Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2015

Να, με ποιόν κοινωνείτε, κι όχι μόνο δεν διακόπτετε την Μνημόνευσή του, αλλά δεν τολμάτε να τον καταγγείλετε ως αιρετικό!

Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ σε ΠΑΠΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
συνευλογεί τους Παπικούς με τον Πάπα Παύλο,
τους συνευλογεί και πάλι με τον Πάπα Βενέδικτο,
και απαγγέλλει το Πιστεύω μαζί του,
παρίσταται στην Κων/πολη σε Παπική Λειτουργία το 2014 μαζί μὲ τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο και τὸν Ζηζιούλα, κατά την οποία και μνημονεύεται  από τον Πάπα Φραγκίσκο!!!


  
2008: Βαρθολομαίος-Βενέδικτος σε Παπική «Θ. Λειτουργία» “συνευλογούν” δια του Ευαγγελίου Παπικούς και όσους ορθοδόξους ήσαν εκεί!

2008: Βαρθολομαίος και Βενέδικτος στην ίδια «Θ. Λειτουργία» απαγγέλλουν ΜΑΖΙ το Πιστεύω!!!

Ο Πάπας Βενέδικτος στην Θ. Λειτουργία στο Φανάρι συμμετέχει ἀναγινώσκων!!!


2008: Ο Βαρθολομαίος στην ίδια «Λειτουργία» εὐλογεί τους Παπικούς εκφωνών:  “Εὐλογία Κυρίου και έλεος αυτού έλθει εφ’ υμάς τη αυτού θεία Χάριτι και φιλανθρωπία…”!!!

Βαρθολομαίος και Πάπας Παύλος “συνευλογούν” δια του Ευαγγελίου τους «πιστούς»!
  

Βαρθολομαίος, Αρχιε. Δημήτριος και Ζηζιούλας σε "Θ. Λειτουργία" Παπικών στην Κων/πολη (το 2014) Μνημονεύοται από τον Πάπα Φραγκίσκο!



Δύο από τα βίντεο στις διευθύνσεις:

Ο κ. Χρυσόστομος Σαββάτος αυξάνει τις κακοδοξίες του!

Υπέρ της δωρεάς οργάνων
        ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος

 Πηγή: Pentapostagma"

GTS_3206

Για πόσο ακόμα, η διοίκηση της Εκκλησίας θα αδυνατεί να απαντήσει στα σύγχρονα προβλήματα της κοινωνίας;

Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό, να ακούς από τα χείλη ενός Αρχιερέα τη φράση «μέχρι σήμερα δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση της Εκκλησίας για το θέμα» της δωρεάς οργάνων.

Και εμείς θα ρωτήσουμε:
Τι περιμένει η διοίκηση της Εκκλησίας για να πάρει μια απόφαση και μια θέση υπέρ ή κατά της δωρεάς οργάνων; Τι πρέπει να κάνουν όσοι πιστοί βρίσκονται σε αυτό το δίλημμα; Μήπως πίσω από αυτή την αργοπορία κρύβονται άλλα συμφέροντα; Όπως για παράδειγμα το να είμαστε αρεστοί σε όλους(Κράτος-Ιατρική Κοινότητα-Κοινωνία); Τι γνώμη μας για το θέμα αυτό την έχουμε εκφράσει πολλές φορές μέσα από το pentapostagma.gr, η οποία συμβαδίζει με αυτή της Ιεράς παράδοσης των Αγίων Πατέρων μας.
Εν ονόματι, της δωρεάς οργάνων έχουν γίνει και γίνονται, τεράστια ιατρικά εγκλήματα. Φαντάζομαι ότι ο Μεσσηνίας μέσα από την καθαρή και απροβλημάτιστη θέση του υπέρ της δωρεάς οργάνων είναι σε θέση να αναλάβει την ευθύνη  όλων αυτών των ιατρικών εγκλημάτων και λαθών.
Ομιλία του Μητροπολίτη Μεσσηνίας στο 35ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γαστρεντερολογίας
Με την παρουσία των συνέδρων αλλά και πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το βράδυ 8 Οκτωβρίου, η τελετή έναρξης του 35ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Γαστρεντερολογίας στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.
Κεντρικός ομιλητής στην τελετή ήταν ο Σεβ. Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ο οποίος πραγματοποίησε εισήγηση με θέμα: «Η δωρεά οργάνων και το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης – Θεολογική θεώρηση».
Ο κ. Χρυσόστομος αν και ανέφερε ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση της Εκκλησίας για το θέμα, υποστήριξε ότι η δωρεά οργάνων δεν γίνεται από ασέβεια προς τον Θεό, ούτε πάλι το υπό αφαίρεση όργανο κρίνεται περιττό ή επιβλαβές για την ηθική συγκρότηση του ανθρώπου. Αντίθετα αναγνωρίζεται η πολυτιμότητα και η μοναδικότητά του.
Ο άνθρωπος δεν μπορεί να κατασκευάσει όργανα και να υποκαταστήσει τη φύση, γι’ αυτό αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει τα υπό του Θεού δοσμένα, ωθούμενος από φίλτρο αγάπης προς τον συνάνθρωπο, τόνισε χαρακτηριστικά.
Τέλος, ο Μητροπολίτης υποστήριξε ότι η μεταμόσχευση δεν θεωρείται ακρωτηριασμός που ηθικά απαγορεύεται, αλλά αποτελεί πράξη αγάπης που αγγίζει την αυτοθυσία.
Αξίζει να διαβάσετε τα παρακάτω:
Εγκεφαλικός Θάνατος και Δωρεά Οργάνων!
Ο Αρχιμ. Ιωήλ Κωνστάνταρος για τον «εγκεφαλικό θάνατο» και τη δωρεά οργάνων
Απίστευτη ανάνηψη ασθενούς, οι γιατροί συμβούλευαν τη δωρεά οργάνων!
Νέο σκάνδαλο με δωρεά οργάνων
Η εγκληματική δωρεά οργάνων σώματος αγιοποιείται από κύκλους της Εκκλησίας;

Πρόσκληση πνευματικού αγώνα: ΟΧΙ στην Κάρτα του Πολίτη

 Κυριακή 11-10-2015:
Λέμε ΟΧΙ στην αχρήματη συναλλαγή ...
λέμε ΟΧΙ στην Κάρτα του Πολίτη.

Αναγνώστης μας ενημέρωσε για την παρακάτω εκδήλωση, την οποία φυσικά και δεν έχουμε κανένα λόγο να μην προβάλουμε:

Και σχόλιο από τα Αττικά Νέα:

Δεν είμαστε ζωά... 
Δεν είμαστε αριθμοί... 
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΛΑΒΟΙ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ!

Καλλιόπη Σουφλή
Όσο για το αυτονόητο ερώτημα, γιατί δεν μιλάει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, διαβάστε τι συμφωνήθηκε στην πρόσφατη συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Ιερονύμου με τον αρμόδιο υπουργό κ.Παναγιώτη Κουρουπλή:
    Επιπροσθέτως, ο υπουργός ενημέρωσε τον Αρχιεπίσκοπο για την πρόθεση υλοποίησης της κάρτας του πολίτη, στο πλαίσιο της απλοποίησης των υπηρεσιών του κράτους προς τους πολίτες και της αντιμετώπισης του χρόνιου προβλήματος της γραφειοκρατίας. Συγκεκριμένα συζητήθηκε η θέσπιση της Κάρτας του Πολίτη που ο Υπουργός ανάφερε εμφανώς αποφασισμένος για την δημιουργία παρά τις αντιθέσεις εκκλησιαστικών κύκλων. « Η Κάρτα του Πολίτη θα θεσπιστεί. Εαν αποτύχει το μέτρο θα είναι δική μου πολιτική ευθύνη και θα την επωμισθώ»

      Ο κ. Ιερώνυμος, από την πλευρά του, αφού αναφέρθηκε στο γόνιμο χαρακτήρα των συζητήσεων που πάντα όπως τόνισε έχει με τον υπουργό, επεσήμανε ότι συνέπεσαν οι απόψεις τους σε ζητήματα τακτοποίησης ορισμένων εκκρεμοτήτων οι οποίες άπτονται του Υπουργείου Υγείας και στα οποία εμπλέκεται η Εκκλησία στο πλαίσιο της κοινωνικής της προσφοράς και στήριξης, όπου αυτή χρειάζεται.
          Ο υπουργός, δεν παρέλειψε να επαναλάβει την δέσμευσή του απέναντι στον Μακαριώτατο, αναφορικά με την τοποθέτηση ενός αριθμού κληρικών που η κυβέρνηση έχει αποφασίσει, λόγω των κενών που προκάλεσαν οι περικοπές σε αυτές τις θέσεις, τα τελευταία χρόνια.


Για τους "εξ εαυτών λαλούντες".


bible

Ἡ Ἁγία Γραφή περιέχει τρεῖς ἔννοιες:
1) Τήν γραμματική ἤ ἱστορική.
2) Τήν ψυχική.
3) Καί τήν πνευματική.
Ὁ Ὠριγένης, ὁ ὁποῖος εἶναι καί ὁ δημιουργός αὐτῶν τῶν τριῶν βαθμίδων ἑρμηνείας τῶν Ἁγίων Γραφῶν, ὑποστηρίζει ἡ κατανόησις τῶν ἱερῶν βιβλίων χωρίζει τούς πιστούς Χριστιανούς σέ τρία εἴδη: Στούς ἁπλούς, στούς προχωρημένους καί στούς τελείους.
Οἱ ἁπλοῖ ἐνισχύουν τήν ψυχή τους ἀπό τό σῶμα τῶν Γραφῶν. (Ὀνομάζουμε αὐτή τήν κατανόησι γραμματική, κοινή γιά ὅλους, ἤ ἱστορική). Ἐάν μερικοί ἄρχισαν νά προχωροῦν λίγο καί ἠμποροῦν νά ἀντικρύζουν κάποια ἄλλη ἔννοια πιό μακριά, ἐνισχύουν τήν ψυχή τους ἀπό τήν ψυχή τῶν Γραφῶν.
Ἐνῶ οἱ τέλειοι ὁμοιάζουν μ᾿ αὐτούς πού λέγει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος: «Σοφίαν δέ λαλοῦμεν ἐν τοῖς τελείοις, σοφίαν δέ οὐ τοῦ αἰῶνος τούτου, οὐδέ τῶν ἀρχόντων τοῦ αἰῶνος τούτου τῶν καταργουμένων. Ἀλλά λαλοῦμεν σοφίαν Θεοῦ ἐν μυστηρίῳ, τήν ἀποκεκρυμμένην, ἥν προώρισεν ὁ Θεός πρό τῶν αἰώνων εἰς δόξαν ἡμῶν» (Α΄ Κορ. 2,6-7). Αὐτοί  ἐνισχύονται ἀπό τόν ἴδιο τόν πνευματικό νόμο, ὁ ὁποῖος εἶναι ἡ σκιά τῶν μελλόντων ἀγαθῶν.
Ὁ ἴδιος ὁ Ὠριγένης δηλώνει ὅτι ἡ πνευματική κατανόησις εἶναι ἡ πιό ἀνωτέρα ἀπό τίς ἄλλες δύο, τήν ὑλική καί τήν ἱστορική. Σωστή ἑρμηνεία τῶν Γραφῶν ὅμως εἶναι ἐκείνη ἡ ὁποία λαμβάνει ὑπ᾿ ὄψιν καί τά τρία αὐτά εἴδη κατανοήσεως τῶν Γραφῶν, ὅπως τοῦτο ἐφήρμοσαν καί οἱ περισσότεροι ἅγιοι Πατέρες. Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος λέγει: «Μή διαβάζετε τό κείμενο μέ τήν ἁπλῆ γραφή του, ἀλλά ἀναζητεῖτε τίς βαθύτερες ἔννοιες. Ἐάν κάποιος σταματᾶ μόνο στά γράμματα πού διαβάζει καί δέν ἐρευνᾶ γιά τίποτε ἄλλο βαθύτερο, σέ πολλά λάθη θά πέση».
Ἡ σωστή ἑρμηνεία τῶν Γραφῶν ἀπαιτεῖ:
1)Μία καθαρή ζωή καί πνευματική πρόοδο στίς ἀρετές.
2)Τήν γνῶσι τοῦ θείου θελήματος διά πολυχρονίων θεολογικῶν σπουδῶν καί τήν ταπείνωσι μπροστά στίς θείες ἀποκαλύψεις.
3)Τήν γνῶσι τῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως.
Ὅσον ἀφορᾶ τήν καθαρότητα τῆς ζωῆς, ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής λέγει:
Ἡ ἀκριβής γνῶσις τῶν λόγων τοῦ Πνεύματος ἀποκαλύπτεται μόνο στούς ἀξίους νά λάβουν τό Πνεῦμα, δηλαδή μόνο σ᾿ αὐτούς, οἱ ὁποῖοι μέσῳ μιᾶς μακροχρονίου καλλιεργείας τῶν ἀρετῶν, ἐκαθάρισαν τόν νοῦ ἀπό τήν κάπνα τῶν παθῶν, δέχονται τήν γνῶσι τῶν θείων μυστηρίων, τά ὁποῖα ἐντυπώνονται καί παραμένουν μέσα τους ἀπό τήν πρώτη κιόλας ἐμπειρία τους, μοιάζοντας ἔτσι μέ τήν κόρη ἐκείνη πού στέκεται μπροστά στόν καθρέπτη καθαρή καί διάφανη.
Ἡ ζωή ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ὁδηγεῖ στήν γνῶσι τοῦ θείου θελήματος, ὅπως τοῦτο φανερώνεται μέσα στήν Ἁγία Γραφή. Τό πνεῦμα μας ἀναγνωρίζει τό Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ, πού εἶναι στίς Ἅγιες Γραφές, ὅπως παρατηρεῖ ὁ Ἴδιος ὁ Σωτήρ: «Ἐάν τις θέλη τό θέλημα αὐτοῦ ποιεῖν, γνώσεται περί τῆς διδαχῆς, πότερον ἐκ τοῦ Θεοῦ ἐστιν ἤ ἐγώ ἀπ᾿ ἐμαυτοῦ λαλῶ» (Ἰωάν. 7,17).
Πρέπει νά διαβάζουμε τήν Ἁγία Γραφὴ μέ ταπείνωσι, σάν τόν λόγο τοῦ Θεοῦ, ζητῶντας ἐκ τῶν προτέρων τήν θεία βοήθεια γιά νά τήν κατανοήσουμε σωστά καί νά λάβουμε φῶς πνευματικό ἀπό τό περιεχόμενό της.
Ἡ βαθειά γνῶσις τῶν διδασκαλιῶν τῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Παραδόσεών της πλουτίζει τό πνεῦμα γιά τήν ἀνεύρεσι τῆς ἀληθινῆς ἑρμηνείας. Ἡ ἔλλειψις γνώσεως τῆς Βίβλου καί τῆς στενῆς σχέσεώς της μέ τήν Ἱερά παράδοσι ὁδηγεῖ στίς αἱρέσεις καί πλάνες, πού καταδικάζονται σκληρά ἀπό τόν Σωτῆρα, ὅταν λέγη: «Πλανᾶσθε μή εἰδότες τάς γραφάς μηδέ τήν δύναμι τοῦ Θεοῦ» (Ματθ. 22,29).
Από: «Η Διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας» (Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου – Άγιον Όρος).


Όταν ο κόσμος θα διακηρύξει την επιτυχία του και θα υπερηφανεύεται γι’ αυτήν,


 «τότε αιφνίδιος αυτοίς εφίσταται όλεθρος»

water-209901_640
Οσίου Ιγνατίου Μπριαντσανίνωφ
…Η ανθρωπότητα δε θα βλέπει και δε θα κατανοεί ότι η κατάστασή της χειροτερεύει από ηθική και πνευματική άποψη.
Αντίθετα θα καυχιέται για τις επιτυχίες της, επειδή θα έχει τυφλωθεί και θα νομίζει για πρόοδο μόνο την υλική προκοπή. Θ’ αρνηθεί και θ’ απορρίψει την ανάγκη για ψυχή, αιωνιότητα και Θεό. Τη γη θα τη λογαριάσει αιώνια κατοικία της.
Όταν ο κόσμος θα διακηρύξει την επιτυχία του και θα υπερηφανεύεται γι’ αυτήν, θα κομπάζει για την επίτευξη της ύψιστης ευημερίας και της αδιατάραχτης ειρήνης και ασφάλειας, «τότε αιφνίδιος αυτοίς εφίσταται όλεθρος» (Α΄ Θεσσ. ε΄ 3).
Ξαφνικά θα έρθει το τέλος του κόσμου. Κι ο κόσμος δεν θα το περιμένει καθόλου αυτό το τέλος, επειδή θα ζει μέσα στο σκοτάδι, στη μαγεία και τη νάρκωση της εγκόσμιας επιτυχίας.
Επειδή ακριβώς ο κόσμος είναι τυφλός και ζει μέσα στο σκοτάδι, η ημέρα του Κυρίου έρχεται «ως κλέπτης εν νυκτί» (Α΄ Θεσσ. Ε΄ 2).
Αφού ο κόσμος θα είναι τυφλός, ο Κύριος ονόμασε το χρόνο της έλευσής Του «νύκτα»…
Απόσπασμα από το βιβλίο:

«Η Βασιλεία του Θεού και ο Αντίχριστος» –Οσίου Ιγνατίου Μπριαντσανίνωφ (Μετάφραση Π. Μπότση, 2008)

Τότε διαχωρίζονται ανδρόγυνα..., κληρικοί από κληρικών και επίσκοποι από συνεπισκόπους! (Εφραίμ του Σύρου)

Περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας τοῦ Κυρίου.


Ἐφραὶμ τοῦ Σύρου, Λόγος παραινετικός. Περὶ τῆς δευτέρας παρουσίας τοῦ Κυρίου, καὶ περὶ μετανοίας.