Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

"...Αυτούς που πιστεύουν διαφορετικά (π.χ. ότι υπάρχουν πολλές Εκκλησίες κι όχι Μία) να τους θεωρείς ξένους του Θεού και της Εκκλησίας", χωρίς να περιμένεις κάποια Σύνοδο "άχρι καιρού" να αποφασίσει!


Η αφοβία των συγχρόνων ποιμένων και ο φόβος του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου!

Στὸ παρακάτω ἀπόσπασμα μιᾶς Ὁμιλίας τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, ὁ Ἅγιος λέγει πρὸς τὸν Λαόν, ὅτι σὲ περίοδο ποὺ στὰ πράγματα τῆς Ἐκκλησίας ἐπικρατεῖ σύγχυση, ὑπάρχει ἕνας μεγάλος φόβος.
Φοβοῦμαι, λεγει, μήπως οἱ "βαρεῖς λύκοι" καὶ οἱ "ληστὲς καὶ κλέπτες", δηλ. οἱ αἱρετικοί, παρακολουθοῦντες τὴν σκοτοδίνη ποὺ ἔχει ἐπιφέρει ἡ σημερινὴ κατάσταση, βροῦν εὐκαιρία γιὰ νὰ κατασπαράξουν τὸ ποίμνιο, τὶς ψυχές σας.
Φοβοῦμε αὐτούς, συνεχίζει, ποὺ μοιάζουν μὲ "σκύλους", καὶ θέλουν νὰ γίνουν Ποιμένες, καὶ οἱ ὁποῖοι δὲν προσέφεραν τίποτα καλὸ στὴν Ἐκκλησία καὶ στὸ ποίμνιό της, ἀντίθετα διεσκόρπισαν τὸν κόπο τῶν προηγουμένων "Καλῶν Ποιμένων". Γιατὶ εἶναι εὔκολο νὰ χαλᾶς, παρατηρεῖ, παρὰ νὰ φτιάχνεις.
Καὶ ποιοί εἶναι αὐτοὶ ποὺ βοήθησαν παντοιοτρόπως τοὺς "κύνας" νὰ γίνουν ποιμένες, ὥστε νὰ διαλύσουν τὴν Ποίμνην; Οἱ θεωρούμενοι Ποιμένες, ἀλλὰ στὴν πράξη ψευδοποιμένες!
Σᾶς θυμίζει αὐτὸ τὸ κείμενο τοῦ Ἁγίου, κάτι ἀπὸ τὴν σύγχρονη κατάσταση; Ἔχετε ἀντιληφθεῖ νὰ δείχνουν ἔμπρακτα, κάποιο παρόμοιο φόβο οἱ σύγχρονοι ποιμένες γιὰ τὶς ψυχὲς τῶν πιστῶν; Νὰ ἀγωνίζοντα, ὥστε νὰ τοὺς προφυλάξουν ἀπὸ τὸν μέγιστο κίνδυνο τῆς Παναιρέσως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;

(Ἁγίου Γρηγορίου Θεολόγου, Ὁμιλία κστ΄, Εἰς ἑαυτὸν, Λαὸν καὶ Ποιμένας, Γρηγορίου Θεολόγου, Ἔργα 2, Πατερικαὶ Ἐκδόσεις "Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς", σε. 156-159).

Η αντιπαράθεση πολιτών με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά στην πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης

888




Πηγή: info@markoseugenikos.gr


Η αντιπαράθεση πολιτών

με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά

στην πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης

          Συνεχίζεται στην πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης η αντιπαράθεση πολιτών με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά. Οι τελευταίοι στήνουν τέσσερα τροχήλατα αμαξίδια, δύο προ του κινηματογράφου «Ολύμπιον» και δύο προ του ξενοδοχείου «Ηλέκτρα». Σε αντιπαράθεση, την Κυριακή μετά τον εκκλησιασμό, πολίτες που έχουν ενημερωθεί για την κακοποιό δράση της εταιρείας «Σκοπιάς» διεθνώς, στήνουν και αυτοί δύο τροχήλατα αμαξίδια όπου αναρτούν δημοσιεύματα σχετικά με την παιδοφιλική δράση των Μαρτύρων του Ιεχωβά και την κάλυψή τους από την ηγεσία της εταιρείας. Συγκεκριμένα το ένα δημοσίευμα αναφέρει: Το BBC αποκαλύπτει την πολιτικής της εταιρείας ΣΚΟΠΙΑΣ έναντι περιστατικών σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών. Σύμφωνα με την εκπομπή PANORAMA του BBC (ἐδῶ) η εταιρεία ΣΚΟΠΙΑ, με έδρα το Μπρούκλιν των ΗΠΑ, έχει κατάλογο με 23.720 μέλη της από τις ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπη, που κατηγορήθηκαν για παιδοφιλία.
          Τις πληροφορίες αυτές τις πήρε από εσωτερική βάση δεδομένων ο πρώην Πρεσβύτερος των Μαρτύρων του Ιεχωβά Bill Bowen. Ο ανωτέρω άρχισε εκστρατεία με το όνομα «Σιωπηλοί Αμνοί» καταγγέλλοντας την πολιτική συγκάλυψης του αποτρόπαιου αυτού φαινομένου από την ηγεσία της Εταιρείας. Κατά την διάρκεια της εκστρατείας αυτής εμφανίστηκαν 5.000 θύματα που κακοποιήθηκαν. Τα γεγονότα αυτά είναι πολύ σοβαρά ώστε να προκαλέσουν και το ενδιαφέρον των ελληνικών δικαστικών αρχών, οι οποίες θα μπορούσαν να ζητήσουν κατάλογο των ελλήνων παιδεραστών από το αρχηγείο της ΣΚΟΠΙΑΣ στη Νέα Υόρκη. Ένας τέτοιος κατάλογος αποστέλλεται εκεί από τα γραφεία της εταιρείας που βρίσκονται στην Αθήνα. Αυτού του είδους εγκλήματα δεν είναι δυνατόν να καλύπτονται μέσα σ’ένα ευνομούμενο κράτος.
          
Το άλλο δημοσίευμα προέρχεται από την εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της 28ης Ιουλίου 2015 και έχει ως εξής:
ΣΟΚ! Τα τέρατα του Ιεχωβά κακοποίησαν 1.000 παιδιά.
Σάλος στην Αυστραλία από τις αποκαλύψεις για βιασμούς ανηλίκων που είχαν αρχίσει από το 1950.
Το βαρύ πέπλο σιωπής, που είχε πέσει εδώ και περισσότερο από μισό αιώνα πάνω στην Εκκλησία Μαρτύρων του Ιεχωβά στην Αυστραλία,

Προκλήσεις, αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη

.  Ἡ ἐπέκτασις τοῦ «Συμφώνου Συμβίωσης» καί στούς ὁμοφυλοφίλους (22 Δεκεμβρ. 2015) ἀπετέλεσε πρόκλησι αἰσχίστου εἴδους. Ἡμέρες Χριτουγέννων, πού οἱ πιστοί ὑποδέχονται τόν σαρκωθέντα Υἱό τοῦ Θεοῦ, βρῆκε ἡ Κυβέρνησις ὡς κατάλληλες, γιά νά ψηφιστῆ στή Βουλή ἡ νομιμοποίησις τοῦ «γάμου» ἀνδρός μέ ἄνδρα καί γυναικός μέ γυναῖκα! Ὁ Ἰησοῦς Χριστός ἦλθε, «ἵνα σώσῃ τόν λαόν αὐτοῦ ἀπό τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν» (Ματθ. α΄ 21), καί ἡ Βουλή τῶν Ἑλλήνων, μέ εἰδικό νόμο, ἦλθε νά στεφανώση τήν πιό ἐπαίσχυντη ἁμαρτωλή σαρκική μῖξι.

   Τῆς μιᾶς προκλήσεως, τῆς μεγάλης, ἀκολούθησαν ἄλλες σχετικές προκλήσεις. Ἀναφέρουμε μερικές:

  • Ὅταν τό ἀντιχριστιανικό (και φυσικά ἀνήθικο) νομοσχέδιο ψηφίστηκε ἀπό τή Βουλή (κατά πλειονοψηφία), τότε γνωστός ἡγέτης τῶν ὁμοφυλοφίλων, στά θεωρεῖα τῆς Βουλῆς, σηκώθηκε καί ἀγκάλιασε ἕναν «ὅμοιό» του, φιλώντας τον περιπαθῶς στό στόμα! Καί ἀντί νά κληθῆ ὁ φρούραρχος νά ἐπιβάλη, ἐπί τῇ βάσει τοῦ Κανονισμοῦ τῆς Βουλῆς, τήν τάξι (ἐπί προσβολῇ τῆς δημοσίας αἰδοῦς), πολλοί βουλευτές χειροκρότησαν τή χυδαία πρόκλησι!

  • Ἄλλη πρόκλησις: Ἀμέσως μετά τήν ψήφισι τοῦ νόμου ὑπέρ τοῦ «γάμου» ὁμοφυλοφίλων, δημόσιοι χῶροι, καί δή πανεπιστημιακοί, γέμισαν ἀπό ἀφίσες βλάσφημες γιά τό Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ καί τό πρόσωπο τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου!

  • Ἄλλη πρόκλησις: Ἀκόμα δέν εἶχε στεγνώσει το μελάνι, πού ὑπεγράφη ὁ ὑπέρ τῶν ἀνωμάλων νόμος, καί ὁ μεγάλος ἔνοχος ἔγινε δεκτός τήν Πρωτοχρονιά στό Ναό τοῦ Ἁγίου Διονυσίου Ἀθηνῶν μέ τιμές καί χαμόγελα ἀπό τήν ἐκκλησιαστική ἡγεσία!

.    Φαντάζεσθε τόν Πρόδρομο νά ὑποδέχεται τόν Ἡρώδη, ἤ τόν
Παῦλο νά ὑποδέχεται τόν αἱμομίκτη τῆς Κορίνθου στήν ἐκκλησία; Διαβάστε τὸ Α´ Κορ. ε´ 5, γιά νά δῆτε, ποιά ἡ στάσις τῆς Ἐκκλησίας σέ σκανδαλοποιό, πολύ περισσότερο σέ νομοθετοῦντα ὑπέρ τῶν σκανδαλοποιῶν. Βεβαίως, ὁ ἴδιος ὁ Παῦλος συνιστᾶ ἀργότερα ἀγάπη στόν σκανδαλοποιό
 Πότε ὅμως; Ὅταν αὐτός μετανόησε γιά τήν ἀνώμαλη σαρκική του μῖξι καί ἔκλαυσε. (Β´ Κορ. β´ 8).

  • Ἄλλη πρόκλησις: Ὁ πρωτοστατήσας γιά τή νομιμοποίησι «γάμου» μεταξύ ὁμοφυλοφίλων ὁ πρωθυπουργός, ἀπό τό βήμα τῆς Βουλῆς ζήτησε συγγνώμη ἀπό τούς ὁμοφυλοφίλους, διότι… ἄργησε ἡ Πολιτεία νά ἱκανοποιήση τό αἰτημά τους νά «παντρεύωνται» μεταξύ τους!

  • Ἄλλη πρόκλησις: Τήν ἡμέρα τῶν Θεοφανείων ὁ προεξάρχων τῆς ἀκολουθίας στόν ἱ. Ναό Ἁγίου Διονυσίου Ἀθηνῶν ἐπίσκοπος,… εὐγενῶς φερόμενος, πρόσφερε τό Σταυρό νά τόν ρίψη στά νερά τῆς Δεξαμενῆς, σέ ποιόν παρακαλῶ; Στόν βραβευτή καί στεφανωτή τῶν ὁμοφυλοφίλων, στόν κ. Πρωθυπουργό!

  • Ἄλλη πρόκλησις: Τούς νεώτερους Σοδομῖτες, τούς ἐκφύλους καί ἀνωμάλους, προσπαθοῦν ἀκόμα καί κληρικοί νά τούς… δικαιολογήσουν, μέ ἐπιχειρήματα ψυχολογικά! Ἔτσι γίνονται εὐγενέστεροι, στοργικότεροι καί σοφότεροι ἑνός Παύλου, πού λέει γιά τούς ὁμοφυλόφυλους: «Ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία» – «Παρέδωκεν ὁ Θεός αὐτούς εἰς πάθη ἀτιμίας» – «Παρέδωκεν ὁ Θεός εἰς ἀδόκιμον νοῦν, ποεῖν τά μή καθήκοντα» (Ρωμ. α´ 22.26.28).

"Δούλοι Κύριον", "Λόγον ἀγαθόν", "Εξομολογείσθε τω Κυρίω"... --Βυζαντινοί Ύμνοι από το Άγιον Όρος

Ροτόντα: ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΑΓΙΟΜΑΧΟΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ

ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
«Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ»
ΜΑΡΚΟΥ του ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ 1,
600-66 ΜΕΘΩΝΗ – ΠΙΕΡΙΑΣ
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΕΛΛΑΣ
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΑΓΙΟΜΑΧΟΣ ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ
            Είναι γενική διαπίστωση ότι ο Γιάννης Μπουτάρης απέτυχε παταγωδώς ως δήμαρχος. Τελευταία έστρεψε όλο του το ενδιαφέρον στη Ροτόντα. Με συνεχείς δηλώσεις ζητεί να λειτουργήσει το μνημείο και ως τόπος εκδηλώσεων. Διαγράφει το γεγονός ότι η Ροτόντα λειτούργησε περίπου 1.200 χρόνια ως Ορθόδοξος Χριστιανικός Ναός.
          Ο φιλοκίναιδος δήμαρχος σε νέες δηλώσεις του λέγει επί λέξει τα εξής: “Θα ζητήσω να σκεπασθούν η Τράπεζα και ο Σταυρός έτσι ώστε να μην ενοχλούνται οι τουρίστες”. Αγνοεί ο φιλότουρκος δήμαρχος ότι δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι “τουρίστες” επισκέπτονται κάθε χρόνο την Μονή του Αγίου Γεωργίου του Κουδουνά στη νήσο Πρίγκηπο για να ζητήσουν την βοήθεια του Αγίου.        (Παραμονές της Πρωτοχρονιάς είμαστε αυτόπτες μάρτυρες  στον ναό του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης, όταν πέντε τουρκάλες τουρίστριες από την Κωνσταντινούπολη εισήλθαν στον ναό, άναψαν κεριά στην εικόνα της Παναγίας και όταν τους δείξαμε τον τόπο όπου είναι το σκήνωμα του Αγίου, μπήκαν με σεβασμό και είδαν. Στο τέλος δέχθηκαν με χαρά τις μικρές εικόνες της Παναγίας Ιεροσολυμίτισσας που τους προσφέραμε). Αυτοί δεν ενοχλούνται με την θέα Σταυρού, κανδηλιών και καλογέρων, εν αντιθέσει με τον μηδενιστή δήμαρχο, ο οποίος ενοχλείται από την Αγία Τράπεζα και τον Σταυρό που υπάρχει σε κάθε Ορθόδοξη Εκκλησία.
          Από κοντά και ο υπουργός Πολιτισμού Αριστείδης Μπαλτάς, πανεπιστημιακός!, δήλωσε ότι δεν θα είχε καμία αντίρρηση να λειτουργήσει η Ροτόντα και ως τζαμί. Θα έκανε άραγε δήλωση ο υπουργός Πολιτισμού της Τουρκίας για την Αγία Σοφία της Πόλης να λειτουργήσει και ως εκκλησία;
          Η δήλωση του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Ανθίμου ότι “όσοι θέλουν να κάνουν κάποια εκδήλωση (στη Ροτόντα) θα υπογράφει και η Μητρόπολη”, είναι επιεικώς απαράδεκτη.
          Συμβουλεύουμε τον κ. Μπουτάρη να σταματήσει τον πόλεμό του κατά του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου. Η Ροτόντα ήτο, είναι και θα παραμείνει ναός του.
Θεσσαλονίκη 19-01-2016

Μνήμη Αγίου Μάρκου του Ευγενικού

"Ου γαρ νικήσαι ζητούμεν, αλλά προσλαβείν αδελφούς ων τω χωρισμώ σπαρασσόμεθα"! (Γρηγόριος ο Θεολόγος)

Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος

Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως



Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ βασιλέως Οὐάλεντος (364–378 μ.Χ.). Καταγόταν ἀπὸ τὸν Πόντο καὶ γεννήθηκε σὲ ἕνα μικρὸ χωριὸ τῆς περιοχῆς τῆς Ναζιανζοῦ, ποὺ λεγόταν Ἀριανζός, τὸ 330 μ.Χ.
Ναζιανζηνὸς ὀνομάσθηκε, ἐπειδὴ ἔζησε τὸν περισσότερο χρόνο τῆς ζωῆς του στὴ Ναζιανζό, ὅπου ἦταν καὶ τὸ πατρικό του σπίτι. Ὁ πατέρας του, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Ἐπίσκοπος Ναζιανζοῦ, ἦταν πρὶν γίνει Ἐπίσκοπος, ἕνας πολὺ πλούσιος ἄρχοντας τῆς Ναζιανζοῦ. Κατεῖχε μεγάλη θέση στὸν δημόσιο βίο καὶ ἀνῆκε σὲ μία ἰουδαῖο-ἐθνικὴ αἵρεση ποὺ λεγόταν τῶν «Ὑψισταρίων». Ἡ μητέρα του, ἡ Ἁγία Νόννα, ἦταν Ὀρθόδοξη. Ἡ εὐσέβεια καὶ ἡ ἀρετή της ἐπηρέασαν τὸν σύζυγό της καὶ τὸν ἔκαναν νὰ μεταστραφεῖ στὴν ἀληθινὴ πίστη.
Οἱ γονεῖς του, Γρηγόριος καὶ Νόννα, δὲν εἶχαν παιδιὰ καὶ ἱκέτευαν τὸν Θεὸ νὰ χαρίσει σὲ αὐτοὺς τὴν χαρὰ τῆς τεκνοποιΐας. Καὶ πράγματι, ἡ προσευχή τους εἰσακούσθηκε καὶ ἡ Νόννα γέννησε τὸν Ἅγιο Γρηγόριο, τὸν ὁποῖο πρὶν ἀκόμα αὐτὸς γεννηθεῖ εἶχε ὑποσχεθεῖ νὰ τὸν ἀφιερώσει στὸν Θεό. Πολλὲς φορὲς ὁ Ἅγιος Γρηγόριος παραβάλλει τοὺς γονεῖς του μὲ τὸν Ἀβραὰμ καὶ τὴ Σάρρα, οἱ ὁποῖοι σὲ μεγάλη ἡλικία ἀπέκτησαν τὸν Ἰσαάκ.
Σπουδαῖες ἦταν οἱ προσπάθειες τῶν γονέων αὐτοῦ νὰ μορφώσουν καὶ νὰ ἐμφυσήσουν στὸν πρωτότοκο υἱό τους τὴν ἀγάπη πρὸς τὰ γράμματα καὶ τὴν χριστιανικὴ πίστη. Ἀπὸ τὴν παιδικὴ ἡλικία ἐνέπνευσαν σὲ αὐτὸν ἔντονη καὶ βαθιὰ θρησκευτικότητα, ὥστε αὐτὸς ἀπὸ εὐσέβεια καὶ πνευματικότητα, ὑποσχέθηκε στὸν ἑαυτό του νὰ ζήσει μὲ ἁγνεία καὶ παρθενία.
Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος, χάρη στὴν δυνατότητα ποὺ εἶχε ὁ πατέρας του, ἔκανε λαμπρὲς σπουδές. Σπούδασε σὲ ὅλα τὰ τότε μεγάλα κέντρα πολιτισμοῦ: τὴ Ναζιανζό, τὴν Καισάρεια τῆς Καππαδοκίας, τὴν Καισάρεια τῆς Παλαιστίνης, τὴν Ἀντιόχεια, τὴν Ἀλεξάνδρεια, τὴν Ἀθήνα. Ἡ Κωνσταντινούπολη δὲν εἶχε γίνει ἀκόμη κέντρο πολιτισμοῦ καὶ ἡ Ρώμη δὲν εἶχε τότε κάτι ἀξιόλογο γιὰ τοὺς Ἕλληνες. Στὶς πόλεις αὐτὲς μελέτησε τὶς πλουσιότερες βιβλιοθῆκες καὶ ἄκουσε τοὺς σοφότερους διδασκάλους, μεταξὺ τῶν ὁποίων τὸν Δίδυμο τὸν Τυφλό, ποὺ τότε διηύθυνε τὴ θεολογικὴ σχολὴ τῆς Ἀλεξάνδρειας καὶ τοὺς φιλόσοφους Θεσπέσιο στὴν Καισάρεια καὶ Ἰμέριο καὶ Προαιρέσιο στὴν Ἀθήνα. Γιὰ τὸν Προαιρέσιο γίνεται δεκτὸ ὅτι ἦταν Χριστιανός.
Οἱ σπουδὲς δὲν ἔκαναν τὸν Ἅγιο νὰ ἐπαρθεῖ. Ἀντίθετα, κατάλαβε ὅλη τὴν ματαιότητα τοῦ κόσμου καὶ τῆς σοφίας του. Ἔνιωσε, ὅτι ἡ ἀνθρώπινη γνώση ἔχει ἀσήμαντη σημασία μπροστὰ στὴν γνώση τῆς σοφίας τοῦ Θεοῦ. Ὁ ἴδιος, ὁ Ἅγιος Γρηγόριος, παραλληλίζει τὸν ἑαυτό του μὲ τὸν Σαοὺλ ποὺ ἔτρεχε χωρὶς νὰ ξέρει. Αὐτὸ ποὺ τελικὰ βρῆκε κατὰ τὴν διάρκεια τῶν σπουδῶν του ἦταν ἕνα «Βασίλειο». Ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ἀναφέρει τὸ γεγονὸς τῆς φιλίας του μὲ τὸν Ἅγιο Βασίλειο, Ἀρχιεπίσκοπο Καισαρείας, ἦταν μεγαλύτερο εὔρημα καὶ ἀπὸ ἕνα ὁλόκληρο βασίλειο.
Ὅταν τελείωσε τὶς σπουδές του ὁ Ἅγιος, ἦταν ὥριμος ἄνδρας ἡλικίας 30 ἐτῶν. Ὅμως δὲν εἶχε ἀκόμη βαπτισθεῖ. Καὶ ἀγωνιοῦσε νὰ μὴν πεθάνει, πρὶν ἐπιστρέψει στὸν πατέρα του καὶ βαπτισθεῖ. Γι’ αὐτὸ καὶ ὅταν, ἐνῶ μετέβαινε  ἀπὸ τὴν Ἀλεξάνδρεια στὴν Ἀθήνα, ἔγινε μεγάλη τρικυμία, φοβήθηκε πολὺ καὶ παρακάλεσε νὰ τὸν ἐλεήσει ὁ Θεός, νὰ βοηθήσει νὰ μὴν πνιγεῖ, γιὰ νὰ ἀξιωθεῖ τοῦ ἐνδύματος τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος.
Τὸ βάπτισμα τοῦ Γρηγορίου τὸ ἐπακολούθησε συνειδητὸς πνευματικὸς ἀγώνας. Νηστεία, προσευχή, ἀγρυπνία. Ἀγώνας γιὰ τὴν κάθαρση, τὴν πνευματικὴ πρόοδο, τὴ θέωση. Μαζὶ μὲ τὸν ὁμόφρονα, ὁμότροπο καὶ ὁμόψυχό του Ἅγιο Βασίλειο

Δοκιμές χαράγματος!

Δοκιμές χαράγματος 1
Το άρθρο μας εστάλη ἀπὸ τὸν Perseas Persiadis

Αυτό το τσιπ
σιλικόνης
θα παρακολουθεί τον εγκέφαλό σας
και θα διαλυθεί
στο σώμα σας.
Λοιπόν αγαπητοί, έχουμε τελικά φθάσει στο επί μακρόν αναμενόμενο μέλλον των εμφυτεύσιμων στον εγκέφαλο μικρο-ολοκληρωμένων κυκλωμάτων (chips). Πόσες εκατοντάδες από μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας μας έχουν φέρει στην στιγμή αυτή; Δεν έχει σημασία: τα chips είναι εδώ και τα κοιτάζουμε καλά, χάρις σε μια μελέτη που μόλις αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα Nature. Τώρα, πριν αρχίσετε να πανικοβάλλεστε σχετικά με κυβερνητικό έλεγχο του νου, να ξέρετε ότι τα chips αυτά κατασκευάσθηκαν για ωφέλιμο σκοπό: να βοηθούν τους γιατρούς στο να παρακολουθούν ασθενείς που πρόσφατα υπέφεραν από εγκεφαλικό τραυματισμό ή υπέστησαν εγκεφαλική χειρουργική επέμβαση.
Μικρότερο από έναν κόκκο ρυζιού το chip που απεικονίζεται εδώ αποτελείται από λεπτά βιοδιασπώμενα φύλλα σιλικόνης. Για αρκετές εβδομάδες μετά την εμφύτευση, επιπλέει τριγύρω μέσα στο κρανίο σας, παίρνοντας συνεχείς μετρήσεις για πρήξιμο, ενδοκρανιακή πίεση και

ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ.

ΤΙ ΛΕΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ
π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ


  «Ὁ λαός μας μπρὸς στὸ σπουδαιότατο αὐτό θέμα, φαίνεται ὡς ὑπνωτισμένος.
Διότι δυστυχῶς ἡ ἔκδοσης τέτοιων ταυτοτήτων θεωρεῖται ὡς ἐπίτευγμα ἐπιστημονικῆς προόδου.
Κάτω ὅμως ἀπὸ τὸ ἀπατηλὸ προσωπεῖο τῆς «προόδου» μποροῦν νὰ κρύβονται τ᾽ ἀπαισιώτερα σχέδια τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, τῶν ὀπαδῶν τοῦ Ἀντιχρίστου».

 Ἀπόσπασμα «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΣΠΙΘΑΣ», φυλ. 449, Δεκεμβ. 1986
Περιέχεται και στὸ βιβλίο
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ», Γ΄ ἔκδοση, σελ. 43

«παντοῦμε εὐθέως καὶ εὐθαρσῶς. Εἰς τὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες ὑποκρύπτεται μέγας φόβος. Ὁ φόβος δὲ οὗτος βρίσκεται εἰς τοῦτο, ὅτι εἰς τὰς μυστικὰς αὐτὰς ταυτότητας θʼ ἀναγράφωνται ὅλες οἱ λεπτομέρειες τῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν καὶ θὰ διαβάζονται μὲ ἀκτῖνες λέϊζερ ἀπὸ εἰδικὰ κρατικὰ ὄργανα, τὰ ὁποῖα θὰ εἶνε ἐφοδιασμένα μὲ εἰδικὸν ἠλεκτρονικὸν «μάτι». Φοβερὸν τὸ ἐπίτευγμα τοῦτο τῆς τεχνολογίας! Καὶ ἐὰν μὲν ἡ χώρα κυβερνᾶται δημοκρατικῶς, ὁ κίνδυνος τῆς ἠλεκτρονικῆς ἀστυνομεύσεως τῶν πολιτῶν μειώνεται αἰσθητῶς, διότι μία τοιαύτη δημοκρατικὴ κυβέρνησις δὲν θὰ διώξῃ ποτὲ ἄνθρωπον διὰ τὴν ὑπʼ αὐτοῦ ἐλευθέραν ἔκφρασιν τῶν σκέψεων καὶ ἰδεῶν του.
ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΟΥ Αρχειο επισκ. Αυγ. Καντιωτου

Ἀλλʼ ἐὰν διοίκησις τῆς χώρας περιέλθῃ εἰς ὁλοκληρωτικὴν κυβέρνησιν δεδηλωμένων ὑλιστῶν καὶ ἀθέων, ποὺ μισοῦν πᾶσαν ἰδέαν ἐλευθερίας, τότε οὐαὶ εἰς ἐκείνους οἱ ὁποῖοι ἔχουν τοιαύτας ταυτότητας. Ἡ ἀστυνόμευσίς των θὰ εἶνε πλήρης, ἡ δὲ τοιαύτη ἀστυνόμευσις θὰ ἐμπίπτῃ πλέον εἰς τὴν εἰρημένην προφητείαν τῆς Ἀποκαλύψεως, καθʼ ἥν μόνον οἱ ἔχοντες τὸ εἰδικὸν χάραγμα, ἐπὶ τῆς χειρὸς ἤ τοῦ μετώπου, θὰ δύνανται νὰ κινοῦνται ἐλευθέρως, νὰ πωλοῦν καὶ νʼ ἀγοράζουν. Ἐκ τῆς ἐπόψεως ταύτης καὶ μόνον κρινόμεναι αἱ ἠλεκτρονικαὶ ταυτότητες πρέπει νʼ ἀπορριφθοῦν ἀσυζητητί. Ἀλλὰ δυστυχῶς καμμία ἔντονος διαμαρτυρία δὲν ἠκούσθη σχετικῶς ἐν μέσῳ τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ κατὰ τῆς ἐκδόσεως ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων.
Διʼ αὐτὸ μετὰ ψυχικῆς ἀνακουφίσεως ἀνεγνώσαμεν ἐσχάτως εἴδησιν εἰς τὰς ἐφημερίδας, ὅτι καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου Πατρῶν κ. Γ. Παπαμιχαήλ, ὁμιλῶν εἰς ἐπιτροπὴν ὑπερασπίσεως τῶν δικαιωμάτων ἔναντι τῆς πολιτικῆς αὐθαιρεσίας, κατήγγειλε τὴν κυβέρνησιν διʼ ἀπόφασίν της νὰ προχωρήσῃ εἰς τὸ ἠλεκτρονικὸν «φακέλλωμα» μὲ τὸ ΕΚΑΜ.
Καὶ ἐὰν Ἑλληνικὸς λαὸς ἐξανίστατο ἄλλοτε ἐναντίον τῶν ἀτομικῶν φακέλλων τῆς ἀστυνομίας καὶ ἐζήτει τὴν δημοσίαν καῦσιν αὐτῶν ὡς λίαν ἐπικινδύνων διὰ τὴν ἐλευθερίαν τοῦ ἀτόμου, πολὺ περισσότερον θὰ ἔπρεπε νὰ ἐξεγερθῆ τώρα κατὰ τῆς ἐκδόσεως τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων.
Ἀλλὰ περίεργον πρᾶγμα! Ὁ λαός μας ἐν προκειμένῳ, πρὸ τοῦ σπουδαιοτάτου τούτου θέματος, φαίνεται ὡς ὑπνωτισμένος. Διότι δυστυχῶς ἡ ἔκδοσις τοιούτων ταυτοτήτων θεωρεῖται ὡς ἐπίτευγμα ἐπιστημονικῆς προόδου.
Κάτω ὅμως ἀπὸ τὸ ἀπατηλὸν προσωπεῖον τῆς «προόδου» δύνανται νʼ ἀποκρύπτωνται τὰ ἀπαισιώτερα σχέδια τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, τῶν ὁπαδῶν τοῦ Ἀντιχρίστου. Τὸ εἶπεν ἡ ἐπιστήμη; Πρέπει νὰ ὑπακούσωμεν, ἔστω καὶ ἄν θυσιάζωνται αἱ ἀτομικαί μας ἐλευθερίαι.
Ἀλλὰ πρέπει κάποτε νʼ ἀφυπνισθῶμεν, διότι φακελλωνόμεθα ὄχι πλέον ἀστυνομικῶς, ἀλλʼ ἠλεκτρονικῶς, ὅπερ δὲν ἀρνούμεθα εἶνε προοίμιον μιᾶς φοβερᾶς σκλαβιᾶς, ἡ ὁποία ἔρχεται.