Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2016

Οικουμενιστική προσευχητική λιτανεία στο κέντρο του Όσλο στα πλαίσια της εβδομάδας προσευχής για τη χριστιανική ενότητα

Καὶ δυστυχῶς, τὴν πρόσκληση γιὰ τὴν συμπροσευχὴ τὴν ὑπογράφει πνευματικοπαίδι τοῦ ἀντι-Οἰκουμενιστῆ πρωτοπρεσβύτερου, ἀείμνηστου Γέροντα Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου, ὁ ὁποῖος ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο, ἀντιδρώντας τότε, στὶς Οἰκουμενιστικές του ἐνέργειες!

Ὁ Οἰκουμενισμὸς σαρώνει, ἀλλὰ οἱ Ποιμένες σιωποῦν!

Φωτογραφία από παρόμοια συμπροσευχή στις 17 Αυγούστου 2014



Σύμφωνα με ανακοίνωση της Eλληνικής Ορθόδοξης Κοινότητας Νορβηγίας:

«Aναβιώνει φέτος, μετά από πολλά χρόνια, η παλιά παράδοση της συμμετοχής της Ενορίας μας στην ετήσια περιπλάνηση στις εκκλησίες της περιοχής μας (Hammersborg Torg).


Η εκδήλωση αυτή γίνεται στα πλαίσια της εβδομάδας προσευχής για την χριστιανική ενότητα (18-25 Ιανουαρίου) που οργανώνεται για πολλά χρόνια υπό την αιγίδα του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών.
Οι Ενορίες λοιπόν που βρισκόμαστε στο κέντρο του Όσλο θα συμμετάσχουμε την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 και ώρα 19.00-21.00 σε προσευχητική λιτανεία από εκκλησία σε εκκλησία, με σκοπό την γνωριμία όλων αφ’ενός και τη διάθεση για συνεργασία αφ’ ετέρου. Στην κάθε εκκλησία όπου θα σταματά η πομπή, ο κάθε εφημέριος, κατά την δική του θεολογική και δογματική διδασκαλία θα τελεί και μια μικρή ακολουθία. Το σημείο εκκίνησης είναι η Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου ΄Εντμουντ και το σημείο λήξης η Καθολική Εκκλησία του Αγίου Όλαβ.
Στην Εκκλησία μας η πομπή θα βρίσκεται περίπου στις 19.30.
Μετά τη λήξη της περιπλάνησης θα λάβει χώρα μια απλή δεξίωση με καφέ στο ενοριακό κέντρο της Καθολικής Εκκλησίας του Αγίου Όλαβ.
Οι ενορίες που συμμετέχουν είναι οι παρακάτω:  Latvian Lutheran Church, The Finnish Lutheran Church, Church of Norway, St. Edmund’s Anglican Church, St. Olav’s Catholic Church, American Lutheran Church, Church of Sweden in Norway, The Greek Orthodox Church of the Announciation.

Σας καλούμε λοιπόν να συμμετάσχετε στην εκδήλωση και σας περιμένουμε στην Αγγλικανική εκκλησία του Αγίου Έντμουντ στην οδό Møllergata 30, στις 21 Ιανουαρίου, ώρα 19:00».
Αρχιμανδρίτης Αλέξανδρος Λουκάτος

Όταν αδικείται η πρὸς τον Θεό πίστη, δεν μπορεί να ισχύει ο σεβασμός προς τους Πατριάρχες!

Χθὲς παρουσιάσαμε κάποια κείμενα γιὰ τὸν ἅγιο Ἀθανάσιο, σήμερα παρουσιάζουμε ἕνα κείμενο τοῦ ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδερείας, ποὺ ἀποτυπώνει τὴ γραμμὴ τῶν ἁγίων Πατέρων περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, κι ὄχι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ὅπως κακόβουλα συκοφαντοῦν, ὅσοι δὲν θέλουν νὰ ἀκολουθήσουν τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου.
Ὁ ἅγιος Κύριλλος εἶναι σαφής στὴν διδασκαλία καὶ τὴν πρακτική του.
Πρόκειται γιὰ μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ στέλνει στὸν Νεστόριο, πρὶν συνέλθη ἡ Γ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος καὶ πρὶν τὸν καλέσει σὲ ἀπολογία, καὶ φυσικὰ πρὶν τὸν καταδικάσει (γεγονὸς ποὺ συνέβη μετὰ ἀπὸ μερικοὺς μῆνες). Ὁ Κύριος, τοῦ γράφει, μᾶς ἔχει διδάξει ὅτι ὅποιος ἀγαπᾶ τοὺς δικούς του περισσότερο ἀπὸ Αὐτόν, δὲν τοῦ εἶναι ἄξιος. Ὁπότε, λέγει, πῶς θὰ σωθοῦμε ἐμεῖς, καὶ ποιά ἀπολογία θὰ βροῦμε, ἀφοῦ τηρήσαμε τόσο μακροχρόνια σιωπὴ ἀπέναντι στοὺς δυσεβεῖς λόγους ποὺ ἐναντίον Του διδάσκεις;
Ἐπειδή, λοιπόν, μὲ τὶς διδασκαλίες σου ἐσκανδάλισες τὴν Ἐκκλησία καὶ ἔσπειρες στοὺς πιστοὺς ζύμην κακοήθους αἱρέσεως, κι ὄχι μόνο στοὺς πιστοὺς τῆς Κων/πόλεως,  ἀλλὰ σὲ ὅλους, δὲν μποροῦμε ἄλλο νὰ σιωπήσουμε. Διότι, ὅταν ἀδικεῖται ἡ πρὸς τὸν Θεὸ πίστη, δὲν μπορεῖ νὰ ἰσχύει ὁ σεβασμὸς πρὸς τοὺς γονεῖς (καὶ τοὺς Πατριάρχες)· ἂς παύσει λοιπόν, ὁ σεβασμὸς πρὸς τοὺς γονεῖς ὡς ἀβάσιμος καὶ ἐπισφαλής, ἂς μένει δὲ ἀργὸς ὁ νόμος τῆς φιλοστοργίας πρὸς τὰ τέκνα καὶ τοὺς ἀδερφούς. Ἂς εἶναι τότε λοιπὸν γιὰ τοὺς εὐσεβεῖς τιμιώτερος ὁ θάνατος ἀπὸ τὴν ζωή, γιὰ νὰ ἀποκτήσουν τὴν ἄλλη ζωή, τὴν ἀληθινὴ καὶ αἰώνιο.


 Ἁγίου Κυρίλλου Ἀλεξανδρείας, Ἐπιστολὴ ιζ΄, P.G. 77, 105C-108A.

Ακτινογραφία των προδοτικών Διαλόγων από τον άγιο ΜΑΡΚΟ τον ΕΥΓΕΝΙΚΟ

«Ἔκθεσις τοῦ ἁγιωτάτου μητροπολίτου Ἐφέσου...» Μάρκου Ευγενικού


  Παρουσιάζουμε ἕνα σημαντικὸ κείμενο τοῦ ἁγίου Μάρκου Εγενικο μὲ τίτλο «Ἔκθεσις τοῦ ἁγιωτάτου μητροπολίτου Ἐφέσου...». Τὸ κείμενο αὐτό
α) ποτελε μι περιγραφή, μι κτινογραφία τς παθολογίας τν θεολογικν Διαλόγων καί, περιγράφοντας σα πραξε διος γιος κα σα παρέλειψαν ν πράξουν ο πίσκοποι πο συμμετεχαν στ Σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, διαζωγραφίζει κπληκτικά, τ σα κατάπτυστα πράττουν σήμερα ο διάφοροι Βαρθολομαοι, Ζηζιούληδες, Σαββτοι, γνάτιοι κ.λπ., ο ποοι εναι συνειδητο προδότες τς Πίστεως μ δίπλωμα Παπικό: γνωρίζουν δηλ. κκλησιαστικ στορία, γνωρίζουν τί πραξαν ο γιοί μας, γνωρίζουν τί πραξε γιος Μρκος Εγενικός (πο ντιμετώπισε ταυτόσημα δίδυμα μ τ σημεριν θέματα τν συγχρόνων νωτικν-ονιτικν Διαλόγων) κι μως πράττουν τ ντίθετα· κενα πο τος παγορεύει ποκαλυπτόμενη ντίχριστη παγκόσμια ξουσία.
β) (Δημοσιεύουμε τ κείμενο ατό) γι ν παύσουν πιτέλους ο νακρίβειες κα ο σέβειες πρς τ πρόσωπο το γίου Μάρκου κα τν λλων πισκόπων πο λαβαν μέρος στν Σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας. Μ τ κείμενο δηλ. ατ διαψεύδονται σοι Οκουμενιστς διασπείρουν τς ψευδες πληροφορίες (κρίνοντας π κάποιες φιλόφρονες προσφωνήσεις κατ τν ναρξη τς Συνόδουτι ὅσοι ἔλαβαν μέρος στν Διάλογο μ τος Παπικούς (κα φυσικ γιος Μρκος), ετε χαρίστηκαν στν Πάπα, ετε σαν ξ ρχς φιλενωτικο κα νδοτικο ες τ τς Πίστεως.
Εἶναι, ἀκόμα, καιρὸς ν παύσουν ν παραπληροφορον ο "ντι-Οκουμενιστές" (ἐπειδὴ "συμφέρει" τὸν χαρτοπόλεμο ποὺ κάνουν) κα θέλουν ν ποδείξουν τι γιος Μρκος πικοινωνοσε κκλησιαστικ μ λατινόφρονες (πως ατο σήμερα μ Οκουμενιστς ρχιερες κα Πατριάρχες) κα ἰσχυρίζονται ὅτι δν εχε ποτειχιστε π ατούς! γιος Μρκος στν παρακάτω "κθεση", τος διαψεύδει. Τ τελευταο πικαλέστηκαν κα ο τς Μητροπόλεως Πειραις, λλ τς θέσεις τους νέτρεψε π. Εθύμιος μ τ κείμενό του πο ναρτήσαμε (ἐδῶ) μὲ τίτλο "Ἡ ἀποτείχισις καὶ ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός". ς δονε κα τν νατροπ τν νέντιμων συγγραφν τους κα π τν διο τν γιο Μρκο.
Κα να μεγάλο ρώτημα εναι: Πς γιος Μρκος ντελήφθη μέσωςμετ τς πρτες συζητήσεις μ τος Λατίνουςτι ο Παπικο δν θελαν ν ερουν στν Σύνοδο τς Φερράρας τν λήθεια, κα ο δικοί μας Οκουμενιστς ρχιερες κα θεολόγοι, διαλεγόμενοι μ τος Παπικούς π τόσα χρόνια, δὲν κατάλαβαν τι ο Παπικο τοὺς μπαίζουν (κα μς μπαίζουν); Ὅτι προσθέτουν νέες αρέσεις π αρέσεων; τι οδόλως νδιαφέρονται γι τν λήθεια, ἀλλὰ διατηρον τος Διαλόγους γι ν τν στραγγαλίσουν λοκληρωτικά; Κα τι πώτερος σκοπός τους (πως π γίου Μάρκου), δν εναι ερεση της λήθειας, λλ πιθυμία τους ν μς ποτάξουν;
     Ες τό τέλος ατς τς κθέσεως  Ἅγιος γνωστοποιε πίσημα τν πομάκρυνσή του ποτείχιση π τος Οκουμενιστς τς ποχς του μ τά ξς:
 
κ θ ε σ ι ς 

το γιωτάτου μητροπολίτου φέσου, τίνι τρόπ δέξατο

τό τς ρχιερωσύνης ξίωμα καί δήλωσις τς Συνόδου 

τς ν Φλωρεντί γενομένης».

Ὁ ἅγιος Μᾶρκος ἀρχίζει τὴν “Ἔκθεση” δηλώνοντας ὅτι, παρότι ἀσθενής, μετέβη στὴν Φερράρα ὑπακούοντας στὴν Ἐκκλησία, καὶ ἐλπίζοντας ὅτι ὁ Θεὸς θὰ δώσει τὴν εὐλογημένη ἐπούλωση τοῦ τραύματος μεταξὺ Ἀνατολικῶν καὶ Δυτικῶν. Ἀλλὰ εὐθὺς ἐξαρχῆς σημειώνει, ἀντελήφθη ὅτι οἱ Λατῖνοι ἔδειξαν τὴν κακή τους πρόθεση.
«Ἐγὼ διὰ τὴν ἐπιταγὴ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ἐπηκολούθησα τῷ οἰκουμενικῷ πατριάρχῃ πρὸς τὴν ἐν Ἰταλίᾳ σύνοδον, μήτε τὴν ἐμαυτοῦ ἀσθένειαν ὑπολογισάμενος, μήτε τὸ τοῦ προκειμένου πράγματος ἐργῶδές τε καὶ ὑπέρογκον, ἀλλ’ ἐλπίσας ἐπὶ Θεῷ, ὡς ἅπαντα ἡμῖν ἕξει καλῶς καί τι