Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

Ο Οικουμενιστικός Μιθριδατισμός έχει νεκρώσει τα ορθόδοξα αντανακλαστικά Ποιμένων και Πιστών!

Η Αθήνα πεδίο συνάντησης Εβραίων και Χριστιανών πνευματικών ηγετών

Ορθόδοξοι και Ιουδαίοι, είμαστε «παιδιά
του Αβραάμ (καί) στόχος μας είναι να
ευλογήσουμε τον κόσμο, όμως πρώτα πρέπει
να ευλογήσουμε ο ένας τον άλλον»!!!

 Πηγή: "ekklisiaonline"

Οὐδέποτε –στὴν ἁγιοπνευμαστικὴ ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας– αἱρετικοί, ἀλλόθρησκοι καὶ Ὀρθόδοξοι συζητοῦσαν ἀπὸ κοινοῦ ποιμαντικά-πνευματικὰ θέματα. Δὲν πρόκειται γιὰ προσπάθεια Ἱεραποστολῆς πρὸς τοὺς ἀλλοθρήσκους-ἑτεροδόξους (ὅπως π.χ. τοῦ Κυρίου πρὸς Σαμαρείτιδα, τοῦ ἀποστόλου Παύλου πρὸς Ἀθηναίους -Ἄρειος Πάγος), ἀλλὰ γιὰ ἀνοχὴ καὶ συμβιβασμὸ τοῦ φωτὸς μὲ τὸ σκότος! (2Κορ. 6, 14-5: «τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;»). Τὰ περὶ ἀνοχῆς τὸ λέει ἡ σχετικὴ Ἀνακοίνωση:
Συναντήθηκαν γιὰ «να αναλύσουν κοινά ζητήματα στις Ορθόδοξες και Εβραϊκές παραδόσεις, αγγίζοντας θέματα όπως είναι η θρησκεία, η ιστορία, η κοινωνία, η ταυτότητα και η Διασπορά με στόχο την προώθηση της φιλίας, της αλληλοκατανόησης και την καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας».
Ἀλήθεια, τί δὲν γνωρίζουν ἀπὸ τὰ τῶν Ἰουδαίων οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι καὶ θεολόγοι ποὺ συμμετέχουν στὸν Διάλογο; Δὲν γνωρίζουν τὶς βλασφημίες ποὺ περιέχουν τὰ Ἱερά τους βιβλία γιὰ τὸν Κύριο τῆς Δόξης; Χωρὶς νὰ ἀπαλείψουν-σταματήσουν αὐτὲς τὶς βλασφημίες καὶ μισαλλοδοξίες οἱ σύγχρονοι Ἰουδαῖοι, πῶς συνεχίζουν τὶς μετ’ αὐτῶν συνομιλίες; Καὶ μάλιστα, ἀντὶ νὰ ἀφαιρέσουν αὐτοὶ ἀπὸ τὰ βιβλία τους τὶς «μισαλλόδοξες» ἀναφορές, δέχονται καθ’ ὑπόδειξη νὰ ἀφαιρεθεῖ μονομερῶς ἀπὸ τὰ ὑμνολογικά μας κείμενα ἡ πραγματικότητα τῆς βίαιης καὶ δολοφονικῆς συμπεριφορᾶς τους πρὸς τὸν Ἰησοῦ; Ποιά «φιλία» ζητοῦν νὰ ἀναπτύξουν μὲ τοὺς πείσμονες ἀρνητὲς τοῦ Χριστοῦ, ἐκείνους, μὲ ἐκείνους μετὰ τῶν ὁποίων ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ λέγει νὰ μὴ ἀπευθύνουμε οὔτε χαιρετισμό, τὸ «χαίρετε»;

Η Αθήνα πεδίο συνάντησης Εβραίων και Χριστιανών πνευματικών ηγετών
Πηγή: protothema.gr
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη ο διαθρησκειακός διάλογος και το συνέδριο μεταξύ διακεκριμένων Εβραίων και Ορθόδοξων Χριστιανών πνευματικών ηγετών σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην οικία της Πρέσβεως του Ισραήλ στην Ελλάδα, κυρίας Ιρίτ Μπεν-Άμπα.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν μεταξύ άλλων οι συντονιστές του διαλόγου, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Γαλλίας, κ. Εμμανουήλ και ο Σοφολογιότατος Ραβίνος David Rosen, Διευθυντής Διαθρησκειακών Θεμάτων της Αμερικανο-Εβραϊκής Επιτροπής (ΑJC-American Jewish Committee) παρουσία πολλών Ραβίνων, κληρικών, βουλευτών, πρεσβευτών, ακαδημαϊκών και άλλων σημαντικών προσκεκλημένων.

Οι εκπρόσωποι των δύο θρησκειών συμμετείχαν σε διεθνές συνέδριο στην Αθήνα με θέμα:
"Πνευματικά Κέντρα και Διασπορά" (Spiritual Centers and Diasporas), όπου είχαν την ευκαιρία να αναλύσουν κοινά ζητήματα στις Ορθόδοξες και Εβραϊκές παραδόσεις, αγγίζοντας θέματα όπως είναι η θρησκεία, η ιστορία, η κοινωνία, η ταυτότητα και η Διασπορά με στόχο την προώθηση της φιλίας, της αλληλοκατανόησης και την καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας.
Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και της Αμερικανο-Εβραϊκής Επιτροπής (American Jewish Committee-AJC) στο πλαίσιο της 25ης Επετείου των Πλήρων Διπλωματικών Σχέσεων Ισραήλ-Ελλάδας. Μεταξύ των συμμετεχόντων, ο

Η Εκκλησία σιωπά, αλλά η φωνή της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ έρχονται από χώρους που δεν περιμένεις!

Πηγή: "Ο Παιδαγωγός" 

"Και οι λίθοι κεκράξονται ...":

Κάρτα Πολίτη-Πλαστικό χρήμα-Ηλεκτρονικό φακέλωμα-Κάρτα φιλάθλου:

Η εκκλησία σιωπά αλλά η φωνή της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ εξαπλώνεται ραγδαία

«Ἄν αὐτοί σιωπήσωσιν, οἱ λίθοι κεκράξονται» (Λουκ. 19: 40)
Οι κάρτες, οι αριθμοί (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ κλπ) και το πλαστικό χρήμα (ειδικά μετά τα capital controls) έχουν εισβάλει μαζικά
στην ζωή μας.
Η επίσημη Ιεραρχία μία ακόμη φορά δείχνει να έχει πάθει γλωσσοδέτη. Ο αρχιεπίσκοπος φαίνεται να έχει ανταλλάξει την σιωπή του για την Κάρτα του Πολίτη με 178 θέσεις διορισμού ιερέων.. (διαβάστε σχετικά δημοσιεύματα, εδώ). Στο θέμα

Φυλλάδιο με ενδιαφέρουσες απαντήσεις στα ερωτήματα για την ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ

Άγιος Παΐσιος:
Πίσω λοιπόν καί ἀπό τό τέλειο σύστημα «κάρτας ἐξυπηρετήσεως» ἀσφαλείας κομπιοῦτερ κρύβεται ἡ παγκόσμια δικτατορία, ἡ σκλαβιά τοῦ ἀντιχρίστου.
Ἡ Κάρτα, ἡ ταυτότητα, ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος, τί φανερώνουν;
Μετά λοιπόν ἀπό τήν κάρτα, τήν ταυτότητα, τό «φακέλωμα» γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα… θά διαφημίζουν τό τέλειο σύστημα τό σφράγισμα στό χέρι καί στό μέτωπο… μέ τό 666 τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου… («Σημεῖα τῶν καιρῶν» Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου).


ΘΑ ΕΧΕΙ: 666; ΧΞΣΤ; ΣΒΑΣΤΙΚΑ;
Εάν ποτέ εμφανισθεί ένα τυραννικό καθεστώς, μία απολυταρχική, δυναστική, λιγότερο δημοκρατική από τις σημερινές κυβέρνηση, θα έχει στα χέρια της ένα έτοιμο, στημένο, άκρως λειτουργικό εις βάρος μας, σύστημα παρακολούθησης.
Σε αυτό μετά, μπορεί να προσθέσει πανεύκολα και τα σύμβολά της, 666, χξστ, σβάστικες, ό,τι θέλει μπορεί να βάλει. Έτσι καθιστά αυτό το σύστημα εμφανώς τυραννικό. Για σκεφθείτε, ποιός φασισμός έκρυψε ποτέ τα σύμβολά του; Και να τα κρατάει κρυφά, μία μέρα δεν θα αντέξει, θα τα αποκαλύψει, θα τα προτάξει, θα μας ζητήσει να τα προσκυνήσουμε!
Τώρα που δεν έχει τα σύμβολα, μας ξεγελάει, βλέπουμε μόνο την «εξυπηρέτηση» και όχι την τυραννία, αλλά θα είναι το ίδιο σύστημα!
Μικροδιαφορές θα υπάρχουν ανάλογα με την «πρόοδο» της τεχνολογίας...
Δεν ξέρουμε εάν αυτή τη στιγμή η Κάρτα Πολίτη και οι Βάσεις Δεδομένων έχουν και λειτουργούν με περίεργα σύμβολα και κωδικούς. Όμως σε αυτή τη φάση, τα σύμβολα είναι το θέμα μας ή η φιλοσοφία του συστήματος;
Τα εμβλήματα συνήθως χρησιμοποιούνται για να συμβολίσουν με τη χρήση μίας απλής εικόνας και όχι πολλών λόγων, την ύπαρξη μίας ιδεολογίας.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ «ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ» ΤΗΣ  ΚΑΡΤΑΣ  ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Ο Κωδικός της Κάρτας μπορεί να είναι τμηματικός και όχι σειριακός, κατά το πρότυπο του ΑΜΚΑ. Για παράδειγμα τα πρώτα ψηφία θα σημαίνουν τη χώρα, τα επόμενα την ημερομηνία γέννησης, ένα επόμενο το φύλο άρρεν/θήλυ κοκ.
Τα συστήματα των Καρτών έχουν τη δυνατότητα να δίνουν στις Κάρτες ομαδικά ή και επιλεκτικά, δικαιώματα και προνόμια. Έτσι:
α) η κάθε κυβέρνηση θα μπορεί να συνδέει την εκπλήρωση των φορολογικών υποχρεώσεων

Η "Π.Ε.Θ." εναντίον του Οικουμενιστικού "Καιρού"! "Σύμμαχοί" της οι χλιαροί Οικουμενιστές Επίσκοποι και ο "διπλωμάτης" και Οικουμενιστής Αρχιεπ. Ιερώνυμος!

H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.) για τις θέσεις του «ΚΑΙΡΟΥ» σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών

Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 2015

Δ Ε Λ Τ Ι Ο    Τ Υ Π Ο Υ

H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) για τις θέσεις του «ΚΑΙΡΟΥ» σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών
Με αφορμή τη συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε ο αντι-Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ» (21/10/2015), για να προπαγανδίσει τα Προγράμματα Σπουδών που έχουν συντάξει μέλη του και να συστήσει στον Υπουργό Παιδείας την άμεση εφαρμογή τους, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων οφείλει να δηλώσει τα παρακάτω:
1. Τα παραπάνω Προγράμματα Σπουδών που διαφημίζονται από τους εμπνευστές τους, ως η πεμπτουσία της διδακτικής διαδικασίας, τα έχει απορρίψει με άπειρα επιστημονικά, θεολογικά και παιδαγωγικά επιχειρήματα, σύμπασα η θεολογική, η παιδαγωγική και εκκλησιαστική κοινότητα ως ακατάλληλα για μαθητές, διότι διδάσκουν ένα θρησκευτικό συγκρητισμό που οδηγεί τα παιδιά στη θρησκευτική σύγχυση και στον μηδενισμό.
 2. Ο Θεολογικός Σύνδεσμος «ΚΑΙΡΟΣ», πέρα από την ξενόφερτη οντολογική του υπόσταση, αποτελείται από μια ολιγομελή ομάδα Θεολόγων, η οποία, ενεργώντας προβοκατόρικα, διασπά το σώμα των Θεολόγων, διασύροντας, υποτιμώντας και κατασυκοφαντώντας το ορθόδοξο μάθημα που, μέσα στις τόσες δυσκολίες των καιρών, διδάσκουν οι χιλιάδες Θεολόγοι της χώρας με τον πλέον σύγχρονο, από πλευράς διδακτικής και παιδαγωγικής, τρόπο. Τα μέλη του εν λόγω αντι-συλλόγου «Ο ΚΑΙΡΟΣ», σε συνεργασία με στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, αν και είναι συνάδελφοι Θεολόγοι, επιτίθενται εδώ και 4-5 χρόνια στο μάθημα των Θρησκευτικών και το χαρακτηρίζουν σκόπιμα, παραπλανητικά και με στόχο την έγκριση νέων ΕΣΠΑ, ως μονοφωνικό, κατηχητικό και ομολογιακό, ενώ στην πραγματικότητα, όπως πολύ καλά γνωρίζουμε όλοι οι μάχιμοι Θεολόγοι, δεν είναι τέτοιο, καθώς στην ύλη του περιλαμβάνει και τη διδασκαλία των άλλων θρησκειών. Με τα ψεύτικα και συκοφαντικά αυτά συνθήματα, ευελπιστούν να επηρεάζουν τα ΜΜΕ και την κοινή γνώμη και να διευκολύνουν το στόχο τους, δηλαδή να ανοίξει το Υπουργείο Παιδείας το δρόμο για την εκπόνηση νέων έργων ΕΣΠΑ για το μάθημα των Θρησκευτικών (συγγραφή νέων βιβλίων, επιμορφώσεων κ.ά.) και φυσικά με τη δική τους συμμετοχή σε όλα αυτά με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
3. Οι ύποπτες μεθοδεύσεις και συνεργασίες ορισμένων και οι άδικες επιθέσεις που επιχειρούν εναντίον των μάχιμων Θεολόγων της χώρας, χαρακτηρίζοντάς τους «οπισθροδομικούς», «ομολογιακούς» και «κατηχητικούς», καταπατώντας κάθε έννοια επιστημονικής και παιδαγωγικής δεοντολογίας με σκοπό να περάσουν ετσιθελικά, παρά τη θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Θεολόγων, τα ξενόφερτα, αντορθόδοξα και νεοταξικής υφής πολυθρησκειακά μοντέλα διδασκαλίας για το μάθημα των Θρησκευτικών που εισήγαγε η τ. Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, δεν θα περάσουν.

Από το Γραφείο Τύπου της Π.Ε.Θ


______________________________________________________

H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) για τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας στη Βουλή, σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών
Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 2015


Δ Ε Λ Τ Ι Ο  Τ Υ Π Ο Υ
H Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) για τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας στη Βουλή, σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών
Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Νίκος Φίλης με γραπτή απάντησή του (Αρ. πρ. 163689/Φ1/160358εισ./15-10-2015), σε σχετική επερώτηση στη Βουλή που είχε υποβάλει ο βουλευτής των ΑΝΕΛ κ. Νίκος Νικολόπουλος (Αρ. πρ. 45/8-10-2015), αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: "Για ιστορικούς λόγους το μάθημα των θρησκευτικών στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτό, συνιστά έναν αναχρονισμό που τον αντιλαμβάνονται και φωτισμένοι ιεράρχες και θεολόγοι. Είναι αναγκαία η αναμόρφωση των Θρησκευτικών ώστε να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών με την ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της ορθοδοξίας στη χώρα μας".

Με αφορμή την παραπάνω απάντηση του κ. Υπουργού, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων οφείλει να δηλώσει τα εξής:
1. Ο Υπουργός Παιδείας και στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, κατά την επίσκεψη του στην Αρχιεπισκοπή (29/9/2015) και στην αντιπροσωπεία του ΔΣ της ΠΕΘ που τον επισκέφθηκε στο γραφείο του στο Υπουργείο Παιδείας (9/10/2015), δεσμεύτηκε, υπογραμμίζοντας με έμφαση, ότι δεν θα προβεί σε μονομερείς νομοθετικές ρυθμίσεις, όσον αφορά στα θέματα που απασχολούν τον κλάδο των Θεολόγων και το μάθημα των Θρησκευτικών και ότι θα προηγηθεί γόνιμος διάλογος με την Εκκλησία και την Πανελλήνια Ένωση των Θεολόγων. Η παραπάνω όμως γραπτή δήλωση του κ. Υπουργού στην απάντησή του στον ερωτώντα βουλευτή κ. Νίκο Νικολόπουλο, τείνει να προκαταλάβει το αποτέλεσμα του υπεσχημένου διαλόγου και στην ουσία να τον καταστήσει ως ένα προσχηματικό τέχνασμα για την επιβολή τετελεσμένων και προαποφασισμένων.
Φρονούμε ότι η παραπάνω δήλωση του Υπουργού δεν απηχεί πλήρως τις θέσεις του για το μάθημα των Θρησκευτικών και τον κλάδο των Θεολόγων καθηγητών και αναμένουμε την πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για τη συμμετοχή μας ως ΠΕΘ, σε επίσημο διάλογο με όλους τους θεσμικούς φορείς, για να συζητηθούν τα θέματα του κλάδου μας.
2. Θεωρούμε ότι είναι προσβλητικό και υποτιμητικό για την Ορθόδοξη Εκκλησία και τον κλάδο των Θεολόγων αλλά και μέγα επιστημονικό και παιδαγωγικό ολίσθημα να κακοχαρακτηρίζεται από τον Υπουργό Παιδείας της Ελλάδας και των Ελλήνων, το ορθόδοξο μάθημα των Θρησκευτικών, ως ομολογιακό και αναχρονιστικό. Κατά τον ίδιο τρόπο θεωρούμε ότι θα ήταν επίσης μέγα ολίσθημα, αν ο κ. Υπουργός κακοχαρακτήριζε με τους ίδιους όρους είτε το θρησκευτικό μάθημα του Κορανίου, που απευθύνεται στους Μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης είτε το ιουδαϊκό μάθημα, που απευθύνεται στους Εβραίους μαθητές της Εβραϊκής Κοινότητας.
3. Δοθείσης της ευκαιρίας, η ΠΕΘ τονίζει προς κάθε κατεύθυνση ότι θρησκειολογία σημαίνει στην ουσία κατάργηση της ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής για τους έλληνες μαθητές. Στο πλαίσιο αυτό επισημαίνεται υπεύθυνα, θεολογικά και επιστημονικά ότι στόχος ενός τέτοιου πολυθρησκειακού μαθήματος είναι η μετατροπή των ελλήνων μαθητών, από ορθόδοξοι που είναι μέχρι σήμερα, σε άθεους ή ουδέτερους άθρησκους, γεγονός που δεν προσιδιάζει με το έργο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και, φυσικά, θα βρει και την Ένωσή μας και πιστεύουμε και όλους σχεδόν τους έλληνες γονείς των μαθητών εκ διαμέτρου αντίθετους.


Από το Γραφείο Τύπου της Π.Ε.Θ

Η Αγία Γραφή για την άμεση απομάκρυνση από τους Οικουμενιστές, Στ΄ Μέρος (του π. Ευθ. Τρικαμηνά).

Μέρος Στ΄.
26. Β΄ Πέτρου 2, 1-3: «Ἐγένοντο δὲ καὶ ψευδοπροφῆται ἐν τῷ λαῷ, ὡς καὶ ἐν ὑμῖν ἔσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οἵτινες παρεισάξουσιν αἱρέσεις ἀπωλείας, καὶ τὸν ἀγοράσαντα αὐτοὺς δεσπότην ἀρνούμενοι ἐπάγοντες ἑαυτοῖς ταχινὴν ἀπώλειαν· καὶ πολλοὶ ἐξακολουθήσουσιν αὐτῶν ταῖς ἀσελγείαις, δι᾿ οὓς ἡ ὁδὸς τῆς ἀληθείας βλασφημηθήσεται».
        
Εἶναι πολύ σημαντικό  καί αὐτό τό χωρίο τῆς Ἁγίας Γραφῆς, εἰς τό θέμα πού μᾶς ἀπασχολεῖ καί δή τῆς αἱρέσεως. Οἱ αἱρέσεις ὀνομάζονται ἀπό τόν Πρωτοκορυφαῖο ἀπόστολο «αἱρέσεις ἀπωλείας» καί αὐτοί πού τίς διδάσκουν ὀνομάζονται «ψευδοδιδάσκαλοι». Oἱ αἱρέσεις λοιπόν εἰσάγονται διά τῶν ψευδοδιδασκάλων, σύμφωνα μέ τό παρόν χωρίον, τῶν ψευδαποστόλων, σύμφωνα μέ τόν ἀπόστολο Παῦλο (Β΄ Κορινθ. 11,13) καί τῶν ψευδεπισκόπων, σύμφωνα μέ τόν 15ον Ιερό Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Συνόδου. Αὐτοί οἱ χαρακτηρισμοί γιά τούς αἱρετικούς εἶναι συνώνυμοι καί ταυτόσημοι.  Δηλαδή ὁ αἱρετικός εἶναι καί  ψευδαπόστολος, καί ψευδοδιδάσκαλος, καί ψευδεπίσκοπος. Δι’ αὐτό ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης στήν ἑρμηνεία αὐτοῦ τοῦ χωρίου ἀναφέρει τά ἑξῆς: «Μέ τό ὄνομα γάρ τῶν ψευδοδιδασκάλων συμπεριέλαβεν ὁ κορυφαῖος καί τούς ψευδαποστόλους.  Πολλά δέ συμφερόντως προλέγει ὁ κορυφαῖος εἰς τούς χριστιανούς διά τό τάγμα τῶν μελλόντων ψευδοδιδασκάλων καί αἱρεσιαρχῶν, διά νά προφυλάττωνται καί ὡς προειδότες νά μή πιασθοῦν ἀπό τάς αἱρέσεις αὐτῶν καί λάβουν τήν ὁμοίαν ἐκείνων ἀπώλειαν. Καθώς καί τά πετεινά, ὅταν προϊδοῦν τά βρόχια ἀπό μακρόθεν δέν πιάνονται ἀπό αὐτά οὔτε λαμβάνουν θάνατον» (Ἑρμηνεία εἰς τάς ἑπτά Καθολικάς Ἐπιστολάς, σελ. 378).
     Σύμφωνα λοιπόν μέ τόν ἅγιο Νικόδημο αὐτός πού θά πιασθῆ  ἀπό τήν αἵρεσι θά λάβη τήν ἴδια ἀπώλεια καί κόλασι μέ τόν ψευδοδιδάσκαλο.
         Ἐδῶ πρέπει γιά ἄλλη μία φορά νά διευκρινισθῆ ὅτι ἡ αἵρεσις διαφέρει ἀπό τήν κάθε ἄλλη ἁμαρτία, διότι εἶναι ὁδός πλάνης καί διαστροφῆς τῆς ἀληθείας και, ὡς ἐκ τούτου, ἀποκλείει τήν μετάνοια καί ἐπαναφορά εἰς τήν ἀλήθεια καί τήν Ὀρθοδοξία. Ἄν δηλαδή κάποιος πιστεύση ὅτι π.χ. ἡ πορνεία δέν εἶναι ἁμαρτία, ὅπως οἱ αἱρετικοί Νικολαΐτες· ἤ ὅτι τό Ἅγιον Πνεῦμα ἐκπορεύεται καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ, ὅπως οἱ Παπικοί· ἤ ὅτι σωζόμεθα μόνο μέ τήν πίστι χωρίς τά ἀνάλογα ἔργα, ὅπως οἱ Προτεστάντες· ἤ ὅτι ἡ Ἐκκλησία εἶναι Ἐπισκοποκεντρική καί ὄχι Χριστοκεντρική· ὅτι καταργοῦνται τά ἀναθέματα κατά τῶν αἱρετικῶν, ὅταν ἀποφασίση ὁ Πατριάρχης καί ἡ Σύνοδος, χωρίς αὐτοί (οἱ αἱρετικοί) νά μετανοήσουν καί ἐπιστρέψουν στην Ὀρθοδοξία· ὅτι τά μυστήριά των εἶναι ἔγκυρα κ.λπ., ὅπως οἱ Οἰκουμενιστές· ἤ ὅτι ἡ ἀποτείχισις ἐν καιρῷ αἱρέσεως εἶναι σχίσμα καί ἔξοδος ἀπό τήν Ἐκκλησία· ὅτι ὁ 15ος Ἱερός Κανόνας τῆς ΑΒ΄ Συνόδου ἐν καιρῷ αἱρέσεως δέν εἶναι ὑποχρεωτικός, ἀλλά προαιρετικός· ὅτι δέν μολυνόμεθα, οὔτε συμμετέχομε στήν αἵρεσι ὅταν παραμένομε ἐνσωματωμένοι μέ τούς αἱρετικούς καί τούς μνημονεύομε μέχρις ἀποφάσεως τῆς Συνόδου κλπ., ὅπως οἱ Ἀντιοικουμενιστές· ἄν λέγω πιστεύση κάποιος σ’ αὐτές τίς πλάνες, δέν δύναται να μετανοήση, διότι ἁπλούστατα πιστεύει ὅτι εὑρίσκεται στήν ὁδό τῆς ἀληθείας, δηλαδή ἐξέλαβε τήν πλάνη ὡς ἀλήθεια καί, ὡς ἐκ τούτου, ἔχει ἥσυχη τήν συνείδησί του, ἐνῶ εὑρίσκεται συγχρόνως στήν ὁδό τῆς ἀπωλείας. Δι’ αὐτό ἡ αἵρεσις καθησυχάζει καί παραπλανᾶ τήν συνείδησι, ἐνῶ ἡ διάπραξις οἱασδήποτε ἄλλης ἁμαρτίας τήν ἐνεργοποιεῖ, τήν κάνει νά ἐπανίσταται σέ σημεῖο νά μήν ἀφήνη τόν ἁμαρτωλό ἥσυχο οὔτε καί κατά τήν ὥρα τοῦ ὕπνου.
         Ἡ αἵρεσις ἐπίσης, στό χωρίο αὐτό, χαρακτηρίζεται ἀπό τόν Πρωτοκορυφαῖο ἀπόστολο ὡς ἄρνησις τοῦ Χριστοῦ, προφανῶς ἐπειδή διδάσκει ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού ὁ Χριστός μέσα στήν Ἁγία Γραφή ἐνομοθέτησε καί, ὡς ἐκ τούτου, ὁδηγεῖ μέ ἀσφάλεια καί ταχύτητα τούς ἀποδεχομένους αὐτήν, εἰς τήν ἀπώλεια· «ἐπάγοντες ἑαυτοῖς ταχινήν ἀπώλεια».
     Ἡ  αἵρεσις,  τέλος,  χαρακτηρίζεται  στό  χωρίο  αὐτό  ὡς βλασφημία τῆς ὁδοῦ τῆς ἀληθείας, πρᾶγμα τό ὁποῖο σημαίνει ὅτι ἀποτελεῖ βλασφημία τοῦ ἰδίου τοῦ Χριστοῦ, διότι Αὐτός εἶναι ἡ ὁδός καί ἡ ἀλήθεια καί ἡ ζωή (Ἰωάν. 14,6).
         Ὑπάρχει καί μία ἄλλη πλάνη, χειροτέρα ἀπό τίς ἄλλες καί δι’ αὐτό ἐπιφέρει διπλασία καί βαρυτέρα τιμωρία.  Πρόκειται γιά τήν πλάνη κατά τήν ὁποία, κάποιος διδάσκει καί πράττει τό κακό μέ τό πρόσχημα ὅτι αὐτό εἶναι καλό, ὅτι γίνεται κατ’ οἰκονομίαν, ὅτι ἔχει ἀγαθό σκοπό, ὅτι γίνεται μέ διάκρισι γιά νά ἀποφευχθῆ κάτι χειρότερο κ.λπ.  Αὐτή τήν πλάνη τήν ἐπισημαίνει ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης σέ ἐπιστολή του πρός τόν Ἐπίσκοπο Μιλήτου Ἰγνάτιο, χρησιμοποιῶντας, ὅπως συνηθίζει, τήν διδασκαλία τοῦ Μ. Βασιλείου: «ἐάν γάρ τις τό κακόν ἐν προσχήματι ἀγαθοῦ ποιῇ, διπλοῦν ἐργάζηται τό ἁμάρτημα, ὅτι αὐτός τε τό οὐκ ἀγαθόν ποιεῖ καί κέχρηται οἱονεί παραπετάσματι τῷ τοῦ ἀγαθοῦ ὀνόματι, φωνή ἐστι τοῦ θείου Βασιλείου. Οὕτω μέν ἐκεῖνοι πρός τῇ οἰκείᾳ πτώσει καί πολλοῖς ἄλλοις ὄλισθος γενόμενοι» (Φατ. 267, 395,20).
     Αὐτή ἡ διδασκαλία τῶν Ἁγίων εἶναι στίς ἡμέρες μας πολύ ἐπίκαιρη, διότι κατά κόρον διδάσκεται καί σήμερα, κυρίως ἀπό τούς Ἀντιοικουμενιστές, ἡ ἐν προσχήματι τοῦ ἀγαθοῦ πλάνη, γιά δῆθεν ἀποφυγή σχίσματος, ἐξόδου ἀπό τήν Ἐκκλησία κ.λπ.  Ἔτσι

Ο Δημητριάδος Ιγνάτιος Γεωργακόπουλος συνεχίζει την ισοπέδωση της Ορθοδόξου Παραδόσεως!

Το διεθνούς μεν φήμης φωνητικό συγκρότημα Consortium Vocale Oslo, αλλά αποτελούμενο από αιρετικούς, σήμερα σε Ορθόδοξο Ναό του Βόλου με την "ευλογία" του Μητροπολίτη! 

Δυστυχῶς ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος Ἰγνάτιος, ἀντιστάσεως μὴ ὑπαρχούσης, ἰσοπεδώνει σιγά-σιγὰ τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση: Μὲ τὴν κακόδοξη θεολογία ποὺ προσφέρει ἡ «Θεολογικὴ Ἀκαδημία Βόλου», μὲ τὴν μετα-πατερικὴ θεολογία, μὲ τὰ Ἁγιογραφικὰ κείμενα στὴν Δημοτική, καὶ τώρα μὲ συναυλία αἱρετικῶνμέσα σὲ ὈρθόδοξηἘκλησία! Εἶναι μάλιστα ἡ δεύτερη φορά. Ἡ πρώτη παρόμοια παρουσία ἔγινε  στὶς 3 Ἀπριλίου, ὅταν πραγματοποίησε τὸ κοντσέρτο STABAT MATER  (κλασσικὸ ἔργο τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας) (ἐδῶ).
Τὸ νέο ἀτόπημα τοῦ κ. Ἰγνάτου Γεωργακόπουλου εἶναι ἡ πραγματοποίηση«Συναυλίας Γρηγοριανοῦ μέλους (μελωδίας) μὲ τὸ διεθνοῦς φήμης Νορβηγικὸ φωνητικὸ συγκρότημα CONSORTIUM VOCALE OSLO, στὸν Ἱερὸ Ναὸ Ἀναλήψεως τοῦ Χριστοῦ Βόλου, αὔριο Πέμπτη 22 Ὀκτωβρίου 2015»!
Θὰ πεῖτε, δὲν ὑπάρχει στὸ Βόλο κάποιος ἄλλος καταλληλότερος χῶρος γιὰ τὴ συναυλία; Καὶ βεβαίως ὑπάρχει, ἀλλὰ ἡ ἐπιδίωξη τῶν Οἰκουμενιστῶν εἶναι,πῶς νὰ συνηθίσουν τὸν κόσμο νὰ συνυπάρχει ἐκκλησιαστικὰ μἐ τοὺς αἱρετικούς, ὅπως φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι τὴν συναυλία τὴν πραγματοποιεῖ ἡ «Ἱερὰ» Μητρόπολις, σὲ συνεργασία μὲ τὴν «Βιβλικὴ Ἑταιρεία»!
Σὲ λίγο θὰ καμαρώσουμε καὶ στοὺς ὀρθόδοξους ναούς, τὰ καραγκιοζιλίκια τῶν Προτεσταντῶν καὶ Παπικῶν, ὅπως αὐτὰ ποὺ συχνὰ μᾶς παρουσιάζει τὸ ἱστολόγιο τῶν «Ἀκτίνων», ἐθίζοντας τοὺς πιστοὺς μὲ τὶς ἐξαλλοσύνες τῶν αἱρετικῶν! Διότι οἱ παρουσίασεις αὐτές, ἐφ’ ὅσον δὲν ὁδηγοῦν σὲ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἐπιφέρουν τὴν ἐξοικείωση τῶν πιστῶν μὲ τὶς κακόδοξες ἐνέργειες τῶν Δυτικῶν!

Το διεθνούς φήμης φωνητικό συγκρότημα Consortium Vocale Oslo
σήμερα στο Βόλο

Συναυλία Γρηγοριανού μέλους (μελωδίας) με το διεθνούς φήμης Νορβηγικό φωνητικό συγκρότημα CONSORTIUM VOCALE OSLO, θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015, στις 7.30 το βράδυ, στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Χριστού Βόλου. Παρά το γεγονός ότι το Γρηγοριανό μέλος είναι πολύ διαδεδομένο είδος χορωδιακής μουσικής και αρκετά γνωστό και αγαπημένο στη χώρα μας , είναι η πρώτη φορά που φωνητικό συγκρότημα με αυτή τη μελωδία επισκέπτεται τον Βόλο.
Η εκδήλωση εντάχθηκε στις δραστηριότητες του «Θεματικού Έτους 2015», που υλοποιεί η «Μαγνήτων Κιβωτός για τη διάσωση του πολιτιστικού αποθέματος» από την αρχή της χρονιάς με θέμα: «Μάγνητες και ο πολιτισμός της Θάλασσας».
Πραγματοποιείται δε σε συνεργασία με την Ελληνική Βιβλική Εταιρεία.
Το πρόγραμμα «Salvum me fecit» παρουσιάζει ύμνους από το αρχαιότερο Γρηγοριανό ρεπερτόριο που χρονολογούνται από τον 8ο και τον 9ο αιώνα. Οι Γρηγοριανές συνθέσεις χρησιμοποιούν κείμενα από τη Βίβλο, κυρίως από το βιβλίο των Ψαλμών και την Καινή Διαθήκη. Οι συνθέσεις που παρουσιάζονται στο πρόγραμμα αυτό προέρχονται από τη Λειτουργία (Mass Proper) της 6ης έως την 10η Κυριακή. Κοινό τους θέμα είναι ο Θεός που φέρνει θεραπεία και σωτηρία, κάνοντας τον άνθρωπο και όλη την ανθρωπότητα πλήρη και Αγία.
Το φωνητικό σύνολο συνδέεται με τον Καθεδρικό ναό στο Όσλο της Νορβηγίας, κι εδώ και πάρα πολλά χρόνια εκτιμάται για την ερμηνεία της στο Γρηγοριανό μέλος σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτή. Σε λειτουργικούς εορτασμούς και συναυλίες το Consortium Vocale Oslo προτείνει μια ερμηνεία του Γρηγοριανού μέλους βασισμένη στις ενδείξεις των αρχαιότερων μουσικών χειρόγραφων. Το φωνητικό σύνολο έχει λάβει διεθνή αναγνώριση και έχει κυκλοφορήσει 6 CD Γρηγοριανής μουσικής.
Ο μαέστρος, Alexander M. Schweitzer, είναι θεολόγος και μουσικός. Έχει σπουδάσει Γρηγοριανό μέλος στη Ρώμη, στην Κρεμόνα και στο Μόναχο. Για 25 χρόνια ο Schweitzer εκπαιδεύει Γρηγοριανές χορωδίες για το Δίπλωμα Ανωτέρων Σπουδών στο πρόγραμμα Παλαιογραφίας και Γρηγοριανής Σημειολογίας της Πανεπιστημιακής Μουσικής Σχολής του Λουγκάνο, και στα σεμινάρια του Διεθνούς Οργανισμού Σπουδών Γρηγοριανού Μέλους στο St. Ottilien, Γερμανία.
Τον Σεπτέμβριο του 2015 ο Schweitzer εκλέχθηκε πρόεδρός του Διεθνούς Οργανισμού Σπουδών Γρηγοριανού Μέλους (AISCGre).
Η Γρηγοριανή μουσική διαμορφώθηκε στη Δυτική Ευρώπη κατά τον Μεσαίωνα και αποτελεί μέχρι σήμερα την κύρια θρησκευτική μουσική της δυτικής Χριστιανοσύνης. Η ευρωπαϊκή πολυφωνία, που γέννησε τι μεγάλες χορωδίες και ορχήστρες του δυτικού κόσμου, έχει τις ρίζες της στη Γρηγοριανή Μουσική. Με τους φθόγγους της, οι πρώτοι χριστιανοί της δυτικής Ευρώπης δόξασαν τον Θεό της Αγάπης.
Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον γι’ αυτή τη μουσική παγκοσμίως, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις πολλές εκδηλώσεις και εκδόσεις ψηφιακών δίσκων που πραγματοποιούνται.
Πέρα από την κορυφαία καλλιτεχνική αξία, τόσο της μουσικής, όσο και των καλλιτεχνών που θα την ερμηνεύσουν, η συναυλία αυτή έρχεται να προσφέρει στο κοινό του Βόλου την σπάνια ευκαιρία να απολαύσουν ένα είδος μουσικής, το οποίον ουσιαστικά υπήρξε ο προπομπός της δυτικοευρωπαϊκής μουσικής. Χωρίς καμιά αμφιβολία, χωρίς την Γρηγοριανή μουσική, η παγκόσμια μουσική θα ήταν διαφορετική.
Παράλληλα, η συναυλία αυτή θα φέρει το κοινό, μέσω της μουσικής σε επαφή με την χριστιανική πνευματικότητα, 4 αιώνες πριν το οδυνηρό σχίσμα. Ο κατανυκτικός και συγχρόνως επιβλητικός ήχος θα μας μεταδώσουν την ατμόσφαιρα μιας εποχής, στην οποίαν ο χριστιανισμός εδραιώνεται σε όλον τον τότε γνωστό κόσμο.
Τέλος, με την ευκαιρία αυτής της μοναδικής συναυλίας, θα ψηλαφίσουμε ξανά την πολιτιστική προφορά της Χριστιανικής Ανατολής στην Δύση, καθώς το Γρηγοριανό θρησκευτικό τραγούδι δέχτηκε όλη την πνευματική και καλλιτεχνική επίδραση της δικής μας Ανατολής, που για μια ακόμη φορά προσέφερε απλόχερα το πολιτισμό της και συνετέλεσε στη διαμόρφωση του σύγχρονου παγκόσμιου πολιτισμού.


Η «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» ΚΑΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ «ΜΗΤΕΡΑΣ» ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ,
Η «ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ»
ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ «ΜΗΤΕΡΑΣ» ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
______________
Ο χρόνος που μας απομένει μέχρι να δεχθούμε την τελική επίθεση των δυνάμεων του Αντίχριστου, είναι λίγος και γι' αυτό δεν πρέπει να τον σπαταλάμε σε άνευ σημασίας ενδιαφέροντα. Αυτό είναι ο κανόνας σήμερα, αν θέλουμε να μην μας πιάσουν στον ύπνο οι εξελίξεις. Πρέπει όμως να κάνετε και σεις μία υπέρβαση και να πάτε κόντρα στο σύστημα του Αντίχριστου, που σας κοιμίζει καθημερινά με τα ίδια και τα ίδια πράγματα, εδώ και πέντε χρόνια. Και αν ακούσετε σημερινές τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές εκπομπές και ακούσετε και τις ίδιες εκπομπές πριν τρία χρόνια, θα δείτε πως τίποτα δεν έχει αλλάξει. Τα ίδια λένε.
ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΙΑ.
Αν σε αυτήν την χώρα είχε σταθεί ένας από τους θεσμούς όρθιος και είχε μείνει αμετακίνητος στις θεσμικές του αρχές, τότε δεν θα είχαμε οδηγηθεί σε αυτήν την ατελείωτη εθνική τραγωδία. Και εδώ που φθάσαμε δεν μας επιτρέπεται να εθελοτυφλούμε άλλο. Την μεγαλύτερη ευθύνη για αυτήν την εθνική τραγωδία, την έχει η ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ.
Γιατί άλλο είναι να πολεμούν την Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό, άθεοι και διεφθαρμένοι πολιτικοί, και άλλο να συνεργάζεται σ’ αυτό και η «ΜΗΤΕΡΑ» ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

Η Εκκλησία μας δεν είναι μόνο ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ του κράτους, αλλά είτε καλώς είτε κακώς έχει μετατραπεί σε μορφή άτυπης ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Μόνο που και αυτή, ΑΠΟΚΟΠΗΚΕ από τον λαό τον οποίο ήταν υποχρεωμένη να υπηρετεί και ΠΡΟΣΚΟΛΗΘΗΚΕ στις άλλες διεφθαρμένες εξουσίες, που εξαπατούν και καταδυναστεύουν με τον χειρότερο τρόπο, τον κατά το Σύνταγμα, «κυρίαρχο λαό».
Όταν υπάρχει μία ΕΝΩΣΗ, τα πάντα πρέπει να λειτουργούν

Ο Υπουργός Φίλης συζητά για το μάθημα των Θρησκευτικών και δίπλα ..."τά παιδία παίζει" με το κινητό!




ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο πρωινός καφές του υπουργού Ν. Φίλη με Μητροπολίτες στην Αρχιεπισκοπή 

Τι δήλωσε στο orthodoxia.info