Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Συνειδητή παραπλάνηση με το ΚΑΛΗΜΕΡΑ της Συνόδου (Σχόλιο)

Συνειδητή παραπλάνηση με το ΚΑΛΗΜΕΡΑ της Συνόδου
Προφανώς με βάση της λογική των λεγομένων του Οικ. Πατριάρχη που πριν ένα χρόνο περίπου είχε ζητήσει από τους πάντες να μην διαβάζουν τι γράφεται στο διαδίκτυο και στις εκκλησιαστικές ιστοσελίδες και αντί αυτου,να ακούν (άραγε και να υπακούν;) στο δικό του λόγο...
Στη χθεσινή λοιπόν ενημέρωση ο κ. Ιώβ είπε αρκετές ανακρίβειες και απορίας άξιον είναι πως δεν βρέθηκε ένας συνάδελφος από όσους καλύπτουν τη Σύνοδο να αντιτάξει επιχειρήματα. 
Η κατάσταση αυτή δημιουργεί πολλά ερωτήματα για το επίπεδο δημοσιογραφικής κάλυψης του γεγονότος μιας και τις τελευταίες μέρες γινόμαστε μάρτυρες μιας άνευ προηγουμένου προπαγάνδας από την κρατική τηλεόραση η οποία προβάλλει τα γεγονότα
μονοδιάστατα εστιάζοντας στη λάμψη του γεγονότος και παραβλέποντας την ουσία. 
Επί της ουσίας λοιπόν...
Ο κ. Ιώβ σχολίασε πως "εσωτερικά προβλήματα" των ιδίων Εκκλησιών ήταν αυτά που τις ανάγκασαν να μην παραβρεθούν στην Κρήτη και όχι ενστάσεις επί των κειμένων.
Συγκεκριμένα σε σχετικό ερώτημα απάντησε: "Αυτή είναι μια καλή ερώτηση γιατί εδώ δεν καταλαβαίνουμε την απουσία τους. Η απουσία τους δεν συνδέεται με τα έγγραφα που θα απασχολήσουν τη Σύνοδο. Αυτή η ερώτηση θα πρέπει να απευθυνθεί σε αυτούς. Αλλά σίγουρα είναι λυπηρό το γεγονός ότι δεν είναι εδώ για να συζητήσουμε μαζί τα έγγραφα που έχουν υπογράψει.".
Δηλαδή τι μας λέει ο εκπρόσωπος τύπου της Συνόδου; Μόσχα, Σόφια, Αντιόχεια και Γεωργία δεν έχουν ενστάσεις επί των κειμένων, αλλά "εσωτερικά προβλήματα". Χρειάζεται πραγματικό θράσος για να πει κανείς κάτι τέτοιο τη στιγμή που οι συνεδριάσεις των Συνόδων ειδικά της Βουλγαρίας και της Γεωργίας έχουν εκφράσει αντιρρήσεις επί συγκεκριμένων κειμένων. Εδώ ακόμη και η Σερβία δήλωσε παρούσα αλλά με τον όρο να ληφθούν υπόψην οι δικές τις τροπολογίες επί σειράς ζητήμάτων που αναφέρονται στα κείμενα της Συνόδου. Αλλά προφανώς είναι τακτικη΄του Φαναρίου να επιχειρήσει μέσω θολωμένων νερών ενημέρωσης να παραπλανήσει. 
Κατα τα λοιπά τι μάθαμε;
1)Πως όλοι είναι χαρούμενοι και αγαπημένοι και μάλιστα πολλοί από του Προκαθήμενους εξέφρασαν την ελπίδα ότι αυτη η Σύνοδος θα πρέπει να γίνει ένας νέος θεσμός με συνεδριάσεις σε τακτική βάση.
2)Πως θα ληφθούν αποφάσεις ερήμην 4 Εκκλησιών που αντιπροσωπεύουν 170 εκατομμύρια πιστούς και...δε βαριέσαι συνεχίζουμε όσοι μείναμε και για το μέλλον. Ειδικά για αυτό ο κ. Ιώβ δήλωσε: "Είχαμε Συνόδους που δεν είχαν παρακολουθήσει όλες οι Εκκλησίες. Πραγματοποιήθηκε Οικουμενική Σύνοδος χωρίς την παρουσία της Εκκλησίας της Αντιοχείας. Παρ 'όλα αυτά, η Σύνοδος αργότερα αναγνωρίστηκε ως Γ' Οικουμενική Σύνοδος. Επίσης το 1872, μια Πανορθόδοξη Σύνοδος πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη με την απουσία των Εκκλησιών της Ρωσίας και της Βουλγαρίας σε αυτή. Ελπίζουμε ότι αυτή η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος θα ξεκινήσει μια νέα διαδικασία της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Τη χρειαζόμαστε σε εσωτερικό επίπεδο όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο".
3) Πως υπήρξε επικοινωνία με τις απούσες Εκκλησίες κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών, μετά τα τελευταία Σύναξη των Προκαθημένων, όταν και εστάλησαν προσκλήσεις και στις τέσσερις εκκλησίες. Δύο εξ αυτών (Μόσχα και Αντιόχεια) έχουν απαντηθεί και οι απαντήσεις διαβάστηκαν χθες το πρωί κατά την εναρκτήρια συνεδρίαση. Οι άλλες δύο δεν έχουν απαντηθεί.
4)Όπως πρώτο το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ πληροφόρησε από χθες το ουκρανικό ζήτημα δεν είναι στην ατζέντα. 
Αν λοιπόν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, χθές έγινε μια πολύ κακή αρχή σε επίπεδο ενημέρωσης...Κι έχουμε ακόμη καμιά δεκαπενταριά συνεδριάσεις...


Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 21 Ιούνιος 2016 10:52 

Μη βιάζεσθε να ομιλείτε για παραπλάνηση, το αν είναι ή όχι θα φανεί μετά την Σύνοδο από τον τρόπο που θα αντιδράσουν οι διαφωνούντες με το Φανάρι και όσους συμφωνούν με αυτό. Εάν απλά οι διαφωνούντες δεν αποδεχθούν κάποιες αποφάσεις, αλλά δεν προχωρήσουν σε καταδίκη της Συνόδου και διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας, εφόσον υποθέσουμε ληφθούν οι κατ αυτούς Αντορθόδοξες αποφάσεις, μάλλον θα επιβεβαιώσουν τα λεχθέντα από τον Τελμησσού Ιώβ, παρά το αντίθετο. Περιμένουμε να δούμε τί θα αποφασισθεί και τί θα επακολουθήσει για να καταλάβουμε ποίου η Ομολογία είναι ή όχι ξεκάθαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.