Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Η Θεοτόκος ως φανέρωση του προπτωτικού ανθρώπου, Χρυσοστόμου μοναχού Διονυσιάτου, Α΄ μέρος



Ὁ ἀνθρώπινος λόγος ἐνώπιόν τοῦ Μυστηρίου τῆς Θεοτόκου σιγεῖ, καθὼς γιὰ τὸ «ἀποκεκρυμμένον μυστήριον»1 μόνον ὁ ἐν Πνεύματι τελειωθεὶς νοῦς μπορεῖ νὰ μιλήσει. Ὅποιον λόγο ὅμως καὶ ἂν γεννήσει, ὅποια καινὰ ρήματα καὶ ἂν λαλήσει, θὰ κατορθώσει μόνον νὰ ἐπιβεβαιώσει τὴν ἀδυναμία τοῦ ἀνθρώπινου λόγου ἐνώπιον τῆς τελειότητος τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, τῆς Ἀειπάρθενης Μητέρας τοῦ Θεοῦ καὶ Μητέρας ὅλου του καινοῦ κόσμου.
Ἐὰν ὁ Θεὸς Λόγος φανερώθηκε στὸν κόσμο ἐνδυόμενος «δούλου μορφὴν»2 καὶ ἀπεκάλυψε τὰ ἔνθεα ρήματα μέσω τοῦ τελείου λόγου Του, ἡ Θεοτόκος παραμένει μέσα σὲ καθολικὴ σιωπὴ στὶς ἅγιες Γραφές, ἀπεκδυόμενη κάθε λόγο τοῦ μετὰ τὴν πτώση ἀνθρώπου. Ὁ φωτισμένος λόγος τῶν ἁγίων, βέβαια, θὰ ἀποκαλύψει διαχρονικὰ ἕνα μέρος ἀπὸ τὴν ὑπέρχρονη καὶ ὑπεράγνωστη σιωπή Της. Ὡστόσο, ἡ Θεοτόκος ἦταν, εἶναι καὶ θὰ παραμείνει τὸ “κεκρυμμένον μυστήριον” τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Γι’ αὐτὸ καὶ μόνον «δι’ ἐσόπτρου καὶ ἐν αἰνίγματι»3 ὁ νοῦς μπορεῖ νὰ θεωρήσει τὴν ἀπόκρυφη ζωή Της. Ἔτσι, τὸ μυστήριο τῆς Θεοτόκου δὲν ὑπερβαίνει μόνον τὸν κοινὸ ἀνθρώπινο λόγο, ἀλλὰ καὶ τὸν λόγο ὁ ὁποῖος γεννᾶται μέσω τῆς τελειωτικῆς Χάριτος. Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ τελειότητα τῆς ψυχῆς καὶ τοῦ σώματος τῆς Θεοτόκου μπορεῖ νὰ κατανοηθεῖ μόνον ἀπὸ ὅσους ὑπῆρξαν, καὶ μὲ τὸ σῶμα καὶ τὶς αἰσθήσεις τους, μέτοχοι στὴν τελειωτικὴ Ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Ἡ Θεοτόκος γεννᾶ τὴν ἐνυπόστατη Ζωὴ καὶ Ἀλήθεια, τὸν ἐνυπόστατο Λόγο τοῦ Πατρός. Καὶ γεννᾶται ὡς Θεάνθρωπος ὁ Λόγος, γεννᾶ δὲ ἐκείνη ὡς Μητέρα τοῦ Θεοῦ. Ἡ θεία Γέννα της τέμνει τὸν φυσικὸ νόμο καὶ χρόνο μὲ τὸν πνευματικὸ νόμο καὶ χρόνο τοῦ μέλλοντος αἰῶνος: «ἐπὶ σοὶ γὰρ καὶ φύσις καινοτομεῖται καὶ χρόνος»4. Στὸν χῶρο καὶ χρόνο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, ὅπου βασιλεύει ὁ νόμος τῆς ἁμαρτίας, ἡ Θεοτόκος

ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟ ΝΑ "ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ" ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (Άγιος Ειρηναίος). (Όταν μάλιστα παράλληλα δρουν οι Οικουμενιστές Επίσκοποι, για την εκδίωξη των οποίων οι Ποιμένες αδρανούν, συμβιβαζόμενοι με την αίρεση).

Γιώργος Παπαθανασόπουλος

Η άλωση της οικογένειας και στην Ελλάδα




  Η άλωση της οικογένειας και στην Ελλάδα προωθείται, με το Νομοσχέδιο, που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στη Βουλή. Σύμφωνα με αυτό επεκτείνεται και στους ομόφυλους το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο έως σήμερα ισχύει μόνο για τους ετερόφυλους. Στην επίθεση κατά του θεσμού της οικογένειας η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου ήταν μαλακή και μάλλον τυπική. Έως την ώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές υπάρχει αφωνία γενικά από μέρους των φορέων και μελών της Εκκλησίας, όπως επίσης και από συλλόγους που αγωνίζονται υπέρ της

Για άλλους ορμητικός Ποταμός και γι' άλλους (παραδόξως για Οικουμενιστές) ποτιστική βροχή!





Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων

-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα!

Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου

Πηγή:
Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα! Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου




Καταπέλτης ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με αφορμή την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια. Ισχυρίζεται πως "οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις", ενώ υποδεικύνει τον υπουργό πως παρόμοιες πρακτικές είχε δείξει ο "φρενοβλαβής Νέρωνας"! 
Η δημοσιοποίηση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Νομοσχεδίου για το Σύμφωνο Συμβίωσης που επεκτείνει την ισχύουσα ρύθμιση και στα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» μας υποχρεώνει να αναφέρουμε:
1. Ότι ο ιερός θεσμός του Γάμου που κατά τον εκπληκτικό ορισμό του Ρωμαίου νομομαθούς Μοδεστίνου είναι «ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωσις του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία», αντιμετωπίζεται θεσμικά και πάλι σαν δικαιοπρακτική ενέργεια και αποιεροποιείται πλήρως.
2. Είναι εμφανέστατη η προσπάθεια του αρμοδίου Υπουργείου να υποκαταστήσει τον ιερό θεσμό του γάμου με νομικές προβλέψεις που αντιμετωπίζουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου για το σύμφωνο συμβίωσης ετεροφύλων που έχει μεταβάλει το τιμιώτατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο που μετά τη χρήση μπορείς εύκολα να πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων.
3. Δυστυχώς για τον αρμόδιο Υπουργό και Καθηγητή της Νομικής και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου την πρωτοτυπία του προτεινομένου Νομοσχεδίου την είχε εμπνευστεί όσον αφορά τα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» ο φρενοβλαβής αυτοκράτορας της Ρώμης Νέρων, αυτός που έκαψε τη Ρώμη για να εμπνευσθεί τις άριές του που όπως καταγράφει ο εξαίρετος ιστορικός Κάσσιος Δίων στην Ρωμαική του Ιστορία συνήψε επίσημη ομοφυλοφιλική σχέση με δύο Έλληνες απελεύθερους τον «ανδρώδη» Πυθαγόρα και τον «γυνακώδη» Σπόρο, τον οποίο κατέστησε εκτομία και τον ονόμασε Σαββίνα!!!
4. Με το υπό διαβούλευση νομοθέτημα που αποτελεί συνέχεια του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου της συγκυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας-Πασόκ με τον οποίο θεσμοθετήθηκε και «έτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στην ανθρώπινη φύση, ολοκληρώνεται η θεσμοθέτηση από την Ελληνική έννομη τάξη της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και απενοχοποιείται η παράχρηση των σωματικών οργάνων του ανθρωπίνου είδους με φαιδρότατο στρουθοκαμηλισμό γιατί φυσικά η φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος ευτυχώς δεν έξαρτάται από τις ιδεοληψίες των συντακτών του νομοσχεδίου, αλλά από την νομοτέλεια του Δημιουργού Θεού γι’ αυτό και οι επιπτώσεις από την παράχρηση είναι άμεσες και τραγικές κατά το Ευαγγελικό λόγιο «Ουκ οίδατε ότι ναός Θεού εστε και το Πνεύμα του Θεού οικεί εν υμίν; 17 ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει, φθερεί τούτον ο Θεός· ο γαρ ναός του Θεού άγιός εστιν, οίτινές εστε υμείς». (Α΄Κορ. Γ16-17).
5. Ταπεινώς θα συνεβούλευα τον κ. Υπουργό και τον κ. Γεν. Γραμματέα επ’ ωφελεία της τραγικής οικονομίας της χώρας μας να συμβληθή το Υπουργείο τους με τις μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο απενοχοποιούνται οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας που αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις, οι οποίες με την σειρά τους θα αυξήσουν τον τζίρο των μεγάλων πολυεθνικών του φαρμάκου.
Καί μη χειρότερα!!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+ ο Πειραιως ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΣΧΟΛΙΟ: 

Κάθε χριστιανὸς ἀντιλαμβάνεται τὴν ἀγανάκτηση ποὺ ὁδήγησαν τὸν Μητροπολίτης Πειραιῶς νὰ γράψει τὰ παραπάνω «κατὰ τοῦ συμφώνου συμβίωσης ὁμοφύλων» καὶ ὅσων ἐπισήμων κρατικῶν φορέων εὐθυγραμμίζονται μὲ τὰ κελεύσματα τῆς Ν. Τάξης. Πρόκειται γιὰ καταφανῆ διαστροφὴ τῶν Ἁγιογραφικῶν Ἐντολῶν, γιὰ αἵρεση ἐπὶ ἠθικοῦ πεδίου καὶ ἐπίσημη κατάργηση Εὐαγγελικῆς ἠθικῆς.

Τὰ δημοσιεύουμε μὲ τὴν παρατήρηση ὅτι ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς δὲν δείχνει τὴν ἴδια ἀγανάκτηση μὲ ἐκείνους τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ποὺ ἐφαρμόζουν τὶς ἴδιες  (σύμφωνα μὲ δικές του παραπάνω ἐκφράσεις) «πρακτικὲς τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ὁδηγοῦν ἀναπόδραστα σὲ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καὶ καρκινογενέσεις, εἰσάγοντας “έτερο” γενετήσιο προσανατολισμό» σὲ ἐπίπεδο Πίστεως, βέβαια, καὶ «πνευματικῆς ὁμοφυλοφιλίας», ἀλλά ἀντίθετα συμπροσεύχεται, καὶ συνεορτάζει, καὶ συλλειτουργεῖ μαζί τους.


Σὲ ἄλλη σημερινή, ἐπίσης, παρέμβασή του ὁ κ. Σεραφείμ, πρὸς τὴν Ἱ. Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους γράφει:
''Να απαγορεύσετε στον Μπουτάρη διά βίου την είσοδο στο Αγ. Όρος''»!
Μεγαλύτερη ζημιά, Σεβασμιώτατε, κάνει ἡ εἴσοδος τοῦ Δημάρχου στὸ Ἅγιο Ὄρος, ἀπὸ τὴν εἴσοδο καὶ πνευματικὴ καθοδήγηση τῶν Ἁγιορειτῶν ὑπὸ τοῦ  Οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου;
 

Απορία: Γιατί κανένας Οικουμενιστής Πατριάρχης, κανένας διανοούμενος Μητροπολίτης --ως ο Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας, ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος και οι όμοιοί τους διανοούμενοι Επίσκοποι-- δεν μιλά κατά της Ομοφυλοφιλίας;

Ἀνακοίνωση του π. Ἰωάννη Δρογγίτη για την παρέλαση "υπερηφάνειας" των ομοφυλοφίλων στην Αθήνα

και Λόγος  σχετικός του αγ. Ιωάννη Χρυσοστόμου






  Ἀθήνα, 10 Ἰουνίου 2015

γαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,

      Ἱστάμενοι μὲ ταπείνωση στὴν βεβαία γνώση τῆς προσωπικῆς μας ἁμαρτωλότητας ἐνώπιον τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ, παραμένουμε ἀνδρείως ἀμάλθακτοι ἀπὸ τὸ φρόνημα τοῦ κόσμου καὶ ἀπὸ τὶς παραισθήσεις ποὺ δημιουργεῖ ἡ ἀποδοχὴ κάθε ἀντίθεης συμπεριφορᾶς ὡς ἀποδεκτῆς κοινωνικῆς ἔκφρασης.

     Ἡ ὑπερήφανη παρέλαση τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς ψυχικῆς ἀσθένειας ποὺ ἀποτελεῖ μία ἐν σώματι καὶ ἐν πνεύματι βλασφημία τοῦ ἰδίου τοῦ Θεοῦ καὶ τῶν ὅρων τῆς δημιουργίας, καὶ ἡ σιωπὴ τοῦ κοινωνικοῦ σώματος καὶ τῶν θεσμῶν του ἔναντι τῆς πολύτροπης ἐπιβολῆς τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς φυσιολογικῆς ἐρωτικῆς ἔκφρασης καὶ ὡς ἐπιλογῆς τοῦ ἀνθρώπου, ἡ ὁποία  πρέπει νὰ γίνει ἀποδεκτὴ καὶ ἐπικροτούμενη κοινωνικὰ καὶ νομικά, εἶναι ἔκφραση τοῦ παρακμιακοῦ πνεύματος τῆς ἐποχῆς καὶ τῆς αὐξανόμενης ἀποστασίας ἀπὸ τὴν ζωογόνο σχέση καὶ κοινωνία μὲ τὸν Θεό.

     Ὡς μέλη τοῦ μυστικοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ παίρνουμε θέση δίπλα στὸν ἄνθρωπο ποὺ μαστίζεται ἀπὸ τὸ πάθος καὶ τοὺς λογισμοὺς τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἀγωνίζεται τὸν καλὸ ἀγῶνα τῆς μετανοίας καὶ τῆς ἐν Χριστῷ θεραπευτικῆς ἀσκήσεως.

    Παίρνουμε, ὅμως, θέση ἐνάντια στὶς ἐντολὲς τῶν σκοτεινῶν κέντρων ποὺ ἐπιβάλλουν τὴν ἀτζέντα τῆς Νέα Ἐποχῆς στὴν πατρίδα μας, τμῆμα τῆς ὁποίας εἶναι καὶ οἱ ἐκδηλώσεις τῆς «ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας» καὶ ἡ τεκταινόμενη πλύση ἐγκεφάλου τοῦ ὀρθόδοξου ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὥστε νά ἀποδεχθεῖ τὴν διαστροφὴ ὡς κάτι τὸ φυσιολογικό, καὶ διὰ τοῦ ἐκφυλισμοῦ του νὰ χειραγωγεῖται, ὅπως καὶ τὰ ἔθνη, στὶς σκοτεινὲς ἀτραποὺς τῆς νέας δαιμονικῆς τάξης πραγμάτων, καὶ ἔτσι νὰ δοξάζεται ὁ τοῦ