Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Η Πίστη διασύρεται για πολλοστή φορά από τους Παπικούς. Ο πατρ. Βαρθολομαίος αλλοιώνει την Πίστη, αλλά και "κοινωνεί" με τους διαστροφείς της (χωρίς ούτε μια διαμαρτυρία για "τα μάτια"). Και οι "Ορθόδοξοι" Ποιμένες τὸν μνημονεύουν και αδιαφορούν αν συμμετέχουν σ' αυτό το γαϊτανάκι της αίρεσης!




Κολομβία -Επίσκοπος:

Είμαστε σίγουροι ότι μαθητές του Ιησού δεν ήταν γκέι;

Ή ότι η Μαρία η Μαγδαληνή δεν ήταν λεσβία;


Επιμέλεια: Απόστολος Ρουμπάνης 
Τις απόψεις του για τις σχέσεις της Καθολικής Εκκλησίας της Κολομβίας με την ομοφυλοφιλική κοινότητα προσπάθησε να εξηγήσει ο επίσκοπος Χουάν Βισέντε Κόρδοβα, χρησιμοποιώντας «προχωρημένο» λεξιλόγιο και παραδείγματα. Τελικά όμως κατάφερε να ενοχλήσει (αν όχι εξοργίσει) τους πάντες.
Για την ιστορία ο επίσκοπος Βισέντε Κόρδοβα ήταν γενικός γραμματέας της Καθολικής Εκκλησίας της χώρας.
Μιλώντας σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου των Άνδεων, ο επίσκοπος ξεκαθάρισε ότι δεν είναι αμαρτία η αγάπη μεταξύ των ομόφυλων ζευγαριών.
Αναρωτήθηκε μάλιστα: μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι κάποιοι από τους μαθητές του Ιησού δεν ήταν γκέι; Ή ότι η Μαρία η Μαγδαληνή δεν ήταν λεσβία;
Η λέξη βέβαια που χρησιμοποίησε για τους «γκέι» μαθητές ήταν mariconcito, μια υποτιμητική έκφραση για τους γκέι.
Πάντως για την Μαρία την Μαγδαληνή εξέφρασε την άποψη ότι μάλλον δεν ήταν λεσβία, «καθώς πέρασαν πολλοί από τα πόδια της».
Ο επίσκοπος πάντως ξεκαθάρισε ότι καμία έλξη δεν είναι κακή. «Όταν λένε ότι ένας ομοφυλόφιλος είναι αμαρτωλός, εγώ θα απαντούσα ότι το ίδιο μπορούμε να πούμε και για έναν ετεροφυλόφιλο. Η αμαρτία είναι αλλού. Είναι να μην σέβεσαι την αξιοπρέπεια των άλλων».
 http://ekklisiaonline.gr/index.php/vaticano/item/1623

Λόγος περί νήψεως και αρετής

"Προς τον Θεόδουλο, Λόγος περί νήψεως και αρετής χωρισμένος σε 203 κεφάλαια (τα λεγόμενα αντιρρητικά και ευκτικά)"

Άγιος Ησύχιος ο Πρεσβύτερος - από τη Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών

1. Η νήψη είναι μια μέθοδος και επιστήμη, η οποία απαλλάσσει τον άνθρωπο – με την βοήθεια του Θεού – τελείως από εμπαθείς σκέψεις και λόγους και από πονηρά έργα, αν εξακολουθεί ο άνθρωπος την πνευματική αυτήν μέθοδο επί πολύν καιρό και την εφαρμόζει με προθυμία. Η νήψη χαρίζει επίσης ασφαλή γνώση του ακαταλήπτου Θεού, όσο είναι δυνατόν, και λύση θείων και κρυπτών μυστηρίων. Επίσης με αυτήν κατορθώνει ο άνθρωπος να εκπληρώσει όλες τις εντολές της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης και αυτή παρέχει όλα τα αγαθά του μέλλοντος αιώνος. Αυτή είναι κυρίως η καθαρότητα της καρδιάς, η οποία λόγω του μεγαλείου και της ωραιότητάς της, ή, για να κυριολεκτήσω, λόγω της αμέλειάς μας είναι πάρα πολύ σπάνια σήμερα στους μοναχούς. Αυτήν ο Χριστός την μακαρίζει με αυτά τα λόγια: «Μακάριοι όσοι έχουν καθαρή καρδιά διότι αυτοί θα αντικρύσουν τον Θεό»(1). Τέτοια λοιπόν που είναι, χρειάζεται και μεγάλο τίμημα για να την αγοράσεις. Η νήψη, όταν πολυκαιρίσει στον άνθρωπο γίνεται οδηγός σωστού και θεάρεστου βίου.  Αυτό είναι και η επισφράγιση

Με Προτεστάντες και Παπικούς «Ποιμένες» θα λύσει ο Δημητριάδος Ιγνάτιος τα προβλήματα της Ορθόδοξης Οικογένειας!



Β΄ Διεθνής – Διαχριστιανική
Συνάντηση για την Οικογένεια στη Μητρόπολη Δημητριάδος


γιναν πλέον καθεστὼς οἱ διάφορες διαχριστιανικὲς συναντήσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ποιός κληρικός, οἱουδήποτε βαθμοῦ, θὰ τολμοῦσε σήμερα νὰ διαμαρτυρηθεῖ γι’ αὐτές; Θὰ γινόταν περίγελος, ὡς καθυστερημένος, ἀπὸ τὸ μεγαλύτερο μέρος τῶν ὑπολοίπων κληρικῶν! Ἔτσι, ἕνας ἀκόμα Δούρειος Ἵππος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, συνεχίζεται ἀκώλυτα, ὡς κεκτημένο καὶ ἀναφαίρετο πλέον δικαίωμα! Οὐδεὶς τολμᾶ νὰ ἀμφισβητήσει π.χ. στὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος (καὶ τοὺς λοιποὺς μετα-πατερικούς) νὰ λειτουργεῖ ὡς ὑπεράνω θρησκευτικῶν πεποιθήσεων παιδαγωγικὸς φορέας, νὰ καλεῖ ψυχολόγους καὶ «Ποιμένες» Προτεστάντες καὶ Παπικοὺς γιὰ νὰ συζητήσουν ἀπὸ κοινοῦ γιὰ τὴν παιδαγωγικὴ στὴν Ὀρθόδοξη Οἰκογένεια, τὴν ἠθικὴ καὶ θρησκευτικὴ ἀγωγὴ τῶν παιδιῶν μας!
Μὲ βάση, ὅμως, ποιές ἐμπειρίες θὰ συμβάλλουν σὲ μιὰ Ὀρθόδοξη ἀγωγὴ οἱ ἀχαρίτωτοι ἑτερόδοξοι, οἱ προωθοῦντες τὴν κατάργηση τῆς Εὐαγγελικῆς ἠθικῆς Προτεστάντες;
Ὡς ἐκ τούτου, πρέπει συνεχῶς νὰ ὑπενθυμίζουμε τὰ αὐτονόητα: Φαντάζεται κανεὶς τὸν Μ. Ἀθανάσιο, τὸν Μ. Βασίλειο, τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ, τὸν σύγχρονο ἅγιο Νεκτάριο καὶ τὸν ἅγιο Παΐσιο  νὰ παρίστανται σὲ τέτοιες συναντήσεις καὶ νὰ νομιμοποιοῦν ὡς διδασκάλους τοὺς αἱρετικούς, νὰ συμπροσεύχονται καὶ νὰ εὐλογοῦν, νὰ συνεισφέρουν ἰσότιμα μὲ ἀμετανόητους αἱρετικοὺς «Παιδεία Κυρίου», ἐξισώνοντας στὰ μάτια τῶν ἀκροατῶν τὴν πλάνη μὲ τὴν ἀλήθεια, τὴν μυστηριακὴ καὶ χαρισματικὴ «συμβουλευτικὴ» τοῦ πνευματικοῦ μὲ τὶς ἀντικρουόμενες θεωρίες τῶν «ὀρθόδοξων» ψυχαναλυτῶν καὶ τῶν ψυχιάτρων;
 "Πατερικὴ Παράδοση"

Η Β΄ Διεθνής-Διαχριστιανική Συνάντηση για την οικογένεια πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος, με φορέα υλοποίησης το Ίδρυμα «Λειτουργοί Υγείας της Αγάπης».
Κεντρικό θέμα της Συνάντησης ήταν «Χριστιανική Παιδαγωγική στην Οικογένεια» και σ' αυτή συμμετείχαν ο Σεβ. Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας, Ζακύνθου & Κεφαλληνίας κ. Ιωάννης, ο Ποιμένας της Ελληνικής Ευαγγελικής Κοινότητας Βόλου Αιδέσιμος Μελέτιος Μελετιάδης, ειδικοί επιστήμονες και εκπρόσωποι των Ρ/κών και Ευαγγελικών κοινοτήτων από διάφορα μέρη της Ελλάδας.
Την Συνάντηση χαιρέτισε ο Σεβ. Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας κ. Ιωάννης, ο οποίος συνεχάρη την Τοπική Εκκλησία για την πρωτοβουλία διοργάνωσης και της Β΄ Συνάντησης (σ.σ. Πόσο μεγάλη ἐπιτυχία, νὰ συγχαίρεις μὲ τὸν αἱρετικό!),  και ευχήθηκε «η προσπάθεια αυτή να εξακολουθήσει και στο μέλλον και να βρει μιμητές, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σοβαρότητα, τη χρησιμότητα και την αναγκαιότητά της». Αναφορικά με το θέμα, ο κ. Ιωάννης επεσήμανε ότι «το ζήτημα της