Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Οικουμενιστικό δηλητήριο στον Καναδά από τον Μητροπολίτη Τορόντο

Οικουμενιστικό δηλητήριο στον Καναδά από τον Μητροπολίτη Τορόντο


Σχόλιο των διαχειριστών του Ιστολογίου Κατάνυξις: Ντοπή και κρίμα για τον Άγιο Τορόντο! Ούτε λόγος για μετάνοια, για επιστροφή, από την αίρεση και την βεβαία απώλεια; Έφτασε στο σημείο να δεηθεί στον Κύριο να κάνει "τα στραβά μάτια"; Αρχής γενομένης με τους απαράδεκτους από κανονικής απόψεως μικτούς γάμους, όπου επιτρέπεται να συμπροσεύχονται και "ιερείς" των άλλων δογμάτων, δηλαδή των αιρέσεων ακόμα και ραββίνοι!!!
Διαμαρτυρόμαστε γιατί  ενώ θα έπερεπε να είναι θεματοφύλακας της ιερής Πίστης των Αποστόλων και των αγίων Πατέρων, σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες, δυστυχώς αυτός τους παραβιάζει και τους καταλύει. Διαμαρτυρόμαστε γιατί "τους αρετικούς δεν τους μνημονεύουμε μέσα στην Εκκλησία κατά τις ιερές ακολουθίες"

Μάλιστα οι κανόνες είναι αυστηροί. Κάθε πιστός μπορεί να προσεύχεται για τους αιρετικούς να επιστρέψουν στην Ορθοδοξία, αλλά όχι μέσα στις ιερές ακολουθίες. Στις ιερές ακολουθίες μνημονεύονται μόνο οι ανήκοντες στην Ορθόδοξη Εκκλησία. 
Τώρα με την εγκύκλιό αυτή, ο Μητροπολίτης Τορόντο, δηλητηριάζει ύπουλα με το οικουμενιστικό δηλητήριο τις ψυχές των πιστών, δεόμενος να σώσει ο Κύριος τη Βασίλισσα, ενώ παραμμένει αμετανόητη στην αίρεση; Υπάρχει σωτηρία για τον αμετανόητο αιρετικό; Άραγε ποιό νεωτερισμός επιχειρείται να επιβληθεί; 
Ευχόμαστε καλή μετάνοια στον  Άγιο Τορόντο, να εννοήσει την πλάνη και να επανορθώσει άμεσα. Η εθιμοτυπία και το πρωτόκολλο δεν είναι πάνω από την πίστη. Αρκετά!


19 Αυγούστου, 2016
Ευλαβεστάτους Iερατικώς Προϊσταμένους Ελληνορθοδόξων Κοινοτήτων της Ι. Μητρόπολης Τορόντο (Καναδά)
Αγαπητοί εν Κυρίω
Η χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, η αγάπη του Θεού Πατέρα και η κοινωνία του Αγ. Πνεύματος να είναι πάντα μαζί σας. Εσωκλείω μία απλή ευχή, ελληνιστί και αγγλιστί, την οποία παρακαλώ να αναπέμψετε πριν την απόλυση της Θείας Λειτουργίας της Κυριακής 13 Σεπτεμβρίου, 2015, προτάσσοντες μόνο την Δέηση “Του Κυρίου δεηθώμεν”, επί τη εορτή του 60ου Ιωβηλαίου της Αυτής Μεγαλειότητος Βασιλίσσης Ελισάβετ.
Με πατρική αγάπη και θερμές ευχές
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Ο ΤΟΡΟΝΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟΣ

«Τα παρόμοια (των διακριτικών Οικουμενιστών) και άλλοι πεπτωκότες φλυαρούσιν»!

Κάποιοι ηγούμενοι επί αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου, δεν είχαν μεν προσχωρήσει στην αίρεση, αλλά, ενώ παρέμεναν στα Μοναστήρια τους, όμως μνημόνευαν τους αιρετικούς! Παρά ταύτα ενόμιζον, ότι πράττουν έργον θεάρεστον και διακριτικόν! Προς αυτούς έγραψε ο Όσιος Πατήρ:
«Και τώρα δέξαι μου, τιμιώτατε πάτερ, ομιλούντα πιο ελεύθερα. Δέν τυγχάνει εκτός ευθύνης, το να συλληφθής, δηλαδή από ανθρώπους τού βασιλέως και να παραμείνης παρά ταύτα ελεύθερος... Εάν η οσιότης σου ουδέν έπαθε εκ των ανωτέρω (των βασάνων δηλαδή που υπεβάλοντο οι πιστοί), μετά τήν σύλληψιν, συγχώρα με, αλλά επλανήθης αδελφέ. Και μή μου δικαιολογήσαι, πως διατηρείς ασφαλείς τας εκκλησίας και τάς άγιογραφίας των ναών, ως καί τό μνημόσυνον του πατριάρχου. Τα παρόμοια και άλλοι πεπτωκότες φλυαρούσιν.
Τα ανωτέρω δεν δύνανται να διατηρηθούν, εκτός, εάν εγένετο προδοσία της ορθοδόξου ομολογίας. Διότι σε παρακαλώ, ποια η ωφέλεια, όταν εμείς που λεγόμεθα και είμεθα ναός του Θεού, έχουμε καταστραφή (δια της μη ομολογίας), με το να περιποιούμεθα άψυχους ναούς;...
Αλλοίμονον, άλλοι να αποθνήσκουν, άλλοι να εξωρίζονται, άλλοι να μαστιγώνονται, άλλοι να φυλακίζωνται, άλλους να φιλοξενούν τα όρη, αι ερημίαι, οι βράχοι και τα σπήλαια, και εμείς διαμένοντες στα σπίτια μας να νομίζωμεν, ότι θα παραμείνωμεν αβλαβείς. Ουδόλως...».
Ταύτα είπα από αγάπη προς σε και ως υπενθύμισιν, ότι οι τα τοιαύτα πράττοντες είναι άξιοι τιμωρίας...».
Πηγή: "orthodox-voice"

Pope Francis Declares Lucifer As God (ΒΙΝΤΕΟ)




Πηγή: Κατάνυξις" 
Σεισμός! 


O Πάπας επικαλείται τον Eωσφόρο ως… Θεό; 
Η Καθολική εκκλησία και το Βατικανό επικαλούνται τον Εωσφόρο σαν Θεό και πατέρα του Χριστού; 
Ο Πάπας Φραγκίσκος, προχώρησε στις 27 Απριλίου, 2014 σε τελετή για τον Πάπα John Paul, σε μία δήλωση άνευ προηγουμένου! Οι δηλώσεις του όπως ότι οι άθεοι θα εισέλθουν στον παράδεισο για όσο διάστημα κάνουν καλά έργα, έχουν προκαλέσει ξανά αντιδράσεις. Αυτή τη φορά όμως ανακοίνωσε στον κόσμο πως το πρωινό αστέρι είναι ο δημιουργός του κόσμου και ο πατέρας του Χριστού που έφερε το φως στην ανθρωπότητα.

Η φλόγα του ξημερώματος του γιου, τον Μάιο μπορώ να σου πω Εωσφόρε, που ξέρεις ότι δεν υπάρχει τοποθέτηση, ότι ο Χριστός είναι γιος σου επέστρεψε από τους νεκρούς για να φέρει το φως στην ανθρωπότητα και είναι ζωντανός και θα βασιλεύει για πάντα και πάντα.
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί:


ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΨΕΥΔΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ “ΜΗ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ” ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

του Θεολογου Νικολαου Πανταζη



1. Τον αυταρχικό και Εωσφορικό Παπισμό κατεδίκασε η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος της Νικαίας το 843 μαζί με ΟΛΕΣ τις αιρέσεις και τους αιρετικούς, αναθεματίζοντας “και τοις συνδευδοκούσιν αυτών!” Συνευδοκώ σημαίνει συμφωνώ, αποδέχομαι και συνεχίζω να κοινωνώ, επικυρώνοντας την αποδοχή της αιρέσεως διά της κοινωνίας και Μνημονεύσεως!

2. Η Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως τού 867 κατεδικάζει τον Παπισμό και όλες τις διδασκαλίες ως ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ετεροδιδασκαλίας και καινοτομίας, κατεδικάζει τον Πάπα Νικόλαο Α’ και των συμφρονούντων αυτώ και των απεσταλμένων αυτού εις Βουλγαρίαν με καθαίρεσιν, ανάθεμα και αφορισμό!

3. Η Μεγάλη και Ογδόη Οικουμενική Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 879 αναθεματίζει τον Παναιρετικό Παπισμό και όσους Πάπες στο μέλλον τολμήσουν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν κάτι. Είναι όχι μόνο κατάκριτοι και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ αλλά και ΑΠΟΒΛΗΤΟΙ. Αποβάλλω σημαίνει απαρνόυμαι, απορρίπτω και ξεπετώ, αποκόπτω και ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΩ! Οι σύγχρονοι συμβιβασμένοι οικουμενιστές ιεράρχες όχι μόνο δεν πειθαρχούν στους Ιερούς Κανόνες και δεν ΑΠΟΒΑΛΟΥΝ τους αιρεσιάρχες αλλά τους ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ “εις τόπον και τύπον Χριστού”, τους Μνημονεύουν εξ Ωραίας Πύλης εν πλήρη ιερατική καταστολή ως “κανονικούς επισκόπους” ενώ το ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ τους κατονομάζει ΨΕΥΔΕΠΟΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ.

4. Τον αυταρχικό και Εωσφορικό Παπισμό ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕ οριστικώς η εν Κωνσταντινουπόλει Σύνοδος του 1054, κατά την διάρκεια της οποίας έλαβε χώρα και το οριστικόν Σχίσμα. Το σχίσμα αυτό δεν είναι ένας πονηρός, παράλληλος ισόκυρος και ισοδύναμος διαχωρισμός μιας ευθείας γραμμής που μετατρέπεται σε σχήμα “Υ”, αλλά μια αιρετική λοξοδρόμιση και οριστική ΑΠΟΚΟΠΗ μίας πλευράς από την Κύρια και Αποκλειστική Οδό, τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΡΜΟ της Αληθείας! Δεν έχουμε “δύο αδελφές εκκλησίες” όπως διακηρύττει ο Αιρεσιάρχης πατριάρχης Βαρθολομαίος και όπως αποδέχονται οι σύγχρονοι “Αντι-οικουμενιστές” διατηρούντες κοινωνία μαζί του!

5. Τον ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ και Εωσφορικό Παπισμό ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕ και Αγία και Μεγάλη 9η Οικουμενική Σύνοδος του 1341. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, Θεαρχείω Νεύματι, τόλμησε και ΔΙΕΚΟΨΕ το ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ του Λατινόφρονος και Οικουμενιστού αυτού Πατριάρχου, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΕ και “αναθεματίστηκε εις κόλασιν αιωνίαν”. Οι σύγχρονοι “Αντι-Οικουμενιστές” παρουσιάζουν και διαφημίζουν τον μηδαμινό και ευτελή εαυτό τους ΑΝΩΤΕΡΟ και Αγιοπατερικότερο του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, συνεχίζοντας κοινωνία με αυτούς από τους οποίους πρέπει να ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΝ ΠΑΡΑΥΤΑ.

6. Επίσης και η Αγία Σύνοδος του 1347
7. η Αγία Σύνοδος του 1351.
8. η Αγία Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 1440
9. η Αγία Σύνοδος της Ρωσίας το 1441
10. η Αγία Σύνοδος των Ιεροσολύμων το 1443
11. η Αγία Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 1450
12. η Αγία Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 1484 στην οποία οι Άγιοι Πατέρες κατεδίκασαν και απεκήρυξαν την ψευδοσύνοδο της Φλωρεντίας.
13. η Αγία Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 1722 η οποία ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ τους Λατινόφρονες οι οποίοι συμβιβάζοντια με τα «της Λατινικής κακοδοξίας και κακοφροσύνης τα δόγματα» και αποφαίνεται ότι οι Λατίνοι δι’ αυτών «εξαπατώσι τους απλουστέρους, ευγάνοντές τους από τα ευσεβή Δόγματα της τού Χριστού Εκκλησίας και σύροντές τους αθλίως εις τον βυθόν της απώλειας»
14. η Αγία Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως το 1727 αποκηρύσσει τας

Πριν ο Οικουμενισμὸς βραχυκυκλώσει τα πάντα!




Τὶς δύο παρακάτω δημοσιεύσεις ἀνακάλυψε ὁ κ. Λυκοῦργος Νάνης. Τὶς εἶχε στείλει παλαιότερα ὡς σχόλιο στὴν «Πατερικὴ Παράδοση».
Εἶναι σημαντικὸ ὅτι δημοσιεύτηκαν στὴν ἐφημερίδα «Ἐκκλησιαστικὸς Ἀγών», γιατὶ αὐτὸ δείχνει ὅτι τότε, πολὺ πρὶν συγγράψει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς τὸ σχετικὸ βιβλίο γιὰ τὸ Χρυσόστομο Σμύρνης (μὲ τὸ πλῆθος τῶν ἀποδεικτικῶν στοιχείων καὶ κειμένων γιὰ τὶς μασωνικὲς καὶ οἰκουμενιστικὲς ἰδέες τοῦ Χρυσοστόμου), ὑπῆρχαν καὶ ἄλλοι εὐαίσθητοι πιστοί, ἱερεῖς καὶ θεολόγοι, καὶ μάλιστα ὁ  ἀείμνηστος π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, καὶ ὁ μελετητὴς τοῦ Μασωνισμοῦ Νικόλαος Ψαρουδάκης, οἱ ὁποῖοι ἀντέδρασαν στὴν ἀντικανονικὴ αὐτὴ Συνοδικὴ ἀπόφαση.
Δυστυχῶς σήμερα, ὁ Οἰκουμενισμὸς βραχυκύκλωσε τὰ πάντα, κι ἔτσι, ἐλάχιστες φωνὲς διαμαρτυρίες πλέον ἀκούγονται. Οἱ θεωρούμενοι ὡς «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» Ἐπίσκοποι (Κονίτσης, Γλυφάδας, Πειραιῶς,  κ. ἄ.) ὑπέκυψαν στὴν οἰκουμενιστικὴ προπαγάνδα καὶ «γραμμὴ» καὶ ἔχουν ἀποδεχθεῖ τὸ γεγονός! Καὶ ὁ μὲν πρῶτος ὑποστήριξε διὰ ἄρθρου τὴν ἁγιοποίηση, γιὰ νὰ ἱκανοποιήσει τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ποὺ τὸν ἔκανε Ἑπίσκοπο καὶ εἶχε πρωτοστατήσει στὴν ἁγιοποίηση, οἱ δὲ δύο ἄλλοι τελοῦν λειτουργίες εἰς μνήμην ἑνὸς Μασώνου καὶ Οἰκουμενιστῆ Ἁγίου, αὐτοὶ οἱ …ἀντι-Οἰκουμενιστές!!! (Τὸ ἴδιο βέβαια γίνεται ἀπὸ τὸν Δημητριάδος, Πατρῶν κ.ἄ.).
Ἀναρτοῦμε τὶς σχετικὲς δημοσιεύσεις καὶ γιὰ τὴν ἱστορία, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ γεγονὸς ὅτι, γιὰ τοὺς πιστούς, τὸ θέμα εἶναι ἀνοικτό. Ὅπως ἐπανειλημμένως λέγει ὁ π. Εὐθύμιος, δὲν θὰ μᾶς ζητηθεῖ λόγος γιὰ κάποια προβληματικὴ ἁγιοποίηση ποὺ ἔγινε στὸ παρελθόν, καὶ γιὰ τὴν ὁποία δὲν γνωρίζουμε λεπτομέρειες καί, ἐν τέλει, δὲν μποροῦμε νὰ κάνουμε κάτι, θὰ μᾶς ζητηθεῖ λόγος, ὅμως, γιὰ ὅ,τι ἀντικανονικὸ ἔγινε στὶς μέρες μας, καὶ γιὰ τὸ ὁποῖο ἐμεῖς ἀδιαφορήσαμε, ἢ γνωρίζουμε γιὰ τὴν ἀντικανονικότητά του, καὶ ἐν τούτοις, τὸ ἀποδεχτήκαμε καὶ συνεχίζουμε νὰ τὸ ἀποδεχόμαστε, πρὸς χαρὰ τῶν Μασώνων καὶ τῶν Οἰκουμενιστῶν.

ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εις μίαν των συνεδριών της κατά τον μήνα Νοέμβριον "κατέταξεν εις την χορείαν των αγίων ως εθνο-ιερομάρτυρας τον Χρυσόστομον Σμύρνης, άλλους τέσσαρας ιεράρχας της Μικράς Ασίας, καθώς και άπαντας τους Κληρικούς και Λαϊκούς αδελφούς μας, που ετελειώθησαν με άδικον και μαρτυρικόν θάνατον εις την Μ. Ασίαν κατά την διάρκειαν της Τραγωδίας του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας".
Η πράξις αυτή της ΔΙΣ ήγειρεν, ως ήτο επόμενον, αντιδράσεις. Επίκεντρον δε των αντιδράσεων είναι το πρόσωπον του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου, το οποίον φέρεται ως "ενεργόν μέλος" της μασονικής στοάς "Ιωνία" της Σμύρνης.
Ο ειδήμων επί του αντιμασονισμού κ. Νικόλαος Ψαρουδάκης με άρθρα του εις την εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος" ελέγχει ως επιπολαίαν κ.λ.π. την ενέργειαν αυτήν της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ως προς το επιπόλαιον της αποφάσεως συμμεριζόμεθα τας απόψεις του κ. Ψαρουδάκη και προσθέτομεν ένα ακόμη λόγον. Ότι η Ιερά Σύνοδος, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΝ ΤΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΙΣΤΗΡΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΓΟΡΕΥΟΝ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗΝ ΔΙ ΕΥΘΕΤΩΤΕΡΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΟΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ, ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΤΑ ΗΓΝΟΗΣΕΝ.
Ποίος θα ήτο ο ευθετώτερος χρόνος; Όταν θα εδίδοντο ΚΑΠΟΙΟ Ή ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ. Ο Κύριος, ο μόνος ετάζων καρδίας και νεφρούς, έχει την δύναμιν και τον τρόπον να αποκαλύψη την αγιότητα προσώπου, το οποίον εύρε χάριν ενώπιόν του. Η μετάνοια έχει την δύναμιν να εξαλείψη κάθε αμάρτημα, και την φοίτησιν ακόμη εις μασονικάς στοάς.
Το τελευταίον είναι το ΣΚΟΤΕΙΝΟΝ ΣΗΜΕΙΟΝ εν μέσω του φωτεινού μαρτυρίου του εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης. Έχομεν μαρτυρίας διά τα τελευταία λόγια του. Μεταξύ όμως των λόγων αυτών δεν υπάρχει ή μάλλον δεν έφθασε μέχρις ημών κάποια αποκήρυξις του τεκτονισμού. Ποίος θα ηδύνατο επ αυτού να ισχυρισθή, ότι πράγματι έγινε μία τοιαύτη αποκήρυξις πλην όμως άνθρωποι της στοάς δεν άφησαν να ίδη αύτη το φως της δημοσιότητος και να φθάση μέχρις ημών;
Όλοι θέλομεν ο τραγικός μάρτυς της Σμύρνης Χρυσόστομος να ήτο άγιος. Το θέλομεν και ως χριστιανοί και ως Έλληνες. Φοβούμεθα όμως ότι η εσπευσμένη ανακήρυξίς του ως αγίου ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ. Και εν προκειμένω, διατί η αναγνώρισις του έγινεν από την Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος και όχι από το Οικουμενικόν πατριαρχείον, όπως συνηθίζεται μέχρι τώρα; Μήπως αυτό θα πρέπη να μας κάνη περισσότερον επιφυλακτικούς ως προς την ανακήρυξιν της αγιότητός του; Εκτός εάν συμβή ό,τι και με τον άγιον Γρηγόριον τον Ε', οπότε τα σημεία μας αναγκάζουν να προβώμεν εις την θεοφιλή αυτήν ενέργειαν.
Είναι, νομίζομεν, προτιμότερον ΝΑ ΑΦΗΣΩΜΕΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ να αποφανθή περί της αγιότητος του ενδόξου εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Eχαρακτηρίσαμεν ως επιπολαίαν την ενέργειαν της Ι. Συνόδου να ανακηρύξει άγιον τον Χρυσόστομον Σμύρνης. Και επειδή δεν θέλομεν αβασανίστως να χαρακτηρίζομεν πρόσωπα και καταστάσεις παραθέτομεν απόσπασμα από το βιβλίον "Εκκλησιαστικόν Δίκαιον της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας", συγγραφέν υπό του δρος Νικοδήμου Μίλας, ορθοδόξου επισκόπου Ζάρας της Δαλματικής.
«Η Εκκλησία ορίζει τίνες των αγίων εισίν άξιοι τοιαύτης τιμής. Το κατ' αρχάς απενέμετο η τιμή