Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Η ΑΝΤΖΕΝΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙ-ΧΡΙΣΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ, ΗΜΩΝ ΚΟΙΜΩΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΗΡΗΜΕΝΩΝ!


Μετά τους γκέι γάμους η υποβοηθούμενη αυτοκτονία στην ατζέντα του Αντίχριστου στις ΗΠΑ! (ΦΩΤΟ)


Μετά τους γκέι γάμους η υποβοηθούμενη αυτοκτονία στην ατζέντα του Αντίχριστου στις ΗΠΑ! (ΦΩΤΟ)
Βήμα βήμα ακολουθούν κάποιοι την ατζέντα του Αντίχριστου στις ΗΠΑ... Σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑonline μετά το γάμο ομοφυλοφίλων, θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για την υποβοηθούμενη αυτοκτονία. 
Με πολιορκητικό κροιό τα μέσα ενημέρωσης επιχειρείται να περάσει στο αμερικανικό κοινό η άποψη για τα....ηθικά ευργετήματα μιας υποβοηθούμενης αυτοκτονίας!  Στις 27 Ιουνίου το εξώφυλλο του περιοδικού The Economist,, προανήγγειλε "το δικαίωμα να πεθάνεις:. Γιατί η υποβοηθούμενη αυτοκτονία πρέπει να είναι νόμιμη".


"Π.Π.": Ξεκίνησαν πρὶν ἀπὸ δεκαετίες μὲ πληθώρα «ἐπαναστατικῶν» αἰτημάτων-δικαιωμάτων: τὴν ἀπελευθέρωση τῆς γυναίκας, τὸν "φιλεύσπλαχνο" ἠθικο-φιλοσοφικὸ δίλημμα-προβληματισμὸ τῆς εὐθανασίας, τοῦ  αὐτόματου" διαζυγίου, τῆς "ἐλεύθερης συμβίωσης", τοῦ "γάμου" ὁμοφυλοφίλων, τὴν κατάργηση τῶν θρησκευτικῶν, τὴν κατάργηση ἀναγραφῆς τοῦ θρησκεύματος σὲ δημόσια ἔγγραφα, τὴν Κάρτα πολίτη κ.λπ.
Θέματα ποὺ τότε φάνταζαν ἐξωφρενικά, τὰ δὲ παπαγαλάκια τῆς Νέας Τάξης μᾶς καθησύχαζαν: ὅλα αὐτὰ εἶναι συνομωσιολογίες, μὴ δίνετε σημασία.
Ἡ ἐκκοσμικευμένη διοίκηση τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἐμεῖς, ὡς ἐκκοσμικευμένα μέλη της, ἀντιδράσαμε ἀναιμικά, ἀδιάφορα, πανικόβλητα, δηλαδὴ ἀσυντόνιστα καὶ διασπαστικά, χωρὶς τὴν εὐλογημένη ἑνότητα τῆς Πίστεως ποὺ ἑλκύει τὴν χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Καὶ ἔκτοτε συνεχίζουμε τὸν κατήφορο τῆς ἐκκοσμίκευσης ὑπὸ τὴν καθοδήγηση οἰκουμενιστῶν Ποιμένων, ποὺ ὁσημέραι πληθαίνουν. Τὰ ἀποτελέσματα ὁρατά. Σὲ κοινωνία καὶ Ἐκκλησία. Οἱ προδρομικὲς δυνάμεις τοῦ ἀντίχριστου ἐπιβάλλουν ἀνεμπόδιστα τὴν ἀτζέντα τους. Πόσο ἀληθινὸς φαίνεται πλέον ὁ δυσεξήγητος −σὲ μᾶς τοὺς ἀδαεῖς− λόγος τοῦ Κυρίου: «πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;». Καὶ σὲ μᾶς, καὶ στὰ ἀπροστάτευτα ἤδη, μέσα στὴν ἀντίχριστη κοινωνία, παιδιά μας.
Καὶ θάρθει ἡ προφητευμένη στιγμὴ «ὡς κλέπτης ἐν νυκτί» καθὼς θὰ τρῶμε καὶ θὰ πίνουμε «ὡς ἐγένετο ἐν ταῖς ἡμέραις Λώτ· ἤσθιον, ἔπινον, ἠγόραζον, ἐπώλουν, ἐφύτευον, ᾠκοδόμουν» (Λουκ. Κεφ. 17 καὶ 18). Κι ἐμεῖς ἐκεῖ, στὸν ἐγωϊσμό μας, στὶς μωροφιλοδοξίες μας, στὰ καπρίτσα μας, στὶς παρεξηγήσεις μας, στὶς συνήθειές μας.

Βοηθά άριστα τα σχέδια των Οικουμενιστών του Φαναρίου η βατικανοποίηση του Συνοδικού συστήματος της Εκκλησίας!

1monst
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ | ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΠΟΛΥΓΕΝΗΣ


ΣΧΟΛΙΟ "Π.Π.": Θα υπάρξουν, άραγε, κάποιοι Επίσκοποι που θα τολμήσουν να αντιδράσουν στην πραξικοπηματικη προσπάθεια βατικανοποιήσεως του Συνοδικού μας συστήματος και διαλύσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος; Θα υπάρξει Επίσκοπος που θα αντιδράσει στα Οικουμενιστικά σχέδια του κ. Βαρθολομαίου;
Μετά τις βολιδοσκοπήσεις−πιέσεις που θα πραγματοποιηθούν από τον ΠΡΩΤΟ Πάπα της Ανατολής, και την όποια αιχμαλωσία των Επισκόπων στο Φανάρι, ποιός θα βρεθεί να αντιδράση στις ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΕΣ αποφάσεις της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΟΔΟΥ του 2016;  -Και όπως πάντα, οι λεγόμενοι «αντι-Οικουμενιστές» θα δράσουν και ΠΑΛΙ, κατόπιν εορτής!



 Πηγή: "Ρομφέα"
Πρόσκληση στους Μητροπολίτες των Νέων Χωρών, ενόψει της έναρξης του νέου εκκλησιαστικού έτους, απευθύνει μέσω της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.

Ο Παναγιώτατος προσκαλεί, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr, και τους 36 Μητροπολίτες των Νέων Χωρών να παρευρεθούν στη σύναξη των Ιεραρχών του Οικουμενικού Θρόνου την 1η Σεπτεμβρίου, ημέρα της ινδίκτου.

Ο κ. Βαρθολομαίος στην επιστολή του προσκαλεί τους Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος που υπάγονται στην πνευματική του δικαιοδοσία και συνάμα είναι μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (της διοικητικής τους δηλαδή αρχής, βάσει του Κανονικού Δικαίου και της πατριαρχικής Πράξης του 1928) να "συνεορτάσουν" την αρχή του εκκλησιαστικού έτους στο Φανάρι.

Στην επιστολή του ο Παναγιώτατος ζητά από τους Μητροπολίτες των Νέων Χωρών να παραμείνουν με την ευκαιρία μερικές ημέρες ακόμη ώστε να έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις σε προσωπικό επίπεδο για την επικείμενη Πανορθόδοξη Σύνοδο του 2016.

Μητροπολίτης των Νέων Χωρών τόνισε στη Romfea.gr ότι είναι μεγάλη μας τιμή η πρόσκληση του Οικουμενικού Πατριάρχη ο οποίος, ασκώντας την πνευματική του αρμοδιότητα, μπορεί να καλεί μέρος ή σύνολο ιεραρχών και να το πράττει με τον ορθό τρόπο.

Μητροπολίτης της παλαιάς Ελλάδος πρόσθεσε στη Romfea.gr πως «είναι αναφαίρετο δικαίωμα του Οικουμενικού Πατριάρχη να καλεί και να συνδιαλέγεται με οποιονδήποτε Μητροπολίτη τόσο της εκκλησίας της Ελλάδος όσο και άλλων αυτοκεφάλων εκκλησιών και θα χαρούμε και εμείς να μας καλέσει και εμάς σε μία εθιμοτυπική σύναξη όπως η σύναξη της ινδίκτου».

Επίσης διαφορετική άποψη έχει άλλος Μητροπολίτης της παλαιάς Ελλάδος ο οποίος ανέφερε στη Romfea.gr ότι «είναι περίεργο να προσκαλούνται από το Φανάρι όλοι οι Μητροπολίτες των Νέων Χωρών, διότι δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο..»
Να σημειωθεί πως κάθε χρόνο στη σύναξη των Ιεραρχών για την εορτή της Ινδίκτου καλούνται πάντα αρχιερείς των Νέων Χωρών και τις προηγούμενες χρονιές μάλιστα προσεκλήθησαν άνω των δέκα αρχιερέων.

Ο όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος, η Πανορθόδοξος Σύνοδος και οι "φωτισμένοι" ιεροκήρυκες της συγχύσεως, μηδενιστές των αγώνων των άλλων !


 Τὸ παρακάτω φωτοτυπημένο κείμενο, εἶναι τοῦ ὁσίου Γέροντα Φιλόθεου Ζερβάκου (ἀπὸ τὸ βιβλίο τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, σελ. 111-112) καὶ ἀναφέρεται στὴν Πανορθόδοξο Σύνοδο. Σ’ αὐτό, προτείνει ὁ Γέροντας Φιλόθεος ἕνα κατάλογο θεμάτων, ποὺ ἂν τὰ ἔβλεπε κανεὶς μὲ τὸ βλέμμα κάποιων σύγχρονων "φωτισμένων" θεολογούντων φιλοσόφων, θὰ τὰ ἀποκήρυσσε καὶ θὰ τὰ σχολίαζε ἀρνητικά, ὡς κατεχόμενα ἀπὸ μηδενιστικὸ πνεῦμα, ἀπὸ σκληρότητα κ.λπ. Ὅμως, ὁ γέρων Φιλόθεος, ἔβλεπε ὅτι αὐτὲς εἶναι οἱ ἀνάγκες τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ἔπρεπε νὰ θεραπεύσει μιὰ Συνοδος, γιὰ νὰ μὴν δίνεται τὸ δικαίωμα σὲ μερικοὺς σήμερα νὰ λέγουν ὅτι «ἡ Ἐκκλησία χάθηκε»!

Συνοπτικὰ ὁ π. Φιλόθεος γράφει πὼς ἔργο τῆς Συνόδου (ποὺ τὴν ἔβλεπε ὡς Οἰκουμενικὴ κι ὄχι ὡς μιὰ Σύνοδο, ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ εἶναι Οἰκουμενική, κατὰ τὶς ἀλλοπρόσαλλες δηλώσεις τοῦ ὑπηρετοῦντος τὰ Βατικάνια καὶ Φαναριώτικα σχέδια τῆς Νέας Ἐκκλησίας, μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου) εἶναι:
1. Νά καθαιρεθοῦνπαραιτηθοῦν τῆς Ἱερωσύνης οἱ ἀρχιερεῖς και οἱ λοιποί κληρικοί πού ὑπέπεσαν σέ θανάσιμα ἁμαρτήματα κρυφά ἢ φανερά, νά χειροτονοῦνται δέ κληρικοί σύμφωνα μέ τίς διατάξεις τῶν Ἱ. Κανόνων.
 2. Νά καθαιρεθοῦνκαταδικασθοῦν σέ ἀργία οἱ ἀρχιερεῖς και ἱερεῖς πού δέν κηρύττουν τόν λόγο τοῦ Θεοῦ καί δέν διδάσκουν τούς πιστούς ἐναντίον τῶν αἱρετικῶν, ἀλλ’ ἀφῆκαν τὸ ποίμνιο «εἰς τό κατάβρωμα τῶν λύκων», τῶν αἱρετικῶν.
 3. Νά καθαιρεθοῦν οἱ ἀρχιερεῖς ἐκεῖνοι πού καταργοῦν τήν νηστεία καί καταλύουν κατά τίς Τεσσαρακοστές, τίς Τετάρτες καί τίς Παρασκευές.
4. Νά καθαιρεθοῦν καί ἀφορισθοῦν οἱ καταφρονητές τῶν ἱερῶν κανόνων καί τῶν ἱερῶν παραδόσεων.
5. Νά καθαιρεθοῦν καί ἀναθεματισθοῦν ὅσοι εἰσάγουν νεωτερισμούς καί καινοτομίες.
6. Νά ἐπαναφέρουν τό ἐκκλησιαστικό ἡμερολόγιο, καθώς μᾶς τό παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες".
 Παραθέτουμε:
α) Κάποιες ἀπὸ τὶς θέσεις τοῦ ὁσίου Φιλοθέου,
β) ἕνα σχόλιο γιὰ τέτοιες καταφρονητικὲς τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῆς ἐκκλησιαστικῆς Παραδόσεως θέσεις ποὺ σπέρνουν σύγχυση στοὺς πιστούς.
     (Σημειώνουμε, τέλος, ὅτι δὲν υἱοθετοῦμε ὅλα τὰ εἰσαγωγικὰ σχόλια τῶν ἱστολογίων ποὺ ἀναδημοσιεύουν τὶς ἀναρτήσεις μας).






ΣΧΟΛΙΟ: Ὑπάρχουν κάποιοι ποὺ στὴν ἐποχὴ τῆς συγχύσεως παρουσιάζονται ὡς ἔχοντες τὴν ὑψίστη γνώση, ὡς οἱ κριτὲς τῶν πάντων, οἱ ἴδιοι ὅμως οὐδέποτε παραδέχονται τὰ λάθη τους. Γράφουν πάντα μὲ τέτοιο ἀμφίσημο τρόπο, ποὺ ὅ,τι καὶ νὰ γράψεις θὰ σοῦ ἀπαντήσουν αἰνιγματωδῶς. Ἀκόμα καὶ ὅταν χρησιμοποιοῦν ἁγιογραφικὰ καὶ Πατερικὰ κείμενα, τὰ χρησιμοποιοῦν μονοσήμαντα καὶ μεμονωμένα, καὶ ἀρνοῦνται νὰ τὰ δοῦν στὸν καθρέπτη τῆς «συμφωνίας τῶν Πατέρων».
Παραθέτουν κείμενα ἀπὸ συγκεκριμένους Ἁγίους, ποὺ θεωροῦν πρώτης κατηγορίας, λοιδοροῦν δὲ ὅσους Ἁγίους χρησιμοποιοῦν ἄλλοι, θεωρώντας τους ὡς Ἁγίους δευτέρας κατηγορίας, ὡσὰν τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ποὺ λαλεῖ μὲ τὸ στόμα τῶν προφητῶν καὶ τῶν Ἁγίων, νὰ εἶναι: Α΄ κατηγορίας Πνεῦμα, ὅταν ὁμιλεῖ μὲ «πρωτοκλασάτους» Ἁγίους καὶ Β΄ κατηγορίας ὑποδεέστερο Πνεῦμα ὅταν ὁμιλεῖ μὲ Β΄ κατηγορίας Ἁγίους!
Σοῦ ἀρνοῦνται ὡς νὰ ἀποτελοῦν ὑπερεκκλησία φωτισμένων τὸ δικαίωμα ποὺ σοῦ ἔχει δώσει ἡ Ἐκκλησία νὰ ἀπομακρυνθεῖς ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἂν δὲν καταθέσεις διδακτορικὴ διατριβή, διὰ τῆς ὁποίας νὰ ἀποδεικνύεις τί εἶναι αἵρεση! Λὲς καὶ δὲν φτάνει ποὺ ἄλλοι τὸ ἔχουν καταδείξει! Καὶ ἡδονίζονται στὴ σκέψη ὅτι αὐτοὶ ἔχουν τὶς φιλοσοφικὲς προδιαγραφὲς καὶ τὶς διανοητικὲς δυνάμεις νὰ τὸ γνωρίζουν(!) ἐξουθενώνοντας “φιλαδέλφως” τοὺς «πτωχοὺς τῷ πνεύματι» ἀδελφούς τους, καθιστώντας τὴν Ὀρθοδοξία ἀριστοκρατικὴ θρησκεία φιλοσοφικῶν προδιαγραφῶν!
Διδάσκουν αὐτάρεσκα γιὰ τὴ φιλοσοφική τους ὀξυδέρκεια, ὅτι «η Αρνηση σημαίνει τό Μηδέν, τόν πνευματικό θάνατο», χωρὶς νὰ ἔχουν κατανοήσει ὅτι ἡ Γραφὴ εἶναι γεμάτη ἀπὸ θετικές, εὐεργετικὲς ἀρνήσεις, προκειμένου ἀκριβῶς νὰ σὲ προφυλάξει ἀπὸ τὸν πνευματικὸ θάνατο καὶ νὰ σὲ ὁδηγήσει στὶς θέσεις ἐκεῖνες ποὺ θὰ σὲ βοηθήσουν νὰ γίνεις δεκτικὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ νὰ ζήσεις.
Περιγελοῦν καὶ εἰρωνεύονται ἄσπλαχνα (αὐτοὶ οἱ “θεοφώτιστοι”) ἂν βροῦν κάποιο λάθος στὰ κείμενά σου.  Ἂν βροῦν μιὰ λέξη στὸ κείμενό σου, διὰ τῆς ὁποία δὲν ἀποδίδει σωστὰ αὐτὸ ποὺ θέλεις νὰ πεῖς (λόγῳ τῆς δική σου ἀδεξιότητας καὶ ἀνεπάρκειας), ἀρνοῦνται νὰ δοῦν τὸ «πνεῦμα» τοῦ κειμένου σου, καὶ τὴν ἑρμηνεύουν “κυριολεκτικά”, γιὰ νὰ σὲ βγάλουν φανατικό, καθυστερημένο, αἱρετικό!
Ἂν κάνεις τὸ ἴδιο σὲ κείμενό τους, ἀμέσως θὰ βγοῦν καὶ θὰ γράψουν (ἀφοῦ πρῶτα «ἐν βρασμ ψυχῆς», «ὑπεροψίᾳ καὶ μέθῃ» σὲ στολίσουν μὲ ὕβρεις καραγωγέα τοῦ Πειραιῶς εἶναι ἄραγε αὐτὸ ἔνδειξη ὅτι “φωτίζονται”  ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεύμα;), ὅτι ἄλλο ἤθελαν νὰ ποῦν, ἀλλὰ λόγῳ τῆς ἀμάθειάς σου, δὲν τὸ ἀντελήφθης!
Ἂς ἐξετάσουμε, λοιπόν, ἕνα κείμενό τους, μὲ τὰ δικά τους κριτήρια· σ’ αὐτὸ γράφουν:
«Η Εκκλησία τού Κυρίου χάθηκε καί πρέπει μέ πολύ κόπο καί πίστη νά επιστρέψουμε στήν Εκκλησία Του κατεπειγόντως. Στήν Εκκλησία τών Αποστόλων καί τών Αγίων. Καί όχι στήν εκκλησία τού κάθε τυχάρπαστου γυρολόγου, τού κάθε καβαλημένου εξομολόγου ή στήν εκκλησία "τών ιερών κανόνων". Το Πηδάλιο τής εκκλησίας είναι ο Κύριος δέν είναι ο Άγιος Νικόδημος. Δέν υπάρχει συνέχεια τής εκκλησίας»!
Ἐδῶ λοιπόν, διδάσκουν αἱρετικά (ἂν δοῦμε, ὅπως βλέπουν αὐτοὶ τὰ γραπτὰ τῶν ἄλλων, μονοσήμαντα καὶ κυριολεκτικά) ὅτι ἡ Ἐκκλησία, γιὰ τὴν ὁποία ὁ Κύριος εἶπε ὅτι «πύλαι δου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς», χάθηκε! Ὅτι δὲν ὑπάρχει συνέχεια τῆς Ἐκκλησίας! Πρέπει νὰ γυρίσουμε στὴν Ἐκκλησία (ποὺ χάθηκε!) ἀπὸ μόνοι μας. Καὶ πῶς, ἀφοῦ ὑποβαθμίζουν, ἀποσκορακίζουν καὶ τοὺς Ἱ. Κανόνες! Καὶ ποιους Ἁγίους θὰ ἐμπιστευθοῦμε, ἀφοῦ χωρίζουν τοὺς Ἁγίους σὲ Ἁγίους Α΄ καὶ Β΄ κατηγορίας; Ἀφοῦ ἀρνοῦνται καὶ θεωροῦν ὡς τὴν «πιὸ ἄτυχη στιγμὴ τοῦ ἁγίου Νικοδήμου, τὸ Πηδάλιο»! Τὸ Πηδάλιο, λέγουν, εἶναι ὁ Χριστός (ὡσὰν νὰ τὸ ἀρνούμαστε αὐτό) καὶ ὄχι ὁ ἅγιος Νικόδημος ποὺ ἔγραψε φωτιζόμενος καὶ καθοδηγούμενος ἀπὸ τὸ Χριστὸ καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα τὸ Πηδάλιο! Μήπως ὁ Ἅγιος (καὶ ὅσοι Ἅγιοι ἀποδέχτηκαν τὸ Πηδάλιο), καθοδηγοῦνται ἀπὸ ἄλλο Πνεῦμα; Καὶ θὰ ἐμπιστευθοῦμε αὐτὴ τὴν ὁμάδα τῶν τεσσάρων (4) ἑνὸς ἱστολογίου, νὰ μᾶς «φωτίσει» μὲ τὶς συνθηματολογικὲς φράσεις καὶ τὴν διακοπτόμενη λογικὴ ροὴ τῶν ἑνοτήτων καὶ τὴν ἀνολοκλήρωτη σκέψη;
Τὸ μένος αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων, ἐναντίον τῶν Ἱ. Κανόνων καὶ εἰδικὰ τοῦ ἁγίου Νικοδήμου, εἶναι ἀνεξήγητο! Ἔχουν τὴν ἔμμονη ἰδέα ὅτι οἱ κανόνες ἀντιπαρατίθενται στὶς «Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου»! Ἀντὶ νὰ καυτηριάσουν τὶς καταχρήσεις, ἐφαρμόζουν τὸ «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι»! Παραθέτουν κάποιους Ἱεροὺς Κανόνες τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου καὶ ἰσχυρίζονται ὅτι διὰ τῆς «ἐπιβολῆς τῶν Κανόνων» αὐτῶν πραγματοποιήθηκε «ἡ μείωση τῆς Ἐκκλησίας σὲ θρησκεία»! Γράφουν πικρόχολα, ἀδιάκριτα, εἰρωνικά:
«Μιά μικρή γεύση από τους "θεόδοτους" κανόνες πού αντικατέστησαν τίς εντολές τού Κυρίου, καί στηρίζουν τήν διοίκηση τής εκκλησίας. Ονομάστηκαν καί τό Σύνταγμα τής εκκλησίας, στό οποίο πρέπει νά υπακούει ο κάθε πιστός, τό οποίο ρυθμίζεται κατ' οικονομίαν από τόν κλήρο ή κατά γράμμα από τούς οργανωσιακούς καί καθοδηγεί τήν μετάνοια, μέ τήν απαραίτητη πνευματική καθοδήγηση, βεβαίως. Δημιούργησαν μιά νέα εκκλησία η οποία ετοιμάζεται νά προσχωρήσει σέ οικουμενικά συντάγματα. Καθοριστικό ρόλο  στήν επικράτησή τους έπαιξε η ερμηνεία τών κανόνων, ιδιαιτέρως από τόν Αγιο Νικόδημο τόν Αγιορείτη. Σήμερα η ερμηνεία τους αυτή κατέχει θέσιν δόγματος»! 
Ἄρα, λοιπόν, οἱ Πατέρες ποὺ συμμετεῖχαν στὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ καὶ στὶς ἄλλες Συνόδους ποὺ τὴν ἐπεκύρωσαν, καὶ κυρίως ὁ «κακὸς δαίμονας» τῆς Ἐκκλησίας (κατ’ αὐτούς) ἅγιος Νικόδημος, μετέτρεψαν τὴν Ἐκκλησία σὲ θρησκεία!