Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

"Την πρώτη σχισματική φατρία στη Φλώρινα την έκανε ο δεσπότης Θεόκλητος" Πασσαλής!


ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ

ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΕΔΟΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΗ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ


Γραμμένο απο την Ανδρονίκη Καπλάνογλου

     Πάτερ, Xρυσόστομε Tσίρη για ποια αγωνιστική Φλώρινα μιλάς; Για τον δεσπότη σου Θεόκλητο, που αγωνίστηκε να γίνη δεσπότης και να παραιτηθῆ, με ανέντιμο τρόπο ο π. Αυγουστῖνος;   (Διαβάστε ἐδῶἐδῶ κι ἐδῶ). 
   Για τον εαυτό σου; Δεν νομίζω. Ωραία θέση σου έδωσε ο δεσπότης, μόλις σε χειροτόνησε και καλά κάνεις που τον επαινείς, αλλά πρόσεχε να μη προκαλεῖς μ᾽ αυτά που γράφεις!
   Ο πιστός λαός της Φλώρινας ανησυχεί και φοβάται μη χάση την Ορθόδοξη του πίστη του. Ένας ἐκπαιδευτικός ἀπο τη Φλώρινα αγανακτισμένος μου είπε: Μη ξαναπής τον δεσπότη, πατέρα Θεόκλητο, γιατι είναι πατριός, πατέρας μας είναι ο π. Αυγουστίνος.  Ο π. Αυγουστίνος, λοιπόν, έλεγε: Γεννηθήκαμε Ορθόδοξοι, αλλά φοβάμαι οτι δεν θα πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Εσείς π. Χρυσόστομε Τσιρη, δεν το σκέπτεστε αυτό;
    Τί θέλετε νὰ κάνει ακόμα ο πατριάρχης για νὰ τον ονομάσετε αιρετικό; Δεν βλέπετε που προσεύχεται με τους φραγκοπαπάδες, με τους ουνίτες, με τον Πάπα,  με τις δεσποτίνες και παπαδίνες των Προτεσταντών και με όποιον διάβολο φανταστείτε! Δεν είδατε που μοίρασε το κοράνι, που πάει στο ραμαζάνι και στην συναγωγή των Εβραίων, πράγματα που απαγορεύουν οι Ιεροί Κανόνες; Δεν είδατε τι απόφαση έβγαλαν στο συνέδριο της Κρήτης που το ονόμασαν πανορθόδοξη Σύνοδο;
   Κατηγορείς τον π. Παΐσιο για σχίσμα! Κάνεις λάθος· την πρώτη σχισματική φατρία στη Φλώρινα την έκανε ο δεσπότης σου ο Θεόκλητος, εναντίον του αγίου ιεράρχου π. Αυγουστίνου Καντιώτου. Και επειδή με προκαλείς με τα λόγια σου, θα σου γράψω απομαγνητοφωνημένα τα λόγια του γέροντος, που
ανέβασα στο διαδίκτυο το 2009 και έχει ενημερωθῆ γι’ αυτά ο Μητροπολίτης σου. Άκουσε λοιπόν·
   
Εκεί που έχω τελείες αναφέρει το όνομα του Θεοκλήτου. Δεν εἶχα βάλει τότε το ὄνομα, γιατί ήθελα να το καταλάβουν μόνο αυτοί που γνώριζαν τα γεγονότα. Τώρα που άδικα κατηγορείς τον π. Παΐσιο, για τον Ορθόδοξο δρόμο που θέλει να βαδίση, διάβασε να μάθης ποιός δημιούργησε σχίσμα στη Μητρόπολη Φλωρίνης και βραβεύτηκε από το σύστημα. Ο π. Παΐσιος δεν αγωνίζεται για τα αμπέλια του και τα χωράφια του, ούτε για να γίνη δεσπότης· γι᾽ αυτό να κατηγορης άλλους. Κατηγόρησε τον δεσπότη σου, που τον θεωρείς σούπερ άγιο.
     Άκουσε λοιπόν, τί λέει ο π. Αυγουστῖνος. Έχω και άλλα τέτοια αποσπάσματα, που μπορώ να τ᾽ ανεβάσω με τη φωνή του Γέροντα.
    (27-9-1991) Για την διαίρεση και τις φατρίες, που γινόταν στο ποίμνιό του, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστῖνος, είπε·

  • «Σάματι, διαίρεση δεν έκανε και ο Θεόκλητος εδώ πέρα… Kάθονται εκει μέσα και ψι, ψι, ψι, ψι κ.λπ…. Ό,τι καλό κάνουμε το βλέπουν με άλλας διόπτρας και ότι κακό κάνουν αυτοί, το εγκρίνουν και το ενισχύουν. Tο βλέπουμε, είναι μία διαίρεσης, η οποία με θλίβει συνεχώς. Eίδατε τι είπα προτού ν’ αρχίσω· Επιθυμούσα ένα χέρι Θεού να με αρπάξει και να με πάει σε μια σπηλιά του Aγίου Όρους και να παύσω να σκέπτομαι πλέον και παρακαλώ και εγώ, όπως ο Mέγας Bασίλειος, εξ’ αιτίας αυτής τους την διαγωγή, να μη γίνω μισάνθρωπος. Aυτά λέγει ο Mέγας Bασίλειος. Δεν είναι μικρά η υπόθεσις αυτή. Aυτό είναι συγκλονιστικό».
  • Kαι στις 24-7-1992, σε κύκλο στελεχών λέει·
    H μείωση των μαθητών, η μείωση των Kατηχητικών Σχολείων είναι αποτέλεσμα, μεταξύ των άλλων, και της διαιρέσεως που υπάρχει. Nα, τώρα δεν απουσιάζει ο …; E, δεν μπορώ να τον εφέρω, όχι διότι δεν τον αγαπώ, αλλά δεν μας υπήκουσαν αυτοί και διαίρεσαν την Mητρόπολη. Κάποιος πολύ ορθώς είπε· «Διεμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς και επί τον ιματισμό μου έβαλον κλήρο». Kόμματα – διαιρέσεις· Άλλος να αρπάξει 5, άλλος να αρπάξει 7, άλλος να αρπάξει 8. Δεν υπάρχει πλέον ενότης εν τω Xριστῷ. Eνότης είναι ο επίσκοπος(*). Tον επίσκοπο τον αγνοούν, τον έχουν ως σκιά» και απευθυνόμενος σε εμένα λέει: Eίναι σωστά αυτά Nίκη, εσύ που τα αντιλαμβάνεσαι; (*) (Ὁ ἀληθινος ἐπισκοπος, που βαδίζει την οδό των Ἁγίων Πατέρων)
  Η πρώτη λοιπόν σχισματική ομάδα προέρχεται από τον δεσπότη σου τον Θεόκλητο και μη κατηγορῆς άλλους γι᾽ αυτό. Αν δεν ξέρεις, να μη γράφης. Δεν θέλω να αναφέρω και άλλα αποδεικτικὰ στοιχεία, αν όμως χρειασθή θα επανέλθω.

    Οσο για την αχαριστία και την αγνωμοσύνη στον πνευματικό του πατέρα και Μητροπολίτη που τον σπούδασε, τον τίμησε και τον ανέδειξε, τον κρατούσε δίπλα του, παρ᾽ όλο που τον πίκραινε, μη κατηγορείς άλλον, αλλά και πάλι τον Μητροπολίτη σου και το ισάξιο πνευματικό του τέκνο, που αγωνίζονταν απο μικρός να γίνη δεσπότης, τον Ιουστίνο Μπαρδάκα.
    Δεν έχω τίποτε προσωπικό με τον Μητροπολίτη Θεόκλητο, αλλα δεν μπορῶ να ανεχθῶ την αδικία και όταν με προκαλούν γράφω λίγο-λίγο την ιστορία του Γέροντα, που  δεν την ξερει ο κόσμος. Για όλους τους μεγάλους άνδρες γράφεται ολόκληρη η ιστορία, για τον πατέρα Αυγουστίνο δεν θα την γράψουμε μισή, γιατί οι ένοχοι πήραν κάποια μεγάλη θέση στην Ελλάδα. Έδωσα υπόσχεση στον Γέροντα και εξηγώ.
    Σε ένα μάθημα ο π. Αυγουστίνος μας έλεγε:
«Aπολογείται ο Παύλος και δεν αφήνει την κατηγορία αναπάντητη. Γι’ αυτό λέω και εγώ. Όταν μία μέρα αποθάνω, όταν κλείσω τους οφθαλμούς μου, να βρεθεί κάποιος, να συγκεντρώσει όλες τις κατηγορίες που είπαν οι εχθροί μου. Nα συγκεντρώσει όλα, όλα όσα είπαν. Θα σχηματίσει ένα βιβλίο με 300-400 σελίδες τα «AντιKαντιωτικά» και μετά θα βρείτε απολογίες. Απολογούμαι σε όλα, προσπαθώ να απολογηθώ σε όλες τις κατηγορίες, που εκτοξεύουν. Kαι ο Παύλος απολογείται, αλλά είναι δυσάρεστο να βρίσκεται κανείς στην ανάγκη, να απολογείται σε ποιους; Mα καλά βρε παιδί μου, εσύ με ξέρεις τόσα χρόνια, 40-50 χρόνια και με θέτεις υπό κατηγορία; Θα απολογηθώ (Απο τον κύκλο της Αγίας Γραφής στον «Oίκο Xειροτεχνίας», σήμερα, Ι. Μ. Αγίου Αυγουστίνου επισκόπου Ιππώνος, στις 11-1-1991).

Πηρα την ευλογία τοῦ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, στις 8/6/1999 επτά μήνες πριν από την παραίτησί του,
για να βγάλω το βιβλίο ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ, ακούστε τόν διάλογο απομαγνητοφωνημένο.


    Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου: Πάτερ, σ’ ένα κήρυγμά σας είπατε, ότι θέλετε να βγη βιβλίο με τίτλο· «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ TA ΚΑΤΑ»  ή «ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΝΤΙΩΤΙΚΑ». Να συγκεντρώσω στοιχεία για να βγεί αυτό το βιβλίο;
   Επίσκοπος π. Αυγουστίνος: Θα μπορέσεις;
   Ανδρονίκη Καπλάνογλου: Με την βοήθεια του Θεού, ναί. Έχω πολλά στοιχεία για «TA ΥΠΕΡ», από επισκόπους που μιλούν για εσάς· Από τον Πάφου Γεννάδιο, από τον επίσκοπο των Πατάρων της Μικράς Ασίας, που ήταν επίσκοπος στην περιοχή του πατέρα μου, από τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, και από πάρα πολλούς άλλους. Όσο για «TA ΚΑΤΑ», δεν θα χαρίσω σε κανέναν.

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Που απαντήσαμε, του π. Χρυσοστόμου Τσίρη

ΗΜΕΡΕΣ ΘΛΙΨΗΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑ”… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ


Τετάρτη, 31 Αύγουστος 2016 14:46 | |
Ημέρες θλίψης ζούμε όλοι στην αγωνιστική Φλώρινα, της οποίας οι αγώνες τείνουν να γίνουν η κατάρα της. Η πρώτη σχισματική φατρία, η πρώτη σχισματική ομάδα προέρχεται από τη δικαιοδοσία του όντως Αγίου Φλωρίνης Θεοκλήτου, επενδυμένη με Θεολογία του εν Αγίους Πατρός
ημών Αυγουστίνου Καντιώτου. Από Τη Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά και τον Ηγούμενο της Παίσιο Παπαδόπουλο, που ζήλεψε τον ρόλο του μπροστάρη της Ορθοδοξίας!!!Άνθρωποι αγνώμονες, απομονωμένοι, κλεισμένοι σε φανταστικούς κόσμους, βλέπετε εχθρούς, διώκτες, κινδύνους και αιρέσεις. Δεν είστε οι διωγμένοι, είστε οι διώκτες, δεν είστε οι κυνηγημένοι, είστε οι κυνηγοί, δεν είστε οι αντιαιρετικοί, είστε μία αίρεση από μόνοι Σας. Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων στην εξολόθρευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου….ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ αδελφοί. Έξω από την Εκκλησία, ο θάνατος και όχι η ομολογία, Η Ομολογία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα, Ευαγγέλιο και Θεία Κοινωνία λέγεται και είναι!!!
Καλή δύναμη Γέροντα Θεόκλητε, στα πολλά προβλήματά σου άλλο ένα και μεγάλο!
π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.