Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2015

Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ. Του εορταζομένου σήμερον αγίου Μαξίμου του Ομολογητού



 Τώρα μὲ τὴν Χάριν της θὰ μιλήσωμε περὶ τῆς ἐξόδου καὶ τῆς Μεταστάσεως αὐτῆς ἀπὸ τὸν παρόντα κόσμον εἰς τὴν αἰώνιον Βασιλείαν τοῦ Υἱοῦ της. Εἶναι ὄντως φαιδρὰ καὶ χαρμόσυνος γιὰ τὴν ἀκοὴν τῶν φιλοθέων ἡ τοιαύτη διήγησις.
Ὅταν, λοιπόν, ὁ Χριστός, ὁ Θεός μας, εὐδόκησε νὰ μεταθέση τὴν παναγίαν καὶ πανάμωμον μητέρα του ἀπὸ τὸν κόσμον αὐτὸν εἰς τὴν Βασιλείαν του, προκειμένου νὰ λάβη τὸν ἄφθαρτον στέφανον τῶν ὑπερφυῶν ἀγώνων καὶ ἀρετῶν της, νὰ τὴν τοποθετήση θεομητροπρεπῶς «ἐκ δεξιῶν του, περιβεβλημένην μὲ πορφύραν καὶ πεποικιλμένην ἐν ἱματισμῷ διαχρύσῳ» (Ψαλμ. μδ ́, 12) καὶ νὰ τὴν ἀνακηρύξη Βασίλισσαν πάντων τῶν κτισμάτων, ὁδηγῶν αὐτὴν εἰς τὸ ἐσώτερον τοῦ καταπετάσματος καὶ ἐγκαθιστῶν εἰς τὰ ἐπουράνια Ἅγια τῶν Ἁγίων, τῆς ἐγνωστοποίησε ἐκ τῶν προτέρων τὴν ἔνδοξον αὐτῆς μετάστασιν. Ἀπέστειλε πάλιν εἰς αὐτὴν τὸν ἀρχάγγελον Γαβριὴλ γιὰ νὰ τῆς ἀναγγείλη τὴν ἔνδοξον ἐκδημίαν της, καθὼς ἄλλοτε τὴν θαυμαστὴν αὐτῆς σύλληψιν. Τὴν

Επιθυμούν την εξαφάνιση του Ελληνικού πληθυσμού γιατί ως Ορθόδοξοι - "ατίθασοι" εμποδίζουμε τους νεοταξικούς και οικουμενιστικούς σχεδιασμούς!



Συγκρούσεις διεξάγονται μεταξύ αστυνομικών και λαθρομεταναστών στην Κω... Βίντεο δείχνει λαθρομετανάστες να επιτίθενται σε αυτοκίνητα Ελλήνων πολιτών! (ἐδῶ)
 Περίπου 1500 λαθρομετανάστες αρνήθηκαν να μπουν στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του νησιού και ξέσπασαν συγκρούσεις με τις δυνάμεις της αστυνομίας.
 Προειδοποίηση ότι θα χυθεί αίμα από την έκρυθμη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Κω, με την συγκέντρωση στο νησί 7.000 λαθρομεταναστών απηύθυνε προς την κυβέρνηση (που δείχνει μεγάλη αδράνεια στο κρίσιμο εθνικό ζήτημα της λαθρομετανάστευσης) ο δήμαρχος Γ.Κυρίτσης και ότι αν δεν πάρει πρωτοβουλίες η κυβέρνηση τότε θα έχουμε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
 Tην ίδια (στιγμή) κάτοικοι του Βοτανικού μηνύουν την κυβέρνηση για την "φαεινή" ιδέα της να μεταφέρουν χιλιάδες άγνωστους λαθρομετανάστες στην περιοχή τους με αποτέλεσμα να τελεί μελλοντικά ακόμα και η ζωή τους σε κίνδυνο, αφού ουδείς γνωρίζει το ποιόν των ανθρώπων αυτών και αν πρόκειται για ισλαμιστές εξτρεμιστές.
 Λες και θα λυθεί το πρόβλημα με την μεταφορά κάποιων λαθρομεταναστών στο κέντρο της Αθήνας. Με τα υπόλοιπα εκατομμύρια τι θα γίνει; Και τι θα συμβεί με τον νόμο περί ιθαγένειας που ψήφισε η κυβέρνηση; Σε πέντε χρόνια από σήμερα θα "αντικατασταθούμε" με το ζόρι με άλλους "Έλληνες" πιο βολικούς; Δεν είναι τυχαίο που η Ύπατη Αρμοστεία "δασκαλεύει " τους λάθρο να μην δίνουν όυτε δακτυλικά αποτυπώματα για να μην ταυτοποιούνται όπως έκανε χθες εκπρόσωπός της στην Κάλυμνο.
 Στα διεθνιστικά κέντρα επιθυμούν την εξαφάνιση του γηγενή ελληνικού πληθυσμού ο οποίος είναι ενοχλητικός και ατίθασος για τους σχεδιασμούς των νεοταξιτών, συν τοις άλλοις λόγω Ορθοδοξίας κοιτάζει πάντοτε φιλικά προς την Μόσχα, και αυτό δεν αρέσει στην άλλη ακτή του Ατλαντικού.
 Ο κ. Γιώργος Κυρίτσης δήμαρχος της Κω ο οποίος και χθες έστειλε επιστολή στον πρωθυπουργό δήλωσε: 
 «Είναι η τελευταία προειδοποίηση που απευθύνω στην Πολιτεία. Στην Κω έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 7.000 παράνομοι μετανάστες, η διαχείριση του προβλήματος είναι πλέον αδύνατη. Προειδοποιώ ότι ο κίνδυνος να χυθεί αίμα και να οδηγηθούμε σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις είναι υπαρκτός».
 Ο κ. Κυρίτσης κάλεσε την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της ζητώντας:
 - Να μετακινηθούν άμεσα, με δρομολόγηση πλοίου αλλά και με τη συνδρομή ακόμα και του Πολεμικού Ναυτικού, οι 7.000 παράνομοι μετανάστες από την Κω.
 - Να έρθουν άμεσα στην Κω, ειδικές δυνάμεις της Αστυνομίας για να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενα επεισόδια αλλά και ακραίες καταστάσεις.
 - Να τελειώσει ο μύθος με τη διαδικασία ταυτοποίησης. Στην Κω με 7.000 παράνομους μετανάστες και 600-800 να φτάνουν καθημερινά, δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση. Ας το πάρουν απόφαση επιτέλους.
 - Να υπάρξει φρούρηση των θαλάσσιων συνόρων μας, πόσους παράνομους μετανάστες μπορεί να αντέξει η Κως; Πόσους μπορεί να αντέξει η Ελλάδα;
 «Ο Δήμος Κω έκανε μια προσπάθεια, προσπαθώντας να μεταφέρει στο γήπεδο τη δομή ταυτοποίησης. Προσπάθησε να υποκαταστήσει το Κράτος που είναι απών από την αντιμετώπιση του προβλήματος. Αποδείχθηκε όμως ότι το πρόβλημα δεν είναι πλέον διαχειρίσιμο. Ο κ. Πρωθυπουργός, οφείλει να δώσει λύση εντός της ημέρας», καταλήγει.
 Πηγή: «defencenet»



Τους Ποιμένες μας, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.


Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός


Αναρωτιέμαι πολλές φορές, ποια είναι η στάση, που οφείλει να κρατήσει ένας Ρωμηός, σε περιπτώσεις,  που η ουσία της Πίστεώς μας προσβάλλεται από κάποιους ανθρώπους, και μάλιστα από "έγκριτους" καθηγητές των λεγόμενων θεολογικών μας σχολών ή ακόμα και από γνωστούς "προβεβλημένους" Ιεράρχες;
Ή αλλιώς, μέχρι ποιο σημείο έχει το δικαίωμα ένας Ορθόδοξος Χριστιανός, εν ονόματι τάχα του δυτικόφερτου κώδικα καλής συμπεριφοράς, να σιωπά και να μην υπερασπίζεται-ομολογεί την Πίστη των Πατέρων του, όταν αυτή η Πίστις περιφρονείται από κάποιους επιτήδειους και το χειρότεροπαραχαράσσεται και αλλοιώνεται;
Μερικοί θα σπεύσουν να πουν, ότι σ’ εμάς τους Χριστιανούς δεν πρέπουν οι αντεγκλήσεις και ότι, πάνω απ’ όλα, μπαίνει η αγάπη.
Ναι, όντως, η αγάπη είναι ο πυρήνας της Διδασκαλίας του Κυρίου μας, αλλά για ποια αγάπη μιλάμε; Εκείνη που συμβιβάζεται με το ψεύδος ή εκείνη που αληθεύει; Εκείνη που διολισθαίνει προς την αίρεση ή εκείνη που διδάσκει ανόθευτη την Αλήθεια; 
Όταν ο Ορθόδοξος Χριστιανός –λαϊκός ή ιερωμένος αποσιωπά σκοπίμως την Αλήθεια, κάνει εκπτώσεις σε θέματα Πίστεως και συμπορεύεται ανοιχτά με τους αιρετικούς, τότε σε τι ωφελούν οι αγαπολογίες, οι ασπασμοί και τα χαμόγελα;
Πάνω στο θέμα αυτό ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι σαφέστατος. Μας λέει: "Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων".  Σε τίποτε δεν ωφελεί ο καθωσπρεπισμός, όταν η Πίστη μας είναι αλλοιωμένη.
Ο κατ’ εξοχήν υμνητής της αγάπης είναι ο Απόστολος Παύλος. Μήπως δεν είναι εκείνος, που μας διδάσκει, ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις από τους αμετανόητους αιρετικούς;(1)
Ή μήπως, ο Ιωάννης, ο Μαθητής της Αγάπης, δεν είναι εκείνος που μας προτρέπει να τους κόβουμε ακόμα και την καλημέρα;(2)
Εμείς, από πότε γίναμε ανώτεροι στην αγάπη, από τον Απόστολο Παύλο και από τον Ιωάννη, τον ηγαπημένο Μαθητή του Κυρίου μας;
Απ’ ότι φαίνεται, μάλλον δεν μιλάμε για την ίδια αγάπη.
Η αγάπη του Παύλου και του Ιωάννου είναι η αγάπη η πατρική, ενώ η δική μας –κάποιων δήθεν ανοιχτόμυαλων είναι η "αγάπη" του έμμισθου αυτονομημένου μεταπατερικού παιδαγωγού.
Η αγάπη του Παύλου και του Ιωάννου είναι η αγάπη, που φωτίζει την Αλήθεια και οδηγεί στο Φως, ενώ η δική μας, είναι μια κάλπικη αγάπη, που θολώνει τα πεντακάθαρα νερά της Αλήθειας και οδηγεί στο σκοτάδι και την απώλεια.
Σε ολόκληρο το Ευαγγέλιο, Αγάπη και ψεύδος δεν συναπαντώνται πουθενά. Η αγάπη ποτέ δεν θυσιάζει την Αλήθεια. Αγάπη, που κρύβει και συγκαλύπτει την αίρεση, είναι εωσφορική.  
Κάποιοι άλλοι θα μας υπενθυμίσουν, ότι οφείλουμε σε όλους τους συνανθρώπους μας, να φερόμαστε με επιείκεια και να μην αποκαλύπτουμε τα αδύνατα σημεία τους.
Ναι, έτσι είναι, αλλά, όπως μας διδάσκουν οι Πατέρες, αυτό ισχύει μονάχα σε ότι αφορά στα πάθη και τις αδυναμίες των συνανθρώπων μας και όχι σε διδασκαλίες αιρετικές και ολισθήματα βίου δογματικής τάξεως, προερχόμενα μάλιστα από υψηλόβαθμους ιερωμένους ή και επαγγελματίες των θεολογικών μας σχολών.
Τους ποιμένες μας, εμείς οι Ρωμηοί, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.
Τους Ιερείς μας και προπάντων τους Επισκόπους μας, τους θέλουμε ανύστακτους και αυστηρούς φύλακες της πολυτίμητης Ορθοδοξίας μας –όπως ακριβώς τους θέλουν και οι Πατέρες της Εκκλησίας μας και οι Άγιοί μας- και όχι δουλικά παρατρεχάμενους στα διεθνή ινστιτούτα της πανθρησκείας και του οικουμενισμού.
Πώς αλλιώς θα κρατήσουμε την Πίστη μας ανόθευτη; Πώς θα μπορέσουμε να αντισταθούμε στις απανωτές επιθέσεις που δεχόμαστε; 
Ή μήπως δεν είναι ολοφάνερη η πρόθεση, αλλά και η πολυχρόνιος αντίχριστη δράση των ποικιλώνυμων αιρετικών, να ξεριζώσουν από τις καρδιές μας την Ορθοδοξία και να μας κάνουν σαν και του λόγου τους;
Η ευθύνη όλων μας είναι μεγάλη. Ακόμα πιο μεγάλη, όμως, είναι η ευθύνη των Ιεραρχών και Ποιμένων μας, ιδιαίτερα μάλιστα στους δύσκολους καιρούς που περνάμε.    

__________________________
ΠΗΓΕΣ:
(1). Προς Τίτον, κεφ. 3, στ. 10
’’Αρετικόν νθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτο’’.
(2). Β’ Ιωάννου, 10-11
’’Ε τις ρχεται πρός μς καί ταύτην τήν διδαχήν (το Χριστο) ο φέρει, μή λαμβάνετε ατόν ες οκίαν, καί χαίρειν αυτ μή λέγετε. γάρ λέγων ατ χαίρειν, κοινωνε τος ργοις ατο τος πονηρος’’.