Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Έρχεται στο τέλος Σεπτεμβρίου η Κάρτα του Πολίτου

Πηγή: "Χριστιανική Βιβλιογραφία"

ΕΙΣ. ΣΧ. «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡ.»: Κυβερνήσεις φεύγουν, κυβερνήσεις ἔρχονται, τὸ ἴδιο καὶ ὑπουργοί, ἀλλὰ ἡ ὁμόψυχη «ἐθνικὴ» πολιτικὴ στὴν ἐφαρμογὴ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτου εἶναι μοναδικὸ φαινόμενο!!! Οὔτε στὰ Μνημόνια τέτοια «συναίνεση»!

. Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου θὰ προχωρήσει καὶ ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτου, σὲ ἐθελοντικὴ βάση, καθὼς θὰ εἶναι μία κάρτα ἡ ὁποία θὰ διευκολύνει τοὺς πολίτες, στὶς συναλλαγές τους μὲ τὶς δημόσιες ὑπηρεσίες
. Αὐτὸ προβλέπεται σύμφωνα μὲ τὰ dikaiologitika.gr, στὰ σχέδια τοῦ νέου ἀναπληρωτοῦ ὑπ. Διοικητικῆς Μεταρρυθμίσεως Χ. Βερναρδάκη γιὰ τὴν ἀναβάθμιση τοῦ δημοσίου τομέως καὶ τὴ βελτίωση τῆς καθημερινότητος τοῦ πολίτου.
. Ἔτσι ἀπὸ ὅτι ὅλα δείχνουν ἡ κάρτα τοῦ πολίτου μπαίνει στὴν τελικὴ εὐθεία μπαίνει μὲ στόχο τὴν πάταξη τῆς γραφειοκρατίας.
. Ἡ κάρτα τοῦ πολίτου θὰ ἔχει τὸ σχῆμα πιστωτικῆς κάρτας καὶ θὰ περιλαμβάνει τσιπάκι στὸ ὁποῖο θὰ εἶναι περασμένοι τρεῖς βασικοὶ ἀριθμοὶ ποὺ ταυτοποιοῦν τὸν κάτοχο: ὁ Ἀριθμὸς Φορολογικοῦ Μητρώου, ὁ Ἀριθμὸς Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφαλίσεως ΑΜΚΑ) καὶ ὁ Ἀριθμὸς Δημοτολογίου. Ἀρχικὰ ὑπῆρχε προβληματισμὸς ἂν θὰ περιλαμβάνει barcode -γιὰ τὸ ὁποῖο ἀντιδροῦν διάφοροι κοινωνικοὶ φορεῖς- ἢ κωδικὸ (Pin) γιὰ τὴν ταυτοποίηση τοῦ κατόχου. Τὸ ὑπουργεῖο προσανατολίζεται νὰ χρησιμοποιήσει κωδικὸ προσβάσεως προκειμένου νὰ ταυτοποιεῖται ἠλεκτρονικῶς ὁ κάτοχος τῆς ἔξυπνης κάρτας.
. Προοπτικὰ ἡ κάρτα τοῦ πολίτου θὰ μπορεῖ νὰ χρησιμοποιεῖται γιὰ ὅλες τὶς δυνητικὲς χρήσεις (ὡς κάρτα δημότου, ὡς κάρτα ἀσφαλισμένου, ὡς κάρτα ἀγρότου, ὡς κάρτα ἀσθενοῦς, ὡς κάρτα μετανάστου, ὡς κάρτα νέου κ.λπ.) καὶ θὰ περιλαμβάνει τὸν Ἀριθμὸ Δελτίου Ταυτότητας καθὼς καὶ τοὺς κωδικοὺς γιὰ τὸ πρόγραμμα taxis τοῦ ὑπουργείου Οἰκονομικῶν.
. Στόχος τῆς κυβερνήσεως εἶναι νὰ ἐνσωματώσει ὅλες τὶς ἠλεκτρονικὲς ὑπηρεσίες ποὺ ἔχουν ἀναπτύξει τὰ ὑπουργεῖα καὶ νὰ ἀποτελέσει ἡ ἔξυπνη κάρτα τοῦ πολίτη «ὀμπρέλα» γιὰ ἠλεκτρονικὲς συναλλαγὲς πολιτῶν καὶ ἐπιχειρήσεων μὲ τὸ κράτος.

ΠΗΓΗ: news247

"Η τραγικότητα των κοινωνούντων μετά των Αιρετικών", Νικολάου Πανταζή



Διάβασα στο ιστολόγιο «Κατάνυξις» (ἐδῶ) το άρθρο του π. Γεωργίου Μεταλληνού: «Ἡ τραγικότητα τῶν αἱρετικῶν».
Με κυρίευσε τέτοια κατάπληκτική «κατάνυξη» που άρχισα να κατά-νύσσομαι, να κατά-τρυπιέμαι από βελονισμούς αερολογίας και ψευδοεντυπωσιασμούς αργολογίας. Αυθύπαρκτα, το θεώρησα άκρως προκλητικό. Σχιζοφρενικό. Και προσβλητικό. Για αυτό και στάθηκε αφορμή του ως άνω τίτλου, με μικρή βέβαια παραλλαγή.
«Προκλητικό» διότι προκαλεί το υγιές αισθητήριο των Ορθοδόξων. Και προκαλεί με αφροσύνη περισσή για έναν δόκιμο «Ακαδημαϊκό» θεολόγο.
«Σχιζοφρενικό» διότι σχίζει τας εκκλησιολογικάς φρένας εντοπίζοντας μιαν αισθητή, επάρατη τραγικότητα με την οποία αυτός ενσωματώνεται και κοινωνεί απροκάλυπτα.
Και «προσβλητικό» διότι νομίζει πως γράφει σε ανύποπτους και αμόρφωτους που δεν γνωρίζουν τι πάει να πει αιρετικός ενώ ερμηνεύει ο ίδιος την έννοια του όρου βιωματικά, εκπροσωπούμενος δογματικά και ενούμενος οργανικά με το Εωσφορικό συναπάντημα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Βλασφημιών!
Η «εκκλησία» στην οποία ανήκει ο π. Γεώργιος, δεν λέει να αποτραβηχτεί από την παμμέγιστη βεβήλωση αυτή, και αυτός με την σειρά του, δεν αρνείται την αντίθεο εκπροσώπηση αυτή, δεν ασκεί κάποια πίεση και δεν εκσφενδονίζει απειλή θεαρχική, πως αν δεν αποσυρθεί άμεσα η «ορθόδοξη εκπροσώπηση», ο ίδιος θα αρνηθεί να είναι πλέον καθηγητής τους, κοινωνός του και συμμέτοχος στο βδέλυγμα αυτό της ερημώσεως.
Βέβαια, η Πανεπιστημιακή καθέδρα λίαν ελκυστική καθίσταται και δεν διατίθεται να την θυσιάσει ούτε για τον Χριστό, ούτε για την Πίστη, αλλιώς

Μήπως ξέρετε που «κρύφτηκαν» οι ποιμένες του έθνους και της Ορθοδοξίας; Νίκος Χειλαδάκη



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
               Πήγε αυτές τις μέρες ένας «φίλος» στο Άγιο Όρος και επισκέφτηκε ένα  γέροντα και τον ρώτησε τι έχει να πει για την κατάσταση που όλο και χειροτερεύει. Εκείνος με χαρακτηριστικό χαμόγελο του απάντησε ότι

Αγία Μεγαλομάρτυς Χριστίνα, π. Θεοδώρου Ζήση. --"Aνδρίζου και κραταιούσθω η καρδία σου"




Πολλοὶ Χριστιανοί (ποὺ βλέπουν μὲ κάποιο μαγικὸ τρόπο τὴν Πίστη), νομίζουν ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ὑποχρεωμένος νὰ μᾶς βοηθήσει, ὥστε ὅλα νὰ πᾶνε καλὰ στὴ ζωή μας· κι ἂν ἀγωνιζόμαστε τὸν ἀγώνα τῆς Πίστεως, σύντομα νὰ νικήσουμε!

Στὸν βίο τῆς ἁγίας Χριστίνας, ὅμως, βλέπουμε ὅτι ὁ Ἄγγελος ποὺ παρουσιάζεται στὴν Ἁγία, τὴν προετοιμάζει γιὰ μεγαλύτερα καὶ μακρὰς διαρκείας βασανιστήρια!

«Πρέπει, τῆς λέει, να δείξεις θάρρος ανδρικό, ανδρίζου και κραταιούσθω η καρδία σου, διότι όχι μόνον ο πατέρας σου πρόκειται να σε βασανίσει αλλά και δύο άλλοι ηγεμόνες άρχοντες μετά από τον πατέρα σου θα σε υποβάλλουν σε φριχτά βασανιστήρια. Η Χριστίνα εζήτησε την ενίσχυση του Αγίου Θεού και του Αγγέλου και έμεινε σταθερή στην Πίστη της».

Στὸν τέλος αὐτῆς τῆς ὁμιλίας (ἔγινε σὲ Μοναστήρι) ὁ π. Θεόδωρος, λέγει:
«Διότι και οι μοναχοί όλοι και οι μοναχές και εμείς πρέπει να αγαπήσουμε τον Χριστό με τόση ζέση, εις τρόπον ώστε να τα εγκαταλείψουμε όλα».
ΟΛΑ. Σήμερα, ὅμως, αὐτὸ τὸ ΟΛΑ, περιλαμβάνει πρωτευόντως, καὶ τὶς σχέσεις μας μὲ τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ποιμένες! Ὁ Μ. Φώτιος εἶναι σαφής: «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί· φυγεῖν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει, μηδ’ ἀπατηθῆναι προσελθεῖν, κἄν ἥμερον περισαίειν δοκῇ· φύγε τήν κοινωνίαν αὐτοῦ καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως»!

Ἂς ἀποφασίσουν κάποτε οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές:

 Ὑπάρχουν ἢ δὲν ὑπάρχουν αἱρετικοὶ Οἰκουμενιστὲς Ποιμένες;
Κι ἂς πράξουν τὰ δέοντα!
Φτάνουν οἱ ἀγῶνες στὰ λόγια!
  Αγία Μεγαλομάρτυς Χριστίνα
  π. Θεοδώρου Ζήση 
Η Αγία Χριστίνα λοιπόν γεννήθηκε, όπως μας λέει το Συναξάρι, γεννήθηκε στην Τύρο, στην πόλη και στην πατρίδα του Αποστόλου Παύλου. Και γεννήθηκε εκεί κατά τα χρόνια της βασιλείας του Σεβήρου γύρω στο 200 μ.Χ., όπου είχαν αρχίσει ήδη οι μεγάλοι διωγμοί εναντίον των Χριστιανών. Καταγόταν από πολύ πλουσίους γονείς· ο πατέρας της ήταν άρχων της Τύρου, ηγεμών της Τύρου, στρατηγός της Τύρου κι όπως σημειώνει εδώ ο Συναξαριστής, κι αυτό είναι πολύ διδακτικό, από γονείς εις μεν το γένος πλουσίους εις δε την ψυχή φτωχούς. Και ήταν φτωχοί στην ψυχή γιατί δεν είχαν τη Χάρη του Αγίου Πνεύματος, δεν ήσαν Χριστιανοί, επειδή ήσαν εμπόρων θεραπευταί και των ειδώλων, ήσαν ειδωλολάτραι. Να λοιπόν η Αγία Χριστίνα, μία μοναχοκόρη, γεννιέται μέσα σ’ ένα πλούσιο περιβάλλον, πάμπλουτη η Αγία Χριστίνα και πανέμορφη, όπως θα δούμε, από γονείς ειδωλολάτρες.
Ο πατέρας της λοιπόν ο Ουρβανός, ηγεμών της πόλεως της Τύρου, βλέποντας πόσα προσόντα και πόσο πανέμορφη ήσαν η κόρη του και υποθέτοντας πως θα την γλιτώσει από τις ενοχλήσεις των νέων της εποχής εκείνης τις διαρκείς, αποφάσισε να την κλείσει σ’ ένα πολύ μεγάλο πύργο, πολυτελέστατο πύργο, να της δώσει εκεί