Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

Ο εξουνιτισμός στο Εξωτερικό συνεχίζεται υπό τα αδιάφορα βλέμματα πιστών και Επισκόπων!





«Το Συνέδριο των Πρεσβυτέρων» Ορθοδόξων και Καθολικών στο Μιλάνο (ΦΩΤΟ)

Μητροπολίτης ταλίας Γεννάδιος συνεχίζει τΟἰκουμενιστικὸ προσηλυτιστικό του ἔργο, χωρὶς καμιὰ ἀντίδραση ἀπὸ ὀρθοδόξου πλευρᾶς! Τὸ αὐτὸ συντελεῖται καὶ σὲ πολλὲς ἄλλες Μητροπόλεις τοῦ Ἐξωτερικοῦ. Ἡ ὀρθοδοξία στὸ ἐξωτερικό, στὶς περισσότερες ἐπισκοπὲς καὶ ἐνορίες ἑάλω! Καὶ μὲ ὅλους αὐτοὺς τοὺς Ἐπισκόπους κοινωνοῦν ἄνευ ἐπιφυλάξεων πλέον καὶ τοὺς μνημονεύουν ἐλεύθερα οἱ Ἕλληνες Ἐπίσκοποι, Οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς!

Κοινά, λοιπόν, προγράμματα καὶ διαλέξεις Παπικῶν καὶ Ὀρθοδόξων, Συνέδρια Πρεσβυτέρων τῶν δύο «Ἐκκλησιῶν» ποὺ ἡ «ὀρθόδοξη» Μητρόπολη Ἰταλίας, δὲν παύει νὰ μᾶς διατυμπανίζει (μήπως καὶ δὲν τὸ καταλάβουμε)! Καὶ μὲ τὴν εὐκαιρία τῶν συνεδρίων τους γίνονται καὶ οἱ ἀπαραίτητες συμπροσευχές, ἀλλὰ καὶ ὅ,τι ἄλλο κρύπτεται κάτω ἀπὸ τὴν διατύπωσή τους: «ερς κολουθίες». Σκοπός τους «σταθερ συμπόρευσις τν ρχιεπισκοπν τν πισκοπν τν δύο κκλησιῶν», ἀλλὰ καὶ «τῶν λλων κκλησιῶν καὶ Ὁμολογιῶν ν ταλίνα πάντες ν σιν”»!
Τοῦτο μάλιστα προχωρᾶ σύμφωνα μὲ τὶς «διατάξεις» τῆς Β΄ Βατικανῆς Συνόδου, περὶ

Ο εισηγητής της αιρέσεως περί "διηρημένης" Εκκλησίας, εκπρόσωπος της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο Chambesy!

Στην Ελβετία ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας

messi44
Στο Chambesy της Γενεύης θα βρεθεί, μέχρι τις 22 Φεβρουαρίου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομοςπροκειμένου να λάβει μέρος,ως εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος, στις εργασίες της δευτέρας συνεδρίας της Ειδικής Διορθοδόξου Προπαρασκευαστικής Επιτροπής της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, η οποία θα πραγματοποιηθεί το 2016 στην Κωνσταντινούπολη.

Βρισκόμαστε ενώπιον νέας κακοδοξίας της «αγιομαχίας»;

Διαβάσαμε στὸ ἱστολόγιο «Ἀκτίνες» ‒καὶ δημοσιεύουμε‒ ἕνα κείμενο τοῦ Ἀντιαιρετικοῦ Γραφείου τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς, διὰ τοῦ ὁποίου κατηγοροῦνται οἱ ἀποτειχισμένοι ὅτι δὲν ἀποδέχονται τὴν ἁγιότητα τοῦ Γέροντος Παϊσίου.
Ἡ κατηγορία ἀσφαλῶς εἶναι κακόβουλη καὶ ἀγγίζει τὰ ὅρια τῆς συκοφαντίας, ἀφοῦ,
1. Τὸ φιλικὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση» δημοσίευσε τὸ κρινόμενο ἀπὸ τὸν π. Παῦλο ἄρθρο μὲ τὴν ἐπιφύλαξη:
«Αποτειχισι: ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΙ την οποια δημοσιευουμε για να μελετηθη και να αξιολογηθη βασει της Εκκλησιαστικης μας Ιστοριας. Αποδεκτες οι οποιες διαφωνιες».
2. Διαμαρτυρηθήκαμε κι ἐμεῖς πρὸς τὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση» μαζὶ μὲ πολλοὺς ἄλλους ἀποτειχισμένους γιὰ τὴν συγκεκριμένη δημοσίευση, ὥστε ὁ διαχειριστὴς τῆς «Ἀποτείχισης» νὰ μᾶς δηλώσει ὅτι δὲν διαφωνεῖ μὲ τὴν ἁγιότητα τοῦ Γέροντος Παϊσίου, ἀφοῦ στὴ διπλανὴ στήλη τοῦ ἱστολογίου του, ὑπάρχει μόνιμη ἀνάρτηση τοῦ Γέροντος Παϊσίου. Μετὰ τὶς παρεμβάσεις μας καὶ σὲ σχετικὴ ἀνάρτησή του τὶς ἑπόμενες μέρες ἔγραψε: «λαβαμε ενστασεις διαφορων επισκεπτων μας σχετικες με το αρθρο του κ. Γεωργιτση το σχετικο με τους γεροντες. Εμεις καναμε δηλωσι επιφυλακτικοτητας για τις θεσεις του αρθρογραφου, και το δημοσιευσαμε σαν μια αλλη γνωμη και αποψι». (ἐδῶ)
3. Τὸ ἱστολόγιό μας δὲν δημοσίευσε (ὡς γνωστόν) τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Κ. Γεωργίτση, διότι δὲν συμμεριζόμαστε τὶς ἀπόψεις του, οἱ ὁποῖες, ἐδῶ, συγκλίνουν μὲ αὐτὲς τῶν τοῦ Π. Ἡμερολογίου, οὔτε ἀντιμαχόμαστε τοὺς Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀπόδειξη ὅτι πολλὰ κείμενα καὶ λόγους τοῦ ἁγίου Παϊσίου δημοσιεύουμε (καὶ πρὶν καὶ μετὰ τὴν ἁγιοκατάταξη), ἔχουμε δὲ καὶ προσωπικὲς μαρτυρίες περὶ τῆς ἁγιότητός του.
4. Ἀντιμαχόμαστε ὅμως τὶς ταχυδακτυλουργίες καὶ τὶς ἁγιομαχίες τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, ἡ ὁποία: α) Διοργάνωσε Ἡμερίδα γιὰ νὰ παρερμηνεύσει τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας, νὰ «χτυπήσει» δηλ. τὴν Ἀποτείχιση· καὶ στὴν Ἡμερίδα αὐτὴ  ἀλλοίωσε καὶ διέστρεψε ἀσύστολα διὰ στόματος τοῦ μητροπολίτη της κ. Σεραφείμ, τὴν διδασκαλία ἄλλου Ἁγίου, τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου (αὐτὸ δά, ἂν εἶναι συνειδητὴ καὶ σκόπιμη ἁγιομαχία), β) ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς ἀπέδειξε μὲ σχετικὸ ἄρθρο ποὺ δημοσιεύσαμε τὴν διαστροφή (κατοχυρωμένο μὲ πλῆθος κειμένων), ἀλλὰ ὁ Δέσποτας καὶ τὸ Γραφεῖο, δὲν αἰσθάνθηκαν τὴν ἀνάγκη νὰ ἐπανορθώσουν! Κυριολεκτικὰ τὸ «ἔκαναν γαργάρα»! γ) Ἀλλὰ μόλις κάποιος ποὺ ἐξέφρασε τὸν ἑαυτό του καὶ μόνο, διετύπωσε αὐτὲς τὶς θέσεις ποὺ ἀπορρίπτουμε, ἅρπαξαν τὴν εὐκαιρία νὰ κατηγορήσουν ὅλους τοὺς ἀποτειχισμένους ὡς ἁγιομάχους.
Ἔλεος, π. Παῦλε Δημητρακόπουλε. Οἱ σκοπιμότητές σας εἶναι εὐδιάκριτες ἀπὸ χιλιόμετρα μακριά.
Θὰ λάβετε ὅμως, μετὰ τὴν ἀπάντηση στὸν Μητροπολίτη σας, καὶ τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Ευθυμίου πρὸς τὸν ἕτερο εἰσηγητὴ τῆς Ἡμερίδος, τὸν π. Βασίλειο Παπαδάκη. Ὁ π. Βασίλειος, ὡς γνωστόν, στὴν ἐν λόγῳ  Ἡμερίδα καὶ στὴν εἰσήγησή του, «κατάμουτρα» σὲ σᾶς καὶ τὸν Δεσπότη σας διεκήρυξε δίς, ὅτι δὲν ὑπάρχει αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καὶ σεῖς, οἱ σφοδροὶ ἀντι-Οἰκουμενιστέςχαρτοπολεμιστές, τὸν ἀκούσατε νὰ ἀκυρώνει τὸν «ἀγώνα» σας, χωρὶς οὐδεμία ἀντίδραση, γιατὶ τὸ μόνο ποὺ σᾶς ἐνδιέφερε ἦταν νὰ κατατροπώσετε τοὺς ἀποτειχισμένους, οἱ ὁποῖοι ἀποκαλύπτουν τὴν συμπόρευσή σας μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές!
«Πατερικὴ Παράδοση»

Βρισκόμαστε ενώπιον νέας κακοδοξίας της «αγιομαχίας»;

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 16η  Φεβρουαρίου 2015.

Η πρόσφατη αγιοκατάταξη του αγιορείτου μοναχού Γέροντος Παϊσίου πλήρωσε με αισθήματα χαράς και αγαλλιάσεως σύμπασα την Ορθοδοξία, ελληνόφωνη και μη, εκτός ελαχίστων θλιβερών εξαιρέσεων. Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας σχολιάσαμε δημοσίευμα μαρξιστικού παραληρήματος κατά της αγιοκατατάξεως του αγίου Παϊσίου. Φυσικά δεν περιμέναμε άθεοι εκκλησιομάχοι να χαρούν για το μεγάλο αυτό γεγονός. Περιμέναμε όμως από όλους τους Ορθοδόξους, να χαρούν και να πανηγυρίσουν.Και όμως! Όσο και αν φαίνεται απίστευτο, υπήρξαν πρόσωπα, ανήκοντα σε ομάδες αποτειχισμένων, τα οποία όχι μόνον δεν χάρηκαν, αλλά και σφόδρα ελυπήθησαν για το χαρμόσυνο αυτό γεγονός, το οποίο έσπευσαν να παρουσιάσουν ως προϊόν οικουμενιστικής σκοπιμότητος.

Ο γνωστός αρθρογράφος κ. Κωνσταντίνος Γεωργίτσης, σχολιάζοντας κάποια επιστολή του αγίου Παϊσίουσε πρόσφατο δημοσίευμά του,(7.2.2015), στο ιστολόγιο «Αποτείχιση» με τίτλο: «“Αγιοκατατάξεις” πονηράς οικουμενιστικής σκοπιμότητος», φθάνει στο συμπέρασμα, όχι μόνον να αρνείται ευθέως την αγιότητα του αγίου, αλλά επί πλέον τον κατηγορεί ως εκκλησιομάχο,ως παραβάτη των εντολών του Κυρίου, των λόγων των αγίων αποστόλων και των αγίων Πατέρων, όπως θα δούμε αναλυτικά παρά κάτω. Πρόκειται για μια επιστολή, την οποία είχε αποστείλει ο άγιος Παΐσιος στον ιδρυτή της «Π.Ο.Ε.» αείμνηστο αρχ. π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο στην εποχή που βρισκόταν στην

Τὸ ἄγχος ὑπὸ τὸ πρίσμα τῆς Χριστιανικῆς Ἀνθρωπολογίας

Τ γχος π τ πρίσμα

τς Χριστιανικς Ἀνθρωπολογίας

Ἰωάννου Κορναράκη (†), Καθηγητοῦ Πανεπ. Ἀθηνῶν
ἀπὸ τὸ βιβλίο
«Ψυχοδυναμικὰ δρώμενα στὴν πορεία τῆς ἁγιότητος», ἐκδ. «ΤΗΝΟΣ», Ἀθῆναι 2010, σελ. 225 [Πρώτη δημοσίευση, περ. «Ὀρθόδοξη Μαρτυρία,
Λευκωσία, Ἄνοιξη 2002, ἀρ. τ. 67, σελ. 13-18] 

.       Τὸ ἄγχος εἶναι ἀναμφιβόλως ἕνα πληθωρικὸ ψυχολογικὸ χαρακτηριστικὸ τῆς συμπεριφορᾶς τοῦ ἀνθρώπου τῆς ἐποχῆς μας. Οἱ χαρακτηρισμοί: ἀγχώδης ἀντίδραση, ἀγχογόνος κατάσταση ἀνθρώπινης ζωῆς, ἀγχωτικὸς τύπος καὶ ἄλλοι παρόμοιοι καὶ σχετικοὶ μὲ τὴν ἔννοια τοῦ ἄγχους χαρακτηρισμοί, ἀκούγονται συχνὰ στὴν καθημερινή μας ζωή. Στὸ ἐπίπεδο τῆς ἐπιστημονικῆς ψυχολογικῆς ἔρευνας τὸ ἄγχος ἐντοπίσθηκε ὡς νοσογόνο σύμπτωμα ἀνθρώπινης συμπεριφορᾶς, κατὰ τὸ δεύτερο ἥμισυ τοῦ 19ου αἰῶνος, στὸ πλαίσιο τῆς ἀναπτύξεως τῶν διαφόρων θεωριῶν τῆς Ψυχολογίας τοῦ Βάθους (τοῦ ἀσυνειδήτου). Ἀλλὰ τὸ ἄγχος ὑπῆρχε πάντοτε στὴν ἀνθρώπινη ψυχή, ἀπὸ κάποια χρονικὴ στιγμὴ καὶ ἐξῆς, ὡς λανθάνον αἴτιο ἐνδεχόμενης ψυχικῆς διαταραχῆς, μικρῆς ἢ μεγάλης ἐκτάσεως. Ἁπλῶς κατὰ τὸ δεύτερο ἥμισυ τοῦ 20ου αἰῶνος οἱ συνεχεῖς, μεγάλες καὶ συχνὰ ἐκπληκτικὲς ἀλλαγὲς συνθηκῶν καὶ ὅρων ἀνθρώπινης ζωῆς, ὀφειλόμενες στὴν ταχεία ἐξέλιξη τῶν ἐπιστημῶν καὶ μάλιστα τῆς τεχνολογίας, ὅπως καὶ στὴ σχετικὴ συνεργία λοιπῶν κοινωνικῶν, ἰδεολογικῶν καὶ πολιτισμικῶν παραγόντων, συνετέλεσαν στὴν ἔντονη διέγερση τοῦ ἀνθρώπινου ψυχισμοῦ, μὲ συνέπεια τὴν ἐκδήλωση ψυχολογικῶν προβλημάτων ἀλλὰ καὶ ψυχοπαθολογικῶν συμπτωμάτων μὲ κορυφαῖο, συχνά, χαρακτηριστικὸ τὸ ἄγχος.
.    Τὸ ἄγχος γεννήθηκε στὴν ἀνθρώπινη ψυχὴ στὸν παράδεισο ἀμέσως μὲ τὴν πτώση τοῦ ἀνθρώπου στὴν ἁμαρτία. Ἡ

Λυκούργος Νάνης, "Μελαγχολικές σκέψεις για τα Εκκλησιαστικά μας πράγματα"




"Και διηγώντας τα να κλαις"!


  Από πού να αρχίσει κανείς και πού να τελειώσει θρηνωδώντας την οσημέραι επιτεινόμενη ζόφωση του εκκλησιαστικού ορίζοντα όπως αυτή αποτυπώνεται εναργώς στη σχετική ειδησεογραφία;

  
     Από το θλιβερό γεγονός, επί τη βάσει του οποίου, οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι μητροπολίτες Μεσσηνίας και Δημητριάδος ορίστηκαν από τη ΔΙΣ (ακόμη μία συνοδική απόφαση που ελήφθη κατά τρόπο παντελώς άκριτο και επιπόλαιο) να εκπροσωπήσουν, και πρόκειται εντός των προσεχών ημερών να υλοποιηθεί η εν λόγω απόφαση, την