Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Μια μεγάλη αξιοσήμαντη προφητεία και μια παράδοξη μαρτυρία για την απόλυτη αναμαρτησία του Χριστού

Παρακάτω παρουσιάζουμε πολύ μικρό απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από την πολύ ωφέλιμη ομιλία του μακαριστού Ιεραποστόλου Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου

«Γιατί βαπτίσθηκε ο Χριστός»,

για δύο παράδοξα που μαρτυρούν την απόλυτη αναμαρτησία του Κυρίου.

Μια μεγάλη αξιοσήμαντη προφητεία και μια παράδοξη μαρτυρία για την απόλυτη αναμαρτησία του Χριστού

Γιατί να βαπτιστεί ο Χριστός; Είχε ο Χριστός αμαρτίες και έπρεπε να εκδηλώσει μετάνοια και να ζητήσει άφεση; Μη γένοιτο λέει ο Απόστολος να σκεφθούμε ότι ο Χριστός ήταν αμαρτίας διάκονος! Καμιά αμαρτία δεν είχε Χριστός, ούτε την προπατορική αμαρτία είχε, ούτε προσωπικές αμαρτίες είχε. Ο Χριστός ήταν ο μόνος Αναμάρτητος. Και τί παράδοξο πράγμα! Προτού ακόμη γεννηθεί στον κόσμο και ζήσει στον κόσμο ο Χριστός, ο Ησαΐας είπε ότι ο Χριστός είναι αναμάρτητος. Εμείς δεν μπορούμε για ένα άνθρωπο προτού ζήσει και δούμε τη ζωή του, αν είναι αμαρτωλός και πόσο είναι αναμάρτητος, πολύ ή λίγο. Κανείς δεν είναι απολύτως αναμάρτητος εκτός του Χριστού.
Ο Ησαΐας όμως 800 χρόνια προτού έλθει ο Χριστός, είπε ότι ο Χριστός είναι αναμάρτητος «Αμαρτίαν ουκ εποίησεν, ουδέ ευρέθη δόλος εν τω στόματι Αυτού». Αμαρτία δεν έκανε, ούτε βρέθηκε δόλος στο στόμα Του. Προφητικοί είναι οι αόριστοι. Αμαρτία δεν θα κάνει ο Χριστός όταν θα έλθει στον κόσμο, ούτε θα βρεθεί δόλος στο στόμα Του. Μπορούμε να πούμε για κανένα άνθρωπο, αδελφοί μου, μάλιστα άνθρωπο που δεν γεννήθηκε και δεν έζησε ακόμη, ότι θα είναι αναμάρτητος; Όμως αυτό το παράδοξο είπε ο Ησαΐας για το Χριστό. 

Άλλο παράδοξο πάλι. Ο Ιωἀννης σαν προφήτης ήξερε ότι μετά από αυτόν έρχεται ο Χριστός, αλλά ποιό συγκεκριμένα πρόσωπο θα ήταν αυτό, δεν ήξερε ο Ιωάννης. Δεν είχε δει τον Χριστό, δεν είχε παρακολουθήσει τη ζωή του Χριστού. Και όμως όταν ο Χριστός ήλθε προς τον Ιορδάνη και τον είδε ο Ιωάννης, ένα ρίγος και ένας τρόμος τον κατέλαβε. Όταν ο Χριστός ζητούσε από τον Ιωάννη, να Tον βαπτίσει, Tον εμπόδιζε ο Ιωάννης, «όχι» έλεγε «δεν μπορώ εγώ να βαπτίσω Εσένα», «εγώ έχω χρείαν υπο σου βαπτισθήναι». Εγώ είμαι αμαρτωλός και εγώ πρέπει να βαπτιστώ από Εσένα που είσαι Αναμάρτητος. Δηλώνει ο Ιωάννης για ένα πρόσωπο που δεν Tο είχε δει, δεν είχε ζήσει κοντά Tου, δεν είχε παρακολουθήσει τη ζωή Tου, ότι το Πρόσωπο αυτό ήταν αναμάρτητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.