Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΡΙΟ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, έξω από το μητροπολιτικό Οικουμενιστικό ΜΕΓΑΡΟ, με τον ΥΒΡΙΖΟΜΕΝΟ και ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ!

«ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ» ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

inquisitionΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Δυστυχώς παρά τις επανειλημμένες προτροπές του ποιμνίου να μην προχωρήσει η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης σε μια σύγχρονη «Ιερά Εξέταση», ένα καταδικασμένο παπικό τερατούργημα που στιγματίστηκε ιστορικά, ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης ή παρασυρόμενος από κακούς συμβούλους, ή διακατεχόμενος από ασυμβίβαστη με το λειτούργημα του εμπάθεια, προχωρεί στην τελική καταδίκη του ιερέα, Νικόλα Μανώλη μέχρι προ τίνος προϊστάμενο του ιερού βυζαντινού ναού Προφήτη Ηλία, της ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης.
Το μεγάλο «παράπτωμα» του πατήρ Νικόλα ήταν ότι έχει επιτελέσει ένα πραγματικά αξιοθαύμαστο έργο στην ενορία του ακόμα και μετά την δυσμενή απομάκρυνση του. Επί χρόνια έχει αναπτύξει έντονο ιερατικό έργο με θαυμαστή κατηχητική δραστηριότητα, έχει οργανώσει πέραν των παιδικών κατηχητικών τμήματα νέων και ηλικιωμένων όπου γίνεται πατερική κατήχηση και παράλληλα και εδώ είναι το «επίμαχο σημείο», έχει εκδηλώσει επανειλημμένα δημόσια το αντιοικουμενιστικό του φρόνημα υπερασπιζόμενος τις θεμελιώδεις πατερικές αρχές της Ορθοδοξίας. Αυτό το τελευταίο φαίνεται πως έχει «ερεθίσει» κάποιους κύκλους στην Μητρόπολη, οι οποίοι εκτός από προσωπικές προσβολές προς το πρόσωπο του τον έχουν επανειλημμένα συκοφαντήσει στον Παναγιότατο και όπως αναφέρεται, τον έχουν οδηγήσει στην απόφαση της εκδίωξης του από τις τάξεις της ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλονίκης.
Το ζήτημα όμως έχει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις από μια απλή δίωξη ενός ιερέα που αγωνίστηκε κατά της παναίρεσης το Οικουμενισμού. Έχει να κάνει με το ιερό καθήκον κάθε πραγματικού Ποιμένα να υπερασπίζεται τα ιερά και το όσια της Ορθοδοξίας. Όταν αυτά καταπατιούνται, όπως γίνεται κατά κόρο τον τελευταίο καιρό, οι αληθινοί Ποιμένες έχουν υποχρέωση να βγουν και να ορθώσουν φωνή εναντίον της θρησκευτικής αποστασίας. Είναι καθήκον τους και αναφαίρετο δικαίωμα τους να ομιλούν και όχι να σιωπούν, να εμφανίζονται και όχι να κρύβονται πίσω από πέπλα υποκρισίας. Αλήθεια, που είναι όλοι αυτοί που υποτίθεται πως κόπτονται κατά του Οικουμενισμού ; Γιατί κρύβονται και δεν εμφανίζομαι να υπερασπιστούν τον διωκόμενο ιερέα που διώκεται για το ορθόδοξο του φρόνημα ; Ή μήπως ξεγελιούνται από το κατηγορητήριο της Μητρόπολης εναντίον του που είναι, «προφάσεις εν αμαρτίες».
Δεν αντιλαμβάνονται ότι επιχειρείται με αδιστακτο πλέον τροπο η χειραγώγηση «υπό των δοκούντων ορθοδοξείν και προσποιουμένων ομολογείν την υγιή ορθοδοξον πιστην» κατα τον Μεγα Βασίλειον, των πιστών μελών της Αγίας Εκκλησίας, «υπέρ ων Χριστός απέθανε». Οπου διαστρέφεται η αλήθεια που προβαλει η Ιερα Παραδοση μας πρέπει να ενθυμούμαστε την ρήσιν του Ιησού Χριστού : «…Ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων. ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν». (Μάτθ. κγ’ 14).
Ρώτησε κάποτε ένας μοναχός τον αββά Παμβώ: «Αλήθεια γέροντα, θα αλλάξουν οι συνήθειες και οι παραδόσεις των χριστιανών και δεν θα υπάρχουν ιερείς στις εκκλησιές;». Και ο Γέροντας απάντησε: «Εκείνο τον καιρό οι ιερείς θα γίνουν άσωτοι και οι μοναχοί θα ζουν με αμέλεια. Οι ηγούμενοι θα αδιαφορούν για τη δική τους σωτηρία αλλά και του ποιμνίου τους. Θα είναι όλοι τους πρόθυμοι και πρώτοι στα τραπέζια και εριστικοί. Οι επίσκοποι πάλι των καιρών εκείνων θα δείχνουν δουλικότητα προς τους ισχυρούς, θα βγάζουν τις αποφάσεις ανάλογα με τα δώρα που θα παίρνουν και δεν θα υπερασπίζονται τους φτωχούς, όταν θα κρίνονται.».
Το ποίμνιο θα είναι πάλι εκεί, την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης για να εκδηλώσει το υψηλό του φρόνημα ενάντια στην νέα Ιερά Εξέταση, ενάντια στο φίμωμα του παπά Νικόλα Μανώλη, υπέρ της προαιώνιας πατερικής Ορθοδοξίας μας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Αν πεις τον Άνθιμο Θεσσαλονίκης Δαιμονισμένο...;

Πότε θὰ ἔπρεπε νὰ θιχτεῖ, καὶ νὰ καλέσει σὲ ἀπολογία, καὶ νὰ προχωρήσει σὲ τιμωρίες ὁ μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ἄνθιμος; Ἂν ἕνας ἱερέας ἀποκαλέσει δαιμονισμένο τὸν κ. Ἄνθιμο, ἢ ἂν ἀποκαλέσει δαιμονισμένο κάποιον συλλειτουργό του ἱερέα; Ἀσφαλῶς, μιμητὴς Ἐκείνου ποὺ «λοιδορούμενος οὐκ ἀντελοιδόρει» δὲν θὰ  ἐνδιέφεραν τὸν Μητροπολίτη οἱ ἔναντίον του λοιδορίες, ἀλλὰ οἱ ἐναντίον τῶν πνευματικῶν του παιδιῶν, καὶ δὴ τῶν ἱερέων του και συγκεκριμένα τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, ποὺ «λοιδορήθηκε» ὡς δαιμονισμένος ἀπὸ Ἀρχιμανδρίτη τοῦ μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.

Λοιπόν, τί θὰ κάνει ὁ κ. Ἄνθιμος, θὰ καλέσει σὲ ἀπολογία τὸν ἐν λόγῳ Ἀρχιμανδρίτη;
Βεβαιότατα, θὰ καλέσει σὲ ἀπολογία καὶ θὰ τιμωρήσει παραδειγματικὰ κάποιον ἱερέα. Ἀπὸ τὴν ἀνάποδη ὅμως. Ὁ Ἀρχιμανδρίτης ἔδωσε τὸ στίγμα τοῦ κλίματος ποὺ ἐπικρατεῖ στοὺς περὶ τὸν κ. Ἄνθιμο ἱερεῖς· καὶ δείχνει ποιός θὰ τιμωρηθεῖ. Ἐκεῖνος, λοιπόν, ποὺ θὰ τιμωρήσει ὁ κ. Ἄνθιμος θὰ εἶναι ὄχι ὁ ἐν λόγῳ Ἀρχιμανδρίτης, ἀλλὰ ἐκεῖνος ποὺ κατονομάστηκε ἀπὸ τὸν Ἀρχιμανδρίτη του ὡς «δαιμονισμένος»!
Πηγή: "Κατάνυξις"
"Δαιμονισμένο" αποκαλεί τον π. Νικόλαο Μανώλη, Μητροπολιτικός Αρχιμανδρίτης

Αγαπητοί διαχειριστές της Κατάνυξης και αδελφοί χαίρετε εν Κυρίω
Θα ήθελα να σας μεταφέρω ένα γεγονός στο οποίο ήμουν παρούσα, μαζί με τον σύζυγό μου και έχει άμεση σχέση με το θέμα του πατρός Νικολάου Μανώλη και τη στάση ιερέων της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης απέναντί του και απέναντι στους ενορίτες που κατηγορούνται όπως μαθαίνουμε για οπαδισμό κλπ.

Επιλέξαμε να το κοινοποιήσουμε  στο δικό σας ιστοχώρο γιατί γνωρίζουμε τον αγώνα σας δίπλα στον αγωνιστή παπα Νικόλα, αλλά και αλλού αν χρειαστεί,

Η αιρετικών προδιαγραφών "ΒΙΒΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" έχει σάρκα από την σάρκα της "Ιεράς" Συνόδου! ----Ή: Βάλε το λύκο να φροντίζει τα πρόβατα!!!


Εἴδαμε μιὰ ἀνάρτηση στὸ ἱστολόγο "Εἰς ὦτα ἀκουόντων" σχετικὰ μὲ ἄλλη μιὰ ἀντι-Ὀρθόδοξη δραστηριότητα τῆς «Ἱερᾶς» Συνόδου (μὲ εἰσαγωγικὰ πλέον τὸ Ἱερᾶς) νὰ πράττει τὸ ἑξῆς τραγελαφικὸ καὶ παρανοϊκό:
Ἐνῶ ἔχει χαρακτηρίσει τὴν «Βιβλικὴ Ἑταιρεία» ὡς μὴ ὀρθόδοξη ὀργάνωση, δηλαδὴ ὀργάνωση ποὺ ἐξυπηρετεῖ αἱρετικὲς σκοπιμότητες, τοποθετεῖ πρόεδρο καὶ μέλος τῆς «Βιβλικῆς Ἑταιρείας»  δύο «ὀρθόδοξους» Μητροπολίτες (μέλη τῆς Ὀρθόδοξης Συνόδου), ὅπως τὸν Δημητριάδος Ἰγνάτιο καὶ τὸν Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμο(!!!),
ἐνῶ συμμετεῖχαν σὲ αὐτὴ ἕνας Παπικὸς Ἀρχιεπίσκοπος, ὁ Κερκύρας Ἰωάννης Σπιτέρης καὶ ἕνας ἱερωμένος τῆς Ἑλληνικῆς Εὐαγγελικῆς Ἐκκλησίας, ὁ κ. Μελέτιος Μελετιάδης (Προεδρεύων στὸ τελευταῖο Δ.Σ. τῆς Βιβλικῆς ἑταιρείας).
Νά, λοιπόν, ἡ «Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν» στὴν πράξη! Ἐπιστευόμαστε τὴν συνδιαχείρηση τῆς ἱερὰς ὑποθέσεως τῆς ἐκτυπώσεως καὶ διαδόσεως τοῦ Εὐαγγελίου στοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές-μεταπατερικούς, Παπικοὺς καὶ Προτεστάντες Ἐπισκόπους! Λές καὶ δὲν ὑπάρχει "Ἀποστολικὴ Διακονία" τῆς Ἐκκλησίας! Λὲς καὶ δὲν μποροῦσε νὰ ἀναλάβει αὐτὸ τὸ ἔργο κάποιο Ὀρθόδοξο Μοναστήρι (π.χ. Ι.Μ. Βατοπεδίου), ποὺ τὰ κονδύλια γιὰ ἀγορὰ κοτόπουλων, νὰ διαθέσει καὶ γιὰ ἐκτύπωση Κ. Διαθήκης!
Καὶ ὅμως, ὅταν πρὶν δυὸ χρόνια δημιουργήθηκε σάλος γιὰ τὴν διανομὴ τῆς Κ. Διαθήκης σὲ διάφορες πόλεις τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ αἵρετικούς, ἡ «Ἱερὰ» Σύνοδος ἐσφύριζε ἀδιάφορα!
Οἱ δὲ Ἐπίσκοποι, καὶ οἱ Γέροντες, καὶ οἱ Πνευματικοί, καὶ οἱ Ποιμένες κοιμοῦνται τὸν βαρούχειον ὕπνο. Καὶ διαμοιράζουν Κ. Διαθήκες, μὲ ..."ξένα κόλυβα" προτεσταντικά!
Σιγὰ μὴ διαταράξουν τὴν σχέση τους μὲ τὴν θεσμικὴ κακόδοξη Ἱεραρχία, καὶ χάσουν τὶς τιμὲς καὶ τὴν ὑπακοὴ ποὺ ἀπολαμβάνουν ἀπὸ τὰ πνευματικά τους τέκνα!
Δημοσιεύουμε τὴν ἀνάρτηση!
 Πηγή: "Εἰς ὦτα ἀκουόντων"
Η “ΒΙΒΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” είναι Ορθόδοξη οργάνωση;
Περιμένουμε απάντηση. !!!!!!!!     (Σιγά μην απαντήσουν....)
1. Ρωτάμε και περιμένουμε απάντηση από την Αγία και Ιερά Σύνοδο: η “ΒΙΒΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” είναι Ορθόδοξη οργάνωση; Κι αν ναι, γιατί για χρόνια, άλλα μας λέγατε;
 Στην Ε΄ Διορθόδοξη Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα Αιρέσεων (13-18/5/1993) καταρτίσατε έναν κατάλογο των αιρετικών ομάδων, στον οποίο περιλαμβάνεται και η Βιβλική Εταιρεία ( 9η σειρά).
Επίσης ο μακαριστός π. Αντ. Αλεβιζόπουλος – εντεταλμένος από την Εκκλησία για θέματα αιρέσεων – την κατατάσσει μεταξύ των Προτεσταντικών παραφειάδων, ο δε Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως – καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Παραπονιέσαι ότι δεν σου συμπεριφέρονται καλά...

Γέροντας Γερμανός Σταυροβουνιώτης

Παραπονιέσαι ότι δεν σου συμπεριφέρονται καλά αυτοί με τους οποίους συναναστρέφεσαι. Άκου τη συμβουλή μου:
Εάν κάποιος δεν σου συμπεριφέρεται καλά, εσύ να του συμπεριφέρεσαι με καλωσύνη. Όλη η υπόθεση θέλει ταπείνωση. Ας πούμε ένα παράδειγμα: Σου λέγει κάποιος πως η δουλειά σου δεν είναι καλή. Να του πης: “Ευχαριστώ, που με συμβουλεύεις. Βοήθησε με να γίνω καλύτερος. Λέγε μου τα λάθη μου, για να τα διορθώσω”. Να δέχεσαι απ’ όλους συμβουλές, από ταπείνωση όμως και όχι από δειλία. Έτσι θα διατηρής στην ψυχή σου την ουράνια χαρά και την ειρήνη.
Σου είπε ο αδελφός σου ότι είσαι ύπουλος! Πάρε το για αστείο, και μη σου κακοφανεί! Αλλά, κι άν ακόμη το εννοούσε, σε ερωτώ: Μήπως στην πραγματικότητα δεν είμαστε όλοι ύπουλοι; Ποιός μπορεί να ισχυρισθεί πως είναι παντού και πάντοτε ευθύς και ειλικρινής; Πες ότι σου το είπε αυτό ο αδελφός σου κατά παραχώρηση Θεού, για να ταπεινωθείς και να διορθωθείς. Και εσύ να νοιώθεις όχι αντιπάθεια, αλλά αγάπη και ευγνωμοσύνη για τον αδελφό σου, που, έστω και μ’ αυτό τον τρόπο, σε βοηθά να διορθωθείς και να σωθείς!
Όταν σε λυπούν ή όταν σε προσβάλλουν, τότε να ενθυμήσαι τα Πάθη του Κυρίου μας: Όταν τον ύβρισαν, αυτός δεν ύβριζε, όταν τον ειρωνεύονταν, αυτός δεν ειρωνευόταν, όταν τον κτυπούσαν, αυτός δεν κτυπούσε, όταν τον κακολογούσαν, αυτός δεν κακολογούσε, αλλά σ’ όλα αυτά ανταποκρινόταν με ηρεμία: “Ει κακώς ελάλησα, μαρτύρησον περί του κακού” (Ιω. ιη’ 23). Και προσευχόταν για τους σταυρωτές Του. Να ζούμε, όπως έζησε ο Χριστός, δηλαδή με ταπείνωση, με υπακοή, με ανεξικακία. Να φροντίζουμε να Τον μιμούμαστε, όσο γίνεται, σε όλα. Μετά χαράς να βαδίζουμε τη στενή και τεθλιμμένη οδό, και να μισούμε τον φαρδύ και αστόχαστο βίο.
Πρόσεξε να μη σου κακοφαίνεται, όταν σου πουν λόγο σκληρό. Οι λόγοι οι σκληροί, οι υβρισιές, οι καταφρονήσεις απαλλάτουν τον άνθρωπο από τους κακούς λογισμούς, και μάλιστα τους αισχρούς. Τον απαλλάτουν απ’ όλα τα πάθη, αρκεί να υπομένει όλα αυτά αγόγγυστα. Όταν φθάσης στο σημείο να ευχαριστείσαι, όταν σε καταφρονούν, σε υβρίζουν και σε συκοφαντούν, τότε να ξέρεις σίγουρα ότι θα απολαύσης στέφανον αμάραντον στους ουρανούς.
Αν σε κοροϊδεύουν, εσύ κάνε καλούς λογισμούς, παίρνε το π.χ. για αστείο, και έτσι φεύγει εύκολα η παρεξήγηση και το σκάνδαλο. Να σας πω ένα παράδειγμα: Στο διακόνημα της γεωργίας, είχα δύο λαϊκούς βοηθούς, μισθωτούς της Μονής. Ο ένας ήταν έμπειρος στη γεωργία, ενώ ο άλλος εργαζόταν προηγουμένως ως κουρέας, και μόνο πρόσφατα είχε αρχίσει να επιδίδεται και αυτός στη γεωργία. Ο έμπειρος ήταν μικρότερος στην ηλικία από τον άλλο. Κι όμως τον πείραζε, αποκαλώντας τον “ψωμά”, υπονοώντας ότι δεν ήταν άξιος στη δουλειά του, αλλά μόνο για να τρώει ψωμί ήταν ικανός. Όμως ο άλλος ήταν πράος και ανεξίκακος, άν και ήταν μεγαλύτερος και είχε και δέκα παιδιά. Έλεγε με τον λογισμό του: “γιατί να μου κακοφανεί, άν με αποκάλεσε “ψωμά”; Ας τον να λέει. Δεν πειράζει!” Δηλαδή ταπεινώθηκε εκούσια, εξέλαβε την προσβολή για αστείο, δεν στενοχωρήθηκε, και έτσι κέρδισε ό,τι πιο πολύτιμο: Τη Χάρη του Θεού!
Ο Κύριος μακαρίζει τους πραείς. Λέγει ότι “αυτοί κληρονομήσουσι την γην” (Ματθ. ε’ 5). Αυτός, που είναι πραγματικά πράος, όχι μόνο εξωτερικά δεν οργίζεται, αλλ’ ούτε και μέσα στην ψυχή του. Την ώρα του παροξυσμού να προτιμάς τη σιωπή, την προσευχή και τη φυγή, και ποτέ σου δεν θα το μετανοιώσης.
Πολλοί οργίζονται όχι μόνον εναντίον ανθρώπων, αλλά και εναντίον αψύχων πραγμάτων, και αρχίζουν να σπάνε αντικείμενα και να χτυπούν τα ζώα, που νομίζουν ότι τους έφταιξαν. Όμως ο αληθινά πράος και ανεξίκακος δεν οργίζεται με τίποτε και είναι πάντοτε ειρηνικός. Το Πνεύμα το Άγιο κατοικεί μέσα στην ψυχή του.
Η πραότης, όταν είναι κατά Θεόν, δεν είναι ούτε δειλία, ούτε αδυναμία, αλλά είναι δύναμη πνευματική και πίστη στον Θεό αληθινή.
Ο πράος παραμένει ανεπηρέαστος στον νου και στην καρδιά του. Δεν ταράσσεται, ούτε όταν τον κατηγορούν, ούτε όταν τον επαινούν ούτε όταν τον υπολογίζουν, ούτε όταν τον αγνοούν, ούτε όταν τον εξυψώνουν, ούτε όταν τον ταπεινώνουν. Αυτή όμως η αρετή είναι καρπός μεγάλης πίστης στον Θεό, βαθιάς ταπείνωσης και καθαρής προσευχής.
Ο πράος επηρεάζει και τους άλλους γύρω του. Ειρηνεύει αυτούς, που διαπληκτίζονται, γαληνεύει αυτούς, που έχουν ταραχή και σύγχυση.
Ο πράος, και με μόνη τη θέα του, σκορπίζει ειρήνη και χάρη...




Ο Γέρων Γερμανός Σταυροβουνιώτης (+31 Αυγούστου)

31 Αυγούστου 2014
Ο Γέρων Γερμανός Σταυροβουνιώτης γεννήθηκε στο χωριό Αυγόρου της επαρχίας Αμμοχώστου το 1906. Ακολούθησε το μοναχικό βίο σε ηλικία 16 ετών, στην Ι.Μονή Σταυροβουνίου, διαβάζοντας το βίο του Αγίου Ιωάννου του Καλυβίτη. Διακρίθηκε για την ταπείνωσή του, την εργατικότητα, την υπομονή του και τον ασκητικό του ζήλο και το 1952 εξελέγη Ηγούμενος της ίδιας Μονής. Ως ηγούμενος έδινε πάντα πρώτος το καλό παράδειγμα στην αρετή, την εργατικότητα και την προσευχή.
germstavr
Διακρίθηκε επίσης και στη συγγραφή στίχων θρησκευτικού περιεχομένου, στους οποίους εξέφρασε τη βαθιά αγάπη του προς το Θεό και τους αγίους. Απεχθανόταν την προβολή και βίωνε την ταπείνωση σε κάθε πτυχή της ζωής του. Οι μεγάλοι και έμπονοι αγώνες του οδήγησαν στην αναζωογόνηση του Κυπριακού Μοναχισμού, ανδρικού και γυναικείου. Ως πνευματικός, ακόμη, καθοδήγησε πολλούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς, διδάσκοντας εκ του σύνεγγυς το αυθεντικό εκκλησιαστικό ήθος.
Μετέστη προς τις αιωνίους μονάς στις 31 Αυγούστου 1982
Πηγή: "pemptousia" kai "Tρελογιάννης"