Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Η "νέα Εκκλησία" παρελαύνει και στο Μόναχο!

Friedenskette de
Περίπου 17.000 κάτοικοι του Μονάχου έλαβαν μέρος στις 2.2.15 στη μεγάλη εκδήλωση των θρησκειών για την ειρήνη στη πόλη και σ΄ όλο τον κόσμο.

Μια ατελείωτη αλυσίδα με ανθρώπους πάσης ηλικίας με αναμμένα κεριά και άλλα είδη τεχνητού φωτός (λάμπες, κινητά, περιδέραια κ.λ.π.) παρατάχθηκαν κατά μήκος κεντρικών οδών της πόλης, ενώνοντας πέντε θρησκευτκά κέντρα, την ορθόδοξη Εκκλησία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (Σαλβάτορκιρχε), την ρωμαιοκαθολική εκκλησία άγ. Μιχαήλ, το μουσουλμανικό τέμενος, την εβραική συναγωγή και την ευαγγελική εκκλησία αγ. Ματθαίου, μια συνολική δηλαδή απόσταση τριών περίπου χιλιομέτρων.

Η εκδήλωση άρχισε με συνάντηση των εκπροσώπων των θρησκευτικών κέντρων με τον Αρχιδήμαρχο Μονάχου κ. Ντίτερ Ράιτερ και τον υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Άισενράιχ, στη κεντρική πλατεία του Μονάχου, την Μαρίενπλατς.

Όλοι τους τόνισαν στα πολυάριθμα μέσα γενικής ενημέρωσης (τηλεοράσεις, εφημερίδες και ραδιοόφωνα) που είχαν κατακλύσει την πλατεία, την ανάγκη σύσφιγξης των προσπαθειών τους για ειρηνική διαβίωση λαών και πολιτισμών, μακριά από μίση, φυλετικές διακρίσεις και απάνθρωπες πράξεις.

Την Ιερά Μητρόπολη Γερμανίας εκπροσώπησε ο Αρχιερατικός Επίτροπος Βαυαρίας, Πρωτοπρεσβύτερος Απόστολος Μαλαμούσης.

Στην Σαλβάτορκιρχε, από όπου και άρχισε η αλυσίδα των διαδηλωτών, πλήθη πιστών είχαν κατακλύσει ήδη από νωρίς το ναό και τον γύρο χώρο.

Ο προιστάμενος του ναού, Αρχιμανδρίτης Πέτρος Κλιτς, ο Πρωτοπρεσβύτερος Απόστολος Μαλαμούσης και ο Διάκονος Γεώργιος Σιώμος έδωσαν τις σχετικές οδηγίες για την απρόσκοπτη διεξαγωγή της εκδήλωσης.

Κατόπιν ο Βυζαντινός χορός ιεροψαλτών με τους καθηγητές της Ορθόδοξης Θεολογικής Σχολής στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου κ. Αθανάσιο Βλέτση και κ. Κωνσταντίνο Νικολακόπουλο, τον Πρεσβύτερο-Οικονόμο Πλούταρχο Κωσταντινίδη και τους ορθοδόξους πιστούς έψαλλαν το „Φως ιλαρόν“.

Αμέσως μετά ακολούθησε η παράταξη στις οδούς που συνδέουν τα πέντε θρησκευτικά κέντρα, με παραμονή όλων των πιστών και των διαδηλωτών στο κρύο και την ελαφρή χιονόπτωση επί 45΄ της ώρας.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης ήχησαν οι καμπάνες των εκκλησιών και της Σαλβάτορκιρχε στο κέντρο της πόλης Μονάχου και ο βυζαντινός χορός έψαλλε τον ύμνο „Τη Υπερμάχω Στρατηγώ„.

Ακολούθως η ανθρώπινη αλυσίδα με τα αναμμένα κεριά διασκορπίστηκε στο κέντρο της πόλης, μεταφέροντας σιωπηλώς ηχηρά μηνύματα ειρήνης και αγάπης.

Η πρώτο κανάλι της γερμανικής τηλεόρασης και η βαυαρική τηλεόραση έδειξαν στιγμιότυπα από τη βυζαντινή μας χορωδία, ενώ οι εφημερίδες Μονάχου αναφέρθηκαν διεξοδικά στην διαθρησκευτική εκδήλωση ειρήνης στο Μόναχο

Αν πρέπει να αποφεύγουμε τα αιρετικά ακούσματα, πόσο μάλλον τις συλλειτουργίες με Οικουμενιστές; Γρηγορίου Νύσσης

Δυὸ κείμενα τοῦ γίου Γρηγορίου Νύσσης.


"Ὁ βίος ὁμόδοξος,
καὶ ὁ τρόπος ὁμόζηλος".
 Ἄν, πρέπει νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ αἱρετικούς, γιὰ νὰ μὴν μολυνόμαστε ἀπὸ τὶς κακοδοξίες τους, πόσο μᾶλλον ἀπὸ τὰ συλλείτουργα μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, γιὰ νὰ μὴ μολυνόμαστε κοινωνοῦντες μαζί τους;
 

Οἱ Ἅγιοι Πατέρες, γνῶστες τῆς ἀνθρωπίνης ἀσθενείας καὶ θεραπευτὲς τῆς ἀνθρωπίνης καρδίας, δίδασκαν καὶ συμβούλευαν προληπτικά, πὼς πρέπει νὰ βουλώνουμε τὰ αὐτιά μας καὶ νὰ φεύγουμε τροχάδην, ὅσο πιὸ μακριὰ μποροῦμε, ὥστε νὰ μὴ μολυνθεῖ ἡ ἀκοή μας καὶ ἡ καρδιά μας ἀπὸ τὴν «κοινωνία» μὲ τὶς κακόδοξες ἰδέες τῶν βλασφήμων αἱρετικῶν.
Κι ὅμως, οἱ Οἰκουμενιστὲς καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, εἴτε διδάσκουν ὅτι ἀπὸ ἱεραποστολικὴ ἀγάπη πρέπει νὰ συνομιλοῦμε καὶ νὰ συμπροσευχόμαστε μὲ Παπικοὺς καὶ προτεστάντες, εἴτε ἀμνηστεύουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς Παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι καὶ διδάσκουν κακοδοξίες, καὶ συμπροσεύχονται μὲ τοὺς καταδικασμένους Παπικούς-Προτεστάντες.
Οἱ Ἅγιοι διδάσκουν ὅτι ἀκόμα καὶ νὰ ἀκοῦμε αἱρετικὲς διδασκαλίες μολυνόμαστε, κι αὐτοὶ ἐπιτρέπουν τὶς  κοινὲς προσευχές. Οἱ Ἅγιοι δὲν διενοοῦντο νὰ ἐπιτρέψουν τὴν παρουσία κάποιου αἱρετικοῦ στὴν Θ. Λειτουργία καὶ φρικιοῦσαν καὶ μόνο στὴ σκέψη ὅτι ἦτο δυνατὸν νὰ συλλειτουργήσουν μὲ κάποιον αἱρεσιάρχη, καὶ παρακαλοῦσαν τὸ θεὸ νὰ πεθάνουν, παρὰ νὰ ὑποστοῦν αὐτὸ τὸ μολυσμό, καὶ οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι χαίρονται γιὰ τὰ (ἡμι-)συλλείτουργα μὲ τὸν Πάπα (ποὺ διὰ τοῦ Filioque βλασφημεῖ κατὰ τῆς Ἁγίας Τριάδος), οἱ δὲ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς κοινωνοῦν μὲ τὸν ἀκοινώνητο πλέον Πατριάρχη καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Μητροπολίτες!
«Εἰ μὲν γὰρ μέχρι τούτου τῇ πρὸς τὸ κακὸν εὐκολίᾳ καὶ ἑτοιμότητι πρόεισιν, ὥστε τοῦ ἀτιμοτέρου καὶ τὴν φωνὴν καὶ τὴν ἔννοιαν ἐπί τινος τῶν ἐν τῇ ἁγίᾳ τριάδι πιστευομένων ὑπονοῆσαι, βῦσαι τὰ ὦτα προσήκει καὶ φυγεῖν ὅση δύναμις ἀπὸ ἀκοῆς πονηρᾶς, ὡς ἂν μὴ κοινωνία τις τοῦ μιάσματος γένοιτο τῷ ἀκούοντι, καθάπερ ἐξ ἀγγείου τινὸς πλήρους ἀκαθαρσίας εἰς τὴν τοῦ ἀκούοντος καρδίαν μεταχεομένου τοῦ λόγου.
(Γρηγορίου Νύσσης, κατὰ Εὐνομίου).

«Οὐκοῦν αὐτὸ τοῦτο μόνον τὴν πρὸς τοὺς ἁγίους εὐγνωμοσύνην ἀποπληρῶσαι σπεύσαντες, ἐπὶ τὴν ἀκίνδυνον σιωπὴν καταφεύγομεν, ἐκεῖνο καλῶς εἰδότες, ὡς ἑνὶ τούτῳ ταῖς μνείαις τῶν ἁγίων κοινωνεῖν ἀξιούμεθα, ἐν τῷ τὰς ἐκείνων ἀρετὰς μιμεῖσθαι καὶ ζηλοῦν· οὐκ ἐν τῷ λόγῳ περιφέροντες αὐτῶν τὸν βίον, ἀλλ' ἐν τῇ γνώμῃ διασώζοντες αὐτῶν τὸν τρόπον.
Ἀποδείξει γὰρ ἡμᾶς ἐκείνων γνησίους μαθητάς, οὐ συνήθεια μετὰ ἀλογίας, ἀλλ' εὐσέβεια μετὰ εὐλαβείας, καὶ ὁ βίος ὁμόδοξος, καὶ ὁ τρόπος ὁμόζηλος. Τιμᾷς μαρτύρων τὴν μνήμην; τίμησαι καὶ τὴν γνώμην· κοινωνία γὰρ τῆς μνήμης ἡ συμφωνία τῆς γνώμης.
Μὴ γὰρ ἐκείνοις μόνοις ἐπέλαμψεν ὁ φωτισμὸς τῆς γνώσεως τῆς δόξης τοῦ Εὐαγγελίου τοῦ Χριστοῦ; μὴ γὰρ ἐκείνοις μόνοις ἡ χάρις ἐξαπεστάλη; Αἱ ἐντολαὶ κοιναί, ὁ τρόπος κοινός, εἷς ὁ τῶν πόνων ἀγωνοθέτης, ἓν τὸ βραβεῖον τῆς ἀληθείας, οὗ γένοιτο πάντας ἡμᾶς ἀξιωθῆναι, εὐχαῖς καὶ πρεσβείαις τῶν μνημονευθέντων ἁγίων, χάριτι τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ᾧ ἡ δόξα καὶ τὸ κράτος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.
(Γρηγορίου Νύσσης, Ἕτερον Ἐγκώμιον εἰς τὸν ἅγιον Στέφανον τὸν Πρωτομάρτυρα).