Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

Η πορεία προς την "ένωση" είναι δεδομένη για τους Οικουμενιστές κι αναμενόμενη για τους αντι-Οικουμενιστές, που όμως συνεχίζουν να κοινωνούν μαζί τους!

 Μία Εκκλησία, δύο παραδόσεις;




Την Κυριακήν των Βαΐων ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος επεσκέφθη την Βιέννην με σκοπόν να τελέση ο ίδιος τα θυρανοίξια του αρχαιοτέρου Ι. Ναού των Ορθοδόξων Ελλήνων εις την Αυστρίαν, μετά από την ανακαίνισίν του.
«Παραβρέθηκαν αντιπρόσωποι των Ρωμαιοκαθολικών, ο πρέσβης της Κύπρου Μάριος Ιερωνυμίδης, ο επιτετραμμένος της Ελληνικής Πρεσβείας, άλλα μέλη του διπλωματικού σώματος και αντιπροσωπία του Τα­γματος των Ιπποτών του Αγίου Γεωργίου από την Ουγγαρία», ως αναφέρει το mcnews της 26ης Απριλίου.

Μεταξύ όμως των επισήμων κατά την Θείαν Λειτουργίαν που προηγήθη εις τον άλλον ι. ναόν της Αγ. Τριάδος ήτο και ο καρδινάλιος Κουρτ Κοχ, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος – διορισμένος από τον Πάπαν – δια την «ενότητα των χριστιανών». Μετά τα θυρανοίξια εδήλωσε: «μοιραζόμαστε την ίδια πίστη (με τους Ορθοδόξους) αυτό είναι το αποφασιστικό, απλώς έχουμε διαφορετικές παραδόσεις και αυτό είναι ένας πλουτισμός…».
Αυτή επομένως είναι η επίσημος γραμμή του Παπισμού; Μήπως αυτό πιστεύουν και κάποιοι εις το Φανάρι; Ο Πατριάρχης ήτο περισσότερον συγκρατημένος κατά το κήρυγμα, αλλά εις κάποιαν αποστροφήν του λόγου του είπε με νόημα: «με τον επανεγκαινισμό του Αγ. Γεωργίου ανοίγουμε μία ακόμα πύλη στο διάλογο και στην ζώσα οικουμένη στην καρδιά της Ευρώπης…». Έκπληξις ήτο ότι τον «οικουμενικόν διάλογον» ήλθε να επισφραγίση η αγιογράφησις εις τον τρούλλον του Αγ. Ρούπερτ, ενός αγίου πριν το Σχίσμα, ως ανέφερεν ο Σεβ. Μητρ. Αυστρίας.

Η "ισχυρή" οικουμενιστική πτέρυγα... σε πανικό

Πηγή: "Κατάνυξις"


Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Άλλο ένα συνέδριο, από εκείνα που η "θεολογική οικουμενιστική ελίτ" έλαβε χώρα στην Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης. Έντονος συμβολισμός στους προεδρεύοντες και εισηγητές (Επίσκοποι, καθηγητές Θεολογικών και ολίγον από Άγιον Όρος), εκωφαντικές απουσίες (αλλά ντόρος να γίνεται), στη διάθεσή τους ακόμα και ο χώρος της Πανορθόδοξης(!!!). 
Όλα αυτά κάπως τα έχουμε συνηθήσει. Όταν όμως ανερυθρίαστα επισημάνθηκε ο στόχος του συμποσίου, δεν πιστέψαμε στα αυτιά μας: "..Στόχος του Συμποσίου ήταν να ενημερωθεί ο κλήρος και ο λαός για την αναγκαιότητα της συγκλήσεως της Μεγάλης Συνόδου, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ημέρες στην Κρήτη..".

Σεβαστοί Επίσκοποι, πατέρες, καθηγητές και όλος ο οικουμενιστικός περίγυρος, ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος. Υποτιμάτε τη νοημοσύνη και

ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ: Επιτέλους ομολόγησε την αλήθεια της Εκκλησίας!

πιτέλους ὁ μητροπολίτης Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, ἀφοῦ πεισματικὰ δίδασκε πάνω ἀπὸ μιὰ δεκαπενταετία τὴν κακοδοξία, ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, ἀποδέχτηκε τὴν ὀρθόδοξη διδασκαλία κι ἔγραψε στὸ προσωπικό του ἱστολόγιο ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση. Γράφει, συγκεκριμένα: «ΤΟΤΕ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ  ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΕΡΟΙ! ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΟΣ!».
Χωρὶς νὰ παραβλέπει κανεὶς ὅτι ὁ κ. Ἀμβρόσιος μᾶς ἔχει συνηθίσει σὲ κινήσεις σκοπιμότητος καὶ ἐντυπώσεων, αἰσθάνομαι ὅτι δικαιώνονται οἱ ἀγῶνες μίας δεκαπενταετίας, ποὺ μὲ τὶς εὐλογίες καὶ τὴν καθοδήγηση τοῦ προσφάτως κοιμηθέντος π. Κωνσταντίνου Παλαιολογοπούλου πραγματοποιήθηκαν ἀπὸ τὰ πνευματικά του παιδιὰ στὸ Αἴγιο.
Ὁ σκοπός μας δὲν ἦταν ἡ στείρα ἀντιπαράθεση μὲ τὸν τοπικὸ Ἐπίσκοπο, ἀλλὰ ἡ (παρὰ τὶς ἀδυναμίες καὶ ἁμαρτίες μας) πορεία στὰ ἴχνη τῶν Ἁγίων Πατέρων, τῆς ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως ("ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι")· κι ἀκόμα ἡ Ὁμολογία τῆς Πίστεως, ἡ ἀναίρεση τοῦ κακόδοξου κηρύγματος τοῦ Μητροπολίτη, ὁ ὁποῖος δίδασκε ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ μόνο σχίσμα, ὅτι τὸ Filioque δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ θεολογούμενο, ὅτι οἱ Παπικοὶ ἔχουν μυστήρια καὶ βάπτισμα…!
Ἐλπίζω καὶ εὔχομαι (ὅπως ἔκανα καὶ μέχρι τώρα) αὐτὴ τὴν νέα θέση του νὰ τὴν κρατήσει μὲ εἰλικρίνεια καὶ συνέπεια, νὰ τὴν διακηρύξει ὁμολογιακὰ καὶ ἐπίσημα. Νὰ ἀκολουθήσει δηλαδὴ τὴν Πατερικὴ διδασκαλία ὅλων τῶν Ἁγίων ποὺ ἀσχολήθηκαν μὲ τὸν Παπισμὸ καὶ μᾶς δίδαξαν ὅτι Μία εἶναι ἡ Ἐκκλησία, ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση χωρὶς μυστήρια, ὥστε νὰ προφυλάξει τοὺς πιστούς (ὅπως εἶναι καθῆκον του) ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Παπικούς, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς ποὺ τοὺς ἐναγκαλίζονται ποικιλοτρόπως.
Νὰ γίνει ἀκόμα ἀφορμὴ αὐτό, ὥστε κάποιοι ἱερεῖς θεολόγοι καὶ ἱεροψάλτες τῆς Ἱ. Μ. Καλαβρύτων, νὰ παύσουν νὰ λέγουν στοὺς πιστοὺς ὅτι ἔχει δίκιο ὁ Μητροπολίτης μας ποὺ διδάσκει ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, κι ὄχι κάποιοι, ποὺ λένε ὅτι οἱ Παπικοὶ εἶναι αἱρετικοί (κι ἔχουν ἐκ τούτων ἀποτειχισθεῖ ἀπὸ τὸν τοπικὸ Ἐπίσκοπο), κι ἔτσι νὰ ἐπέλθει ὁμόνοια καὶ ἑνότητα Πίστεως στὴν τοπικὴ Ἐκκλησία.
Μία τέτοια δήλωσή του, ἐπίσης,  θὰ ἐπιφέρει ἕνα ἀκόμα πλῆγμα καὶ κατὰ τῶν διοργανωτῶν τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου» ποὺ θὰ γίνει στὴν Κρήτη, στὴν ὁποία –ὅπως σαφῶς καταδεικνύεται ἀπὸ τὰ προσυνοδικὰ κείμενα– σκοπεύουν συνοδικὰ νὰ ἐπισημοποιήσουν τὴν ἀποδοχὴ αὐτῆς ἀκριβῶς τῆς κακόδοξης διδασκαλίας ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι αἵρεση, ἀλλὰ Ἐκκλησία μὲ μυστήρια καὶ βάπτισμα, ποὺ ἁπλῶς ἀκολουθοῦν τὴν δική τους ...παράδοση!!!
Παραθέτω στὴ συνέχεια κάποια ἀπὸ τὰ κείμενα τοῦ κ. Ἀμβρόσιου γιὰ κάποιους καλοθελητές, οἱ ὁποῖοι κατὰ καιροὺς ἀλλὰ καὶ πρόσφατα ἀμφισβητοῦσαν ἢ ἀγνοοῦσαν τὶς θέσεις αὐτὲς τοῦ κ. Ἀμβροσίου καὶ ἀπέδιδαν ἐμπάθεια σ’ ὅσους τὶς παρουσίαζαν καὶ τὶς ἀνασκεύαζαν στηριζόμενοι στὴν Ὀρθόδοξη διδασκαλία.

Σημάτης Παναγιώτης

Ἀπὸ τὸ περιοδικὸ "Θεοδρομία". Δεκ. 2001, τ. 4.

Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν Συνέντευξη τοῦ μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβρόσιου στὸ "ΑΞΙΟΝ TV"


Καὶ τὸ βίντεο, στὸ ὁποῖο ἀκούγονται τὰ παραπάνω:



Το απόλυτο ξεμπρόστιασμα ενός ακόμα ανθέλληνα και προδότη δεσπότη.

Άπα πα πα ! Δεν κρατιέται ο γλυκούλης...


ΕΔΩ

http://trelogiannis.blogspot.gr/2016/05/blog-post_352.html

 Ο Τρις Χειρότερος:

Το απόλυτο ξεμπρόστιασμα ενός ακόμα ανθέλληνα και προδότη δεσπότη.


 Δείτε γιατί τον τιμούν οι Εβραίοι και ποιους έχει στο  πλάι του.
Η Θεολογία του Ιγνατίου και το δόγμα:
αντί – σημιτισμός = αντί -  Χριστιανισμός.

Κοινοποιήστε και διαδώστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Τα ντοκουμέντα είναι μοναδικά!



Σήμερα θα σας ταράξω λίγο παραπάνω… Ο μέγας διδάσκαλος της μεταπατερικής Θεολογίας (άλλος ένας εκ των πολλών) Ιγνάτιος ο Δημητριάδος έχει γίνει πρώτη φίρμα σε όλα τα γκαλά των Εβραίων, όχι μόνο τα εγχώρια αλλά και τα διεθνή. Καμία εντύπωση βεβαίως, αφού ο «άγιος» είναι από αυτούς

Λόγοι εις τους μακαρισμούς (Αγίου Γρηγορίου Νύσσης)

 "Λόγοι εις τους μακαρισμούς - Η΄ λόγος"



(Άγιος Γρηγόριος Νύσσης)


Το τέλος και το έπαθλο των αγώνων 

2. «Μακάριοι, λέγει, είναι όσοι διώκονται για χάρη μου, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών». Να ποιό είναι το τέρμα των αγώνων που γίνονται σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, το βραβείο για τους κόπους, το έπαθλο για τους ιδρώτες: Το να αξιωθούν να γίνουν πολίτες της ουράνιας βασιλείας.

Η ελπίδα της επιτυχίας ενός καλού κλήρου δεν ξεφεύγει πια απ' το σωστό προς το άστατο και μεταβλητό. Γιατί ο γύρω από τη γη χώρος είναι αυτός που μετατρέπεται και μεταβάλλεται. Ενώ, απ' όσα φαίνονται και κινούνται στον ουρανό, δε γνωρίζουμε κανένα απ' αυτά που να μην βρίσκεται στην ίδια κατάσταση.

Και πάντοτε και όλα ακολουθούν τη δική τους τροχιά στον ουρανό. Βλέπεις, λοιπόν, την υπεροχή της ευεργεσίας; Δε χαρίζει το μεγαλείο της αξίας απ' όσα μεταβάλλονται, για να μην παρενοχλεί τις καλύτερες ελπίδες ο φόβος της μεταβολής.

Αλλά με το να λέγει ουράνια βασιλεία, δείχνει πως η δωρεά που βρίσκεται μπροστά μας με τη ελπίδα, είναι αμετάβλητη και πάντα η ίδια. Εκείνο όμως, που μου γεννάει απορία, μετά απ' όσα είπαμε ως τώρα, είναι τούτο: Πρώτο μεν το ότι εξισώνει την πτωχεία του πνεύματος, δηλ. την ταπεινοφροσύνη, με τους διωγμούς που για χάρη δική Του υπομένουν.

Και αποδίδει και στους δυο το βραβείο. Γιατί όσων το έπαθλο είναι το ίδιο, εξυπακούεται ότι οι αγώνες τους είναι ίσοι. Έπειτα πώς ξεχωρίζει τους εκ δεξιών από τους προς τ' αριστερά; (Ματθ. 25,33) και τους προσκαλεί να κληρονομήσουν την ουράνια βασιλεία, αναφέροντας άλλους λόγους γι' αυτή την τιμή; Γιατί, ενώ εκεί αναφέρει τη συμπάθεια, την κοινωνικότητα και την αγάπη, δε μνημονεύει καθόλου την ταπεινοφροσύνη, ούτε τους διωγμούς προς χάρη Του, μολονότι από μιά πρόχειρη εξέταση του νοήματος, φαίνεται να διαφέρουν πολύ μεταξύ τους.

Ποιά σχέση έχει η ταπεινοφροσύνη με το διωγμό; Ή κι αυτά πάλι,

"Όσο δεν μετανοοῦμε, είτε θα πραγματοποιηθεί η Σύνοδος και θα είναι ολέθρια, είτε θα μᾶς βρίσκουν κακά, μέχρι να λάβουμε το μήνυμα της ορθοπραξίας"

Οἱ "προσυνοδικές"
 ἀντιϊεροκανονικές συμπροσευχές στήν Λέσβο 
προεξαρχόντων
 τῶν Ἀνωτέρων Ἐκκλησιαστικῶν Ἡγετῶν μας
 εἶναι λόγος ἐκκοπῆς μνημοσύνου!
Γιατί μετατίθεται ἡ ἐκκοπή καί μόνο ἀπό ὀλίγους
 γιά μετά τήν ἐπερχομένη Σύνοδο;




    Βλέπουμε ὅτι μετά τούς πρώτους λαϊκούς κυρίως καί δυστυχῶς δευτερευόντως ἐλάχιστους μοναχούς καί κληρικούς, οἱ ὁποῖοι ἀντέδρασαν μέ Ἐπιστολές, καί μέ κάθε ἄλλο τρόπο μπόρεσε ὁ καθένας, κατά τῆς ἐπερχομένης ψευδοσυνόδου πρός τόν Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαῖο, τήν Ἱερά Σύνοδο, τούς Ἀρχιεπισκόπους  κι Ἐπισκόπους Ἑλλάδας καί Κρήτης, καί τήν Ἱερά Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους, εἴτε προσωπικά, εἴτε ὡς σωματεῖα, συνεχίζονται οἱ ἀντιδράσεις μέ  ἐπιστολές, κείμενα, ἄρθρα, συνεντεύξεις καί ὁμιλίες διαμαρτυρίας κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῆς Παγκοσμιοποίησης τοῦ Ἀντιχρίστου καί κατά κάθε κακοδοξίας πού ἔχει εἰσβάλλει στούς κόλπους τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ἑλλάδας! Βέβαια, πολύ χλιαρά ἀναλογικῶς μέ τίς μεγάλες πτώσεις πού βιώνουμε, κάτι πού ἀποτελεῖ ἐπιβεβλημένη αἰτία πνευματικῆς αὐτοενδοσκόπησης τοῦ καθενός μας.


   Λαμβάνουμε μία μικρή καί συγκρατημένη ἀνάσα ζωῆς γιά τήν ὕπαρξη πνευματικοῦ νεύρου, ἔστω καί στούς λιγότερους, πού εὐλόγως πονᾶ, ὑγειῶς ἀντιδρᾶ, δέν εἶναι ἀρρωστημένα ἀναίσθητο καί ἐνίσταται ἱερᾷ ἀγανακτίσει ἐξαντλώντας τά νόμιμα ἐκκλησιολογικά μέσα βαθμηδόν, ἔχοντας ὡς ὑπερόπλα τήν μοναδική Ἀλήθεια καί τόν φόβο τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ καί λάβαρα τό· "Πᾶς οὒν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω καγώ ἐν αὐτῶ ἔμπροσθέν τοῦ Πατρὸς μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς" (Ματθ. 10, 32) καί τό· "Μή φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον" (Λουκ. 12, 32)!

    Ὀφείλουμε, ὅμως, μέ τό χέρι στήν καρδιά, νά βάλουμε ὡς Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ, τήν καλή ἀνησυχία καί νά παρατηρήσουμε τά ἑξῆς ἀπαρατήρητα ἤ κακοπαρατηρημένα καί ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ προσεπεράσαντα:

«Η δήλωση δεν αποτελεί απλό συγκρητισμό, αλλά νόθευση, αλλοίωση κι ανεπίτρεπτη κατάλυση όλου του πνεύματος του χριστιανισμού…»!

Ανιστόρητη δήλωση από τον Πάπα:

Ο Χριστός έδωσε στους μαθητές του την ίδια εντολή κατάκτησης με το Kοράνι

Le-pape-Francois-recu-lundi-9-2016-Guillaume-Goubert-C-Sebastien-Maillard-D-pour-entretien-exclusif-accorde-La-Croix_0_730_486
Αποσπάσμα από την αποκλειστική συνένετευξη που παραχώρησε ο ποντίφηκας πάπας Φραγκίσκος στους Guillaume Goubert, διευθυντή της εφημερίδας «La Croix» και στον Sébastien Maillard, ειδικό απεσταλμένο στη Ρώμη.
Pape François: Ένα κράτος οφείλει να είναι κοσμικό État laïque.Τα ομολογιακά κράτη τελειώνουν άσχημα. Κάτι τέτοιο  είναι αντίθετο στην ιστορία. Πιστεύω ότι μια κοσμικότητα συνοδευόμενη από ένα γερό νόμο εγγυώμενο τη θρησκευτική ελευθερία  προσφέρει ένα πλαίσιο για να πάμε μπροστά. Είμαστε όλοι ίσοι ως γιοί του Θεού ή με την αξιοπρέπειά μας ως άτομα. Αλλά ο καθένας οφείλει να έχει την ελευθερία να εξωτερικεύει την πίστη του. Αν μια γυναίκα μουσουλμάνα θέλει να φέρει τη μαντήλα της αυτή οφείλει να μπορεί να το κάνει. Ομοίως αν ένας καθολικός θέλει να φέρει ένα σταυρό. Οφείλει να μπορεί να ομολογεί την πίστη του όχι δίπλα αλλά στο εσωτερικό της κουλτούρας.
Το βατικάνειο μοντέλο του σκοταδιστικού διαφωτισμού…..
Pape François: Δεν πιστεύω ότι υπάρχει σήμερα ένας φόβος για το ισλάμ αυτός καθ εαυτός αλλά για την Daech και τον κατακτητικό της πόλεμο που προέρχεται εν μέρει από το ισλάμ. Η ιδέα της κατάκτησης είναι σύμφυτη με τη  ψυχή του ισλάμ, αυτό είναι αλήθεια. Αλλά θα μπορούσαμε να ερμηνεύσουμε με την ίδια ιδέα της κατάκτησης το τέλος του ευαγγελίου του Ματθαίου  όπου ο Χριστός στέλνει τους μαθητές του σε όλα τα έθνη.
Για την ιστορία του πράγματος και για την αποκατάσταση της αλήθειας το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο κλείνει ακριβώς έτσι:.la-croix 17/5/16
«19 Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος,
20 διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν· καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. Ἀμήν».
H παπική θέση αποτελεί δόλια σκόπιμη διαστρέβλωση νοημάτων διαχρονικών και αμετάθετων χαρακτηρίζεται από ευκαιριακή διάθεση και οπορτουνισμό και χρησιμοποιεί με πολιτικάντικη λογική θέσφατα… Ο εξισωτισμός των θρησκειών προσκρούει στην εξλειξη των θρησκειών θέση φιλοσοφική και ιστορική. Είναι μηδενισμός και αυτοακύρωση του θείου και μη σεβασμός στην επίπονη πολιτισμκή εξελιξιμότητα του ανθρώπινου είδους. Σαμανισμός, φετιχισμός, παγανισμός, πολυθεϊσμός, μονοθεϊσμός… Η δήλωση δεν αποτελεί απλό συγκρητισμό αλλά νόθευση  αλλοίωση κι ανεπίτρεπτη κατάλυση όλου του πνεύματος του χριστιανισμού…
Le pape François à « La Croix » : « Il faut intégrer les migrants »
Recueilli par Guillaume Goubert et Sébastien Maillard (à Rome), le 16/05/2016
 EXCLUSIF Le pape François croit que la coexistence entre chrétiens et musulmans est possible.

Η προοπτική της Πανορθόδοξης: «Ίνα ώσιν έν» μετά των αιρετικών!

Τό προσυνοδικό κείμενο περί "ἑνότητας",
τό συνοδικό λογότυπο περί "ἑνότητας",
ἡ πλανεμένη "ἑνότητα"

καί ἡ ἀληθινή ἑνότητα πού σᾶς κρύβουν!!!
Προσέξτε πῶς τό λογότυπο τῆς ἐπερχομένης Συνόδου: 

"He called all to unity" (κατά τό: "ἵνα ὦσιν ἕν")  

παραπλανᾶ πρός παναιρετική "ἑνότητα", ὅταν ἡ φράση εἶναι ἀποκομμένη αύθαιρέτως ἀπό τήν εὐαγγελική συνάφεια μέ τήν ὁποία γειτνιάζει καί κυρίως...ὅταν "συνοδεύεται" ἀπό ἀντορθόδοξα θέματα, φρονήματα καί συμπεριφορές!  
Τό προσυνοδικό κείμενο πού ψηφίσθηκε θέτει ὡς ἕνα ἀπό τά πιό κυρίαρχα, ἀλλά καί πιό πονηρά καί ἄκρως ἐπικίνδυνα θέματα στήν ἐπερχόμενη Σύνοδο τῆς συμφορᾶς, πού εἶναι:
"Ἡ ἀποστολή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μέ τόν "ὑπόλοιπο χριστιανικό κόσμο"!...

Δηλαδή μέ τίς αἱρέσεις, γιά νά λέμε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους.

Ἤδη καί μόνο ἀπό αὐτήν τήν παρατήρηση, ἄν κάνουμε λίγη ἁπλή θεολογική ἀριθμητική, βλέπουμε τόν συνδυασμό: 
"ἵνα ὦσιν ἕν" + "ὑπόλοιπος χριστιανικός κόσμος".
Ξεκάθαρο τό μήνυμα καί ὁ σκοπός τῆς Συνόδου: 
=Η ΕΝΩΣΗ μέ τούς αἱρετικούς! 
Ἄς ἀναπτύξουμε, ὅμως, τό θέμα βαθύτερα θεολογικά: 

«Ολα είναι συμφωνημένα...»

"Π. Π.": Ὅπως  -δυστυχῶς-  καὶ  ἡ  στάση  τῶν περισσοτέρων ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!


Πηγή: "Κατάνυξις"
 
«Ολα είναι συμφωνημένα...»

Εις τα τέλη του Μαΐου η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος πρόκειται να συγκληθή προκειμένου να συζητήση τα κείμενα της Μεγάλης Συνόδου.
Τι θα προκύψη από αυτήν την συνεδρίασιν; Πιθανώς και η πλήρης ανατροπή, δηλ. ανάκλησις της αντιπροσωπίας. Μετά από σειράν παραιτήσεων Ιεραρχών, εις τους οποίους είχε προταθή να είναι μέλη η όντας μέλη ηρνήθησαν εκ των υστέρων να συμμετέχουν, έχει δημιουργηθή κλίμα εντάσεως εις την Ιεραρχίαν, το οποίον είναι άγνωστον πως θα εκτονωθή…
        Δεδομένον πάντως μετά την ψηφοφορίαν της Ιεραρχίας του Μαρτίου παραμένει το γεγονός ότι το 1/3 των Μητροπολιτών διαφωνεί απολύτως με την σύγκλησιν της Μεγάλης Συνόδου.
        Ωστόσο, ενώ αυτό έως τον Μάρτιον δεν ήτο γνωστόν, τώρα εις την νέαν συνεδρίασιν η ομάς αυτή έχει την αυτεπίγνωσιν της αριθμητικής της υπεροχής, καθώς είναι συμπαγής δια το συγκεκριμένον ζήτημα αντιθέτως προς τα 2/3 τα οποία δεν έχουν ενιαίαν θέσιν. Η νέα αυτή συνείδησις των αντιτιθεμένων Ιεραρχών θα διαδραματίση καθοριστικόν ρόλον. Τι γίνεται όμως με όσους συμφωνούν; Συνεργάτης του Ο.Τ. επλησίασε και συνωμίλησε με Ιεράρχην της Αττικής, ο οποίος είναι μέλος της αντιπροσωπίας και θιασώτης της Μ. Συνόδου.
        Μεταξύ των όσων ανέφερεν είναι και το αποκαλυπτικόν ότι «είναι όλα συμφωνημένα για την Μ. Σύνοδον, δεν θα χρειασθή ούτε καν να συζητήσουμε εις την Κρήτην…»!
    Τελικώς, κάποιοι άλλοι έχουν αποφασίσει και αι αντιπροσωπίαι θα ευρίσκωνται εκεί δια το «μπούγιο»;
Ορθόδοξος Τύπος,13/05/2016