Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Μπαλάκι του πινγ-πονγκ έκαναν την εικόνα του Κυρίου οι καθηγητές της Θεολογικής του Α.Π.Θ.!

 ΑΠΘ: Φοιτητές τοποθέτησαν το προσκυνητάρι στην θέση του


...αλλά μαθαίνουμε οτι και πάλι
οι Καθηγητές την ..."απήγαγαν"!!!


apth-proskinitari.jpg
ROMFEA.GR Τετάρτη, 13 Απρίλιος 2016| Στην θέση του τοποθέτησαν οι φοιτητές της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, το προσκυνητάρι με την εικόνα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, εκεί όπου βρισκόταν τα τελευταία χρόνια, ζητώντας από την κοσμητεία να μην μετακινηθεί ξανά η εικόνα, σεβόμενη την άποψη των περισσοτέρων φοιτητών.
''Εμείς οι φοιτητές ζητάμε από την κοσμητεία να μην μετακινηθεί ξανά η εικόνα από εκεί'' αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση των φοιτητών.
Ακολουθεί παρακάτω η ανακοίνωση των φοιτητών:
Οι φοιτητές της Θεολογικής Σχολής τοποθετήσαμε σήμερα στην θέση του το προσκυνητάρι με την εικόνα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, εκεί που ήταν τα τελευταία χρόνια!
Εμείς οι φοιτητές ζητάμε από την κοσμητεία να μην μετακινηθεί ξανά η εικόνα από εκεί. Επίσης ζητάμε να σεβαστεί την άποψη των πλείστων φοιτητών.
Στην προσπάθεια να κατέβει το προσκυνητάρι μας προσέγγισαν καθηγητές και μας ενημέρωσαν ότι στα μελλοντικά σχέδια της σχολής θα γίνει ένα ψηφιδωτό με αγιογραφίες από Θεσσαλονικείς Αγίους.
Σεβαστή κίνηση και ελπίζουμε να υλοποιηθεί σύντομα αλλά αυτό δεν κωλύει την ύπαρξη και του προσκυνηταρίου.
Συγκινητική υπήρξε η στιγμή που ψάλαμε το «Ευλογητός ει Χριστέ ο Θεός». 

"Κατάνυξις", Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Σχόλιο αναγνώστη στην εν λόγω ανάρτηση ("Κατάνυξις"):
Αγαπητοί, έζησα από κοντά αυτές τις στιγμές, καθώς φοιτώ σε αυτή την σπουδαία σχολή. Ωστόσο, το μόνο που έχω να πω είναι πως λυπάμαι για πολλούς Καθηγητές μας. Σήμερον, το πρωί, και ενώ όλοι μετά χαράς οδεύαμε προς την πύλη του 1ου ορόφου του κτηρίου, ώστε να προσκυνήσουμε την Εικόνα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, βρεθήκαμε προ εκπλήξεως! Η εικόνα, είχε μετακινηθεί και πάλι. Τούτη την φορά, όχι στον 4ο όροφο, αλλά εντός της Αίθουσας Συνεδριάσεων, εντός της οποίας υμείς δεν έχουμε καμία δικαιοδοσία, όπως ακουγόταν καθ' όλη την διάρκεια της μέρας στους διαδρόμους. Ωστόσο, δεν έχουμε πει την τελευταία μας λέξη. Θα τα καταφέρουμε με πολύ αγώνα. Θα τους κερδίσουμε! Δεούμεθα, αλλά δεν Φοβούμεθα, αγαπητοί Εικονομάχοι Καθηγητές!

Έντονες διαμαρτυρίες έξω από την Αρχιεπισκοπή με βαρύτατους χαρακτηρισμούς κατά του Ιερωνύμου και του Πάπα.





ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ

Δεν ανήκω σε αυτούς που επικροτούν ή προβάλλουν ακραίες θέσεις και πεποιθήσεις, πολλώ δε μάλλον όταν αυτές άπτονται του ιερού χώρου της πίστεώς μας!
Όταν όμως ένα θέμα διχάζει το χριστεπώνυμο πλήρωμα, τότε έχουμε υποχρέωση όλοι, όσοι ασχολούμεθα με την λεγόμενη εκκλησιαστική ενημέρωση, να δίνουμε βήμα και να ακούγονται όλες οι απόψεις.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που δημιουργήσαμε αυτό το site. Χωρίς να θέλουμε να το παίζουμε αυθεντίες, θεωρούμε ως ηθικότερο και σωστότερο, να δημοσιεύουμε τα πάντα και κυρίως αυτά που συνήθως δεν γράφονται ποτέ.
Εντελώς συμπτωματικά σήμερα Τετάρτη, κατά το μεσημέρι, έγινα δέκτης μίας πληροφορίας οτι έξω από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και επί της Αγίας Φιλοθέης, λαμβάνει χώρα έντονη διαμαρτυρία

Ανοικτή επιστολή 21 Ορθοδόξων Χριστιανικών Σωματείων της Θεσσαλονίκης προς τον Αρχ. Αθηνων για την επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα.

 Ποιες αδελφότητες όμως ΔΕΝ υπέγραψαν;;;


Εκφράζουμε κατ' αρχήν την χαρά μας που η συντριπτική πλειοψηφία των ορθοδόξων σωματείων της Θεσσαλονίκης υπέγραψαν την παρακάτω επιστολή "Προς τον Αρχιεπίσκοπο και την ΔΙΣ" για την πρόσκληση στον Πάπα.

Υπήρξαν ελάχιστες εξαιρέσεις αδελφοτήτων,  που δεν συνυπέγραψαν. 
Δεν ξέρουμε αν έγινε λόγω συγκυρίας (δεν πρόλαβαν να προσκομίσουν την σχετική βεβαίωση/σφραγίδα) ή για άλλους λόγους. 

Πάντως από τις χαρακτηριστικές απουσίες είναι η "Απολύτρωση" (μαζί με την "Χριστιανική Ελπίς", με την οποία ουσιαστικά ταυτίζονται), και δεν θεωρούμε ότι ήταν συγκυρία,

Εκκωφαντική και η απουσία της  Ορθόδοξης Αδελφότητας Λυδία η Φιλιππησία (4Ε), που εδώ και χρόνια έχει πάρει ξεχωριστό δρόμο, 
ποιος ξέρει, ίσως έχει ανακαλύψει τι ρευστό κυκλοφορεί στις μητροπόλεις (κ στο Φανάρι;) οπότε δεν χρειάζονται πλέον "παρακατιανές" σχέσεις.



Η απουσία του ΣΩΤΗΡα, μάλλον εξηγείται λόγω κλασσικά μειωμένων αντανακλαστικών (γενικά τοποθετούνται άψογα στο περιοδικό τους για το θέμα του Οικουμενισμού).  
Εξ άλλου συνυπέγραψαν ο "Μέγας Βασίλειος" και η "ΓΕΧΑ" που είναι ουσιαστικά ο ίδιος φορέας. 

Ομοίως πιθανότατα και η ΖΩΗ (αυτοί  εκτός από τα "γηρατειά" και τα επίσης μειωμένα αντανακλαστικά, πάντα είχαν μια παραπάνω καλή σχέση με την εξουσία, οπότε κάνουμε ότι δεν καταλάβαμε και ... βλέπουμε στο μέλλον ..).

Η Ορθόδοξη Εξωτερική Ιεραποστολή, (οδού Μακένζι Κινγκ) ΟΦΕΙΛΕΙ μία απάντηση. 
Εκτός αν με τις πολλές σχέσεις με Πατριάρχες
(και δεν αναφερόμαστε στον Βαρθολομαίο), άρχισαν κι αυτοί να κάνουν ότι δεν ξέρουν.

Επικοινωνήσαμε (Πέμπτη βράδυ, 14/4) μέσω εμαιλ, με τις αδελφότητες που ΔΕΝ υπέγραψαν, ζητώντας να μάθουμε το λόγο,

Η κατά Βαρθολομαίον «μίμηση τῶν Αγίων» και ο «αγαπητός εν Χριστώ αδελφός Πάπας Φραγκίσκος»!

Βαρθολομαίος:
.
Σε Λαμπεντούζα και Λέσβο μιμούνται
.
το παράδειγμα των Αγίων μας

    
 Συνέντευξη Βαρθολομαίου στην Messaggero

Ρώμα - Συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου δημοσιεύει η εφημερίδα Il Messaggero, με ιδιαίτερη αναφορά στην επίσκεψη που θα πραγματοποιήσουν στη Λέσβο ο Oικουμενικός Πατριάρχης, ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
    Σε σχέση με τον στόχο της επίσκεψης αυτής, η οποία δείχνει την έντονη ευαισθησία και τον ουσιαστικό ενδιαφέρον των τριών θρησκευτικών ταγών για το προσφυγικό ζήτημα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης τονίζει:
    «Η συνάντησή μας στη Μυτιλήνη, με τον Πάπα Φραγκίσκο και με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, θα αποτελέσει ένα ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Στην παρούσα χρονική στιγμή και με τον τρόπο που εξελίσσεται το προσφυγικό δράμα, είναι απαραίτητο άνθρωποι με επιρροή να εργάζονται με αυτό το πνεύμα.
     » Ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός Πάπας Φραγκίσκος, είναι ένας χαρισματικός πνευματικός ηγέτης, με παγκόσμια αναγνώριση, και η επίσκεψή του στο νησί της Λέσβου θα προβληματίσει εκατομμύρια ανθρώπων. Σίγουρα, αυτή η συνάντηση θα αποτελέσει μια ξεκάθαρη πρόσκληση προς τη διεθνή κοινότητα να πράξει τα δέοντα, μπροστά σε ένα τόσο θλιβερό φαινόμενο, που προσβάλλει την ανθρώπινη συνείδηση και τον πολιτισμό μας».
     Στην ερώτηση αν «ο λόγος του Θεού πρέπει να εισακουσθεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο από τους ισχυρούς ανθρώπους που κυβερνούν τον πλανήτη μας», ο πνευματικός ηγέτης της Ορθοδοξίας απαντά:
     «Είναι αλήθεια ότι η εκκοσμίκευση μπορεί να μας απομακρύνει από τον Θεό, ενώ αντίθετα η Εκκλησία μας προτρέπει στην αγιότητα του βίου. Το φαινόμενο της εκκοσμίκευσης και της απομακρύνσεως από τον Θεό δεν είναι καινοφανές, ανέκαθεν οι ισχυροί της Γης, είτε έτειναν ευήκοον ους προς τον λόγο του Θεού, είτε αδιαφορούσαν.
     » Σε αυτό όμως που επιθυμούμε να επιστήσουμε την προσοχή σας είναι ότι όλοι μας, ισχυροί και αδύναμοι, οφείλουμε να μεριμνούμε και να προσευχόμαστε στον Θεό για την επικράτηση της ειρήνης και της δικαιοσύνης στον κόσμο, τη στήριξη και την προαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, και, όπως ορθώς διατυπώσατε, για την προστασία του κοινού μας οίκου, του πλανήτη γη, που είναι δώρο του Θεού προς όλους μας.
     » Όμως, η επιτυχία όλων των παραπάνω συσχετίζεται άμεσα με την αγάπη μας προς το Θεό. Τότε αποκτά άλλη δυναμική η προσπάθειά μας και βαθύτερο νόημα, αφού αποτελεί καρπό της πνευματικής μας ωριμότητας και συνειδήσεως, και του χρέους μας να είμαστε ταπεινοί, φιλάνθρωποι και ευγνώμονες προς τον Κύριό μας Ιησού Χριστό».
     Σε ό,τι αφορά την υποδειγματική συμπεριφορά των κατοίκων της Λαμπεντούζα στην Ιταλία προς τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, όπως και της Λέσβου και πολλών άλλων νησιών και περιοχών στην Ελλάδα, και το αν αυτό είναι το πραγματικό χριστιανικό παράδειγμα που πρέπει να ακολουθήσουμε, ο Οικουμενικός Πατριάρχης θέλησε να υπογραμμίσει:
     «Με την ερώτησή σας αυτή ενθυμούμεθα την προς Εβραίους Επιστολή του Αποστόλου Παύλου που αναφέρει μεταξύ άλλων Την φιλοξενίαν μη λησμονείτε επειδή διά ταύτης τινές εφιλοξένησαν αγγέλους μη γνωρίζοντες (Εβραίους, κεφ. 13).
      » Η φιλοξενία αποτελεί έμπρακτο παράδειγμα αγάπης προς τον συνάνθρωπο και τρόπο ζωής για όλους τους Χριστιανούς, κατά το ευαγγελικό ρήμα: ο δε αποκριθείς είπεν αγαπήσεις κυριον τον Θεόν σου εξ όλης καρδίας σου και εν όλη τη ψυχή σου και εν όλη τη ισχύι σου και εν όλη τη διανοία σου και τον πλησίον σου ως σεαυτόν (Λουκάς 10:27)».
     »  Οι κάτοικοι της Λαμπεντούζα, της Λέσβου, αλλά και των υπολοίπων φιλοξένων νησιών και περιοχών της Μεσογείου, ανοίγουν τα σπίτια τους και την καρδιά τους στους αδελφούς μας και μιμούνται κατ΄ αυτόν τον τρόπο το παράδειγμα των Αγίων της Εκκλησίας μας».

Σχόλιο: Ἂς ἀφήσουμε ἔξω τὸ δόλιο παιχνίδι τῆς φιλοξενίας τῶν προσφύγων (ἢ λαθρομεταναστῶν), τὰ διεθνῆ νεοταξικὰ παιχνίδια, τὸν Σόρος. Κι ἂς ἔλθουμε σ' ἐκεῖνο ποὺ μᾶς ἐνδιαφέρει νὰ μᾶς πεῖ ὁ Πατριάρχης:
Τὴν φιλοξενία τοῦ αἱρετικοῦ Πάπα, σὲ ποιό σημεῖο τῆς Ἁγίας Γραφῆς τὴν συναντήσατε κ. Βαρθολομαῖε; Τὶς συμπροσευχές, τὴν ἔκπτωση τῆς Πίστεως, τὴν προσφώνηση τοῦ αἱρεσιάρχη Πάπα ὡς ἀδελφοῦ ἐν Χριστῷ σὲ ποιό Εὐαγγέλιο τὴν διαβάσατε; Μόνο στὸ «εὐαγγέλιο» τῶν Οἰκουμενιστῶν ὑπάρχει καὶ μόνο ἡ «νέα ἐκκλησία» καὶ ἡ θεολογία τῆς περιεκτικότητος ὅλων τῶν αἱρέσεων.
Καὶ εὐτυχῶς γιὰ σᾶς, δυστυχῶς γιὰ τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας, ἔχετε τὴν εὐτυχία νὰ σᾶς ὑποστηριζουν φανερὰ ἢ σιωπηρὰ οἱ Ποιμένες, καὶ νὰ σᾶς πολεμοῦν μὲ χαρτοπόλεμο οἱ «ὑπερασπιστὲς» τῆς Πίστεως ἀντι-Οἰκουμενιστές!


Όλη η πίστη συμποσούται στις ΚΑΡΤΕΣ για τους Αγιορείτες. Κακιά λέξη η Αποτείχιση! Κακό πράγμα η διαμαρτυρία για περαιτέρω ξεπούλημα της Πίστεως στη Λέσβο από τον αιρετικό Βαρθολομαίο, στον αιρετικότατο Πάπα!

 Αγιορείτες:


ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Ή ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ
.

Ἄρνησις Παραλαβῆς τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη ἤ οἱασδήποτε παρεμφεροῦς ἠλεκτρονικῆς Ταυτότητος 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Πρός τόν/τήν:
Πρόεδρο τῆς Κυβέρνησης καί τοῦ Σύριζα κ. Τσίπρα Ἀλέξιο
Πρόεδρο τῆς Βουλῆς
κ. Βούτση Νικόλαο
Πρόεδρο τῆς Νέας Δημοκρατίας
κ. Μητσοτάκη Κυριάκο
Πρόεδρο τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς
κ. Μιχαλολιάκο Νικόλαο
Πρόεδρο τῆς Δημοκρατικῆς Συμπαράταξης κ. Γεννηματά Φωτεινή
Γ. Γ. Τοῦ Κομμουνιστικοῦ Κόμματος Ἑλλάδας κ. Κουτσούμπα Δημήτριο
Πρόεδρο τοῦ Κόμματος Τό Ποτάμι
κ. Θεοδωράκη Σταῦρο
Πρόεδρο τῶν Ἀνεξαρτήτων Ἑλλήνων
κ. Καμμένο Παναγιώτη
Πρόεδρο τῆς Ἕνωσης Κεντρώων
κ. Λεβέντη Βασίλειο
καί τούς λοιπούς κ.κ. Βουλευτές τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου 

Καρυές, Ἅγιον Ὄρος, 4/17-4-2016


Ἀξιότιμε κ. Πρόεδρε τῆς Κυβέρνησης,
Ἀξιότιμοι κ.κ. Βουλευτές,
Μετά βαθείας θλίψεως καί μεγίστης ἐκπλήξεως πληροφορούμεθα τήν πρόθυμον καί ἐσπευσμένην πρόθεσιν τῆς Κυβερνήσεως νά ὑλοποιήσῃ τίς ἔξωθεν ἐντολές σκοτεινῶν κέντρων, διά τήν ἐπιβολήν τῆς «Κάρτας τοῦ Πολίτη». Πρός δημιουργίαν δέ συγχύσεως καί παραπλανήσεως τῆς ἀντιδρώσης συντριπτικῆς πλειοψηφίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, δρομολογεῖ καί

Τότε ήταν αναγκαία -εκτός από την προσευχή- και η Αποτείχιση! Τώρα που τα πράγματα έφτασαν στο "Αμήν" αρκεί ΜΟΝΟ η προσευχή. Δεν χρειάζεται η Αποτείχιση!

π. Θεόδωρος Ζήσης, Μάρτιος 2001:
           «Θα διακόψουμε την κοινωνία»!
  


  «Υπομείναμε, υπομείναμε, υπομείναμε τους οικουμενισμούς και τους εκσυγχρονισμούς επί ένα αιώνα. Κάναμε υπομονή και υπακοή· περιμέναμε και ελπίζαμε να παύσουν τα σκάνδαλα, οι συμπροσευχές, οι συγχρωτισμοί, οι συγκρητισμοί, οι ισοπεδώσεις, οι ανανεώσεις, για να επανέλθουν στο σώμα της Εκκλησίας και οι σκανδαλισθέντες αδελφοί μας. Δεν θα αφήσουμε και άλλους να φύγουν· ενιστάμεθα και διαμαρτυρόμεθα.   Θα διακόψουμε την κοινωνία με όσους κοινωνούν με τον ακοινώνητο, αιρετικό και σχισματικό πάπα. Ο δρόμος στο εξής δεν θα είναι ανθόσπαρτος. Η Μεγάλη Εβδομάδα έρχεται εφέτος πολύ ενωρίτερα. Όσο και αν κρατήσει, γλυκοχαράζει η Ανάσταση».
     (Με το αρνίο ή με το θηρίο; Με τον Χριστό ή με τον πάπα; Περιοδικό Θεοδρομία, Ιανουάριος - Μάρτιος 2001).



π. Θεόδωρος Ζήσης,  Ἀπρίλιος 2016:
«Δὲν θὰ παύσουμε νὰ προσευχόμαστε»!

    

   «Καὶ ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν τὶ κερδίζει; Δείχνει ἐν πρώτοις σὲ παγκόσμια κλίμακα τὸν φιλοπαπισμό του καὶ τὴν συμπόρευσή του μὲ ὅλους τοὺς Οἰκουμενιστάς… Δείχνει ὅτι στηρίζει τὴν κυβέρνηση στὸ θέμα τῆς διαχείρισης τοῦ προσφυγικο… Ἡ Ὀρθόδοξη πίστη ὅμως βλάπτεται καὶ καταρρακώνεται, διότι ἐξαφανίζονται τὰ ὅρια μεταξὺ Ὀρθοδοξίας καὶ αἱρέσεως, διότι ἀκυρώνονται ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ καταπατοῦνται οἱ Ἱεροὶ Κανόνες ποὺ ἀπαγορεύουν τὴν ἐπικοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς, διότι ἀμβλύνεται τὸ ὀρθόδοξο αἰσθητήριο τῶν πιστῶν…, διότι διχάζεται καὶ διαιρεῖται τὸ ὀρθόδοξο πλήρωμα σὲ φιλοπαπικοὺς καὶ ἀντιπαπκούς… Μολονότι ὅλα δείχνουν τὸ ἀντίθετο, ἐμεῖς δὲν θὰ παύσουμε νὰ προσευχόμαστε καὶ νὰ ἐλπίζουμε ὄχι σὲ ἀνθρώπινες συμμαχίες, ἀλλὰ στὴν δύναμη καὶ βοήθεια τοῦ Θεοῦ: «Μεθ᾽ ἡμῶν ὁ Θεός, γνῶτε ἔθνη καὶ ἡττᾶσθε, ὅτι μεθ᾽ ἡμῶν ὁ Θεός».


   (Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Στη Λέσβο ο Πάπας και οι άλλοι άθεοι. Όλοι κερδίζουν, χαμένη η Ορθοδοξία, Ἀπρίλιος 2016).

Αυτός είναι λοιπόν ο φίλος των οικουμενιστών, ο «αδελφός εν Κυρίω», η «βοήθεια εν ώρα ανάγκης»!




    Τοῦ  δαμάντιου  Τσακίρογλου

   Έχουμε ακούσει πολλές φορές τους οικουμενιστές να μας λένε, ότι δεν προδίδουν την Εκκλησία και ότι, ό,τι κάνουν, το κάνουν για καλό της Εκκλησίας. Από την άλλη πολλοί αντιοικουμενιστές τους κατηγορούν σωστά για τις πρακτικές τους αλλά δεν προσδιορίζουν ακριβώς, ποιά είναι η πραγματική ταυτότητα των οικουμενιστών και ο πραγματικός σκοπός τους. Γι’ αυτό τον λόγο και με τη επικείμενη επίσκεψη του φίλου των οικουμενιστών, του πάπα, ας προσδιορίσουμε ποιοί είναι οι οικουμενιστές και τί πρεσβεύουν, μέσω του πάνσοφου λαϊκού ρητού: Πες μου τον φίλο σου (εδώ τον πάπα) να σου πω ποιός είσαι.
          Κατά τον πάπα και κατ’ επέκταση κατά την λατινική κακοδοξία:
  «Η εκκλησία δεν είναι, παρά μία απόλυτη μοναρχία», της οποίας μονάρχης είναι ο Πάπας (Devoti, Instit. Canon., Proleg., Cap. 2).
    Αυτός καθεαυτός ο χριστιανισμός «στηρίζεται εξ ολοκλήρου πάνω στην βάση του παπισμού» και, ακόμη περισσότερο, «ο παπισμός είναι το σημαντικότερο στοιχείο του χριστιανισμού» (Καρδιναλίου Μπελαρμίνο,De Sum. Pontific., βιβλ. 2, κεφ. 31).
   Η μοναρχική αυθεντία του Πάπα, ως «ανωτάτου αρχηγού και κεφαλής της Εκκλησίας», «ακρογωνιαίου λίθου», «αλανθάστου διδασκάλου της πίστεως», «αντιπροσώπου του Θεού επί της γης», «ποιμένος των ποιμένων», «ανωτάτου αρχιερέως» κ.λπ. είναι απόλυτα εξουσιαστική, κάθε στιγμή εκτελεστή, και εκτείνεται σε ολόκληρη την οικουμένη. Η εξουσία αυτή επεκτείνεται «θείω δικαίω»  πάνω σε όλους μαζί τους βαπτισμένους χριστιανούς ολοκλήρου του κόσμου (Agosto Trionfo, Summa de Potestate Ecclesiastica, Quaest. 19, 1).
   Στο παπικό βασικό βιβλίο κατηχήσεως με τίτλο «η πίστις της εκκλησίας»

Προύσης Ελπιδοφόρος: "Ανεξάρτητα από τα δόγματα, στην ίδια αγάπη πιστεύουμε, στον ...ίδιο Χριστό πιστεύουμε"!!!

Πηγή: "Κατάνυξις"

Ύστατη έκκληση προς τον σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης:

"Αρνηθείτε να
συλλειτουργήσετε
την Κυριακή"
(μὲ τὸν Προύσης Ἐλπιδοφορο)

Προύσης Ελπιδοφόρος
(στο πρώτο πρόγραμμα):
«Ανεξάρτητα από τα δόγματα, στην ίδια αγάπη πιστεύουμε, στον ίδιο Χριστό πιστεύουμε».


Σχόλιο Κατάνυξης: Από έγκυρες πληροφορίες που συγκεντρώσαμε, ο μητροπολίτης Προύσης Ελπιδοφόρος, πρόκειται να συλλειτουργήσει την Κυριακή στο μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας με τον σεβ. Φλωρίνης κκ. Θεόκλητο, που εάν όντως επιθυμεί αξίως να τιμήσει την παρακαταθήκη του μακαριστού Αυγουστίνου, οφείλει να δώσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στον ακραιφνή οικουμενιστή μητροπολίτη Προύσης. Τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο με τον οικουμενισμό και τους θεράποντές του. Στη Φλώρινα ο πιστός λαός είναι ανάστατος, απογοητευμένος και διπλά φαρμακωμένος. 

     
Ακολουθεί το σχετικό θλιβερό δημοσίευμα:
  «Ανεξάρτητα από τα δόγματα, στην ίδια αγάπη πιστεύουμε, στον ίδιο Χριστό πιστεύουμε». Αυτό σημείωσε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Προύσης, Ελπιδοφόρος που μίλησε στο Πρώτο Πρόγραμμα "για την κοινή παρουσία, στη Λέσβο των δύο κορυφαίων ηγετών του Χριστιανισμού, του Πάπα Φραγκίσκου και του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο".
Για ολόκληρη τη συνέντευξη πατήστε εδώ

Ἀπομαγνητοφωνημένα ἀποσπασματα - ΣΧΟΛΙΑ "Π.Π. "
Δημοσιογρ.: Ποιο εἶναι τὸ μήνυμα ποὺ θὰ σταλεῖ ἀπ’ αὐτὴν τὴν κοινὴ παρουσία τῶν προκαθημένων τῶν Ἐκκλησιῶν;
Μητροπ. Προύσης: …Ἡ συνάντηση αὐτὴ ἔχει τριπλὸ σκοπό. Κατ’ ἀρχὴν ἀπευθύνεται στοὺς ἴδιους τοὺς ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι θαλασσοπνίγονται…, ὅσοι κατάφεραν καὶ γλύτωσαν ἀπὸ τὸ λεπίδι τοῦ πολέμου…, σ’ αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους κατ’ ἀρχὴν ἀπευθύνεται αὐτὴ ἡ συνάντησηνα τοὺς καλωσορίσει, νὰ τοὺς ἀγκαλιάσει, νὰ τοὺς δείξει συμπαράσταση γιατὶ εἶναι καθαρὰ ἕνα ἀνθρώπινο θέμα κατ’ ἀρχήν...
Τὸ πρῶτο μήνυμα εἶναι χριστιανικό, εἴμαστε χριστιανοί, εἴτε εἴμαστε Καθολικοί, εἴτε Ὀρθόδοξοι… Καὶ τὸ μήνυμα τῆς ἀγάπης εἶναι τὸ ἴδιο, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὰ Δόγματα …στὴν ἴδια ἀγάπη πιστεύουμε, στὸν ἴδιο Χριστὸ πιστεύουμε(σ.σ.: ἔστω κι ἂν ἀρνοῦνται οἱ αἱρετικοὶ διδασκαλίες Του, εἰσάγοντας στὴν Πίστη τὸ Filioque, γιὰ τὸ ὁποῖο δυὸ φορὲς μίλησε ὁ Κύριος καὶ τὸ ἀπέκλεισε!) ἡ διδασκαλία τῆς ἀγάπης εἶναι κοινὴ καὶ γιὰ τοὺς δυο μας.
Ὁ δεύτερος ἀποδέκτης αὐτῆς τῆς συνάντησης εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Ἑλληνικὸς λαός. …Ὅμως, αὐτὴ ἡ ἀγάπη καὶ ὁ ἡρωϊσμὸς ποὺ ἐπιδεικνύει ὁ Ἑλληνικὸς λαός, …οἱ ἀντοχὲς ἔχουν φτάσει στὰ ὅρια. Καὶ αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι ποὺ ἔδειξαν τόσο ἡρωϊσμό, πρέπει νὰ αἰσθανθοῦν ὅτι κάποιος τὸ ἐκτιμάει αὐτὸ ποὺ κάνουν, ὅτι κάποιος τὸ βλέπει (σ.σ.: Γιὰ φανταστεῖτε ποὺ καταντήσαμε: νὰ ἐπαιτοῦμε τὴν συμπάθεια καὶ τὴν ἐκτίμηση τοῦ Πάπα! –κατὰ τὸν Προύσης βέβαια, ὁ ὁποῖος ξέρει τὰ παιχνίδια ποὺ παίζονται). Αὐτὸ εἶναι τὸ δεύτερο μήνυμα ποὺ θέλουν νὰ δώσουν οἱ πνευματικοὶ ἀρχηγοί μας, ὁ πατριάρχης, ὁ Πάπας καὶ ὁ  .
Τὸ τρίτο μήνυμα εἶναι ὅτι πρέπει καὶ ἡ διεθνὴς κοινότητα νὰ εὐαισθητοποιηθεῖ ὅτι δὲν μπορεῖ ἕνας λαός, νὰ σηκώνει μόνος του ἕνα τέτοιο βάρος… (σ.σ.: Καλωσύνη του, λοιπόν, τοῦ Πάπα ποὺ θὰ …βοηθήσει γιὰ τὴν ἄρση του!).
Στὶς ἐπαφὲς μας μὲ τὴν Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία, ὑπάρχουν πολλὰ ἐπίπεδα στὰ ὁποῖα συνεργαζόμαστε. Ὑπάρχει ὁ θεολογικὸς Διάλογος, ποὺ εἶναι καθαρὰ σὲ θεολογικὸ ἐπίπεδο, ποὺ ἀσχολεῖται μὲ τὰ θεολογικὰ ζητήματα, τὰ ὁποῖα μᾶς χωρίζουν καὶ μᾶς ἑνώνουν, ἀλλὰ ὑπάρχει ἡ συνεργασία σὲ κοινωνικὰ ἐπίπεδα... καὶ σ’ αὐτὰ οἱ Ἐκκλησίες πρέπει νὰ ἔχουν κοινὴ φωνή… (σ.σ.: Μάταια ὁ Εὐαγγελιστὴς τῆς Ἀγάπης Ἰωάννης καὶ ὁ Ἀπόστολος τῆς Ἀγάπης Παῦλος διετύπωσαν τὶς αὐστηρές, ἀλλ’ ἐξ ἀγάπης διδασκαλίες: τοῖς αἱρετικοῖς «μὴ λέγητε χαίρειν»· «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ πρώτην καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ»· «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε» κ.λπ. Μάταια οἱ Ἅγιοι μᾶς δίδαξαν οὔτε νὰ τρῶμε μαζὶ μὲ αἱρετικούς. Ὁ Προύσης, οἱ ὑπόλοιποι Οἰκουμενιστὲς καὶ ἡ νέα ἐκκλησία ποὺ ἐκπροσωποῦν, ἔχουν δικό τους Εὐαγγέλιο, ὅπως εἶναι φυσικὸ σὲ μιὰ «ἐκκλησία πονηρευομένων». Μὲ τὸν ψευδεπίσκοπο αὐτης τῆς Ἐκκλησίας θὰ συλλειτουργήσει ὁ Φλωρίνης Θεόκλητος! Καὶ μὲ αὐτὸν κοινωνοῦν οἱ διαμαρτυρόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστές, ἐπειδὴ τοὺς ὑπενθυμίζουμε τὴ φωνὴ τῶν Ἁγίων ποὺ διδάσκει τὴν Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου τους!).
Δημοσιογρ.: Ἐσεῖς θὰ συνοδεύετε τὸν Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη;
Μητροπ. Προύσης: Εἶχα τὴν τιμὴ ὁ πατριάρχης νὰ μὲ ὁρίσει μέλος τῆς συνοδείας του.