Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Έτσι μιλάνε τα δεκανίκια των Οικουμενιστών! Την ίδια λογική με τον Φθιώτιδος Νικόλαο είχαν οι ενωτικοί την περίοδο της Συνόδου Φερράρας-Φλωρεντίας!

fthiotidos

Του Θάνου Θανόπουλου για την Romfea.gr

Για την επικείμενη επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου στη Λέσβο μίλησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος.
     Ο Σεβασμιώτατος μεταξύ άλλων ανέφερε:
  «Η παρουσία είναι για εντυπωσιασμό και για μια εικόνα ενότητας των χριστιανών, ανατολής και δύσεως, κακό δεν είναι. Ούτε θα μολυνθεί η Εκκλησία και το δόγμα, ούτε θα συλλειτουργήσουν ούτε τίποτα».
   «Μια επίσκεψη είναι και το θέμα είναι ότι κινδυνεύει η Ελλάδα και πρέπει να βρούμε κάθε τρόπο να δώσουμε σωσίβια για να μπορεί να μην ναυαγήσει η πατρίδα μας, η Ελλάδα. Ας αφήσουμε τις γκρίνιες και ο καθένας βγάζει τώρα τα συμπερασματά του» τόνισε σε άλλο σημείο ο κ. Νικόλαος.
   
Υποδοχή στὴ Λαμία του κ. Βαρθολομαίου!
Επίσης ο Σεβασμιώτατος συμπλήρωσε: «Τώρα βουλιά-ζει το βαπόρι που λέγεται Ελλάδα και πρέπει να ζητήσουμε πάσα βοήθεια. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχει την αίγλη του. Μία αίγλη από έναν "φυλακισμένο" Πατριάρχη. Μην βλέπετε που περιοδεύει, εκείνος ξέρει πως ζει στο Φανάρι και είναι ντροπή να αρχίσουμε να πετροβολούμε έναν "μελλοθάνατο" Πατριάρχη
».
   Κλείνοντας ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος τόνισε: «Πρέπει να ξυπνήσουμε και να αφήσουμε τον επαρχιωτισμό και την απομόνωση. Η παρουσία των τριών θρησκευτικών ηγετών ωφέλεια θα βγάλει, δεν παθαίνει τίποτα η Ορθοδοξία από μία επίσκεψη».
Δείτε παρακάτω τις σχετικές δηλώσεις στο Βίντεο ἐδῶ.



Για κάποιους που ξεχνούν την ευθύνη Μοναχών, Αδελφοτήτων, αντι-Οικουμενιστών!!

 Ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἔχει ἐγκαίρως ἐπισημάνει:


Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ


« μειωμένη καί ὑποτονική ἀντίδραση καί ἀντίσταση σε ὅλα αὐτά, πού δέν δικαιολογεῖται οὔτε ἀπό τήν Ἁγία Γραφή οὔτε ἀπό τήν Πατερική Παράδοση, μέ τήν δικαιολογία τῆς «κόκκινης γραμμῆς τοῦ κοινοῦ ποτηρίου», λειτουργεῖ πρός ὄφελος τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»!!! (π. Θεόδωρος Ζήσης)

Στὸν «Ὀρθόδοξο Τύπο» δημοσιεύθηκε ἄρθρο τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση. Στὸ ἄρθρο αὐτὸ τονίζονται κάποιες ἐνδιαφέρουσες θέσεις, ποὺ ἀξίζει νὰ τὶς προβάλλουμε, μήπως καὶ προβληματισθοῦν, ὅσοι ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων ποιμένων, τῶν Ἁγιορειτῶν Μοναχῶν, τῶν «Ἀδελφοτήτων, ἀλλὰ καὶ πιστῶν εἶναι ἐγκλωβισμένοι καὶ ἀσφυκτιοῦν στὴν οἰκουμενιστικὴ φυλακή, ἢ καλύτερα στὸν ἰστὸ τῆς ἀράχνης, ποὺ χρόνια ἀριστοτεχνικὰ ὑφαίνει ἡ ἀφρόκρεμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ θεσμικὰ διοικεῖ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.
Οἱ συμπροσευχές, οἱ κοινὲς ἐκδηλώσεις, ἡ ἀναγνώριση τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν (σύμφωνα μὲ τὸν π. Θεόδωρο) ἔχουν διαβρώσει (καὶ σταδιακὰ διαβρώνουν) τὸ ὀρθόδοξο φρόνημα, ὥστε νὰ μὴν ὑπάρξουν ἀντιδράσεις, ὅταν θὰ ἐπιχειρηθεῖ ἡ ψευδὴς ἕνωση.
«Ἡ ἀντίδρασή μας στὶς οἰκουμενιστικὲς ἀθλιότητες, δὲν εἶναι ἐκείνη ποὺ Ἁγία Γραφὴ καὶ ἡ Ἱερὰ Παράδοση διδάσκουν. Ἀρκούμαστε σὲ χλιαρὲς διαμαρτυρίες, καὶ ἰσχυριζόμαστε ὅτι, ἂν προχωρήσουν οἱ Οἰκουμενιστὲς στὸ "κοινὸ ποτήριο", τότε θὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπ’ αὐτούς. Ἡ δικαιολογία αὐτὴ «τῆς "κόκκινης γραμμῆς τοῦ κοινοῦ ποτηρίου"» (ποὺ προφορικῶς καὶ γραπτῶς ἔχει ἐκφράσει ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς), δὲν ἔχει πατερικὸ ἔρεισμα, καὶ ἀσφαλῶς «λειτουργεῖ πρός ὄφελος τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», διότι «ὅταν ἐπισήμως ἀποφασίσουμε τήν διακοινωνία τοῦ κοινοῦ ποτηρίου», τότε πιὰ θὰ εἶναι ἀργά. «Θά ἔχει προχωρήσει τόσο πολύ ἡ ἐσωτερική διάβρωση, ὥστε δέν θά ὑπάρχουν πλέον πρόσωπα πού θά βλέπουν κόκκινες γραμμές» καὶ θὰ ἐπιβληθεῖ, ἡ ἕνωση ὡς «ἡ "ἑνότης ἐν τῇ ποικιλίᾳ"», δηλαδὴ ἡ ὑποταγὴ τῆς Ὀρθοδοξίας στὸν Πάπα καὶ στὴν Πανθρησκεία.
Οἱ ἔχοντες ὦτα ἀκούειν, ἀκουέτωσαν κι ἂς πάψουν νὰ δικαιολογοῦν Μοναχούς, Ἀδελφότητες καὶ «ἀντι-Οἰκουμενιστές», ποὺ ἔχουν διαπιστώσει τὴν ἀλλοίωση τῆς ὀρθοδόξου συνειδήσεως ἀπὸ τὴν παναίρεση, ἀλλὰ κοινωνοῦν μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν. Δὲν καταλαβαίνουν ὅτι παίρνουν «στὸ λαιμό τους» ἐν ἡμέρᾳ κρίσεως τοὺς πιστοὺς ποὺ ἐνσωματώνονται στὴν «νέα Ἐκκλησία» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ὅτι συνεργοῦν στὴν τελικὴ ἐπικράτηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;


π. Θεοδώρου Ζήση

«Μακάρι στίς ἐκδηλώσεις νά προχωρήσουν
καί στό “κοινό ποτήριο”,
 γιά νά ξεκαθαρίσει ἡ κατάσταση.

...Ἔχουν δοθῆ τέτοιες διαστάσεις καί τόση σημασία στίς ἑορταστικές αὐτές ἐκδηλώσεις, ὥστε μεγεθυντικά πολλοί πιστεύουν ὅτι δέν ἀποκλείεται κατά τήν συνάντηση αὐτή τοῦ πάπα μέ τούς ὀρθοδόξους πατριάρχας καί προκαθημένους να προχωρήσουμε ἀκόμη καί σέ κοινό ποτήριο...
Ἐκτιμοῦμε ὅτι θά ἦταν εὐχῆς ἔργο νά προχωρήσει ἡ ψευδής ἕνωση, ἡ ἕνωση δηλαδή μέ διατήρηση τῶν πλανῶν καί τῶν αἱρέσεων, ὥστε νά ξεκαθαρίσει ἡ κατάσταση καί νά ἀντιληφθοῦν ὅλοι πῶς συσκευάζεται και πῶς κατασκευάζεται ὅλη αὐτή ἡ εἰρηνιστική καί ἀγαπητική Θεολογία τῶν Διαλόγων τῶν Οἰκουμενιστῶν, γιά τήν ἐξαπάτηση τῶν μή εἰδότων καί ἁπλουστέρων. Συμφέρει στους Οἰκουμενιστάς ἀμφοτέρων τῶν πλευρῶν νά προωθοῦν τήν ἕνωση ὑπογείως ἐν κρυπτῷ, μέ τήν σταδιακή διάβρωση τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος στίς Θεολογικές Σχολές καί στίς τάξεις τῶν κληρικῶν, ὥστε νά μήν ὑπάρξουν ἀντιδράσεις, ὅταν θά ἐπιχειρηθεῖ ἡ ψευδής ἕνωση. Αὐτό μάλιστα πρέπει νά ἀφυπνίσει καί ὅσους καλοπροαιρέτους κληρικούς καί θεολόγους δέν ἀνησυχοῦν πολύ γιά ὅσα τεκταίνονται ἤδη καταστροφικά καί ἀντιπατερικά, μέ τις συμπροσευχές, τίς λειτουργικές φιλοξενίες, τίς μεταπατερικές ἐκδηλώσεις, τήν βαπτισματική ἐκκλησιολογία, τήν κατάργηση τῶν ὁρίων τῆς Ἐκκλησίας, τίς δωρεές κορανίων καί πατριαρχικῶν μιτρῶν ὡς και ἁγίων ποτηρίων, τήν ἀναγνώριση τῶν μυστηρίων τῶν αἱρετικῶν, τους ὁποίους θεωροῦμε ὡς ἐκκλησίες, συμμετέχοντας ἰσοτίμως στό «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν», και πλεῖστα ἄλλα. Ἡ μειωμένη καί ὑποτονική ἀντίδραση καί ἀντίσταση σε ὅλα αὐτά, πού δέν δικαιολογεῖται οὔτε ἀπό τήν Ἁγία Γραφή οὔτε ἀπό τήν Πατερική Παράδοση, μέ τήν δικαιολογία τῆς «κόκκινης γραμμῆς τοῦ κοινοῦ ποτηρίου», λειτουργεῖ πρός ὄφελος τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διότι ἐν τῇ πράξει ἐπιβάλλουν τήν ἕνωση καί πρό τοῦ κοινοῦ ποτηρίου. Ὅταν ἐπισήμως ἀποφασίσουν τήν διακοινωνία τοῦ κοινοῦ ποτηρίου, θά ἔχει προχωρήσει τόσο πολύ ἡ ἐσωτερική διάβρωση, ὁ εἰρηνισμός καί ὁ ἀγαπισμός τῆς Μεταπατερικῆς Βαπτισματικῆς Θεολογίας, ὥστε δέν θά ὑπάρχουν πλέον πρόσωπα πού θά βλέπουν κόκκινες γραμμές, θά ἐπιβληθεῖ, ὅπως ἀθεολογήτως καί διεστραμμένως ἰσχυρίζονται, ἡ «ἑνότης ἐν τῇ ποικιλίᾳ», πού δῆθεν διδάσκει ὁ Μ. Φώτιος, ὁ πρῶτος καί ἀποτελεσματικώτερος πολέμιος καί καθαιρέτης τοῦ Παπισμοῦ.
Ἐπειδή, λοιπόν, ἡ διάβρωση καί ἡ ἐσωτερική ἅλωση δέν ἔχουν ἀκόμη γενικευθῆ, ἐκτιμοῦμε ὅτι δέν τους συμφέρει νά προχωρήσουν τώρα στό κοινό ποτήριο. Ἐμεῖς εὐχόμαστε νά προχωρήσουν, ὥστε καί οἱ ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων θέτοντες ὡς κόκκινη γραμμή τό κοινό ποτήριο, να συμπαραταχθοῦν μαζί μας, ὥστε με τήν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καί τῶν Ὁμολογητῶν Ἁγίων νά διαλυθεῖ τό σκοτεινό νέφος τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί νά λάμψει και πάλιν ὁ ἥλιος τῆς Ὀρθοδοξίας.
...Ἡ Ὀρθόδοξη Καθολική Ἐκκλησία δυστυχῶς ἀπό τόν περασμένο αἰώνα ἔχει ἀμνηστεύσει μέ τόν Οἰκουμενισμό την αἱρετική διαστροφή τοῦ Παπισμοῦ, τόν ὁποῖο ἀναγνωρίζει διά τῶν οἰκουμενιστῶν ἡγετῶν της ὡς κανονική, ὡς ἀδελφή Ἐκκλησία, ἀλλά καί τόν εἰκονομαχικό καί διαλυτικό Προτεσταντισμό, μέ τήν συμμετοχή της στό λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν», πού οὐσιαστικῶς εἶναι Παγκόσμιο Συμβούλιο Αἱρέσεων καί Πλάνης.
«Ὀρθόδοξος Τύπος», 25/1/2012


Το «παπικόν» Τμήμα Θεολογίας


Ενώ εις την Ελλάδα υπάρχουν τέσσερα Τμήματα Θεολογίας και τέσσερις Ανώταται Ακαδημίαι Θεολογικών Σπουδών μόνον το Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ. άνευ οποιασδήποτε συγκαταθέσεως είτε του σώματος της Σχολής είτε της Εκκλησίας προχωρεί πεισματικώς εις την ίδρυσιν προγράμματος Ισλαμικών Σπουδών.

Δεν είναι μόνον αυτό αλλά και προσφάτως ο Κοσμήτωρ «ετσιθεληματικώς» μετέθεσε και τον προσκυνητάρι, δια να μη ενοχλούνται οι εισερχόμενοι από τον Οκτώβριον μουσουλμάνοι. Την παπικήν αυτήν νοοτροπίαν έχουν αποκτήσει με τας συναναστροφάς τους με τους παπικούς, δι᾽ αυτό ωργάνωσαν προ ενός έτους και εκείνο το συνέδριον δια τον Πάπαν και τον Πατριάρχην. Ως κατέστη γνωστόν από την «ΚΑΘΟΛΙΚΗ» της 15ης Φεβρουαρίου 2016:
«Η ομόνοια, η αμοιβαία διάθεση γνωριμίας και της κατανόησης όλων εκείνων των στοιχείων που ενώνουν η που κρατούν χωρισμένες τις δύο μεγάλες χριστιανικές κοινότητες, την ορθόδοξη και την καθολική, υπήρξε η βασική αρχή της καθολικής κοινότητας της Θεσσαλονίκης. Η διαθεσιμότητα αυτή εκδηλώνεται κάθε χρόνο με διάφορες έκτακτες εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες: συνεργασία με τη Θεολογική Σχολή του Α.Π.Θ., επισκέψεις φοιτητών στους ναούς μας, επισκέψεις στο Αποστολικό Βικαριάτο και συνεργασίες η διαλέξεις με τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Ιωάννη, παρουσίαση διαφόρων ντοκουμέντων μέσα στο Πανεπιστήμιο, όπως των Παπικών Εγκυκλίων «ίνα πάντες εν ώσιν» και «η χαρά του Ευαγγελίου» και πολλά ακόμη… τις πιο αγαθές σχέσεις με τους εκπροσώπους των διάφορων χριστιανικών ομολογιών της συμπρωτεύουσας, αλλά και με το σύνολο σχεδόν των Καθηγητών του Τμ. Θεολογίας Α.Π.Θ.».

Εορτή του Αγίου Μαρτίνου του Πάπα Ρώμης


Τη μνήμη του Αγίου Μαρτίνου του Πάπα Ρώμης τιμά σήμερα, 13 Απριλίου, η Εκκλησία μας
Ο Άγιος Μαρτίνος, Επίσκοπος Ρώμης, γεννήθηκε στην κεντρική Ιταλία, στο Τόδι της Ομβρικής.
Έγινε Πάπας Ρώμης την εποχή που την Εκκλησία ταλαιπωρούσε η αίρεση των Μονοθελητών. Δυστυχώς, τότε και η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης είχε πέσει στα δίχτυα αυτής της αίρεσης, διότι ο Πατριάρχης Παύλος ο Β' ήταν υπέρμαχος του Μονοθελητισμού, μαζί με τον αυτοκράτορα Κώνστα τον Β' . Ο Πάπας Μαρτίνος, υπέρμαχος της Ορθοδοξίας, προσπάθησε με επιστολή του, αλλά και με ειδικούς απεσταλμένους κληρικούς, να επαναφέρει τον Πατριάρχη Παύλο στο ορθόδοξο δόγμα. Μάταια, όμως.

Ο Πατριάρχης, επηρεαζόμενος από τον αυτοκράτορα, επέμενε στο Μονοθελητισμό και εξόρισε τους απεσταλμένους του Μαρτίνου σε διάφορα νησιά. Μάλιστα, ο Κώνστας ο Β' έστειλε και συνέλαβαν με δόλο και τον ίδιο το Μαρτίνο.

Και αφού τον οδήγησαν αιχμάλωτο στην Κωνσταντινούπολη, κατόπιν τον εξόρισαν στη Χερσώνα. Εκεί, πέθανε στις 16 Σεπτεμβρίου του 655 μ.Χ., αφού κυβέρνησε την εκκλησία του έξι χρόνια. Το σπουδαιότερο, όμως, είναι ότι ο θάνατος τον βρήκε αγωνιζόμενο στις επάλξεις της Ορθοδοξίας, ορθοτομούντα τον λόγον της αληθείας. Δηλαδή, να διδάσκει ορθά, χωρίς πλάνη, το λόγο της αλήθειας.
(Η μνήμη του, από ορισμένους Συναξαριστές, επαναλαμβάνεται στις 20 Σεπτεμβρίου).
Μαζί με τον Άγιο Μαρτίνο εξορίστηκαν στη Χερσώνα και δυο ακόμα Επίσκοποι, όπου μετά από πολλές ταλαιπωρίες πέθαναν.


Απολυτίκιο:
Ήχος γ'. Θείας πίστεως.
Θείοις δόγμασι, της ευσέβειας, υπεστήριξας, την Εκκλησίαν, ω Μαρτίνε ιεράρχα Θεόσοφε, τον γαρ Χριστόν διπλούν όντα ταίς φύσεσιν, ομολογήσας την πλάνην κατήσχυνας. Πάτερ Όσιε Χριστόν τον Θεόν ικέτευε, δωρήσασθαι ημίν το μέγα έλεος.


ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ» ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ! (βίντεο)

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη.


0
.

Ο Leo Lyon Zagami, είναι ένας Ιταλός συγγραφέας, δημοσιογράφος και μπλόγκερ από τη Ρώμη. Μεγάλωσε μέσα στο Βατικανό και είχε πάρει μια αυστηρή παπική παιδεία, γι’ αυτό και όπως μαρτυρεί στο αποκαλυπτικό βίντεο αυτά που παραθέτει έχουν ιδιαίτερη αξία σχετικά με το δαιμονικό Βατικανό, με το οποίο κάποιοι Ορθόδοξοι ιεράρχες επιδιώκουν την ένωση. Από το 2006 έχει δική του ιστοσελίδα και με διάφορα ρεπορτάζ προσπαθεί να ξεσκεπάσει την Νέα Τάξη Πραγμάτων και πιο συγκεκριμένα τις υπόγειες νεοταξικές διαβολικές διαπλοκές του Βατικανού. Στο συγκεκριμένο βίντεο. ξεσκεπάζει όλη αυτή την αμαρτωλή πραγματικότητα του Βατικανού που