Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Η Βεβήλωση του Τιμίου Σταυρού από πολιτικούς και ιερωμένους!

     

 Η Βεβήλωση
του Τιμίου Σταυρού
από πολιτικούς
και ιερωμένους!

  Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Ἱερώνυμος, διὰ τοῦ ἀντιπροσώπου του, ἐπέτρεψε στὸν Πρόεδρο κ. Παυλόπουλο, στὸν Πρωθυπουργὸ κ. Τσίπρα καὶ στὸν Δήμαρχο Ἀθηνῶν κ. Καμίνη νὰ ἐμπαίξουν τὸν Σταυρόν τοῦ Κυρίου.
    Ἔπιασαν ὡς νὰ ἦσαν ἱερεῖς τὸν Σταυρὸν καὶ τὸν ἔρριψαν καὶ οἱ τρεῖς στὰ ὕδατα, καὶ τὸν ἀνέσυραν μειδιῶντες, σὰν νὰ ἔπαιζαν κάποιο παίγνιο!
   Καὶ μετά, ἀποθανατιζόμενοι ὑπὸ τοῦ τηλεοπτικοῦ φακοῦ, σχολίαζαν χασκογελῶντες τὰ γενόμενα.
   Καὶ κατὰ τὴν λῆξιν τῆς τελετῆς τοῦ ἁγιασμοῦ τῶν ὑδάτων, ὁ μὲν κ. Προκόπης Παυλόπουλος ἔκαμε τυπικὰ τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ, οἱ δὲ Πρωθυπουργὸς  κ. Ἀλέξης Τσίπρας καὶ ὁ Δήμαρχος Ἀθηναίων κ. Γεώργιος Καμίνης, ἀποδεικνύοντες ὅτι ὅταν ἔρριψαν τὸν Σταυρὸ στὰ ὕδατα ἔπαιζαν θέατρο, ἀρνήθηκαν -ὡς ἄθεοι- νὰ κάμουν τὸ σημεῖο τοῦ Σταυροῦ.

Καὶ τὸ ἐρώτημα εἶναι:
Ποιοι διέπραξαν τὴν βεβήλωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ;
Οἱ δεδηλωμένοι ἄθεοι ποὺ προσῆλθαν στὴν τελετὴ ὡς πολιτικοί, ἢ οἱ ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέτες ποὺ ἐπέτρεψαν τὴν βεβήλωση καὶ παρέστησαν στὴν τελετή;

 

Τὸ βίντεο τῆς τελετῆς ἁγιασμοῦ στὴν Ἀθήνα ἐδῶ 


Θεοφάνεια 2016.

Απαράδεκτες ενέργειες Ορθοδόξων κληρικών


Μορφήν επιδημίας έχει λάβει και η πλήρως εκκοσμικευμένη και αποϊεροποιημένη κατάδυση του Τιμίου Σταυρού σε κολυμβητήρια, πισίνες, υποτυπώδη και κακόγουστα συντριβάνια, χάριν εντυπωσιασμού και θεάματος, εν μέσω χριστιανών(;), που δεν αισθάνθηκαν την ανάγκην να εκκλησιαστούν την Δεσποτική  αυτή ημέρα, να μεταλάβουν αγιασμού, να προσκυνήσουν τον Τίμιο Σταυρό, να φωτιστούν. Τουναντίον, αισθάνονται την ανάγκη να συμμετάσχουν στην φολκλορική αυτή τελετή, «χαριεντιζόμενοι, χειροκροτούντες και ασεβούντες». Καί ταύτα πάντα να ευρίσκουν υποστηρικτή εμμέσως ή αμέσως «τους έχοντας διακονίαν εν τη Εκκλησία».

Με αφορμή τα θλιβερά γεγονότα που διαδραματίστηκαν φέτος την ημέρα των Θεοφανείων, κατά τον αγιασμό των υδάτων σε δεξαμενές,θάλασσες κ.λ.π. πρέπει να σημειώσουμε τα εξής:
Α. Η Τελετή αγιασμού των υδάτων θαλασσών, λιμνών, δεξαμενών κ.λ.π.είναι ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, το τυπικό της οποίας βρίσκεται σε όλες τις εκδόσεις των Ιερατικών. Ως εκ τούτου ο ιερέας είναι εκείνος που τελεί τα προβλεπόμενα και κανένας άλλος. Ο ιερέας δηλαδή είναι αυτός που διαβάζει την σχετική αγιαστική ευχή, την ευχή της κεφαλοκλισίας και αυτός που ρίχνει τρείς φορές τον Σταυρό στην θάλασσα, ποτάμι, λίμνη κ.λ.π.

Οι οδηγίες που δίνονται από το Τυπικό της Εκκλησίας και υπάρχουν στο ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ φαίνονται παρακάτω.
Α. Η Τελετή αγιασμού των υδάτων θαλασσών, λιμνών, δεξαμενών κ.λ.π. είναι ΑΓΙΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, το τυπικό της οποίας βρίσκεται σε όλες τις εκδόσεις των

Ο Τίμιος Πρόδρομος



Σύναξις Ἁγίου Ἰωάννου Προδρόμου

καὶ ἡ μετένεξις τῆς Ἁγίας αὐτοῦ Χειρὸς εἰς Κωνσταντινούπολη



Ἀπὸ πολὺ παλιὰ ἔχει καθοριστεῖ νὰ ἑορτάζουμε κατὰ τὴν ἑπομένη ἡμέρα τῶν Ἁγίων Θεοφανείων, τὴ Σύναξη τοῦ Προφήτου, Προδρόμου καὶ Βαπτιστοῦ Ἰωάννου, γιὰ τὸν λόγο ὅτι ἀξιώθηκε νὰ βαπτίσει τὸν Ἰησοῦ Χριστό. Ὁ Τίμιος Πρόδρομος ὑπῆρξε ὁ Ὄρθρος ποὺ ἀνήγγειλε τὸν ἐρχομὸ τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου. Ὁ Ὄρθρος ποὺ προηγήθηκε τῆς ἀνατολῆς τοῦ Ἡλίου τῆς δικαιοσύνης. Ἔτσι τὸν ὀνομάζει ἕνας ὕμνος τῶν Θεοφανείων. «Φωνὴ βοῶντος ἐν τῇ ἐρήμῳ, ἑτοιμάσατε τὴν ὁδὸν Κυρίου». Ὁμιλεῖ τὸ στόμα τοῦ Ἀσκητοῦ. Ὁ χαρισματικὸς

«ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ», π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ» (Μαρκ. 6,18) ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ!!!

«ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ»

«ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ»
  • Ὁ π. Αὐγουστῖνος ἔλεγε: «ΑΓΑΠΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ». Ὁποιος δὲν λέει τὴν ἀλήθεια σ᾽αὐτόν ποὺ ἀμαρτάνει καὶ τὸν κολακεύει, εἶναι ἀπατεῶνας καὶ δὲν τὸν ἀγαπᾶ.
    (Τὸ κήρυγμα τοῦ ἀγίου Ἰωαννου τοῦ βαπτιστοῦ εἶναι ἐπίκαιρο ὅσο ποτέ. Τὰ «οὐκ ἔξεστί σοι», ποὺ απηύθυνε ὁ Ἰωάννης ὁ Βαπτιστὴς στὸν βασιλια τὸν Ἠρώδη γιὰ τὸν παράνομο γάμο θὰ ἔπρεπε νὰ τὰ ἀπευθύνουν ὅλοι οἱ ὀρθόδοξοι ἐπίσκοποι στοὺς 194 βουλευτας που τὶς παραμονὲς τῶν Χριστουγέννων ψήφισαν ὄχι ἁπλῶς ἕναν παράνομο γάμο, ἀλλὰ ἕναν ἀφύσικο καὶ Σοδομίτικο γάμο, γιὰ νὰ μετατρέψουν τὴν Ἑλλάδα σὲ Σόδομα καὶ Γόμορα!
    Καὶ οἱ ἐπίσκοποι οἱ ὀρθόδοξοι, ποὺ τιμοῦν τὸν ἁγιο Ἰωάννη καὶ ξέρουν τὸ κήρυγμά του, τί ἔκαναν; Τὸν ἀπέρριψαν, ὡς ἄνθρωπο τῶν ἄκρων! Πέντε-δέκα διαμαρτυρήθηκαν καὶ ὄλοι οἱ ἄλλοι κρύφθηκαν πίσω ἀπὸ τὴν ἐντολή τῆς ἀγάπης! Σ᾽αὐτοὺς τοὺς δειλούς, ἰσως καὶ ἄπιστους μητροπολίτας, ποὺ ἀπορρίπτουν τὸ κήρυγμα τοῦ Ἰωάννου ἀπηὐθυνε ὁ ἴδιος ὁ Κύριος μας «Τὰ «οὐαὶ ὑμῖν γραμματεῖς καὶ φαρισαῖοι ὑποκριταί». Καὶ ἄν δὲν τοὺς ἀρέσει τὰ «οὐκ ἔξεστι σοι» τοῦ Ἰωάννου ἄς ἀκούσουν τὰ «οὐαι» ἀπὸ τὸ Χριστό. Καὶ ὁ Χριστός εἶναι τῶν ἄκρων βλάσφημοι καὶ ἀναίσθητοι μητροπολίται ποὺ εἶστε ἕτοιμοι καὶ τὸν Ἀντίχριστο νὰ προσκυνήσετε;
    Ξέρουν οἱ ἀθεόφοβοι πολιτικοί ποιοι μητροπολίτες εἶναι 100% δικοί τους. Ξέρουν ποιούς προώθησε τὸ μασονικό σύστημα καὶ σ᾽αὐτοὺς ποντάρουν, γιὰ νὰ διαλύσουν τὸν ὀρθὀδοξο χριστιανικὸ κόσμο. (Ἔκαναν, ὅπως λέει σὲ κήρυγμα του ὁ ἀγωνιστής ἱεράρχης τῆς Φλώρινας π. Αὐγουστῖνος τοῦμπα στὴν μασονική στοά για νὰ ἀρπάξουν μίτρα καὶ πατερίτσα καὶ τώρα ὑπηρετοῦν πιστά τὶς σκοτεινὲς δυνάμεις!
    Πῶς ἀλλιῶς μποροῦμε νὰ ἐξηγἠσουμε τὴν προτίμηση τοῦ Τσίπρα καὶ τοῦ Παυλόπουλου, νὰ γιορτάσουν Θεοφάνεια στὴν δεξαμενή τοῦ Κολωνακίου, μὲ τὸν ἐπίσκοπο τῶν Θερμοπυλῶν καὶ ὄχι στὸν Πειραιᾶ; Δεύτερή τους ἐπιλογή ἦταν ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἰερώνυμος!!!
    Διαβάστε πῶς βράβευευσε ὁ ἐπίσκοπος Θερμοπυλῶν τὸν Τσίπρα καὶ τὸν Παυλόπουλο, μὲ τὴν ἱεροσυλία  ποὺ ἔκανε: www.pentapostagma.gr/2016/01
  • Καὶ ὁ μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ἀνθιμος, γιὰ νὰ κάνει τὸν καλό στοὺς ἀθέους, εἶπε: «Όλοι εἶναι δεκτοί στην Εκκλησία» (ekklisiaonline.gr/eipan/item/9898).
  • Ὄχι κύριε, οἱ ἄπιστοι, οἱ ἀθεοι, οἱ αἰρετικοί καὶ ὅσοι θέλουν νὰ μετατρέψουν τὴν Ἑλλάδα σὲ Σόδομα καὶ Γόμορα δεν ἔχουν ἀνάγκη ἀπὸ τὴν ἀγάπη σας καὶ δὲν ἔχουν θέσι στὴν Ἐκκλησία. Ἀν ἔχετε μεγάλη καρδιά, καὶ θέλετε νὰ δεῖξτε τὴν ἀγάπη σας, δεῖξτέ την πρῶτα στοὺς ἱερεῖς σας που διώκετε, ἐπειδὴ λένε κάποιες ἀλήθειες).

Σύναξις Ἰωάννου τοῦ Βαπτιστοῦ


7 Ἰανουαρίου


Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

«ΟΥΚ ΕΞΕΣΤΙ ΣΟΙ»
(Μαρκ. 6,18)

Οταν, ἀγαπητοί μου, στὴν ὄχθη τοῦ Ἰορδά­νου ἀ­κούστηκε ἡ φωνὴ τοῦ ἀσκητοῦ, τὸ κή­ρυ­­γμα τῆς μετανοίας, στὴν ἐξουσία ἦταν ἐγκλημα­τί­ες. Διοικη­τὴς τῆς Γαλιλαίας καὶ Περαίας, τε­τράρχης βασιλιᾶς, ἦταν ὁ Ἡρῴδης ὁ Ἀντίπας.
Ὁ Ἡ­ρῴδης εἶχε βαρειὰ κληρονομικότητα. Τὸ γενεαλο­γικό του δέντρο ἦταν σάπιο ἀπ᾽ τὴ ῥίζα. Ἀνῆκε σὲ ἔκφυλη οἰκογένεια. Γυιὸς τοῦ «μεγάλου» ἐκείνου Ἡρῴδη, ποὺ ἔσφαξε τὰ νήπια τῆς Βηθλεέμ, ἦταν ἕνα κρᾶμα ῾Ρωμαίου, Ἀσιάτου καὶ Ἕλληνος, ἕνα μεῖγμα κακίας, ἀρ­χομανίας, πλεονεξίας καὶ σαρκολατρίας. Θηρίο μᾶλλον παρὰ ἄνθρωπος, θηρίο ὅμως μὲ στέμμα! Γιὰ τὴν πραγματοποίησι τῶν σκοπῶν του, ἐκινεῖτο μὲ πανουρ­γία, προσποιούμενος φιλία μὲ ὅλους. Ἐκάλυπτε τὰ καταχθόνια σχέ­διά του μὲ ἕνα ψεύτικο ἐνδιαφέρον γιὰ τὸ λαό, ἔ­χτιζε κτήρια καὶ πόλεις, ἔδινε μεγαλοπρέπεια στὴν αὐλή του, θάμπωνε τοὺς πολλούς.
Ὁ καρδιογνώστης Κύριος ὅμως ἀπεκάλυψε τὰ βάθη του· γιὰ νὰ μᾶς δώσῃ παραστατι­κὴ εἰ­κόνα τῆς κακίας του, εἶπε γι᾽ αὐτόν· «Εἴ­πατε τῇ ἀλώπεκι ταύτη…», πέστε σ᾽ αὐτὴ τὴν ἀλεποῦ (Λουκ. 13,32). Ἡ ἀλεποῦ ἦταν τὸ κατάλληλο οἰ­κόσημο τῆς βασιλείας τοῦ Ἡρῴδου.
Ἀλλὰ ἡ βασιλικὴ αὐτὴ ἀλεποῦ, παρ᾿ ὅλη τὴν πανουργία της, πιάστηκε σὲ φοβερὴ παγίδα. Παγίδα γιὰ τὸν Ἡρῴδη ἔγινε μία

Θλιβερές διαπιστώσεις για Αγιορείτες από τον γ. Αγάθωνα,

  ἀλλὰ καὶ ἀπρόσμενες τοποθετήσεις ὡς πρὸς τὴν Ἁγιοπατερική μας Παράδοση ἀπὸ τὸν π. Νικόλαο Μανώλη.


Ἡ τρίτη καὶ περισσότερη ὀδυνηρὴ στενοχώρια τὴν Ἅγια τούτη μέρα τῶν Θεοφανείων, ἴσως γιὰ νὰ προσγειωθοῦμε στὴν πραγματικότητα, τὴν ἀντιλαμβάνεται κανείς, ἂν δεῖ τὰ δύο βίντεο τοῦ ἱστολογίου «Κατάνυξις». Ἐκεῖ παρουσιάζεται σὲ 2 βίντεο ἡ μαρτυρία τοῦ Γέροντος Ἀγάθωνος, Καθηγουμένου τῆς Ἱ. Μ. Κωνσταμονίτου, ἡ ὁποία ἐπιβεβαιώνει τὶς ἐκτιμήσις-διαπιστώσεις τοῦ ἀείμνηστου καθηγητῆ Ἰωάννη Κορναράκη γιὰ τὸ Ἅγιο Ὄρος(*). Ὡς γνωστὸν τὸ εἶχε χαρακτηρίσει «αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!!!».
Ὁ Γέροντας Ἀγάθων, ποὺ γνωρίζει ἐκ τῶν ἔσω τὰ πράγματα διαβεβαιώνει ὅτι σήμερα οἱ Ἁγιορεῖτες μοναχοὶ δὲν δίνουν αἷμα, ζοῦνε στὴ «Λούφα», ἐξ  αἰτίας τῶν ἐπιδοτήσεων ποὺ πῆραν ἀπὸ τὴν Ε.Ο.Κ., δὲν βιώνουν τὴν Ὀρθοδοξία. Ὁ ἴδιος ὅμως –κατὰ τὴν διαβεβαίωση καὶ τοῦ π. Νικολάου– εἶναι βράχος Ὀρθοδοξίας, τὴν ζεῖ, γι’αὐτὸ καὶ δὲν πῆρε τὶς ἐπιδοτήσεις, γι’ αὐτὸ (κι ἐγώ, εἶπε) «δὲν μασάω»! Ὅμως –παράδοξο– ὁ Γέροντας Ἀγάθων ποὺ δὲν μασάει καὶ –σὲ ἀντιθεση μὲ ὁλόκληρη τὴν Πατερικὴ Παράδοση– …Μνημονεύει Βαρθολομαῖο!!!
Παρόλο ποὺ –πρὶν ἀπὸ 10 ὁλόκληρα χρόνια– ὁ Γέροντας Ἀγάθων μᾶς πληροφόρησε ὅτι θεωρεῖ ἀναγκαία τὴν διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου· παρόλο ποὺ τότε εἶχε συνειδητοποιήσει (καὶ τὸ δήλωσε) ὅτι ὁ χρόνος κυλᾶ ὑπὲρ τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀφοῦ σὺν τῷ χρόνῳ οἱ ἀντιδράσεις θὰ ἀτονοῦν(!), συνεχίζει νὰ Μνημονεύει Πατριάρχου Βαρθολομαίου!
Εἴχαμε ἀπομαγνητοφωνήσει καὶ παρουσιάσει ἐκείνη τὴν δήλωση (ἐδῶ) κι ἄλλη μία ἐδῶ), κατὰ τὶς ὁποῖες εἶχε πεῖ γιὰ τὰ συγκεκριμένο θέμα τὰ ἑξῆς:
«π. Νικόλαος Μανώλης: Ἡ ἕνωση ἔγινε, γέροντα;
π. Ἀγάθων: Γι αὐτούς, ὅπως μοὖπε ὁ δικός μου ὁ γέροντας (ὁ δικός μου ὁ γέροντας εἶναι στὴν Ἀμερική, ὁ π. Ἐφραίμ), ἐμένα μοῦ εἶπε· γι’ αὐτοὺς  –μοῦ λέει–  ἡ Ἕνωση ἔγινε· ἁπλούστατα προσπαθοῦν (νὰ πᾶνε) ἀπὸ τὸ 100, στὰ 90, στὰ 80, στὰ 70, στὰ 60...
Ἀκροατής: Νὰ τὸ κλωσσήσουν, γέροντα.
π. Νικόλαος: Νὰ μὴν ὑπάρχουν ἀντιδράσεις.
π. Ἀγάθων: (Ναί). Νὰ ἔχουν πιὸ λίγες ἀντιδράσεις. Ξέρουν ὅτι θὰ ὑπάρχουν ἀντιδράσεις. Δὲν τὸ συζητοῦμε αὐτό. Ἀλλὰ προσπαθοῦν νὰ ἔχουν ὅσο γίνεται πιὸ λιγότερες ἀντιδράσεις».

Ἀλλὰ καὶ στὴν ἄλλη περίπτωση ὁ γέροντας Ἀγάθων ἔκανε γνωστό  ὅτι ἀποφάσισε νὰ Διακόψει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου –γιὰ δεύτερη ἢ τρίτη φορὰ ἀπὸ τὸ 2010– μὴ ἀντέχοντας νὰ τὸν βλέπει νὰ ἐπικοινωνεῖ μὲ τὸν Πάπα, ποὺ κατὰ τὸν γ. Ἀγάθωνα: «Πάπας ἴσον Διάβολος. Ὁ Βαρθολομαῖος συναναστρέφεται μὲ τὸν διάβολο»!!!
Ὅμως, δὲν προχώρησε στὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἐπειδὴ ὁ γ. Ἐφραίμ δὲν τοῦ ἔδωσε εὐλογία, παρόλο ποὺ κι ὁ γ. Ἐφραὶμ συμφώνησε πὼς συντρέχουν οἱ λόγοι γιὰ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου! Καὶ γιατί δὲν δίδει εὐλογία; Μὲ τὴν ἀστεία δικαιολογία, πὼς δὲν ἔχουν τὰ κότσια νὰ διακόψουν τὸ μνημόσυνο καὶ ἄλλοι Καθηγούμενοι στὸ Ἅγιο Ὄρος(!) καὶ ἄρα θὰ τοὺς προσβάλλει!!
Τὸ ἂν προσβάλλεται ἔτσι καὶ ἀλλοιώνεται ἡ Ὀρθοδοξία, καὶ χάνονται ψυχές, αὐτὸ δὲν ἐνδιαφέρει!!!

Καὶ τὸ ἐρώτημα ποὺ τότε σᾶς εἴχαμε θέσει, τὸ ἐπαναλαμβάνουμε, Γέροντα Ἀγάθωνα καὶ π. Νικόλαε: Οἱ ὀρθόδοξοι, πότε θὰ ἀντιδράσουν ἁγιοπατερικά, μὲ διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν; Μετὰ τὴν ἐπικράτηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Τότε ποὺ οἱ ἀντιδράσεις θὰ εἶναι μηδαμινές; Καὶ γιὰ ὅσους ἕως τότε (πνευματικούς μας, ἀδελφούς μας, παιδιά μας, φίλους μας) θὰ ἔχουν προσχωρήσει στὴν Παναίρεση, ἐσεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι Ποιμένες δὲν φέρετε εὐθύνη;
Παραθέτουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν τελευταία συζήτηση τοῦ Γέροντα Ἀγάθωνα, ποὺ δημοσιεύτηκε αὐτὲς τὶς μέρες στὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις»· ἔχει ὡς ἑξῆς: 

(Α΄ Βίντεο ἐδῶ)

Ἐρώτηση ἀκροατή (πρὸς γ. Ἀγάθωνα): Ἐνῶ τὸν κόσμο τὸν ἀπασχολεῖ ἡ κρίση, τὸν ἀπασχολεῖ τὰ πόσα ἔχει, τὸ σπίτι, οἱ σχέσεις, διαλύονται σπίτια κ.λπ., ὁ Οἰκουμενισμὸς φαίνεται μιὰ βλακεία· γιατί εἴμαστε τόσο κολλημένοι ἐμεῖς μὲ τὸν Οἰκουμενισμό;… Σᾶς λένε ἐσᾶς ὅτι εἶστε κολλημένοι μὲ τὸν Οἰκουμενισμό...
γ. Ἀγάθων: Ἐγὼ δὲν εἶμαι…
Ἀκροατής: καὶ τὸ τὸ νὰ κάνεις ἀντι-Οἰκουμενιστικὸ κήρυγμα τὴν σήμερον ἡμέρα εἶναι λίγο ἐκτὸς θέματος.
γ. Ἀγάθων: Μὰ ἐγὼ δὲν τὸ κάνω· ἐγὼ ἐκφράζω αὐτὸ ποὺ ζῶ, αὐτὸ ποὺ βιώνω, αὐτὸ ποὺ ψηλαφῶ· δὲν ἐκφράζω κάτι ἐξωγήϊνο, ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ σὰν τὸ Θωμᾶ ψηλαφῶ.
π. Νικόλαος Μανώλης: Ὁ Γέροντας γιὰ μένα δὲν εἶναι ἀντι-Οἰκουμενιστής. Ὁ Γέροντας εἶναι Ὀρθόδοξος. Ἀπὸ ’κεῖ ἀπορρέουν ὅλα. Ἂν πεῖ ὅτι ὁ Πάπας εἶναι διάβολος κι ἡ Ὀρθοδοξία…
γ. Ἀγάθων: Μπράβο.
π. Νικόλαος Μανώλης: …εἶναι ὁ Χριστός, αὐτὸ εἶναι τὸ βίωμά του.
γ. Ἀγάθων: Βέβαια. Καὶ τὸ ὁμολογῶ καὶ τὸ κηρύττω. Δὲν φοβᾶμαι κανέναν.
π. Νικόλαος Μανώλης: Δὲν τὸ χαρακτηρίζουμε τὸν Γέροντα· ἐγὼ ποτὲ δὲν εἶπα ὅτι ὁ Γέροντας εἶναι ἀντι-Οἰκουμενιστής. Γιὰ μένα εἶναι τὸ «ἄκρον ἄωτον» τοῦ ὀρθόδοξου, λέω εἶναι ὀρθόδοξος· αὐτὰ μὲ τὴν ἁπλότητα ποὺ ἔχει ὁ Γέροντας, αὐτὰ εἶναι· ἀλλὰ ὅμως, στὸ ἄλλο ἐπίπεδο, ὁ Γέροντας δὲν θὰ πάει νὰ κάνει ἕνα θεολογικὸ διάλογο μὲ τὸν Περγάμου, ἂς ποῦμε. Θὰ πάει στὸν Περγάμου καὶ θὰ τοῦ πεῖ: "καὶ φίλησες τὸ χέρι τοῦ Πάπα; Σούτ, δαιμονικό".
γ. Ἀγάθων: (Ὁ Πάπας εἶναι) Διάβολος.
π. Νικόλαος Μανώλης: Θὰ πεῖ αὐτός· "ὁ τάδε ἐπιστήμονας, ὁ τάδε καθηγητής..."· ὁ Γέροντας θὰ πεῖ· "πάρτους καὶ νὰ χαίρεσαι μὲ τοὺς καθηγητές".
γ. Ἀγάθων: Ἔτσι.
π. Νικόλαος Μανώλης: Ὁ ρόλος δηλ. τοῦ Γέροντα αὐτὴν τὴν στιγμή, ὅπως καὶ σὲ κάθε ἐποχή, εἶναι νὰ ὑπάρχει μιὰ ἀκεραιότητα, τὸ ἀκέραιο, ὁ βράχος, τὸ γνήσιο, ποὺ δὲν ἀπαιτοῦμε ἀπ’ τὸ γνήσιο νὰ μπεῖ στὸν ἀγώνα, ὅπως κάνουνε αὐτοὶ ποὺ εἶναι ταγμένοι γι’ αὐτό, τὰ στρατιωτάκια του. Αὐτὸς εἶναι ὁ στρατηγός, εἶναι ἀπάνω. Νὰ σοῦ θυμίσω ὅτι, ὅταν ὁ στρατηγός, ὁ Δαρεῖος καὶ οἱ ἄλλοι, κάνανε ναυμαχίες κ.λπ., ὁ βασιλιάς ἦταν ἐπάνω στὸ λόφο καὶ κινοῦσε, ἁπλὰ ἔδινε συνθήματα. Πήγαινε ἀπ’ ἐδῶ, πήγαινε ἀπ’ ἐκεῖ. Δὲν πῆγε ὁ ἴδιος…
γ. Ἀγάθων: στὴν πρώτη γραμμή.
[σ.σ.: Ὁ π. Νικόλαος μᾶς λέει (καὶ τὸ ἐπιβεβαιώνει καὶ ὁ γ. Ἀγάθων) ὅτι οἱ στρατηγοὶ παρακολουθοῦν ἀπὸ ψηλὰ τὸν ἀγώνα! Οἱ στρατηγοὶ Μ. Ἀθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, Ἰωάννης Χρυσόστομος, Κύριλλος Ἀλεξανδρείας, Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, Ἰωάννης Δαμασκηνός, Θεόδωρος Στουδίτης, Γρηγόριος Παλαμᾶς ἀπὸ ψηλὰ ἀγωνίζονταν; Ἢ μήπως, μαζὶ μὲ ὅλους τοὺς ἱερεῖς, μοναχοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ εἶχαν τὴν ἴδια μ’ αὐτοὺς ἀφοσίωση στὴν Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια; Δὲν διώχτηκαν καὶ φυλακίστηκαν ἀπὸ "χαμηλά";].
π. Νικόλαος Μανώλης: Αὐτὸς (ὁ π. Ἀγάθων) εἶναι ἡ κορώνα μας, τὸ σταθερό, τὸ σημεῖο μηδέν. Αὐτὸ εἶναι τὸ σημεῖο μηδέν…
γ. Ἀγάθων: Μηδέν…
π. Νικόλαος Μανώλης: …ποὺ λέμε. Τὸ κέντρο. Ἀπ’ ἐκεῖ καὶ πέρα, ἐμεῖς οἱ δορυφόροι γύρω του, ἀντλοῦμε ἀπ’ αὐτὰ καὶ λέμε: πῶς θὰ διατηρήσουμε τὴν Ὀρθοδοξία ποὺ ὁ Γέροντας κηρύττει μὲ τὴν παρουσία του στὸν κόσμο; Ἐκεῖ ρίχνουμε κάποιο μάτς. Καὶ γι’ αὐτὸ ὁ Γέροντας πάντοτε εὐλογεῖ. Ἐμένα μοῦ λέει (γιὰ παράδειγμα) σὲ προσωπικὸ ἐπίπεδο ὅτι τοῦ ἀρέσει ποὺ προκαλῶ τοὺς Ἀρχιερεῖς καὶ τοὺς Πατριάρχες, γιατὶ βλέπει ὅτι προβληματίζονται μ’ αὐτὸ ποὺ γίνεται, καὶ τοῦ ἀρέσει αὐτὸ τὸ πρᾶγμα.
Ὁ Γέροντας προκαλεῖ καὶ μόνο ποὺ θὰ διατηρήσει στὸν αἰῶνα ποὺ ζεῖ τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημα, χωρὶς νὰ κάνει κηρύγματα. Ὁ  Γέροντας δὲν κάνει κηρύγματα· μιλάει δυὸ φορὲς τὸ χρόνο· Χριστούγεννα καὶ Πάσχα, ἐκεῖ στοὺς καλογέρους του. Ὅμως ἡ παρουσία του στὴν Μητρόπολη Θεσσαλονίκης ἐπὶ παραδείγματι, χωρὶς νὰ πεῖ τίποτα· τί ἔλεγε, τί κήρυγμα ἔκανε; Ναί, ἀλλὰ ὅμως, ὅλοι οἱ πνευματικοὶ ἄνθρωποι ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο τὸ Ζήση, μέχρι τὸν π. Σαράντη Σαράντο καὶ τὸν π. Γεώργιο τὸν Μεταλληνό, τὸν ζήλεψαν. Γιατὶ αὐτοὶ δὲν ἦρθαν νὰ ὁμολογήσουν! [Εὐγενικὸ παράπονο-ἄδειασμα τῶν Πρωτοπρεσβυτέρων!].
Ὁ Γέροντας ὅμως κατέβηκε! Χρειαζόταν τίποτε ἄλλο; Μπῆκε μέσα στὸν Ἄνθιμο, μπορεῖ νὰ μὴν πῆγε νὰ δώσει θεολογικὸ μάτς, ἢ διοικητικό, ἀλλὰ μπῆκε στὸν Ἄνθιμο κι ὁ Ἄνθιμος εἶδε τὴν Ὀρθοδοξία μπροστά του. Δὲν χρειάζεται τίποτε ἄλλο. Ἀναπολόγητος εἶναι ὁ Ἄνθιμος. Δὲν μπορεῖ νὰ πεῖ κανεὶς τώρα, ἀπὸ μᾶς ἐδῶ, ὅτι δὲν ἔχουμε ἕνα Γέροντα –ἐγὼ μπορῶ νὰ σᾶς πῶ 500.000 λέξεις, ἀλλὰ μόνο ἡ παρουσία αὐτοῦ τοῦ ἀνθρώπου· …ἐκεῖ πατᾶμε ὅλοι. Αὐτὸ μένει στὸ τέλος. Ἐμεῖς προσπαθοῦμε νὰ τὸ ἐξηγήσουμε αὐτὸ ποὺ βιώνει ὁ Γέροντας…    Ἐγὼ τί προσπαθῶ στὰ πνευματικά μου παιδιά; Νὰ τοὺς γνωρίσω ὅλους μὲ τὸν Ἀγάθωνα.
Δὲν ξέρω ἂν μὲ πάρει ὁ Θεός, ἀλλὰ καὶ νὰ μὴ μὲ πάρει ὁ Θεός, γιατί νὰ μὴν ἔχετε τὴν πηγή; Βλέπετε τὸ ποταμάκι, τὸ ρυάκι καὶ νὰ μὴν ψάξετε νὰ βρεῖτε τὴν πηγή; Αὐτὴ εἶναι (ὁ Γέροντας). Ἀλλοιῶς, ποιά εἶναι ἡ ἀποστολή μου σ’ αὐτὸν τὸν κόσμο; Καὶ μέσα ἀπὸ τὸ Ἴντερνετ, αὐτὸ τὸ βίντεο ποὺ θὰ βγεῖ, θὰ εἶναι μιὰ πρόκληση στὸν κόσμο. Ὁ Γέροντας δὲν διδάσκει, ἐγὼ μιλάω τόσην ὥρα. Ἀλλὰ ὅλοι λένε (καὶ ἐνῶ ἐγὼ μιλοῦσα κι  αὐτὸς ἄκουε, ὅλοι λέγανε): Μὰ τί Γέροντας εἶναι αὐτός, τί φωτεινός. Καὶ λέω· καλά, ἐγὼ ξεπατώθηκα νὰ μιλάω, σ' αὐτὸν λένε μπράβο.
γ. Ἀγάθων (εἰρωνικά) : Ἀφοῦ ἔχω φωτοστέφανο!
π. Νικόλαος Μανώλης: Ναί, Γέροντα, ἔχεις φωτοστέφανο, ἀκριβῶς! Αὐτὸ εἶναι τὸ βίωμά του
[σ.σ.: Ὁ καταδικάζων τὸν Γεροντισμὸ π. Νικόλαος, ἀκραῖος ἐκφραστής του, τώρα ποὺ πρόκειται γιὰ τὸν Γέροντά του;!!! Μήπως ξεχνάει, ὅμως, αὐτὰ ποὺ ἄλλοτε, γιὰ ἄλλους ἔλεγε, χρησιμοποιώντας κι αὐτὸς τὸ γνωστὸ χωρίο τοῦ ἁγίου Ἰγνατίου τοῦ Θεοφόρου: «Πᾶς ὁ λέγων παρά τά διατεταγμένα ἤ πράσσων κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ ΛΥΚΟΣ σοί φαινέσθω ἐν προβάτου δορά φθοράν προβάτου κατεργαζόμενος»;
Δὲν ἀμφιβάλλουμε γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία καὶ τὰ βιώματα τοῦ Γέροντά του. Τὸ ἐρώτημά μας εἶναι: Αὐτὰ τὰ Ὀρθόδοξα βιώματά του, τί λένε γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό; Εἶναι ὄχι ἁπλὴ μόνο αἵρεση, ἀλλὰ Παναίρεση; Κι ἂν γιὰ τὴν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ ὁ Πάπας εἶναι Διάβολος, γιὰ τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι ἀγγελάκι; Καὶ τότε,  ὡς βιώνων τὴν Ὀρθοδοξία, πῶς μπορεῖ καὶ τὸν μνημονεύει; Γιατὶ δὲν διακόπτει τὴν Μνημόνευσή του; Ἢ μήπως δὲν τὸν μνημονεύει, ἀλλὰ τὸ κρατάει ἑπτασφράγιστο μυστικό; Αὐτὸ στὴν ὀρθοδοξία λέγεται Ὁμολογία; Ἤ λουφάζει (ὅπως παρακάτω κατηγορεῖ ὅλους τοὺς Ἁγιορεῖτες) ἐπειδὴ φοβᾶται τὶς ὅποιες συνέπειες; Ταυτίζεται τὸ ὀρθόδοξο βίωμά του μὲ ἐκεῖνο ὅλων τῶν Ἁγίων, ποὺ ἀπομακρύνονταν παρευθὺς ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς ἢ ὄχι; Συμφωνεῖ μὲ τὸν Εὐαγγελιστὴ Ἰωάννη ποὺ ἐντέλλεται «χαίρειν αὐτοῖς μὴ λέγειν»; Κι ἂν ἡ Ὀρθοδοξία του δὲν ταυτίζεται μὲ ἐκείνη τῶν Ἁγίων, τότε πῶς μᾶς τὸν προβάλλει ὡς βράχο, παράδειγμα πρὸς μίμηση;].

 (Β΄ Βίντεο, ἐδῶ) 

Ἐρώτηση ἄλλου ἀκροατή (πρὸς γ. Ἀγάθωνα): Γέροντα, γιὰ ποιό λόγο τὸ Ἅγιον Ὄρος δὲν συμμετέχει, δὲν ἔχει γνώμη γιὰ ὅλα αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν, ἂς ποῦμε στὸ Σαμπεζύ, γι’ αὐτὰ ποὺ συνέβησαν στὴν Λέσβο προχθές, ποὺ προσευχήθηκαν Ὀρθόδοξοι καὶ μετὰ πῆγαν καὶ οἱ Μουσουλμᾶνοι· γιὰ ποιό λόγο δὲν μιλάει, νὰ βγεῖ μπροστά.
γ. Ἀγάθων: Γιατί; Γιατὶ ὁ καθένας αὐτὸ ποὺ ζεῖ. Ἅμα δὲν ζεῖς κάτι, δὲν βιώνεις κάτι, δὲν τὸ ψηλαφεῖς σὰν τὸ Θωμᾶ… Αὐτὴ εἶναι Ὀρθοδοξία.

π. Νικόλαος Μανώλης: Γέροντα, ὅμως, ὅταν ἔρχονται στὸ Ἅγιον Ὄρος δικά μας παιδιά καὶ πᾶνε καὶ ρωτᾶν τοὺς καλογέρους σὲ διάφορα Μοναστήρια, καὶ τοὺς λένε· «τί λέτε γιὰ τὸν Πατριάρχη, εἶναι καλὸ αὐτὸ ποὺ ἔκανε στὸν Πανάγιο Τάφο μὲ τὸν Πάπα», ξέρεις τί λένε; «Ἄ, μὴ μιλᾶτε, νὰ κάνετε ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία. Μὴν ἀσχολεῖστε ἐσεῖς μ’ αὐτὰ τὰ θέματα». Ἐμεῖς, τί εἴμαστε νὰ μὴν ἀσχολούμαστε, Γέροντα; Δὲν πρέπει νὰ ἀσχολούμαστε;
γ. Ἀγάθων: Βεβαίως.
π. Νικόλαος Μανώλης: Ἀλλὰ γιατί αὐτοὶ οἱ καλόγεροι, ποὺ δὲν ἔχουν στὸ κάτω-κάτω νὰ δώσουν λόγο (πουθενά), οὔτε οἰκογένειες ἔχουν, τί φοβοῦνται;
γ. Ἀγάθων: Φοβοῦνται, γιατὶ δὲν τὸ ζοῦν αὐτὸ τὸ πρᾶγμα. Ἅμα ἕνα πρᾶγμα δὲν τὸ ζεῖς, μπορεῖς νὰ μιλήσεις;
π. Νικόλαος Μανώλης: Μὰ καλά, Γέροντα, ἐμεῖς ζητοῦμε ἀπ’ ἐδῶ, ἀπὸ τοὺς λαϊκοὺς νὰ ζήσουν, κι ἐσεῖς ἐκεῖ στὸ Ἅγιον Ὄρος, σὲ εἴκοσι ἱερὲς Μονές, κάθε μέρα πρωΐ-βράδυ Κανόνα καὶ ἀγρυπνίες, δὲν τὸ ζοῦνε;
γ. Ἀγάθων: Δὲν τὸ ζοῦνε δυστυχῶς
π. Νικόλαος Μανώλης: Δὲν τὸ ζοῦνε, ρὲ Γέροντα, ἀλήθεια, δὲν τὸ ζοῦνε;
γ. Ἀγάθων: Λυπηρὸν μέν, παπα-Νικόλα, ἀλλὰ αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια!
Ἐρώτηση (ἄλλου ἀκροατή): Τί τοὺς λείπει καὶ δὲν μποροῦνε νὰ τὸ ζήσουνε;
γ. Ἀγάθων: Ἔ, ἅμα δὲν ψηλαφίσεις κάτι, ἅμα ἀπὸ τὴν ἀρχὴ δὲν πονέσεις, ἅμα δὲν δώσεις αἷμα, δὲν παίρνεις πνεῦμα. Κι ὁ καθένας γιὰ τὸ αἷμα δὲν ζορίζεται. Λούφα. Εὔκολες λύσεις. Ποῦ ὑπάρχουν πολλὰ λεφτά. Γιατί πῆραν  ὅλοι ἐπιδοτήσεις; Γιατί τὰ πήρανε; Ἔφτασε ὁ Ὑπουργὸς στὸν Ἀρσανά μας· λένε, ἐδῶ, ἄφησέ τους, αὐτοὶ εἶναι ταλιμπάν, λέει.
Ἐρώτηση (ἄλλου ἀκροατή): Ἀντάλλαγμα ὑπάρχει;
π. Νικόλαος Μανώλης: Οἱ ταλιμπὰν δὲν πῆραν, πῆραν ὅμως, ὅλες οἱ ἄλλες οἱ Μονές.
γ. Ἀγάθων: Σὲ ὅλα τὰ Μοναστήρια ποὺ πήγαινε τεμενάδες, μετάνοιες, χαλιά, πράγματα στὸν Ὑπουργό. Φτάσανε στὸν Ἀρσανά μας, μετά τὴν Δοχειαρίου, ἄσε λέει, αὐτοὶ εἶναι ταλιμπάν, μακρυὰ ἀπ’ αὐτούς. Γιατί; Γιατὶ δὲν πήραμε χρήματα.  Δὲν μποροῦσε νὰ μᾶς πεῖ κανένας· τί κάνεις Ἀγάθων; Μποροῦσε νὰ τολμήσει κανένας νὰ μοῦ πεῖ τίποτα;
Ἀκροατής: Δὲν χρωστοῦσες σὲ κανέναν.
γ. Ἀγάθων: Ἔ,  αὐτὸ τὸ πρᾶγμα ἐκτιμᾶται; Γι’ αὐτὸ καὶ δὲν μασάω!

 ___________________________

(*) Τὸ ἄρθρο τοῦ  Ἰ. Κορναράκη:
Το Περιβόλι της Παναγίας -αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας

Του κ. Ιωαννου Κορναρακη, Ομοτίμου Καθηγητου της Θεολογικής Σχολής  του Παν.Αθηνών


                  athosjeep.jpg


«Ο Θεός ήλθοσαν έθνη εις την κληρονομίαν σου, εμίαναν τον ναόν τον άγιόν σου, έθεντο Ιερουσαλήμ ως οπωροφυλάκιον» (Ψαλμ. 78, 1)

Η επέλαση της παπικής αιρέσεως, τον Νοέμβριο του 2006, στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, μετέβαλε το Άγιο Όρος ή μάλλον την πνευματική του ηγεσία, τους ηγουμένους των είκοσι Ι. Μονών του, σε εγκαταλελειμμένο και έρημο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας!

Ο λαός του Θεού, το πλήρωμα της Εκκλησίας, ανέμενε την άμεση, δυναμική παρέμβαση του Αγίου Όρους στα διαδραματισθέντα στο Φανάρι, με την επίσκεψη-συλλειτουργία του Πάπα, ως αυτονόητη παρουσία ορθόδοξης αντιδράσεως και μαρτυρίας, όπως ακριβώς συνέβη στο παρελθόν επί Πατριάρχου Αθηναγόρα, με την άρση των αναθεμάτων, όταν σύσσωμο το Άγιο Όρος, η πνευματική του ηγεσία, διέκοψε τη μνημόνευση του ονόματός του!

Αλλά η πνευματική ηγεσία του Αγίου Όρους των ημερών μας, δεν έπραξε το ίδιο!
Δεν διετράνωσε μαχητικά την ορθόδοξη μαρτυρία με το γνωστό κύρος του αγιορείτικου λόγου, ως διορθωτική παρέμβαση στις αυθαίρετες και κραυγαλέες πατριαρχικές παραβιάσεις των Iερών  Κανόνων της Εκκλησίας.
Αντίθετα επιβράβευσε τις πατριαρχικές αυτές αντορθόδοξες ενέργειες με τη διακήρυξη της ευλαβείας της στο πρόσωπο του κ. Βαρθολομαίου!

Έτσι οι φύλακες της Ορθόδοξης Παράδοσεως, οι πυλωροί της προστασίας και διασφαλίσεως του κύρους των Ι. Κανόνων της Εκκλησίας, εγκατέλειψαν τη θέση τους!
Αρνήθηκαν τον εαυτό τους.

Άφησαν ξέφραγο και απροστάτευτο τον αμπελώνα του Κυρίου και συσχηματίσθηκαν με τον νυν αιώνα του οικουμενισμού, του κακόδοξου χριστιανικού συγκρητισμού.

Ευθυγραμμίσθηκαν με τους νεοεποχίτικους νόες κληρικών και λαϊκών θεολόγων, αρνητών της αληθείας της Μίας, Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού, της Εκκλησίας των ι. Αποστολικών και Συνοδικών Κανόνων, της Πατερικής Παραδόσεως!

Η στάση αυτή της πνευματικής ηγεσίας του Αγίου Όρους αποστερεί σήμερα από την Ορθόδοξη Εκκλησία το φρουρό και φύλακα των παραδεδομένων αληθειών της πίστεως και της διδασκαλίας της.

Σήμερα έπαυσε να είναι το Άγιο Όρος εγγύηση και στήριξη Ορθοδοξίας, έπαλξη παρατάξεως μαρτύρων και ομολογητών Ορθοδοξίας.

Σήμερα το Άγιο Όρος, μοιάζει με αποσαθρωμένο από τον οικουμενισμό και την αίρεση οπωροφυλάκιο, μνημείο πλέον αγιορειτικής εγκαταλείψεως του περιβολιού της Παναγίας!
Το θλιβερό αυτό γεγονός συμβαίνει σήμερα, σε ώρα και στιγμή προχωρημένης αποδυναμώσεως της Ορθοδοξίας από ζωτικές και άγρυπνες δυνάμεις μαρτυρίας και ομολογίας, δεδομένου ότι, σήμερα, επίσκοποι και αρχιεπίσκοποι και  Πατριάρχες αλλά και κληρικοί και λαϊκοί θεολόγοι, μεταποιούμενοι αλαζονικώς σε τάξη εκκλησιαστικής οικουμενικής συνόδου, αποφθέγγονται άρρητα ρήματα κακοδοξίας, «επ' αγαθώ» της Ορθοδοξίας!

Αιρετικές χριστιανικές κοινότητες αναγνωρίζονται σήμερα ως εκκλησίες, συλλειτουργίες με τους πάσης φύσεως αιρετικούς και συμπροσευχές βαπτίζονται ως αγαπητικές σχέσεις και κάθε ορθόδοξη αλήθεια παραπέμπεται στον κάλαθο του οικουμενισμού, για επανερμηνεία με τα νέα δεδομένα της μετανεωτερικότητας, η οποία απαιτεί τον επαναπροσδιορισμό των πάντων στη θεολογία και γενικώς στη ζωή της Εκκλησίας!

Σ' αυτή την κρίσιμη ώρα της οικουμενιστικής λαίλαπας, δεν έστερξαν οι αγιορείτες ηγούμενοι να αναδειχθούν" «θεία παρεμβολή και θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου»!

Παραδόθηκαν στη δειλία και το φόβο της μαρτυρίας, με το ...;αιρετικό πρόσχημα της ευλαβούς υπακοής στο πρόσωπο του Πατριάρχου!

Έτσι μετέτρεψαν την πνευματική τους ηγεσία σε αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο του περιβολιού της Παναγίας!

Γύρισαν την πλάτη τους στη σκέπη και προστασία της Οικοδέσποινας Γερόντισσας του Αγίου Όρους.

Έκαναν την επιλογή τους!

Επέλεξαν την συνοδοιπορία τους με την πατριαρχική οικουμενιστική λογική!


Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Αυγούστου 2009