Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2015

Οι χωρίς Χριστό χριστιανοί: "Βρήκαμε έναν καλό συμβιβασμό"! -Αφού η πανθρησκειακή οικουμενιστική αυτή αρχή εφαρμόζεται από τους "Ορθοδόξους", γιατί όχι κι από τους ετερόδοξους;

 Βερολίνο:

Εκκλησιαστική λειτουργία αλά... "Star Wars"


Με ένα διαφορετικό τρόπο και εκμεταλλευόμενη την φρενίτιδα που επικρατεί με το... StarWars, αποφάσισε μια εκκλησία στο Βερολίνο να προσελκύσει νέους ανθρώπους, διοργανώνοντας ειδική τελετή για τους οπαδούς της ταινίας.

Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν περίπου 500 άνθρωποι, κάποιοι από τους οποίους κρατούσαν φωτόσπαθα και φορούσαν μάσκες του Darth Vader . “Είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω τόσους πολλούς ανθρώπους στην εκκλησία σήμερα” είπε ο προτεστάντης πάστορας Lucas Ludewig μετά τη λειτουργία.

“Είναι υπέροχο ότι μας εμπιστεύτηκαν και έγιναν μέρος της εκκλησίας, χωρίς αυτοί να παραγίνουν χριστιανοί κι εμείς να παραγίνουμε Star Wars. Βρήκαμε έναν καλό συμβιβασμό”, πρόσθεσε.

Στη λειτουργία τα εκκλησιαστικά όργανα έπαιξαν το μουσικό θέμα της ταινίας, ενώ ένας οπαδός της ταινίας που παραβρέθηκε στη λειτουργία ντυμένος Jawa, δήλωσε ότι στο “Star Wars” υπάρχουν χριστιανικές εικόνες ή εικόνες από άλλες θρησκείες, κι αυτό δείχνει ότι η Αγία Γραφή και η θρησκεία είναι μέρος της κουλτούρας των οπαδών του φιλμ.


Οι Προτεστάντες στην Β. Ιρλανδία ψήφισαν ΟΧΙ στο Σύμφωνο συμβίωσης, οι "Ορθόδοξοι" Έλληνες όμως το υπερψήφισαν!

Στη Β. Ιρλανδία που αποτελείται από παπικούς και προτεστάντες αιρετικούς, τα προτεσταντικά φιλοβρεταννικά κόμματα στην τοπική Βουλή (Stormont) καταψήφισαν την επίσημη αναγνώριση του γάμου των κιναίδων (τα παπικά φιλοϊρλανδικά αποσχιστικά την υπερψήφισαν), τις εκτρώσεις και την πορνεία σαν επάγγελμα. Έτσι οι κίναιδοι εδώ, μπορούν μεν να ασχημονούν και να συμβιώνουν μεταξύ τους, αλλά η συμβίωση αυτή δεν αναγνωρίζεται σαν "γάμος", ούτε μπορούν να υιοθετήσουν παιδιά. Έκτρωσις επιτρέπεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις (η ζωή της μητέρας σε κίνδυνο από τη κύηση ή καρπός βιασμού) και μετά από πολύπλοκη νομική διαδικασία. Το να παραγγείλει ένας πελάτης call girl (κόκκινα φωτάκια ουδέποτε υπήρξαν εδώ) για υπηρεσίες σεξ, είναι ποινικό αδίκημα και άμα τη συλλήψει ο πελάτης και η πόρνη οδηγούνται στη φυλακή. Έτσι το Stormont επιχειρεί να πατάξει το εμπόριο λευκής (και μαύρης, κίτρινης, κόκκινης κ.λπ.) σαρκός.
Στην “Ορθόδοξη” Ελλάδα μία άθεος κυβέρνησις, εκλεγμένη ελεύθερα από αθέους Έλληνες καθιερώνει τον γάμο των κιναίδων, οι εκτρώσεις ετησίως έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, οι Ελληνίδες “μάνες” εγκαταλείπουν τα βρέφη τους σωρηδόν και, φυσικά, η επαγγελματική πορνεία έχει αναχθεί, τόσο σε κανονικό μεροκάματο που φορολογείται από το κράτος, όσο και σε συνηθισμένη καθημερινή δραστηριότητα όπως το καφεδάκι...
Ζούμε πραγματικά στις ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ! Και μην πει κανείς, “δεν ήξερα”, “δεν άκουσα”, “πως έγιναν αυτά”.
....ΕΑΛΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ!

Νίκος Κυριακίδης

«Και πρώτα-πρώτα ας ρωτήσουμε: "Ευρίσκει σήμερα ο Χριστός κατάλυμμα μέσα στον χώρο της Εκκλησίας; Ευρίσκει τόπο να σταθεί στους διαθρησκειακούς διαλόγους και στις σχέσεις μας με τους παπικούς και τους προτεστάντες;"»



 Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ
 
     Καί έτεκεν τον υιόν αυτής τον πρωτότοκον, και εσπαργάνωσεν αυτόν, καιανέκλινεν αυτόν εν τη φάτνη,
  διότι ουκ ην αυτοίς τόπος εν τω  καταλύματι. (Λουκ. β,7)
Κανένα πανδοχείο και κανένας συγγενής δεν φιλοτιμήθηκε να προσφέρει στον Νεογέννητο Χριστό τόπο για φιλοξενία.
 Στην μικρή Βηθλεέμ, για όλους τους ανθρώπους υπήρχε χώρος. Για τον Πλάστη όμως και Σωτήρα, ούτε μια μικρή γωνιά δεν βρέθηκε, παρεκτός από το σπήλαιο και την φάτνη!
Σήμερα, στο δικό μας κατάλυμμα, δηλαδή, στην Πατρίδα μας, στο χωριό μας, στις οικογένειές μας, στις καρδιές μας, υπάρχει άραγε διαθέσιμος τόπος για τον Ενανθρωπήσαντα Χριστό;
(1). Και πρώτα-πρώτα ας ρωτήσουμε τον εαυτό μας.
Εμείς, οι βαφτισμένοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, έχουμε άραγε τόπο για τον Κύριό μας στο κατάλυμα της καρδιάς μας;
Καθαριζόμαστε από τα πάθη, ώστε να γίνει η καρδιά μας φάτνη άνετη και ζεστή για τον Χριστό, που γεννιέται;
(2) Ευρίσκει ο Χριστός τόπο στο κατάλυμα του δικού μας σπιτιού;
Έχει θέση ο Χριστός στην οικογενειακή μας ζωή;
(3). Ευρίσκει ο Χριστός κατάλυμα μέσα στον χώρο της Εκκλησίας;
Ευρίσκει τόπο να σταθεί στους διαθρησκειακούς διαλόγους και στις σχέσεις μας με τους παπικούς και τους προτεστάντες;
(4). Ευρίσκει σήμερα ο Χριστός κατάλυμα στο πνευματικό πανδοχείο του Γένους μας, που είναι το σχολείο το Ελληνικό;
Ποια είναι η θέση του Χριστού στην αγωγή και την εκπαίδευση της νεότητας;
(5). Ευρίσκει ο Χριστός κατάλυμα στο μεγάλο ’’φροντιστήριο’’ της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, που είναι η τηλεόραση;
Έχει τόπο ο Χριστός να αναπαυθεί στα τηλεοπτικά προγράμματα και ιδιαίτερα στα προγράμματα ψυχαγωγίας των παιδιών;
(6). Ευρίσκει ο Χριστός κατάλυμα στις ολόφωτες πλατείες των ημερών των Χριστουγέννων με τους κλόουν, με τα ξωτικά και με τους μάγους;
(7). Ευρίσκει ο Χριστός κατάλυμα στην Βουλή των Ελλήνων;
Υπάρχει τόπος για τον Σαρκωθέντα Λόγο μέσα στις καρδιές των πολιτικών μας ανδρών, στις αποφάσεις τους και στους νόμους, που ψηφίζουν;
Εάν αποπειραθούμε με στοιχειώδη ειλικρίνεια, να απαντήσουμε στα παραπάνω ερωτήματα, τότε θα καταλήξουμε στην θλιβερή διαπίστωση, ότι και σήμερα στην πολύπαθη Πατρίδα μας παραμονές Χριστουγέννων, συνεχίζουμε κατά τα φαινόμενα και μιλάμε την γλώσσα της Βηθλεέμ:
- Δεν έχουμε χώρο για Σένα, Χριστέ, στην οικογένεια.
- Δεν μπορούμε να Σε φιλοξενήσουμε στην κοινωνική μας ζωή.
- Δεν έχουμε για Σένα κατάλυμα στους νόμους μας και στα βουλευτήριά μας.
- Δεν έχουμε τόπο για Σένα μέσα στα σχολεία μας.
- Σε θέλουμε έξω από την προσωπική μας ζωή.
- Δεν μπορείς να μείνεις μαζί μας.
Παρ’ όλα αυτά οφείλουμε να παραδεχθούμε ότι, όπως πάντοτε, υπάρχει και σήμερα η μικρή μαγιά, που λαβώθηκε μεν, αλλά δεν πειράχτηκε θανάσιμα από τα μικρόβια του μισόκαλου, δηλαδή τα πάθη, τον ευδαιμονισμό, την φιλαυτία, την εκκοσμίκευση και τον οικουμενισμό.
Αυτή η μαγιά, με την χάρη του Θεού, δίνει στις ημέρες μας τις πρώτες μαρτυρίες, ότι ο Λαός μας, "καθήμενος εν σκότει και σκιά θανάτου" επί έτη πολλά, αρχίζει τώρα και βλέπει "φώς μέγα". Αρχίζει και δείχνει την απογοήτευσή του από τις φαύλες επιλογές του παρελθόντος και στρέφει σιγά-σιγά τις ελπίδες του προς τον Ενανθρωπήσαντα Χριστό.
Όσο για τους συνανθρώπους μας εκείνους, που φέρονται τάχα αδιάφορα ή ακόμα και εχθρικά απέναντι στο γεγονός της Βηθλεέμ, φαίνεται πως τώρα αρχίζουν κι αυτοί –κάτω από τις απειλές του πορτοφολιού- να προβληματίζονται και να συσπειρώνονται γύρω από αξίες πατροπαράδοτες, που λησμονήθηκαν: την αλληλεγγύη, το φιλότιμο, την συμπόνια, την ανθρωπιά.
Άλλωστε -όπως έγραψε κάποιος- τώρα που μας τέλειωσαν τα λεφτά, τι μας μένει εκτός από τον Χριστό, για να ακουμπήσουμε επάνω του;
Ο πολυαγαπημένος μας Άγιος Παΐσιος, σε κάποια από τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν, είπε:
«Μέγα και παράδοξον θαύμα τετέλεσται σήμερον.
Άμα ο νους μας είναι εκεί, στο “παράδοξον”, τότε θα ζήσουμε και το μεγάλο μυστήριο της Γεννήσεως του Χριστού. Εύχομαι η καρδιά σας να γίνει Αγία Φάτνη και το Πανάγιο Βρέφος της Βηθλεέμ να σας δώσει όλες τις ευλογίες Του».

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους μας.


Άλλη μια φορά φάνηκε ότι η εκκοσμίκευση και ο Οικουμενισμός έχουν μπλοκάρει και αλλοιώσει τα Ορθόδοξα αντανακλαστικά Ποιμένων και πιστών. Σπασμωδικές και κατόπιν εορτής αντιδράσεις, που θα συνεχίζονται έως την τελική πτώση, αν δεν προχωρήσουν, όσοι πιστοί, στην ρήξη που κοστίζει!

ΑΥΤΟΙ ψήφισαν ΥΠΕΡ του Συμφώνου
Συμβίωσης Ομοφυλοφίλων.

Σχόλια "έξω από τα δόντια", γιατί αρκετή υπομονή κάναμε.

Υπερψηφίστηκε πριν λίγες ώρες το "Σύμφωνο συμβίωσης".

Ἀπὸ ἱστολόγιο "Ὁ Παιδαγωγός"

Αυτό που μας λυπεί περισσότερο είναι ότι σε ελάχιστο χρονικό διάστημα θα βρεθούν θρησκευόμενοι που θα τα έχουν ξεχάσει όλα και θα κουνάνε "από χαρά την ουρά τους" μόλις δούνε κάποιον βουλευτή της μασονοκρατούμενης ΝΔ, να έρχεται στην εκδήλωση τους. Θα έχουν φορέσει και πάλι το θλιβερό χαμόγελο του αυλοκόλακα και θα του δείχνουν την 1η σειρά για να καθίσει, αντί να τον πετάξουν κλωτσιδών έξω από την αίθουσα. Σε λιγότερο από 2 μήνες όπως πληροφορηθήκαμε ετοιμάζεται μια εκδήλωση στην Θεσσαλονίκη. Θα το δείτε.

Ο Θεός στις 10 εντολές προστάζει :
"ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού....
ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμί Κύριος ο Θεός σου
αλλά οι άνθρωποι της "εκκλησίας" συνεχίζουν να πιστεύουν στην κοσμική εξουσία και αρνούνται να αποκόψουν τον ομφάλιο λώρο από αυτήν.

Καμαρώστε τους βουλευτές της "θεοσεβούμενης ΝΔ" που υπερψήφισαν το Σύμφωνο Συμβίωσης των ομοφυλόφιλων ή απείχαν :
  • Υπέρ 19 βουλευτές: Θ. Φορτσάκης, Ν. Κεραμέως, Β. Οικονόμου, Ολγ. Κεφαλογιάννη, Ντ. Μπακογιάννη, Ν. Κακλαμάνης, Ν. Δένδιας, Κ. Μητσοτάκης, Κ. Παπακώστα, Σ. Κεδίκογλου, Κ. Τασούλας, Ν. Παναγιωτόπουλος, Χρ. Δήμας, Γ. Βρούτσης, Γ. Πλακιωτάκης.
  • Απουσίασαν 27 βουλευτές: Δ. Σταμάτης, Β. Κικίλιας, Β. Μεϊμαράκης, Αδ. Γεωργιάδης, Σ. Βούλτεψη, Μ. Σαλμάς, Κ. Καραγκούνης, Γ. Ανδριανός, Γ. Στύλιος, Γ. Μαρτίνου, Ε. Μπασιάκος, Κ. Κοντογεώργος, Κ. Τζαβάρας, Κ. Καραμανλής, Κ. Γκιουλέκας, Στ,. Καλαφάτης, Ελ. Ράπτη, Θ. Καράογλου, Κ. Τσιάρας, Α. Σαμαράς, Κ. Κατσαφάδος, Γ. Τραγάκης, Κ. Καραμανλής, Κ. Σκρέκας, Χρ. Σταϊκούρας, Γ. Αντωνιάδης.
ΣΥΝΟΛΟ: 46 βουλευτές της ΝΔ, ψήφισαν ΥΠΕΡ ή ΑΠΕΙΧΑΝ!
  • Κατά 29 βουλευτές: Αν. Καραμανλή, Αν. Μ. Ασημακοπούλου, Κ. Βλάσης, Μ. Βορίδης, Γ. Βλάχος, Α. Κατσανιώτης, Δ. Κυριαζίδης, Μ. Κόνσολας, Τ. Δημοσχάκης, Απ. Βεσυρόπουλος, Β. Γιόγιακας, Σ. Αναστασιάδης, Θ. Μπούρας, Γ. Γεωργαντάς, Γ. Κασαπίδης, Μ. Αντωνίου, Θ. Δαβάκης, Μ. Χαρακόπουλος, Χρ. Κέλλας, Χ. Αθανασίου, Θ. Καββαδάς, Χρ. Μπουκώρος, Γ. Καρασμάνης, Κ. Κουκοδήμος, Στ. Γιαννάκης, Γ. Κεφαλογιάννης, Φ. Αραμπατζή, Γ. Βαγιωνάς, Ν. Μηταράκης.
Διαφοροποιήσεις υπήρξαν και στους ΑΝΕΛ, που καταψήφισαν το νομοσχέδιο. Υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης ψήφισαν οι Έλενα Κουντουρά, Κώστας Ζουράρις και Θανάση Παπαχριστόπουλος. Επίσης απουσίασε ο πρόεδρος του κόμματος Π. Καμμένος.
(το δημοσίευμα από εδώ)

Συνεπώς στο εξής 2 λεσβίες θα μπορούν υπογράφουν το "σύμφωνο", θα μένει η μία από τις δύο έγκυος (με εξωσωματική γονιμοποίηση από τράπεζα σπέρματος)  και θα έχουν και "παιδί". Ζήτω η Ελλάδα, Ζήτω η θρησκεία, Ζήτω η ΝΔ! (τον Σύριζα, Ποτάμι, Ένωση Κεντρώων δεν τα σχολιάζουμε αν και βρίσκονται "χριστιανοί" που αδιαφορούν για την ιδεολογία τους και τους ψηφίζουν) 

Περιμένουμε τώρα από τον μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ να τηρήσει την υπόσχεση του και να αρνηθεί οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή με όλους τους παραπάνω, όπως δεσμεύθηκε (δείτε εδώ). Σε 3 βδομάδες έχουμε τα Θεοφάνεια στον Πειραιά. Περιμένουμε να δούμε.

Μία ακόμη φορά ο Ζουράρης υπερψήφισε ένα επαίσχυντο νομοσχέδιο. Υπερψήφισε και το νομοσχέδιο για την απόδοση

Μας παρουσιάζει εναργώς τον "τύπον των ήλων", αλλά μας αποκρύπτει το "δια ταύτα"!

Από την Ορθοδοξία στον Οικουμενισμό η μεγάλη ανατροπή του 20ου αιώνα



Από την Ορθοδοξία στον Οικουμενισμό η μεγάλη ανατροπή του 20ου αιώνα
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητής Α.Π.Θ.



ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ 20οῦ ΑΙΩΝΑ

Ἕνα θαυμάσιο ἄρθρο τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ποὺ συνυπογράφουμε μέχρι κεραίας, γιὰ τὴν καθαρότητα παρουσιάσεως τῆς περὶ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πραγματικότητας· βάζει τὸν “δάχτυλο ἐπὶ τῶν τύπων τῶν ἥλων”!
Ἀλλὰ μέχρι ἐκεῖ. Μένει στὶς διαπιστώσεις. Ἀπουσιάζει ἀπὸ τὴν θαυμάσια ἀνάλυση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τὸ «διὰ ταῦτα». Ἡ ἀντιμετώπισή του! Πράγματι· "Ἐξαπλώνεται ἀνεμπόδιστα ὁ Οἰκουμενισμός", γιατὶ -εἶναι φανερό- οἱ Ποιμένες δὲν τὸν ἐμποδίζουν μὲ τὸν ἁγιοπατερικὸ τρόπο τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ μὲ δικές τους νεοφανεῖς μεθόδους! 
Τὸ δημοσιεύουμε, παρεμβάλλοντας ἐνδιάμεσα τὶς ἀπορίες μας.

1. Ἐξαπλώνεται ἀνεμπόδιστα ὁ Οἰκουμενισμός
Ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ χειρότερη αἵρεση ὅλων τῶν ἐποχῶν, προελαύνει ἀκάθεκτη· διαβρώνει συνειδήσεις κληρικῶν, μοναχῶν καὶ λαϊκῶν, χωρὶς ἀποτελεσματικὴ ἀντίσταση. Ἐμφανίζεται μὲ ἔνδυμα προβά­του, ὡς δῆθεν ἀγάπη, εἰρήνη, καὶ ἑνότητα πρὸς τοὺς ἀλλοθρήσκους καὶ αἱρετικούς, ἐνῶ πρόκειται γιὰ βαρὺ καὶ ἄγριο λύκο ποὺ κατασπαράσσει τὸ ποίμνιο. Πολλοὶ ἀπὸ τοὺς ποιμένες ἔχουν ἀσπασθῆ τὴν αἵρεση καὶ ἔχουν μεταβληθῆ σὲ λύκους· οἱ περισσότεροι εἶναι μισθωτοὶ καὶ δὲν θέλουν νὰ διώξουν τοὺς λύκους γιὰ νὰ μὴ χάσουν τὴν καλοπέραση, τὶς τιμὲς καὶ τὶς δόξες, ἄλλοι εἶναι δειλοὶ καὶ φοβοῦνται τοὺς λύκους, καὶ μόνον ὀλίγοι ἀγωνίζονται νὰ τοὺς διώξουν. (Ἀπορία 1η: Ποιοί εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἀγωνίζονται νὰ τοὺς διώξουν, καὶ δὲν τοὺς ἔχουμε πάρει χαμπάρι; Μήπως ὁ π. Θεόδωρος ἐννοεῖ τοὺς ἀντι-Οἰκουμενιστές; Μήπως αὐταπατᾶται πιστεύοντας ὅτι μὲ τὸν χαρτοπόλεμο θὰ διώξει τοὺς αἱρετικοὺς λύκους; Ὁ ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς ἀγωνίστηκαν κατὰ τῆς αἱρέσεως τῆς ἐποχῆς τους, ἀλλὰ δὲν κοινωνοῦσαν ταυτόχρονα μὲ αὐτοὺς ποὺ κατήγγειλαν ὡς αἱρετικούς! Ἡ τακτικὴ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν ἀποτελεῖ παγκόσμια πρωτοτυπία. Ξεσκεπάζω τὴν αἵρεση, ἀποκαλῶ τοὺς αἱρετικοὺς λύκους, ἀλλὰ κοινωνῶ μαζί τους, καὶ μάλιστα μὲ τὸν μεγάλο αἱρετικὸ Ζηζιούλα καὶ δικαιολογῶ τὴν πράξη μου (ὅπως ἔκανε ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνός) καὶ εἰσπράττω τὰ χειροκροτήματα τῶν μελῶν τῆς Συνάξεως τῆς Γατζέας!).
Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι τὸ ποίμνιο ἀκατήχητο καὶ ἀκαθοδήγητο, ἀνυπο­ψίαστο, δὲν διακρίνει τοὺς λύκους κάτω ἀπὸ τὸ ἔνδυμα τοῦ προβάτου, καὶ ὄχι μόνο δὲν προφυλάσσεται, ἀλλὰ τοὺς τιμᾶ καὶ τοὺς δοξάζει. (Ἀπορία 2η: Καὶ γιατί δὲν κατονομάζετε τοὺς λύκους, π. Θεόδωρε, γιὰ νὰ προφυλαχτεῖ τὸ ποίμνιο ποὺ ἀγνοεῖ; Γιατὶ συμμετέχετε κι ἐσεῖς στὴν «τιμὴ τῶν λύκων» διὰ τῶν μελῶν τῆς Συνάξεώς σας, ὅπως ὁ π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης ποὺ συναγελάζεται μὲ τὸν μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο, ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς Σεραφείμ, τὸν ὁποῖο ἔχετε χαρακτηρίσει ὡς «λέοντα» τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος, ἀλλὰ αὐτὸς συχνά-πυκνὰ συλλειτουργεῖ μὲ αὐτοὺς ποὺ χαρακτηρίζετε ὡς λύκους, τοὺς μητροπολίτες δηλ. Μεσσηνίας καὶ Σύρου;). Στὶς ἐνορίες οἱ ἱερεῖς διστάζουν νὰ ὁμιλήσουν ἐναντίον τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκου­μενισμοῦ καὶ νὰ ἐνημερώσουν τοὺς πιστούς, διότι οἱ μὲν ἐξ αὐτῶν ἄγαμοι ἐπιθυμοῦν νὰ φορέσουν ἀρχιερατικὴ μίτρα, ποὺ δίδεται κατὰ κανόνα σὲ οἰκουμενιστὲς ἢ σὲ καλοπερασάκηδες τῶν συμποσίων καὶ τῶν πολυτελῶν ἀμφίων, οἱ δὲ ἔγγαμοι πρεσβύτεροι ὑπολογίζοντες εὐμενεῖς ἢ δυσμενεῖς τοποθετήσεις, μεταθέσεις καὶ ἄλλες συνέπειες γιὰ τὶς οἰκογέ­νειές τους σιωποῦν καὶ δὲν ἐκδηλώνονται, ἐκτὸς ἐξαιρέσεων  ἐπαινετῶν. Γι᾽ αὐτὸ καὶ νὺξ βαθεῖα καὶ σκότος γιὰ τὸν εὐλογημένο λαὸ τοῦ Θεοῦ, καὶ ἂς ψάλλουμε σὲ κάθε λειτουργία «Εἴδομεν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ἐλάβομεν Πνεῦμα ἐπουράνιον, εὕρομεν πίστιν ἀληθῆ, ἀδιαίρετον Τριάδα προσκυ­νοῦντες». Ἡ ἀληθινὴ πίστη διώκεται, συκοφαντεῖται, κακοποιεῖται, ἀναμει­γνυόμενη μὲ φρικτὲς αἱρέσεις, καὶ ἡ Ἁγία Τριάδα βλασφημεῖται μὲ τὸ εὕρημα ὅτι οἱ τρεῖς μονοθεϊστικὲς θρησκεῖες, Ἰουδαϊσμός, Χριστιανισμὸς καὶ Ἰσλάμ, ἔχουν τὸν ἴδιο Θεὸ καὶ ἄλλες ἀντιτριαδικὲς δοξασίες. (Ἀπορία 3η: Καὶ γιατί, πάτερ, κοινωνεῖτε μὲ αὐτοὺς ποὺ τὴν κακοποιοῦν;).
Ἡ ἄτυπη «Σύναξις Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν» ἐπὶ πολλὰ ἔτη ἀγωνίζεται καὶ φροντίζει μὲ συνέδρια, συνεντεύξεις, δημοσιεύματα, ὁμολογητικὰ καὶ ἀντιρρητικὰ κείμενα, νὰ ρίξει λίγο φῶς στὸ σκοτάδι, νὰ διδάξει, νὰ ἐνημερώσει, νὰ κατηχήσει τὸ ἀκατήχητο ποίμνιο, μέσα σὲ πολλὲς δυσκολίες καὶ πολλὰ ἐμπόδια ποὺ ὑψώνονται ὡς τείχη γιὰ νὰ μὴν ἀκουσθῇ ὁ λόγος τῆς ἀληθείας, ἡ ὁποία βέβαια, ὅσα ἐμπόδια καὶ ἂν προβληθοῦν ἀπὸ τοὺς ἰσχυρούς, δὲν πρόκειται νὰ χαθεῖ καὶ νὰ ἡττηθεῖ, διότι «ὁ λόγος τοῦ  Θεοῦ οὐ δέδεται»[1], ἀλλὰ καὶ διότι τό «ἀσθενὲς τοῦ Θεοῦ ἰσχυρότερον τῶν ἀνθρώπων ἐστί»[2].
Στὰ πλαίσια λοιπὸν αὐτῆς τῆς ἀνάγκης νὰ ἐνημερώσουμε τοὺς πιστοὺς γιὰ τοὺς πρωτεργάτες καὶ ὑποστηρικτὲς τῆς συγκρητιστικῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀναλαμβάνουμε νὰ παρουσιάσουμε τά «Λεχθέντα τῶν Οἰκουμενιστῶν» ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ 20οῦ αἰῶνος, τοῦ ἀπατεῶνος, ποὺ θεωρεῖται ὡς ὁ αἰώνας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐνδεικτικὰ βέβαια, ὥστε καὶ «ἐξ ὄνυχος» νὰ κατανοήσουν οἱ ἀμφιβάλλοντες τόν «λέοντα» αὐτὸν τῆς προδοσίας καὶ ἀποστασίας ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη. Κατὰ τὸν πρόχειρο σχεδιασμὸ ποὺ κάναμε θὰ παρουσιάσουμε πρῶτα οἰκουμενιστικὲς θέσεις τῶν πατριαρχῶν Κωνσταντινουπόλεως Ἰωακεὶμ τοῦ Γ´, τοῦ τοποτηρητοῦ Δωροθέου Προύσσης, τοῦ Μελετίου Δ´ Μεταξάκη, τοῦ Ἀθηναγόρα Α´, τοῦ Δημητρίου Β´ καὶ τοῦ Βαρθολομαίου Α´. Θὰ ἀκολουθήσουν οἰκουμενιστικὰ λεχθέντα ἀρχιερέων καὶ κατόπιν οἰκουμενιστικὲς θέσεις ἐπωνύμων καθηγη­τῶν τῶν Θεολογικῶν Σχολῶν, ὅπως καὶ ἀπαράδεκτες οἰκουμενιστι­κὲς ἀποφάσεις σὲ θεολογικοὺς διαλόγους καὶ συνελεύσεις τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν», ἤγουν τοῦ «Παγκοσμίου Συμβουλίου Αἱρέσεων καὶ Πλανῶν». Δὲν θὰ παραλείψουμε νὰ σχολιάζουμε ὀρθοδόξως τὰ λεγόμενα καὶ προβαλλόμενα, διότι πολλοί, λόγῳ ἀγνοίας καί «καλῶν λογισμῶν», δὲν ἐντοπίζουν τὶς πλάνες. (Ἀπορία 4η: Καὶ μετὰ τί; Συνέχιση τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, παρὰ τὸ ὅτι ἀποδεικνύετε περίτρανα τὴν αἵρεση!).

2. Ἡ ἐκκλησιαστικὴ κατάσταση στὴν Ἑλλάδα καὶ στὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο κατὰ τὸν ΙΘ´ αἰώνα. Ὀρθοδοξεῖ τὸ Πατριαρχεῖο, προτεσταντίζει ἡ Ἑλλάδα.
Στὸν χῶρο τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου τὸν 19ο αἰώνα τίποτε δὲν προεμήνυε τὴν μεγάλη ἀλλαγὴ καὶ ἀνατροπὴ ποὺ