖο ὁμολογιακό κείμενο, μεταξύ τῶν δύο ἄκρων, τῶν φιλοενωτικῶν ἀπό τήν μιά μεριά, καί τῶν ἀποτειχιστῶν ἀπό τήν ἄλλη (αὐτῶν δηλαδή πού λέγουν νά παύσουμε ἀκαίρως τό μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου), δέν θά ἤθελα νά τό στερηθεῖ τό ποίμνιο πού διακονῶ».
                               (ερεμίας Γόρτυνος).


         ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
  ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ

Δημητσάνα - Μεγαλόπολις, Κυριακή 25 Ἰανουαρίου 2015
ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ
1. Σήμερα, ἀδελφοί μου χριστιανοί, ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ἑορτάζει τήν μνήμη τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου. Ὁ πατέρας αὐτός εἶναι ὁ ἄριστος θεολόγος τῆς Ἐκκλησίας μας μετά τόν Εὐαγγελιστή Ἰωάννη. Πραγματικός θεολόγος, κατά τόν ἅγιο Γρηγόριο, δέν εἶναι ἐκεῖνος πού ἔχει ἁπλᾶ διαβάσει μερικά ἤ καί πολλά θεολογικά συγγράμματα, ἀλλά εἶναι ἐκεῖνος πού μέ τήν προσευχή, τήν τήρηση

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ… ΙΕΡΑΤΙΚΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

samaras agio oros OKΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Μόνο αηδία προκαλεί η συνεχιζόμενη προσπάθεια εκμετάλλευσης του θρησκευτικού φρονήματος από τον ηγέτη των κυβερνώντων για να κερδίσει χριστιανικούς ψήφους. Εκμεταλλευόμενος την δεδηλωμένη αθεΐα της αντιπολίτευσης, δεν χάνει ευκαιρία να δίνει καλοστημένες παραστάσεις με θρησκευτικό «περιεχόμενο» για να παρασύρει αφελείς και καλοπροαίρετους Έλληνες ορθόδοξους να ψηφίσουν αυτούς που δεν δίστασαν να οδηγήσουν την χώρα στην μεγαλύτερη καταστροφή της μεταπολεμικής της ιστορίας και να εξοντώσουν το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα με αλλεπάλληλα αντιχριστιανικά νομοσχέδια.
Τελευταίο άθλιο κρούσμα ηγούμενος γυναικείας μονής της βορείου Ελλάδας που

Η πολιτική-εκλογική εκμετάλλευση της Πίστεως από τους χειροκροτητές των Επισκόπων!

samaras-paisios


Μετὰ τὴν παραχώρηση τοῦ βήματος τοῦ Ναοῦ (ἐν ὥρᾳ Θ. Λειτουργίας) για νὰ ἀπευθύνει προεκλογικὸ λόγο ὁ ὑποψήφιος Ἀπόστολος Γκλέτσος (ἐδῶ) τώρα τὸ ἱστολόγιο ποὺ εἰσβάλλει στοὺς Ἱ. Ναοὺς καὶ προβάλλει, καὶ διαφημίζει ἀκόμα καὶ τὸ βήξιμο τῶν Δεσποτάδων, βρῆκε τὴν κατάλληλη προεκλογικὴ στιγμὴ γιὰ νὰ μιλήσει γιὰ τὴν «ἐκτίμηση» ποὺ ἔτρεφε ὁ Γέρων Παΐσιο στὸν Ἀντώνη Σαμαρά!
Νὰ δοῦμε τὶ ἄλλο θὰ σκαρφιστοῦν οἱ ἐκκλησιαστικοὶ παρατρεχάμενοι γιὰ νὰ προπαγανδίσουν τὸν ἕνα ἢ τὸν ἄλλο ὑποψήφιο καταστροφέα τῆς πατρίδα μας!


Γράφει ο Ιερομόναχος Παϊσιος | Πνευματικός της Γυναικείας Ι.Μ. Αγίου Ιλαρίωνος Αριδαίας

(Ο Άγιος Παϊσιος μιλάει για τον Αντώνη Σαμαρά)

Είμαστε λίγες ημέρες πρίν από τις εκλογές, μόλις τρείς ημέρες.
Όλοι εκτιμούν ότι οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου είναι οι πιο κρίσιμες τις τελευταίες δεκαετίες. Και είναι αλήθεια.

«Η απουσία από το “πρωτάτο”»! Αυτό το Υπόδειγμα αγωνιστών επιθυμεί ὁ Πατρ. Βαρθολομαίος!



ΠΕΡΙΟΔΟΣ  ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ
ΚΑΙ  ΗΘΙΚΗΣ  ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ

Βλασφημία π τν φιλοπαπικν
κα φιλοοικουμενιστν

Το γιορείτου Μοναχο Νικολάου

ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ποχ τς ποστασίας, πο σχεδν καθημεριν ψηφίζονται ντιχριστιανικ νομοσχέδια, κα χουμε βαφτίση τ πικρ σ γλυκό, κα τ σκότος σ φς, κα τ παράνομο σ νόμιμο, σ ατ τν ποστασία ντάσσεται κα πρόσφατη συμπροσευχ το Πατριάρχη Βαρθολομαίου μ τν αρεσιάρχη Πάπα, κα ατ νομάζεται δογματικ ποστασία.
ς πρς τν θικ ποστασία χουμε ν πομε τ ξς: 
ταν ο φύλακες, πο πρέπει ν γρηγορον κα ν κάνουν τ καθκον τους, προλαβαίνοντας κα καυτηριάζοντας κάθε παρανομία, πο εσβάλλει μέσα στ ποίμνιό τους, δν τ κάνουν τ κάνουν μ δηλώσεις γενικ κα όριστα, κα κτς τόπου κα χρόνου κατόπιν ορτς, τότε βιώνουμε τ σημεριν δειν τν μαρτιν μας.
ς πρς τν δογματικ ποστασία χουμε ν πομε τ ξς:
πανορθόδοξος σύναξη δωσε ντολ γι θεολογικ διάλογο ν ληθεί, κα χι γι συμπροσευχές, μ λειτουργικος σπασμούς, μ παγγελία το πάτερ μν κα μνημόνευση στ ερηνικ το αρεσιάρχου πάπα. Πότε παψε στν ρθόδοξη νατολ τ συνοδικ σύστημα διοίκησης στν κκλησία το Χριστο; Κα τώρα διοικεται π Πάπα;! Πς γίνεται μετ χίλια χρόνια διαιρέσεως τς ρθοδοξίας π τν παπικ κακοδοξία, ν γίνεται τόσο γρήγορα μνήστευση τν κακοδόξων αρέσεων το Παπισμο; Τί προέκυψε κα παρακάμψαμε τος ερος Κανόνας κα τς ρήσεις τν γίων Πατέρων τς μωμήτου μν Πίστεως;
Ο προπάτορες μν χουν βάλει φραγμος πρς κάθε αρεση, πο ναφύεται στν κκλησία το Χριστο, δι τν δογμάτων, κα τν ερν Κανόνων, πο χουν ψηφίσει. Κα τ ποα σχύουν κα γι τν αρεση το Παπισμο. χι μόνο ο προπάτορες μν δι τν δογμάτων προστατεύουν τ θεμέλια τς ρθοδόξου πίστεως, λλ κα πολλο σύγχρονοι σιώτατοι Γέροντες, ς μακαριστς Γ. Παΐσιος κα λλοι πολλο μίλησαν ξεκάθαρα γι τν παπικ αρεση. μες πακούομε στος προπάτορας, κα στος σύγχρονους Γέροντες, πο χουν στηλιτεύσει ξεκάθαρα τν αρεση το Παπισμο κα το οκουμενισμο, τος δ μεγαλόσχημους οκουμενιστς μ τ σα παγγέλλονται, τος ποφεύγουμε ὡς τὸ μεγαλύτερο κακὸ πρὸς ἀποφυγή.
[σ.σ. Πῶς τοὺς ποφεύγετε, πάτερ; Μὲ τὸ νὰ τοὺς ὑποδέχεσθε στὸ Ἅγιον Ὄρος; Ἢ νὰ κοινωνεῖτε μὲ ὅσους τοὺς ἀποδέχονται; Θὰ προσπαθοῦμε νὰ μιμούμαστε τοὺς ἄλλους ἀγῶνες σας, τὶς προσευχὲς καὶ τὶς νηστεῖες σας, ἀλλὰ θὰ ποφεύγουμε τὸ παράδειγμά σας, γιατὶ αὐτὸ τὸ «ἀποφεύγουμε» ποὺ μᾶς λέτε, εἶναι μόνο στὰ λόγια, ὄχι στὴν πράξη].
Γράφει σχετικ Γ. Παΐσιος: «Κάποτε μο λθαν δύο καθολικοί.
Μο λέει λοιπν νας: λα ν πομε τ “Πάτερ μν”. –Γι ν τ πομε μαζί, το επα, πρέπει ν συμφωνομε στ δόγμα. μως μεταξ μν κα μν χάσμα μέγα στί… χουμε διαφορές. Εμαστε μν φυσικ παιδι το νς Πατέρα, λλ μερικ μένουν στ σπίτι κα μερικ γυρίζουν ξω».
οίδιμε Γ. Παΐσιε τ χάσμα, πο πικαλεσαι ο οκουμενιστς τ γεφύρωσαν ν μι νυκτί, κα τσι « κλεκτός τους» αρεσιάρχης Πάπας, χι μόνο πήγγειλε τ Πάτερ μν, λλ μνημονεύθη, ς κανονικς πίσκοπος στ ερηνικ τς θείας Λειτουργίας. Τ φοβερ τραγικ ατ λίσθημα τν οκουμενιστν τ προεπες ς ξς: « ρθόδοξος κκλησία μας δν χει καμμιν λλειψιν. μόνη λλειψις, πο παρουσιάζεται, εναι λλειψις σοβαρν εραρχν κα ποιμένων μ πατερικς ρχές».
ΠΟΙΑ ραγε εναι λογικ ξήγηση, γι σα βιώνει το ρθόδοξο Ποίμνιο σήμερα π τος οκουμενιστάς; Μήπως λόγ Ν. ποχς κα οκουμενιστικς πλάνης, παρακάμψαμε τος πατέρας τς κκλησίας, μες ο σύγχρονοι Πατέρες κα τοποθετήσαμε τικέττα στος ερος Κανόνες μ μερομηνία λήξεως; 
Πρέπει στ ξς τ ρθόδοξο ποίμνιο ν εναι σ γρήγορση μ μεγάλο γωνιστικ φρόνημα, κα κατάπαυστη προσευχ πρς τν Κύριο, γι ν ποτρέψη τν λλοίωση τς ρθοδόξου Πίστεως. ταν λόγ Ν. ποχς πρεσβεύης οκουμενιστικά, τι λες ο θρησκεες δηγον τν νθρωπο, πρς τν να Θεό, ατ εναι βλασφημία κατ τς θείας οκονομίας κα νσαρκώσεως το Θεο Λόγου κα λυτρώσεως το νθρωπίνου γένους.
πανθρησκειακ συνάντηση πρόσφατα στ Βατικαν γι προσευχ γι τν ερήνη στ Μ. νατολή, πο λαβε μέρος ρχηγς το Κράτους το Βατικανο Πάπας, Πατριάρχης Βαρθολομαος, ουδαος κα μουσουλμάνος, σ ποιν Θεν ραγε προσευχήθηκαν; Πάπας μ τς προσθέσεις κα φαιρέσεις, μαύρωσε τν χριστιανικ πίστη, ουδαος δν πιστεύει στν Χριστό, λλ στν ρχόμενο «Μεσσία» μουσουλμάνος τν πιστεύει μόνο ς Προφήτη, γι τν Πατριάρχη μας επαμε παραπάνω. προσευχ ατν τελικ γινε στ γαλμα, πο βρκε πόστολος Παλος στν θήνα κα γραφε πάνω «τ γνώστ Θε». ξο κα πηκολούθησε μετ τν συμπροσευχή, μεγάλη αματοχυσία. ταν κόσμος γύρω μας βιώνη τόσα πολλ δειν τ πανηγυρικ κα χαρμόσυνο κλμα, πο πεκράτησε στ Φανάρι μεταξ το Πατριάρχου κα το αρεσιάρχου Πάπα το σκάνδαλο τος ρσιν. 
Γι μι στιγμ ναρωτήθηκα μήπως ποτρέψανε τν πανηγυρικ ψήφιση στ ερωπαϊκ κοινοβούλιο το νόμου γι τ δικαιώματα τν μοφυλοφίλων, γι ατ πικρατοσε ατ φορία; Μετ π χίλια χρόνια διαιρέσεως τς ρθοδοξίας π τν παπικ κακοδοξία, ο οκουμενιστές, φο παραμέρισαν τος προπάτορας μν, πο γωνίσθησαν κα μς παρέδωσαν τν μώμητον λήθεια τς ρθοδόξου πίστεως, σήμερα πιχειρον ν πλήξουν κα τν νοημοσύνη τν πιστν. Ατ μαρτυρε κα πρόσφατη προδοτικ συμπροσευχή. φ σον εναι καρπο τν ψευδοδιαλόγων, θ δώσουν λόγο στν Δικαιοκρίτη Κύριο γι τν σκανδαλισμ τν πιστν τέκνων τς ρθοδόξου κκλησίας.
Μετ π πενήντα χρόνια κκλησιασμο μου στν στορικ Να το Πρωτάτου, τν προσεχ τεσσαρακοστή, Κυριακ τς ρθοδοξίας μ τ νέο τος, δι λόγους διαμαρτυρίας κα συνειδήσεως δν θ πάω στ Πρωττο, λλ σ λλη κκλησία, πο δν θ μνημονεύση τ νομα το οκουμενιστο-οκουμενικο Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
[σ.σ. Ἀσφαλῶς κάτι εἶναι κι αὐτό. Ἀλλά, νὰ ξέρετε· δὲν θὰ δυσαρεστήσει καθόλου τὸν κ. Βαρθολομαῖο ἡ μὴ παρουσία ἑνὸς μοναχοῦ, ποὺ μιὰ φορὰ δὲν θὰ πάει στὸ Πρωτᾶτο, ἀφοῦ ὅλες τὶς ἄλλες φορὲς θὰ «κοινωνεῖ τοῖς ἀκοινωνήτοις»!
Ἀντίθετα, ἔτσι δίνεται τὸ κακὸ παράδειγμα, πατερ· ἀποτρέπεται τοὺς ἄλλους μοναχοὺς νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο τοῦ Παναιρετικοῦ Πατριάρχη, ἐνέργεια ποὺ μᾶς δίδαξαν οἱ Πατέρες, ἀφοῦ ἐσεῖς ὁ ἀγωνιστής, τοὺς διδάσκετε ὡς τὸ μέγιστο ἀγωνιστικὸ «κατόρθωμα», τὴν μὴ παρουσία στὸ Πρωτᾶτο, μιὰ φορὰ τὸ χρόνο!].
  
«Ὀρθόδοξος Τύπος», 16/1/2015