Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ (λαϊκοί και κληρικοί) ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!





Τὰ γεγονότα τὰ βλέπετε νὰ ἐκτυλίσσονται καθημερινὰ στὶς ὀθόνες σας καὶ ἀδρανεῖτε τραγικά! Τὸ οἰκουμενιστικὸ δηλητήριο (οἰκουμενιστικὸς Μιθριδατισμός) ἐξοικείωσε τὸ λαὸ μὲ τὶς παναιρετικὲς ἐνέργειες!



* Ἡ ἀφρόκρεμα τῆς ἑλληνόφωνης «ὀρθοδοξίας» συρρέει στὴν οἰκουμενιστικὴ κοινότητα τοῦ Μπόζε: Γιανναρᾶς, Καλαϊτζίδης, Ἀρχιεπ. Κρήτης Εἰρηναῖος. Οἱ ἀγκαλιὲς καὶ τὰ φιλιὰ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἐκπέμπουν τὸ οἰκουμενιστικὸ  μήνυμα ὅτι μὲ τὴν ἀγάπη θὰ ἑνωθοῦμε, τὰ δόγματα ἂς περιμένουν εἰς τοὺς αἰῶνες τῶν αἰώνων!
Κι ἐσεῖς βλέπετε ὅλα αὐτά, καὶ ὡς ἄλλος ἀρχιερέας Ἠλί, λέτε: «μή, τέκνα, μὴ ποιεῖτε οὕτως» (1Βασ. 2, 24), ἀλλὰ συνεχίζετε νὰ ἀνέχεσθε τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς!
* Ὁ μητροπολίτης Χίου Μάρκος γιὰ δεύτερη ἡμέρα ἐπαίνεσε ἐμμετικὰ τὸν ἀρχηγέτη τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ πεισμόνως ἐμμένοντα στὴν Παναίρεση Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, κι ἐσεῖς κοινωνεῖτε μαζί του! Χθὲς εἴχαμε τὸ πρῶτο δεῖγμα ὑποτελείας, κολακείας καὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία ποὺ ἀπαγορεύει νὰ κολακεύουμε τοὺς αἱρετικούς· ὁ Χίου Μάρκος δηλαδή, τόλμησε νὰ πλέξει τὸ ἐγκώμιο στὸν ψευδοποιμένα Βαρθολομαῖο ἀποκαλώντας τον «ἀπερίσειστο στύλο ὀρθοδόξου μαρτυρίας»(!). Καὶ σήμερα συνέχισε (παρὰ τὶς ἐν τῷ μεταξὺ διαμαρτυρίες) τοὺς ὕμνους στὸν κ. Βαρθολομαῖο, διδάσκοντας ─ὡς ψευδεπίσκοπος κι αὐτός─ τὸν παριστάμενο λαό ὅτι ἡ ἐπισκεψις τοῦ κ. Βαρθολομαῖος «εἶναι μέγα γεγονός, ἀναπτερωτικόν εἰς τήν ἐπίτευξιν τῆς οὐρανοδρόμου στοχοθεσίας τοῦ λαοῦ μας»!
Καὶ συνέχισε: «Ἡ παλαιοτέρα ἐπίσκεψίς Σας, ἰσχυροποίησε τήν πίστιν τοῦ ποιμνίου. Ἡ σημερινή ὅμως ἐπιμαρτυρεῖ τήν διηνεκῆ λατρευτικήν κοινωνίαν τῆς Ἐκκλησίας τοῦ ἐνδόξου Νησιοῦ μας μὲ τὴν Μητέρα Ἐκκλησίαν», προτρέποντας ἔτσι τοὺς πιστοὺς νὰ κοινωνοῦν ἀδιακρίτως μὲ τὸν αἱρετικό, ὡς ἐὰν ἦτο ὀρθοδοξος! Νὰ κοινωνοῦν μὲ αὐτὸν πού, ἐναντιούμενος στὴν πραγματικότητα τῆς Μίας Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἀποδέχεται ὅτι ὑπάρχουν πολλὲς Ἐκκλησίες!
* Τέλος, ὁ πολιτογραφημένος ὡς οὐνίτης πλέον Σύρου Δωρόθεος, παρέστη «στις τελεσθείσες Ακολουθίες στον ΡΚαθολικό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στην Άνω Σύρο», συμπροσευχήθηκε, προσέφερε «κρυστάλλινο χερνιβόξεστρο, καὶ συνεχάρη» τὸν αἱρετικὸ «πρώην Επίσκοπο κ. Φραγκίσκο, επί της Αρχιερατείας του οποίου ξεκίνησαν οι εργασίες, και τον νυν Επίσκοπο κ. Πέτρο, επί των ημερών του οποίου ολοκληρώθηκαν, και ευχήθηκε ο Ναός να είναι τόπος μετανοίας και πνευματικής αναγεννήσεως για τους πιστούς».
Μᾶς ἀπεκάλυψε ἔτσι, ἄλλη μιὰ φορὰ τὰ παπόφιλα πιστεύω του καὶ δίδαξε τὸ λαὸ ὅτι ὄχι μόνο στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἀλλὰ καὶ στὴν αἵρεση ἐπιτελεῖται μετάνοια καὶ ἡ πνευματικὴ ἀναγέννηση! Ὁπότε, κι οἱ αἱρετικοὶ εἶναι Ἐκκλησία!

Ἐὰν δὲν ἔπεσαν στὴν ἀντίληψή σας τὰ παραπάνω (καὶ πλεῖστα ἄλλα μὲ τὰ ὁποῖα καθημερινως οἱ Οἰκουμενιστές –κυριολεκτικά- μᾶς «ἀλλάζουν τὴν Πίστη», διαβάστε τὰ παρακάτω ἀποσπάσματα ἀπὸ τὶς κακόδοξες ἐνέργειες καὶ λόγους τους:

1. Τρίτη ημέρα (11/09/2015) του 23ου Διεθνούς Οικουμενι(στι)κού Συνεδρίου για την Ορθόδοξη Πνευματικότητα που διεξάγεται στην οικουμενιστική μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Μπόζε της Ιταλίας από (9-12 Σεπτεμβρίου 2015)  και οι επισκέπτες εξ΄ Ελλάδος αυξήθηκαν.
Ὁ Ἀρχιεπ. Κρήτης Εἰρηναῖος
Το "παρών" έδωσαν για μια ακόμα φορά ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος, ο καθηγητής Χρήστος Γιανναράς και ο Παντελής Καλαιτζίδης,  διευθυντής της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών του Βόλου (ἐδῶ).

 2. Η προσφώνηση από τον Μητροπολίτη Μάρκο
Με την αναφορά της ιδιαίτερης τιμής που αποδίδει η Καλλιμασιά στον Άγιο Αιμιλιανό Επίσκοπο Κυζίκου, ξεκίνησε την προσφώνηση προς τον κ.κ. Βαρθολομαίο, ο Μητροπολίτης Μάρκος ενώ λίγο αργότερα αναφέρθηκε στο μαρτύριο του Αγίου Πρωτόμαρτυρος Ισιδώρου που λίγο πριν παραδώσει την ψυχή του στον Κύριο αγίασε με το πέρασμά του τους σχίνους.
«Εἶναι μέγα τό γεγονός τῆς σημερινῆς ἐπισκέψεως, ἱστορικόν εἰς τήν ροήν τοῦ παρελθόντος χρόνου, βαρυσήμαντον καί καθοριστικόν εἰς τήν μελλοντικήν κατάθεσιν τῆς ἱστορίας μας, ἀναπτερωτικόν εἰς τήν ἐπίτευξιν τῆς οὐρανοδρόμου στοχοθεσίας τοῦ λαοῦ μας.
Εἶναι γνωστόν ὅτι καί ἡ παλαιοτέρα ἐπίσκεψίς Σας, Παναγιώτατε, ἰσχυροποίησε τήν πίστιν τοῦ χριστωνύμου ποιμνίου μας, ἐθέριεψε ἐλπίδας, ὑπέμνησε ἀξίας, ἀναζωπύρωσε μνῆμας, ἐστερέωσε ἰδανικά.
Ἡ σημερινή ὅμως ἐπίσκεψή Σας διατρανώνει ἐναργῶς τήν ἱστορίαν τοῦ τόπου μας καί ἐπιμαρτυρεῖ τήν διηνεκῆ λατρευτικήν κοινωνίαν τῆς Ἐκκλησίας τοῦ ἐνδόξου Νησιοῦ μας μὲ τὴν Μητέρα Ἐκκλησίαν», ανέφερε ο κ. Μάρκος (ἐδῶ).

2. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΤΟΥ Ρ/Κ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΩ ΣΥΡΟΥ
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β', κατόπιν προσκλήσεως του Σεβ.  Επισκόπου των ΡΚαθολικών Σύρου κ. Πέτρου Στεφάνου, μετέβη απόψε στον ΡΚαθολικό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στην Άνω Σύρο, όπου παρέστη στις τελεσθείσες Ακολουθίες, επί τη ολοκληρώσει των εργασιών συντηρήσεως, ανακαινίσεως και αποκαταστάσεως του ιστορικού Ναού, οι οποίες διήρκεσαν 10 χρόνια.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β', προσέφερε στο Ναό κρυστάλλινο χερνιβόξεστρο, συνεχάρη τον πρώην Επίσκοπο κ. Φραγκίσκο, επί της Αρχιερατείας του οποίου ξεκίνησαν οι εργασίες, και τον νυν Επίσκοπο κ. Πέτρο, επί των ημερών του οποίου ολοκληρώθηκαν, και ευχήθηκε ο Ναός να είναι τόπος μετανοίας και πνευματικής αναγεννήσεως για τους πιστούς (ἐδῶ).


Συνελήφθη πιστός και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, γιατί διαμαρτυρήθηκε για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης.



Συνελήφθη πιστός και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Βόλου, γιατί διαμαρτυρήθηκε για την αγιοποίηση του Χρυσοστόμου Σμύρνης.

Χθὲς τὸ ἀπόγευμα, ἐλάχιστοι πιστοὶ συγκεντρώθηκαν γιὰ τὸν Ἑσπερινὸ στὸν Ἱ. Ναὸ Εὐαγγελιστρίας Ν. Ἰωνίας Βόλου, γιὰ νὰ τιμήσουν τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης, ποὺ σήμερα ἑορτάζεται.
Εἶναι γνωστὲς πλέον οἱ συνθῆκες ἁγιοποίησής του: ἀφοῦ πρῶτα τὸν ἁγιοποίησεαἱρετικὴ «ἀμερικανική  ἐπισκοπική Ἐκκλησία»(!!!) στὴ συνέχεια τὸν ἁγιοποίησε μιὰ δωδεκάδα Ἐπισκόπων μὲ πρωτοστάτη τὸν τότε Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, χωρὶς τὰ σημεῖα ἁγιότητος ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν!
Τὸ αἴτημά τους, νὰ ἐξετάσουν οἱ Ἐπίσκοποι πρῶτα τὰ καταγγελλόμενα περὶ μασωνικῆς ἰδιότητος τοῦ Χρυσοστόμου, οἱ Ἐπίσκοποι τὸ πέταξαν στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων, ὑποσχόμενοι εἰρωνικὰ ὅτι, ἂν βρεθοῦν στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν τὶς κατηγορίες, τότε θὰ ξαναδοῦν τὸ θέμα!!! Δηλαδή, τότε θὰ τὸν ξε-αγιάσουν; Θὰ τὸν ἀπογυμνώσουν ἀπὸ τὴν ἁγιότητα; Οὔτε οἱ ἄγριοι δὲν σκέπτονται τόσο ρηχά, ὅπως οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι!
Χθὲς, λοιπόν, κατὰ τὸν Ἑσπερινό, ὅπως μᾶς πληροφόρησαν παρόντες πιστοί, μίλησαν γιὰ τὸν Χρυσόστομο, ὄχι κάποιος ὑπεύθυνος ἱερέας, ἀλλὰ δύο γυναῖκες! Κάποιος ἀπὸ τοὺς παρισταμένους πιστοὺς διεμαρτυρήθη, ἔχοντας διαβάσει μιὰ ἀπὸ τὶς τελευταῖες μας ἀναρτήσεις, στὴν ὁποία περιέχονται πληροφορίες γιὰ τὴν παράνομη ἁγιοποίηση τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τὸν ὁποῖον διεκδικοῦν ὡς Ἅγιό τους (ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ὀρθοδόξους καὶ τὴν Ἐπισκοπικὴ “ἐκκλησία”) καὶ οἱ μασῶνοι! Ἀμέσως συνελήφθη καὶ ὁδηγήθηκε στὸ τμῆμα! Ὑπάρχει σχετικὸ βίντεο, τὸ ὁποῖο παρακαλέσαμε νὰ μᾶς σταλεῖ γιὰ νὰ τὸ ἀναρτήσουμε. Ὥς τότε ἐπαναλαμβάνουμε τὴν προχθεσινὴ ἀνάρτηση, ποὺ δίνει τὰ σχοιχεῖα ποὺ δικαιολογοῦν τὴν διαμαρτυρία τοῦ συλληφθέντος κ. Δ. ...

Ψαρουδάκης Νικόλαος: Ο "Χρυσόστομος Σμύρνης. Εθνομάρτυς, ναί, Άγιος, ΟΧΙ!

Ο ρόλος του μητροπ. Κονίτσης κ. Ανδρέα, η τοποθέτηση του π. Θ. Ζήση και του μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού.



Καὶ φέτος —τὴν ἐρχομένη Κυριακή— θὰ συνεχιστεῖ ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Ἐθνομάρτυρος Μητροπολίτη Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὡς Ἁγίου. Κι ὅμως, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ὅταν πρωτοστατοῦσε στὴν ἁγιοποίηση τοῦ Χρυσοστόμου, ὑπέδειξε στοὺς διαμαρτυρόμενους —γιὰ τὴν ἁγιοποίηση ἑνὸς μασώνου Ἐπισκόπου— χριστιανούς, νὰ προσκομίσουν στοιχεῖα ποὺ ἀποδεικνύουν τοῦ λόγου τὸ ἀληθές! Καὶ τότε, εἶπε, θὰ …ξαναδοῦμε τὴν περίπτωση!
Τὰ ντοκουμέντα προσκομίστηκαν, ἀλλὰ ἡ προαποφασισμένη ἁγιοποίηση παραμένει καὶ μάλιστα ὑποστηρίζεται ἀπὸ Μητροπολίτες ὅπως ὁ Κονίτσης Ἀνδρέας· γιορτάζεται λαμπρῶς ἀπὸ μητροπολίτες ὅπως ὁ Γλυφάδας καὶ ὁ Δημητριάδος· προπαγανδίζεται ἀπρεπῶς ἀπὸ τὸ Ραδιοφωνικὸ σταθμὸ Μητροπόλεων, οἱ ὁποῖοι ἐμφανίζονται λάβροι κατὰ τῶν μασώνων, ὅπως ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ!
Μὲ ἀφορμή, λοιπόν, τὶς γιορτὲς γιὰ τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης ποὺ δώδεκα (12) ἄνθρωποι τῆς τότε Δ. Ἱ. Συνόδου ἁγιοποίησαν, δημοσιεύουμε:
1. Τὴν —τουλάχιστον— ἀτυχὴ συνογορία σ’ αὐτὴν τὴν ἁγιοποίηση τοῦ μητροπολίτη Κονίτσης Ἀνδρέα, μὲ τίτλο «Εἶναι καιρὸς πλέον νὰ σοβαρευθῶμεν» καὶ
2. Τὴν συντριπτικὴ ἀπάντηση τοῦ Νικολάου Ψαρουδάκη, πρὸς τὸν ἀρχιεπ. Χριστόδουλο (ὁ ὁποῖος προωθοῦσε μὲ πάθος τὴν ἁγιοποίηση). Ἡ ἀπάντηση Ψαρουδάκη εἶναι καταπέλτης, καθόσον εἶχε ἀσχοληθεῖ μὲ τὸν μασωνισμὸ καὶ τὴν μασωνικὴ ἰδιότητα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης. Ἀποτελεῖ δὲ ἀποστομωτικὴ ἀπάντηση καὶ γιὰ τὸν μητροπολίτη Κονίτσης.
Προτάσσουμε τὶς γνῶμες τῶν ἀοιδίμων Ἀρχιεπ. Χριστοδούλου καὶ τοῦ μητροπ. Πατρῶν Νικοδήμου, τοῦ καὶ συγγράψαντος τὴν ᾀσματική ἀκολουθία τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, στὶς ὁποῖες φαίνεται καθαρὰ τὸ ἑξῆς φοβερό:
ὅτι δέχονταν ὅτι ὑπῆρχε πρόβλημα ἢ καὶ ...ἀμφέβαλαν(!) καὶ αὐτοὶ οἱ ἴδιοι ποὺ τὸν ἁγιοποίησαν, γιὰ τὴν ἁγιότητα τοῦ Σμύρνης, κι ὅμως προχώρησαν!!!
Ὁ πρ. Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ἔγραψε:
 «Ἐάν ποτέ ἡ Ἐκκλησία ἐλέγχουσα τίς διδόμενες πληροφορίες (σ.σ. ὅτι εἶναι μασῶνος, οἰκουμενιστής, ἀρχαιολάτρης...) ὡς ἀληθεῖς ἀποφασίσει  νά διαγράψει τόν Χρυσόστομον Σμύρνης ἀπό τίς δέλτους τῶν ἁγίων της, τότε ὑποχρεούμεθα νά σταματήσομε κι ἐμεῖς νά τόν τιμῶμεν ὡς ἅγιον»!!! (σ.σ. Ἐκκλησία γιὰ τὸν Χριστόδουλο καὶ τοὺς Ἐπισκόπους, εἶναι στὴν πράξη ἡ Ἱ. Σύνοδος, ποὺ γράφει καὶ ξεγράφει κατὰ βούλησιν). 
Ὁ πρ. Μητροπ. Πατρῶν Νικόδημος ἔγραψε (στὸ τευχίδιο τῆς  ᾀσματικῆς ἀκολουθίας γιὰ τὸν Χρυσόστομο Σμύρνης):
 «Κατά ταῦτα, ἡ συνεπίνευσις τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνειδήσεως, διά τήν ἀνακήρυξιν τῆς ἁγιότητος τοῦ μάρτυρος Ἱεράρχου Χρυσοστόμου Σμύρνης, τυγχάνει μέν ἀπαραίτητος, δύναται ὅμως νά συντρέξῃ αὕτη ἐκδηλότερον οὐχί πρωθυστέρως, ἀλλ' ἐπί τῇ ἀναμενομένῃ ὑπό πολλῶν σχετικῆ Πράξει τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου» (δηλ. ὁμολογεῖ τὸ ἑξῆς φρικτόν: ὅτι δὲν ὑπάρχει μὲν συναίνεση [=συνεπίνευσις] τοῦ λαοῦ στὴν ἁγιοποίηση, ἀλλὰ αὐτὴ θὰ «ἐπιτευχθεῖ» διὰ τῆς ἐκ τῶν ὑστέρων ἀποδοχῆς=ὑπακοῆς τοῦ λαοῦ εἰς τὰ κελεύσματα τῆς 12μελοῦς Συνόδου, δηλ. τοῦ Ἀρχιεπ. Χριστόδουλου!!!).
1. Ἡ στάση τοῦ Κονίτσης κ. Ἀνδρέα:
Τὸ 2003 ὁ Σεβ. Κονίτσης Ἀνδρέας, δημοσίευσε ἕνα ἐμπαθὲς ἄρθρο στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο», μὲ τίτλο: «Εἶναι καιρὸς νὰ σοβαρευθῶμεν». Πρόκειται γιὰ τὴν «αὐθόρμητη» ὑποστήριξη ἀπὸ τὸν Κονίτσης, μιᾶς ἀντιεκκλησιαστικῆς-οἰκουμενιστικῆς ἐνέργειας τοῦ Δημητριάδος (καὶ ἔπειτα Ἀρχιεπισκόπου) Χριστοδούλου: τὴν ἁγιοκατάταξη (καλύτερα τὴν ἄνευ θείου σημείου «ἁγιοποίηση») τοῦ Ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης.
Ἀνέλαβε λοιπόν, ὁ Κονίτσης –Κύριος οἶδε γιατί– μόνος αὐτὸς ἀπὸ ὅλους τοὺς Ἐπισκόπους νὰ

ΦΟΒΕΡΟ ΟΡΑΜΑ του π. ΠΑΪΣΙΟΥ για τους σημερινούς ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ αποκαλύπτει ο Αγιορείτης ιερομόναχος Δαμασκηνός.




Πρὶν ὁ ἅγιος Παΐσιος ζήσει ὅλα αὐτὰ ποὺ ἐμεῖς ζοῦμε σήμερα,
πρὶν τὸ Πόρτο Ἀλέγκρε,
πρὶν τὸ Πουσάν,
πρὶν τὸ αἴτημα τῆς Δ. Ἱ. Συνόδου νὰ ἀμνηστεύεται ὁμοφυλία τῶν Ἐπισκόπων(!!!),
πρὶν τὴν προσπάθεια τοῦ Μητροπ. Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα στὸ Σάμπεζυ τὸν Ἀπρίλιο νὰ προσταστεύσει «αὐτοὺς ποὺ ἔχουν σεξουαλικὲς ἰδιαιτερότητες» (π. Κων. Σρτρατηγόπουλος).
Πρὶν ὅλα αὐτὰ τὰ καμώματα τῶν Πατριαρχῶν καὶ Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων, ὁ Γέροντας Παΐσιος εἶδε φοβερὸ ὅραμα γιὰ τοὺς Ἀρχιερεῖς αὐτῶν τῶν προδιαγραφῶν.



Ἀντιγράφουμε ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο «agonasax»:


ΦΟΒΕΡΟ ΟΡΑΜΑ τοῦ π. ΠΑΪΣΙΟΥ
γιὰ τοὺς σημερινοὺς ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ἀποκαλύπτει Ἁγιορείτης ἱερομόναχος.

Εὐθῦνες, πάτερ, πολλὲς ἔχουν οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ ὅσοι δὲν ἀνταποκρίνονται εἰς τὰς εὐθύνας των, διὰ νὰ ἀρέσουν εἰς τὸν Χριστόν, ὁδηγοῦνται ἐκεῖ εἰς τὸν τόπον τῆς βασάνου, μακρὰν τοῦ Χριστοῦ

Περαίνων τν πιστολήν μου, πειδ Σέβομαι κα τιμ βαθύτατα τν θεσμν τς ρχιερωσύνης, κα προπάντων το ρχιεπισκόπου, κατ΄ πιταγν τς συνειδήσεώς μου ναγκάζομαι ν Σς ξομολογηθ ες τ τίμια μοφόρια, μ τ ποα διαπορθμεύετε τν χάριν το γίου Πνεύματος ες τ πλήρωμα τς ν λλάδι γίας κκλησίας το Χριστο, τ κάτωθι:
Κατ τν δεκαετίαν το 1970 εχον τ προνόμιον κα τν ελογίαν ν μονάζω π τν σεπτν γουμενίαν το ρχιμανδρίτου Βασιλείου κα νν προηγουμένου τς . Μ. βήρων ες τν .Μ. Σταυρονικήτα.
είμνηστος πατρ Πασιος, σκητεύων τ καιρ κείν, ες τν Καλύβην το Τιμίου Σταυρο τς ερημένης . Μονς, μ προσεκάλει πολλάκις, δι ν τελέσω τν Θείαν Λειτουργίαν ες τ ναδριον τς Καλύβης του.
Μετ τν Θείαν Λειτουργίαν συνήθιζε κατ τ κέρασμα, πο πηκολούθει ν προσφέρ να καφέ, να λουκομι κα να ποτρι νερό. κε δράττετο τς εκαιρίας ν μο μπιστεύηται πολλ θαυμαστ γεγονότα, τινα Θες το φανέρωνε, παναπαυόμενος ες τν θεοφιλ σκησίν του κα δι ν στηρίζ τος γνας του. μολογ νώπιον το Κυρίου, τι ο ψεύδομαι, μο λεγε τόσα σπουδαα, τ ποα μόνον ες τν ζων μεγάλων γίων χω διαβάσει ες Συναξάρια.
Κάποτε λοιπν μο επε κα τ κόλουθον, τ ποον μ συνετάραξε.
«Κατ΄ ατς τς μέρας, Πάτερ, Χάρις το γίου Πνεύματος μο δειξε τν δην κε πο εναι α ψυχα τν κολασμένων νθρώπων, τν τόπον πο βασιλεύει διάβολος. κε π λα τ φρικτ πο εδα κατ΄ ξοχν μ ντυπωσίασε τι εδα πολλος ρχιερες, μαύρους, πολιθωμένους, ρθίους μ προτεταμένην τν ποιμαντορικν άβδον».
γράφων σπευσε ν τν ρωτήσ: 
«Γέροντα, πόσους ερομονάχους εδες;» κενος ντιπαρλθε τν ρώτησίν μου χωρς ν μο παντήσ κα συνέχισε ν μιλ ατιολογν, διατί εδε πολλος ρχιερες
«Εθνες, πάτερ, πολλς χουν ο ρχιερες κα σοι δν νταποκρίνονται ες τς εθύνας των, δι ν ρέσουν ες τν Χριστόν, δηγονται κε ες τν τόπον τς βασάνου, μακρν το Χριστοῦ».
Ατ τ ραμα λαβε χώραν καθ΄ παρ (ν γρηγόρσει). Εχομαι ν μν πιτρέψ Θες ν δηγηθ κε οδες πλέον ρχιερες λλ οδ ερομόναχος. Ατ μως θ ξαρτηθ π τν κπλήρωσιν τν εθυνν μας εαρέστως ες τν Χριστν κα οχ κατ τς πιθυμίας τν λεγομένων σχυρν κα μεγάλων τς Γς.