Τρίτη, 25 Αυγούστου 2015

Καταγγέλλει ἄλλους Μητροπολίτες γιὰ πταίσματα, τὴν στιγμὴ ποὺ αὐτὸς χωλαίνει περὶ τὴν Πίστη!

Μήπως γιὰ νὰ "ρίξει στάχτη στὰ μάτια";

Ο Μητρ. ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΦΙΛΟΠΑΠΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ
Πηγή: "Ομολογία"

Ο συνεργάτης του «Ορθόδοξου Τύπου» Μητροπολίτης  Καλαβρύτων Αμβρόσιος συνεχίζει με επιμονὴ και πείσμα να αιρετίζει υποκρινόμενος τον ορθόδοξο! 
Προχθές αναδημοσιεύσαμε απο το ιστολογιο ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙ το άρθρο «ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ; Τι λέγει ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος και τι λέγουν οι Πατέρες!». Σ’ αυτό παραθέταμε την γνώμη Αγίων και του μοναδικού ομολογητή Επισκόπου της εποχής μας, του νεοχρυσόστομου Αυγουστίνου Καντιώτη, που έκανε σκόνη τις δεσποτικές κορώνες του Καλαβρύτων, με τις οποίες διακήρυττε ότι ο Επίσκοπος είναι ασύδοτος για τις πράξεις του, και δίνει λόγο μόνο στο Θεό και ελέγχεται από τους …ομοίους του δεσποτοκράτες της Συνόδου!!!

Να θυμίσουμε το αθεολόγητο κείμενο του Αμβρόσιου που συσκοτίζει τα πράγματα και δεν κάνει διάκριση ούτε μεταξύ «αντιπροσώπου» και «εκπροσώπου»:

«Η  διαφορά  μας  με  την  καθολικὴ εκκλησία  (γράφει ο κ. Αμβρόσιος) είναι  η  εξής:  Ο  Πάπας  είναι  ο  αντιπρόσωπος  του  Χριστού  στη  γη.  Ο  κάθε  επίσκοπος  της  καθολικής εκκλησίας  είναι  αντιπρόσωπος  του  Πάπα  στην  περιοχή του.   Εμείς  διδάσκουμε:  Ο  κάθε  επίσκοπος  εις  τύπον  και  τόπον  Χριστού…,  ο  αντιπρόσωπος  του  Χριστού  εις  την  γην… Εκεί  είναι  ένας  ο  εκπρόσωπος  του  Χριστού  εις  τύπον  και  τόπον  Χριστού  είναι  ένας.  Όλοι  οι  άλλοι  είναι  εκπρόσωποι  εις  τύπον  και  τόπον  Πάπα… που  σημαίνει:  λογοδοτούν  στον  Πάπα  και  ο  Πάπας   προς  τον  Θεόν…  Εμείς  λέμε,  ο  κάθε  επίσκοπος  λογοδοτεί  εις  τον  Θεόν.  Είναι  απέναντι  εις  τον  Θεόν  υπεύθυνος,  στη  συνείδησή  του  και  στον  Θεό»!

Αλλοίμονο, αν τη διαποίμανση του λαού του Θεού την αφήναμε ανεξέλεγκτη στὴ …«συνείδηση» του Καλαβρύτων, ο οποίος θέλει τον Θεό στον ουρανό και διαχειριστὴ των πραγμάτων του Θεού στη γή, τον κάθε Επίσκοπο. 
Κύριε Αμβρόσιε, αυτή είναι Παπικὴ θεολογία. 
Εμείς οι Ορθόδοξοι έχουμε τον Επίσκοπο συν-άδελφο, εκ-πρόσωπο του Θεού και υπηρέτη των μυστηρίων του Θεού. 
Για μας ο Θεός, ο Χριστὸς είναι παρών στον κόσμο, δεν τον έχουμε εξορίσει σε κάποια ουράνια δώματα, όπως οι Παπικοί, για να πράττουν ανεξέλεγκτοι οι εκπρόσωποί του, ότι είναι σύμφωνο με την …συνείδησή τους (αν διαθέτουν πια συνείδηση!). 
Οι πιστοί είναι συνυπεύθυνοι (στο βαθμό που είναι) για την πορεία της Εκκλησίας, για την Εκκλησία που είναι το σπίτι τους. 
Δεν είναι εξαρτήματα και δούλοι του Επισκόπου. 
Είναι όλοι μαζί είτε δούλοι, είτε αδελφοί, και τέκνα, και φίλοι Ιησού Χριστού.

Ο παπικής ιδεολογίας, λοιπόν, κ. Αμβρόσιος, θύμωσε για τη δημοσίευση και μας έστειλε 2 e-mail με τα οποία μας «ευχαριστεί» ειρωνικά, μας μαλώνει και μας υβρίζει ως εξής:


EYΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.....

Αγαπητέ κ. Τσολογιάνη,

Ευχαριστώ, που μέ κρίνετε και με κατακρίνετε! Αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ ΤΥΓΧΑΝΩ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ! Είμαι άνθρωπος, λάθη κάνω, στηρίζομαι εις το έλεος του Θεού! Τον Θεόν καί λατρεύω καί φοβούμαι καί ευλαβούμαι.

Σας εύχομαι την ευλογίανΤου.

+ Ο Κ & Αι Αμβρόσιος

21.08.2015.

Αγαπητέ κ. Τσολογιάννη,

Συνέχεια προηγουμένου μηνύματός μου:

Παρακαλώ να ελευθερωθήτε από την κακία, ήτις ταλαιπωρεί τήν ψυχήν σας.

Το θέμα, το οποίον θίγετε, δεν επιδέχεται μιαν και μοναδικήν απάντησιν!

Σας ερωτώ:

•  Ένας Ορθόδοξος νέος δύναται να νυμφευθή μίαν γυναίκα οπαδόν των Μαρτύρων του Ιεχωβά; Ασφαλώς ΟΧΙ! διότι οι Χιλιαστές είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ! 

•  Ένας Ορθόδοξος νέος δύναται να νυμφευθή μίαν Ρωμαιοκαθολικήν γυναίκα; Ασφαλώς ΝΑΙ, αλλά θα τελέσει το γάμο του και στον Ορθόδοξον Ναόν καί στον ναόν των Ρωμαιοκαθολικών! (Άρα, εμμέσως πλήν σαφώς, υπό της Ορθοδόξου Εκκλησίας οι Ρωμαιοκαθολικοί αντιμετωπίζονται ως Σχισματικοί και ουχί ως Αιρετικοί!).

Με ευχές εν Κυρίω

+ Ο Κ & Αι Αμβρόσιος

 21.08.2015.


Γράφετε αυτά τα παπικά και οικουμενιστικά ιδεολογήματα, Δέσποτα Αμβρόσιε, κι απορείτε που σας ελέγχουμε; 
Διδάσκετε την προωθημένη  εκκλησιολογία των Οικουμενιστών και λέτε πως είστε Ορθόδοξος; 
Από πού κι ως πού είστε εσείς αντιπρόσωπος και εκπρόσωπος του Θεού, διδάσκοντας τα αντίθετα από αυτά που διδάσκει ο Θεός δια των Αγίων Πατέρων; 
Είναι δυνατόν ένας εκπρόσωπος του Θεού να σαμποτάρει το έργο του Χριστού;

Ώστε λοιπόν ο Χιλιασμός που καμιά Οικουμενική Σύνοδος (ως Χιλιασμό) δεν τον έχει καταδικάσει, είναι για σας αίρεση, ενώ ο Παπισμός, που τον έχουν καταδικάσει εκατοντάδες Σύνοδοι και Άγιοι, δεν είναι αίρεση για σας; 
Και τολμάτε εναντιούμενος στην Εκκλησία, να τον ονομάζετε μόνο σχίσμα; 
Και βγάζετε αυτό το συμπέρασμα από κάποιες πράξεις Οικονομίας

Παράνομη ως "αναιτιολόγητη πειθαρχική πράξη και ποινή" η απόφαση του Μητροπ. Ναυπάκτου Ιερόθεου: "Δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γής" και μάλιστα οι Επίσκοποι!



Υπόθεση Ιγν. Σταυρόπουλου:

Απόφαση ΣτΕ ακυρώνει Πράξη του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος

Από ignatiosstavropoulos.blogspot.gr/
Υπόθεση Ιγν. Σταυρόπουλου: Απόφαση ΣτΕ ακυρώνει Πράξη του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος
Απόφαση Συμβουλίου Επικρατείας Ακυρώνει Πράξη του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος στην υπόθεση Ιγνατίου Σταυροπούλου. Για δικαίωση μιλάει ο ίδιος. Αναλυτικά: 
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, μετά από σχετική αίτηση του Ιεροκήρυκα Ιγνάτιου Σταυρόπουλου, ακύρωσε οριστικά, την Απόφαση 4/2005 του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, περί οριστικής απολύσεως, απο τη θέση του Ιεροκήρυκα, του αιτούντος, που είχε προτείνει με πράξη του ο μητροπολίτης Ναυπάκτου.
Η απόφαση περί της απόλυσης, έκρινε το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο, ότι [... παραβίασε τις προαναφερθείσες διατάξεις του Κανονισμού 5/1978 και πρέπει να ακυρωθεί...]
Η απόφαση θεωρείται σταθμός στη νομολογία των ελληνικών δικαστηρίων και θεωρείται σημαντικό βήμα και νέα θετική

Η αίρεσις, το σχίσμα και η ενδεικνυομένη προς τους αιρετικούς και σχισματικούς ποιμαντική στάσις

«Οι Πατέρες της Εκκλησίας, επόμενοι τη διδασκαλία της Καινής Διαθήκης και ιδία του Απ. Παύλου και του Ευαγγελιστού Ιωάννου, οι οποίοι καταδικάζουν την αίρεσιν μετά σφοδρότητος, ουδεμίαν εδέχοντο συμφιλίωσιν ή συνύπαρξιν με την αίρεσιν…»!
«Χαρακτηριστικός είναι ο λγ΄ Αποστολικός, ο επιτάσσων όπως ξένοι κληρικοί χωρίς συστατικών μη γίνωνται δεκτοί εις κοινωνίαν. Όταν φέρουν συστατικά να εξετάζωνται εάν είναι «κήρυκες της ευσεβείας», ήτοι ορθόδοξοι, εάν δεν είναι να παρέχωνται αυτοίς τα προς συντήρησιν αναγκαία, αλλά να μη γίνωνται δεκτοί εις Εκκλησιαστικήν κοινωνίαν» (π. Γεώργιος Καψάνης).

Ἄραγε, ὁ Οἰκουμενισμὸς ὑπάγεται στὶς αἱρέσεις, τὶς ὁποῖες (κατὰ τὸν π. Γεώργιο Καψάνη) καταδικάζουν μετὰ σφοδρότητος καὶ δὲν δέχονται καμιὰ συνύπαρξη μὲ αὐτὲς οἱ Ἅγιοι; Δηλ. οἱ Εὐαγγελιστές, οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Πατέρες;
Θὰ ποῦν κάποιοι· μά, ἐδῶ ὁ ἀείμνηστος Καψάνης μιλᾶ γιὰ καταδικασμένες ἀπὸ Συνόδους αἱρέσεις. Ψέμα· διότι οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ μέχρι τὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο Ἅγιοι ἀπομακρύνοντο ἀπὸ αἱρετικούς, ποὺ καμιά Σύνοδος δὲν εἶχε καταδικάσει. Τὸ ἴδιο καὶ μετέπειτα Ἅγιοι καὶ πιστοὶ ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἐκήρυτταν κακοδοξίες, πρὶν κάποια Σύνοδο τοὺς καταδικάσει. Άρκοῦσε ἡ διαπίστωση ἀπὸ κάποιον Ἅγιο Ποιμένα ὅτι ἐδῶ ὐπάρχει αἵρεση, γιὰ νὰ ἀπομακρυνθοῦν οἱ πιστοὶ ἀπὸ τὸν αἱρετικό!
Χαρακτηριστικὴ περίπτωση ὁ «λγ΄ Αποστολικός, ο επιτάσσων όπως ξένοι κληρικοί… νὰ μὴ γίνωνται δεκτοὶ εἰς κοινωνίαν», χωρίς νὰ ἐρωτῶνται γιὰ τὸ ἂν πιστεύουουν ὀρθά· π.χ. ἂν δέχονται τὸ 9ο ἄρθρο τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως ποὺ ἀπαιτεῖ πίστη «εἰς Μίαν Ἐκκλησίαν» κι ὄχι εἰς πολλὲς ἀδελφὲς Ἐκκλησίες, ὅπως κακοδοξοῦν ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ὁ Φαναρίου Βαρθολομαῖος!
Καὶ σήμερα τί γίνεται; Ἡ ὕπαρξη τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὁμολογεῖται ἀπὸ ὅλους σχεδόν, ἀλλὰ ταυτόχρονα ἀντὶ νὰ ἀπομακρυνθοῦν (αὐτοὶ ποὺ ὁμολογοῦν καὶ διδάσκουν μὲ "Ὁμολογίες Πίστεως" τὴν ὕπαρξη τῆς αἱρέσως), κοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς!!!
Ὅλοι τους· καὶ ὁ Πειραιῶς, ὁ π. Ἐφραίμ, καὶ ὁ π. Στέφανος, καὶ ὁ π. Σαράντης Σαράντος, καὶ ὁ π. Θ. Ζήσης, καὶ ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνός, καὶ ὁ "Ὀρθόδοξος Τύπος", καὶ οἱ διάφοροι ἱστολόγοι ποὺ κατὰ τὰ ἄλλα τὸ παίζουν ὀρθόδοξοι καὶ τιμητὲς τῶν πάντων καὶ γνῶστες τῶν μυστικῶν τῆς παναιρέσεως!

Πηγή: «Ἀκτίνες»
Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης,
Καθηγούμενος Ι. Μονής Οσίου Γρηγορίου, Αγίου Όρους

Η αίρεσις, το σχίσμα και η ενδεικνυομένη προς τους αιρετικούς και σχισματικούς ποιμαντική στάσις

Η παράδοσις της Εκκλησίας, ως αποτυπούται εις τους ι. Κανόνας, κατενόησε πάντοτε την αίρεσιν και το σχίσμα ως φρικτά και αποτρόπαια μέσα, δι’ ων ο εχθρός της σωτηρίας επιχειρεί «μερίζειν το του Χριστού σώμα» δια να ματαιώση την σωτηρίαν του ανθρώπου.[01]
Οι Πατέρες της Εκκλησίας, επόμενοι τη διδασκαλία της Καινής Διαθήκης και ιδία του Απ. Παύλου και του Ευαγγελιστού Ιωάννου, οι οποίοι καταδικάζουν την αίρεσιν μετά σφοδρότητος, ουδεμίαν εδέχοντο συμφιλίωσιν ή συνύπαρξιν με την αίρεσιν, αρνούμενοι να ίδουν αυτήν υπό το πρίσμα του σχετικισμού και σκεπτικισμού, ως ατυχή αλλά πάντως ευγενή και νόμιμον προσπάθειαν ερμηνείας της χριστιανικής αληθείας. Ούτως οι επιμένοντες τη αιρέσει αιρετικοί θεωρούνται από τους αγίους Πατέρας ως «ακάθαρτοι», «αντίπαλοι Χριστού», «ιερόσυλοι και αμαρτωλοί», «αντικείμενοι (τω Χριστώ) τουτ’ έστι πολέμιοι και αντίχριστοι», «ους ο Κύριος πολεμίους και

Τραγελαφικές καταστάσεις! Οικουμενιστής Μητροπολίτης ...καταγγέλλει άλλον Οικουμενιστή


Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015


ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΑΖΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ........ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!!

 ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ

ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ καί ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ
                    ΠΡΩΤ. 595                                                  17ῃ Αὐγούστου 2015  
                                    
ΑΝΟΙΚΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Πρός
Τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην
Κίτρους, Κατερίνης καί Πλαταμῶνος  Κύριον κ. ΓΕΩΡΓΙΟΝ
Ἱεράν Μητρόπολιν
601 00 ΚΑΤΕΡΙΝΗΝ
            
Σεβασμιώτατε ἐν Χριστῷ Ἀδελφέ,

Ἐπέλεξα τήν σήμερον, ἡμέραν τῆς εἰς Ἐπίσκοπον χειροτονίας μου, κατά την εὐδοκίαν τοῦ Κυρίου μας, ἥτις ἐγένετο την 17ην Αὐγούστου 1976, διά νά Σᾶς παιδαγωγήσω ἐν Χριστῷ, κατά Χριστόν και  εἰς Χριστόν, καθ’ ὅσον Ὑμεῖς ἀνήλθετε εἰς τό ὕψος τῆς Ἀρχιερωσύνης πολύ ἀργότερον, μόλις την 1ην Μαρτίου τοῦ ἔτους 2014!
       Ἡ προτροπή τοῦ Βιβλίου τῶν Παροιμιῶν μοῦ δίδει τήν ἀφορμήν! «Δίδου σοφῷ ἀφορμήν, καί σοφώτερος ἔσται∙ γνώριζε δικαίῳ, καί προσθήσει τοῦ δέχεσθαι» (Παροιμιῶν,  Κεφ. θ΄).
Δέν προτίθεμαι, ἄλλωστε καί δέν νομιμοποιοῦμαι, νά Σᾶς διδάξω Θεολογίαν, τῆς ὁποίας ἂξιος διδάσκαλος εἶσθε!  Προτίθεμαι ὅμως νά Σᾶς διδάξω καί νά Σᾶς κατηχήσω εἰς τό ἐκκλησιαστικόν Ἦθος, εἰς τό ὁποῖον, ὡς φαίνεται, ὑπολείπεσθε!  

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρ. Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
 κ.κ. Αγαθόνικος όπως είναι σήμερα.
Περί τῆς ἐλλείψεως ταύτης, δυστυχῶς ἔχομεν ἰδίαν ἀντίληψιν. Πρόκειται περί τῆς ἐκ πάσης ἀπόψεως ἀπαραδέκτου συμπεριφορᾶς Σας πρός τόν ἐν ἀδυναμίᾳ ὄντα Προκάτοχόν Σας κ. Ἀγαθόνικον, τοῦ ὁποίου τήν φροντίδα Σᾶς ἐνεπιστεύθη ἡ Ἱερά Σύνοδος, ὡς ἐπίσης καί τήν μετά πείσματος ἐπιδεικνυομένην ἀπαράδεκτον συμπεριφοράν Σας πρός τήν  ἐξαδέλφην Του καν Ἑλένην Ζαφειρίου-Φατούρου!
Περί τῶν κρατουσῶν συνθηκῶν ἐκεῖ εἰς τό κατάλυμά Του ἔχομεν ἰδίαν ἀντίληψιν, καθ’ ὅσον ἀπεσταλμένοι τῆς ἡμετέρας ἀναξιότητος ἐξ Αἰγίου, συγχρόνως δέ καί παιδιόθεν φίλοι Του Κληρικοί ἦλθον εἰς Κατερίνην, εἶδον καί ἀπῆλθον, μεταφέροντες εἰς ἡμᾶς τάς ἐκεῖ ἐπικρατούσας συνθήκας. Μεταξύ ἄλλων εἰς τήν ἀπό 16ης Ἰουλίου ἐ.ἔ. ἀναφοράν μας πρός τήν Δ.Ι.Σ. ἐγράψαμεν και τά ἑξῆς: «Ὡς διεβεβαίωσαν ἡμᾶς οἱ ἡμέτεροι ἀπεσταλμένοι, ὁ Σεβ. κ. Γεώργιος ἐπί μῆνας δέν εἶχε ἐμφανισθῆ προσωπικῶς τόν ἐν Χριστῷ  Ἀδελφόν του εἰς τό κατάλυμά του!»
 Τά περί -κατά τήν ταπεινήν μου ἄποψιν- ἐλλειποῦς ἐκκλησιαστικοῦ ὕφους ἐκ μέρους Ὑμῶν δύνανται να συνοψισθοῦν εἰς τά  ἑξῆς:
1.  Μετά τῆς Κυρίας Ἑλένης Ζαφειρίου ἔχετε ἐμπλακῆ εἰς πλείστους ὅσους δικαστικούς ἀγῶνας, μόνον καί μόνον διότι δέν τῆς ἀναγνωρίζετε τό δικαίωμα νά φροντίζῃ τόν ἐξ αἵματος συγγενῆ  της Σεβ. κ. Ἀγαθόνικον, παρά τό γεγονός, ὅτι ἡ φροντίς αὕτη τυγχάνει καταγεγραμμένη εἰς τήν Διαθήκην Του ὡς ἐπιθυμία τοῦ ἀσθενοῦς  καί μή δυναμένου τώρα πλέον νά ἐπικοινωνῇ μετά τοῦ περιβάλλοντός του Μητροπολίτου  κ. Ἀγαθονίκου.
2.  Εἰς τό παραχωρηθέν πρός φιλοξενίαν του Διαμέρισμα-τμῆμα τοῦ Μητροπολιτικοῦ Σας Μεγάρου- ἡ παρουσία Σας εἶναι ἀραιά, ἐνίοτε δέ καί ταραχώδης!
3.  Ἀντί νά ἐπαινῆτε καί νά στηρίζετε τήν  πολλαπλῶς κοπιάζουσαν ἐξαδέλφην Του καν Ζαφειρίου, ἥτις -ἄς σημειωθῇ- ἐγκατέλειψε καί οἰκίαν καί  τέκνα καί τά καθ’ ἑαυτήν ἅπαντα εἰς τό Αἴγιον και ἐγκατεστάθη εἰς τήν Κατερίνην, προκειμένου  οἰκειοθελῶς καί μέ περισσήν εὐχαρίστησιν νά ὑπηρετήσῃ τόν ἐξ αἵματος, προσφιλέστατον δέ, συγγενῆ της, καταστάσα «σκλάβα» εἰς τήν διακονίαν τοῦ ἀσθενοῦντος Μητροπολίτου, Ὑμεῖς καί τινες συνεργάται Ὑμῶν εὑρίσκεσθε εἰς συνεχῆ ἀντιπαλότητα μετ’ αὐτῆς, ἀσκοῦντες ψυχολογικόν πόλεμον εἰς αὐτήν, προκειμένου νά Τόν ἐγκαταλείψῃ καί νά ἀναχωρήσῃ ἐκεῖθεν!
4.   Μή μᾶς ἀντιλέξετε, ὅτι Ὑμεῖς ἔχετε διαθέσει τρεῖς (3) νοσηλευτάς, οἵτινες Τόν φροντίζουν ἐπί 24ώρου βάσεως, πρός τούς ὁποίους καταβάλλετε ἀποζημίωσιν, οὐχί βεβαίως ἐκ τοῦ Ταμείου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς Σας, ἀλλ’ ἐκ τῶν ἀποδοχῶν καί τῶν ἐπιδομάτων τοῦ ἀσθενοῦντος Μητροπολίτου, (ἐννοῶ τά τῆς συντάξεως καί τοῦ μηνιαίως καταβαλλομένου Συνοδικοῦ ἐπιδόματος). Ἐπιτρέψατέ μοι ὅμως νά Σᾶς ὑπομνήσω, ὅτι ὁ «μισθωτός» οὐδέποτε δύναται νά ἀναπληρώσῃ τό οἰκεῖον πρόσωπον!
5.   Ἰδού μία εἰσέτι ἀπόδειξις τόσον τῆς ἀδιαφορίας Ὑμῶν, ὅσον καί  τῆς πλημμελοῦς ἐπιτελέσεως τῶν καθηκόντων τῶν νοσηλευτῶν: Πρό ὀλίγων μόλις ἡμερῶν, ἤτοι τήν 1ην Αὐγούστου ἐ.ἔ. περί ὥραν 11ην π.μ., ὑπαιτιότητι, δηλ. ἐξ ἀπροσεξίας τοῦ νοσηλευτοῦ ὑπηρεσίας κ. Ε. Σιώκα, ὁ ἀσθενής Μητροπολίτης κατέπεσεν ἐκ τῆς κλίνης του εἰς τό ἔδαφος καί ἐτραυματίσθη  σοβαρώτατα εἰς τήν κεφαλήν του, ἄνωθεν τοῦ ἀριστεροῦ ὀφθαλμοῦ, ἐκ τῆς γενομένης δέ σχισμῆς ἔρρεεν ἄφθονον αἷμα! Συγχρόνως ὁ Μητροπολίτης ἦτο ἀπό 2ημέρου ἐμπύρετος καί μέ οὐρολοίμωξιν, χωρίς ίδιαιτέραν φροντίδα ἐκ μέρους τῶν νοσηλευτῶν! Ταῦτα πάντα ὁ δράστης ἀπέκρυπτεν ἐκ τῆς ἐξαδέλφης του, ἥτις ὅμως ἤκουσε τόν θόρυβον, τόν «γδοῦπον» ἐκ τῆς πτώσεως εἰς τό πάτωμα, και ἔσπευσεν εἰς βοήθειαν! Ἐκεῖ, δυστυχῶς, ἐλλάμψατε διά τῆς ἀδιαφορίας Σας! Διότι, ἀντί Ὑμεῖς προσωπικῶς ἤ κάποιος τῶν Συνεργατῶν Ὑμῶν νά σπεύσετε ἀμέσως καί νά ἐνεργήσητε τά ἀναγκαῖα διά τήν μεταφοράν Του εἰς τό Νοσοκομεῖον πρός νοσηλείαν, ἐσημειώσατε μίαν ἀσύγγνωστον ἀμέλειαν πρός ἕνα τραυματισθέντα συνάνθρωπόν μας, ὥστε τελικῶς μόλις περί τήν 5ην ἀπογευματινήν ὥραν τῆς ἰδίας ἡμέρας νά μεταφερθῇ Οὗτος εἰς τό Νοσοκομεῖον τῆς Κατερίνης, χάρις εἰς τήν φροντίδα καί πρωτοβουλίαν τῆς ἰατροῦ κας Τσιρογιάννη, ἥτις ἔχει ἐπιφορτισθῆ ἀπό τό Πρόγραμμα τῆς κατ’ οἶκον νοσηλείας» καί ὡς ἐκ τούτου Τόν φροντίζει !!!!
6.   Ἀπό τῆς 1ης Αὐγούστου ἐ.ἔ. ὁ ταλαίπωρος τραυματίας Ἀγαθόνικος παρέμεινεν εἰς τό Νοσοκομεῖον  ὡς νοσηλευόμενος μέχρι τῆς 11ης τοῦ αὐτοῦ μηνός!  Ἡ Ὑμετέρα Ἐξοχότης τε  καί Σεβασμιότης –φεῦ- δέν κατεδέχθη νά πραγματοποιήσῃ μίαν ἐπίσκεψιν πρός τόν ἐν ἀσθενείᾳ ὄντα καί τετραυματισμένον Προκάτοχόν Σας ἐκεῖ εἰς τό Νοσοκομεῖον! Ἁπλῶς, ὡς λέγεται, τό βράδυ τῆς 10ης Αὐγούστου ἐ.ἔ., δηλ. μόλις τήν προτελευταίαν ἡμέραν τῆς ἐξόδου Του ἐκ τοῦ Νοσοκομείου, Τον ἐπεσκέφθητε μόνον δι’ ἕν λεπτόν τῆς ὥρας, ἐστάθητε δέ ὄρθιος εἰς τό κατώφλι  τοῦ θαλάμου Του, ἠρωτήσατε κάτι καί ἀκολούθως ἐξηφανίσθητε…….! Ντρέπομαι διά λογαριασμόν Σας,  Ἀδελφέ, ἐάν ταῦτα πάντα ἀληθεύουν!
7.  Ἡ στάσις Σας ἐπίσης ὑπῆρξε σκληρά ἕως καί ἀπάνθρωπος τόσον πρός τόν κ. Στέφανον, τόν ποτέ ὁδηγόν Του, ὅσον καί πρός τήν καν Ζαφειρίου!  Πρός τόν κ. Στέφανον, σπεύσαντα εἰς βοήθειαν, φέρεσθε ὡς νά εἴπετε τά ἑξῆς ἀπαράδεκτα, ἀντιχριστιανικά, ἀνάδελφα καί  ἀπάνθρωπα: «Ποιός σέ φώναξε, Στέφανε; Φύγε γρήγορα, γιατί θά σέ διώξω ἀπό τήν δουλειά. Ἐγώ εἶμαι ὁ ἐργοδότης σου, ἐγώ κάνω κουμάντο ἐδῶ μέσα»  κ.ἄ.
8.  Ὡς ἐξ ἐγκύρου πηγῆς πληροφορούμεθα, ὁ κ. Ἀγαθόνικος ἔχει ἀνάγκην ἀμέσου μεταφορᾶς εἰς τι Κέντρον Ἀποκαταστάσεως, ἀλλ’ ὅμως οὐκ ἔχει τόν βοηθοῦντα»!!! Ἀπό τῆς 11ης Αὐγούστου παρουσιάζει σχετικήν πάρεσιν τῆς δεξιᾶς χειρός, συνεπείᾳ «ὄγκου παχέος ὑγροῦ εἰς τό ἀριστερόν μέρος τοῦ ἐγκεφάλου του», σύμφώνως πρός τάς γνωματεύσεις τῶν ἰατρῶν κας Τσιρογιάννη, Παθολόγου, καί κας Κατσαμάγκα, Νευρολόγου. Ὑμεῖς, Σεβασμιώτατε, ἀντί νά δραστηριοποιηθῆτε ἀμέσως πρός ἀντιμετώπισιν τοῦ προβλήματος, ἀνεχωρήσατε τῆς Μητροπόλεώς Σας διά τήν Πάρον! 
9.  Τοῦ λόγου ἀχθέντος ἤδη εἰς τήν πρόσφατον νοσηλείαν  τοῦ Σεβ. Ἀγαθονίκου, δέν δυνάμεθα νά μή μνησθῶμεν μίαν ἄλλην περίοδον  νοσηλείας του εἰς τήν Κατερίνην κατά τό πρόσφατον παρελθόν, ὅτε-προκειμένου νά ἀποδείξετε τήν ἀνύπαρκτον περί αὐτοῦ φρον τίδα Σας- ἰσχυρίσθητε ψευδῶς, ὅτι μέ τήν φροντίδα Σας Οὗτος εἶχεν μεταφερθῆ πρός νοσηλείαν εἰς τό Θεραπευτήριον τῶν «ΑΧΕΠΑΝΣ» τῆς Θεσσαλονίκης, ἐνῷ οὐδέποτε συνέβη το τοιοῦτον! Διά νά  ἰσχυροποιήσετε τόν κακόβουλον καί δαιμονιώδη τοῦτον ἰσχυρισμόν Σας, -φεῦ- προσεκομίσατε ψευδεῖς Ἰατρικάς Βεβαιώσεις φίλων Σας ἰατρῶν