Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Οι άγιες αρετές, αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς


Περίεργα παιχνίδια Φαναρίου και Μεσσηνίας Χρυσοστόμου!

Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας:
«Η Εκκλησία της Γεωργίας και το Πατριαρχείο Αντιοχείας αρνήθηκαν να υπογράψουν το κείμενο "Το Μυστήριο του Γάμου και Κωλύματα του"»!

Μεσσηνίας Χρυσόστομος:
«Το κείμενο “Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο” δεν έχει απορριφθεί από καμιά Εκκλησία»!


O Μητρ. Μεσσηνίας αδειάζει την Εκκλησία της Γεωργίας για τα περί απόρριψης κειμένου της Πανορθόδοξης
-Τι απαντά στους επικριτές του
«Περίεργα παιχνίδια παίζονται με τα κείμενα της Πανορθόδοξης. Σε υπόμνημά του ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος αναφέρει πως το κείμενο “Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο” δεν έχει απορριφθεί από καμιά Εκκλησία, υπονοώντας πως τα περί απορρίψεως του εν λόγω κειμένου από την Εκκλησία της Γεωργίας, όπως δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα, είναι αναληθή! 
 “Ουδεμία άχρι του νυν Ορθόδοξος Εκκλησία, δια γνωστοποιηθείσης συνοδικής αποφάσεως προς τας λοιπάς Ορθοδόξους Εκκλησίας δεν απέριψεν αυτόν” αναφέρει συγκεκριμένα στο υπόμνημά του ο Έλληνας Μητροπολίτης».


Επιμένει η Εκκλησία της Γεωργίας στην απόρριψη κειμένου της Πανορθόδοξης
-Το έχει απορρίψει και η Αντιόχεια!

Κι ενώ το Φανάρι επιχειρεί να αδειάσει την Εκκλησία της Γεωργίας, υποστηρίζοντας πως εκείνη δεν έχει απορρίψει κείμενο της Πανορθόδοξης, μια επιστολή -απάντηση του εκπροσώπου της Γεωργιανής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Μητροπολίτη Γκόρι  και Ατένι Ανδρέα, φέρνει νέα δεδομένα! 
Η απάντησή του Σεβασμιωτάτου είναι διεξοδική, ειλικρινής και πολύ αποκαλυπτική, υποστηρίζοντας από τη μία πλευρά πως η γεωργιανή Εκκλησία υπήρξε συνεπής και ειλικρινής παντού και δείχνει μεγάλη αυτοσυγκράτηση και υπομονή για χάρη της Ορθόδοξης ενότητας, ενώ από την άλλη πλευρά ,το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει ρόλο τυχοδιωκτικό! 
Η επιστολή επιβεβαιώνει επίσης ότι η Εκκλησία της Γεωργίας και το Πατριαρχείο Αντιοχείας αρνήθηκαν να υπογράψουν το κείμενο "Το Μυστήριο του Γάμου και Κωλύματα του." Επίσης η επιστολή ανέφερε ότι το κείμενο "Οι σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας με το υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο" έτυχε σφοδρής κριτικής  από την Ιερά σύνοδο της Εκκλησίας της Γεωργίας κατά την τελευταία συνεδρίασή της, μετά τη συνάντηση των Προκαθημένων στη Γενεύη.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΡΙΑ JOLIE, ΤΩΡΑ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ CHRISLAM ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

Έχει γραφεί από πολλούς, κυρίως ξένους δημοσιογράφους, ότι η μουσουλμανική άνθρωποθύελλα που εισβάλει στην Ευρώπη χρησιμοποιείται από την Νέα Τάξη για να πολτοποιήσει της δυτικές κοινωνίες και φυσικά και την ελληνική, που μάλιστα θεωρείται μετά την μνημονιακή καταστροφή σαν την πιο… «εύπεπτη».


    Αλλά το πιο θλιβερό είναι πως σε αυτή την γραμμή έχει ταυτιστεί απόλυτα η θρησκευτική ηγεσία της ελληνικής εκκλησίας, δηλαδή στην γραμμή της υποταγής στην Νέα Τάξη και του σταδιακού διωγμού κάθε ελληνορθόδοξης άποψης.
     Όπως αναφέρεται, ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών, αυτός που πέταξε ενδεικτικά τον σταυρό από πάνω του για να μη θίξει τους μουσουλμάνους παράνομους μετανάστες, κάλεσε τον Πάπα Φραγκίσκο να έρθει στην Ελλάδα και να πάνε μαζί στην Λέσβο για να επισκεφτούν τους μουσουλμάνους. Φυσικά χωρίς σταυρούς και τέτοιες …»αηδίες»!
  Μάλιστα στην πρόσκληση του αρχιεπισκόπου συμπεριλαμβάνεται και ο προκαθήμενος του Φαναριού, ένθερμος οπαδός της Νέας Τάξης.
   Δηλαδή όλοι οι «σύντροφοι» μαζί, σφιχταγκαλιασμένα για την δόξα του Ισλάμ και της Νέας Πανθρησκείας!
    Ευλογείτε λοιπόν και καλώς τα δεχτήκατε όλοι εσείς που συντάσσεστε μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο αλλά …χωρίς τον Σταυρό!
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

"Η επίσκεψη του πάπα στην Λέσβο δεν πρέπει να επιτραπεί...Αλλά, Πού είναι κρυμμένοι όλοι οι υπέρμαχοι της Πίστεως και της Πατρίδος;"



Οι Πατέρες μας αγωνίσθηκαν και πέθαναν υπέρ της Χριστού Πίστεως και της Πατρίδος την ελευθερία. Οι σύγχρονοι απόγονοί τους, όμως, πρώτα αλλαξοπίστησαν υιοθετώντας δυτικές ή/και αθεϊστικές κοσμοθεωρίες και στην συνέχεια πρόδωσαν την Ελλάδα στους αλλοεθνείς.

Ο "πρώτος Έλλην πολίτης", ο πρόεδρος της Ελληνικής(;) Δημοκρατίας(;) απέστειλε χθες το βράδυ (5/3/2016) επιστολή προς τον πάπα της Ρώμης και τον παρακαλεί(!) να επισκεφθεί την Ελλάδα και το πρόβλημα των προσφύγων, αποδεικνύοντας περίτρανα πως είτε έχει παντελή άγνοια της Ιστορίας ή ότι είναι γνήσιος απόγονος του δυτικολάγνου Μανουήλ Κομνηνού και όχι του Ανδρόνικου.

«Είμαι πεπεισμένος ότι η παρουσία Σας, στο πλευρό των προσφύγων όχι μόνο θα τους παρηγορήσει, αλλά και θα στρέψει τα βλέμματα όλων στην δραματική τους κατάσταση, αγγίζοντας τις καρδιές των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο».

Ο Ορθόδοξος(;) πολιτικός αποκαλεί σε όλη την επιστολή τον πάπα "Αγιώτατο" και αναφέρεται σε αυτόν σαν να πρόκειται για ιεράρχη της Ορθοδόξου Ιεραρχίας(!), ενώ δεν παραλείπει να φανερώσει τις οικουμενιστικές τάσεις, που έχει ως γνήσιο όργανο της "νέας" τάξης, προτείνοντας κοινή επίσκεψη του πάπα, του Οικουμενικού Πατριάρχη και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών.

«Με τη σκέψη αυτή, επιθυμώ να Σας απευθύνω πρόσκληση να επισκεφθείτε ένα από τα σημεία πρώτης εισόδου των προσφύγων, τη νήσο Λέσβο του Ανατολικού Αιγαίου, και να βρεθείτε, μαζί με την ΑΘΠ τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος, δίπλα στους συνανθρώπους μας που υποφέρουν».

Παράλληλα ο Οικουμενικός Πατριάρχης φαίνεται πως θα επισκεφθεί την Λέσβο μαζί με τον πάπα, αποκαλύπτοντας για ακόμα μια φορά το πόσο επικίνδυνοι και ανθελληνικοί είναι οι οικουμενιστικοί χειρισμοί του και ότι είναι "άξιος", αν όχι χειρότερος, συνεχιστής της πορείας του οικουμενιστή και μασώνου προκατόχου του, Πατριάρχου Αθηναγόρα.

Η επίσκεψη του πάπα στην Λέσβο δεν πρέπει να επιτραπεί και κυρίως δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή από τους Ορθόδοξους Έλληνες. Πού είναι οι κληρικοί και οι χριστιανοί, που κυνηγούν κάρτες και κρυμμένα σύμβολα; Εδώ ο αντίχριστος, που ψάχνουν μετά μανίας, έρχεται μπροστά στα μάτια τους! Ποια είναι η αντίδρασή τους; Πού είναι κρυμμένοι όλοι οι υπέρμαχοι της Πίστεως και της Πατρίδος;

Ούτε ο πάπας, ούτε ο Πατριάρχης είναι δεκτοί στον τόπο όπου έζησε ο Πατέρας μας, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, που μας άφησε ιερή παρακαταθήκη «τον Πάπα να καταράσθε γιατί αυτός είναι η αιτία του κακού»!

Αφήνοντας στο περιθώριο τον πάπα θα πρέπει να διαμηνύσουμε στον Οικουμενικό Πατριάρχη πως στην Ορθοδοξία οδηγός είναι ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και όχι ο Άρειος και συνεπώς, αν δεν αλλάξει αμέσως τακτική θα είναι για μας όπως ο «εθνικός και ο τελώνης».

"Την Ελλάδα, μια φτωχοποιημένη χώρα την γεμίζουν λαθρομετανάστες μουσουλμανικού θρησκεύματος". Ποιά η σκοπιμότητα;

  Συντονιστική Επιτροπή Ορθοδόξων Πολιτών Ημαθίας "Προς την Ιερά Σύνοδο"


Πηγή: "Κατάνυξις"

Αφού έκλεισαν τα σύνορα οριστικώς, γιατί η κυβέρνηση δεν τους επιστρέφει πίσω; Μήπως παίζει το ύποπτο παιχνίδι των σκοτεινών κέντρων αποφάσεων, εις βάρος του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, με απώτερο σκοπό την ισλαμοποίηση της Ελλάδος;
 
Προς την Ιερά Σύνοδο
της Εκκλησίας της Ελλάδος
Ι. Γενναδίου 14  11521 Αθήνα
             Μακαριώτατε Άγιε Πρόεδρε,
                   Σεβασμιώτατοι Άγιοι Αρχιερείς, […]
   Ως Έλληνες πολίτες, αναγκαζόμαστε πλέον -εκ των πραγμάτων- να σας καταθέσουμε τη βαθειά μας ανησυχία και αναστάτωση, όσον αφορά την συνεχιζόμενη ροή λαθρομεταναστών-προσφύγων, στην φτωχοποιημένη και διαλυμένη πατρίδα μας.
   Μετά το κλείσιμο και επισήμως όλων των συνόρων –ελληνοσκοπιανών, ελληνοαλβανικών, ελληνοβουλγαρικών– εις βάρος μας, αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι πολύ σοβαρό και ύποπτο παίζεται μπροστά στα μάτια  μας και εθελοτυφλούμε.
   Αλλά γιατί έκλεισαν τα σύνορα οι «καλοί» μας φίλοι και Ευρωπαίοι εταίροι; Δεν σας

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Συζήτηση στην Ημερίδα της Θεολογικής Σχολής για τη Μεγάλη Σύνοδο:

Αμηχανία και πολλά
φλέγοντα αναπάντητα ερωτήματα

«…μόλις  ακούσθηκε  η  λέξις  ‘’αίρεση’’,  βιάσθηκε  να  δώσει  τέλος  στην  ημερίδα»...!!!

   Κατά την ημερίδα της Θεολογικής Σχολής, που έλαβε χώρα στις 5 Απριλίου 2016 με θέμα: "Η θεματική της Αγίας και Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου 2016", σε ερώτημα του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Αβύδου, που προέκυψε κατά τη συζήτηση πάνω στην περί μεικτών γάμων θεματολογία, «ποιοί είναι οι ετερόδοξοι και ποιοί οι αιρετικοί;»

εντύπωση προκάλεσε η αμηχανία των συμμετεχόντων, οι οποίοι απέφυγαν να δώσουν σαφείς απαντήσεις.

  Μπορεί ο Θεοφιλέστατος να ήθελε πράγματι να δοθεί κάποια λογική διευκρίνηση στη διάκριση των δύο παραπάνω όρων, όμως το ζήτημα, που θίγει το παραπάνω ερώτημα, από μόνο του παίρνει μιά βαρύνουσα θεολογική τροπή για εμάς τους ορθοδόξους πιστούς: Μήπως σήμερα οι αιρετικοί είναι οι Παπικοί, μήπως οι Προτεστάντες, μήπως οι Αντιχαλκηδόνιοι; Δύσκολο ερώτημα σε μια δύσκολη συγκυρία της Οικουμενιστικής φάσης των διμερών διαλόγων, στην οποία η ‘’αγαπολογία’’ προηγείται και απαγορεύει τέτοιες βαριές συζητήσεις. Έτσι εξηγείται και η εν τέλει αφωνία πάνω στο θέμα αυτό, αλλά και η παράξενη στάση του διευθύνοντος τη συζήτηση, ο οποίος καίτοι είχε προαναγγείλει μια δεύτερη σειρά συζητήσεων, μόλις σε κάποια ερώτηση ακούσθηκε η λέξις ‘’αίρεση’’, βιάσθηκε να ακυρώσει την προαναγγελία νέων συζητήσεων και να δώσει τέλος στην ημερίδα.
  Αλήθεια, αν στην θέση των ανωτέρω παρευρίσκονταν ορθόδοξοι Πατέρες, Άγιοι, αλλά και οι μεγάλου θεολογικού αναστήματος παραδοσιακοί διδάσκαλοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας, προγενέστεροι αλλά και νεότεροι, όπως ο Ιουστίνος Πόπποβιτς, ο όσιος Πορφύριος κ.ά., αναμφίβολα θα προσδιόριζαν και θα ονομάτιζαν τους αιρετικούς. Εξ άλλου, όπως βλέπουμε στην Ιστορία των Συνόδων, κάθε φορά που το πλήρωμα της Εκκλησίας ταλανιζόταν από αιρέσεις, συγκαλείτο σύνοδος προς αντιμετώπιση του κινδύνου. Στην προκείμενη όμως περίπτωση της συγκληθησόμενης ‘’Μεγάλης Συνόδου’’ όχι μόνο δεν γίνεται αναφορά σε κάποια αίρεση, αλλά και στα προτεινόμενα προς συζήτηση κείμενα αποφεύγεται ακόμη και ο ίδιος ό όρος ‘’αίρεση’, αντικαθιστώμενος από τον σαφώς πολύ πιο ήπιο όρο ‘’ετερόδοξος’’.
  Τελικά, αναρωτιέται κανείς: Σήμερα δεν υπάρχουν αιρέσεις; Τί καλείται να διευθετήσει η Σύνοδος; Μάλιστα, η απορία αυτή εντείνεται πολύ περισσότερο, αν αναλογισθεί κανείς ότι και το φλέγον ζήτημα των δικαιοδοσιών παραπέμπεται στις καλένδες εξ αιτίας της μεγάλης δυσκολίας του. Γιατί λοιπόν συγκαλείται Σύνοδος; Μήπως η μεγάλη σωτηριολογική αναγκαιότητα σήμερα είναι να ‘’αναβαθμισθεί’’ η νηστεία των ευσεβών χριστιανών, με