Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

Και τα μισά να είναι αληθινά πάμε για μεγάλη καταστροφή...!




Λάβαμε από συνεργάτη την παρακάτω εξωφρενικού περιεχομένου δημοσίευση, σχετικά με την ετοιμαζομένη πυρετωδώς −από τους γνωστούς διαβεβλημένους Οικουμενιστές κληρικούς− Πανορθόδοξο Σύνοδο. Την γνωρίζαμε εδώ και βδομάδες (δημοσιεύτηκε και σε πολλά ιστολόγια), αλλά δεν την δημοσιεύσαμε, περιμένοντας οι φύλακες της Πίστεως Επίσκοποι, οι πνευματικοί, οι Γέροντες να ανησυχήσουν και να ζητήσουν πληροφορίες για την σοβαρότητα των καταγγελλομένων, να ενημερώσουν τους πιστούς,  να ζητήσουν την διάψευσή τους από επίσημα χείλη· και αναλόγως να διαμαρτυρηθούν, να ηγηθούν του αγώνος για την ανατροπή των κατά της «φίλης Ορθοδοξίας» τεκταινομένων.
Μάταια περιμέναμε. Γιατί οι σύγχρονοι Επίσκοποι και Γέροντες, πάνω από τη «φίλη Ορθοδοξία» έχουν τοποθετήσει άλλες προτεραιότητες, φιλοδοξίες, φιλίες και αγάπες.
Δημοσιεύουμε το άρθρο που μας εστάλη και ελπίζουμε κάποιοι, έστω και λίγοι, να ευαισθητοποιηθούν.


ΦΡΙΚΗ!!!
ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ!

Στη Β΄ φάση από τον Ιούνιο του 2015 έως τον Μάρτιο του 2016 θα ολοκληρωθούν οι ...συζητήσεις στο Πατριαρχείο Κων/πολεως, όπου θα κλείσουν όλα τα θέματα της Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου του 2016.

Θέματα αυτής είναι:
*Κοινός εορτασμός Πάσχα Ορθοδόξων – Καθολικών
*Αλλαγή των νηστειών
*Προσέγγιση των θρησκειών όλων των δογμάτων και αρχαίων παραδόσεων όλου του κόσμου
* Η οικολογία
* Το περιβάλλον
* Η μετατροπή όλων των ΑΒΑΤΩΝ σε οικολογικά Άβατα και Οικονομικές Ζώνες.
* Όλοι οι μέθοδοι της Ηλεκτρονικής Διακυβερνήσεως θα χρησιμοποιηθούν από τη Νέα Εκκλησία.

Συζητήσεις γίνονται επίσης για τα εξής θέματα:
1. Το ράσο και την κατάργηση αυτού εκτός του ναού.
2. Τον γάμο των κληρικών ευρισκομένων εν χηρεία και των διαζευγμένων και θα παρθεί απόφαση για αυτό το 2016.
3. Να βρούμε τις πρωτοχριστιανικές πηγές των Ευαγγελίων και θα παρθεί απόφαση το 2016.
4. Χειροτονία των γυναικών εις β’ βαθμό ιερέως αρχικά. Και εδώ εις την Ελλάδα υπάρχουν αρχιερείς που είναι υπέρ της χειροτονία των γυναικών.
5. Αλλαγή του Μοναχισμού στο χαρακτήρα του, πρότυπο αυτού θα είναι η Μονή του ESSEX, θα υπάρξει σχετική απόφαση στην Σύνοδο του 2016.
6. Η εκκλησία της Κύπρου προχωρά τα άνω θέματα δηλ. Μοναχισμού, Νηστειών και του γάμου των κληρικών, καθώς και την καθιέρωση των Διαθρησκειακών Συμβουλίων Τύπων Επαφής.
7. Περί των υπογραφεισών Συμφωνιών εις Μπουσάν Ν. Κορέας έγινε θόρυβος. Όλες αυτές οι συμφωνίες είναι έγκυρες, αλλά ο χρόνος που φανερώθηκαν είναι «άτσαλος». Ήταν μυστικές, αλλά είναι ένα θέμα πως η γνωστοποίηση αυτών εις το κοινό θα γινόταν μετά από ένα (1) με ενάμιση (1,5) έτος και έπρεπε να φανερωθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε το κοινό τότε να ήταν πιο ήρεμο.
8. Η ερχόμενη σύνοδος του 2016 θα αποφασίσει για την ΕΝΩΣΗ με όλες τις χριστιανικές ομολογίες. Ήδη υπάρχει ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ εις το εξωτερικό ορθοδόξων με άλλες χριστιανικές ομάδες.
9. Η σύνοδος του 2016 θα επικροτήσει τα συμφωνηθέντα εις το Μπουσάν και πολλά αυτών των θεμάτων με αποφάσεις θα διερευνηθούν και θα επεκταθούν και θα είναι (όχι όλες του Μπουσάν) αποφάσεις της Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου του 2016. Π.χ. να αποδεχθεί την προστασία των προσκυνημάτων της αγίας γης και ακόμα ο ΟΗΕ να εγγυηθεί το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, διότι με την σύνοδο του 2016 το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ θα είναι στα πρότυπα της ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ...
11. Η νέα εκκλησία του 2016 δεν θα έχει σχέση με την παλαιά εκκλησία, διότι τώρα είμαστε στην παλαιά εκκλησία. Θα χρησιμοποιηθούν νέοι όροι εκκλησίας και κοινωνίας, διότι η Νέα Εποχή θέλει ένα αποφασιστικό βήμα για να επανέλθουν εις αυτήν, αφού τώρα είμαστε στο προστάδιο.
12. Θα εισέλθουμε στην ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ το 2015 έως το 2016, δηλαδή στην Νέα Κοινωνία, διότι έχουμε καθυστερήσει να εισέλθουμε εις την Νέα Εκκλησία… ουσιαστικά η νέα εκκλησία θα λογισθεί ως Υπερεκκλησία. Είμαστε κοντά σε αυτά τα δεδομένα. Χρειάζεται οι άνθρωποι να προετοιμαστούν από τις PSOPS = ψυχολογικές επιχειρήσεις (χρησιμοποίται ο όρος αυτός εις την σύγχρονη ψυχολογία), και ήδη προετοιμάζονται (αυτές) όχι δυναμικά, τουλάχιστον από το 2011.
13. Η επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου πρέπει να γίνει εις την Ελλάδα και έχουμε συζητήσει για αυτήν σε διάφορα μέρη, πιθανότατα να γίνει το 2015, ίσως να μην είναι μία, και πολλοί μοναχοί Αγίου Όρους και Μετεώρων ζητούν να έλθει, διότι ο Πάπας είναι το νέο πρόσωπο του καθολικισμού. Ο Πάπας αυτός προσεγγίζει την ψυχολογία της απελευθερώσεως (δηλ. αριστερής απόκλισης) της λατινικής Αμερικής και θέλει να την κάνει δόγμα. Θέλουν μοναχοί να τον δουν και στην Πάτμο. Πολλοί επίσκοποι της εκκλησίας της Ελλάδος του έστειλαν προσωπικές προσκλήσεις ώστε να επισκεφθεί αυτός τις μητροπόλεις τους, αλλά αφού ωριμάσουν και οι συνθήκες θα επισκεφθεί κάθε μητρόπολη. Ο Πάπας έλαβε προσκλήσεις απ’ όλες τις μητροπόλεις: των Ιονίων Νήσων, Κρήτης, Δωδεκανήσων, και τίνες ελάχιστοι εις Μακεδονία τον κάλεσαν, η μητρόπολη Νεάπολης είναι πιο φιλελεύθερη.

ΣΧΟΛΙΟ
Τα μισά να είναι αληθινά πάμε για μεγάλη καταστροφή...
Ο Θεός να μας λυπηθεί...

O EYΣΕΒΗΣ ΛΑΟΣ ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Aπόσπασμα από το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ»

OYK AΡΝΗΣ. ΦΙΛΗ ΟΡΘ 

Ἀγωνισθῆτε χριστιανοί

«Ἀκούω φωνή· Ἐσεῖς δὲν ἀκοῦτε; Ἀπό τὴν Καισάρεια, ἀκούεται ἡ βροντερά φωνή τοῦ Μεγάλου Βασιλείου· Ἀκούω τὴν σάλπιγγα τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου. Ἀκούω τὴν ἀπαστράπτουσα φωνὴ τοῦ Γρηγορίου· Ἐσεῖς δὲν ἀκοῦτε; Σάλπιγγες εἶναι. Τί μᾶς λένε; "Ἀγωνισθῆτε γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας. Ἀγωνισθῆτε γιὰ νὰ καθαριστῇ ἡ Ἐκκλησία ἀπό τὰ ἀνάξια στελέχη της, γιὰ νὰ ἔρθῃ ἡ Ἐκκλησία στὸ ὕψος τῶν Πατέρων". Γιατί τὰ λέω αὐτά; Δυστυχῶς, ὑπάρχει μία ἐσφαλμένη γραμμὴ τῶν πνευματικῶν πατέρων καὶ ἐξομολόγων. Τί λέγουν; "Ἐμεῖς τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε". Τί κάνει ὁ διάκος στὴν ἐκκλησία, τί κάνει ὁ παπᾶς, τί κάνει ὁ δεσπότης; (δείχνει με το χέρι, σιωπή).

Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε;

Τὸ θεωρῶ σατανικό τὸ ρῆμα τοῦτο. Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε καὶ ν᾽ ἀφήσουμε τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ στὰ χέρια τῶν καθαρμάτων καὶ τῶν Γεροντίων καὶ τῶν ἐκφύλων; Ἔτσι λέτε; Πολύ καλά. Εἶνε σὰν νὰ λένε· Νὰ καίγεται τὸ σπίτι καὶ τὴν ψυχούλα σου κοίταξε· νὰ μὴν σβήσῃς τὴ φωτιά. Νὰ μποῦν στὸ κατάστημά σου κλέφται καὶ διαρρῆκται καὶ νὰ σοῦ λέει· Μὴ κουνηθῇς, νὰ μὴ εἰδοποιήσῃς τὴν ἀστυνομία, τὴν ψυχούλα σου νὰ κοιτάζῃς. Σὰν νὰ λένε· Νὰ ἔχῃς μαντρί μὲ πρόβατα καὶ νὰ μὴν ἐνδιαφέρεσαι νὰ διώξῃς τοὺς λύκους. Σὰν νὰ λένε· Νὰ ἔχεις ὡραῖο ἀμπέλι μὲ σταφύλια καὶ ν᾽ ἀφήσῃς  τ᾽ ἀγριογούρουνα νὰ πᾶνε μὰ τὶς μουτσοῦνες τους νὰ τὸ καταστρέψουν. Ὑπάρχει γεωργὸς ποὺ ἀδιαφορεῖ γιὰ τὸ γεώργιό του; Ὑπάρχει ἀμπελουργός, ποὺ ἀδιαφορῇ γιὰ τὴν ἄμπελόν του; Ὑπάρχει ποιμὴν που ἀδιαφορῇ γιὰ τὰ πρόβατά του; Ὑπάρχει ἀξιωματικός, ποὺ ἀδιαφορῇ γιὰ τὸ στράτευμά του; Δὲν μπορεῖ ἀδελφοί μου νὰ γίνῃ αὐτό. Ἐάν εἶσαι χριστιανὸς καὶ πονεῖς τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ· πρέπει κοντά στὸν ἄλλο ἀγῶνα ποὺ κάνεις γιὰ τὸν ἑαυτόν σου, ν᾽ ἀγωνισθῇς γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ἡ ἀνοχή αὐτή ποὺ δεικνύουμε γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εἶνε ἐνοχή καὶ ἔγκλημα, εἶνε ἀμαρτία. Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε καὶ ν᾽ ἀφήσουμε τὴν Ἐκκλησία νὰ περιέλθῃ στὰ καθάρματα καὶ τὰ ἀποφώλια τέρατα καὶ στοὺς Γεροντίους καὶ στὴν συνοματαξία αὐτῶν; Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε. Τὸ βιολὶ αὐτό τῶν κακῶν πνευματικῶν πατέρων ποὺ εὐνούχισαν τὸν εὐσεβή Ἑλληνικό λαό…

Διαμαρτυρόμενος ὁ λαός δὲν ἀσεβῇ

«…Διαμαρτυρόμενος ὁ λαὸς κατὰ τῶν ἀναξίων ἀρχιερέων δὲν ἀσεβῇ, διότι· Ὁ εὐσεβὴς λαὸς κατὰ τὸ κανονικὸ δίκαιο εἶνε ὁ ΦΡΟΥΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ καὶ ἔχει ὑποχρέωσι, ὅσες φορές κάποιος ἀρχιερεὺς παρεκκλίνει ἐκ τῶν γραμμῶν τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ κηρύττει κάτι ποὺ εἶνε ἀσυμβίβαστον μὲ τὴν Ὀρθόδοξη πίστι, ὁ λαὸς ὄχι μόνον πρέπει νὰ διαμαρτύρεται, γιὰ τὴν παρεκτροπή, ἀλλὰ καὶ νὰ διακόπτῃ κάθε πνευματικὴ σχέση με τον παρεκτρεπόμενο ἀρχιερέα. Ἐπικαίρως δὲ ὑπενθυμίζομε κάτι ποὺ ἐγράφη ἀπὸ τὸν κ. Τρεμπέλα, ὅτι· ὁ εὐσεβὴς λαὸς ἐπὶ αὐτοκράτορος Ἡρακλείου, ἔχοντας πνευματικοὺς ὁδηγούς δύο μοναχούς, τὸν Σωφρόνιον καὶ τὸν Μάξιμον, ἐπέτυχε τὴν καθαίρεσι καὶ τὸν ἀναθεματισμὸ ὄχι μόνον τῶν πατριαρχῶν τῆς Ἀνατολῆς ἀλλὰ καὶ τοῦ πάπα Ρώμης. Κατά τοὺς χρόνους τῆς ἐν Φλωρεντίᾳ συνόδου καταξέσχισε τὸ ἑνωτικόν της ψήφισμα, ὑπό τὴν ἡγεσίαν ἑνὸς καὶ μόνον ἐπισκόπου, τοῦ Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ. Δυστυχῶς δὲν ὑπάρχει σήμερα Χρυσόστομος, δὲν ὑπάρχει σήμερα Βασίλειος, δὲν ὑπάρχει Γρηγόριος ὁ Ναζιανζηνός. Δυστυχῶς οἱ ὁλίγοι καλοὶ ἐπίσκοποι ποὺ ὑπάρχουν εἶνε δειλοί, δὲν ἔχουν σθένος ν’ ἀγωνισθοῦν. Τρέμουν τοὺς κακούς, φοβοῦνται νὰ μὴ καθαιρεθοῦν· καὶ εἶνε εἰς θέσιν νὰ τοὺς καθαιρέσουν. Καὶ ξεχνοῦν οἱ καλοὶ ἐπίσκοποι, ὅτι μία καθαίρεσις εἶνε τίτλος τιμῆς, δι’ ἐκεῖνον ὁ ὁποῖος καθαιρεῖται, λόγῳ προσηλώσεως στὴν πίστι. Καθηρημένος ἀπέθανε ὁ Χρυσόστομος, ἀλλὰ ἡ δόξα του εἶνε αἰωνία μέσα στὴν Ἐκκλησία. Χίλιες φορὲς νὰ καθαιρεθῶ, ἀπὸ τοιούτους ἐπισκόπους, καὶ νὰ πάω στὴν ἔρημο νὰ κλαίω τ’ ἁμαρτήματά μου, παρά νὰ ζῶ μέσα ἐδῶ στὴν πόλι καὶ νὰ φιλῶ τὴν κακοήθεια καὶ τὴν διαφθορά. Ἠγωνίσθησαν, λοιπόν, ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἅγιοι Πατέρες. Σήμερα ἀγών δὲν γίνεται. Κληρικοί δὲν ἀγωνίζονται. Δὲν ὑπάρχει πλέον ἀγωνιστικὸ πνεῦμα.
Τί μέλλει γενέσθαι; Ὁ ἀγῶνας πέφτει στὸν λαό. Ὅπως δυστυχῶς ὅλα τὰ βάρη, –εἶνε θέμα μεγάλο, τώρα αυτό τὸ ὁποῖο λέω– ὅπως ὅλα τὰ βάρη τὰ οἰκονομικά, οἱ φόροι, ἡ στράτευσις, τὰ αίματα, τὰ μαρτύρια, τὰ πάντα πέφτουν στὸν λαό μας, γιατί ἅμα γίνῃ καμμία ἀνακατωσούρα ὅλοι μὲ τὰ ἐλικόπτερα θὰ φύγουν μακράν τῆς Ἑλλάδος, γιὰ νὰ μείνωμε ἐδῶ οἱ ὁλίγοι γιὰ νὰ χύσωμε τὸ αἶμα μας· ὅπως ὅλα τὰ βάρη πέφτουν στὸν λαό, στὸν μικρό μας λαό, ἔτσι καὶ τὸ βάρος αὐτό τὸ ἐκκλησιαστικό πέφτει στὸν λαό, τὸν μικρό μας λαό. Ἀδελφοί μου, ἠγωνίσθημεν· Θ’ ἀγωνισθῶμεν καὶ πάλι, ἐναντίον τῆς κακοηθείας καὶ τῆς διαφθορᾶς. Θ’ ἀγωνισθῶμεν μὲ τὰ ὅπλα τοῦ φωτός. Θ’ ἀγωνισθῶμεν μὲ ἐπιμονή καὶ σκληρότητα. Θὰ ἀγωνισθῶμεν μέχρι ἐσχάτων, ἔχοντες τὸ σύνθημα· "Ἕως θανάτου ἀγώνισαι ὑπὲρ τῆς ἀληθείας καὶ Κύριος ὁ Θεὸς πολεμήσῃ ὑπέρ σου". Τὸ κατ’ ἐμέ, δὲν γνωρίζω τί μὲ περιμένει· εἴτε ἔρημος, εἴτε ἐξορία, εἴτε θάνατος, ἐγώ τουλάχιστο τὰ ὅπλα δὲν τὰ παραδίδω. Θὰ ἀγωνισθῶ μέχρι τέλους, διὰ νὰ ἴδω μίαν Ἐκκλησίαν ὑψηλήν καὶ ἁγίαν, ὅπως τὴν ἐδίδαξαν οἱ Πατέρες ἡμῶν εἰς μνημόσυνον αἰώνιον.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός". Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε ευθαρσώς! (Και σχόλιο Ν. Χειλαδάκη)

Σχολιασμός της «Ομάδος Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"» για τις τελευταίες εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π. Νικολάου Μανώλη


« Έφτασε η ώρα να αντιδράσουμε επί τέλους στον Οικουμενισμό και στην Δεσποτοκρατία. Φτάνει πια. Αρκετά ανεχθήκαμε τους "λύκους" να "τρώνε τα πρόβατα"».
Τα παρακάτω προέκυψαν μετά από τηλεφωνική έγκριση όλων όσων συμμετέχουν στην Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός". Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε ευθαρσώς, χωρίς υπονοούμενα:


       Μόλις διαβάσαμε τις δυσάρεστες εξελίξεις. Τελικά κάποιοι δεν έζησαν ούτε Σαρακοστή ούτε Ανάσταση. Όπως ο Ιούδας μελετούσε πως θα παραδώσει τον Κύριο, έτσι κάποιοι, όλο αυτό τον καιρό, έστηναν τις δολοπλοκίες τους και προετοίμαζαν τα νέα καταχθόνια σχέδια τους. 

Αρκετά σιώπησαν οι πιστοί. Αρκετά ανεχθήκαμε. Γέμισε η εκκλησία μας με παραδόπιστους και κίναιδους ιερωμένους, που δεν ντρέπονται να κυκλοφορούν με πολύχρωμα ράσα και να μιλάνε με την γνωστή χαρακτηριστική φωνή.





   Γέμισε η εκκλησία μας με ιερωμένους που προτιμούν να κυκλοφορούν σχεδόν ξυρισμένοι. Που επιλέγουν να εμφανίζονται δημοσίως με κουστούμι αντί με το ευλογημένο ράσο.
   Δεν προλαβαίνουμε να παρακολουθούμε τις διαρκείς εκτροπές:


Τούρτες γενεθλίων με προσωπογραφίες δεσποτάδων, αρχιερατικά συλλείτουργα στις ονομαστικές εορτές μητροπολιτών και δώρα, δώρα, άφθονα δώρα, μητροπολίτες να αφήνουν την τελευταία πνοή στην πισίνα τους, μητροπολίτες με καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ, παρασημοφορήσεις(!) μητροπολιτών, υπερπολυτελή φιέστες προς τιμήν του Πατριάρχη, πόστερ του Πατριάρχη με την φωτογραφία του και αεροπανό, κοσμική δόξα που θα ζήλευε ακόμη και ο Πάπας.


Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι καθημερινά βλέπουμε νέες συμπροσευχές και συμμετοχές σε τελετές και ιεροπραξίες αιρετικών.. Ο Πάπας αλωνίζει από τα Ιεροσόλυμα στο Φανάρι, απαγγέλει το Πάτερ Ημών εντός ακολουθίας, κι όμως οι περισσότεροι κάνουν ότι δεν βλέπουν όλα αυτά τα έκτροπα.

       Και αντί να ακούγεται η ανάγκη κάθαρσης μέσα στην εκκλησία μας, αντί να φοβούνται όλοι αυτοί μήπως εξοργιστεί ο πιστός λαός με τις παρεκτροπές τους, εκτοπίζονται ο ένας μετά τον άλλον οι αγνοί, σεβάσμιοι, ασυμβίβαστοι ιερείς που έχουν φόβο θεού.
Δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο. Ο πιστός λαός καλείται να πράξει το χρέος του. Ο καθένας οφείλει να τοποθετηθεί.
Ως εκπαιδευτικοί, ως πνευματική ηγεσία αυτού του τόπου, αλλά κυρίως ως συνειδητά μέλη της Ορθόδοξης εκκλησίας μας, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να πάρουμε θέση. Από σήμερα, θα βρισκόμαστε δίπλα στον αγωνιστή αντιοικουμενιστή ιερέα π.Νικόλαο Μανώλη. Δεσμευόμαστε ότι θα στηρίζουμε κάθε ειρηνική διαμαρτυρία της συντονιστικής επιτροπής των ενοριτών του Προφήτη Ηλία Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης. Εκκλησία δεν είναι μόνον οι μητροπολίτες (που μόνον ο Θεός ξέρει με τι δολοπλοκίες αρκετοί από αυτούς κατάφεραν να αποκτήσουν τον θρόνο τους). Εκκλησία είναι και ο πιστός Ορθόδοξος λαός και οφείλουν να τον ακούσουν. Αρκετά στερήθηκαν οι ενορίτες του Προφήτη Ηλία τον ιερέα και πνευματικό τους.















 
Έφτασε η ώρα να αντιδράσουμε επί τέλους στον Οικουμενισμό και στην Δεσποτοκρατία. Φτάνει πια. Αρκετά ανεχθήκαμε τους "λύκους" να "τρώνε τα πρόβατα".
Από σήμερα θα είμαστε στις επάλξεις. Αναστέλλουμε τις εκπαιδευτικού χαρακτήρα αναρτήσεις μας και ξεκινάμε τον αγώνα. Αυθόρμητα η φωνή μας γεμίζει με την κραυγή του αγωνιστή επισκόπου Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας κυρού Αυγουστίνου Καντιώτη: "Ζητούμε ελευθέρα και ζώσα εκκλησία".

 Και ΣΧΟΛΙΟ:
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ 29 Απριλίου 2015 - 11:03 π.μ.
Η επίμονη του μητροπολίτη κ Άνθιμου να «λερώσει» το τέλος της θητείας του στην αγιοτόκο Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, μπορεί να εξηγηθεί από τις πιέσεις που δέχεται από κάποιους οικουμενιστκούς παράγοντες και από κάποιους «άλλους», όπως τον αρχιεξορκιστή ηγούμενο της Αγίας Θεοδώρας, που χαρακτήρισε τον πάτερ Νικόλαο Μανώλη σαν δαιμονισμένο.
Είναι οι ίδιοι που συν προσεύχονται με τους καθολικούς στην οδό Φράγκων, που προωθούν το τμήμα ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική, (βλέπε Θολογοκή), Σχολή Θεσσαλονίκης. Οι ίδιοι που συμβουλεύουν όσους γράφουν κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού να… πάνε να εξομολογηθούν, είναι οι ίδιοι που κατάντησαν την ελληνική εκκλησία έρμαιο διαφόρων θεομπαιχτών πολιτικών, που δεν διστάζουν δήθεν για το καλό της χώρας να δωρίζουν την εκκλησιαστική περιουσία λες και είναι τσιφλίκι τους χωρίς καμία συνοδική απόφαση.
Κάπου έχουν ξεφύγει όλοι αυτοί και οι διώξεις ιερέων που ευτυχώς στέκονται στο ύψος τους και δεν υποκύπτουν στις οικουμενιστικές πιέσεις, δείχνουν πως διακατέχονται από τον πανικό της αποστασίας τους.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
http://katanixis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_57.html?showComment=1430294613407#c120393290917141391