Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

"ΚΕΡΑΥΝΟΙ Αρχιεπισκόπου κατά ΑΘΕΩΝ και Κουράκη" ἐνώ "Η ΕΝΩΣΗ ΑΘΕΩΝ δασκαλεύει γονείς τι να κάνουν αν απορριφθεί η αίτησή τους για απαλλαγή από τα Θρησκευτικά"!

Η Ένωση αθέων αναγνωρίζοντας πως η συντριπτική πλειονότητα των αιτήσεων για απαλλαγή μαθητών από τα Θρησκευτικά δεν έχουν τύχη δασκαλεύει τους γονείς τι να κάνουν αν απορριφθεί η αίτησή τους. Τους καλεί δε να αρνηθούν τον Χριστιανισμό. 
Σε ανάρτησή της με...συμπληρωματικές πληροφορίες αναφέρει: 
Απαλλαγή από τα θρησκευτικά: συμπληρωματικές πληροφορίες (για όσους έχει γραφεί στο .....
(Η συνέχεια μετά τους "Κεραυνούς..." τοῦ Αρχιεπισκόπου) 


Κεραυνοί Αρχιεπισκόπου κατά άθεων και Κουράκη

Κεραυνοί Αρχιεπισκόπου κατά άθεων και Κουράκη (ΦΩΤΟ)
Στο 1ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο Καλλιθέας και στο Δημοτικό Σχολείο Ενορίας Μεταμορφώσεως Σωτήρος Βριλησσίων Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών τέλεσε σήμερα τον αγιασμό ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.
 
Στην ανάγκη διατήρησης των θρησκευτικών στα σχολεία και συνύπαρξης της μόρφωσης με τον σεβασμό προς τον Θεό αναφέρθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος από τα σχολεία, όπου βρέθηκε, για τον αγιασμό με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Ο Αρχιεπίσκοπος τέλεσε τον αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά στο 1ο Γυμνάσιο και Λύκειο Καλλιθέας και στο Δημοτικό Σχολείο της ενορίας Ιερού Ναού Μεταμορφώσεως Σωτήρος Άνω Βριλησσίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.
Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε για την αξία της παιδείας και της εκπαίδευσης και ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο και καλή σταδιοδρομία ενώ απευθυνόμενος προς τους γονείς των μαθητών έκανε λόγο για τα προβλήματα και τις δυσκολίες της εποχής και αναφέρθηκε στην σημαντική προσφορά του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού και στις διδαχές του. "Ο Άγιος Κοσμάς θεωρούσε πως η ζημιά και η καταστροφή θα ρθει από τους γραμματισμένους" είπε ο Αρχιεπίσκοπος και προσέθεσε πως "αυτό μπορεί να φαίνεται παράλογο, διότι από τη μια φτιάχνουμε σχολεία και από την άλλη θεωρούμε ότι η μόρφωση μπορεί να φέρει την καταστροφή. Στο Ευαγγέλιο, όμως, διαβάζουμε πως εκτός από την σοφία των γραμμάτων, υπάρχει μία ακόμη Σοφία, που καλλιεργεί και μορφώνει ψυχικά τον άνθρωπο. Εκεί λοιπόν, που συναντώνται αυτές οι δύο Σοφίες, εκεί είναι το χάρισμα, εκεί είναι η ευτυχία και η επιτυχία, ενώ εκεί που υπάρχουν μόνο τα γράμματα και ο Θεός απομακρύνεται και αποκλείεται, εκεί έρχεται η καταστροφή. Αυτό είχε υπόψη του ο Άγιος Κοσμάς, όταν έλεγε ότι από τα γράμματα θα καταστραφούμε, αυτού του είδους τα γράμματα εννοεί. Και αυτό αποδείχθηκε σήμερα, όταν μία ομάδα σοφών, αξιόλογων ανθρώπων στην κοινωνία, αλλά αθέων, που δεν θέλουν να έχουν σχέση με τον Θεό και καμία επικοινωνία με την Εκκλησία, πήραν το θράσος και ζήτησαν από τον Υπουργό Παιδείας να κοπούν όλα τα θρησκευτικά, οι προσευχές και οι λειτουργίες και ο Υπουργός δεν τους έδιωξε λέγοντας πως η πατρίδα μας έχει Σύνταγμα και δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει και ότι το Σύνταγμα της πατρίδας λέει πως αυτά τα παιδιά έχουμε υποχρέωση να τα μορφώσουμε σύμφωνα με τις παραδόσεις, για

Σωστά, “με αυτούς δεν επιτρέπεται ούτε να συντρώγωμε”. Με τους Οικουμενιστές, όμως, που διαπράττουν πνευματική πορνεία, επιτρέπεται να συντρώγουμε, πάτερ; Γιατί αυτὴν την "κοινωνία" την αγνοείτε; Είναι άσχετη αυτή με τα σημεία των καιρών;



«Ὕστατη   ρα»


πισκέφθηκα πρό τεσσάρων περίπου δεκαετιῶν ἅγιον γέροντα στά Κατουνάκια. Τόν παρεκάλεσα νά μοῦ πεῖ λόγον πνευματικῆς οἰκοδομῆς, ἀλλά καί κάποιες συμβουλές γιά τίς δυσκολίες καί τά σημεῖα τῶν καιρῶν. Ἀρνήθηκε κατἀρχήν, ἀλλά στήν ἐπιμονή μου κάμφθηκε καί ἀνέφερε τά ἑξῆς: «Τί νά σᾶς πῶ, πάτερ μου; Αὐτόν τόν πολιτισμό θά τόν καταστρέψει πορνεία».
Ἀνήσυχος, ἔψαξα στούς Πατέρες καί συγκεκριμένα στόν Ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ καί σύν τοῖς ἄλλοις, ἀνέγνωσα τό παρακάτω:
«Τὶ δὲ εἶναι πορνεία; Ἐξῆλθε τότε λαὸς τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο ἐντελῶς ἄοπλος καὶ τοὺς κατεδίωκε πλῆθος ὁπλιτῶν. Καθὼς λοιπὸν ἔφθασαν ἕως τὴν θάλασσα, οἱ πρῶτοι διωκόμενοι, οἱ δεύτεροι διώκοντες, μὲ τὴν δύναμι καὶ βουλὴ τοῦ Θεοῦ, καὶ μὲ τὴν ράβδο καὶ τὸ χέρι τοῦ Μωϋσέως, δικάζει τοὺς δύο ἐκείνους θάλασσα· στοὺς πρώτους ὑποχωρεῖ σχισμένη στὴν μέση καὶ τοὺς δίνει ἀκίνδυνη διέλευση, τοὺς δὲ διῶκτες, ἀφοῦ ἐπανῆλθε στὴν θέση της, τοὺς ἔβγαλε νεκροὺς σἐκείνους τοὺς γειτονικοὺς αἰγιαλούς· καὶ ἔτσι τοὺς ἄοπλους κατέστησε πάνοπλους, ἀφοῦ ἐσκύλευσαν τοὺς ἐκβρασθέντες νεκρούς. Ἔπειτα τὶ ἔγινε; Διέρχονται τόπους καὶ χῶρες κατοικούμενες καὶ ἀκατοίκητες ἀήττητοι, νικῶντας ὅλους ἐκείνους ποὺ τοὺς ἀντιστάθηκαν.
Ἀλλὅταν ἔπεσαν σὲ πορνεία, τόσο κατὰ κράτος νικήθηκαν, ὥστε νὰ πεθάνουν ἀμέσως στὸν πόλεμο τότε εἰκοσιτρεῖς χιλιάδες... καὶ ἂν δὲν ἐξιλέωνε τὸν Θεὸ Φινεὲς ποὺ ἀπὸ ζῆλο μἕνα κτύπημα φόνευσε μαζὶ μὲ τὴν πορνευόμενη τὸν διαπράττοντα τὴν βρωμιὰ καὶ ἀναχαίτισε τὴν πράξι, θὰ χανόταν ὅλο τὸ γένος δοκιμαζόμενο ἀπὸ τὴν θεία ὀργὴ ἀπὸ τὴν παρανομία τῆς πορνείας. Σὲ σᾶς δέ, ὅτι ἐνεργεῖται αὐτὸ τὸ θεομίσητο πάθος, ποιὸς δὲν τὸ γνωρίζει; Δὲν ὑπάρχει μάλιστα κανεὶς νὰ ἐμποδίσῃ,... ἐνῶ μερικοὶ καὶ συμπράττουν σαὐτό, ἂν καὶ ἀπόστολος λέγει, “μὲ αὐτοὺς δὲν ἐπιτρέπεται οὔτε νὰ συντρώγωμε(Α΄ Κορ. 5,11)· γι αὐτὸ εἴμαστε ὅλοι ἄξιοι θανάτου καὶ πανωλεθρίας» (Παλαμικόν Ταμεῖον, σελ. 828, παρ. 3, Ὁμιλία ΛΘ΄, Ἐν Λιτῇ ..., ΕΠΕ 10, 494-496. PG 151, 488B-D).
Σκέφθηκα τότε καί τώρα ἐντονώτερα, ὅτι χρεωστοῦμε σέ ὅλους καί ὀφείλουμε νά κηρύξουμε εἰλικρινή μετάνοια κι ἐπιστροφή στόν Οὐράνιο Πατέρα, δηλαδή ἐπιστροφή στήν Ἑλληνορθόδοξη, Ρωμαίϊκη Παράδοση, ὅπως αὐτήν τήν ἐξέφρασαν κυρίως Ἅγιος Νικόδημος Ἁγιορείτης, Ἅγιος